|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 15 Grudnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Rząd PiS zmierza w stronę wizerunkowej katastrofy, gdzie podziali się ich PR-owcy? (opinie)
Prawo i Sprawiedliwość popełnia każdego dnia kardynalne błędy w komunikacji. Gdzie się podziali wszyscy PR-owcy, którzy tak sprawnie prowadzili partię przez wybory prezydenckie i parlamentarne? Wizerunek rządzących zużywa się znacznie szybciej niż dotąd bywało, a zachowania i wypowiedzi niektórych przedstawicieli nowego rządu to wizerunkowa katastrofa - politykę informacyjną PiS i nowego rządu oceniają dla Wirtualnemedia.pl Adam Łaszyn, Anna Garwolińska, Sebastian Hejnowski i Bartosz Czupryk.
więcej
|
|
Mateusz Gessler, Anna Starmach i Michel Moran jurorami ,,MasterChef Junior"
Mateusz Gessler, Anna Starmach i Michel Moran będą jurorami w programie „MasterChef Junior”, który wiosną przyszłego roku pokaże TVN. Nagrania do reality-show, które wyprodukuje firma Endemol Shine Polska, ruszają 20 grudnia br.
więcej
|
|
Coraz więcej Polaków korzysta z telefonów komórkowych i internetu, wydają na to średnio 49-55 zł miesięcznie
92 procent Polaków używa telefonów komórkowych, a 69 procent ma dostęp do internetu. Ponad 70 procent uważa, że polski rynek telekomunikacyjny zmienia się na lepsze - wynika z dorocznego raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE).
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Czterech kandydatów w konkursie na zarząd TVP, wśród nich Marcin Wolski
Do trzeciego etapu konkursu na członków zarządu Telewizji Polskiej zakwalifikowały się cztery osoby: Wojciech Kaczorowski, Stanisław Wójcik, Marcin Wolski i Mariusz Wyżycki. Przesłuchania kandydatów odbędą się 21 grudnia.
więcej |
|
,,Gazeta Magnetofonowa" zbiera pieniądze na start. Pierwszy numer przed Świętami
Grupa dziennikarzy otwiera kwartalnik muzyczny „Gazeta Magnetofonowa”. Pieniądze na jego uruchomienie pochodzić będą z crowdfundingu, a pierwszy numer pisma ukaże się tuż przed Świętami Bożego Narodzenia.
więcej |
|
Telewizja Polska zmienia zasady sprzedaży reklam, negocjacje rabatów dopiero od 6 mln zł wydatków
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej ogłosiło zasady polityki handlowej na 2016 rok. Wchodzą w życie miesiąc wcześniej niż przed rokiem, bo już z początkiem stycznia. Wraz z nimi dwa nowe progi inwestycyjne, od których uzależniony jest rabat. Najwyższy próg, od którego rabaty negocjowane są indywidualnie podniesiono z 5 do 6 mln zł. Niezmienne pozostaną rabaty od zakupu z cennika.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
RMF FM zwiększa przewagę nad Radiem ZET. Trójka coraz bliżej Jedynki
Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od września do listopada br. należała do RMF FM. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało ZET Chilli - na przeciwnym biegunie Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TV Republika wezwała policję do dziennikarza Polsat News, bo przez błąd ochrony znalazł się pod jej redakcją
W piątek wieczorem dziennikarz Polsat News Piotr Witwicki z operatorem starał się pod siedzibą Telewizji Republika nagrać wypowiedź Jarosława Kaczyńskiego. Na teren budynku wpuściła ich ochrona, za to pracownicy TV Republiki wezwali policję. - Ci sami dziennikarze, sami stoją często przed Radiem Zet, Polsatem, TVN czy telewizją publiczną, by nagrać polityków - zwraca uwagę Witwicki. - Ekipa Polsat stanęła przed wejściem do budynku, blokowała je i nie chciała się przesunąć. Jej wpuszczenie to błąd ochroniarza - tłumaczy Tomasz Terlikowski.
więcej
|
,,Agent" wraca do TVN. Kinga Rusin poprowadzi edycję z gwiazdami, zdjęcia w RPA
|
,,Miasto kobiet" po 11 latach znika z TVN Style. Wellman i Młynarska z nowymi programami
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Mateusz Gessler, Anna Starmach i Michel Moran jurorami ,,MasterChef Junior"
Mateusz Gessler, Anna Starmach i Michel Moran będą jurorami w programie „MasterChef Junior”, który wiosną przyszłego roku pokaże TVN. Nagrania do reality-show, które wyprodukuje firma Endemol Shine Polska, ruszają 20 grudnia br.
więcej
|
|
Czterech kandydatów w konkursie na zarząd TVP, wśród nich Marcin Wolski
Do trzeciego etapu konkursu na członków zarządu Telewizji Polskiej zakwalifikowały się cztery osoby: Wojciech Kaczorowski, Stanisław Wójcik, Marcin Wolski i Mariusz Wyżycki. Przesłuchania kandydatów odbędą się 21 grudnia.
więcej
|
|
Telewizja Polska zmienia zasady sprzedaży reklam, negocjacje rabatów dopiero od 6 mln zł wydatków
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej ogłosiło zasady polityki handlowej na 2016 rok. Wchodzą w życie miesiąc wcześniej niż przed rokiem, bo już z początkiem stycznia. Wraz z nimi dwa nowe progi inwestycyjne, od których uzależniony jest rabat. Najwyższy próg, od którego rabaty negocjowane są indywidualnie podniesiono z 5 do 6 mln zł. Niezmienne pozostaną rabaty od zakupu z cennika.
więcej
|
|
124 tys. widzów serialu ,,Pakt" w HBO
Serial kryminalny „Pakt” na antenie HBO oglądało średnio 124 tys. widzów. Produkcja notowała kilkukrotnie wyższy udział od średniej dobowej kanału.
więcej
|
|
,,Wiadomości" i ,,M jak miłość" najdroższe w styczniowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej zaczyna we wtorek sprzedaż oferty reklamowej na styczeń 2016 roku. Najwięcej trzeba zapłacić, tradycyjnie już, za spoty przy „Wiadomościach” w TVP1 i przy serialu „M jak miłość” w TVP2.
więcej
|
|
,,MasterChef" w nowym paśmie miał mniej widzów. TVN zarobił 35,7 mln zł z reklam
Średnia oglądalność czwartej edycji „MasterChefa” wyniosła 2,23 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 650 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji był wiceliderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 35,72 mln zł.
więcej
|
|
Beata Dymacz po niemal roku wraca do TV Puls
Beata Dymacz od stycznia przyszłego roku obejmie stanowisko dyrektor operacyjnej Telewizji Puls. To jej powrót do spółki, w której pracowała w przeszłości przez dziewięć lat. Ostatnio była dyrektorem finansowym w grupie Infor PL.
więcej
|
|
TVP1 na czele oglądalności, do góry TVN24. ,,M jak miłość" hitem tygodnia
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
ZUS: nie było outsourcingu w TVP
Zakład Ubezpieczeń Społecznych po przeprowadzonej kontroli ostatecznie uznał, że osoby przeniesione z TVP do LeasingTeam w rzeczywistości są nadal pracownikami telewizji publicznej.
więcej
|
|
TNT zamawia serial ,,Good Behavior". Premiera w 2016 roku w Polsce
Firma Turner International, nadawca kanału TNT, zamówił serial „Good Behavior” na podstawie powieści Blake’a Croucha. Produkcja będzie miała premierę w 2016 roku, również w Polsce.
więcej
|
|
Telewizja Polska pokaże siatkarskie kwalifikacje do igrzysk olimpijskich
Telewizja Polska będzie transmitować europejskie turnieje kwalifikacyjne w siatkówce kobiet i mężczyzn do przyszłorocznych igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro. Nadawca wynegocjował prawa do pokazywania tych zawodów, a umowa zostanie wkrótce podpisana.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Maciej Nowicki chief creative officerem w Isobar South East Asia&India
Maciej Nowicki decyzją centrali Dentsu Aegis Network został powołany na stanowisko chief creative officera w Isobar South East Asia & India. Odpowiada za 13 lokalnych biur agencji Isobar w dziewięciu krajach.
więcej
|
|
,,Wiadomości" i ,,M jak miłość" najdroższe w styczniowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej zaczyna we wtorek sprzedaż oferty reklamowej na styczeń 2016 roku. Najwięcej trzeba zapłacić, tradycyjnie już, za spoty przy „Wiadomościach” w TVP1 i przy serialu „M jak miłość” w TVP2.
więcej
|
|
VML Poland przejmuje od Digital One internetową obsługę Cheetos
Agencja VML Poland wygrała przetarg na obsługę internetowej komunikacji marki Cheetos (należącej do PepsiCo). Poprzednio zajmowała się tym agencja Digital One.
więcej
|
|
Tęsknota za zmarłym bratem reklamuje Johnnie Walkera (wideo)
Spowita mgłą szkocka wyspa i wyprawa dwóch braci do domu ich dzieciństwa. Jest nostalgiczny nastrój i braterska miłość. Oraz jeden szczegół - jeden z braci już dawno odszedł. Nowy spot promujący markę Johnnie Walker świetnie buduje nastrój i prowadzi do zaskakującego zakończenia, które potrafi zaskoczyć widza.
więcej
|
|
Wojciech Morawski: z K2 Media do Value Media
Wojciech Morawski zaczął pracę jako senior SEM specialist w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Wcześniej pracował m.in. w K2 Media i Groupon Polska.
więcej
|
|
Małe dziewczynki mogą być kim chcą w reklamie GoldieBlox
W nowym spocie reklamowym firma GoldieBlox, producent zabawek dla dzieci udowadnia, że każda dziewczynka może mieć najbardziej śmiałe marzenia i stać się w przyszłości kim tylko zechce.
więcej
|
|
,,#Pozdromocni" - Krystyna Czubówna i Robert Gonera w kampanii Mobile Vikings (wideo)
Operator telekomunikacyjny Mobile Vikings Polska zaczął wizerunkową kampanię „#Pozdromocni” zachęcającą do życzliwości i otwartości wobec innych. W akcji, prowadzonej głównie w internecie, biorą udział Krystyna Czubówna i Robert Gonera.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Magnetofonowa" zbiera pieniądze na start. Pierwszy numer przed Świętami
Grupa dziennikarzy otwiera kwartalnik muzyczny „Gazeta Magnetofonowa”. Pieniądze na jego uruchomienie pochodzić będą z crowdfundingu, a pierwszy numer pisma ukaże się tuż przed Świętami Bożego Narodzenia.
więcej
|
|
Wszystkie pisma męskie na minusie po trzech kwartałach. ,,Esquire" z 13 tys. egz. sprzedaży
W pierwszych trzech kwartałach 2015 roku wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „CKM”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”.
więcej
|
|
,,Przegląd Sportowy" podrożał o 10 groszy
Cena egzemplarzowa „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) wzrosła o 10 groszy - z 2,80 zł do 2,90 zł. Tyle kosztują wszystkie wydania dziennika.
więcej
|
|
,,Vita" staje się pismem z wyższej półki. Większy format i cena
W czwartek 17 grudnia br. ukaże się styczniowe wydanie miesięcznika o zdrowiu „Vita”, który od tego numeru stanie się poradnikiem z wyższej półki z elementami lifestyle’u. Tytuł zyska nową szatę graficzną, większy format i objętość, podniesiona zostanie też jego cena.
więcej
|
|
Styczniowy ,,CKM" z kodem zniżkowym do 900 restauracji. Na okładce Anna Matysiak
We wtorek 15 grudnia br. w sprzedaży pojawi się styczniowy numer magazynu „CKM” (Marquard Media Polska), w którym zaprezentowana zostanie sesja zdjęciowa aktorki Anny Matysiak. Do wydania dołączony zostanie kod zniżkowy do 900 restauracji w całej Polsce.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Większość Polaków ufa przelewom online
Polacy ufają bezpieczeństwu płatności online (60%) i coraz częściej płacą rachunki przez internet (66%). Płacenie online docenia szczególnie młodsza grupa respondentów - 82% z nich reguluje faktury właśnie za pośrednictwem internetu. Nadal jednak wielu z nas zapomina o terminowym regulowaniu faktur - wynika z badania ICAN Research.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|