|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 8 Kwietnia 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVP2 chce nakręcić futurystyczny sitcom ,,2050" o Polsce jako światowej potędze
Telewizyjna Dwójka rozpoczęła prace nad serialem komediowym „2050”, który miałby pokazywać Polskę w 2050 roku jako dumny kraj odnoszący wielkie sukcesy na świecie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP1 nie nadała ,,Pegaza". Cenzura czy problem techniczny?
TVP1 w środę nie pokazała kolejnego odcinka „Pegaza”, tłumacząc to problemami technicznymi. Jednak twórcy spektaklu „Hymn” - o którym miała być mowa - twierdzą, że właśnie ten temat okazał się dla TVP zbyt kontrowersyjny.
więcej
|
|
Hajdarowicz: Gremi Media na giełdzie za rok, rozmawiamy z inwestorami zagranicznymi
Grzegorz Hajdarowicz zapowiedział, że Gremi Media z aktywami medialnymi Grupy Gremi najprawdopodobniej wejdzie na giełdę w pierwszej połowie przyszłego roku, przy czym nie zamierza pozyskać wielkich środków ze sprzedaży akcji. Firma rozmawia obecnie z zagranicznymi inwestorami z branży internetowej, być może uruchomi własne radio internetowe.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Będzie szósta edycja ,,Top model". Emisja jesienią w TVN
Telewizja TVN planuje pokazać szóstą edycję programu „Top model” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Znajdzie się ona najprawdopodobniej w jesiennej ramówce stacji obok kolejnych serii „Mam talent!” i „MasterChefa”.
więcej |
|
Agora zamyka Kinoplex.pl, zbyt mała oglądalność i przychody
W kwietniu zakończy działalność serwis Kinoplex.pl z filmami i serialami dostępnymi w trybie VoD. - Nie uzyskał zadowalającej nas skali - zarówno pod względem oglądalności, jak i od strony finansowej - uzasadnia Wirtualnemedia.pl Maciej Wicha, zastępca dyrektora segmentu internetowego w Agorze.
więcej |
|
,,Women's Health" tuż za magazynem ,,Twój Styl". ,,Shape" sprzedaje tylko 12 tys. egz.
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Wysokie Obcasy Extra”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Shape”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Barbara Stanisławczyk: wstrzymujemy rozwój cyfryzacji Polskiego Radia, to wątpliwy projekt (wywiad)
Zarząd Polskiego Radia podjął decyzję o wstrzymaniu rozwoju procesu cyfryzacji. - Nie niszczymy tego, co zostało zbudowane, ale racjonalizujemy budżet, m.in. poprzez zmiany antenowe. Jeśli cyfryzacja nie będzie projektem państwowym to samo Polskie Radio nie jest w stanie zbudować rynku odbiorców - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Barbara Stanisławczyk, prezes Polskiego Radia.
więcej
|
Koniec Edelman Polska według szefów agencji PR świadczy o złym zarządzaniu z centrali i płytkości naszego rynku
Dla wielu szefów agencji public relations decyzja o zakończeniu działalności agencji Edelman Polska nie była zaskoczeniem. Ich zdaniem agencji w ostatnich latach nie wiodło się najlepiej. Porażka światowego gracza na polskim rynku to namacalny dowód, że PR to trudny biznes. Wycofanie się Edelmana z Polski komentują dla Wirtualnemedia.pl Barbara Kwiecień, Małgorzata Zaborowska, Paweł Trochimiuk, Hubert Archiciński i Ryszard Solski.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" z największym spadkiem sprzedaży, tylko ,,Gazeta Polska Codziennie" na plusie
|
Jak branża e-reklamowa radzi sobie z opóźnieniem wyników nowego badania polskiego internetu (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP2 chce nakręcić futurystyczny sitcom ,,2050" o Polsce jako światowej potędze
Telewizyjna Dwójka rozpoczęła prace nad serialem komediowym „2050”, który miałby pokazywać Polskę w 2050 roku jako dumny kraj odnoszący wielkie sukcesy na świecie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP1 nie nadała ,,Pegaza". Cenzura czy problem techniczny?
TVP1 w środę nie pokazała kolejnego odcinka „Pegaza”, tłumacząc to problemami technicznymi. Jednak twórcy spektaklu „Hymn” - o którym miała być mowa - twierdzą, że właśnie ten temat okazał się dla TVP zbyt kontrowersyjny.
więcej
|
|
Będzie szósta edycja ,,Top model". Emisja jesienią w TVN
Telewizja TVN planuje pokazać szóstą edycję programu „Top model” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Znajdzie się ona najprawdopodobniej w jesiennej ramówce stacji obok kolejnych serii „Mam talent!” i „MasterChefa”.
więcej
|
|
Marzena Rogalska poprowadzi ,,Domy przyszłości" w TVP2
Oryginalne, inteligentne domy jednorodzinne stworzone przez polskich architektów będą bohaterami nowego cyklu „Domy przyszłości”, który w połowie kwietnia br. wprowadzi na antenę TVP2. Poprowadzi go Marzena Rogalska.
więcej
|
|
Kuba Wątły ostro o pośle PiS w Superstacji, odcinek znika z sieci. ,,Błąd techniczny"
Kuba Wątły w swoim programie „Krzywe zwierciadło” w Superstacji w mocnych słowach określił posła PiS Arkadiusza Czartoryskiego. Internauci zauważyli, że tego odcinka nie można obejrzeć na stronie kanału. - To błąd techniczny, zostanie naprawiony - zapewnia Wirtualnemedia.pl Adam Stefanik, prezes Superstacji.
więcej
|
|
Michał Siegieda został wydawcą w TVP Info
Michał Siegieda, dotąd reporter „Wiadomości” TVP1, jest od kwietnia br. wydawcą w kanale TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Świat według Kiepskich" stracił ponad 200 tys. widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP1
Nowe odcinki „Świata według Kiepskich” śledzi średnio 1,65 mln widzów, o 240 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
,,Na dobre i na złe" stracił 390 tys. widzów, ale TVP2 nadal nie daje szans konkurencji
Serial „Na dobre i na złe” w sezonie 2015/2016 ogląda średnio 4,97 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja straciła 390 tys. widzów. Nadal jednak daje ona Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Koniec telewizji Al Jazeera America. Powodem zbyt mała oglądalność
Po dwóch i pół roku działalności katarska telewizja Al Jazeera likwiduje amerykańską wersję stacji ze względu na słabą oglądalność i brak rentowności. Premierowe programy będą emitowane tylko do 12 kwietnia.
więcej
|
|
Telewizja Polska pokaże mistrzostwa świata w hokeju na lodzie
W okresie od 23 do 29 kwietnia w katowickim Spodku odbędą się mistrzostwa świata Dywizji 1A w hokeju na lodzie, w których weźmie udział polska reprezentacja. Sportową imprezę będzie można oglądać na żywo w TVP Sport i na sport.tvp.pl.
więcej
|
|
Nowe odcinki ,,Anatomii głupoty według Richarda Hammonda" w National Geographic
12 kwietnia 2016 roku National Geographic Channel rozpocznie emisję nowych odcinków programu „Anatomia głupoty według Richarda Hammonda”.
więcej
|
|
Serial ,,ZOO" w Puls 2
9 kwietnia 2016 roku Puls 2 rozpocznie emisję serialu „ZOO”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Duży spadek Radia ZET w Częstochowie. Radio Jura wiceliderem
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2015 roku do lutego 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Częstochowie, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Jacek Dzięcielak: reklama natywna w kanale mobilnym mocno angażuje odbiorców
- Za używaniem formatu natywnego w segmencie reklamy mobilnej przemawiają powalające wskaźniki zainteresowania i zaangażowania konsumentów. Jednak termin „reklama natywna” jest masowo dewaluowany i używany do form nie związanych z tworzeniem treści, które nie mają tak dużej skuteczności - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Jacek Dzięcielak z Media Impact Polska.
więcej
|
|
T-Mobile, Adidas, Allianz - najwięksi reklamodawcy wideo w polskiej sieci, spoty najczęściej na Facebooku
T-Mobile, Adidas i Allianz to najczęściej wyświetlane kampanie wideo online minionego miesiąca. Facebook, YouTube i Grupa TVN to z kolei wydawcy, na stronach których najczęściej emitowano spoty wideo - wynika z danych Gemiusa.
więcej
|
|
Netia, a nie PKO BP, sponsorem tytularnym festiwalu Off Camera
Firma telekomunikacyjna Netia została sponsorem tytularnym festiwalu kina niezależnego Off Camera, który odbędzie się na przełomie kwietnia i maja br. w Krakowie. W zeszłym roku mecenasem imprezy był bank PKO BP.
więcej
|
|
Whites uruchamia dział zagraniczny, kieruje nim Anastasya Fomenko
Agencja Whites otwiera dział międzynarodowy, który ma obsługiwać głównie polskie firmy w marketingu internetowym na rynkach zagranicznych. Nowym działem kieruje Anastasya Fomenko, wcześniej związana m.in. z Agorą i Edipresse.
więcej
|
|
Redd's znów reklamowany w stylu reggae jako ,,piwo inne niż inne" (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona reklamowa piwa Redd’s (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Piwo inne niż inne”. Akcję przygotowały agencja PZL i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
,,Oczekuj więcej" w kampanii samochodów Volkswagen z rocznika 2016 (wideo)
Trwa kampania reklamowa pod hasłem „Oczekuj więcej” promująca modele samochodów Volkswagen z rocznika 2016. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Hand Made, K2 i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Michał Gocłowski po 12 latach pracy odszedł z Red Bull Polska
Michał Gocłowski, który przez ponad pięciu lat był marketing managerem w Red Bull Polska, odszedł z tej firmy po 12 latach pracy w jej dziale marketingu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Hyundai w nowej kampanii promuje model Tucson (wideo)
Hyundai Motor Poland rozpoczął wielokanałową kampanię reklamową promującą nowy model samochodu Tuscon. Za realizację działań odpowiadają agencje Opus B i Havas Media.
więcej
|
|
McCann uruchamia agencję dla klientów oczekujących szybkich rezultatów
Agencja McCann w Londynie uruchomiła McCann Demand, strukturę dla reklamodawców, którzy oczekują szybkiego wzrostu zapotrzebowania na ich produkty czy usługi. Na jej czele stoi Rob Muir.
więcej
|
|
Patryk Wójcik business development directorem w Online Media Planners
Patryk Wójcik objął funkcję business development directora w agencji marketingu internetowego Online Media Planners. Wcześniej pracował m.in. w Milewski&Partnerzy, „Gazecie Giełdy Parkiet” i „Think Tanku”.
więcej
|
|
Maja Włoszczowska i Radosław Kawęcki w kampanii ,,Dziękuję Ci, Mamo" Procter & Gamble
Ambasadorami kolejnej polskiej odsłony kampanii Procter & Gamble „Dziękuję Ci, Mamo” są kolarka Maja Włoszczowska oraz pływak Radosław Kawęcki wraz ze swoimi matkami.
więcej
|
|
Kate Stanners global chief creative officerem w Saatchi & Saatchi
Kate Stanners, pełniąca dotychczas funkcję chief creative officer agencji Saatchi & Saatchi w Londynie awansowała na stanowisko global chief creative officera Saatchi & Saatchi. Zastępuje na nim Pablo del Campo.
więcej
|
|
Volkswagen Group szuka globalnie agencji do reklamowania Seata
Ruszył przetarg na agencję do globalnej obsługi reklamowej marki samochodów Seat, należącej do Volkswagen Group. Klienta broni MullenLowe Group.
więcej
|
|
Piotr Gruszki w kampanii kompresów TheraPearl realizowanej przez Brand Support
Marka TheraPearl (kompresy żelowe uśmierzające ból) z portfolio farmaceutycznej firmy VP Valeant, została nowym klientem agencji Brand Support. Agencja realizuje działania wspierające debiut produktu na rynku, a do jego promocji wykorzystano wizerunek siatkarza Piotra Gruszki.
więcej
|
|
Tomasz Wnuk: z Integer.pl na commercial head of global deals w RTB House
Tomasz Wnuk rozpoczyna współpracę z RTB House, gdzie objął nowo utworzone stanowisko commercial head of global deals. Ostatnio pracował w firmie Integer.pl.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Hajdarowicz: Gremi Media na giełdzie za rok, rozmawiamy z inwestorami zagranicznymi
Grzegorz Hajdarowicz zapowiedział, że Gremi Media z aktywami medialnymi Grupy Gremi najprawdopodobniej wejdzie na giełdę w pierwszej połowie przyszłego roku, przy czym nie zamierza pozyskać wielkich środków ze sprzedaży akcji. Firma rozmawia obecnie z zagranicznymi inwestorami z branży internetowej, być może uruchomi własne radio internetowe.
więcej
|
|
,,Women's Health" tuż za magazynem ,,Twój Styl". ,,Shape" sprzedaje tylko 12 tys. egz.
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Wysokie Obcasy Extra”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Shape”.
więcej
|
|
Awanse w Burdzie. Helman, Wilk i Pudłowska dyrektorami zarządzającymi
Michał Helman, Urszula Wilk i Edyta Pudłowska, dotąd dyrektorzy wydawniczy w Burda International Polska, odpowiedzialni za poszczególne segmenty, awansowali na stanowiska dyrektorów zarządzających - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży. Wszystkie dzienniki lokalne na minusie w lutym
W lutym br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych zajęła „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska”.
więcej
|
|
,,Fakt" nowym liderem w trzech regionach. Czytelnictwo dzienników w województwach
W pięciu województwach zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie od sierpnia 2015 roku do stycznia 2016 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Agora zamyka Kinoplex.pl, zbyt mała oglądalność i przychody
W kwietniu zakończy działalność serwis Kinoplex.pl z filmami i serialami dostępnymi w trybie VoD. - Nie uzyskał zadowalającej nas skali - zarówno pod względem oglądalności, jak i od strony finansowej - uzasadnia Wirtualnemedia.pl Maciej Wicha, zastępca dyrektora segmentu internetowego w Agorze.
więcej
|
|
Jacek Dzięcielak: reklama natywna w kanale mobilnym mocno angażuje odbiorców
- Za używaniem formatu natywnego w segmencie reklamy mobilnej przemawiają powalające wskaźniki zainteresowania i zaangażowania konsumentów. Jednak termin „reklama natywna” jest masowo dewaluowany i używany do form nie związanych z tworzeniem treści, które nie mają tak dużej skuteczności - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Jacek Dzięcielak z Media Impact Polska.
więcej
|
|
Disney, TVP i TVN najpopularniejsze, TV Republika najbardziej komentowana i oceniana (stacje tv na YouTubie)
Wśród polskich stacji telewizyjnych najwięcej subskrybentów na YouTubie mają kanały Disney Channel Polska, TVN, Telewizji Polskiej (profil iTVP) i Disney Junior Polska. Zdecydowanie najwięcej odsłon zanotowały klipy na kanale iTVP, a najwięcej komentarzy i ocen zamieszczono przy materiałach Telewizji Republika.
więcej
|
|
T-Mobile, Adidas, Allianz - najwięksi reklamodawcy wideo w polskiej sieci, spoty najczęściej na Facebooku
T-Mobile, Adidas i Allianz to najczęściej wyświetlane kampanie wideo online minionego miesiąca. Facebook, YouTube i Grupa TVN to z kolei wydawcy, na stronach których najczęściej emitowano spoty wideo - wynika z danych Gemiusa.
więcej
|
|
Messenger wprowadza nowe funkcje, ma 900 mln aktywnych użytkowników
W komunikatorze Messenger zostały wprowadzone nowe opcje, które mają pomóc użytkownikom w kontaktach ze znajomymi oraz firmami w serwisie Facebook. Ujawniono też, że obecnie globalna liczba internautów korzystających z Messengera przekroczyła 900 milionów.
więcej
|
|
Internauci w sieci najbardziej boją się o swoje pieniądze i dane
Włamanie do konta bankowego, ujawnienie numeru karty kredytowej, przejęcie loginów i haseł. To dla internautów najbardziej ryzykowne obszary związane z korzystaniem z sieci, bardziej ryzykowne niż np. śledzenie aktywności w internecie przez służby państwowe - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
,,Twarze biznesu" z Michałem Broniatowskim debiutują w serwisach Onet-RASP (wideo)
W serwisach Onet.pl, Forbes.pl i VoD.pl pojawił się pierwszy odcinek programu „Twarze biznesu” prowadzonego przez Michała Broniatowskiego, redaktora naczelnego polskiej edycji „Forbesa”. Kolejne odcinki będą udostępniane co tydzień.
więcej
|
|
Tomasz Habigier na czele działu operacji Agito.pl
Sklep internetowy Agito.pl (należący do grupy eMAG) połączyła biuro obsługi klientów i centrum dystrybucji w dział operacji. Jego szefem został Tomasz Habigier, wcześniej pracujący m.in. w firmach Dell, Unisource Global Solutions i Veritiv.
więcej
|
|
Pomponik.pl w nowej wersji: responsywność, pełnoekranow galerie zdjęć i inny układ w tekstach
Serwis plotkarski Pomponik.pl (należący do Grupy Interia.pl) został udostępniony w nowej, w pełni responsywnej wersji. Na stronie pojawiły się m.in. pełnoekranowe galerie zdjęć i nowy wygląd artykułów.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|