Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 7 Stycznia 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Eksperci krytycznie o ustawie o mediach narodowych: upolitycznienie i czystka, nie wiadomo co z finansowaniem

Media narodowe będą jeszcze bardziej upolitycznione niż dzisiejsze media publiczne, a zwolnienie wszystkich pracowników Telewizji Polskiej i Polskiego Radia może być „czystką bez precedensu” - uważają eksperci rynku mediów. Zwracają uwagę też na brak szczegółów dotyczących nowego finansowania działalności TVP i Polskiego Radia. więcej

 
W 2015 roku Polacy oglądali telewizję rekordowo długo

W 2015 roku Polacy oglądali telewizję średnio o 3 minuty dziennie dłużej niż rok wcześniej i najdłużej od czasu rozpoczęcia badań telemetrycznych, co zaskoczyło nawet ekspertów. Za wzrost czasu korzystania z tego medium odpowiada już nie tylko cyfryzacja. więcej

 
,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" z polską flagą nad winietą. Lisiecki: zgłaszają się kolejne chętne do tego redakcje

Prezes PMPG Polskie Media Michał M. Lisiecki, wydawca tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”, zapowiedział, że jest zwolennikiem umieszczania nad winietą każdej wydawanej w Polsce gazety flagi państwa, z którego pochodzi największy udziałowiec jej wydawcy. - Prezes ustali to z redaktorami naczelnymi obu tygodników - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Pawłowska-Pojawa, rzecznik prasowa wydawnictwa. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds Reklamy Programmatic

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Specialist / Manager

Grupa ZPR Media poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager Serwisów VOD

Starcom Mediavest Group poszukuje osoby na stanowisko
Communications Planner (Media Planner)

Ekskluzywna firma odzieżowa poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Manager

Business Insider poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Business Insider

Grupa Futu poszukuje osoby na stanowisko
Media Sales Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Digital Publishing Project Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Fotoedytor Strony Głównej Portalu

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Jacek Świderski: media warto mieć rodzime. Michał Broniatowski: to donos na Onet i RASP

Prezes Wirtualnej Polski Jacek Świderski ocenił, że w branży mediów liczy się narodowość kapitału. - Niestety często jest tak, że kto płaci orkiestrze, ten wybiera muzykę. Uważam, że media, podobnie jak kulturę, warto jednak mieć własne! - stwierdził. - Domyślam się, że p. Jacek nigdy nie był w redakcji, w której pracują rzetelni dziennikarze i bywał wyłącznie w miejscach, gdzie dziennikarzy traktuje się jak robocze bydło - skomentował jego opinię, Michał Broniatowski, redaktor naczelny polskiej edycji „Forbesa” (Ringier Axel Springer Polska). więcej

 
Netflix startuje w Polsce, ceny od 35 do 50 złotych miesięcznie

Serwis Netflix wystartował ze swoją ofertą na polskim rynku. Ceny miesięcznej subskrypcji platformy zaczynają się od około 35 złotych, za najdroższą opcję trzeba zapłacić ponad 50. Oferta dostępna jest jedynie dla posiadaczy kart kredytowych lub konta PayPal. więcej

 
Podsumowanie 2015 roku w reklamie kinowej - prognozy na 2016 rok

W kolejnej części naszego podsumowania 2015 roku w mediach i marketingu zajmujemy się branżą kin i reklamy kinowej. O najważniejszych wydarzeniach i trendach minionego roku oraz prognozach na nowy mówią menedżerowie z czołowych sieci kin, biur reklamy kinowej i domów mediowych. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
TVP1 liderem rynku TV w 2015 roku, Polsat wygrał w 16-49. Udział ,,wielkiej czwórki" spadł poniżej 45 proc.

W 2015 roku liderem rynku telewizyjnego pozostała TVP1, natomiast w grupie komercyjnej kolejny rok z rzędu wygrał Polsat. Mocno do góry poszły wyniki naziemnych stacji Stopklatka TV, TV6 oraz TVP Info. więcej

Anna Streżyńska: UKE i KRRiT osobno są utrudnieniem dla przedsiębiorców, czas to zmienić

Utworzenie ministerstwa cyfryzacji to efekt konieczności przyspieszenia cyfrowego rozwoju Polski, a nasze priorytetowe cele to rewizja Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, obniżenie kosztów inwestycji telekomunikacyjnych i połączenie UKE z KRRiT - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Anna Streżyńska, minister cyfryzacji. więcej

Dyrektorzy z TVP odeszli przed przyjściem Jacka Kurskiego. ,,Brutalne ataki"
Rynek reklamowy: podsumowanie 2015 roku i prognozy na 2016 według domów mediowych
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Eksperci krytycznie o ustawie o mediach narodowych: upolitycznienie i czystka, nie wiadomo co z finansowaniem

Media narodowe będą jeszcze bardziej upolitycznione niż dzisiejsze media publiczne, a zwolnienie wszystkich pracowników Telewizji Polskiej i Polskiego Radia może być „czystką bez precedensu” - uważają eksperci rynku mediów. Zwracają uwagę też na brak szczegółów dotyczących nowego finansowania działalności TVP i Polskiego Radia. więcej

 
W 2015 roku Polacy oglądali telewizję rekordowo długo

W 2015 roku Polacy oglądali telewizję średnio o 3 minuty dziennie dłużej niż rok wcześniej i najdłużej od czasu rozpoczęcia badań telemetrycznych, co zaskoczyło nawet ekspertów. Za wzrost czasu korzystania z tego medium odpowiada już nie tylko cyfryzacja. więcej

 
23 mld zł wydano na reklamy telewizyjne w 2015 roku. Liderem Aflofarm

Łączne wydatki cennikowo na reklamę telewizyjną w 2015 roku były o 5,25 proc. wyższe, niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

 
,,Teleexpress" wyprzedził ,,Wiadomości" w 2015 roku. ,,Fakty" straciły 310 tys. widzów

Na pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w 2015 roku awansował „Teleexpress”, który pochwalić się mógł jedynym wzrostem w zestawieniu. Na drugie miejsce spadły „Wiadomości”, a najwięcej widzów straciły „Fakty”. więcej

 
Jan Dworak: projekt ustawy o mediach narodowych to dalsze ich upolitycznienie i większa centralizacja zarządzania nimi

- Postuluję, by PiS wrócił do zapowiedzi sprzed kilku miesięcy całościowego projektu zmian w mediach publicznych zawartych w jednym akcie prawnym. Nowa opłata audiowizualna to warunek konieczny tych zmian, a sprawami personalnymi powinno się zająć na końcu - komentuje dla Wirtualnemedia.pl. Jan Dworak, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. więcej

 
Maja Sablewska z nowym programem na głównej antenie TVN

Maja Sablewska poprowadzi nowy program „Sablewskiej sposób na...”, który trafi wiosną na antenę TVN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stylistka nadal będzie też gospodynią swojego dotychczasowego cyklu w TVN Style. więcej

 
18 stycznia startuje kanał RTL International (wideo)

Grupa medialna RTL Deutschland zapowiedziała, że 18 stycznia 2016 roku rozpocznie nadawanie nowy kanał RTL International. Na początku dostęp do niego będą mieli widzowie w Kanadzie, Południowej Afryce, Izraelu, Gruzji i Australii. więcej

 
Tylko ,,Teleexpress" na plusie w grudniu. ,,Wiadomości" straciły 340 tys. widzów

W grudniu ub.r. na pozycji lidera oglądalności wśród programów informacyjnych umocnił się „Teleexpress”, który jako jedyny mógł pochwalić się wzrostem. Z kolei najwięcej straciły „Wiadomości”. więcej

 
Nowa ustawa medialna: pięć osób w Radzie Mediów Narodowych, przez trzy miesiące weryfikacja pracowników

Według projektu ustawy o mediach narodowych Telewizja Polska, Polskie Radio, PAP i państwowe rozgłośnie radiowe będą działać jako państwowe osoby prawne kierowane przez dyrektorów, których wybierze 5-osobowa Rada Mediów Narodowych. Po trzech miesiącach od wejścia ustawy w życie wygasną umowy o pracę wszystkich zatrudnionych w tych mediach, chyba że nowi szefowie je przedłużą. więcej

 
,,Warsaw Shore: Summer Camp" oglądało 116 tys. widzów. MTV pokonało konkurencję

Letnią odsłonę „Warsaw Shore” oglądało średnio 116 tys. widzów. W porównaniu do trzeciej serii programu, emitowanej wiosną ub.r., produkcja zyskała 15 tys. oglądających. MTV Polska w czasie emisji reality-show nie dał szans swoim głównym konkurentom, a wpływy z reklam wyniosły 553 tys. zł. więcej

 
Nadchodzi czwarty sezon serialu "Wikingowie" (wideo)

W sieci pojawił się trailer czwartego sezonu serialu "Wikingowie". więcej

 
TVP1 liderem oglądalności na przełomie roku, TVP2 wyprzedziła TVN (podsumowanie tygodnia)

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Kanał ABC Family zmienia się we Freeform

Należący do Disney’a kablowy kanał ABC Family zmieni swoją nazwę na Freeform. Szefowie koncernu tłumaczą swoją decyzję chęcią lepszego zdefiniowania odbiorcy i zdobycia nowych widzów. więcej

 
,,Oblicza miłości" w TV Puls

29 stycznia 2016 roku TV Puls rozpocznie emisję meksykańskiej telenoweli „Oblicza miłości”. Będzie to premiera tej produkcji w Polsce. więcej

 
 
Radio  
 
Fundacja Obrony Demokracji Romana Giertycha pomoże zwalnianym dziennikarzom mediów publicznych

Mecenas Roman Giertych zarejestrował Fundację Obrony Demokracji, która będzie udzielać pomocy prawnej osobom zwalnianym ze spółek Skarbu Państwa i mediów publicznych. więcej

 
Jan Dworak: projekt ustawy o mediach narodowych to dalsze ich upolitycznienie i większa centralizacja zarządzania nimi

- Postuluję, by PiS wrócił do zapowiedzi sprzed kilku miesięcy całościowego projektu zmian w mediach publicznych zawartych w jednym akcie prawnym. Nowa opłata audiowizualna to warunek konieczny tych zmian, a sprawami personalnymi powinno się zająć na końcu - komentuje dla Wirtualnemedia.pl. Jan Dworak, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. więcej

 
Wiesław Godzic: obawiam się czystek i lustracji w mediach publicznych

- Obawiam się, że dojdzie do gigantycznych czystek i swoistej lustracji - o tym marzyło przecież wielu wygranych. Słowom uczciwość i rzetelność zostanie odebrane ich znaczenie. Służba publiczna stanie się wyłącznie służbą - a nie publiczną. Dziennikarz stanie się funkcjonariuszem i PR-owcem - komentuje dla Wirtualnemedia.pl medioznawca prof. Wiesław Godzic. więcej

 
Stanisław Jędrzejewski: przekształcenie TVP i PR w państwowe osoby prawne oceniam fatalnie

- Automatyczne zwolnienie wszystkich pracowników mediów publicznych to mogą być „czystki”, jeżeli temu zapisowi nie będą towarzyszyć akty wykonawcze z jasnymi kryteriami oceny przydatności. Jeżeli to będzie po prostu weryfikacja polityczna albo likwidacja stanowisk z intencją polityczną to bardzo źle - komentuje dla Wirtualnemedia.pl medioznawca prof. Stanisław Jędrzejewski. więcej

 
Kamil Dąbrowa odpowiadał słuchaczom Jedynki ws. hymnów: to nie protest, tylko symboliczne podkreślenie nieprawidłowości

Dyrektor radiowej Jedynki Kamil Dąbrowa na antenie rozgłośni odpowiadał na opinie słuchaczy, w większości krytyczne, o graniu hymnów Polski i Unii Europejskiej w związku z nowelizacją ustawy medialnej. - Nie strajkujemy, nie protestujemy, tylko zwracamy uwagę. Polityk, minister skarbu, nie może powoływać i odwoływać władz mediów publicznych, bo wtedy są to media rządowe. Ktoś chce zniszczyć media publiczne - ocenił Dąbrowa. więcej

 
Reklama  
 
Podsumowanie 2015 roku w reklamie kinowej - prognozy na 2016 rok

W kolejnej części naszego podsumowania 2015 roku w mediach i marketingu zajmujemy się branżą kin i reklamy kinowej. O najważniejszych wydarzeniach i trendach minionego roku oraz prognozach na nowy mówią menedżerowie z czołowych sieci kin, biur reklamy kinowej i domów mediowych. więcej

 
23 mld zł wydano na reklamy telewizyjne w 2015 roku. Liderem Aflofarm

Łączne wydatki cennikowo na reklamę telewizyjną w 2015 roku były o 5,25 proc. wyższe, niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

 
Janda, Mann i Dereszowska reklamują mrożonki Proste Historie od Iglotexu (wideo)

Firma Iglotex, producent mrożonej żywności, rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię reklamową promującą nowe produkty pod nazwą Proste Historie. Biorą w niej udział Anna Dereszowska, Krystyna Janda i Wojciech Mann. więcej

 
Adrian, Braveran, Huawei, Profi, Orange, Tyskie i Media Expert z najgorszymi hasłami reklamowymi (video)

„Jeszcze nie miałam tego w ustach”, „Liczy się to co ważne dla Ciebie”, „Włączamy niskie ceny”, „Polski chmiel, polska dusza”, „Braveran staje na wysokości zadania” i kilka innych sloganów trafiło do zestawienia najgorszych haseł reklamowych 2015 roku. Wskazali je dla portalu Wirtualnemedia.pl Marcin Wojtulewicz, Piotr Żarczyński, Robert Sosnowski i Justyna Staszewska. więcej

 
Celebryci i sportowcy w śmiałej kampanii reklamują markę Equinox

Modelka Lydia Hearst, zawodnik MMA Alan Jouban i Bianca Van Damme, córka Jean-Claude Van Damme’a pokazują się na prowokujących zdjęciach reklamowych sportowej marki Equinox. Kampania namawia do poświęcenia się własnym pasjom. więcej

 
Katarzyna Para kierownikiem ds. komunikacji marketingowej w USP Zdrowie

Katarzyna Para objęła stanowisko kierownika ds. komunikacji marketingowej w firmi USP Zdrowie, do której należą takie marki jak Apap, Gripex, Ibuprom i Stoperan - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pracuje w niej od ponad trzech lat. więcej

 
,,Dziecko już od 500 zł" w reklamie biura podróży Neckermann (wideo)

Biuro podróży Neckermann zaczęło kampanię reklamową oferty Lato 2016 prowadzoną pod hasłem „Zaszalej! Jesteś na wakacjach!”, której bohaterami są dzieci. Akcję przygotowały firmy marketingowe Albion, Nadal Studio i Vizeum Polska. więcej

 
Adam Zdeb awansowała w GPD Agency

Adam Zdeb po ponad roku pracy w GPD Agency awansował na stanowisko creative group head - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Julianne Moore, Eva Longoria i Frieda Pinto w kampanii L'Oreal ,,#WorthSaying" (wideo)

Firma kosmetyczna L'Oreal podczas ceremonii Złotych Globów w najbliższą niedzielę rozpoczyna kampanię pod hasłem „#WorthSaying” autorstwa agencji McCann i Alison Brod Public Relations. Jej ambasadorkami zostały Julianne Moore, Frieda Pinto i Eva Longoria. więcej

 
Alicja Kseń: z Platige Image do Chimney Poland

Alicja Kseń zaczęła pracę jako producentka w domu produkcyjnym Chimney Poland. Poprzednio pełniła taką funkcję w Platige Image. więcej

 
Muzeum Narodowe w Krakowie wyda 1,3 mln zł na kampanię

Muzeum Narodowe w Krakowie planuje kampanię promocyjną Pawilonu Józefa Czapskiego. Zrealizuje ją firma Jero, a budżet zaplanowanych działań wynosi blisko 1,3 mln zł. więcej

 
Miękkie lądowanie z kotem reklamuje pożyczkę w Providencie (wideo)

Firma pożyczkowa Provident zaczęła nową kampanię reklamową, wspierającą promocję „Miękkie lądowanie”. Akcję, prowadzoną w telewizji i internecie, przygotowały firmy Isobar Polska i OMD. więcej

 
Wizz Air przez cztery lata będą promować gdańskie lotnisko

Port Lotniczy im. Lecha Wałęsy w Gdańsku podpisał z liniami lotniczymi Wizz Air umowę, na mocy której przewoźnik będzie promować gdańskie lotnisko przez najbliższe cztery lata. więcej

 
MegaMama promuje 50 proc. rabat na usługi UPC (wideo)

Sieć kablowa UPC Polska rozpoczęła kampanię reklamową promującą ofertę 50 proc. rabatu na swoje usługi. W spocie pojawia się aktorka Sylwia Gliwa wcielająca się w rolę MegaMamy. więcej

 
Agencja FCB Inferno przygotuje globalną kampanię dla BMW

Agencja FCB Inferno wygrała przetarg koncernu motoryzacyjnego BMW na przygotowanie globalnej kampanii reklamowej nowego modelu samochodu tej marki - xDrive. Pokonała w nim agencje Jung von Matt i Serviceplan. więcej

 
Szef Adidasa krytykuje grę sponsorowanego przez firmę Manchesteru United

Herbert Heiner, CEO firmy Adidas, która jest sponsorem klubu piłkarskiego Manchester United, publicznie skrytykował styl gry tej drużyny stwierdzając, że nie jest ona tym, czego firma jako sponsor by oczekiwała. więcej

 
Kacper Biernacki art directorem w Grupie Adweb

Kacper Biernacki awansował w Grupie Adweb na stanowisko art directora. Wcześniej  pracował m.in. w Neumannbrown. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Corona Extra: Help us keep beaches as beaches Century Travel Agency: Tiger Mosquito Hungry Man Institutional: Pizza Boxes Fini Sour Gum: Sour Face Blue Velocita Institutional: The Gift of Running
 
Prasa  
 
,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" z polską flagą nad winietą. Lisiecki: zgłaszają się kolejne chętne do tego redakcje

Prezes PMPG Polskie Media Michał M. Lisiecki, wydawca tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”, zapowiedział, że jest zwolennikiem umieszczania nad winietą każdej wydawanej w Polsce gazety flagi państwa, z którego pochodzi największy udziałowiec jej wydawcy. - Prezes ustali to z redaktorami naczelnymi obu tygodników - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Pawłowska-Pojawa, rzecznik prasowa wydawnictwa. więcej

 
Michał Kobosko: dobrze, że PiS całościowo ureguluje media publiczne

- Rada Mediów Narodowych ma chyba w zamyśle funkcjonować jak Wydział Propagandy KC PZPR. Sądząc z zapisu projektu dotyczącego sposobu doboru członków i ich zadań Rada ma pilnować, by media narodowe „obsługiwały odcinek komunikacyjny” partii - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Michał Kobosko, dyrektor polskiego biura think-tanku Atlantic Council i redaktor portalu Project Syndicate. więcej

 
Pisma poradnikowe z najwyższą sprzedażą po trzech kwartałach. ,,Życie na Gorąco. Retro" w czołówce (top 132 miesięczniki)

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. na czele sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników znalazła się „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Ranking 132 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Jedynki  
 
 
Z życia wzięte - 2016-01-07 GQ - 2016-01-06 Harper's Bazaar (świat) - 2016-01-06 Najlepsze ciasta - 2016-01-06 Siedlisko - 2016-01-06
 
Internet  
 
Jacek Świderski: media warto mieć rodzime. Michał Broniatowski: to donos na Onet i RASP

Prezes Wirtualnej Polski Jacek Świderski ocenił, że w branży mediów liczy się narodowość kapitału. - Niestety często jest tak, że kto płaci orkiestrze, ten wybiera muzykę. Uważam, że media, podobnie jak kulturę, warto jednak mieć własne! - stwierdził. - Domyślam się, że p. Jacek nigdy nie był w redakcji, w której pracują rzetelni dziennikarze i bywał wyłącznie w miejscach, gdzie dziennikarzy traktuje się jak robocze bydło - skomentował jego opinię, Michał Broniatowski, redaktor naczelny polskiej edycji „Forbesa” (Ringier Axel Springer Polska). więcej

 
Netflix startuje w Polsce, ceny od 35 do 50 złotych miesięcznie

Serwis Netflix wystartował ze swoją ofertą na polskim rynku. Ceny miesięcznej subskrypcji platformy zaczynają się od około 35 złotych, za najdroższą opcję trzeba zapłacić ponad 50. Oferta dostępna jest jedynie dla posiadaczy kart kredytowych lub konta PayPal. więcej

 
Noizz.pl wystartował z 1,75 mln użytkowników, nowa strona główna o2.pl z 5,3 mln użytkowników i 147 mln odsłon

Należący do Grupy Onet-RASP serwis Noizz.pl w pierwszym miesiącu działania zanotował 1,75 mln realnych użytkowników i 11,5 mln odsłon. Natomiast uruchomiony w nowej wersji portal o2.pl w listopadzie ub.r. odwiedziło 6,08 mln internautów, wobec 3,67 mln we wrześniu. więcej

 
Wpisy z 10 tys. znaków pojawią się na Twitterze w ciągu trzech miesięcy. ,,To zmiana DNA serwisu"

Według nieoficjalnych informacji opcja zamieszczania wpisów na Twitterze o długości do 10 tysięcy znaków ma zostać udostępniona użytkownikom do końca pierwszego kwartału tego roku. - Zmiana może zniechęcić zapalonych fanów Twittera do korzystania z tej platformy komunikacji - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Anna Robotycka, partner zarządzający w agencji FaceAddicted. więcej

 
Magdalena Keler redaktor naczelną KimKim.pl

Magdalena Keler, była szefowa serwisu Plejada.pl, została redaktor naczelną platformy e-commerce KimKim.pl. To nowo utworzone stanowisko w serwisie. więcej

 
Polska Press: serwisy Ale-gratka.pl, Alegratka.eu, Ale-gratka.com nie są nasze, jesteśmy w sporze prawnym z ich właścicielem

Polska Press Grupa, właściciel serwisów pod markami Gratka.pl i Alegratka.pl, zapewnia, że nie ma nic wspólnego z takimi serwisami jak Ale-gratka.pl czy Alegratka.eu, prowadzonymi przez Tomasza Braniewskiego. Podjęła też kroki prawne przeciwko ich właścicielowi. więcej

 
Technologie  
 
CES 2016: nowe notebooki, komputery stacjonarne i monitory marek Yoga, ideapad i ideacentre od Lenovo (wideo)
 
CES 2016: nowa platforma Drive PX 2 od Nvidii, sztuczna inteligencja w pojazdach (wideo)
 
Canon: nowe aparaty PowerShot i Ixus oraz drukarka fotograficzna Selphy CP1200
 
Acer Liquid Jade Primo - nowy smartfon z Windows 10 Mobile (wideo)
 
Rival 700 - mysz dla graczy z wyświetlaczem OLED od SteelSeries za 399 zł (wideo)
 
CES 2016: nowa seria smartfonów LG - K10 i K7 (wideo)
 
CES 2016: nowa linia telewizorów OLED 4K z HDR od LG (wideo)
 
CES 2016: nowe smartfony HaierPhone V4, HaierPhone L56 i HaierPhone V5
 
CES 2016: ultraprzenośne komputery i nowy tablet z Windowsem od Haier
 
Samsung: nowe telewizory Smart TV z odświeżonym interfejsem i nowym pilotem
 
CES 2016: nowa linia Pixi 4, 8-calowy tablet Pixi i smartwatch dla dzieci CareTime od Alcatela (wideo)
 
Gospodarka  
 
Iain Maxwell za Bruno Raaba na czele Canon Polska
 
Prof. Gomułka: w tym roku zastrzyki finansowe od NBP i sieci komórkowych uratują finanse państwa
 
W tym roku złoty osłabnie, a ceny pójdą w górę
 
Nowe prawo upadłościowe już działa
 
Zasada rozstrzygania niejasnych przepisów na korzyść obejmuje również płatnika
 
Do kiedy można złożyć PIT-12
 
W tym roku kraje unijne dostaną 111 mln euro na promocję produktów rolnych i rolno-spożywczych
 
Kultura/Rozrywka  
 
Władysław Pasikowski zrobi film o Janie Nowaku-Jeziorańskim
 
Axl Rose, Slash i Duff McKagan - wraca Guns N' Roses
 
"Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy" to czwarty najbardziej dochodowy film na świecie
 
"Trollhunters" i "Voltron" - nowe seriale Netfliksa
 
Nadchodzi czwarty sezon serialu "Wikingowie" (wideo)
 
,,Oblicza miłości" w TV Puls
 
U2 pracuje nad płytą "Songs of Experience"
 
Tymon Tymański wokalistą Speculum. Nadchodzi płyta "Gdzie jest Twoje królestwo?"
 
Irlandia promuje się "Gwiezdnymi wojnami" (wideo)
 
Blog  
 
Kato-reakcja kontratakuje! - Ewaryst Fedorowicz
 
Edukacja Narodowa - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Metafor (po) weekendowy (odcinek III) - Zbigniew Brzeziński
 
Rzec o wolności słowa - ks. Artur Stopka
 
Agencja Migomedia prezentuje trendy w marketingu na 2016 - Małgorzata Bednarek
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl