|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 2 Marca 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Jacek Kurski: oglądalność TVP może być sztucznie zaniżana. ,,Pozytywny audyt pomiaru"
Prezes TVP Jacek Kurski nie szczędzi słów krytyki wobec Nielsen Audience Measurement, sugerując, że firma może zaniżać wyniki oglądalności Telewizji Polskiej. - TVP przeprowadziła u nas audyt, a jego wynik był pozytywny - odpiera zarzuty instytut.
więcej
|
|
Radiowa Jedynka z nową ramówką. Rafał Porzeziński, Jan Pospieszalski i Tomasz Kin z nowymi programami
Wystartowała wiosenna ramówka Programu I Polskiego Radia, przygotowana pod kierownictwem nowego dyrektora Rafała Porzezińskiego. Wśród nowych audycji znalazły się m.in. „Wszystko o gospodarce”, „Damska torebka”, „Eureka” i „Na Kresach”. Nowym prowadzącym „Sygnały dnia” został Wojciech Dąbrowski, a Tomasz Kin i Jan Pospieszalski poprowadzą „Twarzą w twarz”.
więcej
|
|
TVP1 liderem w lutym. TVN wyprzedził Polsat w grupie 16-49. Udział ,,wielkiej czwórki" zmalał do 42,31 proc.
W lutym br. najchętniej oglądaną stacją w rynku telewizyjnym była TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN, który w połowie miesiąca wprowadził nową ramówkę. Ratingowym hitem był serial „M jak miłość”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BBDO, WPP, SMG, Coca-Cola, Procter&Gamble wśród zwycięzców globalnego rankingu reklamowego Warc100
Sieć agencji reklamowych BBDO Worldwide, holding WPP, agencja MullenLowe Lintas Group Mumbai, dom mediowy SMG Chicago, agencja digitalowa Arc Chicago, marka Coca-Cola jako marka, Procter & Gamble jako reklamodawca, Stany Zjednoczone jako kraj oraz kampania „Penny the Pirate” to zwycięzcy tegorocznego raportu Warc100 oceniającego najlepsze firmy, marki i kampanie marketingowe na świecie.
więcej |
|
mBank podręcznikowo poprawnie zareagował na internetową plotkę o problemach finansowych
Reakcja banku i dementi KNF spowodowały, że sprawa umarła, zanim jeszcze wiele osób zdążyło się naprawdę przestraszyć. To przykład, że sprawna, bieżąca komunikacja z mediami i konsumentami ciągle potrafi zrobić bardzo wiele. Reakcję mBanku na rynkową plotkę o jego kłopotach finansowych komentują dla Wirtualnemedia.pl Marcelina Cholewińska, Ewa Sieńkowska, Tomasz Bartnik i Jacek Kotarbiński.
więcej |
|
Internetowy program Tomasza Lisa nie zaskoczył koncepcją, a rozczarował poziomem realizacji
Pierwszy odcinek internetowego programu publicystycznego Tomasza Lisa zebrał w środowisku dziennikarskim sporo krytycznych opinii dotyczących poziomu jego produkcji. Niektórym krytyczne komentarze Lisa do wypowiedzi polityków skojarzyły się z programem youtube’owym Mariusza Maxa Kolonko.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Poranne pasmo na żywo ,,Dzień dobry Polsko" od kwietnia w TVP1
W kwietniu na antenie TVP1 zadebiutuje nowe dwugodzinne pasmo poranne „Dzień dobry Polsko”, realizowane w studiu z widokiem na panoramę Warszawy. - Chcemy towarzyszyć widzom w ich przygotowaniach do pracy - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Jan Pawlicki, szef Jedynki.
więcej
|
Koniec serialu ,,Klan" w TVP1. ,,Projekt przemijający"
TVP1 pracuje nad nową telenowelą, która w paśmie popołudniowym zastąpi nadawany od blisko 19 lat „Klan”. Na razie serial będzie można oglądać do końca czerwca, a o jego powrocie jesienią zdecyduje zarząd TVP. - Chciałbym, żeby „Klan” był emitowany do końca roku - mówi Wirtualnemedia.pl Jan Pawlicki, dyrektor Jedynki.
więcej
|
Nowości i powroty w wiosennej ramówce TVP2
|
Wirtualna Polska i Onet-RASP stawiają na autorskie wideo, bo reklamodawcy i widzowie z telewizji przenoszą się do internetu
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Jacek Kurski: oglądalność TVP może być sztucznie zaniżana. ,,Pozytywny audyt pomiaru"
Prezes TVP Jacek Kurski nie szczędzi słów krytyki wobec Nielsen Audience Measurement, sugerując, że firma może zaniżać wyniki oglądalności Telewizji Polskiej. - TVP przeprowadziła u nas audyt, a jego wynik był pozytywny - odpiera zarzuty instytut.
więcej
|
|
TVP1 liderem w lutym. TVN wyprzedził Polsat w grupie 16-49. Udział ,,wielkiej czwórki" zmalał do 42,31 proc.
W lutym br. najchętniej oglądaną stacją w rynku telewizyjnym była TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN, który w połowie miesiąca wprowadził nową ramówkę. Ratingowym hitem był serial „M jak miłość”.
więcej
|
|
TVP wyprodukuje seriale o Żołnierzach Wyklętych i Brygadzie Świętokrzyskiej
Telewizja Polska pracuje nad nowymi serialami historycznymi, które powstaną dla dwóch głównych anten - o walczącym z NKWD oddziale Żołnierzy Wyklętych dla TVP1 oraz o Brygadzie Świętokrzyskiej Narodowych Sił Zbrojnych dla TVP2.
więcej
|
|
Serial ,,Druga szansa" ogląda 2,3 mln widzów. Produkcja poprawia wyniki TVN
Nowy serial „Druga szansa” z Małgorzata Kożuchowską w roli głównej po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 2,27 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja podniosła oglądalność swojego pasma o 240 tys. widzów. Serial daje TVN pozycję wicelidera rynku.
więcej
|
|
,,Klan" i ,,M jak miłość" nie znikną z TVP?. Kurski: seriale przynoszą straty, renegocjacja kontraktów
Telewizja Polska zaprzecza doniesieniom o zakończeniu produkcji seriali „Klan” i „M jak miłość”. Prezes Jacek Kurski informuje, że TVP prowadzi proces renegocjacji umów z producentami seriali, bo dotąd nawet bardzo popularne produkcje przynosiły spółce wielomilionowe straty.
więcej
|
|
Sławomir Matczak wygrał z LeasingTeam proces o zwolnienie dyscyplinarne
Warszawski sąd pracy orzekł, że odmowa udziału w teście kompetencji przez dziennikarza Sławomira Matczaka nie była rażącym naruszeniem podstawowych obowiązków pracowniczych, wobec czego LeasingTeam nie mogła go zwolnić dyscyplinarnie. Wyrok jest nieprawomocny.
więcej
|
|
Mariusz Pietrasik przechodzi z TVP Info do ,,Panoramy" TVP2
Mariusz Pietrasik przestał być prezenterem kanału TVP Info. Dziennikarz przeszedł do „Panoramy” TVP2, gdzie został wydawcą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Rebranding kanałów AXN, nowe logo i oprawa graficzna (wideo)
Od 23 marca br. należące do SPT Networks kanały AXN zyskają nowe logotypy i oprawy graficzne. Zmianie ulegnie również oprawa serwisu AXN NOW. Rebranding jest wspierany działaniami promocyjnymi, prowadzonymi przez nadawcę.
więcej
|
|
Multimedia Polska z 824 tys. abonentów i zyskiem wyższym o 70 proc.
Sieć kablowa Multimedia Polska na koniec ub.r. miała 824 tys. abonentów. Przychody spółki w 2015 roku były minimalnie wyższe niż rok wcześniej, a zysk netto wzrósł aż o 70 proc.
więcej
|
|
Powstanie drugi sezon serialu ,,Pakt". Leszek Dawid reżyserem
HBO Polska rozpoczyna prace nad kontynuacją serialu kryminalnego „Pakt”. W drugiej serii zostanie opowiedziana całkiem nowa historia, oparta o oryginalny scenariusz. Reżyserią zajmie się Leszek Dawid.
więcej
|
|
Cezary Pazura obwinia TVN o klęskę serialu ,,Aż po sufit!"
Aktor nie uważa, że jest winny porażki serialu „Aż po sufit!”. Jego zdaniem serial spodobał się widzom, a niska oglądalność to efekt decyzji stacji TVN o emisji serialu zarówno w telewizji, jak i na platformie Player. Pazura uważa, że większość widzów wybrała platformę.
więcej
|
|
,,Dwie spłukane dziewczyny 5" w Comedy Central
6 marca 2016 roku kanał Comedy Central rozpocznie emisję piątej edycji serialu „Dwie spłukane dziewczyny”.
więcej
|
|
UPC dołącza FOX HD do pakietu Select
Operator kablowy UPC Polska dołączył kanał filmowy FOX HD do oferty tańszego pakietu Select.
więcej
|
|
Puchar Davisa z Gdańska w TVP Sport i intenecie
Reprezentacja Polski po raz pierwszy zagra w Grupie Światowej Pucharu Davisa. W dniach od 4 do 6 marca br. w gdańskiej Ergo Arenie zmierzy się z Argentyńczykami. Transmisje z tego wydarzenia będzie można śledzić w TVP Sport oraz na stronie sport.tvp.pl.
więcej
|
|
Polsat Viasat History HD i Polsat Viasat Explore HD w UPC
Kanały dokumentalne Polsat Viasat History i Polsat Viasat Explore nadające w wysokiej rozdzielczości zastąpiły w ofercie UPC Polska wersje SD tych kanałów.
więcej
|
|
6. sezon programu ,,Nasz nowy dom" w Polsacie (wideo)
W czwartek, 3 marca o godz. 20.00 na antenie Polsatu zadebiutuje 6 sezon programu „Nasz nowy dom”.
więcej
|
|
Superstacja w ofercie cyfrowej Multimedia Polska
Superstacja od 1 marca br. dołączyła do oferty cyfrowej sieci kablowej Multimedia Polska. Kanał dostępny jest w pakietach Superbox i Maxbox.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Radiowa Jedynka z nową ramówką. Rafał Porzeziński, Jan Pospieszalski i Tomasz Kin z nowymi programami
Wystartowała wiosenna ramówka Programu I Polskiego Radia, przygotowana pod kierownictwem nowego dyrektora Rafała Porzezińskiego. Wśród nowych audycji znalazły się m.in. „Wszystko o gospodarce”, „Damska torebka”, „Eureka” i „Na Kresach”. Nowym prowadzącym „Sygnały dnia” został Wojciech Dąbrowski, a Tomasz Kin i Jan Pospieszalski poprowadzą „Twarzą w twarz”.
więcej
|
|
Mariusz Smolarek dyrektorem programowym Antyradia
Mariusz Smolarek awansował na redaktora naczelnego i dyrektora programowego Antyradia (Eurozet). To nowo utworzone stanowiska, dotychczas Smolarek był szefem anteny rozgłośni.
więcej
|
|
Rynek radiowy w Białymstoku: Radio ZET wyprzedziło Trójkę. Polskie Radio Białystok w dół
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2015 roku do stycznia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Białymstoku, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Radio Pogoda już nadaje w Bydgoszczy, Wrocławiu i na Śląsku
Kierowane do seniorów Radio Pogoda 1 marca br. rozpoczęła nadawanie w Bydgoszczy, Wrocławiu i Aglomeracji Śląskiej. Stacja zastąpiła w tych miastach Rock Radio.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
BBDO, WPP, SMG, Coca-Cola, Procter&Gamble wśród zwycięzców globalnego rankingu reklamowego Warc100
Sieć agencji reklamowych BBDO Worldwide, holding WPP, agencja MullenLowe Lintas Group Mumbai, dom mediowy SMG Chicago, agencja digitalowa Arc Chicago, marka Coca-Cola jako marka, Procter & Gamble jako reklamodawca, Stany Zjednoczone jako kraj oraz kampania „Penny the Pirate” to zwycięzcy tegorocznego raportu Warc100 oceniającego najlepsze firmy, marki i kampanie marketingowe na świecie.
więcej
|
|
,,Razem widzimy więcej" - prezesi Vistuli, Trefla i 4F reklamują PKO BP (wideo)
PKO Bank Polski zaczął kampanię reklamującą jego ofertę bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej. W akcji - przygotowanej przez firmy DDB & tribal i Universal McCann - występuję prezesi spółek Grupa Vistula, Trefl oraz OTCF (marka 4F).
więcej
|
|
Reebok w outdoorowej kampanii zachęca przechodniów do sprintu (wideo)
W nietypowej kampanii promocyjnej firma Reebok nakłaniała mieszkańców Sztokholmu do przebiegnięcia krótkiego dystansu z maksymalną dla nich prędkością. Ci, którzy sprostali wymaganiom otrzymywali w podarunku parę sportowych butów ZPump 2.0.
więcej
|
|
Microsoft w reklamach Windows 10 kpi z Apple i wytyka braki OS X (wideo)
W nowej kampanii promującej Windows 10 Microsoft chwali się unikalnymi funkcjami systemu i przy okazji daje prztyczka w nos Apple wytykając niedostatki OS X. To nie pierwszy przykład rywalizacji Microsoftu i Apple na reklamy.
więcej
|
|
Wesley Snipes, Lil Wayne i William H. Macy reklamują Galaxy S7
W kampanii nowego smartfona Samsung Galaxy S7 gwiazdy kina, muzyki i sportu w zabawny sposób przekonują do najważniejszych funkcji telefonu. Kampania przygotowana została przez agencję Wieden + Kennedy.
więcej
|
|
Siatkarz Michał Winiarski reklamuje kosmetyki Luksja dla mężczyzn
Michał Winiarski, siatkarz reprezentacji Polski, został ambasadorem nowej linii żeli pod prysznic Luksja Care Pro Men (produkowanych przez PZ Cussons). Kampanię z jego udziałem zaplanowano na kwiecień.
więcej
|
|
Delecta w nowych opakowaniach reklamowana ,,prosto z serca" (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa pokazująca produkty Delecta (wytwarzane przez Bakalland) w nowych opakowaniach, zaprojektowanych przez agencję Opus B. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Delecta. Prosto z serca”, przygotowały ją firmy MullenLowe Warsaw i Starcom.
więcej
|
|
Benicio del Toro w nowej globalnej kampanii Heinekena chce przypomnieć, kim jest (wideo)
Aktor Benicio del Toro został bohaterem nowej globalnej kampanii piwa Heineken. Działania, które pod hasłem „There’'s more behind the star” startują na ponad 40 rynkach, przygotowała agencja Publicis Worldwide.
więcej
|
|
Agnieszka Zygo: z Banku Pekao SA do EY Polska
Agnieszka Zygo została dyrektorem zespołu brand, marketing & communications w firmie doradczej EY Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Barbarę Górską, która przez ostatnie 10 lat kierowała w EY Polska komunikacją oraz konkursem EY Przedsiębiorca Roku, a przez ostatnie 7 także marketingiem firmy.
więcej
|
|
Edwin Zasada brand strategy managerem w 140 Media Agency
Edwin Zasada zaczął pracę jako brand strategy manager w firmie 140 Media Agency zajmującej się sprzedażą oferty reklamowej Twittera w Polsce. Wcześniej pracował m.in. K2 Media, Idea Banku i BrainJuice Group.
więcej
|
|
Para z Trójmiasta w reklamach centrum handlowego Matarnia
Park Handlowy Matarnia należący do IKEA Centres Polska zorganizował dla mieszkańców Trójmiasta i okolic konkurs, w którym nagrodą są zakupy o wartości 4 tys. zł oraz profesjonalna sesja zdjęciowa, wykorzystana w kampanii reklamowej tego centrum.
więcej
|
|
,,Czysta kasa" promuje kosmetyki Carex
Z początkiem marca ruszyła akcja „Czysta kasa od Carex” promująca produkty kosmetyczne Carex (PZ Cussons Polska). Za przygotowanie i realizację promocji i wspierającej ją kampanii reklamowej odpowiadają firmy i360 i Fenomem.
więcej
|
|
Herbaty czarne i owocowe Herbapol w nowych opakowaniach od SaltPepper Brand Design
Firma Herbapol wprowadza nowe opakowania herbat czarnych i owocowych. Za ich projekt odpowiada agencja SaltPepper Brand Design.
więcej
|
|
Anna Mościcka-Miodek: z Polkomtela do Whites
Anna Mościcka-Miodek objęła nowo utworzoną funkcję growth hackera w agencji marketingu internetowego Whites. Wcześniej pracowała m.in. w Polkomtelu, Agorze i Deloitte.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Internetowy program Tomasza Lisa nie zaskoczył koncepcją, a rozczarował poziomem realizacji
Pierwszy odcinek internetowego programu publicystycznego Tomasza Lisa zebrał w środowisku dziennikarskim sporo krytycznych opinii dotyczących poziomu jego produkcji. Niektórym krytyczne komentarze Lisa do wypowiedzi polityków skojarzyły się z programem youtube’owym Mariusza Maxa Kolonko.
więcej
|
|
eSky z nową identyfikacją wizualną i stroną internetową, prezesem Sebastian Mikosz
Serwis internetowy dla podróżujących eSky wprowadza nową identyfikację wizualną i zmiany w swoim działaniu mające ułatwić ekspansję zagraniczną. Od początku marca prezesem firmy jest Sebastian Mikosz.
więcej
|
|
Monika Orzechowska-Kossek: z Wirtualnej Polski na wydawcę serwisu Wizaz.pl
Monika Orzechowska-Kossek, dotąd związana z Grupą Wirtualna Polska, objęła stanowisko wydawcy serwisu Wizaz.pl w spółce Edipresse Polska. To nowe stanowisko w firmie.
więcej
|
|
Snapchat z ośmioma miliardami odtworzeń wideo dziennie
Snapchat podał oficjalnie, że każdego dnia pliki wideo w tej aplikacji są odtwarzane 8 miliardów razy. Z platformy korzysta codziennie 100 milionów użytkowników na całym świecie.
więcej
|
|
Zalando z wyższymi przychodami, zyskiem i liczbą użytkowników w 2015 roku
W 2015 roku platforma sprzedażowa Zalando zanotowała wzrost przychodów o ponad 33 procent, a zysk przekroczył kwotę 107 mln euro. Obecnie serwis ma prawie 18 milionów aktywnych klientów.
więcej
|
|
,,W internecie Tomasz Lis konkuruje nie z 'Wiadomościami' tylko z social media i rozrywką, brakuje dynamiki i emocji"
W internecie nie rywalizuje Pan z „Wiadomościami” TVP1, tylko z grami online, YouTube’em, Player.pl i milionami tekstów na blogach, forach itp. To jest Pana konkurencja. Albo poruszy Pan jakieś emocje, albo Pana wyłączą i o Panu zapomną - do Tomasza Lisa po pierwszy odcinku jego internetowego programu pisze Karol Wyszyński z agencji Los Videos.
więcej
|
|
Wiktor Bater: Tomasz Lis w internecie bez politycznej poprawności, ambitniejszy od Mariusza Maxa Kolonki
Program Tomka Lisa bardziej przypomina teraz tabloidową produkcję, która służy niczym nieskrępowanej prezentacji poglądów prowadzącego. Pozwala autorowi wprost mówić, co myśli o otaczającej rzeczywistości i nie dbać o polityczną lub dziennikarską poprawność. Tym samym „Tomasz Lis.” to bardziej polityczna platforma niezgody niż obiektywne, dziennikarskie rzemiosło - ocenia Wiktor Bater z Superstacji.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|