Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 2 Marca 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Jacek Kurski: oglądalność TVP może być sztucznie zaniżana. ,,Pozytywny audyt pomiaru"

Prezes TVP Jacek Kurski nie szczędzi słów krytyki wobec Nielsen Audience Measurement, sugerując, że firma może zaniżać wyniki oglądalności Telewizji Polskiej. - TVP przeprowadziła u nas audyt, a jego wynik był pozytywny - odpiera zarzuty instytut. więcej

 
Radiowa Jedynka z nową ramówką. Rafał Porzeziński, Jan Pospieszalski i Tomasz Kin z nowymi programami

Wystartowała wiosenna ramówka Programu I Polskiego Radia, przygotowana pod kierownictwem nowego dyrektora Rafała Porzezińskiego. Wśród nowych audycji znalazły się m.in. „Wszystko o gospodarce”, „Damska torebka”, „Eureka” i „Na Kresach”. Nowym prowadzącym „Sygnały dnia” został Wojciech Dąbrowski, a Tomasz Kin i Jan Pospieszalski poprowadzą „Twarzą w twarz”. więcej

 
TVP1 liderem w lutym. TVN wyprzedził Polsat w grupie 16-49. Udział ,,wielkiej czwórki" zmalał do 42,31 proc.

W lutym br. najchętniej oglądaną stacją w rynku telewizyjnym była TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN, który w połowie miesiąca wprowadził nową ramówkę. Ratingowym hitem był serial „M jak miłość”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Geopolitical Information Service AG poszukuje osoby na stanowisko
Social Media Manager

AMC Networks International poszukuje osoby na stanowisko
Presentation Scheduler

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Strateg Digital Branded Content

Ad-Vice poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży online

Arena Media (Havas Media Group) poszukuje osoby na stanowisko
Communication Planner

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Traffic Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz / Reporter

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Product Sales Manager

Isobar poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

Havas Media Group poszukuje osoby na stanowisko
TV Planner/Buyer

Havas Media Group poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner/Buyer

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
BBDO, WPP, SMG, Coca-Cola, Procter&Gamble wśród zwycięzców globalnego rankingu reklamowego Warc100

Sieć agencji reklamowych BBDO Worldwide, holding WPP, agencja MullenLowe Lintas Group Mumbai, dom mediowy SMG Chicago, agencja digitalowa Arc Chicago, marka Coca-Cola jako marka, Procter & Gamble jako reklamodawca, Stany Zjednoczone jako kraj oraz kampania „Penny the Pirate” to zwycięzcy tegorocznego raportu Warc100 oceniającego najlepsze firmy, marki i kampanie marketingowe na świecie. więcej

 
mBank podręcznikowo poprawnie zareagował na internetową plotkę o problemach finansowych

Reakcja banku i dementi KNF spowodowały, że sprawa umarła, zanim jeszcze wiele osób zdążyło się naprawdę przestraszyć. To przykład, że sprawna, bieżąca komunikacja z mediami i konsumentami ciągle potrafi zrobić bardzo wiele. Reakcję mBanku na rynkową plotkę o jego kłopotach finansowych komentują dla Wirtualnemedia.pl Marcelina Cholewińska, Ewa Sieńkowska, Tomasz Bartnik i Jacek Kotarbiński. więcej

 
Internetowy program Tomasza Lisa nie zaskoczył koncepcją, a rozczarował poziomem realizacji

Pierwszy odcinek internetowego programu publicystycznego Tomasza Lisa zebrał w środowisku dziennikarskim sporo krytycznych opinii dotyczących poziomu jego produkcji. Niektórym krytyczne komentarze Lisa do wypowiedzi polityków skojarzyły się z programem youtube’owym Mariusza Maxa Kolonko. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Poranne pasmo na żywo ,,Dzień dobry Polsko" od kwietnia w TVP1

W kwietniu na antenie TVP1 zadebiutuje nowe dwugodzinne pasmo poranne „Dzień dobry Polsko”, realizowane w studiu z widokiem na panoramę Warszawy. - Chcemy towarzyszyć widzom w ich przygotowaniach do pracy - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Jan Pawlicki, szef Jedynki. więcej

Koniec serialu ,,Klan" w TVP1. ,,Projekt przemijający"

TVP1 pracuje nad nową telenowelą, która w paśmie popołudniowym zastąpi nadawany od blisko 19 lat „Klan”. Na razie serial będzie można oglądać do końca czerwca, a o jego powrocie jesienią zdecyduje zarząd  TVP. - Chciałbym, żeby „Klan” był emitowany do końca roku - mówi Wirtualnemedia.pl Jan Pawlicki, dyrektor Jedynki. więcej

Nowości i powroty w wiosennej ramówce TVP2
Wirtualna Polska i Onet-RASP stawiają na autorskie wideo, bo reklamodawcy i widzowie z telewizji przenoszą się do internetu
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Jacek Kurski: oglądalność TVP może być sztucznie zaniżana. ,,Pozytywny audyt pomiaru"

Prezes TVP Jacek Kurski nie szczędzi słów krytyki wobec Nielsen Audience Measurement, sugerując, że firma może zaniżać wyniki oglądalności Telewizji Polskiej. - TVP przeprowadziła u nas audyt, a jego wynik był pozytywny - odpiera zarzuty instytut. więcej

 
TVP1 liderem w lutym. TVN wyprzedził Polsat w grupie 16-49. Udział ,,wielkiej czwórki" zmalał do 42,31 proc.

W lutym br. najchętniej oglądaną stacją w rynku telewizyjnym była TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN, który w połowie miesiąca wprowadził nową ramówkę. Ratingowym hitem był serial „M jak miłość”. więcej

 
TVP wyprodukuje seriale o Żołnierzach Wyklętych i Brygadzie Świętokrzyskiej

Telewizja Polska pracuje nad nowymi serialami historycznymi, które powstaną dla dwóch głównych anten - o walczącym z NKWD oddziale Żołnierzy Wyklętych dla TVP1 oraz o Brygadzie Świętokrzyskiej Narodowych Sił Zbrojnych dla TVP2. więcej

 
Serial ,,Druga szansa" ogląda 2,3 mln widzów. Produkcja poprawia wyniki TVN

Nowy serial „Druga szansa” z Małgorzata Kożuchowską w roli głównej po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 2,27 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja podniosła oglądalność swojego pasma o 240 tys. widzów. Serial daje TVN pozycję wicelidera rynku. więcej

 
,,Klan" i ,,M jak miłość" nie znikną z TVP?. Kurski: seriale przynoszą straty, renegocjacja kontraktów

Telewizja Polska zaprzecza doniesieniom o zakończeniu produkcji seriali „Klan” i „M jak miłość”. Prezes Jacek Kurski informuje, że TVP prowadzi proces renegocjacji umów z producentami seriali, bo dotąd nawet bardzo popularne produkcje przynosiły spółce wielomilionowe straty. więcej

 
Sławomir Matczak wygrał z LeasingTeam proces o zwolnienie dyscyplinarne

Warszawski sąd pracy orzekł, że odmowa udziału w teście kompetencji przez dziennikarza Sławomira Matczaka nie była rażącym naruszeniem podstawowych obowiązków pracowniczych, wobec czego LeasingTeam nie mogła go zwolnić dyscyplinarnie. Wyrok jest nieprawomocny. więcej

 
Mariusz Pietrasik przechodzi z TVP Info do ,,Panoramy" TVP2

Mariusz Pietrasik przestał być prezenterem kanału TVP Info. Dziennikarz przeszedł do „Panoramy” TVP2, gdzie został wydawcą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Rebranding kanałów AXN, nowe logo i oprawa graficzna (wideo)

Od 23 marca br. należące do SPT Networks kanały AXN zyskają nowe logotypy i oprawy graficzne. Zmianie ulegnie również oprawa serwisu AXN NOW. Rebranding jest wspierany działaniami promocyjnymi, prowadzonymi przez nadawcę. więcej

 
Multimedia Polska z 824 tys. abonentów i zyskiem wyższym o 70 proc.

Sieć kablowa Multimedia Polska na koniec ub.r. miała 824 tys. abonentów. Przychody spółki w 2015 roku były minimalnie wyższe niż rok wcześniej, a zysk netto wzrósł aż o 70 proc. więcej

 
Powstanie drugi sezon serialu ,,Pakt". Leszek Dawid reżyserem

HBO Polska rozpoczyna prace nad kontynuacją serialu kryminalnego „Pakt”. W drugiej serii zostanie opowiedziana całkiem nowa historia, oparta o oryginalny scenariusz. Reżyserią zajmie się Leszek Dawid. więcej

 
Cezary Pazura obwinia TVN o klęskę serialu ,,Aż po sufit!"

Aktor nie uważa, że jest winny porażki serialu „Aż po sufit!”. Jego zdaniem serial spodobał się widzom, a niska oglądalność to efekt decyzji stacji TVN o emisji serialu zarówno w telewizji, jak i na platformie Player. Pazura uważa, że większość widzów wybrała platformę. więcej

 
,,Dwie spłukane dziewczyny 5" w Comedy Central

6 marca 2016 roku kanał Comedy Central rozpocznie emisję piątej edycji serialu „Dwie spłukane dziewczyny”. więcej

 
UPC dołącza FOX HD do pakietu Select

Operator kablowy UPC Polska dołączył kanał filmowy FOX HD do oferty tańszego pakietu Select. więcej

 
Puchar Davisa z Gdańska w TVP Sport i intenecie

Reprezentacja Polski po raz pierwszy zagra w Grupie Światowej Pucharu Davisa. W dniach od 4 do 6 marca br. w gdańskiej Ergo Arenie zmierzy się z Argentyńczykami. Transmisje z tego wydarzenia będzie można śledzić w TVP Sport oraz na stronie sport.tvp.pl. więcej

 
Polsat Viasat History HD i Polsat Viasat Explore HD w UPC

Kanały dokumentalne Polsat Viasat History i Polsat Viasat Explore nadające w wysokiej rozdzielczości zastąpiły w ofercie UPC Polska wersje SD tych kanałów. więcej

 
6. sezon programu ,,Nasz nowy dom" w Polsacie (wideo)

W czwartek, 3 marca o godz. 20.00 na antenie Polsatu zadebiutuje 6 sezon programu „Nasz nowy dom”. więcej

 
Superstacja w ofercie cyfrowej Multimedia Polska

Superstacja od 1 marca br. dołączyła do oferty cyfrowej sieci kablowej Multimedia Polska. Kanał dostępny jest w pakietach Superbox i Maxbox. więcej

 
 
Radio  
 
Radiowa Jedynka z nową ramówką. Rafał Porzeziński, Jan Pospieszalski i Tomasz Kin z nowymi programami

Wystartowała wiosenna ramówka Programu I Polskiego Radia, przygotowana pod kierownictwem nowego dyrektora Rafała Porzezińskiego. Wśród nowych audycji znalazły się m.in. „Wszystko o gospodarce”, „Damska torebka”, „Eureka” i „Na Kresach”. Nowym prowadzącym „Sygnały dnia” został Wojciech Dąbrowski, a Tomasz Kin i Jan Pospieszalski poprowadzą „Twarzą w twarz”. więcej

 
Mariusz Smolarek dyrektorem programowym Antyradia

Mariusz Smolarek awansował na redaktora naczelnego i dyrektora programowego Antyradia (Eurozet). To nowo utworzone stanowiska, dotychczas Smolarek był szefem anteny rozgłośni. więcej

 
Rynek radiowy w Białymstoku: Radio ZET wyprzedziło Trójkę. Polskie Radio Białystok w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2015 roku do stycznia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Białymstoku, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Radio Pogoda już nadaje w Bydgoszczy, Wrocławiu i na Śląsku

Kierowane do seniorów Radio Pogoda 1 marca br. rozpoczęła nadawanie w Bydgoszczy, Wrocławiu i Aglomeracji Śląskiej. Stacja zastąpiła w tych miastach Rock Radio. więcej

 
Reklama  
 
BBDO, WPP, SMG, Coca-Cola, Procter&Gamble wśród zwycięzców globalnego rankingu reklamowego Warc100

Sieć agencji reklamowych BBDO Worldwide, holding WPP, agencja MullenLowe Lintas Group Mumbai, dom mediowy SMG Chicago, agencja digitalowa Arc Chicago, marka Coca-Cola jako marka, Procter & Gamble jako reklamodawca, Stany Zjednoczone jako kraj oraz kampania „Penny the Pirate” to zwycięzcy tegorocznego raportu Warc100 oceniającego najlepsze firmy, marki i kampanie marketingowe na świecie. więcej

 
,,Razem widzimy więcej" - prezesi Vistuli, Trefla i 4F reklamują PKO BP (wideo)

PKO Bank Polski zaczął kampanię reklamującą jego ofertę bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej. W akcji - przygotowanej przez firmy DDB & tribal i Universal McCann - występuję prezesi spółek Grupa Vistula, Trefl oraz OTCF (marka 4F). więcej

 
Reebok w outdoorowej kampanii zachęca przechodniów do sprintu (wideo)

W nietypowej kampanii promocyjnej firma Reebok nakłaniała mieszkańców Sztokholmu do przebiegnięcia krótkiego dystansu z maksymalną dla nich prędkością. Ci, którzy sprostali wymaganiom otrzymywali w podarunku parę sportowych butów ZPump 2.0. więcej

 
Microsoft w reklamach Windows 10 kpi z Apple i wytyka braki OS X (wideo)

W nowej kampanii promującej Windows 10 Microsoft chwali się unikalnymi funkcjami systemu i przy okazji daje prztyczka w nos Apple wytykając niedostatki OS X. To nie pierwszy przykład rywalizacji Microsoftu i Apple na reklamy. więcej

 
Wesley Snipes, Lil Wayne i William H. Macy reklamują Galaxy S7

W kampanii nowego smartfona Samsung Galaxy S7 gwiazdy kina, muzyki i sportu w zabawny sposób przekonują do najważniejszych funkcji telefonu. Kampania przygotowana została przez agencję Wieden + Kennedy. więcej

 
Siatkarz Michał Winiarski reklamuje kosmetyki Luksja dla mężczyzn

Michał Winiarski, siatkarz reprezentacji Polski, został ambasadorem nowej linii żeli pod prysznic Luksja Care Pro Men (produkowanych przez PZ Cussons). Kampanię z jego udziałem zaplanowano na kwiecień. więcej

 
Delecta w nowych opakowaniach reklamowana ,,prosto z serca" (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa pokazująca produkty Delecta (wytwarzane przez Bakalland) w nowych opakowaniach, zaprojektowanych przez agencję Opus B. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Delecta. Prosto z serca”, przygotowały ją firmy MullenLowe Warsaw i Starcom. więcej

 
Benicio del Toro w nowej globalnej kampanii Heinekena chce przypomnieć, kim jest (wideo)

Aktor Benicio del Toro został bohaterem nowej globalnej kampanii piwa Heineken. Działania, które pod hasłem „There’'s more behind the star” startują na ponad 40 rynkach, przygotowała agencja Publicis Worldwide. więcej

 
Agnieszka Zygo: z Banku Pekao SA do EY Polska

Agnieszka Zygo została dyrektorem zespołu brand, marketing & communications w firmie doradczej EY Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Barbarę Górską, która przez ostatnie 10 lat kierowała w EY Polska komunikacją oraz konkursem EY Przedsiębiorca Roku, a przez ostatnie 7 także marketingiem firmy. więcej

 
Edwin Zasada brand strategy managerem w 140 Media Agency

Edwin Zasada zaczął pracę jako brand strategy manager w firmie 140 Media Agency zajmującej się sprzedażą oferty reklamowej Twittera w Polsce. Wcześniej pracował m.in. K2 Media, Idea Banku i BrainJuice Group. więcej

 
Para z Trójmiasta w reklamach centrum handlowego Matarnia

Park Handlowy Matarnia należący do IKEA Centres Polska zorganizował dla mieszkańców Trójmiasta i okolic konkurs, w którym nagrodą są zakupy o wartości 4 tys. zł oraz profesjonalna sesja zdjęciowa, wykorzystana w kampanii reklamowej tego centrum. więcej

 
,,Czysta kasa" promuje kosmetyki Carex

Z początkiem marca ruszyła akcja „Czysta kasa od Carex” promująca produkty kosmetyczne Carex (PZ Cussons Polska). Za przygotowanie i realizację promocji i wspierającej ją kampanii reklamowej odpowiadają firmy i360 i Fenomem. więcej

 
Herbaty czarne i owocowe Herbapol w nowych opakowaniach od SaltPepper Brand Design

Firma Herbapol wprowadza nowe opakowania herbat czarnych i owocowych. Za ich projekt odpowiada agencja SaltPepper Brand Design. więcej

 
Anna Mościcka-Miodek: z Polkomtela do Whites

Anna Mościcka-Miodek objęła nowo utworzoną funkcję growth hackera w agencji marketingu internetowego Whites. Wcześniej pracowała m.in. w Polkomtelu, Agorze i Deloitte. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Doriana: Internet Unilever Solero: Explosion Walmart: Isaac Newton Ford Trucks: Rugby Players Asics: Pizza
 
Prasa  
 
Sprzedaż tygodników w 2015 roku: ,,Tele Tydzień" liderem, w czołówce magazyny people (top 54)

W ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały jednak pisma z segmentu yellow. Top 54 tygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
ZPR Media kupiła zasoby warszawskiej drukarni Polska Press Grupy

ZPR Media podpisała umowę przejęcia maszyn offsetowych i pracowników warszawskiej drukarni Polska Press Grupy. Chce dzięki temu drukować więcej swoich pism i realizować zlecenia zewnętrzne. więcej

 
Jedynki  
 
 
Polityka - 2016-03-02 Tygodnik Powszechny - 2016-03-02 Elle - 2016-03-02 Art&Business - 2016-03-01 Classicauto - 2016-03-01
 
Internet  
 
Internetowy program Tomasza Lisa nie zaskoczył koncepcją, a rozczarował poziomem realizacji

Pierwszy odcinek internetowego programu publicystycznego Tomasza Lisa zebrał w środowisku dziennikarskim sporo krytycznych opinii dotyczących poziomu jego produkcji. Niektórym krytyczne komentarze Lisa do wypowiedzi polityków skojarzyły się z programem youtube’owym Mariusza Maxa Kolonko. więcej

 
eSky z nową identyfikacją wizualną i stroną internetową, prezesem Sebastian Mikosz

Serwis internetowy dla podróżujących eSky wprowadza nową identyfikację wizualną i zmiany w swoim działaniu mające ułatwić ekspansję zagraniczną. Od początku marca prezesem firmy jest Sebastian Mikosz. więcej

 
Monika Orzechowska-Kossek: z Wirtualnej Polski na wydawcę serwisu Wizaz.pl

Monika Orzechowska-Kossek, dotąd związana z Grupą Wirtualna Polska, objęła stanowisko wydawcy serwisu Wizaz.pl w spółce Edipresse Polska. To nowe stanowisko w firmie. więcej

 
Snapchat z ośmioma miliardami odtworzeń wideo dziennie

Snapchat podał oficjalnie, że każdego dnia pliki wideo w tej aplikacji są odtwarzane 8 miliardów razy. Z platformy korzysta codziennie 100 milionów użytkowników na całym świecie. więcej

 
Zalando z wyższymi przychodami, zyskiem i liczbą użytkowników w 2015 roku

W 2015 roku platforma sprzedażowa Zalando zanotowała wzrost przychodów o ponad 33 procent, a zysk przekroczył kwotę 107 mln euro. Obecnie serwis ma prawie 18 milionów aktywnych klientów. więcej

 
,,W internecie Tomasz Lis konkuruje nie z 'Wiadomościami' tylko z social media i rozrywką, brakuje dynamiki i emocji"

W internecie nie rywalizuje Pan z „Wiadomościami” TVP1, tylko z grami online, YouTube’em, Player.pl i milionami tekstów na blogach, forach itp. To jest Pana konkurencja. Albo poruszy Pan jakieś emocje, albo Pana wyłączą i o Panu zapomną - do Tomasza Lisa po pierwszy odcinku jego internetowego programu pisze Karol Wyszyński z agencji Los Videos. więcej

 
Wiktor Bater: Tomasz Lis w internecie bez politycznej poprawności, ambitniejszy od Mariusza Maxa Kolonki

Program Tomka Lisa bardziej przypomina teraz tabloidową produkcję, która służy niczym nieskrępowanej prezentacji poglądów prowadzącego. Pozwala autorowi wprost mówić, co myśli o otaczającej rzeczywistości i nie dbać o polityczną lub dziennikarską poprawność. Tym samym „Tomasz Lis.” to bardziej polityczna platforma niezgody niż obiektywne, dziennikarskie rzemiosło - ocenia Wiktor Bater z Superstacji. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Jacek Kurski: oglądalność TVP może być sztucznie zaniżana. ,,Pozytywny audyt pomiaru"

Prezes TVP Jacek Kurski nie szczędzi słów krytyki wobec Nielsen Audience Measurement, sugerując, że firma może zaniżać wyniki oglądalności Telewizji Polskiej. - TVP przeprowadziła u nas audyt, a jego wynik był pozytywny - odpiera zarzuty instytut. więcej

 
Public Relations  
 
mBank podręcznikowo poprawnie zareagował na internetową plotkę o problemach finansowych
 
Barbara Górska po odejściu z EY Polska założyła własną firmę doradczą
 
Kinga Kobus za Michała Witkowskiego rzecznikiem prasowym PZU
 
Gabriela Bar i Małgorzata Domaszewicz awansowały w Provident Polska
 
Agnieszka Zygo: z Banku Pekao SA do EY Polska
 
ESPR wypromuje Profimed
 
Technologie  
 
McDonald's wprowadza do sprzedaży własne gogle VR w cenie 4 dolarów (wideo)
 
Microsoft w reklamach Windows 10 kpi z Apple i wytyka braki OS X (wideo)
 
Plus: nowa oferta "Ja+ Internet LTE dla Firm"
 
Wesley Snipes, Lil Wayne i William H. Macy reklamują Galaxy S7
 
T-Mobile: roczna umowa z telefonem lub półroczna bez urządzenia tylko online
 
Smartfon Doogee T6 za 659 zł (wideo)
 
Orange wprowadza "Multipakiet" w ofertach prepaid
 
Gospodarka  
 
Mała szansa na obniżenie stóp na marcowym posiedzeniu RPP
 
Ekwiwalent za umorzone udziały bez podatku dochodowego dla spadkobierców
 
Rząd chce wypowiedzenia dwustronnych umów o wspieraniu i ochronie inwestycji z krajami UE. ,,Archaiczny mechanizm"
 
W 2015 roku państwowe grunty rolne podrożały o 15 proc. "Na ceny i liczbę transakcji wpłyną nowe przepisy o obrocie ziemią"
 
Kultura/Rozrywka  
 
TVP wyprodukuje seriale o Żołnierzach Wyklętych i Brygadzie Świętokrzyskiej
 
Powstanie drugi sezon serialu ,,Pakt". Leszek Dawid reżyserem
 
Jak powstawał szósty sezon serialu "Gra o tron" (wideo)
 
"Ash & Ice" - piąty album The Kills
 
Trzy lata więzienia za wyciek filmu "Zjawa"
 
Jake Bugg wydaje płytę "On My One". "Gimme The Love (wideo)
 
,,Dwie spłukane dziewczyny 5" w Comedy Central
 
Blog  
 
Moje spotkania bliskiego stopnia - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Ballada o sępach - ks. Artur Stopka
 
Miejskie szkodniki - Ada Kiryluk
 
Apel - Andrzej Bober
 
Za słoik dziękuję - Monika Klama
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl