Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 16 Marca 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Dziennikarze oburzeni zwolnieniem wydawczyń TVP Info. ,,Świństwo w interesie politycznym"

Wielu dziennikarzy skrytykowało wczoraj zwolnienie trzech wydawczyń TVP Info za to, że kierując się etyką dziennikarską nie wykonały poleceń dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Zdaniem komentujących ten ruch świadczy o tym, że w pionie informacyjnym TVP pozostaną tylko osoby gotowe wykonywać polityczne zlecenia przełożonych. więcej

 
Ruszyła usługa Cyfrowy Polsat GO. 84 kanały online i treści VoD

Cyfrowy Polsat wprowadził nową usługę Cyfrowy Polsat GO, która pozwoli abonentom telewizji satelitarnej na dostęp online do wybranych kanałów oraz treści wideo. Zastąpiła ona dedykowaną klientom platformy ofertę ipli. więcej

 
Polsat nie może używać znaku ,,+". Przegrał proces z platformą nc+

Telewizja Polsat nie może używać symbolu „+” w nazwie kanału Polsat News+ i programu „+ Kultura” - orzekł Sąd Apelacyjny w Warszawie, przychylając się do odwołania platformy nc+. Polsat jeszcze nie zdecydował, czy wniesie kasację od tego wyroku. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Lemon poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager (Technologie)

Starcom MediaVest poszukuje osoby na stanowisko
Junior Planner (Junior Media Planner)

Starcom MediaVest poszukuje osoby na stanowisko
Communications Planner (Media Planner)

smARTcat poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Alwernia poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży eventów

Ad Vice poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Havas Worldwide Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Handlowej Kanałów Partnerskich

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

Havas Media poszukuje osoby na stanowisko
Senior online planner

Allegro.pl poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Rafał Hirsch: na Next.Gazeta.pl ważniejsze ciekawe historie niż notowania giełdowe

- Nie zamierzamy zalewać czytelnika powodzią suchych danych ekonomicznych, ale przyciągnąć go interesującym opowiadaniem. Wideo jest ważnym uzupełnieniem naszych treści, lecz nie zdominuje serwisu, a konkurencja z polskim Business Insiderem będzie jedynie oznaczała korzyści dla czytelnika - zapowiada w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Rafał Hirsch, redaktor naczelny serwisu Next.Gazeta.pl. więcej

 
Szef TAI zrzuca na wydawców TVP Info winę za zwolnienia. ,,To jawna anarchia"

Dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Mariusz Pilis przyczynę sobotniego buntu części zespołu TVP Info upatruje w sporze dotyczącym sposobu relacjonowania wydarzeń tamtego dnia. - Stanąłem przed próbą wymuszenia: albo jest wyłącznie KOD, albo nas tu nie ma - opisuje Pilis. więcej

 
Opłata audiowizualna ma wynosić 15 zł miesięcznie, media publiczne dalej z reklamami

Opłata audiowizualna, która zastąpi dotychczasowy abonament radiowo-telewizyjny wyniesie, według wstępnych szacunków, 15 zł miesięcznie. Będzie doliczana do rachunku za energię elektryczną. Tzw. duża ustawa medialna ma być gotowa do końca marca br. - zapowiedział Krzysztof Czabański. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
ASAP, last minute i nadgodziny w agencjach reklamowych - norma czy przesada?

Polska agencja reklamowa stanie się dobrym miejscem do pracy, jeśli nikt nie będzie wymagał odsłużenia dupogodzin przy biurku, wprowadzi się zasadę, że dzisiejszy ASAP jest jutrzejszym fuckupem i zluzuje nieco pracowników wtedy, gdy ich klienci wypoczywają. O tym, czy działające w Polsce agencje reklamowe mogłyby funkcjonować w oparciu o 40-godzinny tydzień pracy, mówią dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Dembiński, Piotr Stasiak, Bartosz Kuckowski, Andrzej Kapera i Paweł Miklaszewski. więcej

RMF FM i Radio ZET tracą słuchaczy, zyskują Trójka i Jedynka

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce na przełomie 2015 i 2016 roku należała do RMF FM, ale stacja ta straciła relatywnie najwięcej w zestawieniu. Zyskały za to m.in. Jedynka, Trójka oraz Antyradio - wynika z najnowszego raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Branża życzliwie o Screening Room, kluczowe przełamanie oporu producentów i dystrybutorów (opinie)
Szef TAI nie chciał w TVP Info relacji z marszu KOD, sprzeciw wydawców i reporterów
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Dziennikarze oburzeni zwolnieniem wydawczyń TVP Info. ,,Świństwo w interesie politycznym"

Wielu dziennikarzy skrytykowało wczoraj zwolnienie trzech wydawczyń TVP Info za to, że kierując się etyką dziennikarską nie wykonały poleceń dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Zdaniem komentujących ten ruch świadczy o tym, że w pionie informacyjnym TVP pozostaną tylko osoby gotowe wykonywać polityczne zlecenia przełożonych. więcej

 
Ruszyła usługa Cyfrowy Polsat GO. 84 kanały online i treści VoD

Cyfrowy Polsat wprowadził nową usługę Cyfrowy Polsat GO, która pozwoli abonentom telewizji satelitarnej na dostęp online do wybranych kanałów oraz treści wideo. Zastąpiła ona dedykowaną klientom platformy ofertę ipli. więcej

 
Polsat nie może używać znaku ,,+". Przegrał proces z platformą nc+

Telewizja Polsat nie może używać symbolu „+” w nazwie kanału Polsat News+ i programu „+ Kultura” - orzekł Sąd Apelacyjny w Warszawie, przychylając się do odwołania platformy nc+. Polsat jeszcze nie zdecydował, czy wniesie kasację od tego wyroku. więcej

 
Szef TAI zrzuca na wydawców TVP Info winę za zwolnienia. ,,To jawna anarchia"

Dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Mariusz Pilis przyczynę sobotniego buntu części zespołu TVP Info upatruje w sporze dotyczącym sposobu relacjonowania wydarzeń tamtego dnia. - Stanąłem przed próbą wymuszenia: albo jest wyłącznie KOD, albo nas tu nie ma - opisuje Pilis. więcej

 
,,Singielka" nie jest hitem TVN. Serial śledzi tylko 820 tys. widzów

Telenowela „Singielka” od stycznia br. gromadzi średnio 818 tys. osób. TVN w czasie nadawania serialu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. więcej

 
Piotr Moszyński rezygnuje ze współpracy z TVP Info. ,,Tuba propagandowa jednej partii"

Francuski dziennikarz radia RFI Piotr Moszyński nie będzie już współpracować z TVP Info. Dziennikarz nie zdecydował się na podpisanie kolejnej umowy z kanałem, bo „uznaje go za tubę propagandową jednej partii”. więcej

 
Roszady w TVN24, powołano sekcję ,,Faktów po południu"

W TVN24 powołano oddzielną sekcję i redakcję „Faktów po południu”, której szefem został Andrzej Koneszko. Nowe stanowiska w stacji objęli też Ada Krakowiak i Kamil de Virion. więcej

 
Krzysztof Ibisz nową twarzą Cyfrowego Polsatu. ,,Świat multimedialnej rozrywki" (wideo)

Krzysztof Ibisz został nową twarzą reklam Cyfrowego Polsatu. Prezenter zadebiutował w kampanii promującej ofertę Cyfrowy Polsat GO oraz nowy dekoder Evobox, która ruszyła wczoraj. Platforma ma też nowy claim „Świat multimedialnej rozrywki”. więcej

 
Outdoorowa reklama programu ,,Sexy Megastars Weekend" uznana za nieobyczajną

Billboardy promujące program „Sexy Megastars Weekend” w 4Fun.tv naruszają dobre obyczaje i nie uwzględniają stopnia rozwoju dzieci i młodzieży, przez co mogą zagrażać ich fizycznemu, psychicznemu lub moralnemu dalszemu rozwojowi - uznała Komisja Etyki Reklamy. więcej

 
W kwietniowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe ,,M jak miłość" i serwis sportowy

Ceny spotów w kwietniowej ofercie reklamowej dwóch głównych kanałów Telewizji Polskiej są średnio niższe o kilka proc. od ubiegłorocznych. Najwięcej kosztują reklamy przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz przy niedzielnym serwisie sportowym w TVP1. więcej

 
Paulina Rzążewska szefem programmingu kanałów AXN

Paulina Rzążewska została head of programming Poland w spółce Sony Pictures Television Networks, nadawcy kanałów AXN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
1,1 mln widzów programu ,,Sonda 2" w Dwójce. ,,Sukces"

Średnio 1,14 mln widzów obejrzało dwa pierwsze odcinki „Sondy 2”, pokazane w poniedziałkowy wieczór w TVP2. Stacja w tym czasie zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. - Premiera „Sondy 2” okazała się frekwencyjnym i jakościowym sukcesem - uważa Maciej Chmiel, dyrektor TVP2. więcej

 
Telewizja Polska zwolniła wydawczynie, które wbrew szefom chciały relacji z marszu KOD

Dyrekcja Telewizyjnej Agencji Informacyjnej w trybie natychmiastowym zwolniła wydawczynie Izabelę Leśkiewicz i Magdalenę Siemiątkowską, które w sobotę chciały obszernie relacjonować demonstrację KOD-u. Zwolniono też wydawcę Małgorzatę Serafin. więcej

 
Kilka osób rozstało się z TVP Info razem ze zwolnionymi wydawczyniami. ,,Chcecie odejść? To jest ten czas"

We wtorek kierownictwo TAI i TVP Info poinformowało zespół o zwolnieniu Izabeli Leśkiewicz, Magdaleny Siemiątkowskiej i Małgorzaty Serafin, które w weekend nie zgodziły się na narzucony plan transmisji i emisję niektórych materiałów z „Wiadomości”. Kilku pracowników kanału zrezygnowało z pracy - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
Radio  
 
Opłata audiowizualna ma wynosić 15 zł miesięcznie, media publiczne dalej z reklamami

Opłata audiowizualna, która zastąpi dotychczasowy abonament radiowo-telewizyjny wyniesie, według wstępnych szacunków, 15 zł miesięcznie. Będzie doliczana do rachunku za energię elektryczną. Tzw. duża ustawa medialna ma być gotowa do końca marca br. - zapowiedział Krzysztof Czabański. więcej

 
Rusza konkurs ,,Przebojem na antenę" regionalnych rozgłośni Polskiego Radia

Wystartowała 14. edycja konkursu „Przebojem na antenę” organizowanego przez rozgłośnie regionalne Polskiego Radia. Plebiscyt przeznaczony jest dla wokalistów i zespołów. więcej

 
Reklama  
 
Krzysztof Ibisz nową twarzą Cyfrowego Polsatu. ,,Świat multimedialnej rozrywki" (wideo)

Krzysztof Ibisz został nową twarzą reklam Cyfrowego Polsatu. Prezenter zadebiutował w kampanii promującej ofertę Cyfrowy Polsat GO oraz nowy dekoder Evobox, która ruszyła wczoraj. Platforma ma też nowy claim „Świat multimedialnej rozrywki”. więcej

 
Outdoorowa reklama programu ,,Sexy Megastars Weekend" uznana za nieobyczajną

Billboardy promujące program „Sexy Megastars Weekend” w 4Fun.tv naruszają dobre obyczaje i nie uwzględniają stopnia rozwoju dzieci i młodzieży, przez co mogą zagrażać ich fizycznemu, psychicznemu lub moralnemu dalszemu rozwojowi - uznała Komisja Etyki Reklamy. więcej

 
VICE Polska: Ewa Wolska-Rzewuska dyrektorem zarządzającym, Robert Serek dyrektorem kreatywnym

Ewa Wolska-Rzewuska zaczęła pracę w firmie VICE Polska, obejmując funkcję dyrektora zarządzającego. Wcześniej pracowała m.in. w Dentsu Aegis Network Polska i Euro RSCG Warsaw. Natomiast Robert Serek przeszedł w VICE Polska na stanowisko dyrektora kreatywnego. więcej

 
W kwietniowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe ,,M jak miłość" i serwis sportowy

Ceny spotów w kwietniowej ofercie reklamowej dwóch głównych kanałów Telewizji Polskiej są średnio niższe o kilka proc. od ubiegłorocznych. Najwięcej kosztują reklamy przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz przy niedzielnym serwisie sportowym w TVP1. więcej

 
Stephane Antiga u fryzjera reklamuje Ja+ Moja Firma w Plusie (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca promocję Ja+ Moja Firma Profesjonalna w sieci telekomunikacyjnej Plus. Głównym bohaterem reklam jest Stephane Antiga, trener reprezentacji polskich siatkarzy. więcej

 
Effective Media przygotuje kampanię promującą pakowane mięso drobiowe

Spółka Effective Media wygrała przetarg Krajowej Rady Drobiarstwa na przygotowanie i realizację kampanii promocyjnej pakowanego mięsa drobiowego. Pokonała w nim siedem konkurencyjnych firm. więcej

 
Cristiano Ronaldo pstryka fotki z fanami w reklamie słuchawek ROC Live Life Loud (wideo)

W reklamie słuchawek ROC Live Life Loud piłkarz Cristiano Ronaldo wykazuje cierpliwość pozując do zdjęć z rzeszą swoich fanów. Cierpliwości nie ma co się dziwić, bowiem piłkarz jest współwłaścicielem marki tych słuchawek. więcej

 
Ucieczka z miasta opanowanego przez kablówki reklamuje PlayStation Vue (wideo)

Nowy spot promujący telewizyjną platformę PlayStation Vue w dynamicznej akcji ma udowodnić, że można uwolnić się od skostniałej oferty operatorów kablowych i trafić do nowego świata, w którym obowiązuje wolność. więcej

 
,,Zatrzymaj problem na żądanie" w reklamie UroFuraginum (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa preparatu UroFuraginum (produkowanego przez Grupę Adamed). Akcję, pod hasłem „Zatrzymaj problem na żądanie”, przygotowały firmy Brand Garden, Ice i Value Media. więcej

 
Aviva w nowej globalnej kampanii pomaga oszczędzać

W nowej globalnej kampanii firma ubezpieczeniowa Aviva odchodzi od promowania ubezpieczeń. Zachęca ludzi do oszczędzania. Za kampanię odpowiadają agencje Razorfish oraz Adam&Eve DDB. więcej

 
Krzysztof Gońda: z VML Poland do Insignii

Krzysztof Gońda zaczął pracę jako senior copywriter w agencji interaktywnej Insignia. Wcześniej był związany m.in. z agencjami VML Poland, Opus B i Hand Made. więcej

 
Konceptika zajmie się obsługą marki Jurajska w social media

Agencja Koncpetika w wyniku wygranego przetargu zajmie się obsługą marki wody Jurajska (produkowanej przez Jurajska Spółdzielnia Pracy) w mediach społecznościowych. więcej

 
Plus w taryfach Ja+ na Kartę wprowadza Full Opcję, reklamują to siatkarze (wideo)

W ofercie sieci telekomunikacyjnej Plus (należącej do Polkomtela) wprowadzono nowe wersje taryf Ja+ na Kartę, z pakietem Full Opcja. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem polskich siatkarzy, m.in. Bartosza Kurka. więcej

 
O.K. Serwis reklamuje się jako ,,warsztaty godne zaufania"

W prasie i internecie startuje kampania reklamowa sieci warsztatów samochodowych O.K. Serwis. Jest to ich pierwsza ogólnopolska akcja marketingowa, przebiega pod hasłem „O.K. Serwis - warsztaty godne zaufania”. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Masterfoods Maltesers Chocolates: Shopping CineGlobe: Seating Plan Heineken Suisse Beer: Michael Audi Quattro: Mountain Century Travel: City
 
Prasa  
 
Wszystkie pisma podróżnicze straciły w 2015 roku. ,,Voyage" o 38 proc. w dół

W ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych znalazł się „National Geographic Polska”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił magazyn „Voyage”. więcej

 
Magazyn ,,Explorer" debiutuje w cenie 5,95 zł

W czwartek 17 marca br. do sprzedaży trafi pierwszy numer nowego miesięcznika popularnonaukowego „Explorer”, który wyda Polska Press Grupa. Tytuł ukazywać się będzie w cenie 5,95 zł. więcej

 
Jedynki  
 
 
Explorer - 2016-03-16 Dziennik Wschodni - 2016-03-16 CKM Czasopismo Każdego Mężczyzny - 2016-03-16 Polityka - 2016-03-16 Tygodnik Powszechny - 2016-03-16
 
Internet  
 
Rafał Hirsch: na Next.Gazeta.pl ważniejsze ciekawe historie niż notowania giełdowe

- Nie zamierzamy zalewać czytelnika powodzią suchych danych ekonomicznych, ale przyciągnąć go interesującym opowiadaniem. Wideo jest ważnym uzupełnieniem naszych treści, lecz nie zdominuje serwisu, a konkurencja z polskim Business Insiderem będzie jedynie oznaczała korzyści dla czytelnika - zapowiada w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Rafał Hirsch, redaktor naczelny serwisu Next.Gazeta.pl. więcej

 
Wieloletni wydawca ,,Wiadomości" TVP1 Piotr Jaźwiński redaktorem w Gazeta.pl

Piotr Jaźwiński, poprzednio przez prawie 25 lat związany z redakcją „Wiadomości” TVP1, zaczął pracę jako redaktor portalu Gazeta.pl (należącego do Agory) - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ponad połowa Polaków kupuje w internecie, ale tradycyjne sklepy wciąż potrzebne

Obecnie 55% Polaków kupując towary lub usługi wybiera elektroniczne kanały sprzedaży. Pozostali korzystają z tradycyjnych sklepów, ale 43% osób z tej grupy i tak przegląda produkty w internecie przed ostatecznym zakupem - wynika z badania PwC. więcej

 
Waldemar Gojtowski: z Ekstraklasy do Grupy Onet-RASP

Waldemar Gojtowski, dotąd związany z Ekstraklasą, dołączył do Grupy Onet-RASP. Objął tam nowopowstałą funkcję sport project business directora. więcej

 
Google wprowadza narzędzie Analytics 360 Suite dla marketerów

Google oddał w ręce marketerów nowe narzędzie o nazwie Analytics 360 Suite. Mam ono pozwalać na szybką ocenę zachowań klientów i skuteczności kampanii oraz lepsze dopasowanie działań reklamowych do preferencji użytkownika. więcej

 
Agora uruchamia serwis Next, znikają działy Gazeta.pl o technologiach i pieniądzach

W środę Agora uruchomi nowy serwis biznesowo-technologiczny Next.Gazeta.pl. Redaktorem naczelnym witryny, która ma być głównym konkurentem polskiego Business Insidera, jest Rafał Hirsch. - Przede wszystkim chcemy opowiadać ludziom ciekawe historie i przyciągnąć ich wysokiej jakości treścią - zapowiada Hirsch w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Ponad połowa Polaków kupuje w internecie, ale tradycyjne sklepy wciąż potrzebne

Obecnie 55% Polaków kupując towary lub usługi wybiera elektroniczne kanały sprzedaży. Pozostali korzystają z tradycyjnych sklepów, ale 43% osób z tej grupy i tak przegląda produkty w internecie przed ostatecznym zakupem - wynika z badania PwC. więcej

 
Anna Marszalik-Kraszewska założyła agencję SilverWave, agencję zajmującą się marketingiem wśród starszych osób

Anna Marszalik-Kraszewska, która poprzednio przez wiele lat pracowała w mediach oraz w domu mediowym ZenithOptimedia Group, założyła firmę SilverWave, zajmującą się badaniami marketingowymi w grupie wiekowej 50+ oraz doradztwem w zakresie strategii marketingowej i komunikacji skierowanej do takich konsumentów. więcej

 
Public Relations  
 
Katarzyna Pawlak i Luiza Zalewska w biurze prasowym Kancelarii Prezydenta RP, zwolniono Romana Wilkoszewskiego
 
Waldemar Grzegorczyk za Wiesławę Dróżdż rzecznikiem prasowym ministra finansów
 
Partner of Promotion zadba o wizerunek branży drobiarskiej
 
On Board Ecco Network dla L'Oréal Polska
 
Technologie  
 
Wśród użytkowników promocji Tidala w Play najpopularniejszy pop i "Work" Rihanny
 
FZ-F1 i FZ-N1 - wzmocnione tablety Panasonic Toughpad od 7800 zł (wideo)
 
Philips 276E6ADSS - monitor z technologią kropki kwantowej za 1399 zł
 
AMD Radeon Pro Duo wraz z LiquidVR - nowa platforma do tworzenia i konsumowania treści VR
 
Plus w taryfach Ja+ na Kartę wprowadza Full Opcję, reklamują to siatkarze (wideo)
 
Tomasz Szopa: Struktura sprzedaży w polskich telekomach jest zbyt rozbudowana
 
Gospodarka  
 
Minister finansów ma problem
 
W Polsce przybywa małych firm. 3 mln działalności gospodarczych
 
Inwestorzy boją się o kondycję Chin. Bacznie obserwują też działania banków centralnych
 
W marcu emerytury i renty wzrosły o 0,24 proc.
 
Tomasz Szopa: Struktura sprzedaży w polskich telekomach jest zbyt rozbudowana
 
Kultura/Rozrywka  
 
19 lipca 2019 roku premiera filmu "Indiana Jones 5"
 
Kortez wystąpi na Open'er Festival 2016
 
"Views From The 6" - nowy album Drake'a
 
Matthew Perry w serialu "The Kennedys - After Camelot"
 
Reni Jusis jako "Bejbi Siter"
 
Drugi sezon serialu "Unbreakable Kimmy Schmidt" (wideo)
 
"Everybody Wants Some" - 15 kwietnia premiera filmu Richarda Linklatera
 
Blog  
 
Hipnotyzerzy - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Majdan?... - Paweł Tomczyk
 
Bój na zabój! - Wanda Konarzewska
 
Sponsor Gowin daje, czyli koryto z napisem Polska. - Ewaryst Fedorowicz
 
Dzieje humoru w czterech akapitach - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl