Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 15 Czerwca 2016
 
 
 
Ponad 400 tys. osób kupiło dostęp do kanałów Polsat Sport z transmisjami Euro 2016
 
 
Trójka rezygnuje z audycji ,,Matka Polka feministka" i ,,Seks nasz powszedni"
 
Cotygodniowe audycje „Matka Polka feministka” i „Seks nasz powszedni” znikają z anteny radiowej Trójki, nie znalazły się w jej letniej ramówce - poinformowała prowadząca oba programy Joanna Mielewczyk. Nie wiadomo jeszcze, czy będzie dalej pracować w rozgłośni. więcej
 
 
Euro 2016 może wygrać reklamowo marka, która z imprezą nie jest w ogóle związana (opinie)
 
Przy takim "zasoleniu" morza reklam nawiązujących do Euro 2016 warto się zastanowić, która marka straci najmniej pieniędzy, walcząc o uwagę i portfele Polaków. Zewsząd atakuje nas natłok przeciętnych kreacji, w których nie ma zbyt wiele poza twarzami piłkarzy i rekwizytami futbolowymi - o szansie na potencjalny sukces reklam związanych z Euro 2016 mówią dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych i mediowych. więcej
 
 
Jedynka z najniższym wynikiem w historii. Porzeziński: Przed nami jeszcze wiele pracy
 
Program 1 Polskiego Radia zanotował najniższy w historii prowadzenia badań radiowych w Polsce udział w rynku - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown. - W tak dużym, skomplikowanym i od 15 lat tracącym słuchaczy radiu trudno o natychmiastowe zmiany na lepsze - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Rafał Porzeziński, szef Jedynki. więcej
 
 
Snapchat wprowadza API i nowy format reklamowy. Ekperci: będzie więcej treści marketingowych
 
Snapchat przed zbliżającym się festiwalem reklamy w Cannes zaprezentował nowe narzędzia dla reklamodawców: API oraz Snap Ads Between Stories. Dzięki nowym funkcjom reklamy w aplikacji będą mogły być sprzedawane przez firmy zewnętrzne - komentują dla Wirtualnemedia.pl Marta Szczepańska, Michał Lewandowski i Konrad Traczyk. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
PiS rozważa nałożenie abonamentu rtv na klientów kablówek i zniesienie rejestracji odbiorników. Ma to zwiększyć ściągalność więcej
 
Koniec talent-show ,,Tylko muzyka. Must be the music". Po 5 latach znika z Polsatu więcej
 
Szef IAB: blokowanie reklam to nie wojna, tylko przebudzenie branży robiącej złe reklamy więcej
 
Szef Radia ZET: o rozstaniu autonomicznie zdecydowała Monika Olejnik. Tomasz Lis: naciski polityczne bardziej prawdopodobne więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Video Media Planner Havas Media Group
Młodszy Specjalista ds. analiz programowych nc+
Account Executive / Senior Account Executive BrandLab
Account Director Streetcom
Redaktor / Dziennikarz serwisu Business Insider Onet.pl
Junior Account / Account Executive Hill+Knowlton Strategies Poland
Senior Account Executive / Associate (Account Manager) Hill+Knowlton Strategies Poland
Redaktor TVN24 TVN
Planner / Junior Planner (TV + Video online) SMG
Strateg Digital Branded Content TVN
Stylista/ Stylistka Onet.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Ponad 400 tys. osób kupiło dostęp do kanałów Polsat Sport z transmisjami Euro 2016

Ponad 400 tys. abonentów największych sieci kablowych i platform cyfrowych wykupiło już dostęp do kanałów Polsat Sport z transmisjami Euro 2016  - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Operatorzy odmawiają podania konkretnych danych, natomiast przyznają, że oferta cieszy się dużą popularnością. więcej

Senator Rulewski złożył skargę do KRRiT na ,,Minęła Dwudziesta" w TVP Info. ,,Prowadzący uległ emocjom, ale to incydent"

Jan Rulewski, senator PO i były opozycjonista, złożył skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na program „Minęła Dwudziesta”, bo jeden z gości zagroził mu więzieniem. - Prowadzący program był sekundantem - mówi Rulewski. - Dziennikarz uległ emocjom i temperaturze dyskusji, ale to incydent - odpowiada TVP. więcej

Telewizja Polska w czwartek ,,gra z Niemcami": TVP1 transmituje mecz, TVP2 pokaże ,,Krzyżaków"

W czasie czwartkowego meczu Polska - Niemcy na Euro 2016, który oprócz Polsatu pokaże TVP1, widzowie Dwójki obejrzą film „Krzyżacy” w reżyserii Aleksandra Forda. - Po jego zakończeniu kibice przełączą na film i obejrzą jak Ulrich von Jungingen ginie z ręki Mszczuja ze Skrzynna - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Maciej Chmiel, dyrektor TVP2. więcej

Piotr Nisztor prowadzącym ,,Porozmawiajmy o..." w TVP3 Warszawa

Dziennikarz TV Republika i „Gazety Polskiej Codziennie” Piotr Nisztor dołączył do grona gospodarzy programu publicystycznego „Porozmawiajmy o…” w TVP3 Warszawa. Będzie prowadził jego piątkowe wydania - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

W UOKiK-u pierwsze skargi użytkowników Ipli na transmisje Euro 2016

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w poniedziałek i wtorek wpłynęło około dziesięciu skarg od użytkowników internetowej platformy Ipla (należącej do Cyfrowego Polsatu) na transmisje meczów Euro 2016. więcej

Serial kryminalny ,,Cape Town" z Marcinem Dorocińskim w Player.pl (wideo)

W czwartek 23 czerwca br. na platformie Player.pl udostępniony zostanie serial kryminalny „Cape Town”, w którym zagrali m.in. Marcin Dorociński i Irena Król. To koprodukcja TVN, którą nakręcono w Republice Południowej Afryki. więcej

Polo TV liderem kanałów muzycznych. Duży wzrost 4Fun Hits & Dance

W maju br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja 4Fun Hits & Dance, a najwięcej straciły ex aequo Muzo TV i TO!TV. więcej

Serial ,,Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kosem" miał mniej o milion widzów niż ,,Wspaniałe stulecie"

„Sułtankę Kosem” w wiosennej ramówce śledziło 1,25 mln widzów, o 1,05 mln osób mniej niż pokazywane wcześniej hitowe „Wspaniałe stulecie”. TVP1 w czasie emisji tureckiego serialu była trzecia w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,45 mln zł. więcej

,,Grzech Fatmagül" miał o 280 tys. mniej widzów, niż ,,Tysiąc i jedna noc". 3,5 mln zł z reklam

Turecki serial „Grzech Fatmagül” wiosną br. oglądało średnio 858 tys. widzów, o 280 tys. osób mniej niż pokazywaną wcześniej w tym paśmie „Tysiąc i jedną noc”. TVP1 w czasie emisji produkcji była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 3,46 mln zł. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Trójka rezygnuje z audycji ,,Matka Polka feministka" i ,,Seks nasz powszedni"

Cotygodniowe audycje „Matka Polka feministka” i „Seks nasz powszedni” znikają z anteny radiowej Trójki, nie znalazły się w jej letniej ramówce - poinformowała prowadząca oba programy Joanna Mielewczyk. Nie wiadomo jeszcze, czy będzie dalej pracować w rozgłośni. więcej

 
Jedynka z najniższym wynikiem w historii. Porzeziński: Przed nami jeszcze wiele pracy

Program 1 Polskiego Radia zanotował najniższy w historii prowadzenia badań radiowych w Polsce udział w rynku - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown. - W tak dużym, skomplikowanym i od 15 lat tracącym słuchaczy radiu trudno o natychmiastowe zmiany na lepsze - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Rafał Porzeziński, szef Jedynki. więcej

 
,,Muzyka Filmowa" Pawła Sztompke zamiast ,,Się kręci" Jurka Owsiaka w Trójce

Audycja „Się kręci” Jurka Owsiaka zostanie zastąpiona w letniej ramówce Programu 3 Polskiego Radia programem „Muzyka Filmowa” Pawła Sztompke. Owsiak zrezygnował z pracy w zeszłym tygodniu tłumacząc, że nie podobają mu się zmiany personalne w stacji. - Decyzja Owsiaka to objaw braku tolerancji - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Adam Hlebowicz, dyrektor Programu 3 PR. więcej

 
Eska z największym spadkiem słuchalności. Rośnie Radio Plus i RMF Maxxx

Na czele słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce utrzymała się Eska, która zanotowała jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei liderem wzrostów było Radio Plus - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown. więcej

 
Komisja kultury za odrzuceniem sprawozdania KRRiT za 2015 rok. Jeśli Sejm, Senat i prezydent podzielą jej opinię - kadencja członków rady wygaśnie

Sejmowa komisja kultury zarekomendowała posłom odrzucenie sprawozdania z działalności Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w 2015 roku. Jeśli obie izby parlamentu je odrzucą, kadencja członków Rady wygaśnie, o ile decyzję poprze prezydent. więcej

 
RMF FM dalej w górę, Jedynka z najniższym wynikiem w historii, TOK FM wyprzedziło Radio Maryja

Na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce umocniło się RMF FM, które zanotowało największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najbardziej straciła Jedynka, która miała najniższy udział w historii - wynika z najnowszej fali danych radiowych. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Euro 2016 może wygrać reklamowo marka, która z imprezą nie jest w ogóle związana (opinie)

Przy takim "zasoleniu" morza reklam nawiązujących do Euro 2016 warto się zastanowić, która marka straci najmniej pieniędzy, walcząc o uwagę i portfele Polaków. Zewsząd atakuje nas natłok przeciętnych kreacji, w których nie ma zbyt wiele poza twarzami piłkarzy i rekwizytami futbolowymi - o szansie na potencjalny sukces reklam związanych z Euro 2016 mówią dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych i mediowych. więcej

Snapchat wprowadza API i nowy format reklamowy. Ekperci: będzie więcej treści marketingowych

Snapchat przed zbliżającym się festiwalem reklamy w Cannes zaprezentował nowe narzędzia dla reklamodawców: API oraz Snap Ads Between Stories. Dzięki nowym funkcjom reklamy w aplikacji będą mogły być sprzedawane przez firmy zewnętrzne - komentują dla Wirtualnemedia.pl Marta Szczepańska, Michał Lewandowski i Konrad Traczyk. więcej

Szymon Gutkowski dalej prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Szymon Gutkowski decyzją członków stowarzyszenia został wybrany prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Do zarządu weszli też Agata Szeliga-Staszkiewicz z Hypermedia i Przemysław Bogdanowicz z 2012 Agency, a do rady nadzorczej - Anna Pańczyk z Grey Group Poland i Igor Kaleński z BBDO Warszawa. więcej

Charlie Sheen przestrzega przed HIV w reklamie prezerwatyw Lelo Hex (wideo)

Firma Lelo, producent seksgadżetów, wprowadziła na rynek nowe prezerwatywy Lelo Hex. Ambasadorem marki został aktor Charlie Sheen, który jest nosicielem wirusa HIV. więcej

Katarzyna Lachowicz dyrektorem zarządzającym Mniam.tv

Katarzyna Lachowicz zaczęła pracę jako dyrektor zarządzający w studiu produkcyjnym Mniam.tv. Wcześniej była związana m.in. z agencjami reklamowymi Havas Worldwide Warsaw, Young & Rubicam Poland i McCann Warsaw. więcej

Anna Starmach i Mateusz Gessler reklamują mrożoną kawę Jacobs (wideo)

Firma Jacobs Douwe Egberts Polska rozpoczęła kampanię reklamową marki kawy Jacobs. Napój w wersji mrożonej promują Anna Starmach i Mateusz Gessler znani z roli jurorów w programie „Masterchef Junior” w TVN. Kampanię przygotowały Saatchi&Saatchi/Interactive Solutions i Havas Media. więcej

McDonald's w kampanii na Euro 2016 łączy narody szalikami

McDonald’s, który jest jednym ze sponsorów Euro 2016, rozpoczął kampanię reklamową mającą przeciwstawiać się chuligańskim wybrykom towarzyszącym niektórym meczom. W reklamach autorstwa agencji BETC z Paryża jednoczy narody. więcej

Mediacap z 3,94 mln zł z emisji akcji i 1,92 mln zł dywidendy

Holding marketingowo-badawczy Mediacap (należą do niego firmy Scholz & Friends Warszawa, EM Lab, The Digitals i IQS) pozyskał 3,94 mln zł z prywatnej emisji swoich akcji kupionych przez dwa podmioty. Jednocześnie walne zgromadzenie akcjonariuszy spółki zdecydowało się wypłacić 1,92 mln zł dywidendy z zeszłorocznego zysku. więcej

PZU najcenniejszą polską marką, Play najszybciej rośnie

PZU, Biedronka, Play, mBank i Żywiec znalazły się w gronie najcenniejszych polskich marek według badania Millward Brown BrandZ za 2015 r. Spośród liderów największą dynamikę wzrostu wskaźnika całościowej kondycji marki odnotowuje Play. więcej

Anna Starmach w ,,anielskiej kuchni" promuje Mission Wraps (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wrapów Mission Wraps z udziałem Anny Starmach, znanej m.in. z programów „MasterChef” i „MasterChef Junior” w TVN. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Anielska kuchnia”, przygotowały firmy marketingowe MUG i Q&A Communications. więcej

Małgorzata Nycz dyrektorem ds. komunikacji marketingowej w Nationale-Nederlanden

Z początkiem czerwca br. do departamentu komunikacji z klientami w Nationale-Nederlanden dołączyła Małgorzata Nycz, która objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji marketingowej. Zastąpiła Joannę Pędzińską, która odchodzi z firmy. więcej

Natalia Nykiel śpiewa z Tomaszem Kotem w reklamach darmowych rozmów i SMS-ów w T-Mobile na kartę (wideo)

T-Mobile we wszystkich swoich taryfach na kartę bezpłatnie uruchamia nielimitowane rozmowy i SMS-y w obrębie sieci. Wspiera to kampania reklamowa, w której razem z Tomaszem Kotem występują Natalia Nykiel. więcej

,,Metry2 szczęścia" - Dorota Szelągowska reklamuje Komfort także w ,,Polowaniu na mieszkanie" w TVN (wideo)

Dziennikarka i projektantka wnętrz Dorota Szelągowska jest bohaterką nowej kampanii reklamowej materiałami do aranżacji podłóg komfort. Akcja z jej udziałem, obejmująca m.in. program „Polowanie na mieszkanie” w TVN, jest prowadzona pod hasłem „Metry2 szczęścia”. więcej

,,Kawa z najwyższej półki" w reklamach internetowej Manufaktury MK Cafe Fresh (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca nową usługę internetową Manufaktura MK Cafe Fresh. Akcję, prowadzoną w telewizji, przygotowały agencja reklamowa Opus B i dom produkcyjny Feelmovie. więcej

,,Nagrody i uczucia" - Zielona Budka promuje lody Muuucia (wideo)

Ruszyła letnia kampania marketingowa lodów Muuucia (produkowanych przez Zieloną Budkę). Akcja obejmuje reklamy i loterię pod hasłem „Muuucia - nagrody i uczucia”. więcej

 
 
 
PRASA
 
Przychody wydawców gazet wciąż spadają, ale czytelnictwo rośnie. Głównie w Indiach i Chinach

WAN-IFRA, międzynarodowa organizacja zrzeszająca wydawców prasy, przygotowała raport World Press Trends za rok 2015. Wynika z niego, że przychody gazet cały czas spadają, lecz globalnie czytelnictwo rośnie - głównie w Indiach i Chinach. 2,7 mld osób czyta regularnie prasę, a 40 proc. wszystkich internautów konsumuje treści prasowe online. więcej

Edyta Litwiniuk nową redaktor naczelną magazynu ,,Shape"

Edyta Litwiniuk została nową redaktor naczelną magazynu „Shape” (Marquard Media Polska). Z wydawnictwem rozstaje się Monika Klimczak, dotychczasowa szefowa tytułu. więcej

Wojciech Cieśla wygrał z firmą Lek-Am, jego teksty w ,,Newsweeku" nie zniesławiły spółki

Wojciech Cieśla z tygodnika „Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska) nie dopuścił się zniesławienia, opisując we wrześniu 2012 roku nieprawidłowości w koncernie farmaceutycznym Lek-Am - orzekł w zeszłym tygodniu warszawski sąd rejonowy. Wyrok jest nieprawomocny, spółka Lek-Am złoży apelację. więcej

,,Men's Health" na czele sprzedaży pism męskich, ,,Esquire" z największym spadkiem

W I kwartale 2016 roku liderem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn był „Men’s Health”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił dwumiesięcznik „Esquire”. więcej

 
 
 
JEDYNKI
 
 
Polityka - 2016-06-15 Tygodnik Powszechny - 2016-06-15 CKM Czasopismo Każdego Mężczyzny - 2016-06-15 Cała Ty! - 2016-06-15 Życie na Gorąco RETRO - 2016-06-14
 
 
 
 
INTERNET
 
Snapchat wprowadza API i nowy format reklamowy. Ekperci: będzie więcej treści marketingowych

Snapchat przed zbliżającym się festiwalem reklamy w Cannes zaprezentował nowe narzędzia dla reklamodawców: API oraz Snap Ads Between Stories. Dzięki nowym funkcjom reklamy w aplikacji będą mogły być sprzedawane przez firmy zewnętrzne - komentują dla Wirtualnemedia.pl Marta Szczepańska, Michał Lewandowski i Konrad Traczyk. więcej

Polski startup Brainly przejmuje amerykańskiego konkurenta OpenStudy. ,,Koncentracja na rynku w USA"

Polski edukacyjny startup Brainly przejął swojego największego konkurenta w USA - serwis OpenStudy. Kwoty transakcji nie ujawniono. - Korzyści dla nas to dostęp do powiększonej bazy wiedzy oraz ogromne doświadczenie zespołu OpenStudy i know-how, które gromadzili jego założyciele - wyjaśnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Jakub Piwnik, communications manager w Brainly. więcej

Joanna Sosnowska: z Gazeta.pl do Wirtualnej Polski

Dziennikarka technologiczna Joanna Sosnowska po siedmiu latach pracy w Gazeta.pl dołączy do zespołu Wirtualnej Polski. Będzie tam pełniła funkcję dziennikarki i wydawcy. więcej

Alibaba zapowiada, że urośnie w ciągu roku o 48 proc., przychody mają przekroczyć 18,2 mld dol.

Według prognoz na rok fiskalny 2016, który Alibaba kończy w marcu 2017 roku, całkowite przychody chińskiego giganta e-commerce mają wzrosnąć o 48 proc. rok do roku. Jeśli te estymacje okażą się prawdziwe to przychody Alibaba Group w tym okresie wyniosą ponad 18,2 mld dol. więcej

Facebook chce zapobiegać próbom samobójstwa, ułatwia kontakt z zagrożonymi użytkownikami

Facebook wprowadził w serwisie dodatkowe narzędzia, które mają pomóc osobom zagrożonym samookaleczeniem lub samobójstwem. System pozwala na natychmiastowy kontakt z użytkownikiem i udzielenie mu wsparcia.   więcej

Nicola Mendelsohn z Facebooka: Za 5 lat cały News feed będzie się składał z treści wideo

Rosnąca popularność treści wideo na Facebooku zaskakuje nawet szefów tego serwisu. - Jeśli filmów będzie przybywać w tak szybkim tempie, to za 5 lat News feed każdego z nas będzie wypełniony wyłącznie plikami wideo - przewiduje Nicola Mendelsohn, wiceprezes Facebooka na Europę. więcej

Kosmetyki AA z nową stroną od Zjednoczenie.com

Ruszyła nowa strona internetowa marki kosmetyków AA (Oceanic). Za jej projekt i wdrożenie odpowiada agencja Zjednoczenie.com. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
W 2020 roku urządzenia ubieralne będą powszechne, najbardziej pożądany przycisk SOS

W 2020 roku urządzenia typu wearables będą w powszechnym użytku, a już za 5 lat sprzęt ubieralny przejmie funkcje oferowane dzisiaj przez smartfony - wynika z raportu Ericsson Consumer Lab. więcej

PZU najcenniejszą polską marką, Play najszybciej rośnie

PZU, Biedronka, Play, mBank i Żywiec znalazły się w gronie najcenniejszych polskich marek według badania Millward Brown BrandZ za 2015 r. Spośród liderów największą dynamikę wzrostu wskaźnika całościowej kondycji marki odnotowuje Play. więcej

Dzień Ojca tak samo ważny jak Dzień Matki. Najważniejszy wspólnie spędzony czas (infografika)

Polacy w zdecydowanej większości uważają swoich ojców za prawdziwy skarb. Blisko 3/4 postrzega Dzień Ojca, który przyda na 23 czerwca, jako święto tak samo ważne jak Dzień Matki - wynika z badań Ipsos. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Greg Dawson szefem komunikacji Forda w Europie

Greg Dawson, wcześniej European digital & comms director w Samsung Electronics oraz dyrektor komunikacji w Virgin Atlantic, 8 sierpnia obejmie stanowisko wiceprezesa odpowiedzialnego za komunikację i public affiars w koncernie motoryzacyjnym Forda na Europę. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
W 2020 roku urządzenia ubieralne będą powszechne, najbardziej pożądany przycisk SOS
Natalia Nykiel śpiewa z Tomaszem Kotem w reklamach darmowych rozmów i SMS-ów w T-Mobile na kartę (wideo)
Do końca czerwca Samsung sprzeda 25 mln smartfonów Galaxy S7
Muza A7 - nowy smartfon Prestigio za 599 zł
Apple: ponad 2 mln aplikacji w App Store, 130 mld pobrań i 50 mld USD dla deweloperów
Smartfon Coolpad Torino w Polsce za 949 zł (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
PZU najcenniejszą polską marką, Play najszybciej rośnie
Płaca minimalna wzrośnie do 2000 zł
Niemcy napędzają polski eksport
Największe czynniki ryzyka na polskim rynku kapitałowym to referendum w Wielkiej Brytanii i przyszłość OFE
W dłuższej perspektywie czeka nas znaczące umocnienie amerykańskiej waluty
Jak można odzyskać pieniądze z ulg podatkowych, jeśli rozliczeń dokonywał ZUS
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Serial kryminalny ,,Cape Town" z Marcinem Dorocińskim w Player.pl (wideo)
Charlie Sheen przestrzega przed HIV w reklamie prezerwatyw Lelo Hex (wideo)
Album "The Book Of Souls" Iron Maiden to najlepsza metalowa płyta roku
Nie żyje Michu Meszaros, odtwórca roli telewizyjnego Alfa
"Dni i lata" - biografia The Killers
Brad Peyton odpowiada za film "Malignant Man"
 
 
 
BLOG
 
Rozmyślania przy chodzeniu - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Wzrok Lewandowskiego - Monika Klama
 
Euro 2016, czyli gra o Brexit. - Ewaryst Fedorowicz
 
Nie na temat... - Wanda Konarzewska
 
ME za darmo - Andrzej Bober
 
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj