|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 10 Maja 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Kamil Durczok: sąd zmiażdżył metody i cel pracy Majewskiego i Latkowskiego, wykazał amatorszczyznę
Wczoraj przed warszawskim sądem okręgowym zapadł wyrok w procesie Kamil Durczok kontra „Wprost”, za tekst o białym proszku w mieszkaniu znajomej Durczoka. - Po roku gehenny zasądzona kwota nie jest dla mnie najistotniejsza. Ważne jest to, że sąd w uzasadnieniu absolutnie zmiażdżył metody i cel pracy Majewskiego i Latkowskiego - wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Kamil Durczok.
więcej
|
|
GrandFront 2015 dla ,,Polski The Times", pięć nagród specjalnych
W czternastej edycji konkursu GrandFront na najlepsze polskie okładki prasowe główną nagrodę przyznano „Polsce The Times” za pierwszą stronę wydania po zamachach terrorystycznych w Paryżu. Nagrody specjalne otrzymały natomiast „Ruch Muzyczny”, „Tygodnik Powszechny”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Twój Styl” i „Dziennik Zachodni”.
więcej
|
|
TVN zabierze gwiazdy do Azji w reality show ,,Azja Express"
TVN pracuje nad przygodowym reality show „Azja Express”. Program zakłada rywalizację par złożonych z gwiazd, które mają przebyć wyznaczoną trasę, dysponując minimalnym budżetem. Drużyna, która dotrze jako ostatnia do wyznaczonego w odcinku celu jest eliminowana - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dziennikarze wolą kontakt bezpośredni z PR-owcami od informacji prasowych i konferencji
Ponad połowa dziennikarzy uważa, że w przeciągu ostatnich 5 lat rola konsultantów PR wzrosła, a 55 proc. ankietowanych podkreśla, że we współpracy z przedstawicielami agencji oraz rzecznikami prasowymi najbardziej ceni sobie kontakt bezpośredni - wynika z badania Ecco International Communications Network.
więcej |
|
Marcin Dec na czele IPG Mediabrands, Tadeusz Żórawski odszedł po 22 latach z Universal McCann
Funkcję CEO w Grupie IPG Mediabrands w Polsce (obejmującej domy mediowe Initiative, Universal McCann, BPN i U2 Media, Reprise Media) objął Marcin Dec. Jednocześnie pracę w Universal McCann zakończył po 22 latach Tadeusz Żórawski, w ostatnim okresie CEO firmy.
więcej |
|
RDC zmienia profil muzyczny. ,,Muzyka różnorodna, dobra do słuchania"
W miniony piątek na antenie Polskiego Radia RDC zadebiutowała „Lista przebojów Radia dla Ciebie”, która zastąpiła „Listę przebojów z charakterem” Urszuli Prussak. To element zmiany profilu muzycznego stacji - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
TVN24 ucieka TVP Info, w górę Superstacja i TVN24 BIS (ranking kanałów informacyjnych)
W kwietniu 2016 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Największym wzrostem pochwalić się mogła Superstacja, a największy spadek odnotowało TVP3.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" najwięcej straciła w I kwartale 2016, tylko ,,Gazeta Polska Codziennie" na plusie
W I kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Niemal wszystkie gazety odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły: „Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy”. Zyskała tylko „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej
|
Szefostwo RASP do pracowników: rozmowa Kulczyk-Graś bez wpływu na odejście Jankowskiego
|
Telewizja najważniejszym źródłem informacji dla Polaków, ale traci zaufanie. ,,Za kilka lat jej znaczenie mocno spadnie"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN zabierze gwiazdy do Azji w reality show ,,Azja Express"
TVN pracuje nad przygodowym reality show „Azja Express”. Program zakłada rywalizację par złożonych z gwiazd, które mają przebyć wyznaczoną trasę, dysponując minimalnym budżetem. Drużyna, która dotrze jako ostatnia do wyznaczonego w odcinku celu jest eliminowana - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Rodzinka.pl" wróci jesienią do TVP2 z dziewiątym sezonem
TVP2 pokaże dziewiąty sezon serialu komediowego „Rodzinka.pl”. Produkcja będzie elementem jesiennej ramówki stacji - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Prawnik Kamila Durczoka: to precedensowy wyrok, uzasadnienie jest miażdżące
Wczoraj przed Sądem Okręgowym w Warszawie zapadł wyrok I instancji w procesie wytoczonym wydawcy i dziennikarzom „Wprost” przez Kamila Durczoka. - Wyrok jest precedensem, ponieważ mamy do czynienia z najwyższym zadośćuczynieniem w historii obrony dóbr osobistych - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jacek Dubois, adwokat reprezentujący Durczoka.
więcej
|
|
Koniec reality-show TVN ,,Kto poślubi mojego syna?"
Jesienią TVN nie planuje emisji trzeciej serii reality-show „Kto poślubi mojego syna?”, w którym matki poszukują żon dla swoich synów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Na pewno program nie wróci w tym roku - wyjaśnia nam Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
|
Katarzyna Trzaskalska znów będzie prowadzić ,,Teleexpress"
Dziennikarka Katarzyna Trzaskalska wraca do prowadzenia „Teleexpressu”. Po raz pierwszy po przerwie program poprowadzi we wtorek, 10 maja br.
więcej
|
|
,,Strażacy 2" stracili 850 tys. widzów, TVP1 przegrała z konkurencją. 5 mln zł z reklam
Drugi sezon „Strażaków” oglądało średnio 1,48 mln osób. W porównaniu do pierwszej serii, produkcja straciła 850 tys. widzów. Jedynka w paśmie nadawania serialu przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 5,06 mln zł.
więcej
|
|
,,Tylko muzyka 11" straciła 280 tys. widzów. Polsat przegrał z TVN i TVP1
11. edycję „Tylko muzyki” oglądało średnio 2 mln osób, o 280 tys. mniej niż śledziło 9. serię show emitowaną rok temu. Polsat w czasie nadawania programu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 28,96 mln zł.
więcej
|
|
,,Skazani. Wyznania zza krat" z Michałem Fajbusiewiczem w CI Polsat
W poniedziałek 23 maja br. kanał kryminalny CI Polsat rozpocznie emisję programu dokumentalnego „Skazani. Wyznania zza krat”, w którym Michał Fajbusiewicz i psycholog Justyna Poznańska odwiedzają polskie więzienia.
więcej
|
|
Joanna Pilarowska: z ,,Pytania na śniadanie" do Polsat Media
Joanna Pilarowska objęła stanowisko kierownika ds. projektów specjalnych w biurze reklamy Polsat Media. Poprzednio pracowała w TVN Media i Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
Vectra we współpracy z Play uruchamia usługi telefonii komórkowej
Sieć kablowa Vectra wprowadziła do swojej oferty usługi telefonii komórkowej i funkcjonuje jako operator wirtualny (MVNO) we współpracy z firmą P4 (właściciel sieci komórkowej Play).
więcej
|
|
Polsat liderem tygodnia, udział TVP1 w 16-49 spadł poniżej 6 proc. Hitami seriale TVP, ,,Wiadomości" przed ,,Faktami"
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajął Polsat. Stacja ta na pierwsze miejsce awansowała wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
,,Bogate dzieciaki z Beverly Hills 4" w E! Entertainment
13 maja 2016 roku E! Entertainment rozpocznie emisję czwartego sezonu „Bogatych dzieciaków z Beverly Hills”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
RDC zmienia profil muzyczny. ,,Muzyka różnorodna, dobra do słuchania"
W miniony piątek na antenie Polskiego Radia RDC zadebiutowała „Lista przebojów Radia dla Ciebie”, która zastąpiła „Listę przebojów z charakterem” Urszuli Prussak. To element zmiany profilu muzycznego stacji - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Łukasz Warzecha sparodiował w TOK FM publicystów popierających KOD i krytykujących rząd
Publicysta „W Sieci” i „Super Expressu” Łukasz Warzecha w porannej audycji radia TOK FM (Agora) sparodiował niektóre tezy publicystów i komentatorów, m.in. związanych z tą stacją i „Gazetą Wyborczą”, wspierających Komitet Obrony Demokracji i ugrupowania opozycyjne oraz krytykujących obóz rządzący.
więcej
|
|
Radio Szczecin liderem słuchalności. Trójka wypadła poza podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za IV kwartał 2015 roku i I kwartał 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Szczecinie, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Polskie Radio jednak nie obetnie honorariów pracownikom Jedynki. "30 mln zł z oszczędności"
Polskie Radio cofa obniżkę honorariów w Programie I. - Zdaję sobie sprawę, że to ludzie są największą wartością Polskiego Radia, dlatego nie chcę szukać oszczędności ich kosztem - tłumaczy Barbara Stanisławczyk, prezes spółki.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Marcin Dec na czele IPG Mediabrands, Tadeusz Żórawski odszedł po 22 latach z Universal McCann
Funkcję CEO w Grupie IPG Mediabrands w Polsce (obejmującej domy mediowe Initiative, Universal McCann, BPN i U2 Media, Reprise Media) objął Marcin Dec. Jednocześnie pracę w Universal McCann zakończył po 22 latach Tadeusz Żórawski, w ostatnim okresie CEO firmy.
więcej
|
|
Ostatnie marzenie piłkarskie Jacka Gmocha w reklamie Betsson.com (wideo)
Jacek Gmoch, były trener piłkarski, a obecnie komentator i ekspert, występuje w rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej serwisu bukmacherskiego Betsson.com. Akcja jest prowadzona w internecie.
więcej
|
|
Marcin Dorociński nie będzie już promował PZU, firma szuka agencji reklamowej
Grupa PZU nie przedłużyła wygasającej umowy reklamowej z aktorem Marcinem Dorocińskim, który występował w kampaniach marketingowych firmy przez dwa lata. Ubezpieczyciel prowadzi obecnie przetarg na kompleksową obsługę reklamową.
więcej
|
|
Robert Lewandowski reklamuje head & shoulders także za granicą (wideo)
Kampania reklamowa szamponu przeciwłupieżowego head & shoulders (produkowanego przez Procter & Gamble) z udziałem Roberta Lewandowskiego jest prowadzona nie tylko w Polsce, lecz także kilku innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Przygotowały i realizują ją firmy Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, MediaCom Warszawa i Partner of Promotion.
więcej
|
|
Aneta Lubańska: z Grupy Onet na dyrektorskie stanowisko w SMG Starcom
Aneta Lubańska, w ostatnim czasie menadżer ds. projektów marketingowych w Grupie Onet, po ośmiu latach wróciła do SMG, obejmując stanowisko communications & business directora w SMG Starcom. Zastąpiła na nim Sławomira Szwaja.
więcej
|
|
Dorota Rzeszutek z Endorfina Events wróciła do EM Labu
Dorota Rzeszutek po prawie dwóch latach przerwy wróciła do agencji eventowej EM Lab (należącej do grupy S/F), obejmując funkcję dyrektor zarządzającej. Poprzednio stanowisko to zajmowała Dorota Gomółka.
więcej
|
|
Lidl mimo mniejszego budżetu wciąż najsilniej reklamowaną marką, mocno w górę Media Expert i Kinder
Lidl był w pierwszym kwartale br. najmocniej reklamowaną marką w tradycyjnych mediach. Mocno w górę poszły wydatki promocyjne Media Expert i marki Kinder.
więcej
|
|
Kalina Wyszyńska przeszła z Agory do To_Reforge
Kalina Wyszyńska, ostatnio dyrektor marketingu Gazeta.pl, została chief marketing officerem w To_Reforge, firmie tworzącej od postaw projekty biznesowe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
PZU wybierze agencję do realizacji eventów
Firma ubezpieczeniowa PZU planuje przetarg agencję do obsługi w zakresie organizacji wydarzeń specjalnych.
więcej
|
|
Słupy reklamowe wypełnione kwiatami w kampanii TK Maxx (wideo)
Sieć sklepów odzieżowych TK Maxx, w ramach kampanii reklamowej "Szalone możliwości", wykorzystała wnętrze słupów reklamowych.
więcej
|
|
Adrian Serafin odszedł z Carat Polska
Adrian Serafin skończył pracę w domu mediowym Carat Polska (należącym do Dentsu Aegis Network Polska), w którym kierował ofertą House of Content.
więcej
|
|
Piwo Prażubr reklamowane jako ,,gatunek pierwotny niepasteryzowany" (wideo)
Kompania Piwowarska wprowadziła do sprzedaży piwo Prażubr, niepasteryzowany wariant Żubra. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez agencje PZL, OTO Film, Platige Image, Huta 19 i Tailor Made PR.
więcej
|
|
Oszczędności w skarpecie, skarbonce i słoiku w kampanii ,,Dodaj OFE" (wideo)
Izba Gospodarcza Towarzystw Emerytalnych - Otwarte Fundusze Emerytalne rozpoczęła kampanię pod hasłem „Dodaj OFE” informującą o możliwości przekazania części składek ZUS do OFE do końca lipca, w trakcie trwania tzw. „okna transferowego”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają San Markos i MediaOn.
więcej
|
|
Chimney Poland: Paweł Miłkowski dyrektorem zarządzającym, Zuzanna Hencz producentem
Paweł Miłkowski objął stanowisko managing directora, a Zuzanna Hencz została producentem w dziale art & entertainment w domie produkcyjnym Chimney Poland.
więcej
|
|
Clear Channel Poland wprowadza nośniki reklamowe na 12 lotniskach
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wprowadza do swojej oferty nośniki reklamowe na lotniskach. Pojawią się one na terenie 12 portów lotniczych w całej Polsce.
więcej
|
|
Łukasz Wyglądała: wydatki na reklamę internecie wzrosną w tym roku o 15 proc. Cały rynek będzie się rozwijać trzy razy wolniej
Rosną wydatki na reklamę. W tym i w 2017 roku wzrosty mogą sięgać 4,5 proc. – wynika z prognoz firmy Carat. Choć liderem jest telewizja, to dynamicznie rozwija się segment cyfrowy. Rozwój branży mobilnej, mediów społecznościowych i reklam wideo sprawia, że w przyszłym roku segment ten może stanowić 30 proc. wartości rynku. To szansa dla dzienników i magazynów, które w ten sposób choć częściowo mogą zrekompensować straty związane ze spadkiem reklam w druku.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Kamil Durczok: sąd zmiażdżył metody i cel pracy Majewskiego i Latkowskiego, wykazał amatorszczyznę
Wczoraj przed warszawskim sądem okręgowym zapadł wyrok w procesie Kamil Durczok kontra „Wprost”, za tekst o białym proszku w mieszkaniu znajomej Durczoka. - Po roku gehenny zasądzona kwota nie jest dla mnie najistotniejsza. Ważne jest to, że sąd w uzasadnieniu absolutnie zmiażdżył metody i cel pracy Majewskiego i Latkowskiego - wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Kamil Durczok.
więcej
|
|
GrandFront 2015 dla ,,Polski The Times", pięć nagród specjalnych
W czternastej edycji konkursu GrandFront na najlepsze polskie okładki prasowe główną nagrodę przyznano „Polsce The Times” za pierwszą stronę wydania po zamachach terrorystycznych w Paryżu. Nagrody specjalne otrzymały natomiast „Ruch Muzyczny”, „Tygodnik Powszechny”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Twój Styl” i „Dziennik Zachodni”.
więcej
|
|
Dziennikarze wolą kontakt bezpośredni z PR-owcami od informacji prasowych i konferencji
Ponad połowa dziennikarzy uważa, że w przeciągu ostatnich 5 lat rola konsultantów PR wzrosła, a 55 proc. ankietowanych podkreśla, że we współpracy z przedstawicielami agencji oraz rzecznikami prasowymi najbardziej ceni sobie kontakt bezpośredni - wynika z badania Ecco International Communications Network.
więcej
|
|
,,Świat Tajemnic" - rusza nowy miesięcznik Wydawnictwa Bauer
We wtorek, 10 maja br. ukaże się pierwszy numer popularno-naukowego miesięcznika „Świat Tajemnic” (Wydawnictwo Bauer).
więcej
|
|
,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w I kwartale. Wszystkie dzienniki na minusie
W I kwartale br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych zajęła „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska”.
więcej
|
|
Arkadiusz Majewski dyrektorem rozwoju sprzedaży ,,Gazety Wyborczej"
Arkadiusz Majewski dołączył do zespołu Agory, gdzie objął stanowisko dyrektora rozwoju sprzedaży „Gazety Wyborczej”. To nowo utworzone stanowisko w spółce.
więcej
|
|
Transparent kibiców Legii o szubienicach dla ,,GW", Lisa i Olejnik: klub się odcina, zawiadomienie od Nowoczesnej
Podczas niedzielnego meczu kibice Legii Warszawa wywiesili transparent: „KOD, Nowoczesna, GW, Lis, Olejnik i inne ladacznice, dla was nie będzie gwizdów, będą szubienice”. - Uważamy za całkowicie niedopuszczalne jakiekolwiek odniesienia do przemocy - skomentowała Legia. Natomiast stołeczna prokuratura podejmie postępowanie w tej sprawie, ponieważ zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa złożyła Nowoczesna.
więcej
|
|
Kamil Durczok wygrał z ,,Wprost", ma dostać 500 tys. zł
W poniedziałek Sąd Okręgowy w Warszawie wydał wyrok w procesie wytoczonym wydawcy i dziennikarzom „Wprost” przez Kamila Durczoka. Sąd przyznał Durczokowi 500 tys. zł, a tygodnik ma go przeprosić za tekst "Kamil Durczok. Fakty po faktach". Wyrok jest nieprawomocny, wydawca zapowiada apelację.
więcej
|
|
Wydawca i byli dziennikarze ,,Wprost": wyrok ws. Durczoka skandaliczny, zadziwiający proces i stronnicza sędzia
W poniedziałek warszawski sąd okręgowy nakazał spółce AWR "Wprost" przeproszenie Kamila Durczoka oraz wypłatę 500 tys. zł. Wydawca i byli dziennikarze tygodnika oceniają to orzeczenie jako skandaliczne i godzące w wolność prasy. - Dziennikarze i wydawcy będą bali się poruszać tematy, stanowiące tabu. Przepraszanie i ponoszenia jakiegokolwiek ciężaru finansowego za pisanie prawdy jest niezgodne z ideą państwa wolnego - uważa Paulina Piaszczyk, radca prawny „Wprost”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wirtualna Polska: Tlen.pl nie znika z internetu, komunikator nadal będzie działać
Grupa Wirtualna Polska zdementowała pogłoski o zakończeniu wsparcia komunikatora Tlen.pl i zniknięciu z sieci tej platformy. - Tlen.pl przestał być integralną częścią poczty o2, jednak aplikacja w komputerach będzie nadal funkcjonować - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Katarzyna Halicka, rzecznik Grupy WP.
więcej
|
|
Spotify z własnymi serialami i programami, wśród ich twórców Tim Robbins
Muzyczny serwis streamingowy Spotify zapowiedział, że będzie zamieszczał oryginalne treści wideo, m.in. seriale. Wśród twórców filmów znalazł się aktor i reżyser Tim Robbins, a produkcje mają być dostępne dla użytkowników zarówno darmowej, jak i płatnej wersji Spotify.
więcej
|
|
Grupa naTemat szykuje serwis TruDat weryfikujący opinie i informacje
Grupa naTemat tworzy dzięki Google nowy serwis internetowy TruDat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego celem ma być pokazywanie prawdziwych danych, weryfikowanie obiegowych opinii i prostowanie błędnych informacji krążących w obiegu publicznym.
więcej
|
|
Kalina Wyszyńska przeszła z Agory do To_Reforge
Kalina Wyszyńska, ostatnio dyrektor marketingu Gazeta.pl, została chief marketing officerem w To_Reforge, firmie tworzącej od postaw projekty biznesowe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Google z czarnymi linkami zamiast niebieskich w wyszukiwarce irytuje internautów
Koncern Google eksperymentuje z linkami w wynikach wyszukiwania. Zamiast dwóch kolorów wszystkie adresy są zaznaczone na czarno. Internauci nie są zadowoleni z pomysłu, a Google nie wyjaśnia celu swoich testów.
więcej
|
|
Kobieta.wp.pl w nowej, magazynowej wersji jako aplikacja webowa
Sekcja dla kobiet portalu WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) została udostępniona w nowej wersji. Wprowadzono w niej inną szatę graficzną i układ treści oraz opcje wynikające z pozycjonowania jej jako aplikacji webowej.
więcej
|
|
Adblock Plus: prawie miliard pobrań aplikacji, 100 mln aktywnych użytkowników
Firma Eyeo zanotowała prawie miliard pobrań produkowanej przez siebie aplikacji Adblock Plus. Obecnie korzysta z niej 100 milionów użytkowników na świecie. - Ludzie nie są przeciwni reklamom. Drażnią ich tylko te agresywne - wyjaśnia Till Faida, CEO Eyeo.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|