|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 13 Marca 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin Kowalski: z TVP Info na doradcę partii Nowoczesna
Marcin Kowalski, do niedawna dziennikarz kanału TVP Info, zaczął współpracę z partią Ryszarda Petru Nowoczesna - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
,,Wiadomości" TVP1 ruszyły z emisją w HD
Telewizyjna Jedynka w niedzielę po raz pierwszy nadała główne „Wiadomości” częściowo w jakości HD.
więcej |
|
,,M jak miłość" i ,,Voice of Poland" najpopularniejszymi programami tv na Facebooku, ,,Szkoła" najbardziej dyskutowana
Wśród polskich programów i seriali telewizyjnych najwięcej fanów na Facebooku mają „M jak miłość”, „Voice of Poland”, „Szkoła”, „Tylko muzyka” i „Wiem co jem”. Zdecydowanie najwięcej aktywności użytkownicy wykonują na fanpage’u „Szkoły”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Dawid Wildstein nowym szefem publicystyki w TVP Info
Dawid Wildstein został powołany przez zarząd Telewizji Polskiej na stanowisko kierownika redakcji publicystyki w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Wildstein zastąpił na tym stanowisku Jana Szula.
więcej
|
|
Marcin Kowalski: z TVP Info na doradcę partii Nowoczesna
Marcin Kowalski, do niedawna dziennikarz kanału TVP Info, zaczął współpracę z partią Ryszarda Petru Nowoczesna - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Wiadomości" TVP1 ruszyły z emisją w HD
Telewizyjna Jedynka w niedzielę po raz pierwszy nadała główne „Wiadomości” częściowo w jakości HD.
więcej
|
|
,,Kropka nad i" zyskała 210 tys. widzów. TVN24 wygrywa z TVP Info
W bieżącym roku „Kropkę nad i” ogląda średnio 653 tys. widzów, o 207 tys. osób więcej niż rok wcześniej. TVN24 w paśmie emisji magazynu Moniki Olejnik jest liderem oglądalności wśród stacji newsowych.
więcej
|
|
,,Minęła dwudziesta" z większą widownią, TVP Info liderem stacji informacyjnych
Magazyn „Minęła dwudziesta” od początku stycznia br. gromadzi średnio 596 tys. widzów, o 126 tys. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Audycja daje TVP Info pozycję lidera w całym rynku wśród stacji newsowych, ale w grupie 16-49 przegrywa ona z TVN24.
więcej
|
|
TVP: chcemy rozwiązać problem naszych pracowników w LeasingTeam
Zarząd Telewizji Polskiej w liście do związku zawodowego Wizja zapewnia, że chce wypracować rozwiązania dotyczące byłych pracowników TVP objętych outsourcingiem we współpracy ze związkowcami. Zaprasza ich na spotkanie w połowie miesiąca.
więcej
|
|
Dariusz Nowakowski znów prezenterem serwisów w TVP Info
Dziennikarz TVP Poznań Dariusz Nowakowski ponownie został prowadzącym serwisy informacyjne w kanale TVP Info. Na antenie stacji zadebiutował w sobotę.
więcej
|
|
Igor Sokołowski zwolniony z TVP Info
Dziennikarz Igor Sokołowski zakończył pracę w TVP Info. Ze stacją był związany niecały rok, wcześniej pracował w TVN24, TVN Warszawa, TOK FM, Radiu Kolor i w radiowej Jedynce.
więcej
|
|
Fokus TV na czele oglądalności stacji dokumentalnych, duży spadek Discovery Turbo Xtra
W lutym br. pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dokumentalnych zajął Fokus TV. Najwięcej relatywnie zyskały stacje Discovery Historia i Polsat Viasat Explore, a na przeciwnym biegunie znalazł się kanał Discovery Turbo Xtra.
więcej
|
|
Polsat zapłacił ATM Grupie 33,23 mln zł
ATM Grupa w minionych dziewięciu miesiącach zawarła z Telewizją Polsat umowy o łącznej wartości 33,23 mln zł. Największym kontraktem jest ten na realizację kolejnych odcinków serialu „Pierwsza miłość”.
więcej
|
|
Diana Rudnik przechodzi do TVN24. Poprowadzi ,,Fakty po południu"
Diana Rudnik, przez ostatnie 10 lat prezenterka TVP Info, od kwietnia br. dołączy do zespołu kanału TVN24. Będzie prowadzić weekendowe „Fakty po południu”, które będą nowością w ramówce stacji.
więcej
|
|
Szef TAI nie chciał w TVP Info relacji z marszu KOD, sprzeciw wydawców i reporterów
W sobotę na porannym kolegium dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej zapowiedział wydawcom i dziennikarzom TVP Info, że tego dnia nie będzie transmisji z manifestacji Komitetu Obrony Demokracji. Wydawcy Izabela Leśkiewicz i Magdalena Siemiątkowska nie zgodziły się na to i opuściły redakcję.
więcej
|
|
Jerzy Owsiak zarzuca Telewizji Polskiej cenzurowanie informacji o Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy
Jerzy Owsiak w liście do dyrektora TVP2 zarzucił, że znaczek Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy nie był mile widziany w programie „Świat się kręci”, a w programach informacyjnych TVP niedostatecznie podano wiadomość o rekordowym wyniku finału tegorocznego WOŚP. - Nikt nikomu nie kazał zdejmować serduszka WOŚP w programie „Świat się kręci” - podkreśla dyrektor TVP1 Jan Pawlicki.
więcej
|
|
,,Operacja: LOT" od kwietnia w Discovery Channel Polska (wideo)
7 kwietnia br. Discovery Channel Polska rozpoczyna emisję nowego serialu dokumentalnego „Operacja: LOT”. Stacja współpracowała przy jego produkcji z Lotniskiem Chopina w Warszawie.
więcej
|
|
Pożar w gmachu Telewizji Polskiej, ewakuowano pracowników
W piątek przed godz. 12.00 pracownicy Telewizji Polskiej w budynku B przy ul. Woronicza 17 w Warszawie zostali ewakuowani z powodu gęstego dymu unoszącego się na pierwszym piętrze.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Polskie Radio: Mietkowski zwolniony z powodu niegospodarności. ,,To pomówienie"
Stowarzyszenie Wolnego Słowa sprzeciwia się zwolnieniu Andrzeja Mietkowskiego ze stanowiska dyrektora portalu Polskieradio.pl. - Ocena wiarygodności przyczyn odwołania bez zapoznania się z nimi jest niewiarygodna - odpowiada zarząd Polskiego Radia. - Zarzuty o niegospodarność są pomówieniem - mówi Wirtualnemedia.pl Andrzej Mietkowski.
więcej
|
|
Krzysztof Kossowski: z TV Republika na dyrektora portalu Polskiego Radia
Krzysztof Kossowski objął stanowisko dyrektora portalu Polskieradio.pl. Zastąpił odwołanego przez zarząd Andrzeja Mietkowskiego. Wiceszefem redakcji jest Maciej D. Ociepka.
więcej
|
|
Filip Rdesiński nowym prezesem Radia Merkury
Minister skarbu państwa powołał Filipa Rdesińskiego na stanowisko prezesa poznańskiego Radia Merkury. Rozgłośnią przestał kierować Mariusz Szymyślik.
więcej
|
|
Jerzy Rowiński wraca do RDC, poprowadzi audycje ,,Filharmonia Radia dla Ciebie"
Jerzy Rowiński ponownie poprowadzi audycję muzyczną w Polskim Radiu RDC. Dziennikarz zaprezentuje słuchaczom muzykę klasyczną w programie „Filharmonia Radia dla Ciebie”.
więcej
|
|
Rusza cykl koncertów ,,Eska 360". Margaret i Video pierwszymi gwiazdami
Stacja Eska TV, Radio Eska oraz platforma EskaGO organizują cykl studyjnych koncertów czołowych polskich artystów z udziałem publiczności. Będą one realizowane pod marką „Eska 360”.
więcej
|
|
Radio Szczecin liderem słuchalności. Trójka wypadła poza podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2015 roku do stycznia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Szczecinie, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Andrzej Mietkowski i Paweł Ławiński po kontroli odwołani z Polskiego Radia
W piątek rada nadzorcza Polskiego Radia odwołała dyrektora portalu Polskieradio.pl Andrzeja Mietkowskiego oraz jego zastępcę Pawła Ławińskiego. Nastąpiło to w wyniku wewnętrznej kontroli - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kinga Preis śpiewa z Tomaszem Kotem w reklamach T-Mobile (wideo)
W nowej kampanii reklamowej T-Mobile Polska razem z Tomaszem Kotem występuje Kinga Preis. Akcja - przygotowana przez firmy Bridge2Fun, Starcom Mediavest Group, G7 i Agencja Warszawa - promuje usługi internetowe.
więcej
|
|
Danuta Skarbek: z Lionbridge do Hypermedia linked by Isobar
Danuta Skarbek objęła w firmie Hypermedia linked by Isobar (należącej do holdingu marketingowego Dentsu Aegis Network Polska) funkcję head of enterprise project management office. Wcześniej pracowała m.in. w firmie Lionbridge.
więcej
|
|
,,Z Tobą od A do Z" w kampanii Allianz Polska (wideo)
Firma ubezpieczeniowa Allianz Polska zaczęła wizerunkowo-produktową kampanię reklamową pod hasłem „Z Tobą od A do Z”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Ogilvy & Mather, MediaCom Warszawa i Sales&More.
więcej
|
|
Bogna Balicka: ze Stratosfera Deloitte do BAVLAB
Bogna Balicka zaczęła pracę jako partner zarządzający firmy doradczej BAVLAB (należącej do holdingu marketingowego WPP). Wcześniej pracowała w Stratosfera Deloitte i IQS.
więcej
|
|
Jude Law w interaktywnym spektaklu ,,The Life RX" promuje nowego Lexusa (wideo)
Lexus rozpoczął kampanię nowego model samochodu Lexusa RX. Wykorzystał w niej tzw. wideo 360 stopni, a głównym bohaterem spotu jest aktor Jude Law.
więcej
|
|
Katarzyna Jedamska i Wojciech Pyzel zajmą się performance marketingiem w Value Media
Katarzyna Jedamska i Wojciech Pyzel zaczęli pracę w domu mediowym Value Media (należącym do holdingu Group One). Jedamska objęła funkcję performance marketing specialist, a Pyzel - performance account managera.
więcej
|
|
Niezależne i pomysłowe kobiety reklamują szampan Veuve Clicquot (wideo)
Ekskluzywna francuska marka szampana Veuve Clicquot po raz pierwszy promuje się w mediach cyfrowych. Kampania obejmuje spoty adresowane do pokolenia millenials oraz serię GIF-ów w serwisach społecznościowych.
więcej
|
|
Marta Zarosa: z MediaCom Warszawa do LifeTube'a i indaHash
Marta Zarosa zaczęła pracę w youtube’owej sieci wielokanałowej LifeTube i związanym z nią startupie indaHash. Poprzednio przez siedem lat była związana z domem mediowym MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Transpłciowa lekkoatletka Caitlyn Jenner będzie promować odzież sportową H&M
Caitlyn Jenner, lekkoatletka i osoba transpłciowa została ambasadorką reklamową marki odzieżowej H&M. Będzie promować linię odzieży sportowej.
więcej
|
|
Piłkarski kibic wkręcony przez przyjaciół w reklamie Heinekena (wideo)
W nowym spocie piwa Heineken młody włoski kibic piłkarski zostaje postawiony przed dylematem: pozostać wiernym tradycji i przyjaźni czy skorzystać z szansy na obejrzenie na stadionie hitowego meczu. Wkrótce okazuje się, że mężczyzna został w zabawny i zaskakujący sposób wkręcony w całą sytuację.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Mercedes, McDonald's, IKEA, Fundacja Dzieci Niczyje (wideo)
Tym razem do zestawienia najciekawszych reklam mijającego tygodnia trafiły dwie kampanie zagraniczne oraz dwie produkcje polskie. Są to działania reklamowe Mercedesa w Niemczech i McDonald’s na Tajwanie oraz realizowane na rodzimym rynku: akcja sieci sklepów IKEA i kampania społeczna Fundacji Dzieci Niczyje.
więcej
|
|
OSRAM w kampanii ,,LEDukacja" pokazuje zalety oświetlenia LED
Firma OSRAM rozpoczęła kampanię edukacyjną, w której pokazuje, jakie są zalety stosowania oświetlenia LED i na co zwracać uwagę podczas zakupu takich lamp.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Agnieszka Bieniak przeszła z Grupy Pracuj do Burda International Polska
Agnieszka Bieniak, dotąd związana z Grupą Pracuj, objęła stanowisko chief human resources officera w Grupie Burda International Polska. To nowa funkcja w strukturze firmy.
więcej
|
|
,,Moje Mieszkanie" liderem segmentu wnętrzarskiego w 2015 roku (reklama)
„Moje Mieszkanie” (ZPR Media SA) jest jedynym tytułem wnętrzarskim, który odnotował w 2015 roku wzrost sprzedaży. Według danych ZKDP średnie rozpowszechnianie płatne miesięcznika wyniosło 60,6 tys. egz. a średnia sprzedaż ogółem – 56,8 tys. egz. W obu kategoriach „Moje Mieszkanie” jest liderem rankingu pism wnętrzarskich w 2015 roku.
więcej
|
|
Zmarł Piotr Adamczewski, dziennikarz i krytyk kulinarny ,,Polityki"
W sobotę w wieku 73 lat zmarł Piotr Adamczewski, dziennikarz i krytyk kulinarny przez wiele lat związany z tygodnikiem „Polityka”. W ostatnich latach cierpiał na chorobę nowotworową.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Echo Dnia" na czele. Dane sprzedaży e-wydań dzienników w Polsce
W styczniu br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych osiągnęła „Rzeczpospolita”. Natomiast wśród dzienników regionalnych i lokalnych pierwsze było „Echo Dnia”.
więcej
|
|
Pisma telewizyjne w czołówce sprzedaży dwutygodników. ,,Tele Świat" najchętniej kupowany w listopadzie (top 24)
W listopadzie 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Polskie Radio: Mietkowski zwolniony z powodu niegospodarności. ,,To pomówienie"
Stowarzyszenie Wolnego Słowa sprzeciwia się zwolnieniu Andrzeja Mietkowskiego ze stanowiska dyrektora portalu Polskieradio.pl. - Ocena wiarygodności przyczyn odwołania bez zapoznania się z nimi jest niewiarygodna - odpowiada zarząd Polskiego Radia. - Zarzuty o niegospodarność są pomówieniem - mówi Wirtualnemedia.pl Andrzej Mietkowski.
więcej
|
|
Branża życzliwie o Screening Room, kluczowe przełamanie oporu producentów i dystrybutorów (opinie)
- Pomysł dystrybucji online filmów w dniu ich kinowej premiery to propozycja zgodna z oczekiwaniami części internautów, i dobry sposób dla wytwórni na pozyskanie widzów i zwiększenie przychodów. Na razie jednak Screening Room pozostanie raczej niszowym rozwiązaniem, a o jego sukcesie zdecyduje wiele różnych czynników - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci rynku internetowego oraz kinowego.
więcej
|
|
,,M jak miłość" i ,,Voice of Poland" najpopularniejszymi programami tv na Facebooku, ,,Szkoła" najbardziej dyskutowana
Wśród polskich programów i seriali telewizyjnych najwięcej fanów na Facebooku mają „M jak miłość”, „Voice of Poland”, „Szkoła”, „Tylko muzyka” i „Wiem co jem”. Zdecydowanie najwięcej aktywności użytkownicy wykonują na fanpage’u „Szkoły”.
więcej
|
|
Party.pl stawia na produkcje wideo, Manuela Skubik kierownikiem produkcji
Serwis internetowy Party.pl (Edipresse Polska) zamierza postawić mocniej na własne produkcje wideo. Od marca nowo utworzone stanowisko kierownika produkcji objęła Manuela Skubik, ostatnio związana z Jastrzabpost.pl.
więcej
|
|
Internetowy program Tomasza Lisa oglądany średnio przez 17 minut
Dwa pierwsze odcinki internetowego programu „Tomasz Lis.”, trwające po ok. 50 minut, każdy oglądający śledził przeciętnie przez 17 minut. Drugi odcinek zanotował na żywo 600 tys. odtworzeń, o 90 tys. mniej niż pierwszy.
więcej
|
|
Zmiany kadrowe w TVP Info i Polskim Radiu komentowane przez dziennikarzy na Twitterze
W kończącym się tygodniu użytkownicy Twittera najchętniej komentowali zmiany personalne w TVP Info - odwołanie Michała Rachonia i nominację Dawida Wildsteina - oraz odwołanie Andrzeja Mietkowskiego z funkcji dyrektora portalu Polskieradio.pl. Pojawiły się też akcje z tagami #MójNapisNaKPRM i #KimByliWedługGW.
więcej
|
|
Internauci rzadko wykorzystują social media do spraw związanych z obsługą klienta
Konsumenci wykorzystują różnego rodzaju kanały do kontaktowania się z działami obsługi klienta, ale rzadko decydują się na media społecznościowe. Dlaczego?
więcej
|
|
Piotr Kaczor jako IT manager w agencji Insignia
Piotr Kaczor objął funkcję IT managera w agencji interaktywnej Insignia. Wcześniej pracował m.in. w Empathy Internet Software House i Grupie Onet.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|