Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 10 Maja 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Kamil Durczok: sąd zmiażdżył metody i cel pracy Majewskiego i Latkowskiego, wykazał amatorszczyznę

Wczoraj przed warszawskim sądem okręgowym zapadł wyrok w procesie Kamil Durczok kontra „Wprost”, za tekst o białym proszku w mieszkaniu znajomej Durczoka. - Po roku gehenny zasądzona kwota nie jest dla mnie najistotniejsza. Ważne jest to, że sąd w uzasadnieniu absolutnie zmiażdżył metody i cel pracy Majewskiego i Latkowskiego - wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Kamil Durczok. więcej

 
GrandFront 2015 dla ,,Polski The Times", pięć nagród specjalnych

W czternastej edycji konkursu GrandFront na najlepsze polskie okładki prasowe główną nagrodę przyznano „Polsce The Times” za pierwszą stronę wydania po zamachach terrorystycznych w Paryżu. Nagrody specjalne otrzymały natomiast „Ruch Muzyczny”, „Tygodnik Powszechny”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Twój Styl” i „Dziennik Zachodni”. więcej

 
TVN zabierze gwiazdy do Azji w reality show ,,Azja Express"

TVN pracuje nad przygodowym reality show „Azja Express”. Program zakłada rywalizację par złożonych z gwiazd, które mają przebyć wyznaczoną trasę, dysponując minimalnym budżetem. Drużyna, która dotrze jako ostatnia do wyznaczonego w odcinku celu jest eliminowana - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

MEDIA DIRECTION poszukuje osoby na stanowisko
Junior Digital Planner

Grupa ZPR Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. reklamy internetowej

Fenomen poszukuje osoby na stanowisko
Social Ads Specialist

MEDIA DIRECTION poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

eBilet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca Portalu

Moda na Zdrowie poszukuje osoby na stanowisko
Art Director / Grafik

Grupa ZPR Media poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Portalu ESKAINFO.PL

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista SEO

Wirtualnemedia.pl poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
E-commerce Specialist

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Menedżer Oferty SVOD (Player.pl)

Multikino Media poszukuje osoby na stanowisko
Sales Manager

Grupa Multimedialna poszukuje osoby na stanowisko
Z-ca Dyrektora Działu Informacji

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Dziennikarze wolą kontakt bezpośredni z PR-owcami od informacji prasowych i konferencji

Ponad połowa dziennikarzy uważa, że w przeciągu ostatnich 5 lat rola konsultantów PR wzrosła, a 55 proc. ankietowanych podkreśla, że we współpracy z przedstawicielami agencji oraz rzecznikami prasowymi najbardziej ceni sobie kontakt bezpośredni - wynika z badania Ecco International Communications Network. więcej

 
Marcin Dec na czele IPG Mediabrands, Tadeusz Żórawski odszedł po 22 latach z Universal McCann

Funkcję CEO w Grupie IPG Mediabrands w Polsce (obejmującej domy mediowe Initiative, Universal McCann, BPN i U2 Media, Reprise Media) objął Marcin Dec. Jednocześnie pracę w Universal McCann zakończył po 22 latach Tadeusz Żórawski, w ostatnim okresie CEO firmy. więcej

 
RDC zmienia profil muzyczny. ,,Muzyka różnorodna, dobra do słuchania"

W miniony piątek na antenie Polskiego Radia RDC zadebiutowała „Lista przebojów Radia dla Ciebie”, która zastąpiła „Listę przebojów z charakterem” Urszuli Prussak. To element zmiany profilu muzycznego stacji - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
TVN24 ucieka TVP Info, w górę Superstacja i TVN24 BIS (ranking kanałów informacyjnych)

W kwietniu 2016 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Największym wzrostem pochwalić się mogła Superstacja, a największy spadek odnotowało TVP3. więcej

,,Gazeta Wyborcza" najwięcej straciła w I kwartale 2016, tylko ,,Gazeta Polska Codziennie" na plusie

W I kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Niemal wszystkie gazety odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły: „Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy”. Zyskała tylko „Gazeta Polska Codziennie”. więcej

Szefostwo RASP do pracowników: rozmowa Kulczyk-Graś bez wpływu na odejście Jankowskiego
Telewizja najważniejszym źródłem informacji dla Polaków, ale traci zaufanie. ,,Za kilka lat jej znaczenie mocno spadnie"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN zabierze gwiazdy do Azji w reality show ,,Azja Express"

TVN pracuje nad przygodowym reality show „Azja Express”. Program zakłada rywalizację par złożonych z gwiazd, które mają przebyć wyznaczoną trasę, dysponując minimalnym budżetem. Drużyna, która dotrze jako ostatnia do wyznaczonego w odcinku celu jest eliminowana - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Rodzinka.pl" wróci jesienią do TVP2 z dziewiątym sezonem

TVP2 pokaże dziewiąty sezon serialu komediowego „Rodzinka.pl”. Produkcja będzie elementem jesiennej ramówki stacji - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Prawnik Kamila Durczoka: to precedensowy wyrok, uzasadnienie jest miażdżące

Wczoraj przed Sądem Okręgowym w Warszawie zapadł wyrok I instancji w procesie wytoczonym wydawcy i dziennikarzom „Wprost” przez Kamila Durczoka. - Wyrok jest precedensem, ponieważ mamy do czynienia z najwyższym zadośćuczynieniem w historii obrony dóbr osobistych - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jacek Dubois, adwokat reprezentujący Durczoka. więcej

 
Koniec reality-show TVN ,,Kto poślubi mojego syna?"

Jesienią TVN nie planuje emisji trzeciej serii reality-show „Kto poślubi mojego syna?”, w którym matki poszukują żon dla swoich synów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Na pewno program nie wróci w tym roku - wyjaśnia nam Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. więcej

 
Katarzyna Trzaskalska znów będzie prowadzić ,,Teleexpress"

Dziennikarka Katarzyna Trzaskalska wraca do prowadzenia „Teleexpressu”. Po raz pierwszy po przerwie program poprowadzi we wtorek, 10 maja br. więcej

 
,,Strażacy 2" stracili 850 tys. widzów, TVP1 przegrała z konkurencją. 5 mln zł z reklam

Drugi sezon „Strażaków” oglądało średnio 1,48 mln osób. W porównaniu do pierwszej serii, produkcja straciła 850 tys. widzów. Jedynka w paśmie nadawania serialu przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 5,06 mln zł. więcej

 
,,Tylko muzyka 11" straciła 280 tys. widzów. Polsat przegrał z TVN i TVP1

11. edycję „Tylko muzyki” oglądało średnio 2 mln osób, o 280 tys. mniej niż śledziło 9. serię show emitowaną rok temu. Polsat w czasie nadawania programu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 28,96 mln zł. więcej

 
,,Skazani. Wyznania zza krat" z Michałem Fajbusiewiczem w CI Polsat

W poniedziałek 23 maja br. kanał kryminalny CI Polsat rozpocznie emisję programu dokumentalnego „Skazani. Wyznania zza krat”, w którym Michał Fajbusiewicz i psycholog Justyna Poznańska odwiedzają polskie więzienia. więcej

 
Joanna Pilarowska: z ,,Pytania na śniadanie" do Polsat Media

Joanna Pilarowska objęła stanowisko kierownika ds. projektów specjalnych w biurze reklamy Polsat Media. Poprzednio pracowała w TVN Media i Telewizji Polskiej. więcej

 
Vectra we współpracy z Play uruchamia usługi telefonii komórkowej

Sieć kablowa Vectra wprowadziła do swojej oferty usługi telefonii komórkowej i funkcjonuje jako operator wirtualny (MVNO) we współpracy z firmą P4 (właściciel sieci komórkowej Play). więcej

 
Polsat liderem tygodnia, udział TVP1 w 16-49 spadł poniżej 6 proc. Hitami seriale TVP, ,,Wiadomości" przed ,,Faktami"

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajął Polsat. Stacja ta na pierwsze miejsce awansowała wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
,,Bogate dzieciaki z Beverly Hills 4" w E! Entertainment

13 maja 2016 roku E! Entertainment rozpocznie emisję czwartego sezonu „Bogatych dzieciaków z Beverly Hills”. więcej

 
 
Radio  
 
RDC zmienia profil muzyczny. ,,Muzyka różnorodna, dobra do słuchania"

W miniony piątek na antenie Polskiego Radia RDC zadebiutowała „Lista przebojów Radia dla Ciebie”, która zastąpiła „Listę przebojów z charakterem” Urszuli Prussak. To element zmiany profilu muzycznego stacji - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Łukasz Warzecha sparodiował w TOK FM publicystów popierających KOD i krytykujących rząd

Publicysta „W Sieci” i „Super Expressu” Łukasz Warzecha w porannej audycji radia TOK FM (Agora) sparodiował niektóre tezy publicystów i komentatorów, m.in. związanych z tą stacją i „Gazetą Wyborczą”, wspierających Komitet Obrony Demokracji i ugrupowania opozycyjne oraz krytykujących obóz rządzący. więcej

 
Radio Szczecin liderem słuchalności. Trójka wypadła poza podium

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za IV kwartał 2015 roku i I kwartał 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Szczecinie, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Polskie Radio jednak nie obetnie honorariów pracownikom Jedynki. "30 mln zł z oszczędności"

Polskie Radio cofa obniżkę honorariów w Programie I. - Zdaję sobie sprawę, że to ludzie są największą wartością Polskiego Radia, dlatego nie chcę szukać oszczędności ich kosztem - tłumaczy Barbara Stanisławczyk, prezes spółki. więcej

 
Reklama  
 
Marcin Dec na czele IPG Mediabrands, Tadeusz Żórawski odszedł po 22 latach z Universal McCann

Funkcję CEO w Grupie IPG Mediabrands w Polsce (obejmującej domy mediowe Initiative, Universal McCann, BPN i U2 Media, Reprise Media) objął Marcin Dec. Jednocześnie pracę w Universal McCann zakończył po 22 latach Tadeusz Żórawski, w ostatnim okresie CEO firmy. więcej

 
Ostatnie marzenie piłkarskie Jacka Gmocha w reklamie Betsson.com (wideo)

Jacek Gmoch, były trener piłkarski, a obecnie komentator i ekspert, występuje w rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej serwisu bukmacherskiego Betsson.com. Akcja jest prowadzona w internecie. więcej

 
Marcin Dorociński nie będzie już promował PZU, firma szuka agencji reklamowej

Grupa PZU nie przedłużyła wygasającej umowy reklamowej z aktorem Marcinem Dorocińskim, który występował w kampaniach marketingowych firmy przez dwa lata. Ubezpieczyciel prowadzi obecnie przetarg na kompleksową obsługę reklamową. więcej

 
Robert Lewandowski reklamuje head & shoulders także za granicą (wideo)

Kampania reklamowa szamponu przeciwłupieżowego head & shoulders (produkowanego przez Procter & Gamble) z udziałem Roberta Lewandowskiego jest prowadzona nie tylko w Polsce, lecz także kilku innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Przygotowały i realizują ją firmy Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, MediaCom Warszawa i Partner of Promotion. więcej

 
Aneta Lubańska: z Grupy Onet na dyrektorskie stanowisko w SMG Starcom

Aneta Lubańska, w ostatnim czasie menadżer ds. projektów marketingowych w Grupie Onet, po ośmiu latach wróciła do SMG, obejmując stanowisko communications & business directora w SMG Starcom. Zastąpiła na nim Sławomira Szwaja. więcej

 
Dorota Rzeszutek z Endorfina Events wróciła do EM Labu

Dorota Rzeszutek po prawie dwóch latach przerwy wróciła do agencji eventowej EM Lab (należącej do grupy S/F), obejmując funkcję dyrektor zarządzającej. Poprzednio stanowisko to zajmowała Dorota Gomółka. więcej

 
Lidl mimo mniejszego budżetu wciąż najsilniej reklamowaną marką, mocno w górę Media Expert i Kinder

Lidl był w pierwszym kwartale br. najmocniej reklamowaną marką w tradycyjnych mediach. Mocno w górę poszły wydatki promocyjne Media Expert i marki Kinder. więcej

 
Kalina Wyszyńska przeszła z Agory do To_Reforge

Kalina Wyszyńska, ostatnio dyrektor marketingu Gazeta.pl, została chief marketing officerem w To_Reforge, firmie tworzącej od postaw projekty biznesowe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

 
PZU wybierze agencję do realizacji eventów

Firma ubezpieczeniowa PZU planuje przetarg agencję do obsługi w zakresie organizacji wydarzeń specjalnych. więcej

 
Słupy reklamowe wypełnione kwiatami w kampanii TK Maxx (wideo)

Sieć sklepów odzieżowych TK Maxx, w ramach kampanii reklamowej "Szalone możliwości", wykorzystała wnętrze słupów reklamowych. więcej

 
Adrian Serafin odszedł z Carat Polska

Adrian Serafin skończył pracę w domu mediowym Carat Polska (należącym do Dentsu Aegis Network Polska), w którym kierował ofertą House of Content. więcej

 
Piwo Prażubr reklamowane jako ,,gatunek pierwotny niepasteryzowany" (wideo)

Kompania Piwowarska wprowadziła do sprzedaży piwo Prażubr, niepasteryzowany wariant Żubra. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez agencje PZL, OTO Film, Platige Image, Huta 19 i Tailor Made PR. więcej

 
Oszczędności w skarpecie, skarbonce i słoiku w kampanii ,,Dodaj OFE" (wideo)

Izba Gospodarcza Towarzystw Emerytalnych - Otwarte Fundusze Emerytalne rozpoczęła kampanię pod hasłem „Dodaj OFE” informującą o możliwości przekazania części składek ZUS do OFE do końca lipca, w trakcie trwania tzw. „okna transferowego”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają San Markos i MediaOn. więcej

 
Chimney Poland: Paweł Miłkowski dyrektorem zarządzającym, Zuzanna Hencz producentem

Paweł Miłkowski objął stanowisko managing directora, a Zuzanna Hencz została producentem w dziale art & entertainment w domie produkcyjnym Chimney Poland. więcej

 
Clear Channel Poland wprowadza nośniki reklamowe na 12 lotniskach

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wprowadza do swojej oferty nośniki reklamowe na lotniskach. Pojawią się one na terenie 12 portów lotniczych w całej Polsce. więcej

 
Łukasz Wyglądała: wydatki na reklamę internecie wzrosną w tym roku o 15 proc. Cały rynek będzie się rozwijać trzy razy wolniej

Rosną wydatki na reklamę. W tym i w 2017 roku wzrosty mogą sięgać 4,5 proc. – wynika z prognoz firmy Carat. Choć liderem jest telewizja, to dynamicznie rozwija się segment cyfrowy. Rozwój branży mobilnej, mediów społecznościowych i reklam wideo sprawia, że w przyszłym roku segment ten może stanowić 30 proc. wartości rynku. To szansa dla dzienników i magazynów, które w ten sposób choć częściowo mogą zrekompensować straty związane ze spadkiem reklam w druku. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Ford: Whatever extra you need Ford Grand C-MAX: Whatever extra you need PNet: Move before you can't. Noah's Ark Creative: Now at Bose: Let the sound shape your room.
 
Prasa  
 
Kamil Durczok: sąd zmiażdżył metody i cel pracy Majewskiego i Latkowskiego, wykazał amatorszczyznę

Wczoraj przed warszawskim sądem okręgowym zapadł wyrok w procesie Kamil Durczok kontra „Wprost”, za tekst o białym proszku w mieszkaniu znajomej Durczoka. - Po roku gehenny zasądzona kwota nie jest dla mnie najistotniejsza. Ważne jest to, że sąd w uzasadnieniu absolutnie zmiażdżył metody i cel pracy Majewskiego i Latkowskiego - wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Kamil Durczok. więcej

 
GrandFront 2015 dla ,,Polski The Times", pięć nagród specjalnych

W czternastej edycji konkursu GrandFront na najlepsze polskie okładki prasowe główną nagrodę przyznano „Polsce The Times” za pierwszą stronę wydania po zamachach terrorystycznych w Paryżu. Nagrody specjalne otrzymały natomiast „Ruch Muzyczny”, „Tygodnik Powszechny”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Twój Styl” i „Dziennik Zachodni”. więcej

 
Dziennikarze wolą kontakt bezpośredni z PR-owcami od informacji prasowych i konferencji

Ponad połowa dziennikarzy uważa, że w przeciągu ostatnich 5 lat rola konsultantów PR wzrosła, a 55 proc. ankietowanych podkreśla, że we współpracy z przedstawicielami agencji oraz rzecznikami prasowymi najbardziej ceni sobie kontakt bezpośredni - wynika z badania Ecco International Communications Network. więcej

 
,,Świat Tajemnic" - rusza nowy miesięcznik Wydawnictwa Bauer

We wtorek, 10 maja br. ukaże się pierwszy numer popularno-naukowego miesięcznika „Świat Tajemnic” (Wydawnictwo Bauer). więcej

 
,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w I kwartale. Wszystkie dzienniki na minusie

W I kwartale br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych zajęła „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska”. więcej

 
Arkadiusz Majewski dyrektorem rozwoju sprzedaży ,,Gazety Wyborczej"

Arkadiusz Majewski dołączył do zespołu Agory, gdzie objął stanowisko dyrektora rozwoju sprzedaży „Gazety Wyborczej”. To nowo utworzone stanowisko w spółce. więcej

 
Transparent kibiców Legii o szubienicach dla ,,GW", Lisa i Olejnik: klub się odcina, zawiadomienie od Nowoczesnej

Podczas niedzielnego meczu kibice Legii Warszawa wywiesili transparent: „KOD, Nowoczesna, GW, Lis, Olejnik i inne ladacznice, dla was nie będzie gwizdów, będą szubienice”. - Uważamy za całkowicie niedopuszczalne jakiekolwiek odniesienia do przemocy - skomentowała Legia. Natomiast stołeczna prokuratura podejmie postępowanie w tej sprawie, ponieważ zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa złożyła Nowoczesna. więcej

 
Kamil Durczok wygrał z ,,Wprost", ma dostać 500 tys. zł

W poniedziałek Sąd Okręgowy w Warszawie wydał wyrok w procesie wytoczonym wydawcy i dziennikarzom „Wprost” przez Kamila Durczoka. Sąd przyznał Durczokowi 500 tys. zł, a tygodnik ma go przeprosić za tekst "Kamil Durczok. Fakty po faktach". Wyrok jest nieprawomocny, wydawca zapowiada apelację. więcej

 
Wydawca i byli dziennikarze ,,Wprost": wyrok ws. Durczoka skandaliczny, zadziwiający proces i stronnicza sędzia

W poniedziałek warszawski sąd okręgowy nakazał spółce AWR "Wprost" przeproszenie Kamila Durczoka oraz wypłatę 500 tys. zł. Wydawca i byli dziennikarze tygodnika oceniają to orzeczenie jako skandaliczne i godzące w wolność prasy. - Dziennikarze i wydawcy będą bali się poruszać tematy, stanowiące tabu. Przepraszanie i ponoszenia jakiegokolwiek ciężaru finansowego za pisanie prawdy jest niezgodne z ideą państwa wolnego - uważa Paulina Piaszczyk, radca prawny „Wprost”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Dziennik Wschodni - 2016-05-10 Mobility - 2016-05-10 Uroda Życia - 2016-05-10 Be Active - 2016-05-09 The New Yorker - 2016-05-09
 
Internet  
 
Wirtualna Polska: Tlen.pl nie znika z internetu, komunikator nadal będzie działać

Grupa Wirtualna Polska zdementowała pogłoski o zakończeniu wsparcia komunikatora Tlen.pl i zniknięciu z sieci tej platformy. - Tlen.pl przestał być integralną częścią poczty o2, jednak aplikacja w komputerach będzie nadal funkcjonować - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Katarzyna Halicka, rzecznik Grupy WP. więcej

 
Spotify z własnymi serialami i programami, wśród ich twórców Tim Robbins

Muzyczny serwis streamingowy Spotify zapowiedział, że będzie zamieszczał oryginalne treści wideo, m.in. seriale. Wśród twórców filmów znalazł się aktor i reżyser Tim Robbins, a produkcje mają być dostępne dla użytkowników zarówno darmowej, jak i płatnej wersji Spotify. więcej

 
Grupa naTemat szykuje serwis TruDat weryfikujący opinie i informacje

Grupa naTemat tworzy dzięki Google nowy serwis internetowy TruDat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego celem ma być pokazywanie prawdziwych danych, weryfikowanie obiegowych opinii i prostowanie błędnych informacji krążących w obiegu publicznym. więcej

 
Kalina Wyszyńska przeszła z Agory do To_Reforge

Kalina Wyszyńska, ostatnio dyrektor marketingu Gazeta.pl, została chief marketing officerem w To_Reforge, firmie tworzącej od postaw projekty biznesowe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Google z czarnymi linkami zamiast niebieskich w wyszukiwarce irytuje internautów

Koncern Google eksperymentuje z linkami w wynikach wyszukiwania. Zamiast dwóch kolorów wszystkie adresy są zaznaczone na czarno. Internauci nie są zadowoleni z pomysłu, a Google nie wyjaśnia celu swoich testów. więcej

 
Kobieta.wp.pl w nowej, magazynowej wersji jako aplikacja webowa

Sekcja dla kobiet portalu WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) została udostępniona w nowej wersji. Wprowadzono w niej inną szatę graficzną i układ treści oraz opcje wynikające z pozycjonowania jej jako aplikacji webowej. więcej

 
Adblock Plus: prawie miliard pobrań aplikacji, 100 mln aktywnych użytkowników

Firma Eyeo zanotowała prawie miliard pobrań produkowanej przez siebie aplikacji Adblock Plus. Obecnie korzysta z niej 100 milionów użytkowników na świecie. - Ludzie nie są przeciwni reklamom. Drażnią ich tylko te agresywne - wyjaśnia Till Faida, CEO Eyeo. więcej

 
Public Relations  
 
Dziennikarze wolą kontakt bezpośredni z PR-owcami od informacji prasowych i konferencji
 
Katarzyna Kamińska przejmuje zarządzanie Havas PR
 
Deloitte Polska z zespołem do komunikacji korporacyjnej, na czele Michał Olbrychowski
 
Weber Shandwick, PepsiCo i ,,#Likeagirl" nagrodzone przez PRWeek
 
CluePR wypromuje empikfoto.pl
 
Komunikacja Plus pracuje dla PGNiG
 
Schöck postawił na GutPR
 
Technologie  
 
Vectra we współpracy z Play uruchamia usługi telefonii komórkowej
 
Honor 7 Lite (Honor 5C) - nowy smartfon Huawei (wideo)
 
Tomasz Szczepański: z Douglas do iSpot Apple Premium Reseller
 
Gospodarka  
 
Adam Glapiński będzie nowym prezesem NBP. "Nominacja dobrze przyjęta przez środowisko"
 
Łukasz Wyglądała: wydatki na reklamę internecie wzrosną w tym roku o 15 proc. Cały rynek będzie się rozwijać trzy razy wolniej
 
Złoty może się na chwilę umocnić wobec euro, ale w dłuższej perspektywie będzie tracił
 
Od maja firmy mają dostęp do pierwszych 670 mln zł w ramach Planu Inwestycyjnego dla Europy
 
Czy sprzedaż kilku prywatnych działek zostanie objętem VAT-em?
 
Kultura/Rozrywka  
 
Film "Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów" podbija kina
 
AC/DC zagrali pierwszy koncert z Axlem Rose'em (wideo)
 
Kiefer Sutherland prezydentem w serialu "Designated Survivor" (wideo)
 
45 proc. użytkowników Twittera zainteresowanych Eurowizją 2016
 
Charlize Theron zagra w komedii "Tully"
 
,,Bogate dzieciaki z Beverly Hills 4" w E! Entertainment
 
Blog  
 
Ja, kobieta zdegenerowana - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Warszawa, 7 maja - Andrzej Bober
 
PiS poprze wybór Tuska na 2 kadencję szefa Rady Europejskiej. - Ewaryst Fedorowicz
 
Wojna z ludzką twarzą - Wanda Konarzewska
 
Kiedy bezstronność jest bezwartościowa - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl