|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 7 Kwietnia 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Barbara Stanisławczyk: wstrzymujemy rozwój cyfryzacji Polskiego Radia, to wątpliwy projekt (wywiad)
Zarząd Polskiego Radia podjął decyzję o wstrzymaniu rozwoju procesu cyfryzacji. - Nie niszczymy tego, co zostało zbudowane, ale racjonalizujemy budżet, m.in. poprzez zmiany antenowe. Jeśli cyfryzacja nie będzie projektem państwowym to samo Polskie Radio nie jest w stanie zbudować rynku odbiorców - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Barbara Stanisławczyk, prezes Polskiego Radia.
więcej
|
|
Koniec Edelman Polska według szefów agencji PR świadczy o złym zarządzaniu z centrali i płytkości naszego rynku
Dla wielu szefów agencji public relations decyzja o zakończeniu działalności agencji Edelman Polska nie była zaskoczeniem. Ich zdaniem agencji w ostatnich latach nie wiodło się najlepiej. Porażka światowego gracza na polskim rynku to namacalny dowód, że PR to trudny biznes. Wycofanie się Edelmana z Polski komentują dla Wirtualnemedia.pl Barbara Kwiecień, Małgorzata Zaborowska, Paweł Trochimiuk, Hubert Archiciński i Ryszard Solski.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" z największym spadkiem sprzedaży, tylko ,,Gazeta Polska Codziennie" na plusie
W lutym br. niemal wszystkie dzienniki ogólnopolskie odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”, od której odszedł niemal co dziesiąty czytelnik. O prawie jedną piątą do góry poszła zaś sprzedaż „Gazety Polskiej Codziennie”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVP wysyła do Rio de Janeiro 45 osób. Pokaże ponad 700 godzin transmisji z igrzysk
Telewizja Polska łącznie pokaże na swoich antenach i w internecie ponad 700 godzin transmisji z tegorocznych letnich igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro. Do Brazylii poleci 45-osobowa ekipa TVP.
więcej |
|
TVN24 po dużym wzroście przed TVP Info, kanały informacyjne Grupy TVN wyprzedziły TVP
W marcu 2016 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Największym wzrostem, niemal o 50 proc., pochwalić się mogła Superstacja, a spadła jedynie widownia TVP3.
więcej |
|
2,2 miliona widzów ,,Drugiej szansy", drugi sezon jesienią
Jesienią TVN pokaże drugi sezon serialu obyczajowego „Druga szansa”, do którego zdjęcia ruszą w czerwcu br. To pierwszy od ponad roku serial TVN, który okazał się sukcesem i będzie kontynuowany.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Jak branża e-reklamowa radzi sobie z opóźnieniem wyników nowego badania polskiego internetu (opinie)
Nadal nie opublikowano jeszcze pierwszych, styczniowych wyników nowego badania polskiego internetu Planet, chociaż miało to nastąpić już na początku lutego. Domy mediowe i brokerzy reklamowi deklarują, że nie przysporzyło to większych problemów przy planowaniu i realizacji kampanii. Branża jest ciekawa, jak wypadnie porównanie dwóch pomiarów: od GfK i Gemiusa.
więcej
|
,,Sonda 2" ma dwa razy mniej widzów niż ,,Tomasz Lis na żywo"
Po trzech tygodniach emisji „Sondę 2” śledzi średnio 1,03 mln widzów, o 1,15 mln mniej niż oglądało wcześniej w tym paśmie program „Tomasz Lisa na żywo”. TVP2 w czasie nadawania misyjnej produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Adrian reklamami z Anną Grodzką zyska tabloidowy rozgłos i sprawdzi tolerancję na kontrowersje (opinie)
|
,,Fakty" TVN wyprzedziły ,,Wiadomości" TVP1, które straciły 644 tys. widzów
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP wysyła do Rio de Janeiro 45 osób. Pokaże ponad 700 godzin transmisji z igrzysk
Telewizja Polska łącznie pokaże na swoich antenach i w internecie ponad 700 godzin transmisji z tegorocznych letnich igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro. Do Brazylii poleci 45-osobowa ekipa TVP.
więcej
|
|
TVN24 po dużym wzroście przed TVP Info, kanały informacyjne Grupy TVN wyprzedziły TVP
W marcu 2016 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Największym wzrostem, niemal o 50 proc., pochwalić się mogła Superstacja, a spadła jedynie widownia TVP3.
więcej
|
|
2,2 miliona widzów ,,Drugiej szansy", drugi sezon jesienią
Jesienią TVN pokaże drugi sezon serialu obyczajowego „Druga szansa”, do którego zdjęcia ruszą w czerwcu br. To pierwszy od ponad roku serial TVN, który okazał się sukcesem i będzie kontynuowany.
więcej
|
|
,,Wydarzenia" o 22.00 śledzi 120 tys. widzów. Serwis podnosi widownię Polsat News
120 tys. widzów śledzi wprowadzone w marcu wieczorne wydanie „Wydarzeń” w Polsat News. Kanał ma w czasie ich emisji więcej o 30 tys. widzów niż rok temu, ale przegrywa z TVN24 i TVP Info.
więcej
|
|
MGM HD zmienia się w AMC. W ramówce ,,Fear The Walking Dead"
W piątek 6 maja kanał filmowy MGM HD zmieni się w AMC. Po zmianie nazwy w ramówce stacji znajdą się m.in. takie pozycje jak „Fear The Walking Dead” czy „Humans”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Barbara Stanisławczyk: wstrzymujemy rozwój cyfryzacji Polskiego Radia, to wątpliwy projekt (wywiad)
Zarząd Polskiego Radia podjął decyzję o wstrzymaniu rozwoju procesu cyfryzacji. - Nie niszczymy tego, co zostało zbudowane, ale racjonalizujemy budżet, m.in. poprzez zmiany antenowe. Jeśli cyfryzacja nie będzie projektem państwowym to samo Polskie Radio nie jest w stanie zbudować rynku odbiorców - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Barbara Stanisławczyk, prezes Polskiego Radia.
więcej
|
|
Polskie Radio wydało na cyfryzację prawie 53 mln zł. ,,Ogromne pieniądze, brak rynku odbiorców"
Polskie Radio i rozgłośnie regionalne do końca ub.r. wydały na cyfryzację 52,85 mln zł - wynika z opublikowanej przez KRRiT „Zielonej księgi cyfryzacji radia w Polsce”. - Nadawca publiczny nie jest w stanie samodzielnie zainicjować przestawiania się na odbiór cyfrowy. Wydano ogromne pieniądze, budując rynek nadawczy, a nie budowano jednocześnie rynku odbiorczego - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Barbara Stanisławczyk, prezes spółki.
więcej
|
|
Prezes Radia Merkury blokuje książkę o historii stacji. ,,Paszkwilancki fragment narusza prawa osobiste"
Filip Rdesiński, od miesiąca prezes Radia Merkury, zablokował dystrybucję książki „Tu mówi Poznań” o historii tej stacji. - Laurka za publiczne pieniądze zrobiona dla de facto jednej osoby. Według umowy powinna być wolna od wad prawnych, w tym nie naruszać praw osób trzecich. Tymczasem narusza i to nie tylko moje - tłumaczy Rdesiński. Za to autor książki i poprzedni prezes Radia Merkury nie widzą w publikacji żadnych kontrowersyjnych treści.
więcej
|
|
Radio ZET nowym liderem w Lublinie. VOX FM wypadło z podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2015 roku do lutego 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Lublinie, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
MEC zamienia Liquid na Wavemaker, szefem Maciej Maciejewski
Sieciowy dom mediowy MEC wprowadza nową markę kontentową - MEC Wavemaker, która w Polsce zastąpi MEC Liquid. Nową ofertą będzie kierował Maciej Maciejewski.
więcej
|
|
Margaret promuje wiosenną ofertę butów Deichmann (wideo)
Firma Deichmann - Obuwie rozpoczęła zintegrowane działania promocyjne wiosennej kolekcji butów marki Deichmann. Bohaterką kampanii jest piosenkarka Margaret. Strategią, kreacją i realizacją wszystkich aktywności komunikacyjnych zajęły się agencje SMG LiquidThread i SMG Starcom.
więcej
|
|
Coca-Cola odświeżyła własną reklamę sprzed 45 lat (wideo)
Koncern Coca-Cola przypomina, że pomysłowe i ciekawe reklamy to pomysł nie tylko ostatnich lat. Firma przystosowała do jakości 4K spot, który 45 lat wcześniej został zrealizowany tradycyjną techniką filmową i zarejestrowany na taśmie 35 milimetrów.
więcej
|
|
GAP przeprasza za reklamę odzieży dziecięcej oskarżaną o rasizm (wideo)
Firma odzieżowa GAP przeprosiła wszystkich, którzy mogli poczuć się urażeni nową kampanią promującą linię odzieży tej marki dla dzieci. Zdaniem niektórych internautów, jedno ze zdjęć jest rasistowskie i dyskryminuje czarnoskórą dziewczynkę.
więcej
|
|
W 2020 roku dwie trzecie reklam mobilnych będzie w formacie natywnym
Według prognoz firmy IHS dla Facebook Audience Network w 2020 roku ponad 63 procent wszystkich reklam wyświetlanych na urządzeniach mobilnych będzie miała format natywny. To przełoży się na 53 miliardy dolarów wydatków na reklamę natywną.
więcej
|
|
Bogusław Linda będzie promował zegarki Epos
Aktor i reżyser Bogusław Linda został ambasadorem reklamowym zegarków Epos. Współpracę z nim zaplanowano na dwa lata.
więcej
|
|
Koncern HP z nowym logo w laptopach klasy premium
Koncern HP zaprezentował swoje nowe logo, które pojawiło się na najnowszym laptopie firmy - HP Spectre. Znak sprawia wrażenie o wiele oszczędniejszego i nowoczesnego niż stare logo, został jednak przygotowany już kilka lat temu.
więcej
|
|
ASA zakazała reklam Gucci z niezwykle chudą modelką
Advertising Standards Authority, brytyjska organizacja monitorująca reklamy, zakazała firmie Guccio Gucci, właścicielowi marki Gucci, rozpowszechniania reklam z wizerunkiem anorektycznej modelki.
więcej
|
|
UOKiK ukarał 4Life Direct za reklamy bez informacji o zagranicznej siedzibie (wideo)
Na firmę ubezpieczeniową 4Life Direct została nałożona przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów kara 51 tys. zł za to, że w reklamach emitowanych cztery lata temu nie podała, że jej siedziba mieści się na Gibraltarze.
więcej
|
|
Mads Mikkelsen reklamuje dom maklerski X-Trade Brokers
Aktor Mads Mikkelsen, znany m.in. z filmów „Casino Royale” i „Hannibal”, został międzynarodowym ambasadorem marketingowym domu maklerskiego X-Trade Brokers. Kampania reklamowa z jego udziałem będzie prowadzona pod hasłem „I Trade. I love it”.
więcej
|
|
Marta Ogrodniczak za Krzysztofa Kaczmarka dyrektorem ds. trade marketingu w Kompanii Piwowarskiej
Marta Ogrodniczak awansowała w Kompanii Piwowarskiej na stanowisko dyrektora ds. trade marketingu. Poprzednio tę funkcję pełnił Krzysztof Kaczmarek.
więcej
|
|
4,5 mln euro netto na promocję polskich jabłek
Związek Sadowników RP planuje dwie dwuletnie kampanie promujące europejskie jabłka w takich krajach, jak Egipt, Algieria, Wietnam i Hongkong. Rozpoczął poszukiwana agencji do ich realizacji. Łączny budżet tych działań wynosi 4,5 mln euro netto.
więcej
|
|
Rockowy koncert Kłosiaków reklamuje jogurty Bakoma 7 Zbóż (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa jogurtów Bakoma 7 Zbóż z udziałem ich animowanych brand heroes Kłosiaków. Akcję przygotowały firmy Upside i Universal McCann.
więcej
|
|
Bosch ze zmienionym logo w kampanii pralek VarioPerfect (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa pralek Bosch VarioPerfect z technologią ActiveOxygen. W reklamach prezentowane jest logo marki Bosch z nowym elementem. Akcję przygotowały i realizują firmy PrimeMovers, hyperCrew, OMD i ACR Media House.
więcej
|
|
ASAP&ASAP odpowiada za przygotowanie strategii digital dla NO-SPA
Agencja ASAP&ASAP wygrała przetarg na przygotowanie i wdrożenie strategii digital dla marki NO-SPA (Sanovis Aventis).
więcej
|
|
Internet |
|
|
Juliusz Szalek: z Motor-Presse Polska do Grupy Wirtualna Polska
Juliusz Szalek zaczął pracę w Grupie Wirtualna Polska jako redaktor prowadzący serwis Moto.wp.pl. Wcześniej pracował m.in. w Motor-Presse Polska i „Gazecie Wyborczej”, prowadził też pogram „Zakup kontrolowany” w TVN Turbo.
więcej
|
|
W 2020 roku dwie trzecie reklam mobilnych będzie w formacie natywnym
Według prognoz firmy IHS dla Facebook Audience Network w 2020 roku ponad 63 procent wszystkich reklam wyświetlanych na urządzeniach mobilnych będzie miała format natywny. To przełoży się na 53 miliardy dolarów wydatków na reklamę natywną.
więcej
|
|
Twitter będzie transmitował za darmo rozgrywki futbolu amerykańskiego
Serwis Twitter wygrał przetarg na transmisje na żywo rozgrywek amerykańskiej ligi NFL. Streaming meczów będzie się odbywał w każdy czwartek. W walce o prawa do transmisji online Twitter pokonał Facebooka, Amazona, Verizon i Yahoo.
więcej
|
|
Medium otwiera się na wydawców, oferuje własną domenę, wpływy z reklam i wsparcie w SEO i mobile'u
Platforma do publikowania treści w internecie Medium wprowadziła narzędzie o nazwie „Medium dla wydawców”. Oferuje wydawcom możliwość umieszczania materiałów w ich własnych domenach, zapewnia wsparcie SEO i ruchu mobilnego, a także czerpanie przychodów z reklam. Z propozycji skorzystali już m.in. The Awl, Pacific Standard i The Kicker.
więcej
|
|
Google, Facebook i YouTube najpopularniejsze w polskiej sieci (Top 10 tygodnia)
Stronę internetową Google.pl w zeszłym tygodniu odwiedzało codziennie średnio 9,9 mln polskich internautów - wynika z analizy przygotowanej przez firmę Gemius.
więcej
|
|
Facebook płaci ,,New York Timesowi", BuzzFeedowi i Huffington Post za transmisje Live
Według nieoficjalnych informacji Facebook płaci niektórym wydawcom, by zachęcić ich do nadawania na żywo transmisji wideo. Serwisowi zależy na spopularyzowaniu nowej platformy Facebook Live, a na liście płac są między innymi „New York Times”, BuzzFeed i Huffington Post.
więcej
|
|
Rafał Frączak nowym key account executive w Time
Rafał Frączak od kwietnia br. objął stanowisko key account executive w dziale sprzedaży spółki Time (Grupa ZPR Media).
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|