|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 1 Maja 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVP2 rezygnuje z serialu ,,Zakład". ,,Nie pasuje do anteny"
Dyrektor TVP2 Maciej Chmiel odrzucił projekt serialu obyczajowego „Zakład”, nad którym pracowało poprzednie kierownictwo anteny - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. W produkcji zagrać mieli m.in. Cezary Żak i Małgorzata Foremniak.
więcej
|
|
Polskie Radio żegna się z szefami aktualności w Trójce, pracownicy protestują
Grażyna Mędrzycka-Gęsicka, kierownik redakcji aktualności Trójki, odchodzi z Polskiego Radia za porozumieniem stron, natomiast jej zastępca Tomasz Ławnicki odmówił podpisania takiego wypowiedzenia. Związek zawodowy pracowników stacji podkreśla, że to wbrew wcześniejszym deklaracjom dyrekcji, i zapowiada, że będzie starał się o przywrócenie zwolnionych osób do pracy.
więcej
|
|
Statystyczny Polak najdłużej ogląda TVP1. Dane ATV za I kwartał (top 50 stacji)
W I kwartale br. wśród wszystkich stacji najdłuższy średni dobowy czas oglądania miała TVP1. Wszystkie kanały z tzw. „wielkiej czwórki” odnotowały spadki wskaźnika ATV*. Top 50 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rośnie liczba żądań o udostępnienie danych przez Facebooka, z Polski ponad 600 zgłoszeń w ciągu pół roku
Według najnowszego raportu transparentności Facebooka w ciągu pół roku napłynęło do niego ponad 46,7 tysiąca żądań o ujawnienie danych użytkowników od instytucji z całego świata. To więcej o 13 proc. Wzrosła też liczba próśb o usunięcie treści łamiących przepisy lokalnego prawa.
więcej |
|
Monika Mikowska: nie pracujemy za darmo, przetargi mają kulawe procedury
Agencje, błagam, ogarnijcie się wreszcie! Szanujcie swój czas, swoje zespoły, swój know-how. Kochane korporacje, pobudka! Jeśli takie talenty jak my, nie mogą przebić się przez mur i szereg procedur, to znaczy, że w Polsce dotarliśmy do szklanego sufitu, od którego się wreszcie odbijemy i popłyniemy w inną stronę - pisze Monika Mikowska, współwłaścicielka agencji mobee dick i autorka bloga jestem.mobi.
więcej |
|
Dominika Ćosić korespondentką Telewizji Polskiej w Brukseli
Dominika Ćosić, dziennikarka związana z „Dziennikiem Gazetą Prawną” i „Do Rzeczy”, zaczyna pracę jako korespondentka Telewizji Polskiej w Brukseli.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Dyrektor TVP1: ,,Wspaniałe stulecie" oddechem przed ,,Wiadomościami", ,,Świat się kręci" wzmocni pasmo popołudniowe
Dyrektor TVP1 Jan Pawlicki wyjaśnił, że roszada w ramówce stacji ma sprawić, że serial „Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kosem” da widzom oddech przed „Wiadomościami”, natomiast program „Świat się kręci” wzmocni pasmo popołudniowe.
więcej
|
Start w Polsce przyciągnął do Neflixa 340 tys. użytkowników, potem było ich wielokrotnie mniej
Serwis Netflix, który na początku br. udostępnił swoją ofertę w naszym kraju, w styczniu br. odwiedziło na komputerach 337,7 tys. polskich użytkowników. W lutym na stronie było ich już ponad cztery razy mniej, a w marcu - ponad dwa razy mniej.
więcej
|
Nielsen nie przekaże TVP kodów pocztowych osób z panelu telemetrycznego. ,,Umowy z respondentami"
|
Apple ma słabsze wyniki, bo stracił innowacyjny impet i popadł w rutynę (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP2 rezygnuje z serialu ,,Zakład". ,,Nie pasuje do anteny"
Dyrektor TVP2 Maciej Chmiel odrzucił projekt serialu obyczajowego „Zakład”, nad którym pracowało poprzednie kierownictwo anteny - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. W produkcji zagrać mieli m.in. Cezary Żak i Małgorzata Foremniak.
więcej
|
|
Statystyczny Polak najdłużej ogląda TVP1. Dane ATV za I kwartał (top 50 stacji)
W I kwartale br. wśród wszystkich stacji najdłuższy średni dobowy czas oglądania miała TVP1. Wszystkie kanały z tzw. „wielkiej czwórki” odnotowały spadki wskaźnika ATV*. Top 50 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Dominika Ćosić korespondentką Telewizji Polskiej w Brukseli
Dominika Ćosić, dziennikarka związana z „Dziennikiem Gazetą Prawną” i „Do Rzeczy”, zaczyna pracę jako korespondentka Telewizji Polskiej w Brukseli.
więcej
|
|
,,Chodzi o pieniądze" Jacka Łęskiego śledzi 790 tys. osób. TVP1 straciła 360 tys. widzów
Cykl Jacka Łęskiego „Chodzi o pieniądze” ogląda średnio 788 tys. widzów, czyli o 360 tys. osób mniej, niż śledziło TVP1 w tym paśmie rok temu. Stacja w czasie nadawania audycji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Telewizja Polska chce utworzenia kanału telewizyjnego dla państw Grupy Wyszehradzkiej
Podczas spotkania przedstawicieli mediów publicznych państw Grupy Wyszehradzkiej w Brnie prezes TVP Jacek Kurski zaproponował utworzenie wspólnego kanału telewizyjnego.
więcej
|
|
,,Wiadomości" po zmianach straciły widzów i zaczęły przegrywać z ,,Faktami" (dane tydzień po tygodniu)
Po dużych zmianach w styczniu br. „Wiadomości” TVP1 zanotowały znaczący spadek oglądalności. Program zaczął przegrywać z „Faktami” TVN, a w grupie wiekowej 16-49 - także z „Wydarzeniami” Polsatu. Dane telemetryczne tydzień po tygodniu w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Fakty po południu" zyskały 75 tys. widzów, ale TVN24 przegrywa z TVP Info
280 tys. widzów ogląda „Fakty po południu”, o 75 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie ub.r. TVN24 w paśmie nadawania audycji przegrywa walkę o widza z TVP Info, ale radzi sobie lepiej niż Polsat News. Z kolei w grupie 16-49 newsowa stacja TVN pokonuje swoich konkurentów.
więcej
|
|
MEC: ,,dobra zmiana" w Telewizji Polskiej w liczbach, czyli o oglądalności w targecie wyborczym
O Telewizji Polskiej mówi się ostatnio dużo i emocjonalnie. Atmosferę podgrzewają kolejne transfery i decyzje albo zapowiedzi programowe. Przeciwnicy i zwolennicy zmian powołują się na wyniki oglądalności, często zniekształcając obraz sytuacji tendencyjnym doborem grup do analiz czy analizowanych okresów. Dyskusja na temat TVP nie dotyczy tylko kwestii biznesowych, ale także szeroko pojętej polityki, dlatego postanowiłem przyjrzeć się wynikom z punktu widzenia potencjalnego wyborcy - czyli oglądalnościom wśród wszystkich pełnoletnich widzów - pisze Aleksander Glezman z MEC.
więcej
|
|
Mecz o Pucharu Polski Lech Poznań-Legia Warszawa w Polsacie i Polsacie Sport
W poniedziałek, 2 maja br. odbędzie się finałowy mecz Pucharu Polski, w którym na Stadionie Narodowym w Warszawie zmierzą się Lech Poznań i Legia Warszawa. Spotkanie będzie można oglądać w Polsacie i Polsacie Sport.
więcej
|
|
Agnieszka Radwańska i Aleksandra Kurzak z nagrodami TVP Polonia
2 maja br. na Zamku Królewskim w Warszawie odbędzie się wręczenie nagród TVP Polonia "Za zasługi dla Polski i Polaków poza granicami kraju”. Wydarzenie będzie transmitowane przez TVP Polonia.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Polskie Radio żegna się z szefami aktualności w Trójce, pracownicy protestują
Grażyna Mędrzycka-Gęsicka, kierownik redakcji aktualności Trójki, odchodzi z Polskiego Radia za porozumieniem stron, natomiast jej zastępca Tomasz Ławnicki odmówił podpisania takiego wypowiedzenia. Związek zawodowy pracowników stacji podkreśla, że to wbrew wcześniejszym deklaracjom dyrekcji, i zapowiada, że będzie starał się o przywrócenie zwolnionych osób do pracy.
więcej
|
|
Janusz Weiss zwolniony z Polskiego Radia. ,,Schemat jak w Radiu ZET"
Janusz Weiss w połowie maja skończy współpracę z Polskim Radiem, w ramach której od jesieni 2013 roku prowadził w Jedynce audycje dotyczące tematyki konsumenckiej i kulturalnej. - Zadziałał podobny schemat jak w Radiu ZET: wymyślono dla mnie nowy program, który zastąpił moją sprawdzoną, popularną audycję - opisuje dziennikarz.
więcej
|
|
Radio Kraków z nową ramówką. Sławek Kowalewski i Marcin Ziobro w poranku
W środę 4 maja br. Radio Kraków wprowadzi nową ramówkę, a rano słuchaczy przywitają Sławek Kowalewski i Marcin Ziobro. Wystartowała kampania reklamowa, promująca nowe propozycje programowe rozgłośni.
więcej
|
|
Złote Przeboje Poznań i Trójka dużo więcej z reklam, mały wzrost Radia ZET (TOP 10)
W pierwszym kwartale br. wpływy reklamowe stacji radiowych wzrosły w skali roku niemal o jedną piątą. Największy wzrost zanotowały w tym czasie Radio Złote Przeboje Poznań oraz Program III Polskiego Radia. Najmniejszą, bo zaledwie jednocyfrową dynamikę, osiągnęło Radio ZET.
więcej
|
|
,,Nela i tajemnice świata" - w Radiu dla Ciebie rusza audycja Neli Małej Reporterki
W niedzielę 8 maja br. na antenie Polskiego Radia RDC zadebiutuje audycja dla dzieci „Nela i tajemnica świata”, którą poprowadzi znana z TVP ABC Nela Mała Reporterka.
więcej
|
|
Polskie Radio Kielce ze spadkiem słuchalności, VOX FM awansowało na podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za IV kwartał 2015 roku i I kwartał 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Kielcach, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Roman Rogowiecki za Urszulę Prussak szefem muzycznym Polskiego Radia RDC
Roman Rogowiecki 4 maja obejmie funkcję szefa muzycznego Polskiego Radia RDC. Zastąpi na tym stanowisku Urszulę Prussak.
więcej
|
|
Mikołaj ,,Jaok" Janusz zwolniony z Antyradia
Dziennikarz radiowy Mikołaj „Jaok” Janusz został w piątek zwolniony z Antyradia (Eurozet) - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Rozgłośnia nie ujawnia powodów rozstania z dziennikarzem.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Monika Mikowska: nie pracujemy za darmo, przetargi mają kulawe procedury
Agencje, błagam, ogarnijcie się wreszcie! Szanujcie swój czas, swoje zespoły, swój know-how. Kochane korporacje, pobudka! Jeśli takie talenty jak my, nie mogą przebić się przez mur i szereg procedur, to znaczy, że w Polsce dotarliśmy do szklanego sufitu, od którego się wreszcie odbijemy i popłyniemy w inną stronę - pisze Monika Mikowska, współwłaścicielka agencji mobee dick i autorka bloga jestem.mobi.
więcej
|
|
Bartłomiej Juszczyk: Grupa Adweb nie znika z rynku, wskutek awarii 2be.pl straciliśmy 10 proc. klientów
W internecie pojawiły się spekulacje, że po włamaniu na serwery połączonym z utratą danych klientów Grupa Adweb kończy działalność. Jednak w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Juszczyk, właściciel i szef Adweb zdecydowanie zaprzecza takim sugestiom. - Adweb nie skończył działalności, przenosimy biuro do nowej lokalizacji - wyjaśnia.
więcej
|
|
Robert Lewandowski jako kapitan reklamuje szampon head&shoulders (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa marki szamponów przeciwłupieżowych head&shoulders (produkowanych przez Procter & Gamble) z udziałem kapitana piłkarskiej reprezentacji Polski Roberta Lewandowskiego. Akcja obejmuje przede wszystkim telewizję.
więcej
|
|
,,To jest Twój live" - Grzegorz Krychowiak promuje Sport.pl (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu Sport.pl (Grupa Gazeta.pl) z udziałem piłkarza Grzegorza Krychowiaka. Akcja, przygotowana wspólnie z agencją Change, jest realizowana pod hasłem „Sport.pl to jest Twój live”.
więcej
|
|
Małgorzata Kożuchowska reklamuje ubezpieczenia na zdrowie i życie w Avivie (wideo)
W kolejnej kampanii reklamowej Avivy z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej promowana jest oferta ubezpieczeń na zdrowie i życie. Akcję ubezpieczyciel przygotował wspólnie z firmami marketingowymi Corporate Profiles Consulting, Papaya Films, Lunapark i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Złote Przeboje Poznań i Trójka dużo więcej z reklam, mały wzrost Radia ZET (TOP 10)
W pierwszym kwartale br. wpływy reklamowe stacji radiowych wzrosły w skali roku niemal o jedną piątą. Największy wzrost zanotowały w tym czasie Radio Złote Przeboje Poznań oraz Program III Polskiego Radia. Najmniejszą, bo zaledwie jednocyfrową dynamikę, osiągnęło Radio ZET.
więcej
|
|
Agencja McKinney drukuje na papierze toaletowym przepisy dyskryminujące mniejszości seksualne (wideo)
Agencja reklamowa McKinney w akcji przeciw przepisom dyskryminującym transseksualistów wydrukowała je na rolkach papieru toaletowego. I zasugerowała jasno, że nowe prawo powinno znaleźć się tam, gdzie zwykle kończy papier stanowiący wyposażenie toalet.
więcej
|
|
Sto pięciosekundowych reklam z emotikonami w kampanii Pepsi (wideo)
Koncern Pepsi postanowiła wystartować w tradycyjnej telewizji z kampanią obejmującą 100 krótkich pięciosekundowych spotów. Bohaterami mini reklam są naklejki z emotikonami.
więcej
|
|
Czas biegnący wstecz w reklamie Reeboka (wideo)
W nowym spocie reklamowym marka Reebok przekonuje, że przez całe życie powinniśmy dbać o nasze ciało i kondycję. Wykorzystuje przy tym ciekawy trik pokazujący życie biegaczki opowiedziane wstecz od wieku dojrzałego aż do lat dziecięcych.
więcej
|
|
Pandora Jewelry: Dorota Pomacho-Pątkiewicz dyrektorem zarządzającym, Oliwia Kiermasz dyrektorem marketingu
Dorota Pomacho-Pątkiewicz awansowała na dyrektora zarządzającego w firmie Pandora Jewelry na Europę Wschodnią, a Oliwia Kiermasz została w niej dyrektorem marketingu. Do zespołu marketingu dołączyła też Karolina Krawczyk.
więcej
|
|
Ponad 300 nominacji w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2016, najwięcej dla DDB & Tribal
Ponadto wszystkie nominacje w tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR. Zdecydowanie najwięcej przyznano projektom przygotowanym przez DDB & Tribal.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Procter & Gamble, ,,#lapjaja", Virgin Mobile, iPhone 6s (wideo)
W tym tygodniu w zestawieniu najciekawszych reklam tygodnia znalazły się po dwie produkcje polskie i zagraniczne. Są to rodzime: społeczna akcja #lapjaja i komercyjny spot Virgin Mobile, a także międzynarodowe kampanie: Apple i iPhone 6s oraz akcja „Dziękuję Ci, Mamo” realizowana przez Procter & Gamble.
więcej
|
|
Branża finansowa w IV kw. 2015 roku wydała prawie 132 mln zł na reklamy, najmocniej promowane kredyty (analiza)
Firmy z branży finansowej w czwartym kwartale 2015 ruoku przeznaczyły na reklamy blisko 132 mln zł - wynika z analizy Codemedia.
więcej
|
|
Polsat zwiększył przewagę nad TVN pod względem wpływów reklamowych. Aflofarm z największymi wydatkami
Liderem pod względem wpływów reklamowych w pierwszym kwartale br. był Polsat, który zwiększył przewagę nad TVN. Z kolei najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
|
Ogilvy&Mather, WPP i Coca-Cola wśród liderów efektywności reklamowej (TOP 50)
Coca-Cola Company jako marketer, Coca-Cola jako marka, holding WPP Group, sieć reklamowa Ogilvy&Mather, ACG Advertisng Agency i FP7/DXB zostały uznane jako najbardziej efektywne w swoich kategoriach - wynika z najnowszego raportu Effie Index 2016. W czołówce europejskich agencji znalazł się też SMG Polska.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Rośnie liczba żądań o udostępnienie danych przez Facebooka, z Polski ponad 600 zgłoszeń w ciągu pół roku
Według najnowszego raportu transparentności Facebooka w ciągu pół roku napłynęło do niego ponad 46,7 tysiąca żądań o ujawnienie danych użytkowników od instytucji z całego świata. To więcej o 13 proc. Wzrosła też liczba próśb o usunięcie treści łamiących przepisy lokalnego prawa.
więcej
|
|
Komisja Europejska i David Cameron z najpopularniejszymi politycznymi profilami na LinkedIn
Przywódcy państw i instytucje publiczne rzadko zakładają konta w serwisie LinkedIn, a większość uruchomionych profili jest prowadzona w sposób pasywny - wynika z analiz agencji Burson-Marsteller. - Być może politycy wolą szybki i efektowny przekaz (oferowany przez Twittera, Facebooka lub Instagram) niż miejsce, w którym przede wszystkim liczy się wiedza i kompetencje autora - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Adam Kaliszewski, head of digital practice w Solski Burson-Marsteller.
więcej
|
|
,,To jest Twój live" - Grzegorz Krychowiak promuje Sport.pl (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu Sport.pl (Grupa Gazeta.pl) z udziałem piłkarza Grzegorza Krychowiaka. Akcja, przygotowana wspólnie z agencją Change, jest realizowana pod hasłem „Sport.pl to jest Twój live”.
więcej
|
|
Snapchat pokaże letnie igrzyska olimpijskie
Serwis Snapchat podpisał umowę ze stacją NBC, w wyniku której uruchomi w USA specjalny kanał olimpijski. Znajdą się na nim relacji z najpopularniejszych zawodów na igrzyskach, niektóre transmisje i dodatkowe materiały. Jednym z partnerów platformy został serwis BuzzFeed.
więcej
|
|
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone przed Serce i Rozum oraz Play
Facebook for Every Phone to niezmiennie najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Serce i Rozum oraz Play. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska.
więcej
|
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome zyskuje w Polsce i na świecie
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w kwietniu 2016 r. zanotowała wzrost udziału zarówno na całym świecie, jak i w Polsce, powiększając przewagę nad konkurentami.
więcej
|
|
Chrome na urządzeniach mobilnych z blisko 50-proc. udziałem, w dół Safari, przeglądarka Androida i Opera Mini
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w kwietniu 2016 r. kolejny wyraźny wzrost i zbliżyła się do granicy 50 proc. udziału w rynku.
więcej
|
|
Mediaexpert.pl najchętniej odwiedzana w pracy, w domu - Stargames.com (TOP10)
W zależności od miejsca, w którym internauci łączą się z siecią za pomocą PC, odwiedzają różne strony internetowe. Mediaexpert.pl, Gofin.pl i Home.pl przeglądają w pracy, a Stargames.com, Showup.tv i Gameforge.com w domu - wynika z badania Gemiusa.
więcej
|
|
Netflix dostosuje ofertę do polskich widzów. Będą inwestycje w lokalne programy i filmy
Płatność w euro, programowanie w języku angielskim i wymóg międzynarodowej karty kredytowej sprawiają, że Netflix jest w stanie dotrzeć tylko do części potencjalnych klientów. Firma chce jednak dostosować swoją ofertę do polskiego rynku. Obecnie 10 proc. filmów i seriali jest opatrzonych polskimi napisami lub ma dubbing. Netflix zapowiada inwestycje w polskie oprogramowanie, programy telewizyjne i filmy.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|