Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 22 Czerwca 2016
 
 
 
Złoty Lew dla PanGenerator, Brązowe dla Saatchi&Saatchi, Walk i Young&Rubicam Poland
 
 
TVP będzie wybierać uczestników Eurowizji i Festiwalu w Opolu w regionach. ,,Na antenie przez cały rok"
 
Zarząd Telewizji Polskiej zdecydował, że uczestnicy Festiwalu w Opolu oraz kandydaci do krajowych preselekcji Konkursu Piosenki Eurowizji będą wybierani w regionalnych eliminacjach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Radiowa Jedynka latem: więcej luzu, mniej twardej polityki
 
Radiowa Jedynka wprowadziła letnią ramówkę. Będzie ona obowiązywać do połowy września br. Mogą się w niej jednak pojawiać okresowe zmiany w związku z Euro 2016, Światowymi Dniami Młodzieży czy Olimpiadą w Rio. - W tym roku chcemy zaproponować nieco lżejszą tematykę. Będziemy starać się dać słuchaczom trochę oddechu. Mamy nadzieję, że uda nam się przyciągnąć także wielu czterdziestolatków - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Porzeziński, dyrektor Programu 1 Polskiego Radia. więcej
 
 
Stopklatka.pl zwalnia część redakcji, będzie tylko wizytówką kanału Stopklatka TV
 
Serwis o filmach i serialach Stopklatka.pl z końcem lipca zakończy działalność w dotychczasowej formie, stanie się przede wszystkim wizytówką kanału telewizyjnego Stopklatka TV. Ma to ograniczyć koszty. więcej
 
 
TVP chce wysłać reprezentanta na Eurowizję dla dzieci. ,,Przygotowujemy dokumenty"
 
Telewizja Polska chce wziąć udziału w 14. Konkursie Piosenki Eurowizji dla Dzieci, który w tym roku zorganizuje Malta - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Trwa przygotowywanie dokumentów koniecznych do przystąpienia do konkursu - potwierdza Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVP. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Rekordowo niska sprzedaż ,,Wprost". ,,Do Rzeczy" z największym wzrostem więcej
 
Bartosz Dobrzyński: za dwa lata nakłady marketingowe Play na internet i telewizje będą równe więcej
 
Francuska telewizja dzięki hologramom ,,teleportuje" dziennikarzy i gości na Euro 2016 (wideo) więcej
 
Nowy program satyryczny ,,Studio YaYo" w TVP3 Warszawa krytykowany w internecie więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Montażysta TVN
Account Manager / Senior Account Manager Isobar
Consumer Insights & Analytics Manager Viacom International Media Networks
Programme Planner Viacom International Media Networks
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży FAM
Account Manager FAM
Corporate E-Commerce Coordinator Internet Talents
Digital Manager Antal
SEM Specialist Value Media
Senior Account Executive / Associate (Account Manager) Hill+Knowlton Strategies Poland
Redaktor / Dziennikarz serwisu Business Insider Onet.pl
Junior Account / Account Executive Hill+Knowlton Strategies Poland
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP będzie wybierać uczestników Eurowizji i Festiwalu w Opolu w regionach. ,,Na antenie przez cały rok"

Zarząd Telewizji Polskiej zdecydował, że uczestnicy Festiwalu w Opolu oraz kandydaci do krajowych preselekcji Konkursu Piosenki Eurowizji będą wybierani w regionalnych eliminacjach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP chce wysłać reprezentanta na Eurowizję dla dzieci. ,,Przygotowujemy dokumenty"

Telewizja Polska chce wziąć udziału w 14. Konkursie Piosenki Eurowizji dla Dzieci, który w tym roku zorganizuje Malta - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Trwa przygotowywanie dokumentów koniecznych do przystąpienia do konkursu - potwierdza Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVP. więcej

Telewizja Polska rozstaje się z Magdaleną Sobkowiak, Dominika Ćosić nową korespondentką w Brukseli

Z końcem czerwca z Telewizją Polską za porozumieniem stron żegna się Magdalena Sobkowiak, która przez półtora roku była korespondentką TVP w Brukseli. Od początku czerwca tę funkcję pełni Dominika Ćosić. więcej

Powstanie drugi sezon serialu "Wataha"

HBO Polska i ATM Grupa rozpoczęły prace nad kontynuacją serialu „Wataha”. Drugi sezon, który w oparciu o oryginalny scenariusz będzie ponownie realizowany w Bieszczadach, widzowie stacji zobaczą w 2017 roku. więcej

Telewizja Polska ma zwrócić na fundusz socjalny 4 mln zł ze sprzedaży mieszkań zakładowych

Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że Telewizja Polska ma przekazać na rzecz zakładowego funduszu świadczeń socjalnych kwotę 4,07 mln zł uzyskaną ze sprzedaży zakładowych lokali mieszkalnych. W tej sprawie firmę pozwały działające w niej związki zawodowe. więcej

Jan Pietrzak i Robert Tekieli z programami w TVP3 Warszawa (wideo)

W czerwcu TVP3 Warszawa wprowadziła do ramówki program satyryczny Jana Pietrzaka „Z szafy Pietrzaka”. Stacja zapowiada też emisję cyklu „Tekieli. Krótki przewodnik po duszy” tworzonego przez Roberta Tekielego. więcej

Pakiet Start+ i moduł CAM CI+ w ofercie Telewizji na kartę nc+

Platforma nc+ wprowadziła do oferty Telewizji na kartę Pakiet Start+ z modułem CAM CI+. więcej

Serial ,,Magiczne Magimiecze" w Cartoon Network

W jesiennej ramówce Cartoon Network pojawi się serial „Magiczne Magimiecze”, który jest wersją interaktywnej krótkometrażówki. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Radiowa Jedynka latem: więcej luzu, mniej twardej polityki

Radiowa Jedynka wprowadziła letnią ramówkę. Będzie ona obowiązywać do połowy września br. Mogą się w niej jednak pojawiać okresowe zmiany w związku z Euro 2016, Światowymi Dniami Młodzieży czy Olimpiadą w Rio. - W tym roku chcemy zaproponować nieco lżejszą tematykę. Będziemy starać się dać słuchaczom trochę oddechu. Mamy nadzieję, że uda nam się przyciągnąć także wielu czterdziestolatków - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Porzeziński, dyrektor Programu 1 Polskiego Radia. więcej

 
Radio z największym zaufaniem wśród mediów. Internet głównym źródłem informacji

Największym zaufaniem wśród mediów cieszy się radio. Zdaniem respondentów redakcje w Polsce zajmują się przede wszystkim kształtowaniem opinii i wpływaniem na społeczeństwo, a nie informowaniem, przy czym internet stał się głównym źródłem informacji, z którego korzystają dziennikarze - wynika z badania Millward Brown. więcej

 
Liderzy partii opozycyjnych podpisali Obywatelski Pakt na rzecz Mediów Publicznych, Kukiz '15 się wycofał

Czołowi politycy ugrupowań opozycyjnych, m.in. Platformy Obywatelskiej, Nowoczesnej, PSL, Partii Razem i Twojego Ruchu, podpisali we wtorek przed południem Obywatelski Pakt na rzecz Mediów Publicznych. Z poparcia inicjatywy wycofał się natomiast ruch Kukiz ’15. więcej

 
Trójka awansowała na podium w Łodzi, liderem RMF FM. Duży spadek Eski

Liderem rynku radiowego w Łodzi jest RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Letnia ramówka Trójki: więcej muzyki, powrót Kordowicza i Stremeckiego

W letniej ramówce Programu 3 Polskiego Radia na antenę wracają Jerzy Kordowicz i Marek Stremecki. Częściej będzie można usłyszeć także dziennikarzy muzycznych Marka Niedźwieckiego i Piotra Barona. więcej

 
Trójka przyznała nagrody dla młodych twórców. ,,Diament Trójki" dla Stanisławy Celińskiej

Podczas poniedziałkowej Gali "Talentów Trójki", konkursu dla młodych twórców organizowanego przez Program 3 Polskiego Radia, wyróżnionych zostało troje młodych artystów: Małgorzata Gorol, Eliza Rycembel oraz Adrian Kolarczyk. Nagrodę specjalną "Diament Trójki" odebrała Stanisława Celińska. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Złoty Lew dla PanGenerator, Brązowe dla Saatchi&Saatchi, Walk i Young&Rubicam Poland

Cztery polskie agencje zdobyły we wtorek nagrody na trwającym od soboty festiwalu reklamowym Cannes Lions 2016. Złotego Lwa dostał PanGenerator, a Brązowe Lwy trafiły do agencji Walk, Saatchi&Saatchi i Young& Rubicam Poland. więcej

Koncerny powinny wyjść poza swój tradycyjny obszar działania

Chciałbym, aby Polska stała się wiodącym rynkiem w Europie w obszarze innowacyjności. Moim zadaniem jest propagowanie idei 18 Havas, ale także pokazywanie i mówienie o osiągnięciach takich krajów, jak Polska. Ludzie w innych oddziałach muszą być świadomi tego, co dzieje się tutaj. A dzieje się bardzo dużo - mówi Frédéric Josué, szef 18 Havas i global executive advisor, Havas Media Group. więcej

Piotr Bożek na czele marketingu i PR w Dentsu Aegis Network Polska

Piotr Bożek objął funkcję head of marketing & PR w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Wcześniej pracował m.in. w DaWanda Polska, Grupie Docplanner i Axel Springer Polska. więcej

Szymon Horaczuk innovation & business development directorem w 4Frame

Szymon Horaczuk objął nowo utworzoną funkcję innovation & business development directora w agencji reklamowej 4Frame. Wcześniej pracował m.in. w firmach Discovery Networks, Henkel, Ernst & Young i Procter & Gamble. więcej

Havas Media Group z Cannes Lions: chaos nieodłącznym towarzyszem pracy agencji

Powszechne problemy ludzi kreatywnych widać w Cannes po popularności niektórych wykładów merytorycznych - na niektórych jedna trzecia widowni stoi, bo brakuje miejsc. Jednym z największych jest dziś przekazanie story w dobie zmniejszającego się czasu uwagi odbiorcy i zmniejszającej się głębokości relacji z treściami w internecie - festiwal Cannes Lions dla Wirtualnemedia.pl relacjonuje Alicja Cybulska, strategy director w Havas Media Group. więcej

KER: reklama Domestosa do zmiany, niezrozumiałe ,,molekuły higieny"

Telewizyjny spot reklamujący markę Domestos (należącą do Unilever Polska) jest niezgodny z Kodeksem Etyki Reklamy i musi zostać zmieniony tak, by odbiorca reklamy znał rzeczywisty skład promowanego produktu. więcej

,,Mistrzowska oferta 2016" w kampanii Mitsubishi ASX i Outlander

Mitsubishi Motors rozpoczęło promocję obejmującą samochody Mitsubishi ASX i Mitsubishi Outlander. Ofertę, pod hasłem „Mistrzowska oferta 2016”, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Starcom, Imagine i Netkata. więcej

FoodCare wybrał nowe hasło promujące napój Black Energy Drink

„More than power” - to zwycięskie hasło wybrane w konkursie „Złap Blacka i zmobilizuj się”. Twórca sloganu otrzyma nagrodę w wysokości 10 tys. dolarów. więcej

MediaCom jako pierwszy dom mediowy w Polsce korzysta z pomiaru reklam internetowych od Nielsen Audience Measurement

Dom mediowy MediaCom Warszawa jako pierwsza agencja mediowa w Polsce zaczęła korzystać z nowego narzędzia Nielsen Audience Measurement - Digital Ad Ratings. Wykorzystuje je w obsłudze firmy Procter&Gamble Polska. więcej

Carlsberg Polska zaczął trzecią edycję kampanii ,,Weź mnie w obroty"

Carlsberg Polska kontynuuje ekologiczną edukację konsumentów i zachęca do oddawania do sklepów szklanych butelek zwrotnych w ramach akcji „Weź mnie w obroty”. Właśnie ruszyła nowa kampania przygotowana we współpracy z Grandes Kochonos Digital. więcej

Euro 2016 może przynieść UEFA 2 mld euro zysku

Największe imprezy sportowe to okręty flagowe światowego marketingu sportowego – przekonuje Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska. Wysoka frekwencja, a więc i coraz większe przychody ze sprzedaży biletów sprawiają, że również sponsorzy coraz więcej inwestują w wydarzenia sportowe. Trwające Euro może przynieść UEFA blisko 2 mld euro, z czego blisko 0,5 mln euro pochodzi od sponsorów. Również polski marketing sportowy, przede wszystkim dzięki Euro 2012, ruszył z miejsca. więcej

Magdalena Zielińska za Klaudię Mazurkiewicz w MOSQI.TO

Magdalena Zielińska dołączyła do zespołu agencji interaktywnej MOSQI.TO. Wcześniej pracowała m.in. w Profesjonalnestronywww.pl i Łódź Art Center. więcej

 
 
 
PRASA
 
,,The Washington Post" ogranicza dostęp do treści użytkownikom mediów społecznościowych

Dziennik „The Washington Post” testuje ograniczenia dostępu do swoich treści dla użytkowników serwisów społecznościowych. Wymaga podania adresu e-mail i zgody na otrzymywanie newslettera, by nakłonić czytelników do wykupienia subskrypcji. Internauci przyjęli nowy system z mieszanymi uczuciami. więcej

,,Tygodnik Zamojski" na czele sprzedaży, mimo dużego spadku. ,,Tygodnik Ciechanowski" z największym wzrostem

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w kwietniu br. był „Tygodnik Zamojski”. Większość pism zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Co Tydzień” wydawany w Jaworznie. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Tygodnik Ciechanowski”. więcej

,,Newsweek" z wydaniem specjalnym ,,Reportaże"

W środę 22 czerwca br. w sprzedaży pojawi się wydanie specjalne tygodnika „Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska) - „Newsweek Reportaże”. więcej

Media Service Zawada wydaje ,,Lego Bionicle"

W sprzedaży ukazał się nowy magazyn „Lego Bionicle”. Wydawcą pisma jest Media Service Zawada. więcej

 
 
 
JEDYNKI
 
 
Polityka - 2016-06-22 Tygodnik Powszechny - 2016-06-22 Najlepsze ciasta - 2016-06-22 Newsweek - 2016-06-22 VOGUE - 2016-06-21
 
 
 
 
INTERNET
 
Stopklatka.pl zwalnia część redakcji, będzie tylko wizytówką kanału Stopklatka TV

Serwis o filmach i serialach Stopklatka.pl z końcem lipca zakończy działalność w dotychczasowej formie, stanie się przede wszystkim wizytówką kanału telewizyjnego Stopklatka TV. Ma to ograniczyć koszty. więcej

60 proc. internautów nie otwiera linków, którymi dzieli się w social media, liczba udostępnienia nie przekłada się na kliki

60 proc. internautów nie otwiera linków, którymi dzieli się w mediach społecznościowych. Nie ma też korelacji między liczbą udostępnień a liczbą kliknięć w linki. Co więcej, linki udostępniane najczęściej wcale nie są częściej otwierane. To podstawowe wyniki badania specjalistów z Columbia University. więcej

,,The Washington Post" ogranicza dostęp do treści użytkownikom mediów społecznościowych

Dziennik „The Washington Post” testuje ograniczenia dostępu do swoich treści dla użytkowników serwisów społecznościowych. Wymaga podania adresu e-mail i zgody na otrzymywanie newslettera, by nakłonić czytelników do wykupienia subskrypcji. Internauci przyjęli nowy system z mieszanymi uczuciami. więcej

Instagram ma 500 milionów użytkowników miesięcznie. Rywalizuje ze Snapchatem o widownię i reklamodawców

Instagram podał wczoraj, że przekroczył w czerwcu br. barierę 500 mln aktywnych użytkowników miesięcznie i 300 mln aktywnych użytkowników dziennie. Medium należące do Facebooka niedawno zaprezentowało też nowe narzędzia dla reklamodawców, co jest częścią rywalizacji ze Snapchatem. więcej

Netflix wprowadza dodatkowe logo i podwyższa ceny w USA

Serwis Netflix zapowiedział zmiany w swojej identyfikacji wizualnej - na urządzeniach mobilnych i w social mediach pojawi się ikona z literą „N”. Jednocześnie analitycy przewidują, że po podwyżce cen niektórych abonamentów w USA liczba tamtejszych użytkowników Netflixa może spaść nawet o 480 tys. więcej

Polscy użytkownicy adblockerów generują blisko 40 proc. odsłon w sieci, częściej korzystają z Firefoxa niż Chrome'a i Opery

Według szacunków Cloud Technologies 34,4 procent internautów w Polsce blokuje reklamy w sieci. W przeważającej części są to użytkownicy komputerów stacjonarnych z systemem MacOS, a ich skłonność do zakupów online jest mniejsza niż internautów nie używających adblockerów. więcej

Twitter podnosi limit długości klipu wideo do 140 sekund

Serwis Twitter wydłużył limit czasu pojedynczego klipu wideo do 140 sekund. Dotychczasowe ograniczenie wynosiło 30 sekund. więcej

Google wprowadza nowe narzędzie do dwuetapowej weryfikacji tożsamości

Dzięki nowemu narzędziu od Google, aby dokonać dwuetapowej weryfikacji tożsamości przy logowaniu się do konta Google nie trzeba będzie już wpisywać kodu PIN dostarczonego SMSem. Wystarczy kliknięcie w jeden przycisk. więcej

mBank w social media: lawinowy wzrost krytycznych komentarzy po awarii kartowej

Po poniedziałkowej awarii systemu kart płatniczych w ciągu niespełna 24 godzin lawinowo wzrosła liczba krytycznych komentarzy na temat mBanku. Wpisów, w których Polacy alarmowali o problemach z płatnościami i w których wyrażali niezadowolenie, było wielokrotnie więcej niż tych, które pozytywnie odnosiły się do marki - wynika z monitoringu mediów społecznościowych w IMM. więcej

OLX.pl wprowadza kolejną opłatę - za ogłoszenia o pracę

Serwis ogłoszeniowy OLX.pl (należącym do Naspers Classifieds) wprowadza opłatę za wystawianie ofert w kolejnej kategorii - praca. Stawka za ogłoszenie wynosi 24,99 zł. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Radio z największym zaufaniem wśród mediów. Internet głównym źródłem informacji

Największym zaufaniem wśród mediów cieszy się radio. Zdaniem respondentów redakcje w Polsce zajmują się przede wszystkim kształtowaniem opinii i wpływaniem na społeczeństwo, a nie informowaniem, przy czym internet stał się głównym źródłem informacji, z którego korzystają dziennikarze - wynika z badania Millward Brown. więcej

Google, Apple i Microsoft najcenniejszymi markami technologicznymi świata (Top 20)

Google wyprzedziło Apple i odzyskało status najcenniejszej marki świata, a jednocześnie lidera wśród marek technologicznych w rankingu BrandZ Top 100 za rok 2016 według Millward Brown. więcej

Rynek dóbr luksusowych wart 222 mld dol. Jego główną siłą napędową mają być millennialsi

Rynek dóbr luksusowych urósł rok do roku o 3,6 proc. Wartość sprzedaży dóbr przez top 100 marek luksusowych wyniosła w 2015 r. 222 mld dol. Wciąż 91 proc. zakupów tego typu dóbr ma miejsce w fizycznych lokalizacjach. Przyszłością rynku są millennialsi. To główne wyniki raportu Deloitte na temat rynku dóbr luksusowych. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Piotr Bożek na czele marketingu i PR w Dentsu Aegis Network Polska

Piotr Bożek objął funkcję head of marketing & PR w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Wcześniej pracował m.in. w DaWanda Polska, Grupie Docplanner i Axel Springer Polska. więcej

Mariusz Ciarka za Marcina Szyndlera rzecznikiem prasowym Komendy Głównej Policji

Mariusz Ciarka został nowym rzecznikiem prasowym Komendy Głównej Policji. Wcześniej stanowisko to zajmował Marcin Szyndler. więcej

Emilia Miksa na czele działu PR w Aliganza Fashion Agency

Emilia Miksa, dotychczas PR account executive awansowała na kierownicze stanowisko w agencji Aliganza Fashion Agency. Przejęła zarządzanie działem public relations. więcej

Michał Michalski dyrektorem działu komunikacji korporacyjnej i relacji inwestorskich w ITBC Communication

Do zespołu agencji ITBC Communication dołączył Michał Michalski, który objął stanowisko dyrektora działu komunikacji korporacyjnej oraz relacji inwestorskich. więcej

Bartłomiej Nowak: z Multi Communications do Ogilvy PR

Bartłomiej Nowak rozpoczął pracę w agencji Ogilvy PR jako account executive. Wcześniej pracował m.in. w Multi Communications i Partner of Promotion. więcej

Face it! wypromuje restaurację Abażur

Agencja Face it! zajmie się kompleksową obsługą public relations i promocją w mediach społecznościowych warszawskiej restauracji Abażur. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
iPhone 7 z dwiema kartami SIM i gniazdem słuchawkowym minijack
Google, Apple i Microsoft najcenniejszymi markami technologicznymi świata (Top 20)
Samsung zainwestuje 1,2 mld dol. w internet rzeczy
Robert Kulasiński: z TP-Link Polska do Nelro Data
mBank: awaria usunięta, pracujemy nad przyspieszeniem wydawania kart
Ufeel - nowy smartfon Wiko (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Rynek dóbr luksusowych wart 222 mld dol. Jego główną siłą napędową mają być millennialsi
61,6 mld euro dla Polski z funduszy unijnych w latach 2007-2015
mBank: awaria usunięta, pracujemy nad przyspieszeniem wydawania kart
Euro 2016 może przynieść UEFA 2 mld euro zysku
Czy opłata za zgubiony klucz i odwołaną rezerwację objęta jest VAT-em?
Dzieci piją za dużo słodkich napojów
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
TVP chce wysłać reprezentanta na Eurowizję dla dzieci. ,,Przygotowujemy dokumenty"
Powstanie drugi sezon serialu "Wataha"
Kuba Błaszczykowski, Robert Lewandowski, Arkadiusz Milik, Adam Nawałka u Davida Guetty na Euro 2016
Powstanie serial o Michaelu Jacksonie
7 lipca 2017 roku premiera filmu "Spider-Man: Homecoming"
Jamie Chung zagra w serialu "Gotham"
Trójka przyznała nagrody dla młodych twórców. ,,Diament Trójki" dla Stanisławy Celińskiej
 
 
 
BLOG
 
Przecena - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Jedwabny Szlak czyli Pax Sinica. - Ewaryst Fedorowicz
 
Czy to zahacza o heroizm? - ks. Artur Stopka
 
Serwis OKO - Andrzej Bober
 
Wzrok Lewandowskiego - Monika Klama
 
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj