|
|
|
|
|
|
|
TVP stawia na internet. Produkcje BBC, wideo 360 i VR
W pierwszym kwartale 2017 roku na platformie VoD Telewizji Polskiej pojawią się seriale i programy BBC pod szyldem BBC First. TVP planuje też uruchomić player dla materiałów wideo 360 stopni i wirtualnej rzeczywistości oraz specjalny kanał poświęcony programowi „Start in Poland”. TVP pracuje nad rekonstrukcją cyfrową materiałów archiwalnych, m.in. filmów i seriali.
więcej
|
TVP1 wprowadza na antenę program muzyczny ,,O! Polskie Przeboje". "Połączenie celebrity show i talent show"
W drugiej połowie września br. na antenie TVP1 znajdzie się nowy program muzyczny „O! Polskie Przeboje” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Ten program ma sprawić, że widzowie będą żyli polskimi piosenkami i opolskim festiwalem nie tylko wtedy, gdy on się odbywa, ale przez cały rok - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Radek Kobiałko, reżyser i pomysłodawca projektu.
więcej
|
TVP wyśle polskiego reprezentanta na Eurowizję dla dzieci
TVP wyśle w tym roku uczestnika na 14. Konkurs Piosenki Eurowizji dla Dzieci - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Polski reprezentant zostanie wybrany w czasie krajowych eliminacji, które odbędą się na początku października br.
więcej
|
,,Kochaj albo rzuć" i ,,Gwiezdne Wojny - Mroczne widmo" filmowymi hitami 2016 roku
Wśród filmów fabularnych pokazanych w polskich stacjach telewizyjnych w br. największą widownię zgromadziła polska produkcja „Kochaj albo rzuć”. Na czele grupy komercyjnej znalazł się film „Gwiezdne Wojny - Mroczne widmo” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marek Czyż odchodzi z ,,Bez retuszu", program zostaje w TVP Info
Marek Czyż zrezygnował z dalszego prowadzenia programu publicystycznego „Bez retuszu” w TVP Info. Program od września będzie nadał emitowany, z nowym prowadzącym - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tylko Polsat z udziałem ponad 10 proc., bardzo słaby wynik TVP1. ,,Fakty" hitem tygodnia
W minionym tygodniu liderem oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów był Polsat. Największą widownię zgromadziły serwisy informacyjne. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
Michał Kempa komentatorem "Szkła Kontaktowego" w TVN24
Komik i stand-uper Michał Kempa został komentatorem programu "Szkło Kontaktowe" w TVN24. W tej roli zadebiutował - u boku Wojciecha Zimińskiego - w ostatnią niedzielę.
więcej
|
Jacek Tacik dołączył do zespołu ,,Faktów z zagranicy" w TVN24 BiS
Jacek Tacik na stałe dołączył do zespołu „Faktów z zagranicy” TVN24 BiS. Jego materiały nie będą się już pojawiać w magazynie „Czarno na białym” w TVN24.
więcej
|
Joe Abruzzese odchodzi ze stanowiska szefa sprzedaży reklam w Discovery, zastąpi go Ben Price
Po 14 latach pracy jako dyrektor ds. sprzedaży reklam w Discovery Communications Joe Abruzzese zapowiedział odejście ze stanowiska. 68-letni Abruzzese zajmował się sprzedażą reklam od 46 lat, w trakcie jego pracy w Discovery sieć potroiła swoje przychody reklamowe.
więcej
|
Maciej Kanigowski: z BBC do Eleven Sports Network
Maciej Kanigowski dołączył do zespołu sieci Eleven Sports Network. Jako sales and administration executive będzie wspierał dystrybucję kanałów Eleven i Eleven Sports.
więcej
|
Frédéric Berardi wiceprezesem platformy nc+. Odpowiada za finanse
Frédéric Berardi został wiceprezesem zarządu platformy nc+ ds. finansów. Zastąpił Nicolasa Dandoy, który objął funkcję dyrektora finansowego Canal+ Overseas i członka rady nadzorczej ITI Neovision.
więcej
|
Światowe Dni Młodzieży w TVP: 1000 osób zaangażowanych w obsługę wydarzenia, transmisje w TVP1 i TVP Polonia i relacje w TVP Info, własny program TVP Kraków
Do obsługi Światowych Dni Młodzieży ze strony TVP zaangażowanych będzie ok. tysiąca osób z Polski i z zagranicy. Pomiędzy 27 a 31 lipca wydarzenia związane wizytą Papieża Franciszka w Polsce przez cały dzień transmitować będą TVP1 i TVP Polonia, do Krakowa przeniesie się także główne studio TVP Info. Własny, oddzielny program na te dni przygotowuje też TVP Kraków.
więcej
|
Nowe odcinki ,,Yo-Kai Watch" w Cartoon Network
1 sierpnia 2016 roku Cartoon Network rozpocznie emisję nowych odcinków pierwszego sezonu animacji „Yo-Kai Watch”.
więcej
|
|
|
Reklamy w RMF FM droższe o 3,7 proc., w RMF Maxxx i RMF Classic bez zmian
Grupa RMF przedstawiła swoją ofertę reklamową na okres od września do grudnia br. Ceny spotów w RMF FM będą wyższe niż obecnie o 3,7 proc.
więcej
|
Żołnierze Wyklęci - nowy energetyk od producenta Super Ruchacza, ,,To performance biznesowy"
Agencja 8k wprowadza na rynek nowy napój energetyczny pod nazwą Żołnierze Wyklęci. - Napój jest czymś w rodzaju performance biznesowego - takie połączenie biznesu z czymś kontrowersyjnym, co będzie oddziaływać na odbiorców, czymś z pogranicza sztuki nowoczesnej i sprzedaży produktu - wyjaśniają przedstawiciele producenta nowego energetyka.
więcej
|
Sebastian Umiński: z Ogilvy&Mather do 3M Polska
Sebastian Umiński, przez większość kariery zawodowej związany z branżą agencji reklamowych, przeszedł na stronę marketerów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Rozpoczął pracę w firmie 3M Polska, do której należą takie marki, jak Post-it, Scotch-Brite, Scotch i Nexcare.
więcej
|
MEC wygrał przetarg na obsługę mediową FM Banku PBP
Dom mediowy MEC wygrał przetarg na obsługę mediową FM Banku PBP. Pokonał w nim trzy konkurencyjne agencje.
więcej
|
Olimpijska pieśń z hymnów narodowych reklamuje Samsung Galaxy S7 Edge (wideo)
W nowym spocie reklamującym smartfon Samsung Galaxy S7 Edge hymny narodowe śpiewane przez mieszkańców różnych krajów łączą się w jedną pieśń poświęconą igrzyskom olimpijskim w Rio de Janeiro. W tle jest duch międzynarodowej wspólnoty i świata bez sztucznych barier.
więcej
|
Hand Made przejmuje od Saatchi&Saatchi obsługę Tyskiego w internecie
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na obsługę komunikacji w internecie marki piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). Brały w nim udział również agencje DDB&Tribal, OS3, Kalicińscy.com i Asap&Asap.
więcej
|
Joe Abruzzese odchodzi ze stanowiska szefa sprzedaży reklam w Discovery, zastąpi go Ben Price
Po 14 latach pracy jako dyrektor ds. sprzedaży reklam w Discovery Communications Joe Abruzzese zapowiedział odejście ze stanowiska. 68-letni Abruzzese zajmował się sprzedażą reklam od 46 lat, w trakcie jego pracy w Discovery sieć potroiła swoje przychody reklamowe.
więcej
|
,,Zanurz się w bogactwie natury!" w reklamach piwa Kasztelan Niepasteryzowane (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa piwa Kasztelan Niepasteryzowane i Kasztelan Pszeniczne Niepasteryzowane (produkowanego przez Carlsberg Polska). Akcję, pod hasłem „Zanurz się w bogactwie natury!”, przygotowały firmy marketingowe Red8 Advertising, Hihgnoon.pl / Błażej Baar i PHD Media Direction.
więcej
|
Cała kariera Usaina Bolta w animowanej reklamie Gatorade (wideo)
„O chłopcu który nauczył się latać” to tytuł nowego spotu reklamowego marki Gatorade. Zabawny i poruszający klip animowany przedstawia całą karierę sprintera Usaina Bolta od czasów szkolnych po międzynarodowy sukces na największych sportowych arenach.
więcej
|
Adam Tokarski, Magdalena Lewandowska, Anna Pietrzkowicz, Urszula Hryniewicz i Paulina Zalewska w TBWA
W agencji reklamowej TBBWA do działu social media dołączyli Urszula Hryniewicz i Anna Pietrzkowicz, do działu digitalowego - Paulina Zalewska, a do działu kreacji - Adam Tokarski, a do działu obsługi klientów - Magdalena Lewandowska.
więcej
|
Przepisy od Włochów mieszkających w Polsce promują sery Galbani (wideo)
Zaczęła się internetowa kampania reklamowa serów Galbani oparta na cyklu przepisów na włoskie dania prezentowanych przez Włochów mieszkających w Polsce. Akcję przygotowała agencje Newcast i Performics.
więcej
|
Karina Lempkowska producentem w OTO Film
Karina Lempkowska zaczęła pracę jako producent w domu produkcyjnym OTO Film. Wcześniej pracowała m.in. w Maniana Films, Papaya Films i Akson Studio.
więcej
|
Katarzyna Munzar, Norbert Bochniak, Artur Szymula i Mateusz Malinowski w Fabryce Marketingu
Do zespołu agencji Fabryka Marketingu dołączyli Katarzyna Munzar, Norbert Bochniak, Artur Szymula i Mateusz Malinowski. Munzar objęła funkcję media managera.
więcej
|
|
|
Guardian Media Group z rekordową stratą, 270 pracowników do zwolnienia
Koncern medialny Guardian Media Group (GMG) zapowiedział, że poniesie w skali roku rekordową w swojej historii stratę operacyjną na poziomie 69 mln funtów. Powodem są spadki przychodów z reklam w drukowanych tytułach i mniejszy od oczekiwanego wzrost reklamy w segmencie internetowym.
więcej
|
Towarzystwo Dziennikarskie: Politycy PiS zakłamują prawdę o zbrodni w Jedwabnem
Towarzystwo Dziennikarskie przesłało do redakcji Wirtualnemedia.pl oficjalne oświadczenie, w którym protestuje przeciwko zakłamywaniu przez polityków PiS prawdy historycznej na temat zbrodni na Żydach w Jedwabnem.
więcej
|
Topnieje sprzedaż miesięczników popularnonaukowych i historycznych (dane za kwiecień)
W kwietniu br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Natomiast wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii”.
więcej
|
Turcja chce aresztować 42 dziennikarzy podejrzewanych o wspieranie próby puczu
Tureckie organa ścigania wydały nakazy aresztowania 42 tamtejszych dziennikarzy posądzanych o sprzyjanie organizatorom nieudanego puczu wojskowego. Wśród zatrzymanych ma się znaleźć znana komentatorka polityczna Nazli Ilicak.
więcej
|
Tygodnik ,,Do Rzeczy" i PMPG ogłaszają plebiscyt 100% Polski Produkt
Tygodnik „Do Rzeczy” (Orle Pióro) wspólnie z jego udziałowcem PMPG Polskie Media rozpoczyna plebiscyt 100% Polski Produkt mający wyróżniać najlepsze towary, których produkcja odbywa się całkowicie w naszym kraju. Do plebiscytu będą mogły zgłaszać się przedsiębiorstwa różnej wielkości i typu.
więcej
|
Kolporter liderem dystrybucji prasy przed Ruchem i Garmond Press, ubyło 1,5 tys. punktów sprzedaży
Kolporter ma najwięcej punktów sprzedaży i największy, ponad 50-procentowy udział w polskim rynku dystrybucji prasy, udział Ruchu zmalał poniżej 30 proc., a w przypadku Garmond Press wynosi 13 proc. W ciągu roku liczba punktów sprzedaży prasy zmalała o 1,5 tys.
więcej
|
|
|
Niejednoznaczna wycena, porażka Marissy Mayer i trudna integracja z Verioznem - eksperci o przejęciu Yahoo
Jeżeli wziąć pod uwagę słabą kondycję Yahoo, wycena na poziomie prawie 5 mld dol. może być uznana za atrakcyjną. Biorąc jednak pod uwagę dawną świetność spółki i ostatnie akwizycje to wycena jest zaskakująco niska. Przejęcie Yahoo przez Veriozna dla Wirtualnemedia.pl komentują Rafał Agnieszczak, Bartłomiej Gola, Artur Kurasiński i Bartek Pucek.
więcej
|
Twitter chce reklamować się nie tylko jako serwis społecznościowy, lecz także źródło informacji i rozrywki
Szefowa marketingu Twittera ujawniła plan nowej kampanii reklamowej. Serwis chce w niej pokazać, że może być podstawowym źródłem informacji o najważniejszych wydarzeniach na świecie. Zmieniona strategia marketingowa ma z kolei uświadomić użytkownikom, że Twitter nie jest wyłącznie platformą społecznościową.
więcej
|
Facebook dalej zyskuje młodych użytkowników, Snapchat mu nie zagrozi
Według analityków Morgan Stanley liczba aktywnych użytkowników Facebooka w niższych grupach wiekowych wciąż dynamicznie rośnie. Największy serwis social media nie daje szans konkurentom pomimo rosnącej roli Snapchata.
więcej
|
Twitter stawia na sport, będzie transmitował rozgrywki bejsbolowe i hokejowe
Twitter zawarł porozumienia z amerykańską ligą bejsbolową MLB oraz hokejową NHL. W ramach umowy co tydzień w serwisie pojawią się transmisje z rozgrywek w tych dyscyplinach. Wcześniej Twitter zapowiedział podobne transmisje w koszykówce i piłce nożnej.
więcej
|
Serwisy Radia ZET i Antyradia z grami internetowymi od Grupy Onet-RASP
Grupa Onet-RAS Polska na zlecenie Eurozetu przygotowała i obsługuje dwa serwisy z grami internetowymi: Gry.radiozet.pl i Gry.antyradio.pl. Pierwszy raz firma współpracuje w takim zakresie z zewnętrznym wydawcą.
więcej
|
Verizon przejmuje Yahoo za 4,8 mld dolarów, będzie integracja z AOL
Verizon i Yahoo poinformowały oficjalnie o zawarciu porozumienia w sprawie przejęcia przez Verizon internetowej części Yahoo. Transakcja warta 4,8 mld ma się zakończyć w I kwartale 2017 roku.
więcej
|
|
|