|
|
|
|
|
|
|
Raczyńska, Skowroński i Romaszewska-Guzy powalczą z Kurskim o fotel prezesa TVP
Wczoraj minął termin składania aplikacji w konkursie na stanowisko prezesa zarządu Telewizji Polskiej. Oprócz Jacka Kurskiego dokumenty złożyli m.in. Małgorzata Raczyńska-Weinsberg, Krzysztof Skowroński i Agnieszka Romaszewska-Guzy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Wiadomości" opisały włamanie do domu dziennikarza TVP jako jedną z zagadek katastrofy smoleńskiej
W czwartkowych „Wiadomościach” TVP1 w materiale o pierwszych ustaleniach nowej komisji smoleńskiej poinformowano, że krótko po katastrofie włamano się do mieszkania dziennikarza Telewizji Polskiej Jarosława Olechowskiego, który był w Smoleńsku 10 kwietnia 2010 roku, i skradziono nakręcone tam materiały.
więcej
|
Maciej Mrozowski wyjaśnia wypowiedź o Kamilu Durczoku: mobbing to sprawa korporacyjna i zamknięta
Medioznawca prof. Maciej Mrozowski, skrytykowany w ostatnich tygodniach za wypowiedź dla portalu Wirtualnemedia.pl o obecnym wizerunku Kamila Durczoka, podkreślił, że nazwał sprawę mobbingu w TVN prywatną, ponieważ poszkodowane osoby nie pozwały dziennikarza. Zwrócił uwagę, że w podobnym tonie ocenili to Jacek Żakowski i Michał Kobosko.
więcej
|
Zaufanie Amerykanów do mediów spadło do poziomu najniższego od 1972 roku
Według badań Instytutu Gallupa obecnie w USA jedynie 32 procent obywateli ma zaufanie do treści przekazywanych przez media. To największy kryzys w historii sondażu, czyli od 1972 roku. Wiarę w media tracą najbardziej sympatycy republikanów oraz osoby do 50. roku życia.
więcej
|
,,Bez planu" Hanny Lis od 8 października w TVN Style
W sobotę 8 października br. stacja TVN Style rozpocznie emisję nowego programu Hanny Lis „Bez planu”.
więcej
|
4,4 mln widzów nowego sezonu ,,Na dobre i na złe". TVP2 miażdży konkurencję
Serial „Na dobre i na złe” w jesiennym sezonie ogląda średnio 4,39 mln osób. Produkcja daje Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.
więcej
|
Justyna Ganczarek-Jach nowym dyrektorem sprzedaży i marketingu Telewizji Puls
Justyna Ganczarek-Jach awansowała na nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu TV Puls, które powstało po połączeniu działów sprzedaży i marketingu. Z firmy odchodzi Przemysław Wzorek.
więcej
|
,,M jak miłość" i ,,Ranczo" najdroższe w cenniku reklamowym Telewizji Polskiej
W październiku br. reklamodawcy zapłacą więcej niż przed rokiem za reklamy w dwóch głównych kanałach Telewizji Polskiej. Zdrożały przede wszystkim spoty przy serialach, najwięcej kosztują przy „M jak miłość” i „Ranczu”.
więcej
|
NHL i Puchar Świata w hokeju w TVP Sport
Telewizja Polska zakupiła prawa do transmisji Pucharu Świata w hokeju na lodzie i NHL przez cztery kolejne sezony. Wydarzenie można będzie oglądać na antenie TVP Sport i na portalu Sport.tvp.pl.
więcej
|
Rekordowo dużo nowych seriali, w 2015 roku zadebiutowało 419
Według danych MoffettNathanson Research rok 2015 był rekordowy pod względem emisji nowych seriali. W telewizji i internecie na całym świecie wyemitowano w sumie 419 nowych tytułów. Ten rok może przynieść jeszcze większą liczbę premierowych produkcji, a motorem wzrostu są przede wszystkim telewizje kablowe.
więcej
|
,,Na sygnale" ogląda ponad 2 mln widzów. TVP2 liderem rynku
Jesienny sezon serialu „Na sygnale” ogląda średnio 2,02 mln osób. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji jest liderem rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów i trzecia w grupie komercyjnej 16-49.
więcej
|
Eleven i Eleven Sports w ofercie TVK Toruń
Grupa Eleven Sports Network podpisała porozumienie z Telewizją Kablową Toruń, dzięki któremu kanały Eleven i Eleven Sports zostały włączone do oferty tego lokalnego operatora telewizji kablowej.
więcej
|
|
|
Artegence dalej będzie reklamować Alior Bank w internecie
Alior Bank przedłużył umowę z agencją kreatywną Artegence na obsługę marketingową w internecie.
więcej
|
Omenaa Mensah reklamuje smartfon ZTE Blade V7 Lite
Omenaa Mensah, prezenterka TVN, została ambasadorką reklamową marki ZTE. W kampanii na nośnikach zewnętrznych i w social mediach będzie promować smartfon ZTE Blade V7 Lite.
więcej
|
,,M jak miłość" i ,,Ranczo" najdroższe w cenniku reklamowym Telewizji Polskiej
W październiku br. reklamodawcy zapłacą więcej niż przed rokiem za reklamy w dwóch głównych kanałach Telewizji Polskiej. Zdrożały przede wszystkim spoty przy serialach, najwięcej kosztują przy „M jak miłość” i „Ranczu”.
więcej
|
LifeTube uruchomił działy gaming i beauty, na ich czele Małgorzata Dumin i Michał Kołodziej
Sieć wielokanałowa LifeTube utworzyła działy gaming i beauty, które będą specjalizowały się w obsłudze influencerów i marek z tych kategorii. Działem beauty będzie kierowała Małgorzata Dumin, na stanowisko head of gaming awansował Michał Kołodziej.
więcej
|
Interaktywna zabawa w rozmowę rekrutacyjną reklamuje piwo Heineken (wideo)
W nowej reklamie Heineken prowadzi z odbiorcą interaktywną grę w formie hipotetycznej rozmowy rekrutacyjnej. W zależności od udzielanych odpowiedzi różnie opowiada o sobie i swoich produktach.
więcej
|
Aflofarm wydaje na reklamy w radiu tyle, co czterech kolejnych marketerów razem (TOP 5)
Aflofarm Farmacja Polska wydaje na reklamę w radiu tyle, co czterech kolejnych największych radiowych reklamodawców łącznie. W czołówce znajdują się sieci handlowe i firmy farmaceutyczne.
więcej
|
Marta Guze-Korszyńska: z Radia ZET do Silk Software House
Marta Guze-Korszyńska zaczęła pracę jako marketing communications manager w agencji Silk Software House. Poprzednio była związana z Radiem ZET, a wcześniej pracowała m.in. w Marqurad Media Polska, Axel Springer Polska, Broker FM i Media Express.
więcej
|
Alcatel-Lucent Enterprise: Matthieu Destot szefem sprzedaży i marketingu, Nicolas Brunel na czele rozwiązań komunikacyjnych
Matthieu Destot został mianowany szefem globalnego działu sprzedaży i marketingu, a Nicolas Brunel stanie na czele działu rozwiązań komunikacyjnych w firmie Alcatel-Lucent Enterprise (ALE).
więcej
|
Orlen nie sponsoruje już Adama Małysza w rajdach, bo zmienia strategię
PKN Orlen zakończył współpracę sponsorską z załogą rajdową Adama Małysza, którą wspierał przez kilka lat m.in. w startach w Rajdzie Dakar. - Pracujemy nad strategią. W ramach tych prac aktualizujemy wszystkie aspekty, w tym sponsoring - wyjaśnia firma.
więcej
|
Katarzyna Uziembło: z Valkea Media do hyperCrew
Agencja hyperCrew wzmacnia dział obsługi klienta. Dołącza do niego Katarzyna Uziembło, która objęła stanowisko account managera. Wcześniej pracowała m.in. w Valkea Media, ClearSense, Xconcept i Synerway.
więcej
|
Waldemar Dimke za Krzysztofa Chmurę dyrektorem sprzedaży Hochland Polska
Waldemar Dimke bejmie stanowisko dyrektora sprzedaży w Hochland Polska. Zastąpi na nim Krzysztofa Chmurę, który rozstaje się z firmą.
więcej
|
|
|
,,Men's Health" na czele sprzedaży miesięczników dla mężczyzn w I półroczu 2016, ,,Esquire" z największym spadkiem
W I półroczu 2016 roku liderem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn był „Men’s Health”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił dwumiesięcznik „Esquire”.
więcej
|
,,Tygodnik Powszechny", ,,Więź" i ,,Znak" odpowiadają na zarzuty Episkopatu ws. akcji ,,Przekażmy sobie znak pokoju"
Redaktorzy naczelni wspierających kampanię społeczną „Przekażmy sobie znak pokoju” pism „Tygodnik Powszechny”, „Więź” i „Znak” w odpowiedzi na krytykujące ją oświadczenie Prezydium Konferencji Episkopatu Polski podkreślili, że akcja dotyczy jedynie relacji międzyludzkich, a nie postulatów politycznych, prawnych ani doktrynalnych. Docenili też Episkopat za wyrażenie konieczności szacunku dla homoseksualistów.
więcej
|
|
|
Włodzimierz Schmidt: sprzedawanie reklam przez Adblock Plus to nieczysta gra rynkowa
- Adblock Plus, który blokuje reklamy na stronach wydawców proponuje im teraz odwrócenie tej sytuacji za cenę prowizji od wyemitowanej kampanii reklamowej. Od tej strategii zdecydowanie dystansują się użytkownicy i najwięksi gracze na rynku reklamy cyfrowej - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.
więcej
|
Andrzej Stankiewicz, Iwona Kutyna i Renata Kim gospodarzami nowych programów Onetu
Od przyszłego tygodnia Onet.pl zacznie emitować program „Stan wyjątkowy” Andrzeja Stankiewicza oraz cykl wideo, którego gospodyniami będą Iwona Kutyna i Renata Kim.
więcej
|
Google z wydawcami i marketerami zapowiada dbanie o wysoki standard reklam
The Coalition for Better Ads to nowa organizacja, która ma pilnować wysokich standardów reklam publikowanych w internecie. Powstała z inicjatywy Google, a partnerami projektu są wydawcy i reklamodawcy, m.in. Procter & Gamble, Unilever i „The Washington Post”.
więcej
|
Kioski z internetem w Nowym Jorku rezygnują z przeglądarek, bo blokowali je bezdomni i narkomani
Władze Nowego Jorku zdecydowały, że publiczne kioski pozwalające na dostęp do internetu zostaną pozbawione możliwości przeglądania stron w sieci. To reakcja na protesty mieszkańców zirytowanych tym, że przy kioskach koczują ludzie z marginesu i bezdomni, którzy na wiele godzin blokują do nich dostęp, oglądając filmy i strony pornograficzne.
więcej
|
Startup Collider - nowy program PwC dla start-upów z Europy Środkowo-Wschodniej
Firma doradcza PwC otworzyła w Polsce program Startup Collider, którego celem jest wspieranie i promowanie start-upów z regionu Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
|
|
Grzegorz Kita: blamaż Legii Warszawa w Lidze Mistrzów wywoła krótki kryzys wizerunkowy, korzyści biznesowe z awansu będą długoterminowe
Sytuacja wizerunkowa Legii jest bardzo skomplikowana i wymaga od klubu bardzo dojrzałych i rozważnych reakcji. Z jednej strony mamy silne straty wizerunkowe związane nie tylko z obecnym blamażem sportowym, jakością i stylem gry, ale też zamieszkami na trybunach. Można tu mówić o silniejszym niż dotychczas negatywnym wpływie na wizerunek marki, ponieważ ostatnie zdarzenia „ukoronowały” w pewnym sensie szereg negatywnych zjawisk z ostatnich tygodni, a nawet lat - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Grzegorz Kita, CEO Sport Management Polska.
więcej
|
Agata Wiśniewska-Zaleska: z Pitera Communications na wiceprezesa ComPress
Agata Wiśniewska-Zaleska objęła funkcję wiceprezesa agencji public relations ComPress (należącej do grupy kapitałowej KCI). Poprzednio pracowała w Pitera Communications, a wcześniej m.in. w Link4, 24/7 PR i IMP Home Video.
więcej
|
Michael Stewart globalnym wiceprezesem agencji Edelman
Michael Stewart, obecnie prezes i CEO agencji Edelman odpowiedzialny za region Europy i Wspólnoty Państw Niepodległych, został powołany na globalnego wiceprezesa tej agencji. Do czasu mianowania jego następcy będzie łączyć obie funkcje.
więcej
|
Paulina Wiesiołek PR managerem w edrone
Do zespołu edrone dołączyła Paulina Wiesiołek, która objęła stanowisko PR managera. Wcześniej pracowała m.in. w Project Success.
więcej
|
|
|