|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 2 Czerwca 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
36 proc. polskich internautów korzysta z adblocków. "Irytacja nachalnymi reklamami"
Ponad jedna trzecia internautów w Polsce blokuje reklamy w internecie - wynika z badania MEC Wavemaker. Głównym powodem jest irytujący przekaz i powolne ładowanie się stron z reklamami. - Problem blokowania reklam łagodzi fakt, że coraz więcej internautów umieszcza ulubione serwisy na „białych listach” adblocków - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Izabela Albrychiewicz, prezes MEC.
więcej
|
|
Robert Lewandowski jest teraz w tak wielu reklamach, że marki na tym nie zyskają (opinie)
Słynna osoba jest z założenia dobrem rzadkim podnoszącym prestiż marki. Robert Lewandowski pojawiający się gdzie popadnie, takim dobrem być przestaje, dlatego wetknięcie go do kolejnej reklamy nie zrobi dobrze ani reklamowanej marce ani samemu piłkarzowi, który po prostu się opatrzył. Udział Roberta Lewandowskiego w akcjach marketingowych oceniają dla Wirtualnemedia.pl Ewa Galica, Ewa Sieńkowska, Maciek Biernacki i Witek Koroblewski.
więcej
|
|
Polsat nowym liderem. Oglądalność TVP1 spadła o 20 proc., w grupie komercyjnej do 6,66 proc.
W maju br. najchętniej oglądaną stacją w naszym kraju był Polsat. Z miejsca pierwszego na trzecie spadła TVP1, która w grupie komercyjnej przegrała także z TVP2. Ratingowym hitem miesiąca był serial „M jak miłość”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVP2 będzie emitować w wakacje ,,Pytanie na śniadanie". ,,Będą nowi prowadzący"
W lipcu i sierpniu TVP2 zamierza emitować premierowe odcinki „Pytania na śniadanie” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Program nie schodzi z anteny na wakacje, będziemy sprawdzali nowych prowadzących - wyjaśnia Maciej Chmiel, dyrektor Dwójki.
więcej |
|
Juliusz Braun przegrał z SDP proces o uchwałę wzywającą do dymisji. ,,Treść uchwały jest opinią"
Były prezes Telewizji Polskiej Juliusz Braun przegrał ze Stowarzyszeniem Dziennikarzy Polskich proces o ochronę dóbr osobistych za uchwałę z ub.r., w której SDP skrytykowała jego rządy i wezwała do dymisji. - Kwestionuję zawarte stwierdzenia dotyczące faktów typu „jest winien, tego, że...” - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Juliusz Braun.
więcej |
|
Google zaczyna nabór do drugiej edycji funduszu Digital News Initiative, zgłoszenia do 11 lipca
Ruszył nabór do drugiej edycji Innovation Fund - specjalnego funduszu Google, który jest częścią Digital News Initiative, skierowanego do firm medialnych, które szukają finansowania na innowacyjne projekty. W pierwszej edycji wsparcie od Google otrzymało siedem projektów z Polski m.in. Agory, Eurozetu i Grupy naTemat.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Radio ZET zyska na zamianie Olejnik i Piaseckiego, ale decyzja mogła mieć kontekst polityczny (opinie)
Monika Olejnik jest legendą polskiego radia, jej odejście z Radia ZET to koniec pewnej epoki. Konrad Piasecki jest świetnym dziennikarzem, znakomitym warsztatowo i profesjonalnym, ale trudno mu będzie ją zastąpić. Decyzja nadawcy mogła mieć kontekst polityczny - oceniają Roman Czejarek, Bogusław Chrabota, Ewa Wanat, Jacek Żakowski, Karolina Korwin-Piotrowska, Rafał Betlejewski i dr Tomasz Gackowski.
więcej
|
Jarosław Kuźniar: odszedłem, żeby robić to, czego oczekują ode mnie widzowie
Jarosław Kuźniar po 10 latach rozstał się z TVN. W zeszłym roku musiał odejść z TVN24 i przez 9 miesięcy prowadził Dzień Dobry TVN. Od września będzie prowadził własny program na żywo dla Onetu. Jak mówi w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl, nie wierzy, żeby musiał odchodzić z TVN24 z powodu politycznych nacisków.
więcej
|
Polsat uruchomił sprzedaż licencji na publiczne odtwarzanie meczów Euro 2016. Od 1250 do 246 tys. zł
|
,,Świat się kręci" może zniknąć z TVP1. ,,Bardzo dużo kosztuje, odpowiada za słabsze wyniki 'Wiadomości'"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat nowym liderem. Oglądalność TVP1 spadła o 20 proc., w grupie komercyjnej do 6,66 proc.
W maju br. najchętniej oglądaną stacją w naszym kraju był Polsat. Z miejsca pierwszego na trzecie spadła TVP1, która w grupie komercyjnej przegrała także z TVP2. Ratingowym hitem miesiąca był serial „M jak miłość”.
więcej
|
|
TVP2 będzie emitować w wakacje ,,Pytanie na śniadanie". ,,Będą nowi prowadzący"
W lipcu i sierpniu TVP2 zamierza emitować premierowe odcinki „Pytania na śniadanie” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Program nie schodzi z anteny na wakacje, będziemy sprawdzali nowych prowadzących - wyjaśnia Maciej Chmiel, dyrektor Dwójki.
więcej
|
|
Juliusz Braun przegrał z SDP proces o uchwałę wzywającą do dymisji. ,,Treść uchwały jest opinią"
Były prezes Telewizji Polskiej Juliusz Braun przegrał ze Stowarzyszeniem Dziennikarzy Polskich proces o ochronę dóbr osobistych za uchwałę z ub.r., w której SDP skrytykowała jego rządy i wezwała do dymisji. - Kwestionuję zawarte stwierdzenia dotyczące faktów typu „jest winien, tego, że...” - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Juliusz Braun.
więcej
|
|
,,Singielkę" w TVN śledziło tylko 870 tys. widzów. Telenowela hitem w Player.pl
Pierwszy sezon telenoweli „Singielka” oglądało w TVN średnio 870 tys. osób. Stacja w czasie nadawania serialu przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 70,64 mln zł. Produkcja była hitem Player.pl.
więcej
|
|
Studiotech Poland razem z SES obsłużą satelitarne wozy transmisyjne Telewizji Polskiej
Studiotech Poland zaczęła długoterminowe partnerstwo z SES. Jego celem jest wykorzystanie należących do SES pojemności satelitarnych na satelicie Astra 23,5°E do obsługi satelitarnych wozów transmisyjne TVP.
więcej
|
|
Agata Młynarska polemizuje z wiceprezesem TVP: ,,Świat się kręci" nie odpowiada za niższą oglądalność ,,Wiadomości"
Prowadząca „Świat się kręci” Agata Młynarska nie zgadza się z opinią wiceprezesa Telewizji Polskiej Macieja Staneckiego, że program jest kierowany do nieokreślonej grupy widzów. - Stwierdzenie, że program „Świat się kręci” jest odpowiedzialny za słabsze wyniki „Wiadomości”, które przecież startowały 20 minut po naszym programie, jest argumentacją niemerytoryczną - uważa dziennikarka.
więcej
|
|
Euro 2016 w Vectrze od 19,90 zł do 99,90 zł
Sieć Vectra zaoferuje swoim klientom pakiet dwóch kanałów Polsat Sport HD z transmisjami piłkarskiego Euro 2016 w cenie 49,90 zł i 99,90 zł. Kanały będą dostępne także w pakiecie Sport na Ostro za 19,90 zł miesięcznie.
więcej
|
|
HBO realizuje serial "Pakt" w technologii 360 stopni (wideo)
Stacja HBO Polska opublikowała dwa klipy zrealizowane przy pomocy kamer 360 stopni z planu nowego sezonu serialu "Pakt".
więcej
|
|
Adventure HD, Top Kids HD, Power TV HD i Nuta TV HD w ofercie Multimedia Polska
Sieć Multimedia Polska włączyła do oferty kanały Adventure HD, Top Kids HD, Power TV HD oraz Nuta TV HD. Stacje są dostępne w Grudziądzu, Zamościu, Tomaszowie Mazowieckim, Opocznie i Warszawie.
więcej
|
|
Serial ,,Avengers: Zjednoczeni" w Puls 2
1 czerwca 2016 roku Puls 2 rozpoczął emisję animowanego serialu „Avengers: Zjednoczeni”.
więcej
|
|
Dokument ,,Trzeci front" w TVP Historia
4 czerwca 2016 roku TVP Historia wyemituje film dokumentalny o wysiedleniach i eksterminacji mieszkańców Zamojszczyzny „Trzeci Front” w reż. Hanny Etemadi.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Wydawca audycji ,,Gość Radia ZET" odchodzi z rozgłośni razem z Moniką Olejnik
Dziennikarz Stanisław Skarżyński, który przez ostatnie 6 lat wydawał audycję „Gość Radia ZET”, rozstaje się z Radiem ZET (Eurozet). - Monika Olejnik odchodzi, to ja też - wyjaśnia Skarżyński.
więcej
|
|
Monika Olejnik o rozstaniu z Radiem ZET: mam ciekawe pomysły, w życiu ważny jest honor
- Mam wspaniałe wspomnienia, ciekawe pomysły. Dlatego śpię spokojnie i czuję się dobrze. W życiu ważny jest honor - napisała Monika Olejnik po tym, jak Radio ZET podało, że rozstaje się z dziennikarką, a zastąpi ją Konrad Piasecki.
więcej
|
|
Anna Wiater za Małgorzatę Radziszewską rzeczniczką Komitetu Badań Radiowych
Od początku czerwca Anna Wiater, kierująca agencją Wind PR, pełni funkcję rzeczniczki prasowej Komitetu Badań Radiowych. Zajmująca poprzednio to stanowisko Małgorzata Radziszewska zajmie się projektami badawczo-strategicznymi.
więcej
|
|
RMF Maxxx i Radio AM z koncesjami przedłużonymi przez KRRiT
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła na kolejny okres koncesje na nadawanie czterem stacjom radiowym. Są to RMF Maxxx Nowy Sącz, Radio AM Zakopane, Radio AM Przemyśl i Radio AM Mazowsze.
więcej
|
|
Radio Jard awansowało na podium w Białymstoku. Trójka i Radio Białystok ostro w dół
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2015 roku do kwietnia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Białymstoku, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
36 proc. polskich internautów korzysta z adblocków. "Irytacja nachalnymi reklamami"
Ponad jedna trzecia internautów w Polsce blokuje reklamy w internecie - wynika z badania MEC Wavemaker. Głównym powodem jest irytujący przekaz i powolne ładowanie się stron z reklamami. - Problem blokowania reklam łagodzi fakt, że coraz więcej internautów umieszcza ulubione serwisy na „białych listach” adblocków - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Izabela Albrychiewicz, prezes MEC.
więcej
|
|
Robert Lewandowski jest teraz w tak wielu reklamach, że marki na tym nie zyskają (opinie)
Słynna osoba jest z założenia dobrem rzadkim podnoszącym prestiż marki. Robert Lewandowski pojawiający się gdzie popadnie, takim dobrem być przestaje, dlatego wetknięcie go do kolejnej reklamy nie zrobi dobrze ani reklamowanej marce ani samemu piłkarzowi, który po prostu się opatrzył. Udział Roberta Lewandowskiego w akcjach marketingowych oceniają dla Wirtualnemedia.pl Ewa Galica, Ewa Sieńkowska, Maciek Biernacki i Witek Koroblewski.
więcej
|
|
Havas Media Group tworzy 18 Warsaw, na czele Dominik Komar
Z początkiem czerwca Havas Media Group uruchomiła strukturę 18 Warsaw. Kieruje nią Dominik Komar.
więcej
|
|
Szczęśliwe sznurówki dla polskich piłkarzy w kampanii Lotosu na Euro 2016 (wideo)
Grupa Lotos, główny sponsor piłkarskiej reprezentacji Polski, zaczęła kampanię marketingową związaną z Euro 2016. Motywem przewodnim akcji są biało-czerwone sznurówki. Reklamy zostały przygotowane przez firmy Young & Rubicam Poland, Tank i Starcom.
więcej
|
|
,,Bądź bardziej" - Jose Mourinho reklamuje Lipton Ice Tea także w Polsce (wideo)
Ruszyła polska odsłona kampanii Lipton Ice Tea z udziałem jej nowego ambasadora marketingowego - trenera piłkarskiego Jose Mourinho. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Deloitte Digital i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Braveran reklamowany jako pomocnik w strzeleniu gola w sypialni (wideo)
Nowy spot preparatu Braverna (Aflofarm Farmacja Polska) poprawiającego potencję seksualną u mężczyzn nawiązuje do stylistyki transmisji piłkarskich. Kampania przebiega pod hasłem „Zostań królem strzelców”.
więcej
|
|
Małgorzata Lubelska, Bartek Gołębiowski i Jacek Karolak w jury Euro Effie Awards
Trzech przedstawicieli polskiego marketingu i reklamy dołączyło do jury tegorocznej edycji konkursu reklamowego Euro Effie Awards organizowanego przez European Association of Communications Agencies (EACA). Są to Małgorzata Lubelska z Grupy Żywiec, Bartek Gołębiowski z agencji Gong i Jacek Karolak z K2.
więcej
|
|
Mały piłkarz wspiera Arkadiusza Milika w nowej reklamie Tymbarku (wideo)
Arkadiusz Milik występuje w drugim spocie telewizyjnym tegorocznej kampanii turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” pod hasłem „Najlepsi Wspierają Najlepszych”. Za realizację działań dla Grupy Maspex Wadowice odpowiadają Scholz&Friends i Mindshare.
więcej
|
|
Maciej Szalaty: z Carlsberg Polska do PGNiG Obrót Detaliczny
Maciej Szalaty został dyrektorem nowoutworzonego departamentu marketingu w PGNiG Obrót Detaliczny. Wcześniej pracował m.in. w Carlsberg Polska i Marsie.
więcej
|
|
Joanna Orleańska w kampanii serum Bioliq 35+ (wideo)
Kolejną znaną osobą reklamującą kosmetyki Bioliq (produkowane przez Aflofam Farmacja Polska) jest aktorka Joanna Orleańska. W kampanii z jej udziałem promowane jest antyoksydacyjne serum odbudowujące Bioliq 35+.
więcej
|
|
Passata pomidorowa Łowicz w reklamie ,,taka, że Łooo" (wideo)
Maspex Wadowice zaczął telewizyjną kampanię reklamującą nowy produkt marki Łowicz - passatę pomidorową. Przygotowaniem akcji zajęły się agencja Brasil i dom mediowy Mindshare Polska.
więcej
|
|
Jacek Koba dyrektorem marketingiem i sprzedażą w ZTE Poland
Jacek Koba objął stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży w ZTE Poland, firmie dostarczającej urządzenia i technologie telekomunikacyjne. Poprzednio pracował w Kazam i Samsung Electronics Polska.
więcej
|
|
Ketchup Kotlin filmowo reklamowany w szklanych butelkach (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca ketchup Kotlin (produkowany przez Maspex Wadowice) w nowych opakowaniach - szklanych butelkach. Przygotowały ją firmy marketingowe Brasil i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Grey Group Poland zajmie się obsługą piwa Kasztelan w internecie
Agencja reklamowa Grey Group Poland wygrała przetarg na obsługę marki piwa Kasztelan (produkowanego przez Carlsberg Group) w internecie.
więcej
|
|
Interactive Solutions / Saatchi & Saatchi promuje Lexusa RX w Azji jako ,,nową definicję luksusu" (wideo)
W regionie Azji i Pacyfiku trwa wizerunkowa kampania reklamowa samochodu Lexus RX pod hasłem „A new definition of Luxury”. Akcję we współpracy z Saatchi & Saatchi Singapore przygotował polski oddział Interactive Solutions / Saatchi & Saatchi.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Według jednej czwartej dziennikarzy zatarła się granica między reklamami a treściami redakcyjnymi
Zdaniem 26 proc. dziennikarzy z Europy granica pomiędzy treściami redakcyjnymi a płatnymi materiałami marketingowymi jest obecnie mocno zatarta. - Coraz większe wpływy z reklam, zwłaszcza w przypadku mediów komercyjnych, wyznaczają kierunek polityki redakcyjnej, a co za tym idzie, kształtu publikowanych treści - komentuje Janusz Adamowski, dziekan Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
więcej
|
|
,,Lego Ninjago" na czele sprzedaży pism dziecięcych. ,,Kubuś i Przyjaciele" o 40 proc. w dół
W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Księżniczka”, a na czele spadków znalazł się „Kubuś i Przyjaciele”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
36 proc. polskich internautów korzysta z adblocków. "Irytacja nachalnymi reklamami"
Ponad jedna trzecia internautów w Polsce blokuje reklamy w internecie - wynika z badania MEC Wavemaker. Głównym powodem jest irytujący przekaz i powolne ładowanie się stron z reklamami. - Problem blokowania reklam łagodzi fakt, że coraz więcej internautów umieszcza ulubione serwisy na „białych listach” adblocków - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Izabela Albrychiewicz, prezes MEC.
więcej
|
|
Google zaczyna nabór do drugiej edycji funduszu Digital News Initiative, zgłoszenia do 11 lipca
Ruszył nabór do drugiej edycji Innovation Fund - specjalnego funduszu Google, który jest częścią Digital News Initiative, skierowanego do firm medialnych, które szukają finansowania na innowacyjne projekty. W pierwszej edycji wsparcie od Google otrzymało siedem projektów z Polski m.in. Agory, Eurozetu i Grupy naTemat.
więcej
|
|
Do 2021 roku sieć mobilną zdominują internet rzeczy i treści wideo (analiza)
Według prognoz analityków Ericssona w nadchodzących latach będzie dynamicznie rosnąć liczba urządzeń IoT (Internetu rzeczy), która w 2021 roku osiągnie na świecie 16 miliardów. Wtedy też za 70 procent wymiany danych w mobilnym internecie odpowiadać będą treści wideo.
więcej
|
|
Instagram zapowiada nowe narzędzia dla firm: profile biznesowe, rozbudowane statystyki i opcje reklamowe
Profile biznesowe, dostęp do pogłębionych statystyk oraz nowe narzędzie reklamowe - te trzy nowe funkcje przeznaczone dla biznesu zapowiedział właśnie Instagram. Do końca roku mają być dostępne dla wszystkich reklamodawców obecnych w serwisie.
więcej
|
|
Twitter główną platformą społecznościową dla rządów i głów państw
Światowi przywódcy i przedstawiciele rządów w mediach społecznościowych najczęściej korzystają z Twittera, choć ich profile największy zasięg osiągają na Facebooku - wynika z raportu Burson-Marsteller.
więcej
|
|
Interia udostępnia niestandardowe adresy poczty mailowej: adresik.net, ogarnij.se, pisz.to
Interia.pl wprowadziła szereg zmian w swoim serwisie poczty mailowej, m.in. możliwość zakładania kont w dowolnie stworzonej przez użytkownika nazwie w domenie hub.pl oraz niestandardowych domenach, np. adresik.net, pacz.to, pisz.to czy ogarnij.se.
więcej
|
|
Szymon Koćmiel zajmie się rozwojem biznesu w indaHash
Szymon Koćmiel dołączył do zespołu indaHash, platformie ułatwiającej reklamodawcom i agencjom marketingowym realizację kampanii z udziałem popularnych użytkowników Instagrama.
więcej
|
|
Onet przeprosił ,,Wiadomości" TVP1 za podanie ich fałszywego wpisu na Twitterze
W tekście na portalu Onet.pl o dyskusjach, w które angażuje się twitterowy profil „Wiadomości” TVP1, zamieszczono jego fałszywy wpis. Po tym jak zwrócili na to uwagę Marzena Paczuska i Samuel Pereira, wpis został usunięty, pojawiły się też przeprosiny.
więcej
|
|
Trzy ekipy reporterskie Grupy Onet-RASP na Euro 2016, wśród ekspertów Sebastian Mila
Podczas Euro 2016 we Francji będą pracować trzy ekipy reporterów Grupy Onet-RASP (obejmującej m.in. Onet.pl, „Przegląd Sportowy” i „Fakt”). Wydawca zaangażował też do współpracy wielu ekspertów piłkarskich, m.in. zawodnika naszej reprezentacji Sebastiana Milę.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|