|
|
|
|
|
|
|
,,Kabaret na żywo" w Polsacie. Nowy cotygodniowy show w miejsce ,,Tylko muzyka. Must be the music"
„Kabaret na żywo” to nowy cotygodniowy show kabaretowy, który zagości na antenie Telewizji Polsat 4 września br. Program będzie pokazywany w każdą niedzielę o godz. 20.15 i zastąpi show „Tylko muzyka. Must be the music” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Związki zawodowe zdziwione słowami Kurskiego o przeroście zatrudnienia w TVP. ,,Przecież ma wrócić produkcja"
Szefowie działających w Telewizji Polskiej związków zawodowych Wizja i Solidarność są zdziwieni wypowiedzią Jacka Kurskiego, że w firmie jest 300-350 zbytecznych pracowników. Podkreślają, że zarząd TVP nie zapowiadał dotąd dużych zwolnień, a skoro nadawca ma produkować więcej programów we własnym zakresie, potrzeba będzie więcej pracowników.
więcej
|
Hanna Andrzejczyk nie jest już zastępcą dyrektora biura programowego TVP
Hanna Andrzejczyk nie jest już zastępcą dyrektora biura koordynacji programowej TVP - wynika z nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl. To kolejna roszada personalna w tej jednostce po tym, jak z końcem lipca br. zwolniono Sławomira Zielińskiego, byłego szefa biura.
więcej
|
Anna Gacek i Paulina Mikuła prowadzącymi ,,Bake Off - Ale ciacho!" w TVP2
Dziennikarka radiowej Trójki Anna Gacek oraz blogerka Paulina Mikuła poprowadzą program kulinarny „Bake Off - Ale ciacho!” w TVP2.
więcej
|
Jesień w TVP1: ,,Warto rozmawiać" i ,,Chodzi o pieniądze" zamienione miejscami
Jesienią do TVP1 powrócą programy „Warto rozmawiać” Jana Pospieszalskiego oraz „Chodzi o pieniądze” Jacka Łęskiego. Zmienią się jednak dni i pory emisji tych magazynów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jan Korab reporterem ,,Wiadomości" TVP1. Kolejny transfer z TV Republika
Reporter Jan Korab dołączył do redakcji „Wiadomości” TVP1. Wcześniej był związany z Telewizją Republika.
więcej
|
Fokus TV i TVP Historia na czele oglądalności kanałów dokumentalnych (dane za lipiec)
W lipcu br. liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja H2, a na przeciwnym biegunie znalazło się BBC Brit.
więcej
|
Koreański serial ,,Cesarzowa Ki" jesienią w TVP2
W poniedziałek 29 sierpnia br. TVP2 rozpocznie emisję serialu wyprodukowanego w Korei Południowej pt. „Cesarzowa Ki”.
więcej
|
Danuta Orzeł zastępcą dyrektora handlowego w biurze reklamy Telewizji Polskiej
Danuta Orzeł zaczęła pracę w biurze reklamy Telewizji Polskiej jako zastępca dyrektora ds. handlowych. Wcześniej była związana m.in. z Telewizją Puls i Polsat Media.
więcej
|
Szósta seria serialu paradokumentalnego ,,Pielęgniarki" jesienią w Polsacie
W jesiennej ramówce Telewizja Polsat pokaże szóstą serię serialu paradokumentalnego „Pielęgniarki”. Serial emitowany będzie w dni powszednie.
więcej
|
TVP Sport pokaże mecze Futsal Ekstraklasy
Od września br. TVP Sport transmitować będzie na żywo rozgrywki ligowe halowej piłki nożnej - Futsal Ekstraklasy.
więcej
|
TVP2 najbardziej korzysta na transmisji IO. Polsat liderem rynku w poniedziałek, a TVP1 we wtorek
W poniedziałek liderem rynku telewizyjnego był Polsat, a we wtorek - TVP1. Największy wzrost udziałów w rynku telewizyjnym w oba dni odnotowała TVP2.
więcej
|
,,Rio 2016 - magazyn siatkarski" w sportowych kanałach Polsatu
W czwartek, 11 sierpnia br. w sportowych kanałach Polsatu zadebiutuje nowy program publicystyczny „Rio 2016 - magazyn siatkarski”.
więcej
|
|
|
Procter&Gamble ograniczy targetowanie reklam na Facebooku, bo skutki bywają odwrotne od zamierzonych. "Marketerzy za bardzo eksperymentują"
Koncern Procter&Gamble, jeden z największych globalnych reklamodawców, postanowił ograniczyć targetowanie części swoich kampanii na Facebooku, bo przynosi to skutki odwrotne od zamierzonych. - W niektórych przypadkach wąskie targetowanie może zaszkodzić, marketerzy często za bardzo z nim eksperymentują - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od reklamy w social media.
więcej
|
Toyota Motor Poland i Renault Polska dużo więcej na reklamy, w dół Volkswagen Group Polska
W pierwszej połowie br. polscy importerzy samochodów osobowych zwiększyli wydatki na tradycyjne media poza magazynami i outdoorem, Najbardziej wzrosły wydatki w gazetach i kinach. Niezmiennie liderem wydatków pozostaje Volkswagen Group Polska, a mocno swoje budżety zwiększyły Toyota Motor Poland i Renault Polska.
więcej
|
RWE Polska zmienia nazwę na innogy Polska - nowe logo i reklamy
Firma RWE Polska z początkiem września zmienia nazwę na innogy Polska, wprowadza nowe logo i planuje kampanię pod hasłem „Miło Cię widzieć”.
więcej
|
Subway pierwszy raz od 15 lat zmienia logo (wideo)
Sieć restauracji fast food Subway wprowadza nowy symbol i logo. Zacznie ono obowiązywać we wszystkich krajach w 2017 roku.
więcej
|
Orange Polska reklamuje się jako ,,sieć numer 1 dzięki Wam" (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Orange Polska w nowej wizerunkowej kampanii reklamowej podkreśla, że z jej usług korzysta ponad 16 mln osób i jest pod tym względem liderem w naszym kraju. Akcję przygotowały firmy marketingowe VML Poland i Iniviative Warszawa.
więcej
|
Leroy Merlin przez dwa lata sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski
Sieć sklepów budowlano-dekoratorskich Leroy Merlin podpisała z Polskim Związkiem Piłki Nożnej dwuletnią umowę, w ramach której będzie oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski.
więcej
|
Magdalena Mussmann: z OMD do Value Media
Magdalena Mussmann zaczęła pracę w dziale buyingu domu mediowego Value Media (należącego do Group One). Poprzednio przez 10 lat pracowała w OMD.
więcej
|
Maciej Pichlak, Bartosz Dziendziel, Lech Borgosz i Tomasz Lipiński w dziale marketingu FM Banku
Maciej Pichlak objął funkcję dyrektora marketingu FM Banku, zastępując w niej Małgorzatę Przybylską. Stanowiska kierownicze w dziale zaczęli natomiast pełnić Bartosz Dziendziel, Lech Borgosz i Tomasz Lipiński.
więcej
|
|
|
Wspólna spółka Michała Karnowskiego i Grzegorza Biereckiego. ,,Zero powiązań z TVP, podłe sugestie Targalskiego"
Publicysta „Gazety Polskiej” Jerzy Targalski zwrócił uwagę, że pod koniec ub.r. założono spółkę Syssitia, w której radzie nadzorczej są publicysta „W Sieci” Michał Karnowski i senator PiS Grzegorz Bierecki. Targalski zasugerował, że firma może realizować produkcje dla Telewizji Polskiej. - Żadnych programów dla telewizji nie produkujemy i produkować nie będziemy, a sugestie tego typu są podłością - odpowiedział na to Michał Karnowski.
więcej
|
Kurczy się rynek pism komputerowych. ,,Chip" z największym spadkiem sprzedaży
W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się „CD Action”. Wszystkie tytuły w segmencie zanotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem był „Chip”.
więcej
|
Pięć ,,Skarbów Kibica" o ligach zagranicznych z ,,Przeglądem Sportowym"
W piątek 12 sierpnia z „Przeglądem Sportowym” (Ringier Axel Springer Polska) ukaże się magazyn „Skarb Kibica”, poświęcony lidze francuskiej. W kolejnych tygodniach w sprzedaży pojawią się kolejne wydania pisma.
więcej
|
|
|
W branży startupów kłamstwa są rzadkie, ale ,,zaginanie rzeczywistości" zdarza się często (opinie)
- To normalne, że startupy w relacjach z inwestorami i mediami przedstawiają jaśniejszą wersję swojej sytuacji, jednak łatwo przekroczyć w tym dozwolone granice, a ktoś może w końcu powiedzieć „sprawdzam” - tak sposób działania i etyczne normy w środowisku startupowym oceniają w rozmowach z Wirtualnemedia.pl Artur Kurasiński, Maciej Sadowski, Borys Musielak i Marcin Grodzicki.
więcej
|
Facebook walczy z adblockerami, bo wskutek ich stosowania traci wpływy z reklam
- Decyzja Facebooka uderzająca w adblockery nie jest zaskoczeniem, serwis szuka skutecznych metod monetyzacji użytkowników i traci pieniądze na blokowaniu reklam. Poza tym w negocjacjach z reklamodawcami będzie mógł gwarantować skuteczny zasięg przekazu reklamowego - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych i social mediowych.
więcej
|
Procter&Gamble ograniczy targetowanie reklam na Facebooku, bo skutki bywają odwrotne od zamierzonych. "Marketerzy za bardzo eksperymentują"
Koncern Procter&Gamble, jeden z największych globalnych reklamodawców, postanowił ograniczyć targetowanie części swoich kampanii na Facebooku, bo przynosi to skutki odwrotne od zamierzonych. - W niektórych przypadkach wąskie targetowanie może zaszkodzić, marketerzy często za bardzo z nim eksperymentują - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od reklamy w social media.
więcej
|
Zablokowano fanowskie kanały youtube'owe z urywkami meczów Ekstraklasy. ,,To wynik złamania regulaminu serwisu"
W ostatnich dniach zablokowano kilka popularnych kanałów youtube’owych z urywkami meczów piłkarskiej Ekstraklasy. Twórcy kanałów obwiniają za to spółkę zarządzającą tymi rozgrywkami. - Zablokowanie tych kont jest wynikiem złamania regulaminu serwisu YouTube, nie wynikało z bezpośredniej interwencji - tłumaczy Ekstraklasa SA.
więcej
|
Disney inwestuje miliard dolarów w BAMTech, uruchomi sportowy serwis streamingowy
Koncern Walt Disney Company zainwestuje kwotę jednego miliarda dolarów w firmę BAMTech zajmującą się technologiami streamingu internetowego i obsługą tego typu serwisów. W przyszłości BAMTech ma stworzyć wraz z należącą do Disneya telewizją ESPN nowy serwis streamingowy tylko z treścami sportowymi.
więcej
|
Netflix proponuje testowanie mobilnych łączy internetowych w aplikacji Fast Speed Test
Netflix udostępnił użytkownikom iOS i Androida aplikację Fast Speed Test pozwalającą na pomiar prędkości połączenia mobilnego. Wcześniej serwis wprowadził wersję tego narzędzia na desktopy w postaci platformy Fast.com.
więcej
|
Chrome zablokuje kolejne elementy we Flashu, w grudniu zakończy dla niego wsparcie
Google zapowiedział, że wraz z wydaniem przeglądarki Chrome z numerem 53 zablokuje elementy w technologii Flash, które działają w tle stron internetowych. To nie koniec - w grudniu ma się pojawić Chrome 55, który całkowicie zakończy wsparcie dla Flasha zastępując go HTML 5.
więcej
|
W reklamie mobilnej najskuteczniejsze duże formaty i wiele produktów na jednym banerze
Biorąc pod uwagę skuteczność reklam wyświetlanych na urządzeniach mobilnych, na potencjalnych klientów najlepiej działają duże formaty i większa liczba produktów na jednym banerze - wynika z analizy RTB House.
więcej
|
|
|