Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 26 Lipca 2016
 
 
 
TVP stawia na internet. Produkcje BBC, wideo 360 i VR
 
 
TVP1 wprowadza na antenę program muzyczny ,,O! Polskie Przeboje". "Połączenie celebrity show i talent show"
 
W drugiej połowie września br. na antenie TVP1 znajdzie się nowy program muzyczny „O! Polskie Przeboje” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Ten program ma sprawić, że widzowie będą żyli polskimi piosenkami i opolskim festiwalem nie tylko wtedy, gdy on się odbywa, ale przez cały rok - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Radek Kobiałko, reżyser i pomysłodawca projektu. więcej
 
 
Niejednoznaczna wycena, porażka Marissy Mayer i trudna integracja z Verioznem - eksperci o przejęciu Yahoo
 
Jeżeli wziąć pod uwagę słabą kondycję Yahoo, wycena na poziomie prawie 5 mld dol. może być uznana za atrakcyjną. Biorąc jednak pod uwagę dawną świetność spółki i ostatnie akwizycje to wycena jest zaskakująco niska. Przejęcie Yahoo przez Veriozna dla Wirtualnemedia.pl komentują Rafał Agnieszczak, Bartłomiej Gola, Artur Kurasiński i Bartek Pucek. więcej
 
 
TVP wyśle polskiego reprezentanta na Eurowizję dla dzieci
 
TVP wyśle w tym roku uczestnika na 14. Konkurs Piosenki Eurowizji dla Dzieci - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Polski reprezentant zostanie wybrany w czasie krajowych eliminacji, które odbędą się na początku października br. więcej
 
 
Reklamy w RMF FM droższe o 3,7 proc., w RMF Maxxx i RMF Classic bez zmian
 
Grupa RMF przedstawiła swoją ofertę reklamową na okres od września do grudnia br. Ceny spotów w RMF FM będą wyższe niż obecnie o 3,7 proc. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP szuka pomysłów na nowe seriale. ,,Interesuje nas ciekawa narracja, porywający bohaterowie, nowoczesna forma i ważka treść" więcej
 
,,Ślub od pierwszego wejrzenia" TVN wywoła u widzów zainteresowanie czy niesmak? (opinie) więcej
 
Radiowa Jedynka w ogniu krytyki ekspertów. Czy uda się zahamować odpływ słuchaczy? więcej
 
Zapowiedź bojkotu przez PWPW pytań od dziennikarzy z RASP to gruba przesada i naruszenie prawa (komentarze) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Infografik Onet.pl
Programming Coordinator Fox International Channels Poland
Executive Assistant to CEO Onet.pl
Specjalista ds. Koordynacji Ramówek/Materiałów Reklamowych TVN
Dokumentalista TVN
Event Manager MEDIACAP
Dziennikarz/ Reporter Onet.pl
Senior Performance Analyst Isobar
Account Manager Viacom International Media Networks
Kierownik Produkcji Festival Group
Redaktor Programów Telewizyjnych Festival Group
Content Creative Isobar
Junior Business Intelligence Analyst upday
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP stawia na internet. Produkcje BBC, wideo 360 i VR

W pierwszym kwartale 2017 roku na platformie VoD Telewizji Polskiej pojawią się seriale i programy BBC pod szyldem BBC First. TVP planuje też uruchomić player dla materiałów wideo 360 stopni i wirtualnej rzeczywistości oraz specjalny kanał poświęcony programowi „Start in Poland”. TVP pracuje nad rekonstrukcją cyfrową materiałów archiwalnych, m.in. filmów i seriali. więcej

TVP1 wprowadza na antenę program muzyczny ,,O! Polskie Przeboje". "Połączenie celebrity show i talent show"

W drugiej połowie września br. na antenie TVP1 znajdzie się nowy program muzyczny „O! Polskie Przeboje” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Ten program ma sprawić, że widzowie będą żyli polskimi piosenkami i opolskim festiwalem nie tylko wtedy, gdy on się odbywa, ale przez cały rok - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Radek Kobiałko, reżyser i pomysłodawca projektu. więcej

TVP wyśle polskiego reprezentanta na Eurowizję dla dzieci

TVP wyśle w tym roku uczestnika na 14. Konkurs Piosenki Eurowizji dla Dzieci - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Polski reprezentant zostanie wybrany w czasie krajowych eliminacji, które odbędą się na początku października br. więcej

,,Kochaj albo rzuć" i ,,Gwiezdne Wojny - Mroczne widmo" filmowymi hitami 2016 roku

Wśród filmów fabularnych pokazanych w polskich stacjach telewizyjnych w br. największą widownię zgromadziła polska produkcja „Kochaj albo rzuć”. Na czele grupy komercyjnej znalazł się film „Gwiezdne Wojny - Mroczne widmo” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Marek Czyż odchodzi z ,,Bez retuszu", program zostaje w TVP Info

Marek Czyż zrezygnował z dalszego prowadzenia programu publicystycznego „Bez retuszu” w TVP Info. Program od września będzie nadał emitowany, z nowym prowadzącym - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Tylko Polsat z udziałem ponad 10 proc., bardzo słaby wynik TVP1. ,,Fakty" hitem tygodnia

W minionym tygodniu liderem oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów był Polsat. Największą widownię zgromadziły serwisy informacyjne. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

Michał Kempa komentatorem "Szkła Kontaktowego" w TVN24

Komik i stand-uper Michał Kempa został komentatorem programu "Szkło Kontaktowe" w TVN24. W tej roli zadebiutował - u boku Wojciecha Zimińskiego - w ostatnią niedzielę. więcej

Jacek Tacik dołączył do zespołu ,,Faktów z zagranicy" w TVN24 BiS

Jacek Tacik na stałe dołączył do zespołu „Faktów z zagranicy” TVN24 BiS. Jego materiały nie będą się już pojawiać w magazynie „Czarno na białym” w TVN24. więcej

Joe Abruzzese odchodzi ze stanowiska szefa sprzedaży reklam w Discovery, zastąpi go Ben Price

Po 14 latach pracy jako dyrektor ds. sprzedaży reklam w Discovery Communications Joe Abruzzese zapowiedział odejście ze stanowiska. 68-letni Abruzzese zajmował się sprzedażą reklam od 46 lat, w trakcie jego pracy w Discovery sieć potroiła swoje przychody reklamowe. więcej

Maciej Kanigowski: z BBC do Eleven Sports Network

Maciej Kanigowski dołączył do zespołu sieci Eleven Sports Network. Jako sales and administration executive będzie wspierał dystrybucję kanałów Eleven i Eleven Sports. więcej

Frédéric Berardi wiceprezesem platformy nc+. Odpowiada za finanse

Frédéric Berardi został wiceprezesem zarządu platformy nc+ ds. finansów. Zastąpił Nicolasa Dandoy, który objął funkcję dyrektora finansowego Canal+ Overseas i członka rady nadzorczej ITI Neovision. więcej

Światowe Dni Młodzieży w TVP: 1000 osób zaangażowanych w obsługę wydarzenia, transmisje w TVP1 i TVP Polonia i relacje w TVP Info, własny program TVP Kraków

Do obsługi Światowych Dni Młodzieży ze strony TVP zaangażowanych będzie ok. tysiąca osób z Polski i z zagranicy. Pomiędzy 27 a 31 lipca wydarzenia związane wizytą Papieża Franciszka w Polsce przez cały dzień transmitować będą TVP1 i TVP Polonia, do Krakowa przeniesie się także główne studio TVP Info. Własny, oddzielny program na te dni przygotowuje też TVP Kraków. więcej

Nowe odcinki ,,Yo-Kai Watch" w Cartoon Network

1 sierpnia 2016 roku Cartoon Network rozpocznie emisję nowych odcinków pierwszego sezonu animacji „Yo-Kai Watch”. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Reklamy w RMF FM droższe o 3,7 proc., w RMF Maxxx i RMF Classic bez zmian

Grupa RMF przedstawiła swoją ofertę reklamową na okres od września do grudnia br. Ceny spotów w RMF FM będą wyższe niż obecnie o 3,7 proc. więcej

 
Rynek radiowy w Poznaniu w I półroczu 2016: liderem Eska, ale Trójka coraz bliżej

Liderem rynku radiowego w Poznaniu jest Eska. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Złote Przeboje - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Serwisy Radia ZET i Antyradia z grami internetowymi od Grupy Onet-RASP

Grupa Onet-RAS Polska na zlecenie Eurozetu przygotowała i obsługuje dwa serwisy z grami internetowymi: Gry.radiozet.pl i Gry.antyradio.pl. Pierwszy raz firma współpracuje w takim zakresie z zewnętrznym wydawcą. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Reklamy w RMF FM droższe o 3,7 proc., w RMF Maxxx i RMF Classic bez zmian

Grupa RMF przedstawiła swoją ofertę reklamową na okres od września do grudnia br. Ceny spotów w RMF FM będą wyższe niż obecnie o 3,7 proc. więcej

Żołnierze Wyklęci - nowy energetyk od producenta Super Ruchacza, ,,To performance biznesowy"

Agencja 8k wprowadza na rynek nowy napój energetyczny pod nazwą Żołnierze Wyklęci. -  Napój jest czymś w rodzaju performance biznesowego - takie połączenie biznesu z czymś  kontrowersyjnym, co będzie oddziaływać na odbiorców, czymś z pogranicza sztuki nowoczesnej i sprzedaży produktu - wyjaśniają przedstawiciele producenta nowego energetyka. więcej

Sebastian Umiński: z Ogilvy&Mather do 3M Polska

Sebastian Umiński, przez większość kariery zawodowej związany z branżą agencji reklamowych, przeszedł na stronę marketerów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Rozpoczął pracę w firmie 3M Polska, do której należą takie marki, jak Post-it, Scotch-Brite, Scotch i Nexcare. więcej

MEC wygrał przetarg na obsługę mediową FM Banku PBP

Dom mediowy MEC wygrał przetarg na obsługę mediową FM Banku PBP. Pokonał w nim trzy konkurencyjne agencje. więcej

Olimpijska pieśń z hymnów narodowych reklamuje Samsung Galaxy S7 Edge (wideo)

W nowym spocie reklamującym smartfon Samsung Galaxy S7 Edge hymny narodowe śpiewane przez mieszkańców różnych krajów łączą się w jedną pieśń poświęconą igrzyskom olimpijskim w Rio de Janeiro. W tle jest duch międzynarodowej wspólnoty i świata bez sztucznych barier. więcej

Hand Made przejmuje od Saatchi&Saatchi obsługę Tyskiego w internecie

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na obsługę komunikacji w internecie marki piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). Brały w nim udział również agencje DDB&Tribal, OS3, Kalicińscy.com i Asap&Asap. więcej

Joe Abruzzese odchodzi ze stanowiska szefa sprzedaży reklam w Discovery, zastąpi go Ben Price

Po 14 latach pracy jako dyrektor ds. sprzedaży reklam w Discovery Communications Joe Abruzzese zapowiedział odejście ze stanowiska. 68-letni Abruzzese zajmował się sprzedażą reklam od 46 lat, w trakcie jego pracy w Discovery sieć potroiła swoje przychody reklamowe. więcej

,,Zanurz się w bogactwie natury!" w reklamach piwa Kasztelan Niepasteryzowane (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa piwa Kasztelan Niepasteryzowane i Kasztelan Pszeniczne Niepasteryzowane (produkowanego przez Carlsberg Polska). Akcję, pod hasłem „Zanurz się w bogactwie natury!”, przygotowały firmy marketingowe Red8 Advertising, Hihgnoon.pl / Błażej Baar i PHD Media Direction. więcej

Cała kariera Usaina Bolta w animowanej reklamie Gatorade (wideo)

„O chłopcu który nauczył się latać” to tytuł nowego spotu reklamowego marki Gatorade. Zabawny i poruszający klip animowany przedstawia całą karierę sprintera Usaina Bolta od czasów szkolnych po międzynarodowy sukces na największych sportowych arenach. więcej

Adam Tokarski, Magdalena Lewandowska, Anna Pietrzkowicz, Urszula Hryniewicz i Paulina Zalewska w TBWA

W agencji reklamowej TBBWA do działu social media dołączyli Urszula Hryniewicz i Anna Pietrzkowicz, do działu digitalowego - Paulina Zalewska, a do działu kreacji - Adam Tokarski, a do działu obsługi klientów - Magdalena Lewandowska. więcej

Przepisy od Włochów mieszkających w Polsce promują sery Galbani (wideo)

Zaczęła się internetowa kampania reklamowa serów Galbani oparta na cyklu przepisów na włoskie dania prezentowanych przez Włochów mieszkających w Polsce. Akcję przygotowała agencje Newcast i Performics. więcej

Karina Lempkowska producentem w OTO Film

Karina Lempkowska zaczęła pracę jako producent w domu produkcyjnym OTO Film. Wcześniej pracowała m.in. w Maniana Films, Papaya Films i Akson Studio. więcej

Katarzyna Munzar, Norbert Bochniak, Artur Szymula i Mateusz Malinowski w Fabryce Marketingu

Do zespołu agencji Fabryka Marketingu dołączyli Katarzyna Munzar, Norbert Bochniak, Artur Szymula i Mateusz Malinowski. Munzar objęła funkcję media managera. więcej

 
 
 
PRASA
 
Guardian Media Group z rekordową stratą, 270 pracowników do zwolnienia

Koncern medialny Guardian Media Group (GMG) zapowiedział, że poniesie w skali roku rekordową w swojej historii stratę operacyjną na poziomie 69 mln funtów. Powodem są spadki przychodów z reklam w drukowanych tytułach i mniejszy od oczekiwanego wzrost reklamy w segmencie internetowym. więcej

Towarzystwo Dziennikarskie: Politycy PiS zakłamują prawdę o zbrodni w Jedwabnem

Towarzystwo Dziennikarskie przesłało do redakcji Wirtualnemedia.pl oficjalne oświadczenie, w którym protestuje przeciwko zakłamywaniu przez polityków PiS prawdy historycznej na temat zbrodni na Żydach w Jedwabnem. więcej

Topnieje sprzedaż miesięczników popularnonaukowych i historycznych (dane za kwiecień)

W kwietniu br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Natomiast wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii”. więcej

Turcja chce aresztować 42 dziennikarzy podejrzewanych o wspieranie próby puczu

Tureckie organa ścigania wydały nakazy aresztowania 42 tamtejszych dziennikarzy posądzanych o sprzyjanie organizatorom nieudanego puczu wojskowego. Wśród zatrzymanych ma się znaleźć znana komentatorka polityczna Nazli Ilicak. więcej

Tygodnik ,,Do Rzeczy" i PMPG ogłaszają plebiscyt 100% Polski Produkt

Tygodnik „Do Rzeczy” (Orle Pióro) wspólnie z jego udziałowcem PMPG Polskie Media rozpoczyna plebiscyt 100% Polski Produkt mający wyróżniać najlepsze towary, których produkcja odbywa się całkowicie w naszym kraju. Do plebiscytu będą mogły zgłaszać się przedsiębiorstwa różnej wielkości i typu. więcej

Kolporter liderem dystrybucji prasy przed Ruchem i Garmond Press, ubyło 1,5 tys. punktów sprzedaży

Kolporter ma najwięcej punktów sprzedaży i największy, ponad 50-procentowy udział w polskim rynku dystrybucji prasy, udział Ruchu zmalał poniżej 30 proc., a w przypadku Garmond Press wynosi 13 proc. W ciągu roku liczba punktów sprzedaży prasy zmalała o 1,5 tys. więcej

 
 
 
JEDYNKI
 
 
Harper's Bazaar (świat) - 2016-07-25 Historia Bez Cenzury - 2016-07-25 GQ - 2016-07-25 Bravo - 2016-07-25 Marie Claire - 2016-07-25
 
 
 
 
INTERNET
 
Niejednoznaczna wycena, porażka Marissy Mayer i trudna integracja z Verioznem - eksperci o przejęciu Yahoo

Jeżeli wziąć pod uwagę słabą kondycję Yahoo, wycena na poziomie prawie 5 mld dol. może być uznana za atrakcyjną. Biorąc jednak pod uwagę dawną świetność spółki i ostatnie akwizycje to wycena jest zaskakująco niska. Przejęcie Yahoo przez Veriozna dla Wirtualnemedia.pl komentują Rafał Agnieszczak, Bartłomiej Gola, Artur Kurasiński i Bartek Pucek. więcej

Twitter chce reklamować się nie tylko jako serwis społecznościowy, lecz także źródło informacji i rozrywki

Szefowa marketingu Twittera ujawniła plan nowej kampanii reklamowej. Serwis chce w niej pokazać, że może być podstawowym źródłem informacji o najważniejszych wydarzeniach na świecie. Zmieniona strategia marketingowa ma z kolei uświadomić użytkownikom, że Twitter nie jest wyłącznie platformą społecznościową. więcej

Facebook dalej zyskuje młodych użytkowników, Snapchat mu nie zagrozi

Według analityków Morgan Stanley liczba aktywnych użytkowników Facebooka w niższych grupach wiekowych wciąż dynamicznie rośnie. Największy serwis social media nie daje szans konkurentom pomimo rosnącej roli Snapchata. więcej

Twitter stawia na sport, będzie transmitował rozgrywki bejsbolowe i hokejowe

Twitter zawarł porozumienia z amerykańską ligą bejsbolową MLB oraz hokejową NHL. W ramach umowy co tydzień w serwisie pojawią się transmisje z rozgrywek w tych dyscyplinach. Wcześniej Twitter zapowiedział podobne transmisje w koszykówce i piłce nożnej. więcej

Serwisy Radia ZET i Antyradia z grami internetowymi od Grupy Onet-RASP

Grupa Onet-RAS Polska na zlecenie Eurozetu przygotowała i obsługuje dwa serwisy z grami internetowymi: Gry.radiozet.pl i Gry.antyradio.pl. Pierwszy raz firma współpracuje w takim zakresie z zewnętrznym wydawcą. więcej

Verizon przejmuje Yahoo za 4,8 mld dolarów, będzie integracja z AOL

Verizon i Yahoo poinformowały oficjalnie o zawarciu porozumienia w sprawie przejęcia przez Verizon internetowej części Yahoo. Transakcja warta 4,8 mld ma się zakończyć w I kwartale 2017 roku. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Zakład Utylizacyjny w Gdańsku po zakończeniu współpracy z Profile szuka agencji PR

Zakład Utylizacyjny w Gdańsku ogłosił przetarg nieograniczony na 20-miesieczną obsługę z zakresu PR i promocji. Miejska spółka dotychczas współpracowała z warszawską agencją Profile, z którą skończyła się umowa. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Olimpijska pieśń z hymnów narodowych reklamuje Samsung Galaxy S7 Edge (wideo)
Lenny3 - nowy smartfon Wiko wkrótce w Polsce (wideo)
246E7QDAB i 276E7QDAB - nowe monitory Philips UltraColor za 819 zł i 1169 zł
Virgin Mobile: zwrot 50 proc. wartości pakietu za rejestrację numeru
 
 
 
GOSPODARKA
 
GPW nie najgorzej wypada na tle europejskich indeksów. "Problemem duże spółki"
Stanisław Gomułka: Niska aktywność inwestycyjna firm będzie się utrzymywać. Nieufność przedsiębiorców wobec rządu
Coraz więcej Polaków warzy piwo domowym sposobem. Zainteresowanie rośnie
Odzyskanie PIT-u przez wierzyciela, a zalegający z zapłatą kontrahent
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
TVP wyśle polskiego reprezentanta na Eurowizję dla dzieci
Nowy serial "Legion". Odpowiadają za niego Noah Hawley i Bryan Singer
Wraca serial "Skazany na śmierć". Telewizja Fox pokazała nowy zwiastun (wideo)
Koniec serialu "Pamiętniki wampirów". Ósmy sezon ostatnim
Powstanie drugi sezon serialu "The Expanse" (wideo)
Nadchodzi czwarty sezon serialu "Sherlock" (zwiastun)
"Star Trek: W nieznane" podbija kina
18 listopada 2016 roku premiera filmu "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć"
Co się wydarzy w trzecim sezonie serialu "Flash" (wideo)
26 sierpnia odbędzie się Eska Music Awards 2016. Główną gwiazdą Alan Walker
Nowe odcinki ,,Yo-Kai Watch" w Cartoon Network
 
 
 
BLOG
 
Skrzyżowanie książki z grzybobraniem. - Monika Klama
 
Islamiści już mordują Polki i co rząd na to? - Ewaryst Fedorowicz
 
Magda Karpińska zdecydowała się odejść z Telewizji Polskiej - Andrzej Bober
 
W poszukiwaniu bohatera - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Opowieść przewodnika - ks. Artur Stopka
 
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj