|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 5 Maja 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Wiadomości" straciły 750 tys. widzów, a ,,Fakty" zyskały 120 tys. Dziennik TVN nowym liderem
W kwietniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych awansowały „Fakty”, które wyprzedziły „Teleexpress” i „Wiadomości”. Dziennik TVN jako jedyny odnotował wzrost oglądalności, a najwięcej widzów stracił serwis TVP1.
więcej
|
|
Igor Kaleński nowym szefem BBDO Warszawa, odszedł Piotr Batogowski
Z początkiem lipca Igor Kaleński obejmie stanowisko CEO w agencji reklamowej BBDO Warszawa, poprzednio zajmowane przez Piotra Batogowskiego. Wcześniej Kaleński pracował m.in. w Saatchi & Saatchi Poland.
więcej
|
|
Jacek Dzięcielak i Paweł Pluciński założyli firmę audytorską Double Check
Jacek Dzięcielak, który do kwietnia br. był CEO Media Impact Polska, założył firmę Double Check zajmującą się audytem mediów - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. Współpracuje z Pawłem Plucińskim, wieloletnim pracownikiem Havas Media.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
TVP1 z najniższą oglądalnością w historii, rośnie TVN24. ,,M jak miłość" hitem kwietnia
W kwietniu br. najchętniej oglądaną stacją w rynku telewizyjnym był Polsat. Z kolei w grupie komercyjnej na pierwszym miejscu umocnił się TVN. Ratingowym hitem miesiąca był serial „M jak miłość”.
więcej
|
Polskie Radio żegna się z szefami aktualności w Trójce, pracownicy protestują
Grażyna Mędrzycka-Gęsicka, kierownik redakcji aktualności Trójki, odchodzi z Polskiego Radia za porozumieniem stron, natomiast jej zastępca Tomasz Ławnicki odmówił podpisania takiego wypowiedzenia. Związek zawodowy pracowników stacji podkreśla, że to wbrew wcześniejszym deklaracjom dyrekcji, i zapowiada, że będzie starał się o przywrócenie zwolnionych osób do pracy.
więcej
|
Zarzuty Telewizji Polskiej wobec Nielsen Audience Measurement według ekspertów są polityczną demagogią
|
,,Wiadomości" po zmianach straciły widzów i zaczęły przegrywać z ,,Faktami" (dane tydzień po tygodniu)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Wiadomości" straciły 750 tys. widzów, a ,,Fakty" zyskały 120 tys. Dziennik TVN nowym liderem
W kwietniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych awansowały „Fakty”, które wyprzedziły „Teleexpress” i „Wiadomości”. Dziennik TVN jako jedyny odnotował wzrost oglądalności, a najwięcej widzów stracił serwis TVP1.
więcej
|
|
TVN24 wyprzedził TVP Info. Fokus TV z największym wzrostem w czołówce (top 25 kanałów tematycznych)
W kwietniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Podium uzupełnia TTV. Top 25 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Hell's Kitchen 5" straciło 170 tys. widzów. Polsat szuka nowego prowadzącego
Piątą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” oglądało średnio 1,48 mln osób, o 170 tys. widzów mniej niż śledziło emitowaną rok temu trzecią serię programu. Polsat w czasie emisji formatu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 22,67 mln zł.
więcej
|
|
,,Głęboka woda" wróci do TVP2. ,,Mamy gotowe scenariusze"
Telewizja Polska chce nakręcić trzeci sezon serialu „Głęboka woda”, opowiadającego o wrocławskich pracownikach pomocy społecznej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Są już gotowe scenariusze, mamy obiecane wsparcie ministerstwa - tłumaczy Maciej Chmiel, dyrektor TVP2.
więcej
|
|
Marek Czyż nie poprowadzi już ,,Forum" w TVP Info
Dziennikarz Marek Czyż poinformował wczoraj, że nie będzie już gospodarzem piątkowego magazynu publicystycznego „Forum” w TVP Info. Ma skupić się na pracy w TVP3 Katowice.
więcej
|
|
Magazyn ,,24 Godziny" w TVN24 BIS w nowej odsłonie
4 maja br. zmieniła się formuła wieczornego magazynu „24 Godziny” w TVN24 BIS. Program ma teraz dwoje prowadzących i został wydłużony o 30 minut.
więcej
|
|
Canal+ ze Szkołą Wajdy będzie prowadził warsztaty dla scenarzystów seriali
Canal+ we współpracy ze Szkołą Wajdy rozpoczyna projekt Canal+ Series Lab. skierowany do scenarzystów i producentów kreatywnych chcących realizować seriale telewizyjne wysokiej jakości. Najlepsze scenariusze przygotowane w ramach warsztatów zostaną zrealizowane przez stację.
więcej
|
|
TVN Style z drugą edycją reality-show "Apetyt na miłość"
Kanał TVN Style w jesiennej ramówce pokaże drugą edycję programu randkowego “Apetyt na miłość”.
więcej
|
|
Patricia Kazadi prowadzącą Electronic Beats w 4Fun.TV i 4Fun Fit & Dance
Piosenkarka Patricia Kazadi dołączyła do zespołu stacji 4Fun.TV i 4Fun Fit & Dance. Została prowadzącą pasma Electronic Beats.
więcej
|
|
TVP z prawami do imprez kolarskich na osiem lat
Telewizja Polska nabyła od Międzynarodowej Unii Kolarskiej (UCI) prawa do imprez mistrzowskich na lata 2017-2024.
więcej
|
|
1,4 mln widzów meczu Lech Poznań-Legia Warszawa w Polsacie i Polsacie Sport
W poniedziałek, 2 maja br. odbył się finałowy mecz Pucharu Polski, w którym na Stadionie Narodowym w Warszawie Legia Warszawa pokonała Lecha Poznań 1:0. Spotkanie było transmitowane w Polsacie i Polsacie Sport.
więcej
|
|
TVN7 wraca do pasma dokumentalnego
TVN7 przywraca na antenę wieczorne pasmo dokumentalne. Stacja pokaże pozycje takie jak: „Iris”, “Sztuka i fałszerstwo”„Senna”, „Kult” czy „Tabloid”.
więcej
|
|
HBO GO w prezencie dla abonentów Cyfrowego Polsatu
Abonenci Cyfrowego Polsatu korzystający z pakietu co najmniej Familijnego HD, którzy do 31 maja 2016 roku podłączą swój dekoder do internetu, otrzymają dostęp do serwisu HBO GO bez dodatkowych opłat.
więcej
|
|
Multimedia promuje odświeżone TLC
Przez cały maj stacja TLC będzie umieszczona na niższych pozycjach listy kanałów w dekoderach Multimedia. To część akcji promocyjnej nowej odsłony TLC.
więcej
|
|
Radio |
|
|
,,Piękna i bestia" - nowa poranna audycja Antyradia. Poprowadzą ją Joanna Zientarska i Łukasz Ciechański
W czwartek 5 maja na antenie Antyradia (Eurozet) zadebiutuje nowe poranne pasmo „Piękna i bestia”, które poprowadzą dziennikarze stacji Joanna Zientarska i Łukasz „Ciechan” Ciechański.
więcej
|
|
Artur Kiełbasiński szefem informacji Radia Gdańsk. ,,Bez podtekstów politycznych"
Od 16 maja br. Artur Kiełbasiński - dziennikarz „Gazety Wyborczej” - zostanie szefem redakcji informacji, publicystyki i edukacji Radia Gdańsk.
więcej
|
|
Radio Jura wiceliderem w Częstochowie. Radio ZET ostro w dół
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za IV kwartał 2015 roku i I kwartał 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Częstochowie, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Michał Migała odchodzi z Antyradia. "Nie mogę udawać, że nic się nie stało"
Dziennikarz Michał Migała, prowadzący poranne pasmo w Antyradiu (Eurozet), pożegnał się ze słuchaczami audycji "Dobry, zły i brzydki" i odchodzi z rozgłośni - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Słuchacze niezadowoleni ze zmian w Trójce wywindowali ,,Kocham wolność" na szczyt ,,Polskiego Topu Wszech Czasów"
Pierwsze miejsce w prezentowanym we wtorek w radiowej Trójce „Polskim Topie Wszech Czasów” zajęła piosenka „Kocham wolność” Chłopców z Placu Broni. Stało się tak dzięki akcji zorganizowanej na fanpage’u „Ratujmy Trójkę” zrzeszającym słuchaczy niezadowolonych z ostatnich zmian w rozgłośni.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Igor Kaleński nowym szefem BBDO Warszawa, odszedł Piotr Batogowski
Z początkiem lipca Igor Kaleński obejmie stanowisko CEO w agencji reklamowej BBDO Warszawa, poprzednio zajmowane przez Piotra Batogowskiego. Wcześniej Kaleński pracował m.in. w Saatchi & Saatchi Poland.
więcej
|
|
Jacek Dzięcielak i Paweł Pluciński założyli firmę audytorską Double Check
Jacek Dzięcielak, który do kwietnia br. był CEO Media Impact Polska, założył firmę Double Check zajmującą się audytem mediów - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. Współpracuje z Pawłem Plucińskim, wieloletnim pracownikiem Havas Media.
więcej
|
|
Ruszyła piąta edycja kampanii ,,SM - Walcz o siebie" o stwardnieniu rozsianym (wideo)
Rozpoczęła się piąta edycja kampanii „SM - Walcz o siebie”, której główny przekaz brzmi: „Nie wolno się zatrzymywać, świat idzie do przodu, musimy dotrzymywać mu kroku i walczyć o siebie coraz skuteczniej”. Za realizację akcji odpowiadają firmy Papaya Films, Kombinat Medialny i Telescope.
więcej
|
|
Anna Lewandowska i Mateusz Borek reklamują kredyt gotówkowy w BZ WBK (wideo)
W nowej odsłonie kampanii reklamowej Banku Zachodniego WBK z udziałem Anny Lewandowskiej i Mateusza Borka promowany jest kredyt gotówkowy z obniżonym oprocentowaniem. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Red8 Advertising, Red8 Digital, Propeller i Starcom.
więcej
|
|
,,Delikatność w sercu" - chłopiec i siłacz w reklamie czekolady Milka (wideo)
W telewizji, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa czekolady Milka (produkowanej przez Mondelez Polska), prowadzona pod hasłem „Delikatność w sercu”. Przygotowały ją firmy SMG LiquidThread, Big Picture i Carat Polska.
więcej
|
|
Anna Kania: z InPostu do DHL Parcel Polska
Anna Kania zaczęła pracę jako dyrektor marketingu w DHL Parcel Polska. Poprzednio pełniła taką funkcję w firmie InPost, a wcześniej pracowała m.in. w Canal+ Cyfrowym.
więcej
|
|
Argentyński kanał telewizyjny kpi z Donalda Trumpa w reklamie Copa America 2016 (wideo)
Argentyński kanał sportowy TyC Sports w przewrotny sposób reklamuje transmisje z tegorocznego turnieju Copa America. W spocie zestawiono skierowane przeciwko emigrantom wystąpienie Donalda Trumpa z gwiazdami latynoamerykańskiego futbolu i kibicami, którzy wkrótce masowo zjadą do USA.
więcej
|
|
OS3 Group kupiła od Group One 51 proc. udziałów Media Republic, Michał Siniarski dyrektorem zarządzającym
Holding marketingowy OS3 Group przejął 51 proc. udziałów internetowego domu mediowego Media Republic. Poprzednio jego wszystkie udziały należały do Group One. Nowym dyrektorem zarządzającym Media Republic został Michał Siniarski.
więcej
|
|
Topex promuje elektronarzędzia Graphite z rokiem gwarancji gratis (wideo)
Grupa Topex rozpoczęła ogólnopolską kampanią reklamową elektronarzędzi marki Graphite, której głównymi kanałami komunikacyjnymi są telewizja oraz internet. Za akcję odpowiadają agencje What, Play Production i Arena Media.
więcej
|
|
Sery od SM Ryki z nową identyfikacją wizualną i rodzinnymi reklamami (wideo)
Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa serów produkowanych przez Spółdzielnię Mleczarską Ryki. Jednocześnie produkty zyskało nową identyfikację wizualną, stronę internetową i fanpage facebookowy. Działania przygotowała i prowadzi agencja Vena Art.
więcej
|
|
,,Pozbądź się potwórczości ze ścian" w kampanii farb Beckers
Tikkurila Polska rozpoczęła kampanię radiową w RMF FM promującą linię produktów Beckers Designer Kitchen & Bathroom, połączoną z konkursem dla słuchaczy. Za jej realizację odpowiadają Pompidou i OMD.
więcej
|
|
Agencja Socialyse zajmie się obsługą Cisowianki Perlage w internecie
Firma Polskie Zdroje, dystrybutor marek wody Cisowianka, Cisowianka Perlage i eksportowej marki Perlage, rozpoczęły współpracę z agencją interaktywną Socialyse należącą do Havas Media Group.
więcej
|
|
Havas Media Group i Quattro Por Quattro promują Europejskie Forum Nowych Idei
Konsorcjum w składzie Havas Media Group i Quattro Por Quattro przeprowadzi kampanię promującą Europejskie Forum Nowych Idei, którego szósta edycja odbędzie się w Sopocie w dniach 28-30 września. Akcja reklamowa właśnie startuje.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|