|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polsat uruchomi w tym roku kanał Super Polsat
- Jeszcze w tym roku uruchomiony zostanie kanał Super Polsat - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Stec, członek zarządu Cyfrowego Polsatu i Telewizji Polsat. Wciąż nie ma jednak ostatecznej decyzji, kiedy ruszą pozostałe planowane kanały tematyczne, m.in. Polsat Docu, Polsat Reality oraz Polsat X.
więcej
|
Polsat liderem w sierpniu, duży wzrost oglądalności TVP2. Seriale TVP i IO hitami miesiąca
Liderem oglądalności w rynku telewizyjnym w sierpniu br. zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupach 16-49 oraz 16-59 był Polsat. Duży wzrost oglądalności zanotowała TVP2. Ratingowymi hitami miesiąca były seriale TVP oraz transmisje z IO.
więcej
|
Cyfrowy Polsat będzie sprzedawać kuchenki, pralki i lodówki
Grupa Cyfrowy Polsat rozbudowuje swój program rabatowy smartDOM. Do tej pory w jego ramach dostępne były m.in. telewizja satelitarna i internet, energia elektryczna, a także usługi telekomunikacyjne, bankowe i ubezpieczeniowe. Teraz użytkownicy smartDOM-u będą mogli kupować także sprzęt AGD.
więcej
|
Rusza trzecia seria ,,Podróży z historią" w TVP2. Radosław Kotarski: życie zwykłych ludzi w dawnej Polsce
W najbliższą niedzielę, 4 września br. o godzinie 11:30 startuje na antenie TVP2 trzeci sezon „Podróży z historią” - serii historycznej Radosława Kotarskiego. Tym razem prowadzący odwiedzi m.in. Kresy Wschodnie.
więcej
|
Cezary Gmyz odchodzi z Telewizji Republika
Dziennikarz Cezary Gmyz kończy pracę w Telewizji Republika, z którą był związany od jej startu. Tłumaczy, że ma przed sobą „nowe równie ciekawe wyzwania”.
więcej
|
875 tys. widzów ,,Domu Marzeń". TVN wiceliderem w grupie komercyjnej
Nowy reality-show TVN „Dom Marzeń” oglądało średnio 875 tys. osób. Stacja w czasie emisji formatu była czwarta w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i druga w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 3,97 mln zł. Nie podjęto jeszcze decyzji w sprawie kontynuacji programu.
więcej
|
TVN stworzy spot promocyjny z selfie od widzów
Wystartował konkurs #TVNselfie w którym oceniane są selfie widzów TVN. Najciekawsze fotografie trafią do spotu promocyjnego stacji.
więcej
|
Magdalena Chajewska menadżerem ds. selekcji programowej w Telewizji Puls
Magdalena Chajewska objęła nowo utworzone stanowisko menadżera ds. selekcji programowej w Telewizji Puls.
więcej
|
Koniec magazynu ,,Dwie prawdy" w TVN24
Wczoraj TVN24 wyemitowała ostatni odcinek programu publicystycznego „Dwie prawdy”, w którym Roman Kurkiewicz i Jan Wróbel komentowali bieżące wydarzenia.
więcej
|
Marek Konkolewski, Katarzyna Bosacka i Agnieszka Cegielska jesienią w ,,Dzień Dobry TVN"
Jesienią w „Dzień Dobry TVN” nowe cykle tematyczne poprowadzą m.in. Katarzyna Bosacka, Marek Konkolewski, Mikołaj Rey i Agnieszka Cegielska.
więcej
|
Alexandra Sanchez marketing managerem w polskim oddziale Viasat World
Alexandra Sanchez objęła z początkiem września br. stanowisko marketing managera w polskim oddziale Viasat World.
więcej
|
TVN przesuwa ,,Ślub od pierwszego wejrzenia" na październik. Program zbyt kontrowersyjny?
Stacja TVN wstrzymuje emisję premierowego odcinka reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”, który widzowie mieli obejrzeć w najbliższy poniedziałek. Prawdopodobnie program trafi na antenę dopiero w październiku - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dwa odcinki ,,Pegaza" w tygodniu, więcej muzyki i reportaży jesienią w TVP Kultura
W jesiennej ramówce TVP Kultura pojawią się dwie odsłony magazynu „Pegaz”, transmisje Międzynarodowego Konkursu Skrzypcowego im. Henryka Wieniawskiego oraz Konkursu Eurowizji dla Młodych Muzyków. Kontynuowane będą wszystkie formaty wprowadzone w poprzednim sezonie.
więcej
|
Grzegorz Sajór po 26 latach pracy zwolniony z Telewizji Polskiej
Z końcem sierpnia Telewizja Polska rozstała się z Grzegorzem Sajórem, związanym z nią przez 26 lat. W ostatnich latach Sajór był wydawcą „Wiadomości” i TVP Info.
więcej
|
,,Bake off - Ale ciacho!" od 5 września w TVP2
5 września 2016 roku TVP2 rozpocznie emisję nowego programu „Bake off - Ale ciacho!”. W jury programu znajdą się Krzysztof Ilnicki i Małgorzata Molska.
więcej
|
Magazyn ,,Moda na rodzinę" w jesiennej ramówce TVP ABC
5 września 2016 roku TVP ABC rozpocznie emisję nowego magazynu „Moda na rodzinę”.
więcej
|
Maciej Zoll: z Agory do Discovery
Do zespołu Discovery Networks CEEMEA (Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka) dołączył Maciej Zoll. Jako brand partnership executive Eurosport, wesprze on kierowany przez Jacka Szymczyka dział Discovery Media Brand Partnership.
więcej
|
Koncert ,,Roztańczony PGE Narodowy" w Polsacie i Disco Polo Music
24 września 2016 roku odbędzie się koncert „Roztańczony PGE Narodowy”. Transmitować go będą Polsat i Disco Polo Music.
więcej
|
Boomerang pokaże nowe odcinki ,,Wyluzuj, Scooby Doo!"
10 września 2016 roku Boomerang rozpocznie emisję nowych odcinków pierwszego sezonu animacji „Wyluzuj, Scooby-Doo!”.
więcej
|
|
|
Monika Brodka i Maciej Pawlicki z autorskimi audycjami w jesiennej ramówce radiowej Trójki
W poniedziałek, 5 września br. rusza nowa, jesienna ramówka radiowej Trójki. Na antenie Programu 3 Polskiego Radia pojawi się m.in. nowe popołudniowe pasmo publicystyczne, audycje Moniki Brodki i Macieja Pawlickiego, a także kilka nowych programów, poświęconych m.in. dyplomacji oraz podróżowaniu.
więcej
|
|
Barbara Stanisławczyk weźmie udział w konkursie Rady Mediów Narodowych na prezesa Polskiego Radia
Obecna prezes Polskiego Radia Barbara Stanisławczyk stwierdziła, że stanie do konkursu na prezesa Polskiego Radia, który za kilka miesięcy zorganizuje Rada Mediów Narodowych. Stanisławczyk kieruje spółką od stycznia br.
więcej
|
|
,,Muzyka daje radość" - Marcin Prokop promuje Radio Złote Przeboje (wideo)
Radio Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) rozpoczyna pod hasłem „Muzyka daje radość” kampanię promocyjną. Twarzą kampanii jest Marcin Prokop, który na antenie rozgłośni ma także swój autorski program.
więcej
|
|
,,Słowem wszystko" w kampanii reklamowej Polskiego Radia 24
Rozpoczęła się kampania promująca Polskie Radio 24. Reklamy informują, że to nowa stacja informacyjna. Za ich kreację odpowiada W2Design.
więcej
|
|
,,Ostseemagazin" - Polskie Radio dla Zagranicy współpracuje z niemiecką rozgłośnią NDR
Redakcja Polskiego Radia dla Zagranicy oraz niemiecka publiczna rozgłośnia NDR rozpoczęły współpracę przy produkcji wspólnego programu zatytułowanego „Ostseemagazin”.
więcej
|
|
Rekord FM umacnia się na pozycji lidera w Radomiu. Eska i Radio ZET awansowały na podium
Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu należała do Rekord FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
,,Dużo za zero" - Martin Stankiewicz reklamuje Konto dla Młodych w PKO BP (wideo)
PKO Bank Polski zaczął kampanię marketingową PKO Konto dla Młodych prowadzoną pod hasłem „Dużo za zero”. W reklamach, przygotowanych przez firmy Agencja Warszawa i Havas Media, występuje youtuber Martin Stankiewicz.
więcej
|
,,Muzyka daje radość" - Marcin Prokop promuje Radio Złote Przeboje (wideo)
Radio Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) rozpoczyna pod hasłem „Muzyka daje radość” kampanię promocyjną. Twarzą kampanii jest Marcin Prokop, który na antenie rozgłośni ma także swój autorski program.
więcej
|
Romantyczny Romeo w kampanii sklepów Jula (wideo)
Sieć multimarketów Jula wprowadziła nową komunikację marketingową opartą o hasło „Romeo i Jula”. Pierwsza kampania o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym autorstwa agencji All About Content, Starcom i Media Plus wystartowała 1 września.
więcej
|
Totalizator Sportowy nową kampanią chce odświeżyć markę Multi Multi
Totalizator Sportowy planuje działania reklamowe gier Multi Multi, która zwiększy ich sprzedaż i zwalczy wśród potencjalnych graczy przekonanie, że jest to gra trudna i skomplikowana.
więcej
|
Jen Smith globalnym dyrektorem kreatywnym w Maxusie
Jen Smith, head of strategy & planning w domu mediowym Maxus w Wielkiej Brytanii, awansowała na nowo utworzone stanowisko global creative directora sieci Maxus.
więcej
|
will.i.am odkrywa na nowo kultowy przebój w reklamie Nescafe Dolce Gusto (wideo)
Ruszyła nowa globalna kampania reklamowa kawy Nescafe Dolce Gusto pod hasłem „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo”. Akcja powstała we współpracy ze znanym i nagradzanym twórcą muzycznym will.i.am.
więcej
|
Małgorzata Lubelska, Agnieszka Suliborska, Krzysztof Migas i Oktawian Piechulek w Walk Events
Pracę w agencji Walk Events zaczęli Małgorzata Lubelska jako senior production manager, Agnieszka Suliborska jako senior project manager, Oktawian Piechulek jako senior event manager oraz Krzysztof Migas jako event manager.
więcej
|
otoDom.pl adresuje marzenia w reklamach telewizyjnych (wideo)
Serwis otoDom.pl rozpoczął jesienną odsłonę kampanii reklamowej. W reklamach pod hasłem „Adresujemy marzenia” przypomina historie poszukiwań wymarzonych mieszkań i domów. Kampanię realizują agencje Unlimited i Universal McCann.
więcej
|
Niedźwiedź i jeż w reklamach sosów Łowicz inspirowanych polską kuchnią (wideo)
Maspex Wadowice poszerza kampanię promującą nowe sosy Łowicz o nowe kanały komunikacyjne: nośniki reklamy zewnętrznej i VOD. Za działania odpowiadają agencja reklamowa Brasil i dom mediowy Mindshare Polska.
więcej
|
Unilever w nowej kampanii opowiada, jak jego marki budują lepszy świat
Koncern Unilever rozpoczął w Wielkiej Brytanii, Brazylii, Południowej Afryce i Indonezji kampanię telewizyjną pod hasłem „So long old world”, w której sugeruje, że świat jaki znamy się kończy, bo właśnie zaczyna się nowe.
więcej
|
Carex edukuje w zakresie higieny dłoni w promocji związanej z filmem ,,Gdzie jest Dory"
PZ Cussons rusza z promocją „Gdzie jest Carex?”. Akcja skierowana jest do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, a jej celem jest edukacja najmłodszych w zakresie właściwej higieny dłoni. Wesprze ją kampania reklamowa w mediach.
więcej
|
WebTalk zajmie się dla Przewozów Regionalnych w social media
Agencja interaktywna WebTalk wygrała przetarg na obsługę w mediach społecznościowych spółki Przewozy Regionalne - przewoźnika kolejowego, który jako pierwszy w Polsce zaczął wykorzystywać social media do kontaktu z klientami.
więcej
|
Decathlon konkursem wspiera debiut produktów do boksu Outshock
Sieć sklepów sportowych Decathlon wprowadza na polski rynek nową markę - Outshock, której oferta obejmuje szeroki asortyment produktów do boksu. Towarzyszy temu konkurs konsumencki.
więcej
|
,,Wiele śniadań - jedna Śniadaniowa" w kampanii margaryny Śniadaniowa
Firma Bielmar rozpoczęła kampanię reklamową margaryny Śniadaniowa. Działania zrealizowane przez agencje Schulz Brand Friendly i Zaza Media mają wzmocnić jej wizerunek jako produktu wysokiej jakości.
więcej
|
|
|
,,Przegląd Sportowy" wyjaśnia błędną okładkę: w 99 proc. informacja by się potwierdziła, przepraszamy czytelników
Wicenaczelni „Przeglądu Sportowego” Przemysław Rudzki i Tomasz Włodarczyk poinformowali, że umieścili w czwartek na okładce informację o transferze Kamila Grosickiego, która szybko okazała się nieprawdziwa, bo zawodnik w nowym klubie przeszedł już pomyślnie testy medyczne. - Oczywiście przepraszamy czytelników - podkreśla naczelny „PS” Michał Pol.
więcej
|
,,Kobieta i Życie" liderem miesięczników. ,,Przyślij Przepis" i ,,Przyślij Przepis. Wydanie Specjalne" w czołówce (top 100)
W maju br. na czele sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników znalazła się „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Ranking 128 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wpadka ,,Przeglądu Sportowego": na pierwszej stronie o transferze, który nie doszedł do skutku
Na pierwszej stronie czwartkowego wydania „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) znajduje się informacja o transferze Kamila Grosickiego, który ostatecznie nie nastąpił. Dziennikarze „PS” dowiedzieli się o tym zaraz po północy, kiedy okładki nie dało się już zmienić.
więcej
|
|
|