Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 10 Lutego 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Tajemnice medyczne" wiosną w TV Puls. Stacja inwestycje zapowiada na jesień

Serial paradokumentalny „Tajemnice medyczne” będzie jedyną polską nowością wiosennej ramówki TV Puls. Na większe inwestycje w polskie programy nadawca może zdecydować się jesienią, bo liczy, że misyjna TVP odda trochę rynku stacjom komercyjnym. więcej

 
Dobry viral trudny do zaplanowania, powinien wywoływać śmiech z marką, a nie z niej (opinie)

Nie ma sztywnych wytycznych tworzenia virali, mogą się nimi stać zarówno wymuskane produkcje z dużymi budżetami, jak i klipy przygotowane półamatorsko lub sprawiające takie wrażenie. Dobra kampania viralowa powinna budować pozytywne emocje wokół marki, bo tworzenie treści, która będzie szeroko udostępniana, jednak głośno krytykowana, w większości przypadków, nie spełni swojej roli. Kluczowym jest zrozumienie, że odbiorca virala ma angażować i śmiać się z daną marką, nie zaś z niej - o tym, jakie powinny być kampanie viralowe mówią dla Wirtualnemedia.pl Ewa Wituszyńska, Karolina Dylik-Ostrowska, Tomasz Mazurek, Robert Sosnowski, Michał Sławiński i Marcin Żukowski. więcej

 
Podzielone opinie polskiej branży o Super Bowl: ciekawe reklamy, choć całość rozczarowuje

Spoty Audi, Budweisera i Axe przez jednych są wskazywane jako najlepsze a przez innych jako najgorsze reklamy tegorocznego Super Bowl. Oceniają je dla Wirtualnemedia.pl specjaliści z polskiej branży marketingowej: Justyna Obara, Filip Filipczak, Radek Grzybowski, Marcin Kalkhoff, Marcel Bazydło-Jankowski, Przemysław Słodkowski i Maciej Tesławski. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Digital Content Project Manager with English and Spanish or French

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Market Consultant with English and German or Spanish

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Market Consultant

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEM Specialist with German

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Program Specialist / Senior Specialist

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Media Monitoring Junior Specialist with German

Starcom MediaVest poszukuje osoby na stanowisko
Planner / Junior Planner (TV + Video online)

Leniva poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Online Advertising Network poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Defacto poszukuje osoby na stanowisko
Senior Creative

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Łukasz Orbitowski poprowadzi ,,Dezerterów" w TVP Kultura

W czwartek 3 marca br. na antenie TVP Kultura zadebiutuje nowy program „Dezerterzy”, w którym pisarz i dziennikarz Łukasz Orbitowski porozmawia z artystami - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Tomasz Kleyff szefem Hip Hop TV. Start kanału 22 lutego

Raper i producent Tomasz Kleyff został dyrektorem programowym stacji Hip Hop TV, którą zamierza uruchomić Grupa ZPR Media. Kanał ruszy w poniedziałek 22 lutego br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Rafał Ziemkiewicz pozwie media za manipulowanie treścią tweeta

Rafał Ziemkiewicz, publicysta „Do Rzeczy” (Orle Pióro), zamierza pozywać o zniesławienie media, które zmanipulowały treść jego wpisu na Twitterze na temat „kłusownictwa seksualnego”. - Jeżeli się coś cytuje to elementarna uczciwość każe sprawdzić źródło cytatu - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Ziemkiewicz. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Maciej Chmiel: TVP powinna szukać nowych formatów, produkować je i sprzedawać w świat (wywiad)

- Mam na biurku projekty polskiego programu talent-show oraz nowego teleturnieju. W TVP powinni spotykać się ludzie ze zmysłem kreacji i wiedzą producencką - o nowej ramówce, rozrywce i serialach oraz „Wielkiej grze” rozmawiamy z Maciejem Chmielem, dyrektorem TVP2. więcej

Nowy podatek odetnie polskich internautów od zagranicznych e-sklepów. ,,Nierealny i szkodliwy projekt"

Ministerstwo Finansów pracuje nad nowym podatkiem od sprzedaży w sklepach internetowych, który miałby objąć także zagranicznych e-sprzedawców. - Wprowadzenie podobnych przepisów będzie pogonią za króliczkiem, którego nie da się dogonić. A nie da się go dogonić dlatego, że postęp technologiczny powoduje ogromne problemy ze ściągnięciem takiego podatku - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Gola, managing partner w SpeedUp Venture Capital Group. więcej

Super Bowl 2016: obejrzyj wszystkie reklamy (wideo)
TVP Info ze zmianami od marca. Będzie konkurencja dla ,,Szkła kontaktowego"?
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Tajemnice medyczne" wiosną w TV Puls. Stacja inwestycje zapowiada na jesień

Serial paradokumentalny „Tajemnice medyczne” będzie jedyną polską nowością wiosennej ramówki TV Puls. Na większe inwestycje w polskie programy nadawca może zdecydować się jesienią, bo liczy, że misyjna TVP odda trochę rynku stacjom komercyjnym. więcej

 
Łukasz Orbitowski poprowadzi ,,Dezerterów" w TVP Kultura

W czwartek 3 marca br. na antenie TVP Kultura zadebiutuje nowy program „Dezerterzy”, w którym pisarz i dziennikarz Łukasz Orbitowski porozmawia z artystami - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Tomasz Kleyff szefem Hip Hop TV. Start kanału 22 lutego

Raper i producent Tomasz Kleyff został dyrektorem programowym stacji Hip Hop TV, którą zamierza uruchomić Grupa ZPR Media. Kanał ruszy w poniedziałek 22 lutego br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Maciej Walaszczyk: z ,,Naszego Dziennika" na wydawcę ,,Wiadomości"

Maciej Walaszczyk, dotąd dziennikarz „Naszego Dziennika”, został nowym wydawcą bocznych wydań „Wiadomości” TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Rekordowy styczeń Polsatu Sport. Orange Sport o 75 proc. w dół

W styczniu 2016 roku nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został Polsat Sport. Stacja ta pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił Orange Sport - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Telewizja Puls ma ponad 200 mln zł przychodów i rozmawia z inwestorami

Przychody Telewizji Puls w ub.r. przekroczyły poziom 200 mln zł, a w tym roku powinny być o 20 proc. wyższe. Spółka prowadzi rozmowy z potencjalnymi inwestorami, nadal rozważa też debiut giełdowy. więcej

 
,,Roast Kuby Wojewódzkiego" nie trafi na antenę TVN? (wideo)

Zapowiadany od tygodni „Roast Kuby Wojewódzkiego” może w ogóle nie pojawić się na antenie TVN. Nagrany w zeszły piątek materiał okazał się bowiem mocno kontrowersyjny. Ostateczna decyzja powinna zapaść dziś. więcej

 
,,Śniadanie na trawie" i ,,Dzika muzyka" misyjnymi nowościami TVP2

Od marca br. w sobotnie przedpołudnia TVP2 będzie pokazywać dwa nowe autorskie magazyny: „Śniadanie na trawie” prowadzone przez Maritę Alban Juarez oraz „Dziką muzykę”. więcej

 
Dariusz Łukawski po 26 latach pracy odchodzi z Telewizji Polskiej

Dariusz Łukawski, ostatnio wiceszef redakcji publicystyki w TVP2, po 26 latach pracy rozstaje się z Telewizją Polską - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Maciej Zientarski: z RDC na reportera ,,Uwagi!" TVN

Maciej Zientarski został nowym reporterem programu „Uwaga!” w TVN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Barbara Kurdej-Szatan poprowadzi ,,Kocham Cię, Polsko!" w TVP2

Aktorka Barbara Kurdej-Szatan będzie gospodarzem nowej edycji programu rozrywkowego „Kocham Cię, Polsko!”. W role kapitanów rywalizujących drużyn wcielą się zaś Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Show w odświeżonej formie powróci na antenę TVP2 w marcu br. więcej

 
Telewizja Puls chce przejąć niechciane produkcje TVP

Telewizja Puls zainteresowana jest przejęciem kilku produkcji pokazywanych przez Telewizję Polską, jeśli publiczny nadawca zdecyduje się na ich zdjęcie z anteny. więcej

 
Piąty sezon ,,Warsaw Shore" w MTV od 28 lutego. 10 uczestników, wraca Ewelina Kubiak

W niedzielę 28 lutego br. MTV Polska rozpocznie emisję piątej serii reality-show „Warsaw Shore - Ekipy z Warszawy”, który zrealizowano jesienią ub.r. we Wrocławiu. Widzowie obejrzą przygody dziesięciu uczestników, m.in. Eweliny Kubiak i bliźniaków Kluk. więcej

 
Paradokument ,,Tajemnice medyczne" od 29 lutego w TV Puls

W poniedziałek 29 lutego br. na antenie TV Puls zadebiutuje serial typu scripted-docu pt. „Tajemnice medyczne”, opowiadający o pracy oddziału ratunkowego szpitala. więcej

 
Mecz VfL Bochum-Bayern Monachium w TVP. Zagra w nim Robert Lewandowski

10 lutego 2016 roku odbędzie się mecz 1/4 finału Pucharu Niemiec VfL Bochum-Bayern Monachium, w którym zagra Robert Lewandowski. Spotkanie na żywo będzie można oglądać w TVP1, TVP Sport i na stronie sport.tvp.pl. więcej

 
 
Reklama  
 
Dobry viral trudny do zaplanowania, powinien wywoływać śmiech z marką, a nie z niej (opinie)

Nie ma sztywnych wytycznych tworzenia virali, mogą się nimi stać zarówno wymuskane produkcje z dużymi budżetami, jak i klipy przygotowane półamatorsko lub sprawiające takie wrażenie. Dobra kampania viralowa powinna budować pozytywne emocje wokół marki, bo tworzenie treści, która będzie szeroko udostępniana, jednak głośno krytykowana, w większości przypadków, nie spełni swojej roli. Kluczowym jest zrozumienie, że odbiorca virala ma angażować i śmiać się z daną marką, nie zaś z niej - o tym, jakie powinny być kampanie viralowe mówią dla Wirtualnemedia.pl Ewa Wituszyńska, Karolina Dylik-Ostrowska, Tomasz Mazurek, Robert Sosnowski, Michał Sławiński i Marcin Żukowski. więcej

 
Podzielone opinie polskiej branży o Super Bowl: ciekawe reklamy, choć całość rozczarowuje

Spoty Audi, Budweisera i Axe przez jednych są wskazywane jako najlepsze a przez innych jako najgorsze reklamy tegorocznego Super Bowl. Oceniają je dla Wirtualnemedia.pl specjaliści z polskiej branży marketingowej: Justyna Obara, Filip Filipczak, Radek Grzybowski, Marcin Kalkhoff, Marcel Bazydło-Jankowski, Przemysław Słodkowski i Maciej Tesławski. więcej

 
56-letnia modelka reklamuje bikini w ,,Sports Illustrated"

W najnowszym numerze magazynu „Sports Illustrated” pojawi się 56-letnia modelka Nicola Griffin reklamująca stroje kąpielowe Swimsuits for All. - Ludzie myślą, że z wiekiem kobiety tracą seksapil, ale to mit - podkreśla Griffin. więcej

 
,,W rodzinie cieplej" - kampania Ośrodka Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona kampanii pod hasłem „W rodzinie cieplej” promującej Ośrodek Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT. Akcję, prowadzoną w telewizji i internecie, przygotowały Fabryka Komunikacji Społecznej i Lunapark. więcej

 
Wyścig przedsiębiorcy z rachunkami reklamuje bezpłatną księgowość w mBanku (wideo)

mBank rozpoczął promocję skierowanego do przedsiębiorców rachunku mBiznes konto obejmującą m.in. bezpłatną usługę księgowości internetowej. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez firmy Grey Group Poland, Flota Filmowa i Mindshare Polska. więcej

 
Lemon Sky J. Walter Thompson z nową strategią komunikacji Work Service

Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland przygotuje i będzie realizować nową strategię komunikacji grupy kapitałowej Work Service. więcej

 
Hurtownie Selgros Cash&Carry pierwszy raz reklamowane w telewizji (wideo)

Pod hasłem „Przemyślane zakupy” zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sieci sklepów handlu hurtowego Selgros Cash&Carry. Akcję przygotowały agencja Saatchi&Saatchi Poland i MullenLowe MediaHub. więcej

 
OMD utrzymał obsługę mediową Provident Polska

Dom mediowy OMD wygrał przetarg na obsługę mediową budżetu reklamowego firmy pożyczkowej Provident Polska. Pracuje dla niej w tym zakresie od trzech lat. więcej

 
Wiktoria Szymaniak i Michał Jasiński dołączyli do Focus Advantage

Pracę w agencji reklamowej Focus Advantage (należącej do Focus Media Group) zaczęli Wiktoria Szymaniak i Michał Jasiński. Szymaniak wcześniej pracowała m.in. w V&P, a Jasiński w Kross. więcej

 
SMG zajmie się obsługą marki Metaxa w social media

Agencja SMG Polska zwyciężyła w przetargu na obsługę marki alkoholu Metaxa (należy do CEDC International) w mediach społecznościowych. Tworzeniem strategii komunikacji w social mediach, planowaniem i realizacją działań dla marki Metaxa zajmie się zespół SMG LiquidThread. więcej

 
Paweł Kański content marketing managerem w MOSQI.TO

Paweł Kański zaczął pracę jako content marketing manager w agencji interaktywnej MOSQI.TO. Wcześniej pracował m.in. w firmach Softonic, Solar i Listonic. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Studio: The Swimsuits: For All 1 Swimsuits: For All Halls: Soothe your worst prickle. Randolph sunglasses: Raptor
 
Prasa  
 
Rafał Ziemkiewicz pozwie media za manipulowanie treścią tweeta

Rafał Ziemkiewicz, publicysta „Do Rzeczy” (Orle Pióro), zamierza pozywać o zniesławienie media, które zmanipulowały treść jego wpisu na Twitterze na temat „kłusownictwa seksualnego”. - Jeżeli się coś cytuje to elementarna uczciwość każe sprawdzić źródło cytatu - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Ziemkiewicz. więcej

 
,,Men's Health" stracił najwięcej, ale pozostał liderem (dane pism męskich za listopad)

W listopadzie 2015 roku wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Men’s Health”. Tytuł ten jednak pozostał liderem sprzedaży w segmencie. więcej

 
Jedynki  
 
 
Tygodnik Powszechny - 2016-02-10 Magnolia - 2016-02-10 Polityka - 2016-02-10 Sukcesy i porażki - 2016-02-10 Chwila na Relaks  - 2016-02-10
 
Internet  
 
Eska TV, Disney Channel i MTV na czele - TVN, TVN24 i TV Republika najmocniej angażujące (stacje tv na Facebooku)

Eska TV, Disney Channel Polska i MTV Polska to jedyne polskojęzyczne kanały telewizyjne mające na Facebooku po ponad milionie fanów. Natomiast najwięcej użytkowników bierze udział w dyskusjach na fanpage’ach TVN i TVN24.pl, a w przełożeniu na jednego użytkownika najwięcej dzieje się na profilu Telewizji Republika. więcej

 
Za rok Google skończy z reklamami display we Flashu, stawia na HTML5

Koncern Google zapowiedział, że od 2 stycznia 2017 roku platformy Google Display Network i DoubleClick Digital Marketing przestaną obsługiwać reklamy wykonane w technologii Flash. Reklamodawcy muszą do tego czasu przejść na HTML5. Zapowiedziane ograniczenia dotyczą reklam typu display, wideo we Flashu będzie nadal obsługiwane. więcej

 
Twitter wprowadza reklamy First View, będą się pojawiały u góry listy wpisów

Twitter rozpoczął oferowanie reklamodawcom nowego formatu reklam o nazwie First View. Będą się one pojawiały na czele listy wpisów po zalogowaniu przez użytkownika na konto. Na razie opcja będzie dostępna tylko w USA. więcej

 
Instagram z obsługą wielu kont dla wszystkich użytkowników

Po etapie testów Instagram udostępnił wszystkim swoim użytkownikom opcję obsługi wielu profili. Funkcja działa zarówno w systemie Android, jak i iOS. więcej

 
Tomasz Niewiński sales managing directorem w Ad-Vice

Tomasz Niewiński awansował w sieci reklamy internetowej Ad-Vice (należącej do Ströer Polska) na stanowisko sales managing directora. W Ströerze pracuje od roku. więcej

 
Aplikacja Ipla na urządzenia z iOS w nowej odsłonie

Platforma internetowa Ipla udostępniła nową aplikację mobilną dla użytkowników korzystających z urządzeń z systemem iOS. Aplikacja umożliwia zakup pojedynczych filmów i pakietów bezpośrednio w AppStore. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Emil Pawłowski awansował w Gemiusie na chief scientist

Emil Pawłowski, dotychczasowy dyrektor ds. metodologii w Gemiusie, objął w firmie nowo utworzone stanowisko chief scientist. Będzie kierował zespołem zajmującym się badaniem internetu. więcej

 
Public Relations  
 
KRD szuka nowej agencji, która zajmie się ochroną wizerunku branży drobiarskiej
 
Technologie  
 
T-Mobile: nowa oferta internetowa dla firm z możliwością współdzielenia
 
quatix 3 - nowy smartwatch do sportów wodnych od Garmina za 599 euro (wideo)
 
ISE 2016: Panasonic prezentuje technologię Light ID (wideo)
 
U2879VF - monitor 4K z FreeSync od AOC za 1799 zł
 
Gospodarka  
 
Podatek od sprzedaży detalicznej zniszczy polski handel? WEI: Uderzy w polskie sklepy próbujące konkurować z zachodnimi wielkimi sieciami?
 
Chojna-Duch: Koszt obciążeń nakładanych na banki nie może być wyższy niż ich zyski
 
E-administracja: Podpis z certyfikatem czy Profil Zaufany?
 
Kultura/Rozrywka  
 
Matt LeBlanc w serialu "I'm Not Your Friend"
 
The Prodigy gwiazdą Jarocin Festiwal 2016
 
Zac Efron i Adam DeVine w komedii "Mike and Dave Need Wedding Dates"
 
Powstanie drugi sezon serialu "Czarodzieje"
 
Pierce Brosnan w filmie "Za rzekę, w cień drzew"
 
Powstanie trzeci sezon serialu "Mozart in the Jungle"
 
Piąty sezon serialu "Dziewczyny". Hannah zmarnowała całe życie
 
Kabanos, Koniec świata i Kobranocka wystąpią na Jarocin Festiwal 2016
 
Jaga Jazzist, Lush i Mudhoney wystąpią na OFF Festival 2016
 
Blog  
 
Odwracanie kota ogonem - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Niemieckie mordercze instynkty w realu. - Ewaryst Fedorowicz
 
Wydawnictwo THE FACTO,czyli Francja-elegencja na odwrót - Andrzej Bober
 
Protestować może każdy. Ale mało komu się chce - Marek Kacprzak
 
Oszalało miasto całe - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl