|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 28 Marca 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Zagraniczna agencja powinna zadbać o wizerunek Polski, bo żadna polska nie podoła temu zadaniu (opinie)
Najwyższy czas, by PR-em Polski zajęła się profesjonalna firma, ale to nie Polska ma zły PR, tylko polski rząd. Agencja powinna być zagraniczna, bo żadna polska agencja, nawet sieciowa nie podoła temu zadaniu, bo jak wieloletnie doświadczenie uczy - będzie komunikować się po polsku, czyli niezrozumiale dla tamtych - decyzję polskiego rządu o zatrudnieniu zagranicznej agencji PR komentują dla Wirtualnemedia.pl Piotr Czarnowski, Sebastian Hejnowski, Adam Łaszyn i Szymon Sikorski.
więcej
|
Anna Popek przechodzi do TVP1, będzie prowadzić ,,Świat się kręci"
Anna Popek, dotąd prowadząca „Pytania na śniadanie” w TVP2, przechodzi do Jedynki. Zostanie nową twarzą stacji i będzie tam współprowadzić program „Świat się kręci” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Pracownicy Trójki sprzeciwiają się zwolnieniu Jerzego Sosnowskiego. ,,Wielka strata, bez podstaw merytorycznych"
|
Piotr Kraśko może zostać szefem nowego programu w Wirtualnej Polsce
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Produkcje Telewizji Polskiej znikają z Ipli i VoD.pl, TVP stawia na własny serwis VoD
Seriale i programy Telewizji Polskiej będą dostępne bezpłatnie w serwisach VoD.pl i Ipla.tv tylko do połowy br. TVP jest skłonna współpracować z zewnętrznymi operatorami tylko przy dystrybucji w modelu odpłatnym. - Stawiamy na rozwój własnego serwisu VoD - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki, członek zarządu TVP.
więcej
|
|
TVN chce kontynuować program ,,MasterChef Junior"
TVN jest zainteresowany kontynuacją formatu „MasterChef Junior”, który okazał się hitem wiosennej ramówki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Natomiast w planowanym na jesień „MasterChefie” z dorosłymi uczestnikami nie będzie zmian w gronie jurorów.
więcej
|
|
,,Szkoła" i ,,Małolaty" gromadzą po milion widzów. TVN z większym udziałem niż Polsat
Nadawana od kilku sezonów w TVN „Szkoła” jak i wprowadzony miesiąc temu przez Polsat podobny serial „Małolaty” gromadzą codziennie po około milion widzów. Jednak młodzieżowa produkcja TVN bije format Polsatu pod względem udziału w rynku.
więcej
|
|
Sandra Zakrzewska nową prezenterką pogody w ,,Pytaniu na śniadanie"
Sandra Zakrzewska została nową prezenterką pogody w nadawanym w TVP2 programie „Pytanie na śniadanie”. Wygrała organizowany przez morning show casting zakończony głosowaniem w internecie.
więcej
|
|
Mateusz Magdziarz nowym dyrektorem TVP Opole, odwołano Beatę Polaczek
Mateusz Magdziarz został powołany na stanowisko dyrektora opolskiego oddziału Telewizji Polskiej, przez ostatnie pół roku zajmowane przez Beatę Polaczek.
więcej
|
|
Autorka ,,Luzu" i ,,Roweru Błażeja" przeniesiona w Telewizji Polskiej do redakcji rolnej
Anna Mentlewicz, poprzednio wiceszefowa redakcji publicystycznej w TVP1, a wcześniej współtwórczyni programów „Luz” i „Rower Błażeja”, została przeniesiona do redakcji rolnej Telewizji Polskiej. Twierdzi, że nowe kierownictwo anteny pierwotnie chciało ją zwolnić.
więcej
|
|
Skoki narciarskie w TVP1 straciły oglądających, w Eurosporcie zyskały. ,,3 mln widzów to skarb"
Puchar Świata w skokach narciarskich mężczyzn w sezonie 2015/2016 oglądało w TVP1 średnio 3,02 mln widzów, mniej niż rok wcześniej, bo w ostatnich konkursach Polacy spisywali się słabo. Wzrosła jednak oglądalność konkursów w Eurosporcie 1, który miał na wyłączność kwalifikacje.
więcej
|
|
,,Tajemnice medyczne" ogląda tylko 120 tys. widzów. TV Puls przegrywa z TV4 i TVN7
Nowy serial paradokumentalny „Tajemnice medyczne” po trzech i pół tygodniach emisji przyciąga do TV Puls średnio 124 tys. widzów. Stacja w czasie nadawania produkcji zdecydowanie przegrywa walkę o widza z TV4 i TVN7.
więcej
|
|
Korzystanie z telewizji przez millennialsów zależy od ich etapu życia
Czas, jaki osoby z pokolenia tzw. millennials poświęcają na oglądanie telewizji, zależy od etapu życia, w jakim się znajdują - wynika z najnowszego raportu Nielsena.
więcej
|
|
Vectra z 936 tys. abonentów, tv cyfrowa, internet i telefonia rosną równo
Na koniec ub.r. sieć kablowa Vectra miała niemal 940 tys. abonentów. Wszystkie trzy główne usługi operatora - telewizja cyfrowa, internet i telefonia stacjonarna - w 2015 roku zanotowały wzrost liczby klientów o 12-13 proc.
więcej
|
|
Kanały Eleven i Eleven Sports w TV Online Vectry
Stacje sportowe Eleven i Eleven Sports dołączyły do usługi TV Online sieci kablowej Vectra, pozwalającej na oglądanie telewizji w internecie, w tym na urządzeniach mobilnych.
więcej
|
|
Kostiumowa telenowela ,,Dziesięć przykazań" w TV Puls
11 kwietnia 2016 roku TV Puls rozpocznie emisję brazylijskiej telenoweli „Dziesięć przykazań”.
więcej
|
|
Nat Geo People HD w sieci UPC Polska
W piątek 25 marca br. do oferty sieci kablowej UPC Polska dołącza kanał dokumentalny Nat Geo People HD. Będzie dostępny w pakiecie Max.
więcej
|
|
Polsat Boxing Night dla klientów UPC za 39 zł
2 kwietnia 2016 roku w Krakowie odbędzie się gala Polsat Boxing Night. Transmisja będzie dostępna dla klientów UPC w systemie Pay-Per-View za 39 zł. W walce wieczoru Tomasz Adamek zmierzy się z Erickiem Moliną.
więcej
|
|
,,Ninjago - Mistrzowie Spinjitzu 6" w Cartoon Network
8 kwietnia 2016 roku Cartoon Network rozpocznie emisję szóstej edycji animacji „Ninjago - Mistrzowie Spinjitzu”.
więcej
|
|
,,Jess i chłopaki 5" w FOX Comedy
W poniedziałek 28 marca kanał FOX Comedy rozpocznie emisję piątego sezonu serialu „Jess i chłopaki”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Szefowie Jedynki: słuchalność poniżej 10 proc. nas nie satysfakcjonuje, rozwijamy pluralizm publicystyki (wywiad)
- Chcielibyśmy, żeby radiowa Jedynka zajęła pierwsze miejsce w słuchalności. Dziś nie wydaje się to możliwe, ale z całą pewnością sięgamy w górę - mówią w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Rafał Porzeziński i Jacek Raginis-Królikiewicz, kierujący PR1. Deklarują, że poważnie potraktują dotąd zaniedbane przez stację badania słuchalności.
więcej
|
|
Barbara Stanisławczyk: w Polskim Radiu ogromny przerost zatrudnienia, wielkie koszty i mizerne efekty cyfryzacji
Według prezes Polskiego Radia Barbary Stanisławczyk w firmie jest zdecydowanie za dużo pracowników, dlatego rozpoczęła się restrukturyzacja obejmująca m.in. likwidację zbędnych stanowisk. Stanisławczyk bardzo negatywnie ocenia projekt cyfrowej emisji rozgłośni Polskiego Radia.
więcej
|
|
Adam Hlebowicz od kwietnia szefem radiowej Trójki
Adam Hlebowicz, były dyrektor Radia Plus w Gdańsku, zostanie szefem Programu III Polskiego Radia. Stanowisko dyrektora i redaktora naczelnego Trójki obejmie z początkiem kwietnia.
więcej
|
|
Marcin Łukasik przeszedł z RMF FM do Radia ZET
Marcin Łukasik, dotąd związany z RMF FM, został nowym prowadzącym nocnego pasma w Radiu ZET.
więcej
|
|
RPO skierował do Trybunału Konstytucyjnego nowelizację ustawy medialnej. ,,Narusza wolność słowa"
Rzecznik Praw Obywatelskich skierował do Trybunału Konstytucyjnego wniosek o zbadanie nowelizacji ustawy medialnej przyjętej przez parlament pod koniec grudnia ub.r. Zdaniem RPO nowelizacja narusza konstytucyjne gwarancje wolności słowa i wolności mediów.
więcej
|
|
Andrzej Liberadzki nowym prezesem Radia Gdańsk
Minister skarbu państwa powołał Andrzeja Liberadzkiego na stanowisko prezesa Radia Gdańsk. Nowymi członkami rady nadzorczej stacji zostali natomiast Krystyna Kmiecik-Baran, Piotr Gierszewski i prof. Jan Kreft.
więcej
|
|
Paweł Bobrowski poprowadzi ,,Magazyn Bardzo Muzyczny" w RDC
Na antenie Polskiego Radia RDC zadebiutowała wieczorna audycja Pawła Bobrowskiego „Magazyn Bardzo Muzyczny”.
więcej
|
|
Radiowa Trójka nadal bez dyrektora. ,,Nazwisko podane wkrótce"
Program III Polskiego Radia ciągle nie ma dyrektora. Dzisiaj pracownikom miał być przedstawiony nowy szef rozgłośni, ale zarząd poinformował jedynie o przesunięciu tego terminu. Jedną z kandydatek na to stanowisko jest Sylwia Krasnodębska, dziennikarka „Gazety Polskiej Codziennie” - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Penelope Cruz będzie nadal reklamować piwo Karmi (wideo)
Carlsberg Polska podpisał nowy kontrakt reklamowy z Penelope Cruz. Aktorka będzie reklamować piwo Karmi przez trzy kolejne lata.
więcej
|
|
McDonald's szykuje nowy slogan reklamowy
McDonald's złożył w sądzie w Stanach Zjednoczonych wniosek o ochronę znaku towarowego w postaci hasła reklamowego „The Simpler The Better” („Im prościej tym lepiej”).
więcej
|
|
Radosław Kotarski o hat-tricku w reklamie Banku Millennium (wideo)
W telewizji i internecie zaczęła się kolejna kampania reklamowa Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego promująca Konto 360°. Przygotowały ją firmy marketingowe Change, Isobar Polska i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Podkarpacie będzie reklamować lokalne produkty i usługi w kampanii ,,Made in Karpaty"
Fundacja Karpacka-Polska planuje kampanię promującą lokalne produkty z Podkarpacia. Wykorzysta w niej kilkuminutowy film i spot reklamowy pod hasłem „Made in Karpaty”.
więcej
|
|
,,FitCribs" z Robertem Burneiką w kampanii FitProfit i FitSport (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa sportowych programów motywacyjnych FitProfit i FitSport oferowanych przez firmę VanityStyle. Akcja jest oparta na serii filmików „FitCribs” inspirowanych programem „MTV Cribs”. W pierwszym odcinku występuje Robert Burneika.
więcej
|
|
Internetowe inwektywy o noworodkach w kampanii ,,HejtStop"
Reklamy z hasłami „Pedał”, „Szmata”, „Brudas” przypisanymi noworodkom są głównym elementem startującego właśnie nowego etapu kampanii społecznej „HejtStop” przeciw mowie nienawiści w internecie. Za realizację działań odpowiada agencja VML Poland.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Carlsberg, ,,#NieZabieram", Persil, Ursus (wideo)
W naszym cotygodniowym zestawieniu najlepszych reklam ostatnich dni znalazły się dwie akcje zagraniczne i dwie polskie, w tym kampania społeczna. Są to akcja Carlsberga i reklama Persila oraz polskie reklamy Ursusa i działania promująca dawstwo narządów „Zdecydowałem! #NieZabieram”.
więcej
|
|
Brandalism atakuje agencje w kampanii przeciw twórcom reklam
Sprzeciwiający się reklamom ruch Brandalism rozpoczął w Wielkiej Brytanii kampanię skierowaną do pracowników agencji reklamowych. Powodem jest Międzynarodowy Dzień Działań Przeciw Reklamie, który przypada 25 marca.
więcej
|
|
Artur Karczykowski w zarządzie Plej, odpowiada za digital
Artur Karczykowski objął funkcję digital partnera i członka zarządu w agencji marketingu zintegrowanego Plej. Wcześniej pracował m.in. w The Digitals i Optimusie.
więcej
|
|
Czekoladowy bar w kampanii piwa Carlsberg (wideo)
Firma Carlsberg postawiła w londyńskiej dzielnicy Shoreditch bar piwny w całości wykonany z czekolady. Serwowała w nim piwo przez pół dnia.
więcej
|
|
,,Zmień sposób, w jaki patrzysz na świat" w kampanii reklamującej Huawei P9 (wideo)
Zaczęła się teaserowa odsłona kampanii reklamowej nowego smartfona marki Huawei - P9. Akcja jest oparta na haśle „Zmień sposób, w jaki patrzysz na świat” oraz tagu #OO.
więcej
|
|
,,Miliony piw do wygrania" w promocji Specjala
Ruszyła promocja piwa Specjal (produkowanego przez Grupę Żywiec) prowadzona pod hasłem „Miliony piw do wygrania”. Akcję, realizowaną przez agencję G3 Loyalty&Lottery Solutions, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Just, Golden Submarine, MediaVest i Roots PR.
więcej
|
|
Krakuski Paluszki reklamowane jako ,,nowy wymiar przyjemności" (wideo)
Zaczęła się kampania reklamująca nowe produkty marki Krakuski (należącej do Bahlsen Polska) - Paluszki. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Brainbox, Stage 2, Think Kong i Starcom.
więcej
|
|
Barbara Drapała awansowała w Think Kong
Barbara Drapała awansowała na stanowisko senior social media consultant w agencji Think Kong.
więcej
|
|
Karol Kołodziński reprezentowany przez Dobro i Platige Image
Do grona twórców reprezentowanych przez dom produkcyjny Platige Image i należące do niego studio Dobro dołączył reżyser Karol Kołodziński.
więcej
|
|
UMC i Sharp promowane przez Legię Warszawa
Firma UMC Poland dystrybuująca sprzęt marki Sharp została oficjalnym partnerem klubu piłkarskiego Legia Warszawa. UMC i Sharp będą reklamowane na stadionie i stronie internetowej Legii.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Dziennikarze nie zgadzają się na ograniczenia w Sejmie. Chcą rozmawiać z marszałkiem
Dziennikarze polityczni, którzy pracują w parlamencie, chcą spotkać się z marszałkiem Sejmu Markiem Kuchcińskim i rozmawiać na temat planowanych ograniczeń w dostępie sejmowych korytarzy. Po świętach delegacja dziennikarzy uda się w tej sprawie do marszałka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Nostalgia" sprzedaje się lepiej niż ,,Pogoda na życie"
Średnia sprzedaż dwóch pierwszych numer miesięcznika dla seniorów „Nostalgia” (Wydawnictwo Bauer) przekroczy 100 tys. egz. - wynika z prognoz wydawcy. Oznacza to, że tytuł notuje lepsze wyniki niż podobny magazyn „Pogoda na życie” Agory.
więcej
|
|
Wszystkie dwutygodniki telewizyjne na minusie w 2015 r., najbardziej w dół ,,Super TV"
W ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”.
więcej
|
|
,,Runner's World" z nową szatą graficzną i działami
We wtorek 29 marca br. do sprzedaży trafi kwietniowy numer miesięcznika „Runner’s World” (Motor Presse Polska), który zyska odświeżony layout i nowe działy.
więcej
|
|
Pisma poradnikowe z najwyższą sprzedażą w 2015 roku. ,,Życie na Gorąco. Retro" w czołówce (top 130)
W ub.r. na czele sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników znalazła się „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Dziennikarze solidarnie krytykują obostrzenia w nagrywaniu posłów w Sejmie
Marszałek Sejmu Marek Kuchciński chce przenieść dziennikarzy sejmowych do zwalnianych przez Straż Marszałkowską pomieszczeń naprzeciw wejścia głównego. Dziennikarze krytykują te plany.
więcej
|
|
Magazyn ,,Playboy" wystawiony na sprzedaż, wydawca chce minimum 500 mln dolarów
Według nieoficjalnych informacji Playboy Enterprises Inc., wydawca „Playboya”, zamierza sprzedać ten najbardziej znany męski magazyn na świecie. Minimalna kwota, której oczekuje, wynosi 500 milionów dolarów.
więcej
|
|
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. ,,Przyjaciółka" na czele sprzedaży w 2015 roku
W 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wirtualna Polska bez dywidendy za ub.r., zysk na dalszy rozwój
Zarząd spółki Wirtualna Polska Holding zarekomenduje walnemu zgromadzeniu jej akcjonariuszy niewypłacanie dywidendy z zeszłorocznego zysku firmy i przeznaczenie go w całości na kapitał zapasowy.
więcej
|
|
Polska branża venture capital w ogonie Europy pod względem inwestycji. Eksperci analizują przyczyny
W Polsce udział inwestycji venture capital w krajowym PKB należy do najniższych na świecie i w Europie. To efekt wczesnego etapu rozwoju branży VC w Polsce, pogarszającej się reputacji naszego kraju na rynkach finansowych i słabego wsparcia inwestycji w startupy ze strony państwa - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Grzegorz Błażewicz, Rafał Brzoska, Marcin Szeląg, Maciej Sadowski i Rafał Plutecki.
więcej
|
|
Komitet Obrony Demokracji planuje własną telewizję internetową, radio i czasopismo
Komitet Obrony Demokracji chciałby uruchomić własną telewizję internetową, rozgłośnię radiową i czasopismo, żeby informować o swoich działaniach i promować postawy obywatelskie.
więcej
|
|
Roszady w TVP Info i zamachy w Belgii komentowane przez ludzi mediów na Twitterze
W minionym tygodniu na Twitterze osoby z branży mediów komentowały m.in. objęcie stanowiska zastępcy kierownika publicystyki TAI przez Samuela Pereirę, zamachy terrorystyczne w Brukseli, a do polskich trendów trafił hashtag #KatolickieKomplementy.
więcej
|
|
Korea Płd. ma najszybszy internet, Polska na 36. miejscu z 11 Mb/s
Mieszkańcy Korei Południowej cały czas mają najszybszy szerokopasmowy dostęp do internetu na świecie - wynika z najnowszego raportu firmy Akamai "The State of the Internet".
więcej
|
|
Google szykuje platformę YouTube Connect z transmisjami na żywo
Według nieoficjalnych doniesień koncern Google przygotowuje serwis YouTube Connect, który będzie pozwalał wszystkim użytkownikom na transmisje wideo na żywo. Platforma ma konkurować z takimi rozwiązaniami jak Periscope Twittera i Live Video Facebooka.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|