|
|
|
|
|
|
|
Jesień w Telewizji Polsat pod znakiem rozrywki i sprawdzonych hitów
Tegoroczna jesień w Polsacie będzie stała pod znakiem rozrywki. Stacja pokaże premierowy cotygodniowy niedzielny show „Kabaret na żywo”, a także kontynuacje programów „Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami” i „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będą m.in.: dwa nowe seriale scripted docu „Gliniarze” i „Na ratunek 112”, kontynuacja „Przyjaciółek”, dalszy ciąg „Hell’s Kitchen” i specjalna wersja „Top Chef” z udziałem gwiazd.
więcej
|
Telewizyjna Czwórka z nowym show ,,Big Box Little Box"
Późną jesienią br. na antenie telewizyjnej Czwórki zadebiutuje nowy show „Big Box Little Box” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Rodziny i grupy znajomych będą w programie tym zgadywać, do czego służą różne dziwne gadżety.
więcej
|
Arkadiusz Mierzwa, były rzecznik nc+ poprowadzi program ,,Firmowe Ewolucje" w TVP1
100 tys. zł to nagroda, która jest do zdobycia w drugiej edycji „Firmowych Ewolucji” - telewizyjnego show w TVP1 skierowanego do małych i średnich przedsiębiorców. Mecenasem projektu i fundatorem nagrody jest Bank Zachodni WBK.
więcej
|
Zysk Multimedia Polska w I półroczu 2016 spadł o 51,3 proc. Przychody wzrosły do 365,4 mln zł
Zysk netto Multimedia Polska spadł w I półroczu 2016 roku o 51,3 proc. rdr do 11,7 mln zł - podała spółka w komunikacie prasowym. Skorygowana EBIDTA grupy wyniosła w tym czasie 169,1 mln zł wobec 175,9 mln zł rok wcześniej.
więcej
|
Grupa Cyfrowy Polsat z mniejszym zyskiem. Więcej sprzedanych usług internetowych, mniej telefonii prepaid
W minionym półroczu grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała nieznaczny wzrost przychodów ze sprzedaży, do 4,81 mld zł, oraz spadek zysku netto do 409,4 mln zł. Operator miał sprzedanych dużo więcej niż przed rokiem usług internetowych, natomiast mniej telefonicznych usług prepaidowych.
więcej
|
,,Komisja morderstw" - polskie ,,archiwum X" z dobrze napisanymi postaciami (recenzja)
Jesień, współczesny Wrocław. Robotnicy trafiają na sekretny magazyn poczty z okresu III Rzeszy i odkrywają tam nierozpakowane paczki. Otwierają jedną z nich i odnajdują dwie dziecięce zmumifikowane czaszki. Tak zaczyna się pilotowy odcinek „Komisji morderstw” TVP1, który recenzuje jako pierwszy portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tomasz Szeląg w radach nadzorczych Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu, Katarzyna Ostap-Tomann w zarządach
Z początkiem października br. Tomasz Szeląg, dyrektor finansowy w grupie kapitałowej Zygmunta Solorza-Żaka, zostanie członkiem w radach nadzorczych Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu. Do zarządów tych spółek wejdzie natomiast Katarzyna Ostap-Tomann, dotychczasowa zastępczyni Szeląga.
więcej
|
|
|
Agencja Hand Made pracuje nad nową strategią reklamową Hoop Coli (wideo)
Firma Hoop Cola rozpoczyna realizację nowej strategii działań komunikacyjnych napoju Hoop Cola. Przygotuje je wspólnie z agencją Hand Made, która wygrała przetarg na nową platformę komunikacyjną marki.
więcej
|
Roger Federer wciela się w dawne legendy tenisa w reklamie Mercedesa SL (wideo)
W związku ze zbliżającym się turniejem tenisowym US Open Mercedes Benz w Stanach Zjednoczonych rozpoczął nową kampanię promującą model SL, która w humorystyczny sposób prezentuje Rogera Federera, a obok niego inne legendy tenisa.
więcej
|
Radzimir Dębski ambasadorem marketingowym Porsche Panamera (wideo)
Kompozytor Radzimir Dębski, występujący na scenie pod pseudonimem JIMEK, został ambasadorem samochodów Porsche w Polsce (ich importerem jest Volkswagen Group Polska). Będzie promował nowy model tej marki - sportową limuzynę Panamera.
więcej
|
Odkrywanie przez młodych nocy, wieczorów i świtów w reklamie piwa Desperados (wideo)
Grupa Żywiec ruszyła z emisją nowego spotu „Wynalazcy” promującego piwo Desperados. Zrealizowany w konwencji barwnego reportażu spot jest kontynuacją opowieści o odkrywaniu nocy, wieczorów i świtów.
więcej
|
,,Chcieć to móc!" - Otylia Jędrzejczak i Zelmer promują zdrowy styl życia
Marka Zelmer (produkowana przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) wraz z Fundacją Otylii Jędrzejczak rozpoczynają ogólnopolski projekt edukacyjny Otylia Swim Tour. Jego głównym zadaniem jest promowanie aktywnego i zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży.
więcej
|
Empik planuje przetarg mediowy we współpracy z Double Check
Spółka Empik zawarła umowę z audytorem Double Check, który będzie współpracować z nią m.in. przy planowanym przetargu mediowym.
więcej
|
Natalia Gębska country managerem w AirHelp
Natalia Gębska została country managerem w AirHelp, firmie oferującej podróżnym pomoc w dochodzeniu swoich praw i ubieganiu się o odszkodowanie od linii lotniczych. Jej zatrudnienie spowodowane jest zintensyfikowaniem działań marketingowych w Polsce.
więcej
|
MyLED rozpoczyna badanie rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej
MyLED, firma integrująca cyfrowe nośniki cyfrowej reklamy zewnętrznej, rozpoczyna pierwsze w Polsce badanie branży reklamy digital OOH. Jego wyniki zostaną opublikowane jesienią.
więcej
|
|
|
Oburzenie wyrokiem dla ,,Super Expressu": najdrastyczniejsza forma cenzury, likwidacja poczytnego dziennika
Według Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP uprawomocnienie się wyroku nakazującego „Super Expressowi” m.in. publikację przeprosin dla Moniki Głodek przez 30 dni na pierwszej stronie, „może oznaczać likwidację poczytnego dziennika, a więc stanowić najdrastyczniejszą formę cenzury”. - Co więcej, może stanowić istotny precedens i wskazówkę do stosowania tego rodzaju faktycznych represji wobec mediów w przyszłości - ocenia organizacja.
więcej
|
Tylko ,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Rzeczpospolita" na plusie sprzedaży kioskowej w I półroczu
W I półroczu br. większość dzienników pod względem średniej sprzedaży w kioskach zanotowało spadki, a najwięcej stracił „Parkiet”. Zyskały tylko „Gazeta Polska Codziennie” i „Rzeczpospolita”, a liderem zestawienia tradycyjnie był „Fakt”.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" najczęściej cytowana, Wirtualnemedia.pl w czołówce serwisów
W lipcu br. najczęściej cytowanym polskim medium była „Rzeczpospolita”. Wśród serwisów internetowych liderem był wpolityce.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
,,The Independent" z dużym wzrostem czytelnictwa po rezygnacji z wersji drukowanej, zyskują też inne brytyjskie dzienniki
Według raportu „National Readership Survey” w II kwartale tego roku serwis „The Independent” zanotował wzrost czytelników o 46 procent po tym, jak dziennik całkowicie zrezygnował z wydawania wersji drukowanej. Więcej użytkowników cyfrowych mają też inne największe brytyjskie tytuły newsowe: „The Sun”, „The Daily Telegraph”, „The Guardian”, „Daily Star” czy „Daily Express”.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" z dodatkiem ,,Kalendarz szkolno-podróżniczy"
W poniedziałek, 29 sierpnia 2016 roku razem z „Gazetą Wyborczą” ukaże się „Kalendarz szkolno-podróżniczy” z niepublikowanymi dotąd zdjęciami Adama Wajraka.
więcej
|
|
|
Tomasz Machała: naTemat zyskało na reklamie natywnej, nigdy nie byłem menedżerem politycznym
- Przechodzę z polskiego medium do polskiego medium. Nigdy nie byłem menedżerem politycznym. naTemat uchodzi za medium antykościelne, a zatrudnialiśmy dziennikarzy wprost z katolickich tytułów i myślę że żaden nie może powiedzieć, że nie miał pełnej wolności słowa - Tomasz Machała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl podsumowuje kierowanie Grupą naTemat i wyjaśnia, dlaczego zdecydował się odejść do Wirtualnej Polski.
więcej
|
Grupa naTemat rozdzieli funkcje redaktora naczelnego i dyrektora zarządzającego, zatrudni nowego menedżera
W związku z odejściem Tomasza Machały Grupa naTemat pełnione przez niego funkcje redaktora naczelnego i dyrektora zarządzającego powierzy dwóm osobom. Pierwszą obejmie osoba obecnie pracująca w redakcji, a drugą menedżer z zewnątrz, który dołączy do firmy w ciągu dwóch tygodni - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
naTemat z sukcesem biznesowym niż dziennikarskim. Zaskakująca decyzja o przejściu Machały do WP (opinie)
Od listopada br. Tomasz Machała jako dyrektor zarządzający obszarem wiadomości i biznesu w Grupie Wirtualna Polska będzie też ściśle współpracował z kanałem telewizyjnym wydawcy. Grupa naTemat pod jego kierownictwem odniosła sukces biznesowy, nie wprowadziła natomiast nowej jakości dziennikarskiej - komentują dla Wirtualnemedia.pl Paweł Nowacki, Przemysław Barankiewicz, Bartosz Węglarczyk i Rafał Agnieszczak.
więcej
|
Tomasz Machała przechodzi z Grupy naTemat do Wirtualnej Polski
Tomasz Machała, prezes spółki Glob360, do której należy Grupa naTemat, z końcem października br. odejdzie z firmy. Obejmie funkcję dyrektora zarządzającego segmentów wiadomości i biznes w Grupie Wirtualna Polska.
więcej
|
|
|