|
|
|
|
|
|
|
Polsat liderem oglądalności we wrześniu. TVP1 mocno traci, na przeciwnym biegunie TVP ABC
Liderem oglądalności w rynku telewizyjnym we wrześniu br. zarówno wśród wszystkich widzów, jak w grupach 16-49 i 16-59 był Polsat. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się seriale TVP oraz mecz piłki nożnej Kazachstan-Polska.
więcej
|
,,Żarty i bardy" Kabaretu OT.TO śledzi tylko 540 tys. widzów. TVP2 przegrywa z konkurencją
Nowy program rozrywkowy „Żarty i bardy” Kabaretu OT.TO ogląda średnio 536 tys. osób. TVP2 w czasie emisji cyklu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku.
więcej
|
Grupa Cyfrowy Polsat kończy program lojalnościowy Paszport Korzyści, bo jego formuła się wyczerpuje
Po ponad dwóch latach od wprowadzenia Grupa Cyfrowy Polsat likwiduje program lojalnościowy Paszport Korzyści, z którego mogli korzystać m.in. klienci Cyfrowego Polsatu, Polkomtela i Plus Banku. - Formuła programu powoli się wyczerpuje - uzasadnia Polkomtel.
więcej
|
Dziennikarz ,,Do Rzeczy" Marcin Makowski prowadzącym ,,Tematy dnia" w TVP Kraków
Marcin Makowski, dziennikarz tygodnika „Do Rzeczy”, dołączył do grona gospodarzy programu publicystycznego „Tematy dnia” w TVP Kraków. Będzie prowadził jego jedno-dwa wydania tygodniowo.
więcej
|
Ruszył kanał Echo24 z lokalnymi treściami o Dolnym Śląsku
We Wrocławiu wystartował lokalny kanał Echo24, którego nadawcą jest spółka należąca do ATM Grupy. W ramówce pojawią się programy informacyjne i lifestylowe.
więcej
|
Polsat i TVN liderami tygodnia, 6,5 mln widzów ,,M jak miłość"
Największymi hitami zeszłego tygodnia były znane od lat seriale TVP oraz „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji na czele wśród wszystkich widzów znalazł się Polsat, a w grupach 16-49 i 16-59 liderem był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Ugotowani" zyskali 180 tys. widzów. TVN wiceliderem w grupie komercyjnej
11. sezon programu „Ugotowani” gromadzi średnio 1,35 mln widzów, o 180 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie ub.r. TVN w czasie emisji reality-show zajmuje trzecie miejsce w rynku wśród wszystkich widzów i drugie w grupie komercyjnej.
więcej
|
Paramount Channel HD z nową oprawą wizualną i większą dostępnością (wideo)
Z początkiem października br. Paramount Channel HD zyskał nową oprawę wizualną. Dodatkowo stacja poszerzyła swoją dostępność dla abonentów sieci UPC Polska.
więcej
|
|
|
Grupa Cyfrowy Polsat kończy program lojalnościowy Paszport Korzyści, bo jego formuła się wyczerpuje
Po ponad dwóch latach od wprowadzenia Grupa Cyfrowy Polsat likwiduje program lojalnościowy Paszport Korzyści, z którego mogli korzystać m.in. klienci Cyfrowego Polsatu, Polkomtela i Plus Banku. - Formuła programu powoli się wyczerpuje - uzasadnia Polkomtel.
więcej
|
Dzień z życia przedsiębiorcy reklamuje PKO Konto Firmowe w PKO Banku Polskim (wideo)
W nowej kampanii reklamowej PKO Banku Polskiego promowane jest PKO Konto Firmowe skierowane do przedsiębiorców. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Agencja Warszawa i Havas Media.
więcej
|
,,Nie pozwól karmić się ściemą" - Arteta reklamuje DayUp (wideo)
Rozpoczętą właśnie kampanię marki DayUp firma Arteta zbudowała wokół hasła „Nie pozwól karmić się ściemą”. Spoty podkreślają, że w przeciwieństwie do innych dostępnych na rynku przekąsek, DayUp zawierają jedynie naturalne składniki. Za ich realizację odpowiadają agencje Vizeum Polska i K2 Media.
więcej
|
Dorota Żurkowska-Bytner i Artur Szatkowski w jury konkursu Eurobest
W gronie tegorocznego jury Europejskiego Festiwalu Kreatywności Eurobest znaleźli się Dorota Żurkowska-Bytner, country manager Discovery Networks Central & Eastern Europe i Artur Szatkowski z agencji Hypermedia linked by Isobar (należącej do Dentsu Aegis Network Polska).
więcej
|
Agencja click community obsłuży Microsoft Polska w social media
Microsoft Polska w wyniku zakończonego przetargu wybrał agencję click community do obsługi w mediach społecznościowych. Umowę podpisano na dwa lata.
więcej
|
Rymowanka użytkowników zachęca do korzystania z OLX.pl w smartfonach (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa aplikacji mobilnej serwisu ogłoszeniowego OLX.pl (należącego do Naspers Classifieds). Akcję przygotowały firmy 23 Heroes, F25 i Universal McCann.
więcej
|
Laboratorium Komunikacji zmienia nazwę na Generations
Agencja Laboratorium Komunikacji zajmująca się marketingiem młodzieżowym i rodzinnym zmieniła nazwę na Generations.
więcej
|
Omenaa Mensah z ,,papilarną rewolucją" reklamuje ZTE Blade V7 Lite (wideo)
Wystartowała kampania ZTE pod hasłem „Papilarna rewolucja”. Zdjęcia uśmiechniętej Omeny Mensah promującej smartfon ZTE Blade V7 Lite można zobaczyć w internecie, w prasie i na reklamie zewnętrznej.
więcej
|
Rodzaje pomidorów w reklamach produktów pomidorowych Łowicz (wideo)
W rozpoczętej właśnie kampanii Grupa Maspex Wadowice pokazuje możliwości zastosowania produktów marki Łowicz z pomidorów. Za realizację akcji odpowiadają agencje Brasil i Mindshare Polska.
więcej
|
3M reklamuje antybakteryjny opatrunek Tegaderm CHG
W nowej kampanii reklamowej koncernu 3M, realizowanej w ramach globalnej komunikacji marki 3M Science. Applied to Life, promowany jest antybakteryjny opatrunek 3M Tegaderm CHG. Akcja obejmuje prasę, internet, przychodnie i outdoor.
więcej
|
Katarzyna Baranowska: z Artefakt do Fox Strategy
Od października do zespołu agencji Fox Strategy dołączyła Katarzyna Baranowska, obejmując funkcję SEM maganera. Ostatnio pracowała w spółce Artefakt.
więcej
|
Oshee jako partner PZPN-u będzie promowany przy meczach piłkarskiej reprezentacji Polski
Producent napojów izotonicznych Oshee został oficjalnym partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej. W ramach współpracy marka będzie promowana głównie przy okazji meczów reprezentacji Polski.
więcej
|
|
|
Agata Młynarska rezygnuje z kierowania ,,Skarbem". ,,Teksty o 500+ akceptował Rossmann"
Agata Młynarska zrezygnowała z funkcji redaktor naczelnej miesięcznika „Skarb” dystrybuowanego w drogeriach Rossmann. Dziennikarka w oświadczeniu dla Wirtualnemedia.pl podkreśla, że teksty o programie 500+, za które Rossmann przeprosił i z powodu których wycofał nowy numer ze sklepów, zostały wcześniej zaakceptowane przez firmę.
więcej
|
Czarny protest w mediach: ,,Gazeta Wyborcza", ,,Newsweek" i ,,Polityka" bez kobiet, TV Republika na biało
Poniedziałek upłynął w całej Polsce pod znakiem „czarnego protestu”, w ramach którego odbyły się manifestacje przeciw zaostrzeniu przepisów w sprawie aborcji. Choć prawie wszystkie media to wydarzenie mniej lub bardziej obszernie relacjonowały, to tylko niektóre z nich jednoznacznie opowiedziały się po stronie manifestujących.
więcej
|
Wydawca ,,Newsweeka" o pozwie PWPW na milion zł: to próba kneblowania głosu prasy
Wydająca tygodnik „Newsweek” Grupa Ringier Axel Springer Polska ocenia pozwanie dziennikarza Michała Krzymowskiego przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych jako próbę kneblowania głosu prasy. - Do zapowiedzianych działań prawnych podchodzę ze spokojem, bo wiem, że swoją pracę wykonałem uczciwie i rzetelnie - zapewnia Wirtualnemedia.pl Michał Krzymowski.
więcej
|
,,Party" na czele dwutygodników people. Wzrosła sprzedaż ,,Vivy!", ostro w dół ,,Gala"
W lipcu 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Viva!”, a najwięcej straciła „Gala”.
więcej
|
Michał Staszewski szefem marketingu ,,Do Rzeczy". Rita Schultz dyrektorem projektów specjalnych PMPG
Rita Schultz dołączyła do zespołu biura reklamy Grupy PMPG Polskie Media, gdzie objęła stanowisko dyrektora zarządzającego ds. projektów specjalnych. Z kolei marketingiem i sprzedażą tygodnika „Do Rzeczy” i miesięcznika „Historia Do Rzeczy” pokieruje Michał Staszewski.
więcej
|
Rossmann z powodu tekstów krytykujących 500+ wycofuje cały nakład ,,Skarbu", konsekwencje dyscyplinarne w redakcji
Sieć drogerii Rossmann zdecydowała się wycofać z dystrybucji cały nakład papierowy nowego numeru swojego magazynu „Skarb” w którym znalazły się dwa artykuły w krytycznym tonie opisujące program 500+. - Celem naszej firmy nigdy nie było i nie jest angażowanie się w toczone publicznie dyskusje o charakterze politycznym bądź ideologicznym - tłumaczy spółka.
więcej
|
PWPW chce od ,,Newsweeka" przeprosin i miliona zł odszkodowania oraz Hieny Roku dla Michała Krzymowskiego
Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych poinformowała, że w pozwie cywilnym dotyczącym tekstu Michał Krzymowskiego o spółce zamieszczonym w „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) domaga się publikacji przeprosin i miliona zł odszkodowania. Prezes PWPW skierował w sprawie prywatny akt oskarżenia za pomówienie, spółka chce, żeby SDP przyznało Krzymowskiemu tytuł Hieny Roku.
więcej
|
Po krytyce przez klientów Rossmann usuwa artykuł ze ,,Skarbu" o wadach programu 500+ i przeprasza urażonych
Sieć drogerii Rossmann przeprosiła osoby urażone zamieszczonym w firmowym miesięczniku „Skarb” artykułami o negatywnych konsekwencjach gospodarczych programu 500+. Usunęła też teksty ze swojej strony internetowej. - Moim zdaniem tekst jest wyważony i neutralny - nie krytykuje programu 500+, a wręcz przeciwnie - podkreśla jego zalety i dobre strony - uważa Mariusz Nowik, autor jednego z tych artykułów.
więcej
|
Gogle do oglądania wirtualnej rzeczywistości z ,,Gazetą Stołeczną"
We wtorek, 4 października br. razem z warszawskim wydaniem „Gazety Stołecznej” (Agora) będzie można kupić specjalne gogle do oglądania wirtualnej rzeczywistości (VR).
więcej
|
|
|
Silesion.pl bardziej magazynowy niż informacyjny, nowocześniejszy od innych serwisów regionalnych
Szata graficzna i układ serwisu Kamila Durczoka Silesion.pl bardziej przypomina witrynę magazynową, lifestylową niż portal informacyjny. Prezentuje się atrakcyjniej i nowocześniej od czołowych serwisów regionalnych, chociaż na stronie głównej można odnieść wrażenie przeładowania treściami - oceniają specjaliści z agencji interaktywnych.
więcej
|
Dorota Wysocka-Schnepf dziennikarką działu wideo ,,Gazety Wyborczej"
Dorota Wysocka-Schnepf zaczęła pracę w dziale wideo serwisu internetowego „Gazety Wyborczej” (Agora). Poprzednio była związana z Telewizją Polską, a wcześniej m.in. z Polskim Radiem.
więcej
|
Facebook wprowadza aplikację Marketplace do sprzedawania towarów przez użytkowników (wideo)
Marketplace to nowa aplikacja mobilna pochodząca od Facebooka. Jest przeznaczona do handlu w internecie, użytkownicy mogą dzięki niej sprzedawać i kupować pomiędzy sobą przedmioty w kilkunastu kategoriach. Aplikacja dostępna jest na razie w USA, Wielkiej Brytanii, Australii i Nowej Zelandii.
więcej
|
Zakupy spożywcze w internecie: soki i napoje najpopularniejsze, Tesco liderem
Ponad połowa osób kupujących artykuły spożywcze online robi to regularnie co najmniej raz w miesiącu. 44% respondentów planuje utrzymać swoją aktywność w tym aspekcie na tym samym poziomie, a 17% deklaruje częstsze kupowanie produktów spożywczych za pośrednictwem internetu - wynika z raportu IRCenter.
więcej
|
Rymowanka użytkowników zachęca do korzystania z OLX.pl w smartfonach (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa aplikacji mobilnej serwisu ogłoszeniowego OLX.pl (należącego do Naspers Classifieds). Akcję przygotowały firmy 23 Heroes, F25 i Universal McCann.
więcej
|
Portal Kamila Durczoka Silesion.pl wystartował. W redakcji Marek Czyż, osoby z ,,Dziennika Zachodniego" i blogerzy
W zespole redakcyjnym serwisu Silesion.pl Kamila Durczoka są m.in. Marek Czyż, Maria Zawała i Karol Gruszka z „Dziennika Zachodniego” oraz kilka osób z doświadczeniem w blogosferze i innych śląskich mediach. - Takie medium mogło powstać tylko w internecie - i nie tylko dlatego, że wszyscy skończymy w sieci. Także dlatego, że internet to przestrzeń wolności. A wolność dla nas, Ślązaków, ma szczególny wymiar - podkreśla Duczok.
więcej
|
Tomasz Terlikowski usunął zdjęcie hitlerowskiego munduru dla protestujących kobiet, przeprasza za eskalację emocji
Redaktor naczelny Telewizji Republika Tomasz Terlikowski kilka godzin po opublikowaniu usunął wpis facebookowy porównujący kobiety protestujące przeciw zakazowi aborcji do żołnierzy hitlerowskich. - Użycie takiego, a nie innego obrazka eskaluje emocje, przez co oddala nas od meritum sprawy, jakim jest prawo do życia nienarodzonych dzieci, a nie czyjekolwiek poglądy - tłumaczy publicysta.
więcej
|
Paweł Kunz: z Grupy Interia.pl do Fly4free.pl
Paweł Kunz zaczął pracę w dziale publicystyki serwisu o podróżach lotniczych Fly4free.pl. Poprzednio był szefem platformy CZATeria.pl należącej do Grupy Interia.pl.
więcej
|
Mediafarm odpowiada za sprzedaż reklam w serwisach Gry-OnLine.pl
Od początku października jedyną reklamową siecią wideo współpracującą z serwisami należącymi do firmy Gry-OnLine jest Mediafarm.
więcej
|
|
|