|
|
|
|
|
|
|
Kurski, Romaszewska-Guzy, Skowroński i Czajkowski w finale konkursu na prezesa Telewizji Polskiej
Rada Mediów Narodowych po ocenie merytorycznej kandydatów do ostatniego etapu konkursu na prezesa Telewizji Polskiej zakwalifikowała obecnego prezesa TVP Jacka Kurskiego, Agnieszkę Romaszewską-Guzy, Krzysztofa Skowroński i Bogdana Czajkowskiego.
więcej
|
,,Wiadomości" z wyższą widownią we wrześniu niż ,,Fakty" (wydanie po wydaniu)
We wrześniu br. liderem oglądalności wśród serwisów informacyjnych są „Wiadomości” TVP1, które pierwszy raz od stycznia br. mają więcej widzów niż „Fakty” TVN. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki oglądalności, a najwięcej widzów stracił „Teleexpress”.
więcej
|
Agnieszka Odorowicz: środki przeznaczone na projekty filmowe są bardzo dobrą inwestycją (wywiad)
- Mamy w Grupie Polsat pieniądze na ciekawe projekty filmowe i serialowe, jeżeli wpłyną takie to będziemy rozważać je do realizacji. Środki, które na nie przeznaczymy uważamy za bardzo dobrą inwestycję - z Agnieszką Odorowicz, członkiem zarządu Cyfrowego Polsatu, rozmawiamy o pierwszych wynikach programu Cyfrowa Strefa Twórców.
więcej
|
Grupa Polsat wyprodukuje filmy o Annie Przybylskiej i Jerzym Górskim, komedię romantyczną i serial animowany ,,Wilq Superbohater"
W ramach uruchomionej w maju br. Cyfrowej Strefy Twórców Grupa Polsat wybrała cztery projekty, które skieruje do produkcji, a później zajmie się ich dystrybucją i promocją. Są to filmy „Gwiazda” o życiu Anny Przybylskiej, „Podwójny Ironman” o Jerzym Górskim, komedia romantyczna „Brawo My!” oraz serial animowany „Wilq Superbohater”.
więcej
|
,,Hell's Kitchen 6" stracił 360 tys. widzów. Show Polsatu przegrywa z TVP2 i TVN
Czwartą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” ogląda średnio 1,23 mln osób, o 360 tys. widzów mniej niż śledziło emitowaną rok temu czwartą serię programu. Polsat w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Nowym prowadzącym został Michał Bryś.
więcej
|
Talk-show ,,Kuba Wojewódzki" ogląda milion widzów. Hitem odcinek z Anitą Włodarczyk
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 1,07 mln osób, niemal tyle samo ile talk-show gromadził rok temu. TVN w czasie emisji programu jest wiceliderem w rynku telewizyjnym.
więcej
|
,,Top model 6" stracił 160 tys. widzów. TVN liderem w grupie 16-49
Szóstą edycję programu „Top model” ogląda w TVN średnio 1,35 mln widzów, o 160 tys. mniej niż gromadziła emitowana rok temu piąta seria reality-show. TVN w czasie emisji formatu jest wiceliderem wśród wszystkich widzów i liderem w grupie 16-49.
więcej
|
Iga Mackiewicz dyrektorem programowym Eska TV
Iga Mackiewicz, dyrektor programowa sieci Radia Eska, objęła stanowisko dyrektora programowego kanału muzycznego Eska TV. Będzie łączyć obie funkcje, co ma pozwolić na większą integrację projektu radiowego i telewizyjnego, działających pod marką Eska.
więcej
|
Telewizja Polska uruchomiła studio w Słupsku, Jacek Kurski zapowiada więcej ,,Polski lokalnej"
W Słupsku otworzono nowe studio Telewizji Polskiej, w którym będą realizowane materiały zarówno dla TVP3 Gdańsk, jak i ogólnopolskich kanałów nadawcy. - Dziś wiele osób jest pozbawionych możliwości oglądania telewizji regionalnej, a to rodzaj wykluczenia telewizyjnego i to trzeba zmienić - zapowiedział prezes TVP Jacek Kurski.
więcej
|
Członek Rady Mediów Narodowych chce odwołania konkursu na prezesa TVP. Braun karany, Kurski się spóźnił?
Grzegorz Podżorny, zasiadający w Radzie Mediów Narodowych z ramienia Kukiz ’15, złożył wniosek o unieważnienie konkursu na prezesa Telewizji Polskiej. Jego zdaniem zgłoszenia ośmiu kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu nie spełniają wymogów formalnych. W tej grupie mogą być Grzegorz Braun i Jacek Kurski.
więcej
|
,,Drwale i inne opowieści Bieszczadu" w Polsat Play
2 października 2016 roku na antenę Polsatu Play powróci serial dokumentalny „Drwale” pod zmienionym nieco tytułem „Drwale i inne opowieści Bieszczadu”.
więcej
|
|
|
Jakub Bierzyński: zlecenia i budżety marketingowe firm państwowych tylko ,,dla swoich", CBA powinno skontrolować więcej spółek
Jakub Bierzyński, szef OMD Poland, agencji od pewnego czasu niezajmującej się obsługą mediową spółek Skarbu Państwa radzi urzędnikom CBA, na co powinny zwrócić uwagę, kontrolując przetargi i wydatki marketingowe wybranych państwowych firm i instytucji. - Kryteria polityczne są podobno nieformalnym elementem oceny oferentów. Firmy reprezentowane przez osoby sympatyzujące z opozycją lub KOD-em są automatycznie eliminowane z przetargów - opisuje Bierzyński.
więcej
|
Heads Advertising przygotuje pierwszą od lat ATL-ową kampanię Amolu
Agencja Heads Advertising przygotowuje kampanię reklamową marki Amol - leku bez recepty stosowanego przy złym samopoczuciu, przeziębieniu, bólach głowy, bólach mięśni i stawów oraz w dolegliwościach trawiennych.
więcej
|
Youtuber Casey Neistat opływa w luksusy w reklamie linii lotniczych Emirates (wideo)
Popularny vloger Casey Neistat w ramach promocji linii lotniczych Emirates odbył podróż samolotem z Dubaju do Nowego Jorku. W klipie zamieszczonym na YouTube prezentuje jakich luksusów można oczekiwać po przewoźniku za bilet kosztujący ponad 21 tysięcy dolarów.
więcej
|
Agencje aktorskie podpisują kodeks dobrych praktyk castingowych, ułatwienia dla aktorów i domów produkcyjnych
Zaproponowane przez Papaya Films „Dobre Praktyki Castingowe” zdecydowało się już podpisać kilka agencji aktorskich, m.in. Tradycja, House of Stars i Barbara Bartosiewicz.
więcej
|
Nowe Renault Clio w reklamach ,,uwodzi bez końca" (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca wprowadzoną właśnie do sprzedaży nową wersję samochodu Renault Clio. Akcję, pod hasłem „Renault Clio - uwodzi bez końca”, przygotowały firmy Publicis Poland i OMD.
więcej
|
"Ulepszasz - wygrywasz" w kampanii Enei (wideo)
W telewizji, internecie, radiu, prasie i na outdoorze ruszyła ogólnopolska kampania produktowa firmy Enea. Akcja pod hasłem "Ulepszasz - wygrywasz" jest skierowana do klientów indywidualnych, a główne benefity w niej promowane to rok energii za darmo do wygrania w loterii, pomoc fachowca i tańsze zakupy sprzętu do domu.
więcej
|
Maciej Janiak: z Brightness do Mastermind Media
Maciej Janiak, poprzednio pracujący jako general manager w agencji marketingu nieruchomości Brightness, dołączył do zespołu domu mediowego Mastermind Media (Grupa Adnext).
więcej
|
Piątnica promuje jogurty dla dzieci Piątuś jako ,,przekąskę na piątkę z plusem!"
OSM Piątnica w rozpoczętej właśnie kampanii pod hasłem „Piątuś - przekąska na piątkę z plusem!” promuje jogurty dla dzieci Piątuś. Działania potrwają miesiąc.
więcej
|
Cube Group będzie reklamować Mosquito w Google
Agencja performance marketingowa Cube Group, certyfikowany Google Premium Partner, rozpoczyna działania dla polskiej marki odzieżowej Mosquito.
więcej
|
Magdalena Stefaniak i Monika Chromiec w Result Media
Pracę w agencji marketingu internetowego Result Media zaczęły Magdalena Stefaniak i Monika Chromiec. Stefaniak pracowała wcześniej w PKT.pl i Clearsense, a Chromiec w Performance Media i SearchLab.
więcej
|
|
|