|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 19 Listopada 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie po trzech kwartałach. ,,Wprost" o 33 proc. w dół
Tylko „Tygodnik Powszechny” w pierwszych trzech kwartałach br. zanotował wzrost średniej sprzedaży ogółem. Pozostałe tytuły straciły, a najbardziej zmalał wynik „Wprost”. Liderem sprzedaży wśród tygodników opinii pozostał „Gość Niedzielny”.
więcej |
|
,,Kevin sam w domu" znów w Boże Narodzenie w Polsacie
Telewizja Polsat w tym roku tradycyjnie w Święta Bożego Narodzenia pokaże amerykańską komedię „Kevin sam w domu”. Natomiast już pod koniec tego miesiąca widzowie zobaczą film „Kevin sam w Nowym Jorku”.
więcej |
|
Jan Piński będzie redaktorem naczelnym ,,Gazety Finansowej". ,,Przyjąłem propozycję"
Jan Piński otrzymał propozycję pokierowania redakcją tygodnika „Gazeta Finansowa”, wydawanego przez wydawnictwo Federal Media Company FMC - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na razie przebywa na miesięcznym wypowiedzeniu po odejściu z „Uważam Rze”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Newsweek" po dużym wzroście wyprzedził ,,Politykę" i ,,Gościa Niedzielnego", ,,Wprost" mocno w dół
We wrześniu br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii po dużym wzroście został „Newsweek Polska”, który zepchnął na drugie miejsce „Gościa Niedzielnego”. Największy spadek zanotował zaś tygodnik „Wprost”.
więcej
|
Kanał WP1 ma mieć 1 proc. udziału w rynku, Wirtualna Polska szuka jego szefa i dostawców treści
Wirtualna Polska Holding, której spółka zależna wygrała konkurs na nadawanie kanału WP1 w naziemnej telewizji cyfrowej, nie ujawnia budżetu stacji. Wydawca chce postawić w niej na własne treści, ale rozmawia też o współpracy z wytwórniami filmowymi i nadawcami telewizyjnymi.
więcej
|
Daniel Galinski: Eurozet nie jest na sprzedaż
|
Tomasz Marszałł to mocny marketingowiec, w TVN czeka go wyzwanie wielu marek (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Tomasz Lis tylko do końca stycznia w TVP. Nowy program i bez Durczoka
Program „Tomasz Lis na żywo” zniknie z TVP2 na przełomie stycznia i lutego przyszłego roku. Jak ujawnia Wirtualnemedia.pl prezes TVP Janusz Daszczyński, nowa audycja publicystyczna, który go zastąpi, najprawdopodobniej trafi do Jedynki. Na pewno nie poprowadzi jej Kamil Durczok.
więcej
|
|
,,Kevin sam w domu" znów w Boże Narodzenie w Polsacie
Telewizja Polsat w tym roku tradycyjnie w Święta Bożego Narodzenia pokaże amerykańską komedię „Kevin sam w domu”. Natomiast już pod koniec tego miesiąca widzowie zobaczą film „Kevin sam w Nowym Jorku”.
więcej
|
|
Nickelodeon na czele stacji dziecięcych. BBC Cbeebies z największym wzrostem
W październiku 2015 roku pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dziecięcych zajął Nickelodeon. Największym wzrostem pochwalić się mógł BBC Cbeebies, zaś najwięcej stracił Boomerang.
więcej
|
|
12 zgłoszeń w konkursie na członków zarządu Telewizji Polskiej
W konkursie na dwóch członków zarządu Telewizji Polskiej wpłynęło 12 zgłoszeń od kandydatów. Otwarcie kopert z aplikacjami nastąpi w piątek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
BBC chce oszczędzić 150 mln funtów: obetnie wydatki na sport, rozrywkę i zwolni część pracowników
150 milionów funtów rocznie ma przynieść nowy plan oszczędnościowy ogłoszony przez BBC. Cięcia obejmą stanowiska pracy, ofertę programową i serwisy online. - Oszczędności w ramówce są nieuniknione, ale chcemy ocalić naszą misję publiczną - zapowiada Tony Hall, dyrektor generalny BBC.
więcej
|
|
33 konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich w TVP1. ,,Liczymy na przyzwyczajenie widzów"
Telewizja Polska pokaże w najbliższym sezonie 33 konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich. Zawody równolegle transmitowane będą w Eurosporcie, ale szef TVP Sport Włodzimierz Szaranowicz liczy, że widzowie postawią na tradycję oglądania ich w TVP.
więcej
|
|
Polsat na organizację sylwestra w Katowicach wyda 3 mln zł
Telewizja Polsat oficjalnie potwierdziła, że w tym roku transmitować będzie koncert sylwestrowy z Katowic. Na organizację i produkcję wydarzenia nadawca planuje przeznaczyć między 2,5 a 3 mln zł.
więcej
|
|
Wojciech Hoflik wraca do TVP. Stworzy Redakcję Filmową
Wojciech Hoflik, były dyrektor TVP1, został pełnomocnikiem zarządu Telewizji Polskiej ds. utworzenia Agencji-Redakcji Filmu, Serialu i Teatru TV. Ma ona ruszyć z początkiem przyszłego roku.
więcej
|
|
Real Madryt kontra FC Barcelona w Eleven. Statystyki od Brand24
Stacja Eleven w sobotę 21 listopada br. transmitować będzie mecz El Clasico, czyli starcie Realu Madrytu z FC Barceloną, rozgrywane w ramach ligi hiszpańskiej.
więcej
|
|
930 tys. abonentów Vectry, ponad pół miliona klientów internetu
Sieć kablowa Vectra na koniec III kwartału br. miała niemal 930 tys. abonentów, zaś liczba klientów usługi internetowej, rosnącej najdynamiczniej, przekroczyła już pół miliona.
więcej
|
|
Katarzyna Mazurkiewicz wiceszefem TVP Polonia
Katarzyna Mazurkiewicz została nowym zastępcą dyrektora kanału TVP Polonia.
więcej
|
|
W Polsacie w grudniu najdroższe reklamy w wigilijny wieczór
W grudniowym cenniku Polsatu najdroższe są reklamy w paśmie filmowym w wigilijny wieczór, kiedy pokazany zostanie m.in. „Kevin sam w domu” oraz spoty przy transmisji z wyborów Miss Polski 2015.
więcej
|
|
Polsat pokaże finały Miss Polski 2015 i Miss Supranational 2015
W piątek 4 grudnia br. Telewizja Polsat pokaże finał międzynarodowego konkursu piękności Miss Supranational 2015, a dwa dni później widzowie obejrzą finałowe widowisko Miss Polski 2015.
więcej
|
|
,,Wojna smaków: Wschód kontra Zachód" w Nat Geo People
5 grudnia 2015 roku Nat Geo People rozpocznie emisję programu „Wojna smaków: Wschód kontra Zachód”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Premier Beata Szydło w expose: media publiczne potrzebują środków na rzetelne wypełnianie misji
Wczoraj premier Beata Szydło wygłosiła w Sejmie expose, w którym zaprezentowała najważniejsze kwestie, którymi zajmie się jej rząd. Jednym punktów były media publiczne, które powinny zapewnić odbiorcom „rzetelną i obiektywną informację”. - Muszą dysponować środkami, które pozwolą im na wypełnianie ich misji - mówiła premier.
więcej
|
|
Życzenia cyfrowych informacji reklamują Polskie Radio 24 (wideo)
Cyfrowe radio informacyjne Polskie Radio 24 ruszyło z pierwszą kampanią wizerunkową. Za jej przygotowanie odpowiada wybrana w przetargu agencja Walk Creative (należąca do Grupy Walk).
więcej
|
|
Trójka nowym liderem w Poznaniu. Radio Maryja sporo zyskało
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od maja do października 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Agnieszka Romaszewska-Guzy wyszła z programu TOK FM po uwagach Cezarego Michalskiego o jej ojcu
Agnieszka Romaszewska-Guzy wyszła ze studia w trakcie porannego programu Radia TOK FM, po tym jak Cezary Michalski zasugerował, że jej ojcu nie przeszkadzał w rządzie PiS komunistyczny sędzia Andrzej Kryże. Po przerwie publicysta przeprosił dziennikarkę, ale nie wycofał swojej tezy.
więcej
|
|
Była przewodnicząca KRRiT Elżbieta Kruk na czele sejmowej komisji kultury i środków przekazu
Posłanka PiS Elżbieta Kruk, była przewodnicząca Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, została wybrana na przewodniczącą komisji kultury i środków przekazu w nowej kadencji Sejmu. Wiceprzewodniczącymi zostali Anna Sobecka i Piotr Babinetz z PiS, Iwona Śledzińska-Katarasińska z PO i Krzysztof Mieszkowski z Nowoczesnej.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Isobar Polska będzie reklamować Provident Polska
Agencja Isobar Polska (należąca do grupy Denstu Aegis Network Polska) wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową firmy pożyczkowej Provident Polska. Poprzednio zajmowały się tym agencje Opus B i AdHeads.
więcej
|
|
Radosław Miklaszewski odpowiada za rozwój kategorii ,,360" w Human To Business
Radosław Miklaszewski, po ponad dwudziestu latach pracy w branży komunikacji marketingowej, zmienia obszar działań biznesowych i dołącza do Human To Business, firmy zajmującej się consultingiem i doradztwem personalnym.
więcej
|
|
PKO BP kończy przetarg na agencję social mediową bez wyboru zwycięzcy
Bank PKO BP zakończył przetarg na obsługę w mediach społecznościowych bez wyboru zwycięskiej agencji. Nadal w tym zakresie współpracuje z Mint Media.
więcej
|
|
W Polsacie w grudniu najdroższe reklamy w wigilijny wieczór
W grudniowym cenniku Polsatu najdroższe są reklamy w paśmie filmowym w wigilijny wieczór, kiedy pokazany zostanie m.in. „Kevin sam w domu” oraz spoty przy transmisji z wyborów Miss Polski 2015.
więcej
|
|
Reklama produktów BHP Tryton z rozebraną modelką skrytykowana za dyskryminację i instrumentalne traktowanie kobiet
Internetowa reklama artykułów BHP firmy Tryton dyskryminuje kobiety poprzez ich instrumentalne traktowanie, a przez to utrwala negatywne stereotypy - uznała Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
Choinka z prezentów w bożonarodzeniowej reklamie Empiku (wideo)
Pod hasłem „Empik. Każdego inspiruje inaczej” startuje bożonarodzeniowa kampania reklamowa sklepów Empik. Przygotowały ją firmy Change, Play Production i Starcom MediaVest Group.
więcej
|
|
Życzenia cyfrowych informacji reklamują Polskie Radio 24 (wideo)
Cyfrowe radio informacyjne Polskie Radio 24 ruszyło z pierwszą kampanią wizerunkową. Za jej przygotowanie odpowiada wybrana w przetargu agencja Walk Creative (należąca do Grupy Walk).
więcej
|
|
Los torturowanego bohatera w rękach widza w reklamie Netflixa (wideo)
W przewrotnej i przyprawiającej o dreszcz reklamie serwisu Netflix widzowie mogą zdecydować o losach bohatera znajdującego się w tarapatach. Niestety większość wybiera dla niego gorszą przyszłość.
więcej
|
|
Ricci&Curl i Revolution w kampanii reklamowej marki Bellissima (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa lokówki do włosów Ricci&Curl i suszarki Revolution marki Bellissima (należącej o firmy Imetec). W akcji bierze udział fryzjer Leszek Czajka, ambasador marketingowy Bellissimy.
więcej
|
|
Maryla Maj-Wisoky nowym dyrektorem HR w Nivea Polska
Maryla Maj-Wisoky dołączyła do Nivea Polska, gdzie objęła stanowisko dyrektora HR.
więcej
|
|
Maciej Potępa: z WhitePress do The Nets
Maciej Potępa objął funkcję content designera w agencji The Nets. Wcześniej pracował m.in. w WhitePress i Krakweb.pl.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie po trzech kwartałach. ,,Wprost" o 33 proc. w dół
Tylko „Tygodnik Powszechny” w pierwszych trzech kwartałach br. zanotował wzrost średniej sprzedaży ogółem. Pozostałe tytuły straciły, a najbardziej zmalał wynik „Wprost”. Liderem sprzedaży wśród tygodników opinii pozostał „Gość Niedzielny”.
więcej
|
|
Jan Piński będzie redaktorem naczelnym ,,Gazety Finansowej". ,,Przyjąłem propozycję"
Jan Piński otrzymał propozycję pokierowania redakcją tygodnika „Gazeta Finansowa”, wydawanego przez wydawnictwo Federal Media Company FMC - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na razie przebywa na miesięcznym wypowiedzeniu po odejściu z „Uważam Rze”.
więcej
|
|
Paweł Lisicki prawomocnie wygrał z wydawcą ,,Uważam Rze". Zwolniono go bezprawnie
W środę przed Okręgowym Sądem Pracy w Warszawie zapadł prawomocny wyrok w procesie jaki Paweł Lisicki wytoczył Grupie Gremi o bezpodstawne zwolnienie go ze stanowiska redaktora naczelnego „Uważam Rze” w listopadzie 2012 roku. Wydawca musi zapłacić dziennikarzowi odszkodowanie.
więcej
|
|
Guardian chce lepiej sprofilowanymi reklamami walczyć z adblockerami
Szefostwo Guardiana chce ograniczyć popularność adblockerów wśród użytkowników poprzez lepsze dopasowanie reklam do odbiorców. - Nie wiemy jeszcze jak zastosować tę metodę, ale to może być bardzo obiecujący obszar - zaznacza Tim Gentry, dyrektor ds. przychodów Guardiana.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" i ,,Przyjaciółka" liderami czytelnictwa od kwietnia do września
Liderem czytelnictwa tygodników w Polsce pozostaje „Tele Tydzień”, a wśród dwutygodników na czele znajduje się „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Newsweek" po dużym wzroście wyprzedził ,,Politykę" i ,,Gościa Niedzielnego", ,,Wprost" mocno w dół
We wrześniu br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii po dużym wzroście został „Newsweek Polska”, który zepchnął na drugie miejsce „Gościa Niedzielnego”. Największy spadek zanotował zaś tygodnik „Wprost”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Zbigniew Ptaszyński i Monika Lech odchodzą z Grupy Onet-RASP
Z Grupą Onet-RASP na początku przyszłego roku pożegnają się członek zarządu Grupy Onet Zbigniew Ptaszyński i digital publishing director Monika Lech - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obowiązki Ptaszyńskiego przejmuje Joanna Kuzdak.
więcej
|
|
Brand24 wesprze Biały Dom w kampanii promującej edukację. Michał Sadowski: znaleźli nas przez Google
Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 będzie współpracować z biurem Pierwszej Damy USA w kampanii promującej edukację. Zapewni pomoc w śledzeniu efektów kampanii w sieci. - Scenariusz bardzo podobny do innych klientów - znaleźli nas przez Google - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, dyrektor wykonawczy Brand24.
więcej
|
|
Groupon znika ze Skandynawii. ,,Chcemy uprościć i usprawnić międzynarodową działalność"
Internetowa platforma sprzedażowa Groupon potwierdziła, że wycofuje się z działalności w Szwecji, Danii, Norwegii i Finlandii. Powodem mogą być słabnące wyniki finansowe. - Planowane zmiany nie dotyczą Polski - zapewniają Wirtualnemedia.pl przedstawiciele Groupona.
więcej
|
|
Guardian chce lepiej sprofilowanymi reklamami walczyć z adblockerami
Szefostwo Guardiana chce ograniczyć popularność adblockerów wśród użytkowników poprzez lepsze dopasowanie reklam do odbiorców. - Nie wiemy jeszcze jak zastosować tę metodę, ale to może być bardzo obiecujący obszar - zaznacza Tim Gentry, dyrektor ds. przychodów Guardiana.
więcej
|
|
Instagram ogranicza dostęp do swojego API, bez strumieniowania zdjęć
Serwis Instagram poinformował o zmianach w dostępie do swojego API. Wielu producentów aplikacji zewnętrznych straciło możliwość strumieniowania zdjęć. Instagram zasłania się względami bezpieczeństwa.
więcej
|
|
Spotify poprzez opcję Fan Insights pomoże artystom poznać ich fanów
Muzyczna platforma streamingowa Spotify udostępni próbną wersję narzędzia Fan Insights, które ma pomóc wykonawcom w zrozumieniu fanów, ich zachowań i muzycznych preferencji.
więcej
|
|
Google zmienia Google+. Społeczności i Kolekcje najważniejsze
Koncern Google przebudował swój serwis społecznościowy Google+. Jego głównymi elementami mają być Społeczności i Kolekcje. - Chcemy uprościć platformę i skupić użytkowników wokół konkretnych spraw, którymi są wspólnie zainteresowani - podkreśla Google.
więcej
|
|
BAN przejmuje zespoły sprzedażowe i obsługę reklamową stron NextWeb Media i Blomedia
Sieć reklamy internetowej Business Ad Network (BAN) przejmuje działy sprzedaży NextWeb Media i Blomedia (wszystkie podmioty należą do Grupy Wirtualna Polska) i od początku przyszłego roku będzie odpowiadać za sprzedaż oferty reklamowej ich stron.
więcej
|
|
Medonet.pl w zmienionej wersji: nowy układ, więcej wideo i grafik, RWD
Serwis o zdrowiu i medycynie Medonet.pl (należący do Grupy Onet.pl) został udostępniony w gruntownie przebudowanej wersji. Zmieniono m.in. układ treści i rozmieszczenie sekcji, a wersję mobilną przygotowano w wersji responsywnej (RWD).
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Polacy nienawidzą czekać i są bez przerwy zajęci (raport)
Według 65 proc. Polaków ludzie będący w ciągłym ruchu mają ciekawsze życie. Niemal połowa z nich zajmuje się dwiema rzeczami naraz. Jednocześnie 74 proc. ankietowanych uważa, że szybkie tempo życia wpływa niekorzystnie na ich zdrowie. Choć 7 na 10 osób potwierdza, że dzięki odkrywaniu nowych miejsc i spotykaniu nowych ludzi mogą się więcej nauczyć, to prawie połowa nie odczuwa już tak silnej potrzeby podróżowania, a według 63 proc. w ciągu 20 lat nawet spotkania ze znajomymi będą się odbywać najczęściej online - wynika z badania Havas Worldwide i Market Probe International.
więcej
|
|
Nielsen: sprzedaż wolumenowa produktów FMCG szósty kwartał z rzędu w górę
Wolumen sprzedanych w Europie produktów szybko zbywalnych (FMCG), takich jak napoje, środki czystości i jedzenie, wzrósł w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku już szósty kwartał z rzędu - wynika z danych Nielsena.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|