|
|
|
|
|
|
|
Teleturniej ,,Większa gra" na podstawie ,,Wielkiej gry" od lutego 2017 roku w TVP2. ,,Współczesna formuła"
TVP2 pracuje nad unowocześnieniem formatu „Wielka gra” i dostosowaniem programu do współczesnej telewizji. Teleturniej wiedzowy zostanie wprowadzony na antenę Dwójki w lutym 2017 roku pod nazwą „Większa gra” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mateusz Matyszkowicz: TVP Kultura była jednym z wielu kanałów, teraz staje się anteną pierwszego wyboru
- TVP Kultura utrzymuje wzrost oglądalności, który nie opiera się na trzech pikach. Antena powiększa grupę stałych widzów. Ja pozostaję odporny na presje, a każdą krytykę analizuję wnikliwie - z dyrektorem TVP Kultura Mateuszem Matyszkowiczem rozmawiamy o nowym projekcie Narodowe Zasoby Kultury, krytyce programu i propozycjach na kolejne sezony.
więcej
|
W lipcu reklamy przy "Wiadomościach" dużo tańsze niż rok temu
W lipcowym cenniku Telewizji Polskiej większość cen reklam jest nawet o kilkanaście procent niższa niż przed rokiem. W TVP1 najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy prognozie pogody po „Wiadomościach”, a w TVP2 - przy pasmach kabaretowych.
więcej
|
Rosja stawia na rodzime firmy telemetryczne, nowe przepisy wypychają z rynku TNS i Kantar Media
W Rosji wejdą w życie przepisy, według których w firmach badających oglądalność telewizji udział obcego kapitału nie może przekraczać 20 proc. To wyeliminuje z rynku większość zagranicznych firm, takich jak TNS i Kantar Media.
więcej
|
Mecze Polaków telewizyjnymi hitami Euro 2016, inne w kanałach Polsatu ogląda po 2-2,6 mln widzów
W pierwszych siedmiu dniach rozgrywania Euro 2016 najwięcej widzów w telewizji śledziło mecze reprezentacji Polski. Wysoką oglądalność miało również spotkanie inaugurujące piłkarskie rozgrywki, a pozostałe mecze transmitowane w Polsacie i Polsacie Sport gromadzą od 2 do 2,6 mln widzów.
więcej
|
Mecz Polski z Ukrainą będzie mieć mniej widzów niż spotkanie z Niemcami (analiza)
Spośród widzów, którzy w trakcie meczu mieli włączony telewizor, tylko jeden na pięciu z nich, nie oglądał meczu Polska-Niemcy. Dotychczasowy rekord oglądalności w polskiej telewizji nie został jednak pobity, gdyż największą średnią widownię zgromadził mecz Polska - Rosja na Euro 2012 - wyniki oglądalności czwartkowego starcia komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jakub Radziwilski z UM.
więcej
|
ZDF wstrząśnięte hejtem wobec dziennikarki komentującej Euro 2016. ,,Szalejący shitstorm"
Dziennikarka Claudia Neumann, która komentowała w niemieckim kanale ZDF dwa mecze Euro 2016, została zaatakowana w hejterskich komentarzach internetowych. Nie będzie komentowała już więcej meczów, ale nadawca podkreśla, że tak zaplanowano wcześniej. - Jestem wstrząśnięty tymi komentarzami. To antyspołeczna krytyka - ocenił dyrektor sportowy ZDF.
więcej
|
,,Fakty" najchętniej oglądane w łódzkim i podkarpackim, bez związku z poparciem dla PO i PiS (analiza)
W maju br. „Fakty” najwyższy udział w oglądalności miały w województwie łódzkim i podkarpackim. Najsłabiej z kolei dziennik informacyjny TVN wypadł w województwach: lubuskim i podlaskim - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Gazeta Polska" promowane w wieczornym przeglądzie prasy w TVP Info
W wieczornym paśmie TVP Info emituje cykl „Na pierwszej stronie”, w którym omawiane są artykuły z pierwszych stron wydań dzienników i tygodników. Telewizja Polska lokuje tam komercyjnie kilka tytułów, m.in. „Rzeczpospolitą” i „Gazetę Polską”.
więcej
|
14,3 mln widzów meczu Polska-Niemcy. TVP1 wygrała z Polsatem
Transmisję czwartkowego meczu Polska - Niemcy, w polskich kanałach telewizyjnych oglądało 14,35 mln osób, z czego 7,93 mln w TVP1, a 6,42 mln w Polsacie i Polsacie Sport - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Mecz zakończył się remisem 0:0.
więcej
|
"Gotham", "Imperium", "Rosewood" i inne seriale Foxa - znamy daty premier
Sieć telewizyjna Fox ogłosiła plan serialowych premier na jesień 2016 roku.
więcej
|
,,Młodzi Tytani: Akcja! 3" w Cartoon Network
27 czerwca 2016 roku Cartoon Network rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Młodzi Tytani: Akcja!”.
więcej
|
|
|
Grey Group Poland i DDB & Tribal z pierwszymi polskimi nominacjami w Cannes Lions 2016
W trwającym od soboty 63. festiwalu Cannes Lions 2016 jak dotąd nominowano dwie kampanie zrealizowane przez polskie agencje. Zgłosiły je Grey Group Poland i DDB & Tribal Warszawa.
więcej
|
W lipcu reklamy przy "Wiadomościach" dużo tańsze niż rok temu
W lipcowym cenniku Telewizji Polskiej większość cen reklam jest nawet o kilkanaście procent niższa niż przed rokiem. W TVP1 najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy prognozie pogody po „Wiadomościach”, a w TVP2 - przy pasmach kabaretowych.
więcej
|
Rekordowe 261 zgłoszeń z Polski do Cannes Lions 2016
Do tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2016 firmy z Polski zgłosiły 261 prac. To 21 więcej niż rok temu.
więcej
|
Branża reklamowa typuje zwycięzców Cannes Lions 2016, faworytem akcja Burger Kinga z McDonald's (wideo)
Kampania Burger Kinga proponująca stworzenie McWhoopera na Światowy Dzień Pokoju ma wszystko: prostotę, real time marketing i szczytny cel. Dlatego dyrektorzy kreatywni z polskich agencji reklamowych najczęściej wskazują ją jako faworyta do głównych nagród w tegorocznym festiwalu Cannes Lions.
więcej
|
Serce i Rozum operowo reklamują internet światłowodowy w Orange (wideo)
Orange Polska rozpoczął kampanię reklamującą internet światłowodowy oferowany pod marką Orange Światłowód. Akcję, z Sercem i Rozumem w rolach głównych, przygotowały firmy marketingowe Publicis Poland i Initiative Warszawa.
więcej
|
,,Pani" i ,,Twój Styl" z najwyższym wzrostem reklamowym, w dół ,,Newsweek" i ,,Wprost" (TOP 10)
Miesięczniki „Pani” i „Twój Styl” miały w tym roku najwyższą dynamikę wpływów z reklam w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Mniej zarobiły z kolei „Newsweek Polska” i „Wprost”.
więcej
|
Pascal Brodnicki i Piotr Adamczyk reklamują formuły Duet i Rodzina w Play
W nowej kampanii Play - reklamującej wprowadzone właśnie do oferty formuły Solo, Duet i Rodzina - oprócz promujących już wcześniej tę sieć Agnieszki Dygant i Kuby Wojewódzkiego występują Pascal Brodnicki i Piotr Adamczyk. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają agencje Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Pralka, telewizor i dzik w reklamach ubezpieczenia PZU Dom (wideo)
Grupa PZU rozpoczęła kampanię reklamową ubezpieczenia mieszkaniowego oferowanego pod marką PZU Dom. Przy przygotowaniu akcji ubezpieczyciel współpracował ze Starlinkiem.
więcej
|
Pasztet Podlaski reklamowany z nowym logo jako ,,ulubiony od 1977" (wideo)
W telewizji, internecie i sklepach rozpoczęła się kampania reklamowa Pasztetu Podlaskiego (produkowanego przez Grupę Drosed). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Pasztet Podlaski. Ulubiony od 1977”, przygotowały i realizują firmy hi.advertising, Media Group i JBcomm.
więcej
|
,,I'll be black. White not?" w kampanii BMW i3
Trwa kampania reklamowa białej i czarnej wersji kolorystycznej nowego BMW i3. Akcję, prowadzoną pod hasłem „I’ll be black. White not?”, przygotowały agencje MAB i dom mediowy Initiative Warszawa.
więcej
|
Reklamy tygodnia: Jacobs, KitKat, Lelo Hex i McDonald's (wideo)
Do naszego cotygodniowego zestawienia najlepszych reklam minionego tygodnia trafiły tym razem po dwie kampanie polskie i zagraniczne. Są to rodzime spoty promujące marki KitKat i Jacobs oraz międzynarodowe reklamy McDonald’s oraz Lelo Hex.
więcej
|
Brian Solis: marketing musi być nastawiony na efekt i tworzenie doświadczeń; jeśli sądzisz inaczej, przegrasz
- Większość marketerów to nie innowatorzy a imitatorzy - stwierdza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Brian Solis, ekspert marketingu i budowania doświadczeń. - Na przestrzeni lat widziałem wielu marketerów, którzy próbowali stare metody adaptować do nowych realiów i obserwowałem, jak odnosili dotkliwe porażki. Tylko ci marketerzy, którzy skupiają się na faktycznym wzroście spółki, za którą odpowiadają, mają szansę odnieść dzisiaj sukces - dodaje.
więcej
|
Puma w reklamie Toyoty, Nike w spotach T-Mobile i Krispolu z piłkarzami. "Dziwna, ale udana kopromocja"
Sytuacja, w której marka sportowa posiadająca indywidualny kontrakt z danym sportowcem wymaga prezentacji logo w niemal wszystkich możliwych okolicznościach jest zupełnie zrozumiała. Tak długo jak marki są z innych segmentów, żadnej stronie to bardzo nie szkodzi, a przynajmniej jednej pomaga - wymóg występowania polskich piłkarzy w strojach sponsorów w reklamach innych marek komentują dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Bartnik, Bartosz Gomółka, Jędrzej Hugo-Bader i Marcin Kalkhoff.
więcej
|
Spot ,,Clash of Clans" najchętniej oglądaną na YouTube reklamą z Cannes Lions (ranking)
W związku z tegorocznym festiwalem Cannes Lions 2016, YouTube przedstawił zestawienie najpopularniejszych reklam złożoną z spotów, które zyskały największą popularność na portalu od zeszłorocznej edycji. Wszystkie wideo z zestawienia były łącznie wyświetlane przez 6,4 milionów godzin i zyskały 403 milionów odsłon.
więcej
|
Na pstrym koniu
Euro 2016 okiem Pawła Jeleniewskiego, project coordinatora w Havas Sports&Entertainment.
więcej
|
,,Operacja M.E.A.L." w kampanii żywności M.E.A.L.
W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa artykułów żywnościowych M.E.A.L. skierowanych zwłaszcza do osób podróżujących i interesujących się militariami. Realizacją akcji zajmuje się dom mediowy Vizeum Polska.
więcej
|
|
|
Jarosław Skorupa nowym szefem reklamy Fratrii, odeszli Karol Skorupski i Marcin Ośmiałowski
Jarosław Skorupa został nowym dyrektorem biura reklamy firmy Fratria, która wydaje m.in. tygodnik „W Sieci” i serwisy Grupy wPolityce.pl. Z wydawnictwa odeszli Karol Skorupski i Marcin Ośmiałowski.
więcej
|
Wojciech Cejrowski felietonistą tygodnika ,,Do Rzeczy"
W bieżącym wydaniu tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro) ukazał się felieton podróżnika Wojciecha Cejrowskiego. Jego teksty będą pojawiać się na łamach pisma przez całe lato.
więcej
|
Lisiecki: PMPG inwestuje na rynku amerykańskim i w wideo, wyniki ,,Wprost" satysfakcjonujące
- Fundamentem naszej sprzedaży jest rozpowszechnianie płatne razem. Analizując te cyfry, możemy mówić o stabilnym i satysfakcjonującym poziomie sprzedaży tygodnika „Wprost” - mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Michał M. Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow w I kwartale. ,,Dobry Tydzień" z największym wzrostem
W I kwartale br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało jednak największy spadek w zestawieniu. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Dobry Tydzień”.
więcej
|
,,Pani" i ,,Twój Styl" z najwyższym wzrostem reklamowym, w dół ,,Newsweek" i ,,Wprost" (TOP 10)
Miesięczniki „Pani” i „Twój Styl” miały w tym roku najwyższą dynamikę wpływów z reklam w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Mniej zarobiły z kolei „Newsweek Polska” i „Wprost”.
więcej
|
Nagroda im. Macieja Płażyńskiego przyznana po raz piąty
W Muzeum Emigracji w Gdyni wręczono Nagrodę im. Macieja Płażyńskiego dla dziennikarzy i mediów służących Polonii. Wśród nagrodzonych znaleźli się Edyta Poźniak, Iness Todryk-Pisalnik i Wilnoteka.lt.
więcej
|
Zbigniew Ziobro: ruszyły śledztwa ws. nacisków na zmiany naczelnych ,,Faktu" i ,,Rzeczpospolitej"
Minister sprawiedliwości i prokurator generalny Zbigniew Ziobro poinformował, że krakowska prokuratura podjęła dwa śledztwa dotyczące m.in. rzekomych nacisków czołowych ministrów rządu PO-PSL na zmiany redaktorów naczelnych „Rzeczpospolitej” i „Faktu”.
więcej
|
Anna Kryńska-Godlewska i Andrzej Dobosz nowymi kandydatami do rady nadzorczej Agory
Do rady nadzorczej Agory na nową kadencję Agora-Holding zgłosiła zasiadających już w niej Wandę Rapaczynski, Dariusza Formelę, Tomasza Sielickiego i Andrzeja Szlęzaka. Kandydatem funduszu MDIF jest Anna Kryńska-Godlewska, a PTE PZU - Andrzej Dobosz.
więcej
|
,,Newsweek Extra Zdrowie" - wydanie specjalne ,,Newsweeka" za 16,99 zł
W sprzedaży pojawiło się wydanie specjalne tygodnika „Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska) o tematyce zdrowotnej - „Newsweek Extra Zdrowie”.
więcej
|
Śledztwo ,,Panama Papers" z nagrodą Data Journalism Award 2016 za Śledztwo Roku
Uczestniczące w śledztwie „Panama Palers” Międzynarodowe Konsorcjum Dziennikarzy Śledczych oraz ponad setka redakcji, w tym „Gazeta Wyborcza”, otrzymały nagrodę w konkursie Data Journalism Awards 2016.
więcej
|
|
|