Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 12 Listopada 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Facebook: spadek ruchu u wydawców to efekt konkurencji. Wydawcy: to wynik strategii FB (opinie)

Facebook wciąż dokonuje zmian, chce zyskać status wydawcy, bo każda dodatkowa sekunda spędzona na portalu to dla niego dodatkowe wpływy reklamowe - oceniają dla Wirtualnemedia.pl polscy wydawcy internetowi i eksperci z branży social media. - Z uwagi na wzrost konkurencyjności zauważamy różnice w wynikach osiąganych przez poszczególnych wydawców - odpowiada Facebook. więcej

 
RMF FM zwiększa przewagę nad Radiem ZET. Jedynka z największym spadkiem

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce należy do RMF FM. Największy wzrost zanotowało ZET Chilli, zaś najwięcej straciła Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Więcej na reklamy farmaceutyków w prasie i radiu, Therm-Line i Apap najmocniej promowane (raport)

W okresie od stycznia do września br. najsilniej reklamowanymi farmaceutykami bez recepty (OTC) były Therm-Line i Apap. Producenci tych preparatów najwięcej wydali w telewizji, jednak w skali roku zwiększyli nakłady w gazetach, magazynach i radiu. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Planowania

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEM Specialist with French

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEM Specialist with English

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEM/SEO Specialist with English and Dutch

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Asystent ds Planowania Promocji iTVN

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Junior Marketing Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Fotoedytor/Grafik (Redakcja Biznesowa)

Grupa Onet-RASP poszukuje osoby na stanowisko
Senior Audience Researcher (User Intelligence)

FAM poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Niezależny Dom Sprzedaży Reklam i Sponsoringu poszukuje osoby na stanowisko
Szefowa / Szef Sprzedaży Projektów Specjalnych

Fine Performance poszukuje osoby na stanowisko
Social Media Specialist

OAN poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

OAN poszukuje osoby na stanowisko
Stażysta/ka w dziale sprzedaży

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Reklama zewnętrzna z 2-proc. wzrostem. 80 proc. rynku dla AMS, Ströera, Cityboard Media i Clear Channel

W trzech kwartałach br. wydatki na reklamę zewnętrzną wyniosły w Polsce prawie 2 proc. więcej niż rok wcześniej, a w samym trzecim kwartale - o 6,5 proc. więcej. W przypadku reklamy tranzytowej wzrosty wyniosły 40-55 proc. Ponad 80 proc. inwestycji trafiło do firm AMS, Ströer Polska, Cityboard Media oraz Clear Channel Poland. więcej

 
Duży spadek Eski i Złotych Przebojów, udany start Radia Pogoda

Liderem słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w okresie od sierpnia do października br. była Eska. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Radio Pogoda, zaś najwięcej straciło Rock Radio - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Carat globalnie, a Mediacom w Polsce liderami domów mediowych wg RECMA (top 18)

Sieć domów mediowych Carat (Dentsu Aegis Network) jest liderem na globalnym rynku domów mediowych, a Mediacom prowadzi w Polsce według najnowszego rankingu Research Company Evaluating the Media Agency Industry (RECMA). więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
NK.pl, GG i Fotka przegrywają z globalnymi platformami społecznościowymi, bo nie nadążają za potrzebami internautów (opinie)

- NK.pl, GG czy Fotka okazały się sukcesami na krótką metę i tracą użytkowników, bo nie wytrzymują konkurencji największych platform, nie zareagowały w odpowiednim momencie na nowe oczekiwania internautów i nie zrozumiały, że w sieci nie istnieją pojęcia „lokalny” i „globalny” - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci z branży social media. więcej

Discovery i Polsat największymi przegranymi walki o MUX-8. ,,Dobra propozycja"

Agora, Wirtualna Polska, Grupa ZPR Media oraz spółka stworzona przez PIKE i Kino Polska TV uruchomią kanały na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Wielkimi przegranymi są za to Discovery i Grupa Polsat.  - Wydaje mi się, że jest to dobra propozycja, komplementarna - mówi Wirtualnemedia.pl o kształcie MUX-8 Witold Graboś, członek Krajowej Rady. więcej

Janusz Daszczyński: zostałem wybrany na cztery lata. Lis i Pospieszalski znikną z TVP
RASP zamknął tygodnik ,,Od A do Z". ,,To był projekt testowy"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Polo TV zdecydowanym liderem kanałów muzycznych. VIVA Polska coraz słabsza

W październiku br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad Eską TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, zaś najwięcej stracił kanał ITV. więcej

 
1,90 mln widzów ,,Familiady". TVP2 zdecydowanym liderem rynku

„Familiadę” w jesiennej ramówce ogląda 1,90 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. widownia teleturnieju niemal się nie zmieniła. TVP2 w czasie emisji programu jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym.     więcej

 
Coraz więcej z reklam przy reality-shows, a coraz mniej przy telenowelach fabularnych i teleturniejach. Dominują seriale i filmy

Zdecydowanie najbardziej dochodowymi reklamowo formatami w polskiej telewizji są seriale oraz filmy fabularne i dokumentalne. W ciągu ostatnich trzech lat nadawcy zanotowali duży wzrost wpływów z reklam przy programach reality-show oraz spadek przy telenowelach fabularnych. więcej

 
TVP negocjuje zakup praw do igrzysk olimpijskich od Eurosportu

Telewizja Polska rozpoczęła rozmowy z należącą do Discovery Networks Grupą Eurosport na temat zakupu sublicencji na pokazywanie igrzysk olimpijskich, odbywających się od 2018 roku. - Nie będą to łatwe negocjacje - przyznaje Włodzimierz Szaranowicz, szef sportu w TVP. więcej

 
Kanał Zone TV nie wystartuje na satelicie? ,,Projekt pod znakiem zapytania"

Po otrzymaniu miejsca na MUX-8 dla Kiwi TV Agora chce ponownie rozważyć uruchomienie kanału Zone TV na satelicie. - Realizacja tego projektu stoi pod znakiem zapytania - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory. więcej

 
,,Najlepszy w mieście" - nowy program TTV

W środę 11 listopada na antenie kanału TTV wyemitowany zostanie premierowy odcinek nowego programu „Najlepszy w mieście”, który do ramówki trafi pod koniec miesiąca. więcej

 
Toya podwaja liczbę kanałów telewizyjnych w aplikacji Toya GO

Sieć kablowa Toya dwukrotnie powiększyła ilość kanałów telewizyjnych dostępnych w aplikacji Toya GO - z 32 do 64 kanałów. więcej

 
Serial ,,Pot i łzy" w HBO GO, potem w HBO

W styczniu 2016 roku HBO rozpocznie emisję nowego serialu „Pot i łzy”. Produkcja jest już jednak dostępna w serwisie HBO GO. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM zwiększa przewagę nad Radiem ZET. Jedynka z największym spadkiem

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce należy do RMF FM. Największy wzrost zanotowało ZET Chilli, zaś najwięcej straciła Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Duży spadek Eski i Złotych Przebojów, udany start Radia Pogoda

Liderem słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w okresie od sierpnia do października br. była Eska. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Radio Pogoda, zaś najwięcej straciło Rock Radio - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Jolanta Gadek prezesem Radia Białystok

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wybrała prezesa Radia Białystok. Stanowisko to obejmie Jolanta Gadek, którą zarekomendowała rada nadzorcza rozgłośni. Jednocześnie odwołano Joannę Salachny, członka rady nadzorczej. więcej

 
Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w miastach Polski (raport)

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II i III kwartał 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Więcej na reklamy farmaceutyków w prasie i radiu, Therm-Line i Apap najmocniej promowane (raport)

W okresie od stycznia do września br. najsilniej reklamowanymi farmaceutykami bez recepty (OTC) były Therm-Line i Apap. Producenci tych preparatów najwięcej wydali w telewizji, jednak w skali roku zwiększyli nakłady w gazetach, magazynach i radiu. więcej

 
Reklama zewnętrzna z 2-proc. wzrostem. 80 proc. rynku dla AMS, Ströera, Cityboard Media i Clear Channel

W trzech kwartałach br. wydatki na reklamę zewnętrzną wyniosły w Polsce prawie 2 proc. więcej niż rok wcześniej, a w samym trzecim kwartale - o 6,5 proc. więcej. W przypadku reklamy tranzytowej wzrosty wyniosły 40-55 proc. Ponad 80 proc. inwestycji trafiło do firm AMS, Ströer Polska, Cityboard Media oraz Clear Channel Poland. więcej

 
Carat globalnie, a Mediacom w Polsce liderami domów mediowych wg RECMA (top 18)

Sieć domów mediowych Carat (Dentsu Aegis Network) jest liderem na globalnym rynku domów mediowych, a Mediacom prowadzi w Polsce według najnowszego rankingu Research Company Evaluating the Media Agency Industry (RECMA). więcej

 
Bajkowy świat latających zabawek w reklamie IKEA (wideo)

Nowy spot reklamujący sieć sklepów IKEA zabiera widza do dziecięcej krainy pełnej kolorów i bajkowych postaci udowadniając, że w dobrej zabawie jedynym ograniczeniem jest tylko nasza wyobraźnia. więcej

 
Justyna Steczkowska z kotem reklamuje bieliznę i rajstopy Gatta (wideo)

Piosenkarka Justyna Steczkowska po kilku latach przerwy znów reklamuje markę Gatta (należącą do firmy Ferax). W nowej kampanii z udziałem wokalistki prezentowane są rajstopy Satti Matti oraz biustonosz double push up z kolekcji Gatta Intimate. więcej

 
Coraz więcej z reklam przy reality-shows, a coraz mniej przy telenowelach fabularnych i teleturniejach. Dominują seriale i filmy

Zdecydowanie najbardziej dochodowymi reklamowo formatami w polskiej telewizji są seriale oraz filmy fabularne i dokumentalne. W ciągu ostatnich trzech lat nadawcy zanotowali duży wzrost wpływów z reklam przy programach reality-show oraz spadek przy telenowelach fabularnych. więcej

 
SMG wygrywa przetarg Tauronu

Dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG) zajmie się obsługą mediową kampanii zaplanowanej przez należącą do Grupy Tauron spółkę Tauron Sprzedaż. więcej

 
Dziecięce pomysły na superzabawę reklamują Lego Duplo (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca nowe zestawy klocków dla dzieci Lego Duplo. Akcja, realizowana przez Carat Polska, jest prowadzona głównie w telewizji oraz internecie. więcej

 
Maspex szuka agencji do social mediowej obsługi Tymbarku

Maspex Wadowice ogłosił otwarty przetarg na agencję do obsługi marki soków i napojów Tymbark w mediach społecznościowych. Przez ostatnie dwa lata zajmowała się tym agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. więcej

 
Katarzyna Jóźwik commercial directorem w Vivus Finance

Katarzyna Jóźwik, po kilku miesiącach pracy na stanowisku szefa marketingu Link4 przeszła do firmy pożyczkowej Vivus Finance. więcej

 
W reklamach Payback punkciaki podsuwają nagrody na stacjach BP (wideo)

Wystartowała wspólna kampania reklamowa programu bonusowego Payback i sieci stacji BP. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Kineskop, High Noon, Performance Media i Inspirat Communication. więcej

 
Jak powinna wyglądać idealna kampania reklamowa według jurorów Mixx Awards

Jakie cechy powinna łączyć idealna kampania z punktu widzenia marki, dla której prowadzone są działania marketingowe? Jurorzy konkursu Mixx Awards 2015, którzy na co dzień odpowiadają za działania marketingowe od strony marki, wskazali m.in. na perswazyjność przekazu, oryginalność pomysłu kreatywnego, spójność komunikacji z całościową strategią marki, wprowadzenie marki w świat klienta i – oczywiście – efektywność. O priorytetach przy tworzeniu kampanii reklamowych opowiadają: Paweł Patkowski z Orange Polska, Maciej Mroczek z IBM Polska, Agnieszka Książek ze Skandia Życie TU S.A., Maciej Kuźma z LUX MED i Łukasz Maroszczyk z Philips Lighting. więcej

 
Robert Lewandowski międzynarodowym ambasadorem reklamowym Huawei

Piłkarz Robert Lewandowski będzie występował w reklamach różnych urządzeń mobilnych marki Huawei. Współpraca obejmuje nie tylko Polskę, lecz także inne kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawię. więcej

 
Monika Kolanko-Zaborowska, Dariusz Chrzan, Karolina Zięba i Adrian Nanys w Sparc Media

Pracę w agencji reklamy internetowej Sparc Media zaczęli Monika Kolanko-Zaborowska jako senior key account manager, Dariusz Chrzan jako creative director, Adrian Nanys jako programista PHP i Karolina Zięba. więcej

 
Stephane Antiga z żoną z ,,choinkową" wizytą u Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka reklamuje SmartDom (wideo)

W nowej, bożonarodzeniowej kampanii reklamowej SmartDomu, programu rabatowego Grupy Cyfrowy Polsat, razem z Joanną Brodzik i Pawłem Wilczakiem występują trener siatkarskiej reprezentacji Polski Stephane Antiga i jego żona. Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Group Poland, TFP, Televisor, PHD Media Direction, Media Direction i Carat Polska. więcej

 
Nergal w charytatywnej akcji TNT namawia do zapuszczania wąsa

Stacja TNT uruchomiła w ramach charytatywnej akcji „Wąstopad” specjalną aplikację na Facebooku, w której zachęca mężczyzn do zapuszczania filmowego wąsa. Ambasadorem inicjatywy jest Adam „Nergal” Darski. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Absolut: Wicked Dziecięce pomysły na superzabawę reklamują Lego Duplo Breath Right: Nasal Strips Nooster: Take advantage of your network to better sell and buy. Wild Aid: Shark
 
Prasa  
 
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży. ,,Top Gear" z największym spadkiem

W sierpniu 2015 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników pozycja lidera należała do magazynu „Auto-Moto”. więcej

 
,,Kobieta i Życie" nowym liderem sprzedaży miesięczników poradnikowych. Tylko ,,Olivia" na plusie

W sierpniu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Olivia”, zaś najwięcej straciły „Dobre Rady”. więcej

 
,,W Sieci" ma przeprosić Tomasza Lisa za okładkę z nim jako nazistą. Obie strony zadowolone z wyroku

Sąd okręgowy w Warszawie orzekł, że tygodnik „W Sieci” (Fratria) za sportretowanie Tomasza Lisa na okładce w mundurze nazisty ma przeprosić dziennikarza i zapłacić 20 tys. zł na cel społeczny. - Kierunek orzeczenia sądu przyjmuję z satysfakcją - komentuje Lis. - Sąd oddalił 90 proc. roszczeń, przeprosiny bardzo ograniczył. Apelujemy. I cieszymy się z zablokowania nagonki na Kościół - odpowiada Michał Karnowski z zarządu Fratrii. więcej

 
Grudniowy ,,Twój Styl" z Małgorzatą Foremniak na okładce

W czwartek sprzedaży ukaże się grudniowe wydanie magazynu „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) z aktorką Małgorzatą Foremniak na okładce. Do numeru dołączony zostanie dodatek „Magia świąt” z przepisami na wigilijne potrawy. więcej

 
Jedynki  
 
 
Businessman.pl - 2015-11-11 VOGUE - 2015-11-11 Życie na Gorąco - 2015-11-11 Herito - 2015-11-11 Weterynaria sztuka - praktyka - rzemiosło - 2015-11-11
 
Internet  
 
Facebook: spadek ruchu u wydawców to efekt konkurencji. Wydawcy: to wynik strategii FB (opinie)

Facebook wciąż dokonuje zmian, chce zyskać status wydawcy, bo każda dodatkowa sekunda spędzona na portalu to dla niego dodatkowe wpływy reklamowe - oceniają dla Wirtualnemedia.pl polscy wydawcy internetowi i eksperci z branży social media. - Z uwagi na wzrost konkurencyjności zauważamy różnice w wynikach osiąganych przez poszczególnych wydawców - odpowiada Facebook. więcej

 
Google udostępnił na zasadach Open Source platformę TensorFlow. "Sztuczna inteligencja wejdzie do nowych dziedzin"

Koncern Google udostępnił na zasadach Open Source platformę TensorFlow służącą do rozwoju sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Dzięki temu rozwiązania AI będą łatwiej wprowadzane w oprogramowaniu zewnętrznych firm. - Open Source zmienił wiele branż i niektórzy uważają, że jest fundamentalnym elementem globalnego rozwoju komputerów. Jeżeli to prawda, to można bezpiecznie założyć, że TensorFlow powtórzy sukces innych technologii i wprowadzi je do głównego nurtu ICT - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Adam Jesionkiewicz, CEO i założyciel Ifinity. więcej

 
Po sądowej aferze LinkedIn ograniczył o połowę liczbę komunikatów do użytkowników

Serwis LinkedIn twierdzi, że ograniczył o połowę liczbę e-maili i powiadomień kierowanych do użytkowników platformy. Zapowiedział też wprowadzenie narzędzia Air Traffic Controller przeznaczonego do lepszego dostosowania komunikatów do użytkowników. więcej

 
Facebook uruchamia aplikację Notify. Wśród partnerów CNN, BuzzFeed i ,,The Washington Post" (wideo)

Serwis Facebook wystartował w Stanach Zjednoczonych z mobilną aplikacją Notify, która prezentuje w skrócie najnowsze informacje pochodzące z różnych źródeł. Wśród partnerów projektu jest 70. wydawców, między innymi CNN, BuzzFeed, „The Washington Post”, „Vogue”, Mashable i CBS Sports. więcej

 
Serwisy z wideo na żądanie pod lupą KRRiT

W serwisach wideo na żądanie produkcje europejskie stanowią 60 proc.  audycji, ale mają one raczej skromną ofertę dla dzieci. Ponad dwie trzecie z nich oferuje tylko kontent bezpłatny - wynika z analizy KRRiT. więcej

 
Public Relations  
 
Michał Stryjecki i Kazimierz Roztocki w Made in PR
 
Technologie  
 
Google udostępnił na zasadach Open Source platformę TensorFlow. "Sztuczna inteligencja wejdzie do nowych dziedzin"
 
Snapdragon 820 od Qualcomm: cztery rdzenie, lepsza obsługa grafiki i szybsze ładowanie baterii
 
Viva i7G - nowy tablet z procesorem Intel Sofia 3G-R od Allview Mobile za 329 zł
 
Tag Heuer Connected - nowy smartwatch za 1,5 tysiąca dolarów (wideo)
 
Dariusz Terlecki za Tadeusza Czichona nowym prezesem ATM
 
Gospodarka  
 
Rusza akcja serwisowa w Volkswagenie. Działania naprawcze mogą nie wyeliminować roszczeń konsumentów
 
Czy można odliczyć VAT z duplikatu faktury
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Listy do M. 2" od 13 listopada w kinach. Zapraszają Adamczyk, Stuhr i Kożuchowska (wideo)
 
"Only You" - Kylie Minogue na święta z Jamesem Cordenem
 
"Epoka lodowcowa 5: Mocne uderzenie". Zobacz zwiastun
 
"End Of The Day" od One Direction
 
Serial ,,Pot i łzy" w HBO GO, potem w HBO
 
Blog  
 
Bartek-podpalacz miał dzisiaj wolne? - Ewaryst Fedorowicz
 
Oczekiwanie - Krzysztof Czabański
 
Halloween w twierdzy o. Rydzyka - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Czy z radości zarżniemy TVP? - Piotr Barełkowski
 
Bez tytułu... - Andrzej Bober
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl