|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 10 Kwietnia 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VoD.pl i Player.pl na czele, w dół Kinoplex.gazeta.pl (top serwisów VoD)
Wśród polskich serwisów z wideo na żądanie najwięcej użytkowników ma VoD.pl, a najwięcej odsłon generuje Player.pl. W skali roku ten pierwszy serwis zanotował niewielki spadek, a drugi - duży wzrost odwiedzalności. Dużo stracił natomiast kończący działalność Kinoplex.gazeta.pl.
więcej |
|
Koniec magazynu ,,Świat" w TVN24 BIS. Jolanta Pieńkowska ma dostać nowy program
Kanał TVN24 BIS w piątek 8 kwietnia br. wyemitował ostatnie wydanie magazynu „Świat”. Jego miejsce w ramówce zajmie dodatkowa część „Faktów z zagranicy”, które zastaną wydłużone i poszerzone o rozmowy z gośćmi.
więcej |
|
Barbara Schabowska z PR II Polskiego Radia odpowiada za treści merytoryczne ,,Pegaza"
Barbara Schabowska, dziennikarka Programu II Polskiego Radia, została opiekunem merytorycznym magazynu „Pegaz” i jest odpowiedzialna za dobór treści do kolejnych odcinków - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
TVP2 chce nakręcić futurystyczny sitcom ,,2050" o Polsce jako światowej potędze
Telewizyjna Dwójka rozpoczęła prace nad serialem komediowym „2050”, który miałby pokazywać Polskę w 2050 roku jako dumny kraj odnoszący wielkie sukcesy na świecie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Barbara Stanisławczyk: wstrzymujemy rozwój cyfryzacji Polskiego Radia, to wątpliwy projekt (wywiad)
Zarząd Polskiego Radia podjął decyzję o wstrzymaniu rozwoju procesu cyfryzacji. - Nie niszczymy tego, co zostało zbudowane, ale racjonalizujemy budżet, m.in. poprzez zmiany antenowe. Jeśli cyfryzacja nie będzie projektem państwowym to samo Polskie Radio nie jest w stanie zbudować rynku odbiorców - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Barbara Stanisławczyk, prezes Polskiego Radia.
więcej
|
Koniec Edelman Polska według szefów agencji PR świadczy o złym zarządzaniu z centrali i płytkości naszego rynku
|
,,Gazeta Wyborcza" z największym spadkiem sprzedaży, tylko ,,Gazeta Polska Codziennie" na plusie
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Hanna Baka dyrektorem programowym Metro TV
Hanna Baka, ostatnio dyrektor programowa Fokus TV została dyrektorem programowym Metro TV, nowego kanału telewizyjnego przygotowywanego do uruchomienia przez Agorę - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Koniec magazynu ,,Świat" w TVN24 BIS. Jolanta Pieńkowska ma dostać nowy program
Kanał TVN24 BIS w piątek 8 kwietnia br. wyemitował ostatnie wydanie magazynu „Świat”. Jego miejsce w ramówce zajmie dodatkowa część „Faktów z zagranicy”, które zastaną wydłużone i poszerzone o rozmowy z gośćmi.
więcej
|
|
Barbara Schabowska z PR II Polskiego Radia odpowiada za treści merytoryczne ,,Pegaza"
Barbara Schabowska, dziennikarka Programu II Polskiego Radia, została opiekunem merytorycznym magazynu „Pegaz” i jest odpowiedzialna za dobór treści do kolejnych odcinków - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Fakty po Faktach" popularniejsze niż ,,Dziś wieczorem", publicystyka po dziennikach zyskuje widzów
Spośród magazynów publicystycznych nadawanych po dziennikach najpopularniejsze są „Fakty po Faktach” TVN24, które mają o 40 tys. więcej oglądających niż obecne w TVP Info „Dziś Wieczorem”. Wszystkie audycje w I kwartale br. miały więcej widzów niż rok wcześniej.
więcej
|
|
,,Dzień dobry TVN" i ,,Pytanie na śniadanie" straciły widzów. Tylko ,,Nowy Dzień" na plusie
W I kwartale br. największą oglądalność spośród programów śniadaniowych miało „Dzień dobry TVN”. Magazyn ten zanotował jednak spadek widowni, tak jak „Pytanie na śniadanie”. Zyskał tylko nadawany w Polsacie „Nowy Dzień”.
więcej
|
|
,,Podróże z historią" Radosława Kotarskiego wracają do TVP2
Telewizyjna Dwójka od 17 kwietnia br. emitować będzie drugą edycję cyklu historycznego Radosława Kotarskiego „Podróże z historią”. Autor będzie w nim podróżować po Polsce.
więcej
|
|
TVP1 liderem w I kwartale 2016, TVN wyprzedził Polsat w grupie 16-49. 5 mld na reklamy (raport)
W I kwartale br. najchętniej oglądaną stacją w rynku telewizyjnym była TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Łączne wpływy reklamowe we wszystkich stacjach wyniosły 5,18 mld zł.
więcej
|
|
Agencja TVN z nową wersją serwisu X-news
Agencja TVN uruchomiła odświeżoną wersję serwisu X-news, w którym publikowane są materiały foto i wideo dla klientów. Zyskał on zmodyfikowany wygląd i nowe funkcjonalności.
więcej
|
|
,,Luther 4" w Stopklatka TV
W czwartek 21 kwietnia kanał filmowy Stopklatka TV rozpocznie emisję czwartego sezonu brytyjskiego serialu „Luther”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Marcin Bąkiewicz dyrektorem muzycznym Antyradia
Marcin Bąkiewicz awansował na stanowisko dyrektora muzycznego Antyradia. Odpowiada za całościową politykę muzyczną stacji.
więcej
|
|
Radio ZET zmienia ramówkę. Dłuższe "ZET na punkcie muzyki", Piotr Sworakowski w niedziele
Dłuższe „ZET na punkcie muzyki” Marcina Wojciechowskiego, Piotr Sworakowski w niedziele, Mateusz Ptaszyński w weekendy - tak wygląda modyfikacja ramówki Radia ZET.
więcej
|
|
Agora, Eurozet, ZPR Media, Grupa RMF i Polskie Radio wspólnie przekonują, że warto się reklamować w radiu
Biura reklamy największych polskich nadawców radiowych: Agory, Eurozetu, Grupy RMF, Grupy ZPR Media i Polskiego Radia, wspólnie będą promować radio jako medium reklamowe. W ramach akcji odbędzie się cykl spotkań z klientami.
więcej
|
|
Rekord FM umacnia się na pozycji lidera w Radomiu. Radio Plus wypadło z czołówki
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2015 roku do lutego 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Radomiu, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Koniec marki Statoil, zamiast niej Circle K
Sieć stacji paliwowych Statoil w przyszłym roku zmieni w Polsce nazwę na Circle K. To część jej międzynarodowego rebrandingu wynikającego z przejęcia sieci Statoil przez firmę Alimentation Couche-Tard, do której należy marka Cricle K.
więcej
|
|
Dezerterzy z Austro-Węgier w czeskim browarze reklamują piwo Tyskie (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pokazującej ucieczkę Mazura i Mecenasa z austro-węgierskich koszar. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Bardzo, Konqubinat, Oto Film, Juice, Orka, Saatchi & Saatchi Poland, ZenithOptimedia Group i Q&A Communications.
więcej
|
|
,,Stwórz swoje własne arcydzieło" w kampanii BMW Individual
Zaczęła się kolejna kampania reklamująca kolekcję wyposażenia BMW Individual dostępną w samochodach BMW, przede wszystkim serii 7. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Stwórz swoje własne arcydzieło”, przygotowały i realizują firmy MAB i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Piotr Jachimowicz: z Scholz & Friends Warszawa do Publicis Poland
Piotr Jachimowicz zaczął pracę jako account director w agencji reklamowej Publicis Poland. Wcześniej był związany m.in. z Scholz & Friends Warszawa i grupą Ogilvy.
więcej
|
|
Paweł Orlik odpowiada za marketing samochodów Peugeot
Paweł Orlik z początkiem kwietnia br. objął stanowisko marketing managera marki samochodów Peugeot - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio był koordynatorem marketingu w Grupie PSA.
więcej
|
|
Nju zamiast kury znosi abonament w reklamach nju mobile w Orange (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamującą nową opcję w nju mobile: brak stałej opłaty w taryfie nju z rachunkiem. Akcję przygotowały firmy marketingowe Ogilvy & Mather, RedWorks i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
NBP szuka agencji do promowania Centrum Pieniądza
Narodowy Bank Polski będzie w tym roku realizować kampanię informacyjno-promocyjną dotyczącą Centrum Pieniądza NBP. Szuka agencji, która zrealizuje tę akcję.
więcej
|
|
,,Tu mieszkasz, tu złóż PIT" - Kraków zachęca do płacenia w nim podatków
Władze Krakowa w kampanii pod hasłem „Miasto Twojego życia. Tu mieszkasz, tu złóż PIT” zachęcają niezameldowanych tam mieszkańców tego miasta do składania w nim rocznych deklaracji PIT. Za realizację akcji odpowiada agencja reklamowa Niedzielski.
więcej
|
|
Za kulisami reklamy iPhone'a 6s z Ciasteczkowym Potworem (wideo)
Firma Apple opublikowała materiał zza kulis ostatniej reklamy iPhone’a 6s z udziałem Ciasteczkowego Potwora, postaci znanej z Ulicy Sezamkowej.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Coca-Cola, Mr. Burberry, Adrian, Axe, LG (wideo)
W tym tygodniu w zestawieniu najciekawszych reklam znalazły się trzy kampanie zagraniczne i dwie polskie. Są to globalne spoty promujące marki Coca-Cola, LG i Mr. Burberry oraz lokalne produkcje: kampania kosmetyków Axe oraz reklamy rajstop Adrian.
więcej
|
|
Joanna Stępień project managerem w Twin
Joanna Stępień zaczęła pracę jako project manager w agencji marketingu internetowego Twin. Wcześniej pracowała m.in. w Sound Tropez i Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Niepewna przyszłość magazynu ,,Voyage". Zniknie z rynku?
Wydawnictwo Marquard Media Polska w tym tygodniu ma zdecydować o przyszłości miesięcznika „Voyage”. W grę wchodzi nawet zawieszenie jego wydawania - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Dziennikarze krytyczni wobec dress code'u w Sejmie. ,,Nonszalanckość w strojach była tradycją"
Kancelaria Sejmu pracuje nad wytycznymi co do ubioru przedstawicieli mediów, pracujących w parlamencie. Gotowe pismo ma być wysłane do redakcji wysyłających pracowników do Sejmu. - Czy podobne zasady będą obowiązywały posłów? Widziałem jak się ubierają, a skoro posłom wolno to dlaczego innym nie wolno? - zastanawia się Jacek Czarnecki z Radia ZET.
więcej
|
|
,,Dobre Rady" wyprzedziły ,,Świat Kobiety". Tylko ,,Olivia" na plusie
W styczniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Olivia”, a najwięcej stracił „Świat Kobiety”.
więcej
|
|
Marcin Dumieński managerem ds. komunikacji w Marquardzie
Marcin Dumieński został managerem ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w wydawnictwie Marquard Media Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To nowe stanowisko w firmie.
więcej
|
|
Helios: cztery nowe kina w latach 2016-2017
Sieć kin Helios (należąca do Agory) powiększy się o cztery kolejne multipleksy - w Krośnie, Stalowej Woli, Tomaszowie Mazowieckim i Wołominie. Uruchomienie dwóch z nich planowane jest w bieżącym roku, a dwóch kolejnych - w roku 2017.
więcej
|
|
Bogusław Chrabota naczelnym ,,Rzeczpospolitej" do 2018 roku. ,,Nikogo innego nie braliśmy pod uwagę"
Wydawca dziennika „Rzeczpospolita” (spółka Gremi Business Communication) przedłużył kontrakt z Bogusławem Chrabotą, który będzie kierował redakcją do końca 2018 roku. - Wprowadził nowy format „Rzeczpospolitej” i skupił wokół siebie bardzo dobrych dziennikarzy - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dariusz Bąk, prezes GBC.
więcej
|
|
,,Parkiet" z największym spadkiem sprzedaży kioskowej. Tylko ,,Gazeta Polska Codziennie" na plusie
W lutym br. większość dzienników ogólnopolskich zanotowało w kioskach spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Parkiet”. Zyskała tylko „Gazeta Polska Codziennie”, a liderem zestawienia tradycyjnie był „Fakt”.
więcej
|
|
"Fakt" wprowadza sobotnie strony lokalne w Szczecinie, Lublinie i Rzeszowie
Od 9 kwietnia dziennik "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) wprowadza do sobotnich wydań dziennika w Szczecinie, Lublinie i Rzeszowie dedykowaną stronę z informacjami lokalnymi.
więcej
|
|
Dziennikarze w Sejmie tylko w strojach formalnych, bez odzieży sportowej i klapek
Kierownictwo Kancelarii Sejmu chce, żeby ludzi z mediów obowiązywały w Sejmie podobne zasady co do ubioru jak pracowników Kancelarii: mają nosić stroje formalne w stonowanych kolorach, natomiast niewskazane są ubrania sportowe i z grafikami reklamowymi.
więcej
|
|
Internet |
|
|
VoD.pl i Player.pl na czele, w dół Kinoplex.gazeta.pl (top serwisów VoD)
Wśród polskich serwisów z wideo na żądanie najwięcej użytkowników ma VoD.pl, a najwięcej odsłon generuje Player.pl. W skali roku ten pierwszy serwis zanotował niewielki spadek, a drugi - duży wzrost odwiedzalności. Dużo stracił natomiast kończący działalność Kinoplex.gazeta.pl.
więcej
|
|
,,Newsweek Polska" i ,,Gazeta Wyborcza" na czele, słabo tabloidy (prasa na Twitterze)
Zdecydowanie najpopularniejszymi i najmocniej komentowanymi polskimi markami prasowymi na Twitterze są „Newsweek Polska” i „Gazeta Wyborcza”. Wśród tytułów o profilu ekonomicznym lideruje „Rzeczpospolita”, a w czołówce nie ma żadnego tabloidu.
więcej
|
|
Facebook rozwija platformę Live z myślą o markach, wykorzystując efekt skali pokona Periscope'a (opinie)
- Wprowadzając nowe narzędzia do platformy Live Facebook pokazuje, że jest szybko zmieniającym się serwisem, z czasem będzie rywalizował z telewizją i pokona popularnością Periscope - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Michał Brański, Anna Robotycka, Adam Gołub, Łukasz Wyglądała, Robert Ziółkowski i Mateusz Walkowiak.
więcej
|
|
Oryginalne produkcje Netflixa lepiej oceniane niż treści zewnętrznych producentów
Użytkownicy Netflixa bardziej cenią oryginalne produkcje serwisu niż obecne w nim filmy i programy zakupione od zewnętrznych nadawców. Średnia ocena własnych treści Netflixa jest o 11,5 procent wyższa niż obcych produkcji - wynika z danych AllFlicks.
więcej
|
|
Flash z luką grożącą ponad miliardowi użytkowników, Adobe wzywa do szybkiej aktualizacji
Koncern Adobe udostępnił poprawkę likwidującą groźną lukę w oprogramowaniu Flash. Luka może zostać wykorzystana do wykonania ataków typu ransomware blokujących komputery ofiar, potencjalne zagrożenie dotyczy ponad miliarda użytkowników na świecie. Adobe wzywa do jak najszybciej aktualizacji Flash Playera.
więcej
|
|
Facebook wciąż najpopularniejszym portalem społecznościowym w większości największych krajów
Z wyjątkiem Chin, Rosji i kilku innych państw, Facebook cały czas dominuje wśród społecznościowych portali na największych światowych rynkach. Co prawda szybko rośnie popularność nowych graczy, takich jak Instagram, ale użytkownicy wykorzystują je raczej jako dodatek do Facebooka, a nie zamiast niego - wynika z raportu firmy eMarketer.
więcej
|
|
#KońskiePrzysłowia, #Polska2050 i ,,Łotr Jeden" w trendach polskiego Twittera
W minionym tygodniu na Twitterze komentowano m.in. zainteresowanie mediów stadniną koni w Janowie Podlaskim, projekt futurystycznego sitcomu „2050” TVP2 oraz polskie tłumaczenie tytułu spin-offu „Gwiezdnych Wojen”.
więcej
|
|
Oglądający VoD chcą reklam w zamian za darmowe treści
Ponad połowa konsumentów na świecie oglądających programy w modelu video-on-demand (VoD) mocno lub w pewnym stopniu zgadza się z twierdzeniem, że zawarte w nich reklamy dają im dobre pomysły odnośnie nowych produktów do wypróbowania - wynika z badania Nielsena.
więcej
|
|
Ruszył serwis Vodcom.pl agregujący filmy, seriale i programy z polskich witryn VoD
W stabilnej wersji został udostępniony serwis Vodcom.pl, będący agregatorem ofert różnych stron VoD działających w Polsce. Właścicielami witryny są Jacek Skrodzki (poprzednio pracował w Atmedia) i Leszek Nowak (wcześniej m.in. w Asap & Asap Communication i OS3).
więcej
|
|
Dział żużlowy serwisu ,,Przeglądu Sportowego" jako Speedway24.com ze skrótami PGE Ekstraligi
Grupa Onet-RASP uruchomiła w zmienionej wersji dział serwisu internetowego „Przeglądu Sportowego” dotyczący żużla. Sekcja, kierowana przez Dariusza Ostafińskiego, działa pod marką Speedway24.com, a oficjalnym partnerem wydawcy jest PGE Ekstraliga.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|