|
|
|
|
|
|
|
Bronisław Wildstein wraca do TVP. Poprowadzi ,,Południk Wildsteina" w TVP2
W sobotę 3 września br. na antenie TVP2 wystartuje „Południk Wildsteina”, autorski program publicystyczny Bronisława Wildsteina. Będzie nadawany w samo południe - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TV Republika: zatrudniamy 150 pracowników. Jedni odchodzą, inni przychodzą
- Transfery z Telewizji Republika do innych mediów następują na przestrzeni ostatniego roku. Pracownicy odchodzą, tak samo jak do naszej stacji dołączają kolejni. Nie ma w tym nic zaskakującego - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Terlikowski, redaktor naczelny stacji.
więcej
|
Na transmisjach igrzysk w Rio TVP nie zarobi, ale może zyskać wizerunkowo
Choć Telewizja Polska jako jedyny nadawca transmituje w Polsce igrzyska olimpijskie Rio 2016, to na reklamach przy relacjach nie zarobi aż tyle, by pokryć koszty z tym związane. Igrzyska mogą jednak pomóc TVP wizerunkowo i poprawić jej udziały w widowni - prognozuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Niepsuj, buying director w MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Dorota Kania poprowadzi magazyn śledczy w TV Republika, Piotr Gociek gospodarzem ,,Literatury na trzeźwo"
Na antenie Telewizji Republika wystartowała kolejna seria programu „Literatura na trzeźwo”, który poprowadzi Piotr Gociek. Stacja planuje także na jesień magazyn śledczy Doroty Kani.
więcej
|
Jacek Kurski: Odpowiadam za odbudowę telewizji publicznej z prawdziwego zdarzenia
- Odpowiadam za realne zmiany w TVP, odbudowę telewizji publicznej z prawdziwego zdarzenia. Lepiej czy gorzej, to jednak to robię. Pan poseł Krzysztof Czabański odpowiadał za zabezpieczenia finansowe dla mediów publicznych i przygotowanie ustawy, która pozwoliłaby na głębokie zmiany kadrowe. Wciąż na to czekamy - mówi Jacek Kurski, prezes zarządu TVP.
więcej
|
TVP przeprasza senatora PiS Grzegorza Biereckiego. ,,Wybiórczo dobrane informacje"
W piątek w głównym wydaniu „Wiadomości” w TVP opublikowano oświadczenie, w którym publiczny nadawca przeprosił senatora Grzegorza Biereckiego za materiały na temat nieprawidłowości w SKOK-ach. - Rozpowszechnianie tych nieprawdziwych informacji było nieuprawnione i mogło naruszyć dobre imię Pana Senatora, w związku z czym Telewizja Polska SA przeprasza Pana Senatora Grzegorza Biereckiego za te działania - głosi oświadczenie.
więcej
|
Udział telewizyjnej ,,wielkiej czwórki" w ciągu 10 lat spadł z 78 proc. do 41 proc. (raport)
W II kwartale 2016 roku sumaryczny udział czterech głównych stacji telewizyjnych wyniósł 41,40 proc., podczas gdy w II kwartale 2006 roku było to 77,77 proc. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat Sport na czele stacji sportowych w lipcu. TVP Sport z największym wzrostem
Liderem oglądalności wśród stacji sportowych w zeszłym miesiącu był Polsat Sport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł TVP Sport, a najwięcej stracił Polsat Sport News - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
UPC Polska ma więcej klientów telewizji cyfrowej, internetu i telefonii
W II kwartale br. sieć UPC Polska zanotowała wzrost liczby użytkowników telewizji cyfrowej, telefonii stacjonarnej oraz abonentów usług internetowych. Łączna liczba klientów operatora wzrosła w ciągu roku o 15,8 tys. - wynika z raportu opublikowanego przez Liberty Global, właściciela operatora.
więcej
|
,,The Voice of Poland 7" od 3 września w TVP2 (wideo)
3 września 2016 roku TVP2 rozpocznie emisję siódmej edycji „The Voice of Poland”. Stacja zaprezentowała spot promujący program.
więcej
|
Nowy program Agnieszki Szulim w TVN Style dopiero wiosną. ,,Mam kilka pomysłów"
Agnieszka Szulim wróci do TVN Style z nowym programem, ale najwcześniej wiosną 2017 roku. - Mam kilka pomysłów na program, który będzie w zgodzie z moimi zainteresowaniami - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl dziennikarka.
więcej
|
,,Rozbici" w TNT
12 sierpnia 2016 roku TNT rozpocznie emisję nowego serialu „Rozbici”.
więcej
|
Gdzie można oglądać XXXI Letnie Igrzyska Olimpijskie w Rio de Janeiro
W nocy z 5 na 6 sierpnia br. oficjalnie rozpoczęły się XXXI Letnie Igrzyska Olimpijskie w Rio de Janeiro. Telewizyjnym nadawcą sportowej imprezy na terenie naszego kraju jest TVP.
więcej
|
|
|
Na transmisjach igrzysk w Rio TVP nie zarobi, ale może zyskać wizerunkowo
Choć Telewizja Polska jako jedyny nadawca transmituje w Polsce igrzyska olimpijskie Rio 2016, to na reklamach przy relacjach nie zarobi aż tyle, by pokryć koszty z tym związane. Igrzyska mogą jednak pomóc TVP wizerunkowo i poprawić jej udziały w widowni - prognozuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Niepsuj, buying director w MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Ikea kpi z oferty współpracy z Kanye Westem, internet odpowiada memami
Piosenkarz Kanye West w internecie w nachalny sposób proponował Ikei swoje usługi w roli projektanta wnętrz i nowych mebli. W odpowiedzi szwedzki koncern zapewnił, że uczyni go sławnym nawiązując do jednej z ostatnich piosenek Westa. Znaną megalomanię artysty obśmiał też internet proponując nowe projekty będące owocami jego współpracy z Ikeą.
więcej
|
KER: reklama Carrefoura nie deprecjonuje postaci Napoleona
Postać Napoleona przedstawionego jako strażnika jakości produktów, została zaprezentowana w reklamie Carrefour Polska w sposób humorystyczny, a nie prześmiewczy, dlatego nie można zarzucić marketerowi deprecjacji postaci historycznej w spocie - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
W polskiej branży reklamowej równość płci jest zachowana, ale trzeba wciąż ją wspierać (opinie)
- W polskim środowisku reklamowym problem zawodowego równouprawnienia nie jest palący, a wiele kobiet piastuje wysokie stanowiska menedżerskie. Jest jednak kłopot polegający nie na statystykach, ale na świadomości i osobistych obawach, i nad tym trzeba pracować - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Agata Tucholska, Marek Gargała, Szeran Millo i Marcin Żukowski.
więcej
|
,,I kto tu jest sprytnym kotem?" - nowa kampania marki Felix (wideo)
Pod hasłem „I kto tu jest sprytnym kotem?” Nestle Polska rozpoczęło kampanię reklamową marki karmy dla kotów Felix (Purina). Za jej realizację odpowiadają McCann Warsaw i MEC.
więcej
|
Joanna Czekaj: z Google do Group One
Joanna Czekaj po dwóch latach pracy w polskim biurze Google wróciła do Group One. Jako managing director zarządza agencją SalesTube.
więcej
|
Leo Burnett zajmie się reklamą marki Łaciate
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol wybrała w przetargu na obsługę reklamową jednego z produktów marki Łaciate agencję Leo Burnett. Wcześniej pracowała z Publicis Poland.
więcej
|
Michał Winiarski reklamuje żel pod prysznic Luksja Care Pro Men (wideo)
PZ Cussons od początku sierpnia prowadzi nową kampanię reklamową męskiej linii żeli pod prysznic Luksja Care Pro Men. W spotach ponownie występuje siatkarz Michał Winiarski.
więcej
|
Getin Bank w nowej kampanii promuje konto oszczędnościowe (wideo)
W telewizji, kinie, internecie i oddziałach własnych ruszyła kampania reklamowa Getin Banku promująca konto oszczędnościowe. Akcję przygotowały firmy Deloitte Digital i Papaya.
więcej
|
Upór sportowca w dążeniu do celu reklamuje markę Powerade
W nowej olimpijskiej reklamie napojów Powerade historia młodego amerykańskiego boksera ma udowodnić, że niezależnie od warunków w jakich się dorastało upór i ambicja w dążeniu do osiągnięcia sportowego sukcesu przynosi rezultaty.
więcej
|
Nike, Samsung, P&G, Gillette, Getorade, BBC Sport i inne reklamy na Rio 2016 (video)
Emocje, wzruszenia, radość, łzy, międzyludzkie relacje, a nie tylko sportowa rywalizacja są motywem przewodnim większości reklam, które powstały w związku z rozpoczętymi właśnie igrzyskami olimpijskimi Rio 2016.
więcej
|
Mat Baxter nowym CEO Initiative
Mat Baxter został mianowany nowym global chief executive officer domu mediowego Initiative. Zastąpił na nim Jima Elmsa, który ma teraz nowe obowiązki w Interpublic Group.
więcej
|
|
|
,,Twój Styl" zwiększył przewagę nad konkurencją w maju. ,,In Style" z największym spadkiem sprzedaży
W maju br. na czele sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych umocnił się „Twój Styl”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei liderem spadków było „In Style”.
więcej
|
W ,,The Washington Post" robot pisze newsy z olimpiady w Rio de Janeiro
Dziennik „The Washington Post” zaczął wykorzystywać specjalne oprogramowanie oparte na sztucznej inteligencji (AI) automatycznie piszące newsy z olimpiady w Rio de Janeiro. - Chodzi o to, aby pomóc dziennikarzom, a nie ich zastąpić - zapewnia kierownictwo gazety.
więcej
|
Pisma plotkarskie najchętniej sprzedawanymi tygodnikami. ,,Tele Tydzień" na czele rankingu (top 50)
W maju br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały jednak pisma z segmentu yellow wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|