|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 14 Kwietnia 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Jacek Kurski: TVP straciła widzów Kraśki i Lisa, zyskała wyborców prawicy, których nie obejmuje pomiar Nielsena
Według prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego kanały TVP straciły ostatnio część widzów o poglądach bardziej liberalnych, ale zyskały też nowych, spośród wyborców prawicowych, których udział jest jednak niedoszacowany w pomiarze oglądalności realizowanym przez firmę Nielsen. - Stwórzmy narodowy instytut badawczy, taki jak w wielkich krajach Unii Europejskiej - zaapelował Kurski.
więcej
|
|
Facebook z botami i nowymi pomysłami na rozwój wideo zagrozi dominacji Google
- Szerokie wprowadzenie przez Facebooka botów w kontaktach marek z użytkownikami zmierza do budowy ekosystemu zastępującemu użytkownikom większość internetu, a nowe narzędzia związane z transmisją Live mogą pogrążyć Periscope. W konsekwencji Facebook może poważnie przeciwstawić się dominującej pozycji Google w globalnej sieci - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Michał Brański, Artur Kurasiński, Anna Robotycka i Sebastian Bryks.
więcej
|
|
Google, Facebook i YouTube na czele polskiego internetu, mocno w gorę OLX.pl, Polki.pl i otoMoto.pl (TOP50 serwisów)
Zdecydowanie najpopularniejszymi stronami w polskim internecie są niezmiennie Google, Facebook i YouTube. W marcu duże wzrosty zasięgu w skali miesiąca osiągnęły m.in. OLX.pl, Polki.pl, otoMoto.pl i Komputerswiat.pl, a spore spadki zanotowały Bet-at-home.com i Gry.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jacek Kurski przyznaje: zdjąłem ,,Pegaza", bo obrażał uczucia rodzin smoleńskich
Powodem nie wyemitowania w zeszłą środę w TVP1 „Pegaza” nie były problemy techniczne. Jacek Kurski, prezes TVP, przyznał, że zdecydował o zdjęciu programu, bo była w nim mowa o spektaklu, który „w oczywisty sposób obraża uczucia rodzin smoleńskich”.
więcej |
|
Nowa strategia Eski TV jest według ekspertów lepsza niż pozostawienie stacji w obecnej formule
Rezygnacja z silnej marki Eska TV w świecie muzycznym nie jest dobrym pomysłem, ale trzeba też pamiętać o tym, jaki jest dziś profil stacji i z kim ona konkuruje. To jednak bardzo młodzieżowa grupa. Odejście od parasolowej młodzieżowej marki może zwiastować przestawienie się na starszego odbiorcę, zresztą miedzy wierszami taką zapowiedź można wyczytać - zmianę nazwy Eski TV na Ósemka TV i poszerzenie oferty programowej kanału oceniają dla Wirtualnemedia.pl Małgorzata Szelenbaum, Joanna Nowakowska, Maciej Kita, Cezary Gadomski i Jan Roman.
więcej |
|
Związkowcy przeciwni zwolnieniu wszystkich pracowników TVP
Szykowany projekt ustawy medialnej zakłada zwolnienie wszystkich pracowników mediów publicznych i zatrudnienie ich od nowa już przez nowe podmioty, które stanowić będą media narodowe. Związkowcy uważają takie rozwiązanie za niedopuszczalne.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Koniec Eska TV. Stacja zmieni się w Ósemka TV i wprowadzi rozrywkę
Grupa ZPR Media chce zmienić nazwę kanału Eska TV na Ósemka TV i poszerzyć jego ofertę o programy rozrywkowe. Wniosek w tej sprawie znalazł się już w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
KRRiT: ,,Wiadomości" stronnicze i mało pluralistyczne, ,,Fakty" niechętne rządowi, ,,Wydarzenia" sensacyjne
Według zleconej przez KRRiT analizy medioznawców główne wydanie „Wiadomości” TVP1 nie spełnia ustawowych wymogów pluralizmu i bezstronności, opisując w większym stopniu niż „Fakty” TVN i „Wydarzenia” Polsatu działania rządu i prezydenta w pozytywnym świetle. Za to w „Faktach” jest sporo krytycznych komentarzy dziennikarskich o władzach państwowych, a „Wydarzenia" najbardziej informują o następstwach opisywanych faktów.
więcej
|
Bauer ciągle największym wydawcą prasy w Polsce, dalej RASP i Polska Press (TOP 20)
|
RMF FM skarży się na KRRiT: bezpodstawnie blokuje przedłużenie naszej koncesji, chodzi o repolonizację mediów?
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Jacek Kurski: TVP straciła widzów Kraśki i Lisa, zyskała wyborców prawicy, których nie obejmuje pomiar Nielsena
Według prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego kanały TVP straciły ostatnio część widzów o poglądach bardziej liberalnych, ale zyskały też nowych, spośród wyborców prawicowych, których udział jest jednak niedoszacowany w pomiarze oglądalności realizowanym przez firmę Nielsen. - Stwórzmy narodowy instytut badawczy, taki jak w wielkich krajach Unii Europejskiej - zaapelował Kurski.
więcej
|
|
Jacek Kurski przyznaje: zdjąłem ,,Pegaza", bo obrażał uczucia rodzin smoleńskich
Powodem nie wyemitowania w zeszłą środę w TVP1 „Pegaza” nie były problemy techniczne. Jacek Kurski, prezes TVP, przyznał, że zdecydował o zdjęciu programu, bo była w nim mowa o spektaklu, który „w oczywisty sposób obraża uczucia rodzin smoleńskich”.
więcej
|
|
Nowa strategia Eski TV jest według ekspertów lepsza niż pozostawienie stacji w obecnej formule
Rezygnacja z silnej marki Eska TV w świecie muzycznym nie jest dobrym pomysłem, ale trzeba też pamiętać o tym, jaki jest dziś profil stacji i z kim ona konkuruje. To jednak bardzo młodzieżowa grupa. Odejście od parasolowej młodzieżowej marki może zwiastować przestawienie się na starszego odbiorcę, zresztą miedzy wierszami taką zapowiedź można wyczytać - zmianę nazwy Eski TV na Ósemka TV i poszerzenie oferty programowej kanału oceniają dla Wirtualnemedia.pl Małgorzata Szelenbaum, Joanna Nowakowska, Maciej Kita, Cezary Gadomski i Jan Roman.
więcej
|
|
Związkowcy przeciwni zwolnieniu wszystkich pracowników TVP
Szykowany projekt ustawy medialnej zakłada zwolnienie wszystkich pracowników mediów publicznych i zatrudnienie ich od nowa już przez nowe podmioty, które stanowić będą media narodowe. Związkowcy uważają takie rozwiązanie za niedopuszczalne.
więcej
|
|
,,Wspaniałe stulecie" hitem TVP1. Turecki serial śledziło 2,30 mln widzów
Właśnie zakończony serial „Wspaniałe stulecie” w sezonie 2015/2016 oglądało średnio 2,30 mln widzów, o 670 tys. osób więcej niż w sezonie 2014/2015. TVP1 w czasie emisji tureckiej produkcji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
,,Na dobre i na złe" w TVP2 do końca roku, ,,Barwy szczęścia" w toku negocjacji
Telewizyjna Dwójka na pewno do końca br. będzie nadawać serial „Na dobre i na złe” oraz jego spin-off „Na sygnale”. Natomiast trwają negocjacje dotyczące realizacji dalszych odcinków „Barw szczęścia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Szkło kontaktowe" zyskało 250 tys. widzów. TVN24 nie daje szans TVP Info i Polsat News
Program „Szkło kontaktowe” w bieżącym roku ogląda średnio 672 tys. osób, o 249 tys. widzów więcej niż rok temu. TVN24 w czasie jej emisji pokonuje konkurencyjne stacje: TVP Info i Polsat News.
więcej
|
|
Fokus TV nokautuje konkurencję wśród stacji dokumentalnych, National Geographic najbardziej w dół
W marcu br. na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów dokumentalnych umocnił się Fokus TV. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Viasat Explorer, a na przeciwnym biegunie znalazł się National Geographic.
więcej
|
|
Paweł Heba dyrektorem ds. programowych i marek w A+E Networks Poland
Paweł Heba awansował w strukturach A+E Networks Poland i objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. programowych i marek. Wcześniej był dyrektorem ds. ramówki.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Tomasz Szulkowski na czele Mobext w Havas Media Group
Z początkiem maja do zespołu Middle Office w agencji mediowej Havas Media Group dołączy Tomasz Szulkowski, który obejmie stanowisko head of Mobext.
więcej
|
|
Agencja reklamowa daje pół dnia wolnego wielbicielom ,,Gry o Tron"
Brytyjska agencja reklamowa +rehabstudio postanowiła, że jej pracownicy otrzymają pół dnia wolnego 25 kwietnia tego roku. Szefostwo firmy chce, by wielbiciele „Gry o Tron” mogli dłużej pospać w związku z nocną premierą pierwszego odcinka szóstego sezonu popularnego serialu.
więcej
|
|
Kobe Bryant odchodzi z NBA. W reklamie Nike dyryguje chórem hejterów
Marka Nike postanowiła w przewrotny sposób oddać hołd Kobe Bryantowi, odchodzącej na emeryturę gwieździe NBA. W przygotowanym spocie Bryant grający w Los Angeles Lakers dyryguje chórem złożonym z... nienawidzących go kibiców innych drużyn.
więcej
|
|
,,Odkryj ciało na wiosnę" - Agnieszka Cegielska reklamuje depilatory BaByliss Homelight
Agnieszka Cegielska, prezenterka pogody w kanałach Grupy TVN, została ambasadorką marketingową depilatorów BaByliss Homelight. Kampania reklamowa z jej udziałem jest prowadzona pod hasłem „Odkryj ciało na wiosnę”.
więcej
|
|
,,Taste the Feeling" oficjalnym hymnem Coca-Coli na UEFA Euro 2016
"Taste the Feeling", utwór przygotowany przez Avicii dla koncernu Coca-Cola, a zaśpiewany przez Conrada Sewella, został ogłoszony oficjalnym hymnem kampanii marki Coca-Cola podczas UEFA EURO 2016™.
więcej
|
|
Deloitte Digital będzie promować Pizza Hut w internecie
Marka Pizza Hut zarządzana przez AmRest powierzyła agencji Deloitte Digital przygotowanie i realizację działań internetowych na polskim rynku.
więcej
|
|
Jan Roman awansował na business development directora w PHD Media Direction
Jan Roman, który w PHD Media Direction pracuje od 11 lat awansował na stanowisko business development directora w tej agencji. To nowa funkcja w jej strukturach.
więcej
|
|
Arkadiusz Milik radzi młodym piłkarzom w reklamie turnieju o Puchar Tymbarku (wideo)
Zaczęła się kolejna kampania reklamowa turnieju piłkarskiego dzieci Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku z udziałem jego ambasadora - Arkadiusza Milika. Akcja przebiega pod hasłem „Najlepsi wspierają najlepszych”. Przygotowały ją firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Agata Sądel: z ZOG do Maxusa
Agata Sądel dołączyła do zespołu domu mediowego Maxus, należącego do struktury negocjacyjnej GroupM. Poprzednio pracowała m.in. w ZenithOptimedia Group, Value Media, Starcom MediaVest Group.
więcej
|
|
Czesław Bojańczyk, Sonia Kostrzewa i Paweł Sikora w Reprise Media
Do zespołu Reprise Media, jednostki domu mediowego UM (poprzednio Universal McCann) odpowiadającej marketing mobilny w modelu efektywnościowym, dołączyli Czesław Bojańczyk, Sonia Kostrzewa i Paweł Sikora.
więcej
|
|
,,Lifting od fundamentów" w kampanii Soraya Liftensive
Wystartowała kampania reklamująca kremy liftingujące Soraya Liftensive i zmieniony wizerunek innych kosmetyków marki Soraya (należącej do Cederroth Polska). Kremy Soraya Liftensive są promowane pod hasłem „Lifting od fundamentów”.
więcej
|
|
10 nowych osób w UM. Beata Leszko, Andrzej Charyta i Anna Oździńska senior media plannerami buyerami
W domu mediowym UM (poprzednio Universal McCann) pracę w zespołach klienckich zaczęli Andrzej Charyta, Anna Treblińska, Beata Leszko, Anna Oździńska, Hanna Jaskułowska i Maciej Derlukiewicz, w dziale internetowym - Piotr Ślęzak, Erwin Zaremba i Sara Frątczak, a w dziale social media - Ewelina Nowak.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Segment pism męskich stopniał o 20 proc. ,,CKM" najbardziej w dół
W styczniu 2016 roku wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „CKM”. Liderem sprzedaży w segmencie pozostał „Men’s Health”.
więcej
|
|
Axel Springer wypłaci 194 miliony euro dywidendy, zapowiada dalszy rozwój w 2016 roku
Podczas corocznej walnej konferencji Axel Springer SE ogłosił wypłacenie udziałowcom dywidendy w wysokości 194,2 mln euro. - Wierzymy, że możemy powalczyć o więcej, będziemy dalej inwestować w nasz wzrost w 2016 roku - zapowiedział Mathias Döpfner, CEO Axel Springer.
więcej
|
|
Gronowska i Kozieł na czele nowych działów w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer
Wydawnictwo Bauer wydzieliło z segmentu reklamy pism kobiecych dwa odrębne działy: dział reklamy pism kobiecych premium oraz dział reklamy pism poradniczo-rozrywkowych. Ich szefami zostali Agnieszka Gronowska i Cezary Kozieł.
więcej
|
|
Majowe ,,Dobre Wnętrze" w ekskluzywnej oprawie
W piątek 15 kwietnia w sprzedaży pojawi się majowy numer magazynu „Dobre Wnętrze” (Murator) z uszlachetnioną okładką oraz zmienionym papierem. Zmianie uległa również 5. edycja Konkursu „Design dla konesera”, który startuje w tym miesiącu.
więcej
|
|
Dorota Sulich-Długosz dyrektorem biura reklamy Wydawnictwa Kukbuk
Dorota Sulich-Długosz awansowała na stanowisko dyrektora biura reklamy Wydawnictwa Kukbuk. Do tej pory funkcję tę pełnił Artur Chmielewski, który pozostaje dyrektorem marketingu.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Facebook z botami i nowymi pomysłami na rozwój wideo zagrozi dominacji Google
- Szerokie wprowadzenie przez Facebooka botów w kontaktach marek z użytkownikami zmierza do budowy ekosystemu zastępującemu użytkownikom większość internetu, a nowe narzędzia związane z transmisją Live mogą pogrążyć Periscope. W konsekwencji Facebook może poważnie przeciwstawić się dominującej pozycji Google w globalnej sieci - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Michał Brański, Artur Kurasiński, Anna Robotycka i Sebastian Bryks.
więcej
|
|
Google, Facebook i YouTube na czele polskiego internetu, mocno w gorę OLX.pl, Polki.pl i otoMoto.pl (TOP50 serwisów)
Zdecydowanie najpopularniejszymi stronami w polskim internecie są niezmiennie Google, Facebook i YouTube. W marcu duże wzrosty zasięgu w skali miesiąca osiągnęły m.in. OLX.pl, Polki.pl, otoMoto.pl i Komputerswiat.pl, a spore spadki zanotowały Bet-at-home.com i Gry.pl.
więcej
|
|
Karolina Korwin-Piotrowska z felietonami w o2.pl. ,,Absolutna wolność słowa"
Dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska rozpoczęła współpracę z Grupą o2, a jej teksty będą publikowane w portalu o2.pl. - To efekt naszych długich negocjacji - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Korwin-Piotrowska.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|