|
|
|
|
|
|
|
,,Belle Epoque" - nowy serial historyczno-kryminalny TVN
„Belle Epoque” to tytuł nowego serialu TVN. - Będzie to produkcja historyczno-kryminalna, w luźny sposób nawiązująca swoją stylistyką m.in. do opowieści o Sherlocku Holmesie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Wiadomości" chętniej oglądane niż "Fakty". Dzienniki telewizyjne we wrześniu straciły widzów
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych we wrześniu br. były „Wiadomości”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki oglądalności, a najwięcej widzów stracił „Teleexpress”.
więcej
|
1,3 mln widzów obejrzało debiut ,,Ślubu od pierwszego wejrzenia". Edward Miszczak: w telewizji jest miejsce na takie formaty
Premierowy odcinek reality-show TVN „Ślub od pierwszego wejrzenia” przyciągnął przed telewizory 1,3 mln widzów, co dało stacji pozycję lidera. TVN jest zadowolony z wyników. - Cieszymy się, że widzowie z zaciekawieniem i otwartością podeszli do tego telewizyjnego eksperymentu - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.
więcej
|
Margaret, Anna Wyszkoni i Marcin Kusy wybiorą polskiego reprezentanta na Eurowizję Junior 2016
W sobotę 15 października br. TVP1 będzie transmitować polskie eliminacje do Konkursu Piosenki Eurowizji Junior 2016. Jurorami będą Margaret, Anna Wyszkoni i Marcin Kusy.
więcej
|
Rafał Tomański prowadzącym serwisy informacyjne w TVP Info
Rafał Tomański dołączył w TVP Info do grona gospodarzy serwisów informacyjnych. W stacji prowadzi też „Wszystkie strony świata”, wcześniej pracował m.in. w „Rzeczpospolitej” i TVN CNBC.
więcej
|
Polsat Media uruchomi własną platformę AdFlow do zarządzania reklamami
Z początkiem stycznia 2017 roku Polsat Media, biuro reklamy m.in. Telewizji Polsat uruchomi własną platformę do zarządzania materiałami reklamowymi. Tym samym zakończy współpracę z Adtoox.
więcej
|
Jesień w Polsat Play: ,,Klasyki na warsztat", ,,Drwale" i ,,Chłopaki do wzięcia"
W jesiennej ramówce kanału Polsat Play znajdzie się nowy program „Klasyki na warsztat”, a z kolejnymi sezonami powrócą m.in. „Drwale i inne opowieści Bieszczadu”, „Chłopaki do wzięcia” oraz „Poszukiwacze historii”.
więcej
|
Październik na antenie TVN7 pod znakiem seriali
W październiku br. TVN7 przypomni pierwsze sezony znanych seriali. Od poniedziałku do piątku widzowie będą mogli zobaczyć „Gotowe na wszystko” oraz „Zagubionych”. W sobotnie poranki stacja pokaże „Przyjaciół”, a w czwartkowe wieczory na antenie TVN7 znajdzie się nowość - serial „Dziadek z przypadku”.
więcej
|
|
|
Piwo Okocim z jednolitą szatą graficzną podkreślającą jego tradycję
Carlsberg Polska odświeża portfolio produktowe, komunikację oraz ujednolica szatę graficzną opakowań wszystkich wariantów piwa Okocim. Zmiany mają być powrotem do korzeni marki istniejącej na rynku od 170 lat. Firma szykuje nową kampanię.
więcej
|
Nowy produkt PGE Narodowego. Takiej okazji jeszcze nie było.
Marzysz o występie na murawie, na której rywalizowali najlepsi piłkarze? Teraz możesz poczuć się jak największa gwiazda futbolu. Rusza akcja "Zagraj na PGE Narodowym”. Od 12 do 15 października „Dom Reprezentacji Polski” w piłce nożnej będzie dostępny dla firm, które w niekonwencjonalny sposób chcą spędzić czas ze swoimi pracownikami, bądź klientami.
więcej
|
OSM Garwolin już planuje działania reklamowe na 2017 i 2018 rok
OSM Garwolin, producent Twarogu Garwolińskiego już planuje działania reklamowe dla tego produktu. Agencje zaprasza do składania ofert na ich realizację - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polpharma wybrała Cut The Mustard do reklamowania Metafenu
Butik kreatywny Cut The Mustard, założona przez byłych pracowników VML Poland, wygrał przetarg na komunikację środka przeciwbólowego Metafen, produkowanego przez Polpharmę.
więcej
|
,,#coikiedychce" - Grzegorz Krychowiak reklamuje telewizory Samsung Smart TV (wideo)
W nowej kampanii reklamowej telewizorów Samsung z udziałem piłkarza Grzegorza Krychowiaka promowane są modele Smart TV. Akcja jest realizowana przede wszystkim w mediach społecznościowych, odpowiadają za nią agencje VML Poland i Havas PR.
więcej
|
Polsat Media uruchomi własną platformę AdFlow do zarządzania reklamami
Z początkiem stycznia 2017 roku Polsat Media, biuro reklamy m.in. Telewizji Polsat uruchomi własną platformę do zarządzania materiałami reklamowymi. Tym samym zakończy współpracę z Adtoox.
więcej
|
Mateusz Gessler w reklamach Jacob's Creek odkrywa Australię (wideo)
Mateusz Gessler, kucharz znany m.in. z roli jurora w programie „Masterchef Junior” został ambasadorem reklamowym australijskich win Jacob’s Creek (Wyborowa Pernod Ricard). W ramach współpracy, wspólnie z zaproszonymi gośćmi, będzie odkrywał smaki kuchni australijskiej oraz dobierał do nich najlepiej pasujące wina.
więcej
|
Maja Kuczyńska i Kuba Przygoński z Joanną Jędrzejczyk w kampanii Samsunga Galaxy S7 (wideo)
W nowej kampanii reklamowej smartfona Samsung Galaxy S7 oprócz Joanny Jędrzejczyk, która już wcześniej promowała sprzęt mobilny tej marki, występują akrobatka Maja Kuczyńska i kierowca rajdowy Kuba Przygoński. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zostań legendą”, przygotowały i realizują firmy Leo Burnett, Dynamo i Starcom.
więcej
|
Matthew McConaughey w podwójnej roli aktora i reżysera w reklamie burbonu Wild Turkey (wideo)
Firma CEDC rozpoczyna globalną kampanię reklamową burbonu Wild Turkey. Jej bohaterem jest Matthew McConaughey, który występuje tu zarówno jako aktor, jak i reżyser.
więcej
|
BSH reklamuje urządzenia do zabudowy Siemens iQ700 (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa nowej linii AGD do zabudowy Siemens iQ700 (produkowanej przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Za jej przygotowanie i realizację producent odpowiada razem z agencją ACR Media House.
więcej
|
Przeagencja zmieniła się w Truly, wprowadza rozliczanie za efektywność projektów
Działająca od 10 lat agencja interaktywna Przeagencja (kupiona wiosną ub.r. przez Polska Press Gupę) zmieniła nazwę na Truly. Jednocześnie wprowadza model rozliczania się z klientami za efektywność tworzonych kreacji i realizowanych kampanii.
więcej
|
Energa sponsorem koszykarzy Czarnych Słupsk przez trzy kolejne lata
Energa SA pozostanie sponsorem tytularnym drużyny koszykarzy Czarni Słupsk do 2019 roku. Zarządy energetycznej spółki i Słupskiego Towarzystwa Koszykówki podpisały nowe, trzyletnie porozumienie o współpracy.
więcej
|
Anna Pawlik pracuje dla Guess Poland jako zewnętrzny konsultant
Anna Pawlik, dotychczasowa dyrektor marketingu i PR w Guess Poland, odeszła z firmy i założyła własną agencję Creative Minds. Teraz pracuje dla Guess jako zewnętrzny konsultant.
więcej
|
Princessa w wariantach Princessa Dark Orange i Princessa Dark Cherry wsparta kampanią (wideo)
W portfolio marki wafelków Princessa (produkowanych przez Nestlé Polska) pojawiła się specjalna edycja obejmująca dwa nowe warianty: Princessa Dark Orange oraz Princessa Dark Cherry. Wspiera to kampania w relamowa w telewizji, przygotowana przez firmy J. Walter Thompson Warsaw, Orka i MEC.
więcej
|
,,Sprytne Babki" radzą kobietom w kampanii Shell (wideo)
W ramach kampanii wspierającej promocję „Kobiece wtorki” na stacjach paliwowych Shell autorki kanału youtube’owego „Sprytne Babki” przygotowały klip z radami dla kobiet podróżujących samochodami.
więcej
|
Roboty kuchenne i ściereczki do wygrania w loterii Lubelli
Ruszyła promocja produktów Lubella (wytwarzanych przez Maspex Wadowice), w której do wygrania jest 100 robotów kuchennych i 10 tys. ściereczek. Akcję wspiera kampania reklamowa w internecie przygotowana przez firmy GPD, Grupa3 i Mindshare.
więcej
|
Cube Group z obsługą reklamową kominków Kratki
Agencja performance marketingowa Cube Group rozpoczyna działania reklamowe marki Kratki, należącej do producenta kominków, kratek oraz akcesoriów kominkowych, firmy Kratki.pl - Marek Bal.
więcej
|
Shady Francis: z Vizury do RTB House, pokieruje nowym oddziałem w Dubaju
Agencja RTB House otwiera oddział w Dubaju. Pokieruje nim Shady Francis, który przeszedł z Vizury i objął stanowisko business development director na rynki Bliskiego Wschodu i Afryki (MEA).
więcej
|
Szaman-szama chodzący za ludźmi w reklamie Pizzaportal.pl na smartfonach (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa serwisu Pizzaportal.pl, której głównym bohaterem jest szaman. Akcję przygotowały firmy marketingowe Abanana i Imperia Film.
więcej
|
|
|
Agora zwolni głównie pracowników ,,Gazety Wyborczej", związek zawodowy chce dodatkowych świadczeń
Zapowiedziane przez Agorę zwolnienia grupowe obejmą przede wszystkim redakcję oraz zespoły sprzedaży i wsparcia „Gazety Wyborczej”. Działający w spółce związek zawodowy NSZZ „Solidarność” chce, żeby zwalniani pracownicy dostali dodatkowe wynagrodzenie i podobne świadczenia, jak przy poprzednich zwolnieniach grupowych.
więcej
|
,,Przyjaciółka" liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych w lipcu 2016
Na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet w lipcu br. znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
więcej
|
Agnieszka Kublik, Roman Osica, Tomasz Sekielski, Mateusz Borek nominowani do nagrody MediaTory 2016
Studenci dziennikarstwa już po raz 10-ty nominowali do nagrody MediaTory najlepszych według nich ludzi mediów. Wybór laureatów w 9-ciu kategoriach należy do ponad 10 tysięcy uprawnionych do głosowania studentów z 22 uczelni z całej Polski.
więcej
|
,,USA Today", ,,Los Angeles Times" i ,,Chicago Tribune" pod jednym dachem - Gannett za 673 mln dolarów przejmuje Tronc
Koncern medialny Gannett przejmie grupę wydawniczą Tronc stanowiącą wcześniej część Tribune Publishing. Kwota transakcji ma wynosić 673 mln dolarów. Negocjacje w sprawie akwizycji trwały od wiosny 2016 roku.
więcej
|
Agora zwolni 135 pracowników. "Recesja reklamowa i spadek sprzedaży"
14 października Agora zakończy wydawanie bezpłatnego dziennika „Metrocafe.pl”, a do końca br. planuje zwolnić do 135 pracowników etatowych. Spółka w segmencie prasowym chce się skupić na „Gazecie Wyborczej”.
więcej
|
|
|
Google prezentuje platformę VR Daydream View z nowymi goglami, własnym systemem Wi-Fi i platformą Home. ,,Nie boi się innowacji"
W czasie konferencji we wtorek Google zaprezentował kilka nowych rozwiązań, które mają trafić na rynek już niedługo - platformę wirtualnej rzeczywistości Daydream View, system łączności Wi-Fi i inteligentne zarządzanie domem w środowisku Home. - Google bardzo mocno określiło kierunek rozwoju zarówno asystentów elektronicznych, jak i VR, przyszłość konsumpcji treści to wirtualna rzeczywistość - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Adam Jesionkiewicz i Paweł Surgiel.
więcej
|
Onet rezygnuje na VoD.pl z płatnej oferty. ,,Zbyt duża konkurencja w segmencie płatnych serwisów"
Oferta VoD+ obejmująca płatny dostęp do filmów i seriali zniknie z serwisu VoD.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Konkurencja w segmencie płatnych serwisów filmowych jest zbyt duża. Ale nie oznacza to, że przestajemy rozwijać ofertę płatnych pakietów w obszarze wideo - wyjaśnia w rozmowie z nami Aleksander Kutela, CEO Grupy Onet.
więcej
|
Popularność torrentów maleje na rzecz VoD, polscy internauci korzystają z nich, bo chcą filmów za darmo i bez reklam
Zmienia się obraz polskiego piractwa w obszarze wideo: ściąganie filmów i seriali z internetu ustępuje miejsca korzystaniu z serwisów streamingowych. Dla większości internautów kwestia legalności źródła z jakiego czerpią film lub serial wciąż nie ma dużego znaczenia - wynika z raportu domu mediowego MEC.
więcej
|
Walt Disney może kupić Netflixa by szerzej dystrybuować swoje produkcje
Według rynkowych spekulacji Walt Disney Company może szykować się do przejęcia platformy Netflix. Dzięki akwizycji medialny koncern miałby uzyskać globalną sieć dystrybucji swoich własnych produkcji i znacznie poszerzyć grono odbiorców. - Dla Disneya Netflix może być prawdziwą kopalnią złota - oceniają analitycy.
więcej
|
Tomasz Gaweł: z HBO Polska na szefa VoD w Grupie Onet-RASP, Marcin Hajek dyrektorem programowym
Tomasz Gaweł, przez ostatnie 14 lat związany z HBO Polska, zaczął pracę w Grupie Onet-RAS Polska jako dyrektor zarządzający segmentem VoD. Pełniący poprzednio tę funkcję Marcin Hajek objął w firmie nowo utworzone stanowisko dyrektora programowego VoD.
więcej
|
|
|
Rossmann popełnił błąd dopuszczając teksty krytykujące 500+, ale zareagował szybko i nawet nadgorliwe (opinie)
Sieć drogerii Rossmann popełniła błąd, dopuszczając w magazynie „Skarb” do publikacji krytycznych tekstów o programie 500+, którego sam jest beneficjentem. Godzenie w 500+ w takim tonie to godzenie w godność ich klientów, co z perspektywy handlowej jest strzałem w stopę. Jednak kryzys zażegnano, bo reakcja firmy była podręcznikowo właściwa: szybka, gruntowna, przyznająca niedopatrzenie, oferująca szczere przeprosiny - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji public relations.
więcej
|
|
|