|
|
|
|
|
|
|
TVP będzie wybierać uczestników Eurowizji i Festiwalu w Opolu w regionach. ,,Na antenie przez cały rok"
Zarząd Telewizji Polskiej zdecydował, że uczestnicy Festiwalu w Opolu oraz kandydaci do krajowych preselekcji Konkursu Piosenki Eurowizji będą wybierani w regionalnych eliminacjach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP chce wysłać reprezentanta na Eurowizję dla dzieci. ,,Przygotowujemy dokumenty"
Telewizja Polska chce wziąć udziału w 14. Konkursie Piosenki Eurowizji dla Dzieci, który w tym roku zorganizuje Malta - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Trwa przygotowywanie dokumentów koniecznych do przystąpienia do konkursu - potwierdza Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVP.
więcej
|
Telewizja Polska rozstaje się z Magdaleną Sobkowiak, Dominika Ćosić nową korespondentką w Brukseli
Z końcem czerwca z Telewizją Polską za porozumieniem stron żegna się Magdalena Sobkowiak, która przez półtora roku była korespondentką TVP w Brukseli. Od początku czerwca tę funkcję pełni Dominika Ćosić.
więcej
|
Powstanie drugi sezon serialu "Wataha"
HBO Polska i ATM Grupa rozpoczęły prace nad kontynuacją serialu „Wataha”. Drugi sezon, który w oparciu o oryginalny scenariusz będzie ponownie realizowany w Bieszczadach, widzowie stacji zobaczą w 2017 roku.
więcej
|
Telewizja Polska ma zwrócić na fundusz socjalny 4 mln zł ze sprzedaży mieszkań zakładowych
Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że Telewizja Polska ma przekazać na rzecz zakładowego funduszu świadczeń socjalnych kwotę 4,07 mln zł uzyskaną ze sprzedaży zakładowych lokali mieszkalnych. W tej sprawie firmę pozwały działające w niej związki zawodowe.
więcej
|
Jan Pietrzak i Robert Tekieli z programami w TVP3 Warszawa (wideo)
W czerwcu TVP3 Warszawa wprowadziła do ramówki program satyryczny Jana Pietrzaka „Z szafy Pietrzaka”. Stacja zapowiada też emisję cyklu „Tekieli. Krótki przewodnik po duszy” tworzonego przez Roberta Tekielego.
więcej
|
Pakiet Start+ i moduł CAM CI+ w ofercie Telewizji na kartę nc+
Platforma nc+ wprowadziła do oferty Telewizji na kartę Pakiet Start+ z modułem CAM CI+.
więcej
|
Serial ,,Magiczne Magimiecze" w Cartoon Network
W jesiennej ramówce Cartoon Network pojawi się serial „Magiczne Magimiecze”, który jest wersją interaktywnej krótkometrażówki.
więcej
|
|
|
Radiowa Jedynka latem: więcej luzu, mniej twardej polityki
Radiowa Jedynka wprowadziła letnią ramówkę. Będzie ona obowiązywać do połowy września br. Mogą się w niej jednak pojawiać okresowe zmiany w związku z Euro 2016, Światowymi Dniami Młodzieży czy Olimpiadą w Rio. - W tym roku chcemy zaproponować nieco lżejszą tematykę. Będziemy starać się dać słuchaczom trochę oddechu. Mamy nadzieję, że uda nam się przyciągnąć także wielu czterdziestolatków - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Porzeziński, dyrektor Programu 1 Polskiego Radia.
więcej
|
|
Radio z największym zaufaniem wśród mediów. Internet głównym źródłem informacji
Największym zaufaniem wśród mediów cieszy się radio. Zdaniem respondentów redakcje w Polsce zajmują się przede wszystkim kształtowaniem opinii i wpływaniem na społeczeństwo, a nie informowaniem, przy czym internet stał się głównym źródłem informacji, z którego korzystają dziennikarze - wynika z badania Millward Brown.
więcej
|
|
Liderzy partii opozycyjnych podpisali Obywatelski Pakt na rzecz Mediów Publicznych, Kukiz '15 się wycofał
Czołowi politycy ugrupowań opozycyjnych, m.in. Platformy Obywatelskiej, Nowoczesnej, PSL, Partii Razem i Twojego Ruchu, podpisali we wtorek przed południem Obywatelski Pakt na rzecz Mediów Publicznych. Z poparcia inicjatywy wycofał się natomiast ruch Kukiz ’15.
więcej
|
|
Trójka awansowała na podium w Łodzi, liderem RMF FM. Duży spadek Eski
Liderem rynku radiowego w Łodzi jest RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Letnia ramówka Trójki: więcej muzyki, powrót Kordowicza i Stremeckiego
W letniej ramówce Programu 3 Polskiego Radia na antenę wracają Jerzy Kordowicz i Marek Stremecki. Częściej będzie można usłyszeć także dziennikarzy muzycznych Marka Niedźwieckiego i Piotra Barona.
więcej
|
|
Trójka przyznała nagrody dla młodych twórców. ,,Diament Trójki" dla Stanisławy Celińskiej
Podczas poniedziałkowej Gali "Talentów Trójki", konkursu dla młodych twórców organizowanego przez Program 3 Polskiego Radia, wyróżnionych zostało troje młodych artystów: Małgorzata Gorol, Eliza Rycembel oraz Adrian Kolarczyk. Nagrodę specjalną "Diament Trójki" odebrała Stanisława Celińska.
więcej
|
|
|
|
Złoty Lew dla PanGenerator, Brązowe dla Saatchi&Saatchi, Walk i Young&Rubicam Poland
Cztery polskie agencje zdobyły we wtorek nagrody na trwającym od soboty festiwalu reklamowym Cannes Lions 2016. Złotego Lwa dostał PanGenerator, a Brązowe Lwy trafiły do agencji Walk, Saatchi&Saatchi i Young& Rubicam Poland.
więcej
|
Koncerny powinny wyjść poza swój tradycyjny obszar działania
Chciałbym, aby Polska stała się wiodącym rynkiem w Europie w obszarze innowacyjności. Moim zadaniem jest propagowanie idei 18 Havas, ale także pokazywanie i mówienie o osiągnięciach takich krajów, jak Polska. Ludzie w innych oddziałach muszą być świadomi tego, co dzieje się tutaj. A dzieje się bardzo dużo - mówi Frédéric Josué, szef 18 Havas i global executive advisor, Havas Media Group.
więcej
|
Piotr Bożek na czele marketingu i PR w Dentsu Aegis Network Polska
Piotr Bożek objął funkcję head of marketing & PR w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Wcześniej pracował m.in. w DaWanda Polska, Grupie Docplanner i Axel Springer Polska.
więcej
|
Szymon Horaczuk innovation & business development directorem w 4Frame
Szymon Horaczuk objął nowo utworzoną funkcję innovation & business development directora w agencji reklamowej 4Frame. Wcześniej pracował m.in. w firmach Discovery Networks, Henkel, Ernst & Young i Procter & Gamble.
więcej
|
Havas Media Group z Cannes Lions: chaos nieodłącznym towarzyszem pracy agencji
Powszechne problemy ludzi kreatywnych widać w Cannes po popularności niektórych wykładów merytorycznych - na niektórych jedna trzecia widowni stoi, bo brakuje miejsc. Jednym z największych jest dziś przekazanie story w dobie zmniejszającego się czasu uwagi odbiorcy i zmniejszającej się głębokości relacji z treściami w internecie - festiwal Cannes Lions dla Wirtualnemedia.pl relacjonuje Alicja Cybulska, strategy director w Havas Media Group.
więcej
|
KER: reklama Domestosa do zmiany, niezrozumiałe ,,molekuły higieny"
Telewizyjny spot reklamujący markę Domestos (należącą do Unilever Polska) jest niezgodny z Kodeksem Etyki Reklamy i musi zostać zmieniony tak, by odbiorca reklamy znał rzeczywisty skład promowanego produktu.
więcej
|
,,Mistrzowska oferta 2016" w kampanii Mitsubishi ASX i Outlander
Mitsubishi Motors rozpoczęło promocję obejmującą samochody Mitsubishi ASX i Mitsubishi Outlander. Ofertę, pod hasłem „Mistrzowska oferta 2016”, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Starcom, Imagine i Netkata.
więcej
|
FoodCare wybrał nowe hasło promujące napój Black Energy Drink
„More than power” - to zwycięskie hasło wybrane w konkursie „Złap Blacka i zmobilizuj się”. Twórca sloganu otrzyma nagrodę w wysokości 10 tys. dolarów.
więcej
|
MediaCom jako pierwszy dom mediowy w Polsce korzysta z pomiaru reklam internetowych od Nielsen Audience Measurement
Dom mediowy MediaCom Warszawa jako pierwsza agencja mediowa w Polsce zaczęła korzystać z nowego narzędzia Nielsen Audience Measurement - Digital Ad Ratings. Wykorzystuje je w obsłudze firmy Procter&Gamble Polska.
więcej
|
Carlsberg Polska zaczął trzecią edycję kampanii ,,Weź mnie w obroty"
Carlsberg Polska kontynuuje ekologiczną edukację konsumentów i zachęca do oddawania do sklepów szklanych butelek zwrotnych w ramach akcji „Weź mnie w obroty”. Właśnie ruszyła nowa kampania przygotowana we współpracy z Grandes Kochonos Digital.
więcej
|
Euro 2016 może przynieść UEFA 2 mld euro zysku
Największe imprezy sportowe to okręty flagowe światowego marketingu sportowego – przekonuje Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska. Wysoka frekwencja, a więc i coraz większe przychody ze sprzedaży biletów sprawiają, że również sponsorzy coraz więcej inwestują w wydarzenia sportowe. Trwające Euro może przynieść UEFA blisko 2 mld euro, z czego blisko 0,5 mln euro pochodzi od sponsorów. Również polski marketing sportowy, przede wszystkim dzięki Euro 2012, ruszył z miejsca.
więcej
|
Magdalena Zielińska za Klaudię Mazurkiewicz w MOSQI.TO
Magdalena Zielińska dołączyła do zespołu agencji interaktywnej MOSQI.TO. Wcześniej pracowała m.in. w Profesjonalnestronywww.pl i Łódź Art Center.
więcej
|
|
|
,,The Washington Post" ogranicza dostęp do treści użytkownikom mediów społecznościowych
Dziennik „The Washington Post” testuje ograniczenia dostępu do swoich treści dla użytkowników serwisów społecznościowych. Wymaga podania adresu e-mail i zgody na otrzymywanie newslettera, by nakłonić czytelników do wykupienia subskrypcji. Internauci przyjęli nowy system z mieszanymi uczuciami.
więcej
|
,,Tygodnik Zamojski" na czele sprzedaży, mimo dużego spadku. ,,Tygodnik Ciechanowski" z największym wzrostem
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w kwietniu br. był „Tygodnik Zamojski”. Większość pism zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Co Tydzień” wydawany w Jaworznie. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Tygodnik Ciechanowski”.
więcej
|
,,Newsweek" z wydaniem specjalnym ,,Reportaże"
W środę 22 czerwca br. w sprzedaży pojawi się wydanie specjalne tygodnika „Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska) - „Newsweek Reportaże”.
więcej
|
Media Service Zawada wydaje ,,Lego Bionicle"
W sprzedaży ukazał się nowy magazyn „Lego Bionicle”. Wydawcą pisma jest Media Service Zawada.
więcej
|
|
|
Stopklatka.pl zwalnia część redakcji, będzie tylko wizytówką kanału Stopklatka TV
Serwis o filmach i serialach Stopklatka.pl z końcem lipca zakończy działalność w dotychczasowej formie, stanie się przede wszystkim wizytówką kanału telewizyjnego Stopklatka TV. Ma to ograniczyć koszty.
więcej
|
60 proc. internautów nie otwiera linków, którymi dzieli się w social media, liczba udostępnienia nie przekłada się na kliki
60 proc. internautów nie otwiera linków, którymi dzieli się w mediach społecznościowych. Nie ma też korelacji między liczbą udostępnień a liczbą kliknięć w linki. Co więcej, linki udostępniane najczęściej wcale nie są częściej otwierane. To podstawowe wyniki badania specjalistów z Columbia University.
więcej
|
,,The Washington Post" ogranicza dostęp do treści użytkownikom mediów społecznościowych
Dziennik „The Washington Post” testuje ograniczenia dostępu do swoich treści dla użytkowników serwisów społecznościowych. Wymaga podania adresu e-mail i zgody na otrzymywanie newslettera, by nakłonić czytelników do wykupienia subskrypcji. Internauci przyjęli nowy system z mieszanymi uczuciami.
więcej
|
Instagram ma 500 milionów użytkowników miesięcznie. Rywalizuje ze Snapchatem o widownię i reklamodawców
Instagram podał wczoraj, że przekroczył w czerwcu br. barierę 500 mln aktywnych użytkowników miesięcznie i 300 mln aktywnych użytkowników dziennie. Medium należące do Facebooka niedawno zaprezentowało też nowe narzędzia dla reklamodawców, co jest częścią rywalizacji ze Snapchatem.
więcej
|
Netflix wprowadza dodatkowe logo i podwyższa ceny w USA
Serwis Netflix zapowiedział zmiany w swojej identyfikacji wizualnej - na urządzeniach mobilnych i w social mediach pojawi się ikona z literą „N”. Jednocześnie analitycy przewidują, że po podwyżce cen niektórych abonamentów w USA liczba tamtejszych użytkowników Netflixa może spaść nawet o 480 tys.
więcej
|
Polscy użytkownicy adblockerów generują blisko 40 proc. odsłon w sieci, częściej korzystają z Firefoxa niż Chrome'a i Opery
Według szacunków Cloud Technologies 34,4 procent internautów w Polsce blokuje reklamy w sieci. W przeważającej części są to użytkownicy komputerów stacjonarnych z systemem MacOS, a ich skłonność do zakupów online jest mniejsza niż internautów nie używających adblockerów.
więcej
|
Twitter podnosi limit długości klipu wideo do 140 sekund
Serwis Twitter wydłużył limit czasu pojedynczego klipu wideo do 140 sekund. Dotychczasowe ograniczenie wynosiło 30 sekund.
więcej
|
Google wprowadza nowe narzędzie do dwuetapowej weryfikacji tożsamości
Dzięki nowemu narzędziu od Google, aby dokonać dwuetapowej weryfikacji tożsamości przy logowaniu się do konta Google nie trzeba będzie już wpisywać kodu PIN dostarczonego SMSem. Wystarczy kliknięcie w jeden przycisk.
więcej
|
mBank w social media: lawinowy wzrost krytycznych komentarzy po awarii kartowej
Po poniedziałkowej awarii systemu kart płatniczych w ciągu niespełna 24 godzin lawinowo wzrosła liczba krytycznych komentarzy na temat mBanku. Wpisów, w których Polacy alarmowali o problemach z płatnościami i w których wyrażali niezadowolenie, było wielokrotnie więcej niż tych, które pozytywnie odnosiły się do marki - wynika z monitoringu mediów społecznościowych w IMM.
więcej
|
OLX.pl wprowadza kolejną opłatę - za ogłoszenia o pracę
Serwis ogłoszeniowy OLX.pl (należącym do Naspers Classifieds) wprowadza opłatę za wystawianie ofert w kolejnej kategorii - praca. Stawka za ogłoszenie wynosi 24,99 zł.
więcej
|
|
|