|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 25 Lutego 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
RMF FM wygrało w sądzie z KRRiT. 83 mln zł odszkodowania
Przewodniczący KRRiT musi wyrazić ubolewanie za naruszenie dóbr osobistych radia RMF FM, a Skarb Państwa musi zapłacić stacji 83 mln zł odszkodowania - uznał Sąd Okręgowy w Warszawie. To pierwszy wyrok w toczącej się od 13 lat sprawie związanej z zakazem rozszczepień programowych.
więcej
|
|
Grupa Onet-RASP pokaże wiosną własne seriale dokumentalne i fabularne, chce dalej współpracować z TVP
Grupa Onet-RASP jest w trakcie produkcji kilku autorskich seriali dokumentalnych i fabularnych, które zostaną udostępnione wiosną br. - To będzie coś na pograniczu telewizji i internetu: treść w jakości telewizyjnej, ale taka, żeby internauta nie miał wrażenia, że w porównaniu do telewizji zmienia się tylko kanał dystrybucji - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Sabina Lipska, chief video officer w firmie.
więcej
|
|
,,Jaok", Migała i Smolarek poprowadzą poranek w Antyradiu. Po 9 latach wraca ,,Cube" Frankowskiego
W poniedziałek 29 lutego startuje wiosenna ramówka Antyradia (Eurozet), w której pojawi się nowy poranek „Dobry, zły i brzydki” oraz po 9 latach wróci „Cube”. Do zespołu dołączyli Michał Migała i Kuba Olszewski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To kolejne osoby z rogatymi duszami, które idealnie wpisują się w kształt Antyradia - tłumaczy Mariusz Smolarek, szef anteny rozgłośni.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowe przyciski pod wpisami dla wszystkich użytkowników Facebooka. ,,Duża zmiana dla marek"
Serwis Facebook wprowadził globalnie alternatywne emotikony dla przycisku „Lubię to”. Pozwalają one wyrazić szerszy niż dotąd wachlarz emocji użytkowników. - Przyciski Reactions docenią użytkownicy Facebooka, bo będą mogli zastąpić ikoną komentarze. Dla marek nowa opcja może być szansą, ale stworzy też problemy dotyczące oceny kampanii i analityki - prognozują dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci od social media.
więcej |
|
Ostrzegając przed swoimi wadliwymi batonami, Mars zachował się odpowiedzialnie (opinie)
Firma spełniła podstawowe wymogi komunikacyjne. Media zrozumiały znaczenie informacji i szeroko informują o całym zdarzeniu. Dzięki ostrożnemu podejściu producent odzyskuje kontrolę nad sytuacją, nie dopuszczając do jej spontanicznego rozwoju w doniesieniach medialnych, co stanowi przecież podstawowy cel komunikacji antykryzysowej. Działania podjęte w ostatnich dniach przez produkujący słodycze koncern Mars komentują dla Wirtualnemedia.pl Karolina Maria Siudyła, Małgorzata Zaborowska, Maciej Tesławski, Daniel Woubishet i Jacek Kotarbiński.
więcej |
|
Polski Business Insider ma być przystępny, a nie branżowy. Wystartuje w maju
Przygotowywana przez Grupę Onet-RASP polska wersja serwisu Business Insider ma wyróżniać się przystępnym sposobem opisywania gospodarki oraz autorskimi treściami wideo. Witrynę, która ma wystartować w maju, będzie redagował kilkunastoosobowy zespół kierowany przez Łukasza Grassa.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Roszady w biurze reklamy Telewizji Polskiej negatywnie oceniane przez marketingowców
Wybór nowego dyrektora biura reklamy TVP zaskoczył, bo wyłamano się z trendu delegowania na takie stanowisko osoby z własnych struktur albo przynajmniej z branży. Rola szefa biura reklamy jest ogromnie ważna m.in. dla bezpieczeństwa klientów, stabilności oferty czy zobowiązań. Wpływ roszad w biurze reklamy TVP na jej pozycję na rynku reklamowym komentują dla Wirtualnemedia.pl Piotr Piętka, Maciej Kita, Małgorzata Węgierek i Maciej Niepsuj.
więcej
|
Kontrowersyjne wypowiedzi Pacquiao i Pudzianowskiego pokazują, że barwni celebryci to ryzyko dla marek
Wybierając celebrytę korzysta się z jego aureoli, ale gdy ta się przekrzywia lub pęka, marka też może się zarysować. Zyskując atrakcyjnego, barwnego celebrytę, marka zyskuje też tykającą bombę zegarową. Może wybuchnąć, a może nie... Warto mieć na wszelki wypadek opracowaną strategię działań antykryzysowych. O ewentualnym ryzyku współpracy marketerów z celebrytami mówią dla Wirtualnemedia.pl Ewa Sieńkowska, Magdalena Czaja, Emilia Czerwiec, Justyna Staszewska, Tomasz Bartnik, Marcin Kalkhoff, Bartek Hanus, Witold Koroblewski i Krzysztof Najder.
więcej
|
Lech Wałęsa w sprawie akt TW ,,Bolka" zbyt chaotyczny i rozemocjonowany (opinie)
|
Agora nie boi się spadku rządowej prenumeraty ,,Gazety Wyborczej"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Piotr Legutko dyrektorem krakowskiego oddziału Telewizji Polskiej
Piotr Legutko został powołany przez zarząd Telewizji Polskiej na stanowisko dyrektora i redaktora naczelnego oddziału TVP w Krakowie. Zastąpił odwołanego Leszka Dziurę.
więcej
|
|
,,Debatę" śledziło 860 tys. widzów. TVP1 przegrała z konkurencją
Publicystyczny cykl „Debata” oglądało średnio 858 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji audycji przegrała ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 1,41 mln zł.
więcej
|
|
,,Taśmy z Magdalenki" zamiast ,,Ojca Mateusza". TVP1 znowu zmienia ramówkę
W czwartek 25 lutego br. widzowie TVP1 obejrzą film dokumentalny Cezarego Gmyza „Taśmy z Magdalenki” wcześniej niż pierwotnie zaplanowano. Stacja pokaże premierowo dokument zamiast odcinka serialu „Ojciec Mateusz”.
więcej
|
|
Niektóre programy z Onetu trafią do Zoom TV
Część z autorskich cykli wideo Grupy Onet-RASP trafi do przygotowywanego obecnie kanału telewizyjnego Zoom TV, którego partnerem programowym jest wydawca. - Jesteśmy otwarci na różne formaty, w tej chwili testujemy kilka, mamy jeszcze kilka w zanadrzu. Szukamy programów, które z jednej strony są atrakcyjne dla widzów, z drugiej strony mają szansę monetyzować się w dłuższej perspektywie - opisuje Aleksander Kutela, CEO Grupy Onet.pl.
więcej
|
|
Orange Sport zmieni się w FOX Sports?
Kanał Orange Sport może wkrótce zostać przekształcony w polską wersję telewizji FOX Sports. To już drugie podejście FOX International Channels do uruchomienia w naszym kraju sportowej stacji.
więcej
|
|
TVP Info, Polsat News i 300polityka.pl z wywiadem z Beatą Szydło
Z okazji 100 dni rządu premier Beata Szydło udzieli w piątek wspólnego wywiadu dla trzech mediów. Będzie on transmitowany w TVP Info, Polsat News i na portalu 300polityka.pl.
więcej
|
|
Sascha Kojic wiceprezesem ds. praw sportowych w Discovery Networks
Sascha Kojic objął nowo utworzone stanowisko wiceprezesa Discovery Networks ds. praw sportowych w regionie CEEMEA. Z początkiem marca br. rozpocznie pracę w monachijskim biurze firmy.
więcej
|
|
Serial ,,Kroniki Shannary" w AXN
23 marca br. kanał AXN rozpocznie emisję nowego serialu fantasy „Kroniki Shannary”.
więcej
|
|
700 gości na 40. targach BBC Worldwide Showcase (foto)
BBC Worldwide, komercyjne ramię brytyjskiego nadawcy publicznego, po raz 40. organizuje targi BBC Worldwide Showcase. W imprezie, która zaczęła się w poniedziałek w Liverpoolu, bierze udział 700 przedstawicieli telewizji z całego świata.
więcej
|
|
Radio |
|
|
RMF FM wygrało w sądzie z KRRiT. 83 mln zł odszkodowania
Przewodniczący KRRiT musi wyrazić ubolewanie za naruszenie dóbr osobistych radia RMF FM, a Skarb Państwa musi zapłacić stacji 83 mln zł odszkodowania - uznał Sąd Okręgowy w Warszawie. To pierwszy wyrok w toczącej się od 13 lat sprawie związanej z zakazem rozszczepień programowych.
więcej
|
|
,,Jaok", Migała i Smolarek poprowadzą poranek w Antyradiu. Po 9 latach wraca ,,Cube" Frankowskiego
W poniedziałek 29 lutego startuje wiosenna ramówka Antyradia (Eurozet), w której pojawi się nowy poranek „Dobry, zły i brzydki” oraz po 9 latach wróci „Cube”. Do zespołu dołączyli Michał Migała i Kuba Olszewski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To kolejne osoby z rogatymi duszami, które idealnie wpisują się w kształt Antyradia - tłumaczy Mariusz Smolarek, szef anteny rozgłośni.
więcej
|
|
RMF FM na czele w Krakowie. TOK FM z dużym wzrostem
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2015 roku do stycznia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Krakowie, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
SALESmanago zdobywa 25 mln zł od 3TS Capital Partners, spółka wyceniona na 100 mln zł
Założona przez Grzegorza Błażewicza i Konrada Pawlusa firma SALESmanago działająca w segmencie marketing automation, uzyskała 25 milionów złotych finansowania od funduszu 3TS Capital Partners. - Najważniejszym celem jest dla nas bardzo dynamiczna rozbudowa działu sprzedaży - zdradza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Grzegorz Błażewicz.
więcej
|
|
Ryszard Rembiszewski z ,,podwójną wygraną bez losowania" reklamuje tabletki Proliver (wideo)
Aflofarm rozpoczął działania reklamujące tabletki na wątrobę Proliver. W kampanii, pod hasłem „Podwójna wygrana bez losowania”, występuje aktor i prezenter telewizyjny Ryszard Rembiszewski.
więcej
|
|
Leo Burnett będzie reklamować sprzęt RTV i audio Samsung Electronics Polska
Agencja reklamowa Leo Burnett wygrała przetarg na ATL-ową i internetową obsługę urządzeń RTV i audio Samsung Electronics Polska skierowanych do klientów indywidualnych.
więcej
|
|
Michał i Michelle promują nowy kredyt gotówkowy w BGŻ BNP Paribas (wideo)
Bank BGŻ BNP Paribas w nowej kampanii reklamuje kredyt gotówkowy z możliwością uzyskania ostatniego roku spłaty kredytu bez odsetek. Działania realizują agencje Publicis i Havas Media.
więcej
|
|
Joanna Bosakirska: z Isobar Poland do Arena Media
Do zespołu domu mediowego Arena Media, należącego do Havas Media Group, dołączyła Joanna Bosakirska, obejmując stanowisko client service director.
więcej
|
|
David Gaborioud i Asia Matyjek w reklamach Almette zachęcają do eksperymentów (wideo)
Hochland Polska kontynuuje kampanię reklamową „Almette z polskiego mleka i naturalnych składników”. Za akcję, która potrwa do czerwca br. odpowiadają agencje Grasp Group, ZenithOptimedia Group, AdComms Media i Marketing Group.
więcej
|
|
BBC planuje globalną kampanię reklamującą nowy ,,Top Gear"
BBC Woldwide przygotowuje się do globalnej kampanii promującej nową serię programu „Top Gear”. Do jej realizacji wybrała agencję Anomaly London.
więcej
|
|
Jet Line powiększa flotę samochodów reklamowych MobiJet
Firma reklamy zewnętrznej Jet Line inwestuje w rozwój nośników, powiększając o sześć liczbę MobiJetów, czyli samochodów reklamowych z dwoma billboardami formatu 18 m kw.
więcej
|
|
Opcom przez rok dla Nutricia Polska
Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na całoroczna obsługę marki Nutricia Medyczna, należącej do Nutricia Polska.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Daniel Kaczmarek odszedł z Marquarda, Rafał Olejarz awansował
Daniel Kaczmarek, dyrektor działu digital w wydawnictwie Marquard Media Polska, z końcem stycznia br. odszedł firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na jego miejsce awansował Rafał Olejarz.
więcej
|
|
,,Lego Ninjago" na czele sprzedaży wśród pism dziecięcych. ,,Magazyn MiniMini" o 64 proc. do góry
W listopadzie ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Magazyn MiniMini”, z kolei najwięcej stracił „Violetta Oficjalny Magazyn”.
więcej
|
|
Duże zmiany czytelnictwa dzienników w województwach w 2015 roku. ,,Fakt" liderem w pięciu regionach
W siedmiu województwach zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w II półroczu 2015 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Agora wprowadza kwartalnik ,,Dziecko Extra" dla rodziców starszych dzieci
W czwartek, 25 lutego br. na rynku zadebiutował kwartalnik „Dziecko Extra” (Agora), kierowany do rodziców dzieci do 8. roku życia. Redaktor prowadzącą magazynu jest Joanna Szulc, a wydawcą Agnieszka Rożewska.
więcej
|
|
Tomasz Lis w Onecie w porze ,,Wiadomości" i bez publiczności
Autorski internetowy program Tomasza Lisa nazywa się po prostu „Tomasz Lis.” i będzie nadawany na stronach Onet.pl i Newsweek.pl w każdy poniedziałek o godz. 19.30. Cykl ruszy 29 lutego br.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Grupa Onet-RASP pokaże wiosną własne seriale dokumentalne i fabularne, chce dalej współpracować z TVP
Grupa Onet-RASP jest w trakcie produkcji kilku autorskich seriali dokumentalnych i fabularnych, które zostaną udostępnione wiosną br. - To będzie coś na pograniczu telewizji i internetu: treść w jakości telewizyjnej, ale taka, żeby internauta nie miał wrażenia, że w porównaniu do telewizji zmienia się tylko kanał dystrybucji - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Sabina Lipska, chief video officer w firmie.
więcej
|
|
Nowe przyciski pod wpisami dla wszystkich użytkowników Facebooka. ,,Duża zmiana dla marek"
Serwis Facebook wprowadził globalnie alternatywne emotikony dla przycisku „Lubię to”. Pozwalają one wyrazić szerszy niż dotąd wachlarz emocji użytkowników. - Przyciski Reactions docenią użytkownicy Facebooka, bo będą mogli zastąpić ikoną komentarze. Dla marek nowa opcja może być szansą, ale stworzy też problemy dotyczące oceny kampanii i analityki - prognozują dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci od social media.
więcej
|
|
Polski Business Insider ma być przystępny, a nie branżowy. Wystartuje w maju
Przygotowywana przez Grupę Onet-RASP polska wersja serwisu Business Insider ma wyróżniać się przystępnym sposobem opisywania gospodarki oraz autorskimi treściami wideo. Witrynę, która ma wystartować w maju, będzie redagował kilkunastoosobowy zespół kierowany przez Łukasza Grassa.
więcej
|
|
"Gazeta Wyborcza", NaTemat i Tok FM z pieniędzmi od Google. 7 polskich projektów dostanie 1,5 mln euro
Google zamknął pierwszą odsłonę inicjatywy Digital News Initiative (DNI), w ramach której przekaże ponad 27 milionów euro na innowacyjne projekty dziennikarskie. Prawie 1,5 miliona euro wsparcia trafi do Polski i sfinansuje 7 nowych koncepcji. Wśród beneficjentów są Agora i Grupa naTemat.
więcej
|
|
Broniatowski i Jachimek w nowych programach Grupy Onet-RASP, będą relacje z Euro 2016 i koncerty z Open'era
W najbliższych tygodniach na stronach Grupy Onet-RASP zadebiutują nowe programy wideo, m.in. „Tomasz Lis.”, „Subiektywni”, „Twarze Biznesu” z Michałem Broniatowskim i „Żółte papiery” z Tomaszem Jachimkiem. Wydawca zapowiada obszerne relacje wideo z Euro 2016 i festiwalu Open’er.
więcej
|
|
Spotify przenosi dane do Google Cloud, rezygnuje z własnych serwerów
Serwis Spotify zapowiedział, że przeniesie całą swoją infrastrukturę informatyczną do chmury obliczeniowej prowadzonej przez Google. - Do tej pory przeniesiono konta 250 tysięcy użytkowników, cała operacja potrwa 18 miesięcy - ujawnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Przemysław Pluta odpowiedzialny za rozwój Spotify w Europie Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
|
Marcin Boroszko ma zostać nowym szefem Media Impact Polska
Według nieoficjalnych informacji Marcin Boroszko, poprzednio związany z firmą Atmedia, będzie nowym szefem Media Impact Polska, biura reklamy Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska. Obecnie spółką Media Impact Polska kieruje Jacek Dzięcielak.
więcej
|
|
Niemieckie władze będą używać trojanów do śledzenia podejrzanych obywateli
Służby specjalne w Niemczech otrzymały możliwość instalowania trojanów w komputerach i urządzeniach przenośnych osób podejrzanych o przestępstwa. W ten sposób będą zbierane dane mogące pomóc w prowadzonych śledztwach.
więcej
|
|
Internetowi liderzy opinii najważniejsi dla nastolatków, na czele Red Lipstick Monster
W rankingu 10 osób, które w największym stopniu wpływają na konsumentów z grupy wiekowej 15-25 lat, ośmiu to przedstawiciele świata online. Z kolei dla osób powyżej 35 roku życia świat influencerów online zdaje się nie istnieć - wynika z badania ARC Rynek i Opinia oraz Dentsu Aegis Network Polska.
więcej
|
|
Niektóre programy z Onetu trafią do Zoom TV
Część z autorskich cykli wideo Grupy Onet-RASP trafi do przygotowywanego obecnie kanału telewizyjnego Zoom TV, którego partnerem programowym jest wydawca. - Jesteśmy otwarci na różne formaty, w tej chwili testujemy kilka, mamy jeszcze kilka w zanadrzu. Szukamy programów, które z jednej strony są atrakcyjne dla widzów, z drugiej strony mają szansę monetyzować się w dłuższej perspektywie - opisuje Aleksander Kutela, CEO Grupy Onet.pl.
więcej
|
|
Węglarczyk, Młodkowski i Grass ze stanowiskami kierowniczymi i programami w Onecie
Bartosz Węglarczyk, Roman Młodkowski i Łukasz Grass dołączają do Grupy Onet-RASP, gdzie obejmą stanowiska kierownicze. Wszyscy prowadzić będą też własne cykle wideo na portalu Onet.pl.
więcej
|
|
Google oznacza w wyszukiwarce strony zbudowane w Accelerated Mobile Pages
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami koncern Google rozpoczął oznaczanie w wynikach wyszukiwania stron zbudowanych na platformie Accelerated Mobile Pages. Witryny w AMP są wyróżniane w mobilnej wersji wyszukiwarki.
więcej
|
|
Polska pod względem cyfryzacji w ogonie Europy, ale szybko nadrabia zaległości (raport)
Według raportu przygotowanego na zlecenie ThinkTankCyfrowy.pl Polska znajduje się dzisiaj na 28. miejscu w Europie pod względem rozwoju usług cyfrowych w sektorze prywatnym, kompetencji pracowników i jakości e-government. Jednocześnie jednak nasz kraj jest w europejskiej czołówce w nadrabianiu cyfrowych kompetencji, a najbardziej ucyfrowiony jest nasz sektor finansowy.
więcej
|
|
Tomasz Lis w Onecie w porze ,,Wiadomości" i bez publiczności
Autorski internetowy program Tomasza Lisa nazywa się po prostu „Tomasz Lis.” i będzie nadawany na stronach Onet.pl i Newsweek.pl w każdy poniedziałek o godz. 19.30. Cykl ruszy 29 lutego br.
więcej
|
|
Tomasz Odrobiński global venture managerem w Booksy
Tomasz Odrobiński dołączył do zespołu Booksy, gdzie objął stanowisko global venture managera.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|