|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 12 Listopada 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama zewnętrzna z 2-proc. wzrostem. 80 proc. rynku dla AMS, Ströera, Cityboard Media i Clear Channel
W trzech kwartałach br. wydatki na reklamę zewnętrzną wyniosły w Polsce prawie 2 proc. więcej niż rok wcześniej, a w samym trzecim kwartale - o 6,5 proc. więcej. W przypadku reklamy tranzytowej wzrosty wyniosły 40-55 proc. Ponad 80 proc. inwestycji trafiło do firm AMS, Ströer Polska, Cityboard Media oraz Clear Channel Poland.
więcej |
|
Duży spadek Eski i Złotych Przebojów, udany start Radia Pogoda
Liderem słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w okresie od sierpnia do października br. była Eska. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Radio Pogoda, zaś najwięcej straciło Rock Radio - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Carat globalnie, a Mediacom w Polsce liderami domów mediowych wg RECMA (top 18)
Sieć domów mediowych Carat (Dentsu Aegis Network) jest liderem na globalnym rynku domów mediowych, a Mediacom prowadzi w Polsce według najnowszego rankingu Research Company Evaluating the Media Agency Industry (RECMA).
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
NK.pl, GG i Fotka przegrywają z globalnymi platformami społecznościowymi, bo nie nadążają za potrzebami internautów (opinie)
- NK.pl, GG czy Fotka okazały się sukcesami na krótką metę i tracą użytkowników, bo nie wytrzymują konkurencji największych platform, nie zareagowały w odpowiednim momencie na nowe oczekiwania internautów i nie zrozumiały, że w sieci nie istnieją pojęcia „lokalny” i „globalny” - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci z branży social media.
więcej
|
Discovery i Polsat największymi przegranymi walki o MUX-8. ,,Dobra propozycja"
Agora, Wirtualna Polska, Grupa ZPR Media oraz spółka stworzona przez PIKE i Kino Polska TV uruchomią kanały na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Wielkimi przegranymi są za to Discovery i Grupa Polsat. - Wydaje mi się, że jest to dobra propozycja, komplementarna - mówi Wirtualnemedia.pl o kształcie MUX-8 Witold Graboś, członek Krajowej Rady.
więcej
|
Janusz Daszczyński: zostałem wybrany na cztery lata. Lis i Pospieszalski znikną z TVP
|
RASP zamknął tygodnik ,,Od A do Z". ,,To był projekt testowy"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polo TV zdecydowanym liderem kanałów muzycznych. VIVA Polska coraz słabsza
W październiku br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad Eską TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, zaś najwięcej stracił kanał ITV.
więcej
|
|
1,90 mln widzów ,,Familiady". TVP2 zdecydowanym liderem rynku
„Familiadę” w jesiennej ramówce ogląda 1,90 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. widownia teleturnieju niemal się nie zmieniła. TVP2 w czasie emisji programu jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Coraz więcej z reklam przy reality-shows, a coraz mniej przy telenowelach fabularnych i teleturniejach. Dominują seriale i filmy
Zdecydowanie najbardziej dochodowymi reklamowo formatami w polskiej telewizji są seriale oraz filmy fabularne i dokumentalne. W ciągu ostatnich trzech lat nadawcy zanotowali duży wzrost wpływów z reklam przy programach reality-show oraz spadek przy telenowelach fabularnych.
więcej
|
|
TVP negocjuje zakup praw do igrzysk olimpijskich od Eurosportu
Telewizja Polska rozpoczęła rozmowy z należącą do Discovery Networks Grupą Eurosport na temat zakupu sublicencji na pokazywanie igrzysk olimpijskich, odbywających się od 2018 roku. - Nie będą to łatwe negocjacje - przyznaje Włodzimierz Szaranowicz, szef sportu w TVP.
więcej
|
|
Kanał Zone TV nie wystartuje na satelicie? ,,Projekt pod znakiem zapytania"
Po otrzymaniu miejsca na MUX-8 dla Kiwi TV Agora chce ponownie rozważyć uruchomienie kanału Zone TV na satelicie. - Realizacja tego projektu stoi pod znakiem zapytania - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory.
więcej
|
|
,,Najlepszy w mieście" - nowy program TTV
W środę 11 listopada na antenie kanału TTV wyemitowany zostanie premierowy odcinek nowego programu „Najlepszy w mieście”, który do ramówki trafi pod koniec miesiąca.
więcej
|
|
Toya podwaja liczbę kanałów telewizyjnych w aplikacji Toya GO
Sieć kablowa Toya dwukrotnie powiększyła ilość kanałów telewizyjnych dostępnych w aplikacji Toya GO - z 32 do 64 kanałów.
więcej
|
|
Serial ,,Pot i łzy" w HBO GO, potem w HBO
W styczniu 2016 roku HBO rozpocznie emisję nowego serialu „Pot i łzy”. Produkcja jest już jednak dostępna w serwisie HBO GO.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Więcej na reklamy farmaceutyków w prasie i radiu, Therm-Line i Apap najmocniej promowane (raport)
W okresie od stycznia do września br. najsilniej reklamowanymi farmaceutykami bez recepty (OTC) były Therm-Line i Apap. Producenci tych preparatów najwięcej wydali w telewizji, jednak w skali roku zwiększyli nakłady w gazetach, magazynach i radiu.
więcej
|
|
Reklama zewnętrzna z 2-proc. wzrostem. 80 proc. rynku dla AMS, Ströera, Cityboard Media i Clear Channel
W trzech kwartałach br. wydatki na reklamę zewnętrzną wyniosły w Polsce prawie 2 proc. więcej niż rok wcześniej, a w samym trzecim kwartale - o 6,5 proc. więcej. W przypadku reklamy tranzytowej wzrosty wyniosły 40-55 proc. Ponad 80 proc. inwestycji trafiło do firm AMS, Ströer Polska, Cityboard Media oraz Clear Channel Poland.
więcej
|
|
Carat globalnie, a Mediacom w Polsce liderami domów mediowych wg RECMA (top 18)
Sieć domów mediowych Carat (Dentsu Aegis Network) jest liderem na globalnym rynku domów mediowych, a Mediacom prowadzi w Polsce według najnowszego rankingu Research Company Evaluating the Media Agency Industry (RECMA).
więcej
|
|
Bajkowy świat latających zabawek w reklamie IKEA (wideo)
Nowy spot reklamujący sieć sklepów IKEA zabiera widza do dziecięcej krainy pełnej kolorów i bajkowych postaci udowadniając, że w dobrej zabawie jedynym ograniczeniem jest tylko nasza wyobraźnia.
więcej
|
|
Justyna Steczkowska z kotem reklamuje bieliznę i rajstopy Gatta (wideo)
Piosenkarka Justyna Steczkowska po kilku latach przerwy znów reklamuje markę Gatta (należącą do firmy Ferax). W nowej kampanii z udziałem wokalistki prezentowane są rajstopy Satti Matti oraz biustonosz double push up z kolekcji Gatta Intimate.
więcej
|
|
Coraz więcej z reklam przy reality-shows, a coraz mniej przy telenowelach fabularnych i teleturniejach. Dominują seriale i filmy
Zdecydowanie najbardziej dochodowymi reklamowo formatami w polskiej telewizji są seriale oraz filmy fabularne i dokumentalne. W ciągu ostatnich trzech lat nadawcy zanotowali duży wzrost wpływów z reklam przy programach reality-show oraz spadek przy telenowelach fabularnych.
więcej
|
|
SMG wygrywa przetarg Tauronu
Dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG) zajmie się obsługą mediową kampanii zaplanowanej przez należącą do Grupy Tauron spółkę Tauron Sprzedaż.
więcej
|
|
Dziecięce pomysły na superzabawę reklamują Lego Duplo (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca nowe zestawy klocków dla dzieci Lego Duplo. Akcja, realizowana przez Carat Polska, jest prowadzona głównie w telewizji oraz internecie.
więcej
|
|
Maspex szuka agencji do social mediowej obsługi Tymbarku
Maspex Wadowice ogłosił otwarty przetarg na agencję do obsługi marki soków i napojów Tymbark w mediach społecznościowych. Przez ostatnie dwa lata zajmowała się tym agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.
więcej
|
|
Katarzyna Jóźwik commercial directorem w Vivus Finance
Katarzyna Jóźwik, po kilku miesiącach pracy na stanowisku szefa marketingu Link4 przeszła do firmy pożyczkowej Vivus Finance.
więcej
|
|
W reklamach Payback punkciaki podsuwają nagrody na stacjach BP (wideo)
Wystartowała wspólna kampania reklamowa programu bonusowego Payback i sieci stacji BP. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Kineskop, High Noon, Performance Media i Inspirat Communication.
więcej
|
|
Jak powinna wyglądać idealna kampania reklamowa według jurorów Mixx Awards
Jakie cechy powinna łączyć idealna kampania z punktu widzenia marki, dla której prowadzone są działania marketingowe? Jurorzy konkursu Mixx Awards 2015, którzy na co dzień odpowiadają za działania marketingowe od strony marki, wskazali m.in. na perswazyjność przekazu, oryginalność pomysłu kreatywnego, spójność komunikacji z całościową strategią marki, wprowadzenie marki w świat klienta i – oczywiście – efektywność. O priorytetach przy tworzeniu kampanii reklamowych opowiadają: Paweł Patkowski z Orange Polska, Maciej Mroczek z IBM Polska, Agnieszka Książek ze Skandia Życie TU S.A., Maciej Kuźma z LUX MED i Łukasz Maroszczyk z Philips Lighting.
więcej
|
|
Robert Lewandowski międzynarodowym ambasadorem reklamowym Huawei
Piłkarz Robert Lewandowski będzie występował w reklamach różnych urządzeń mobilnych marki Huawei. Współpraca obejmuje nie tylko Polskę, lecz także inne kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawię.
więcej
|
|
Monika Kolanko-Zaborowska, Dariusz Chrzan, Karolina Zięba i Adrian Nanys w Sparc Media
Pracę w agencji reklamy internetowej Sparc Media zaczęli Monika Kolanko-Zaborowska jako senior key account manager, Dariusz Chrzan jako creative director, Adrian Nanys jako programista PHP i Karolina Zięba.
więcej
|
|
Stephane Antiga z żoną z ,,choinkową" wizytą u Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka reklamuje SmartDom (wideo)
W nowej, bożonarodzeniowej kampanii reklamowej SmartDomu, programu rabatowego Grupy Cyfrowy Polsat, razem z Joanną Brodzik i Pawłem Wilczakiem występują trener siatkarskiej reprezentacji Polski Stephane Antiga i jego żona. Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Group Poland, TFP, Televisor, PHD Media Direction, Media Direction i Carat Polska.
więcej
|
|
Nergal w charytatywnej akcji TNT namawia do zapuszczania wąsa
Stacja TNT uruchomiła w ramach charytatywnej akcji „Wąstopad” specjalną aplikację na Facebooku, w której zachęca mężczyzn do zapuszczania filmowego wąsa. Ambasadorem inicjatywy jest Adam „Nergal” Darski.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży. ,,Top Gear" z największym spadkiem
W sierpniu 2015 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników pozycja lidera należała do magazynu „Auto-Moto”.
więcej
|
|
,,Kobieta i Życie" nowym liderem sprzedaży miesięczników poradnikowych. Tylko ,,Olivia" na plusie
W sierpniu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Olivia”, zaś najwięcej straciły „Dobre Rady”.
więcej
|
|
,,W Sieci" ma przeprosić Tomasza Lisa za okładkę z nim jako nazistą. Obie strony zadowolone z wyroku
Sąd okręgowy w Warszawie orzekł, że tygodnik „W Sieci” (Fratria) za sportretowanie Tomasza Lisa na okładce w mundurze nazisty ma przeprosić dziennikarza i zapłacić 20 tys. zł na cel społeczny. - Kierunek orzeczenia sądu przyjmuję z satysfakcją - komentuje Lis. - Sąd oddalił 90 proc. roszczeń, przeprosiny bardzo ograniczył. Apelujemy. I cieszymy się z zablokowania nagonki na Kościół - odpowiada Michał Karnowski z zarządu Fratrii.
więcej
|
|
Grudniowy ,,Twój Styl" z Małgorzatą Foremniak na okładce
W czwartek sprzedaży ukaże się grudniowe wydanie magazynu „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) z aktorką Małgorzatą Foremniak na okładce. Do numeru dołączony zostanie dodatek „Magia świąt” z przepisami na wigilijne potrawy.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Facebook: spadek ruchu u wydawców to efekt konkurencji. Wydawcy: to wynik strategii FB (opinie)
Facebook wciąż dokonuje zmian, chce zyskać status wydawcy, bo każda dodatkowa sekunda spędzona na portalu to dla niego dodatkowe wpływy reklamowe - oceniają dla Wirtualnemedia.pl polscy wydawcy internetowi i eksperci z branży social media. - Z uwagi na wzrost konkurencyjności zauważamy różnice w wynikach osiąganych przez poszczególnych wydawców - odpowiada Facebook.
więcej
|
|
Google udostępnił na zasadach Open Source platformę TensorFlow. "Sztuczna inteligencja wejdzie do nowych dziedzin"
Koncern Google udostępnił na zasadach Open Source platformę TensorFlow służącą do rozwoju sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Dzięki temu rozwiązania AI będą łatwiej wprowadzane w oprogramowaniu zewnętrznych firm. - Open Source zmienił wiele branż i niektórzy uważają, że jest fundamentalnym elementem globalnego rozwoju komputerów. Jeżeli to prawda, to można bezpiecznie założyć, że TensorFlow powtórzy sukces innych technologii i wprowadzi je do głównego nurtu ICT - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Adam Jesionkiewicz, CEO i założyciel Ifinity.
więcej
|
|
Po sądowej aferze LinkedIn ograniczył o połowę liczbę komunikatów do użytkowników
Serwis LinkedIn twierdzi, że ograniczył o połowę liczbę e-maili i powiadomień kierowanych do użytkowników platformy. Zapowiedział też wprowadzenie narzędzia Air Traffic Controller przeznaczonego do lepszego dostosowania komunikatów do użytkowników.
więcej
|
|
Facebook uruchamia aplikację Notify. Wśród partnerów CNN, BuzzFeed i ,,The Washington Post" (wideo)
Serwis Facebook wystartował w Stanach Zjednoczonych z mobilną aplikacją Notify, która prezentuje w skrócie najnowsze informacje pochodzące z różnych źródeł. Wśród partnerów projektu jest 70. wydawców, między innymi CNN, BuzzFeed, „The Washington Post”, „Vogue”, Mashable i CBS Sports.
więcej
|
|
Serwisy z wideo na żądanie pod lupą KRRiT
W serwisach wideo na żądanie produkcje europejskie stanowią 60 proc. audycji, ale mają one raczej skromną ofertę dla dzieci. Ponad dwie trzecie z nich oferuje tylko kontent bezpłatny - wynika z analizy KRRiT.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|