|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 9 Listopada 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Prokurator" przegrał z TVP1 i Polsatem, TVP2 rozważa kontynuację serialu
Średnio niemal 1,1 mln widzów oglądało kryminalny serial TVP2 „Prokurator”. Dwójka w czasie jego emisji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy reklamowe wyniosły 3,4 mln zł. Stacja zastanawia się czy zrealizować drugi sezon.
więcej
|
|
NK.pl, GG i Fotka przegrywają z globalnymi platformami społecznościowymi, bo nie nadążają za potrzebami internautów (opinie)
- NK.pl, GG czy Fotka okazały się sukcesami na krótką metę i tracą użytkowników, bo nie wytrzymują konkurencji największych platform, nie zareagowały w odpowiednim momencie na nowe oczekiwania internautów i nie zrozumiały, że w sieci nie istnieją pojęcia „lokalny” i „globalny” - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci z branży social media.
więcej
|
|
,,Solidarność" w Agorze ostrzega pracowników przed szybkimi zwolnieniami ,,na związek"
Działający w Agorze związek zawodowy NSZZ „Solidarność” kolejny raz przestrzegł pracowników spółki, żeby nie pozwalali sobie nagle wręczyć wypowiedzenia umowy o pracę, tylko podkreślali, że należą do tej organizacji. - W oddziałach znowu zwolnienia - informuje „Solidarność”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zdjęcie Kiszczaka w stanie agonalnym na okładce ,,Super Expressu". ,,Pokazuje miłość i czułość żony"
W piątek na pierwszej stronie „Super Expressu” (ZPR Media) opublikowano fotografię ciężko chorego generała Czesława Kiszczaka oraz jego żony. Publikacja tabloidu wywołała kontrowersje. - Zdjęcie pokazuje miłość i czułość żony, która do końca towarzyszy swojemu mężowi - tłumaczy Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny „SE”.
więcej |
|
Sylwester Latkowski o Kulisach24: środki od czytelników niewystarczające, teraz płatny dostęp lub wydanie papierowe?
Założyciel i szef serwisu Kulisy24 Sylwester Latkowski przyznał, że przy braku reklam i niewystarczającym wsparciu finansowym od czytelników trudno będzie prowadzić stronę w dotychczasowej formie. Redakcja rozważa różne warianty zmiany strategii: wprowadzenie płatnego dostępu do treści oraz wydawanie drukowanego pisma.
więcej |
|
TVP2 pokaże czwartą serię serialu ,,O mnie się nie martw"
TVP2 zamierza pokazać czwartą odsłonę serialu obyczajowo-komediowego „O mnie się nie martw” z Joanną Kulig w roli głównej. Możliwe, że trafi ona na antenę już wiosną przyszłego roku.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Discovery i Polsat największymi przegranymi walki o MUX-8. ,,Dobra propozycja"
Agora, Wirtualna Polska, Grupa ZPR Media oraz spółka stworzona przez PIKE i Kino Polska TV uruchomią kanały na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Wielkimi przegranymi są za to Discovery i Grupa Polsat. - Wydaje mi się, że jest to dobra propozycja, komplementarna - mówi Wirtualnemedia.pl o kształcie MUX-8 Witold Graboś, członek Krajowej Rady.
więcej
|
Janusz Daszczyński: zostałem wybrany na cztery lata. Lis i Pospieszalski znikną z TVP
- Byłoby całkowicie nieodpowiedzialne, gdybym zachowywał się tak, że zaraz nastąpi potop i trzeba uciekać na arkę - mówił w środę prezes TVP Janusz Daszczyński, komentując zapowiedzi zmian, jakie w Telewizji Polskiej chce wprowadzić PiS. Dał też do zrozumienia, że programy Tomasza Lisa i Jana Pospieszalskiego znikną z anteny.
więcej
|
RASP zamknął tygodnik ,,Od A do Z". ,,To był projekt testowy"
|
"Przegląd Sportowy" i "Wyborcza" z największymi spadkami, "Gazeta Wyborcza" poniżej 150 tys. egz.
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Prokurator" przegrał z TVP1 i Polsatem, TVP2 rozważa kontynuację serialu
Średnio niemal 1,1 mln widzów oglądało kryminalny serial TVP2 „Prokurator”. Dwójka w czasie jego emisji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy reklamowe wyniosły 3,4 mln zł. Stacja zastanawia się czy zrealizować drugi sezon.
więcej
|
|
TVP2 pokaże czwartą serię serialu ,,O mnie się nie martw"
TVP2 zamierza pokazać czwartą odsłonę serialu obyczajowo-komediowego „O mnie się nie martw” z Joanną Kulig w roli głównej. Możliwe, że trafi ona na antenę już wiosną przyszłego roku.
więcej
|
|
Mniej abonentów UPC Polska. Ponad milion klientów internetu
Sieć kablowa UPC Polska na koniec września br. miała o 5 tys. abonentów mniej niż rok wcześniej. Najszybciej przybywa klientów telefonii stacjonarnej, a telewizja cyfrowa powoli zbliża się do miliona użytkowników.
więcej
|
|
Kino Polska TV zajmie się obsługą redakcyjną i techniczną Zoom TV, będą treści od Grupy Onet.pl
Grupa Onet.pl będzie partnerem programowym kanału lokalno-samorządowego Zoom TV, któremu przyznano koncesję na nadawanie na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Jak tylko stacja otrzyma decyzję KRRiT o koncesji, 49 proc. udziałów jej nadawcy za 10 mln zł przejmie Kino Polska TV.
więcej
|
|
ZUS uważa, że outsourcing w Telewizji Polskiej był pozorny. TVP pójdzie do sądu?
Zakład Ubezpieczeń Społecznych stwierdził, że osoby przeniesione z TVP do LeasingTeam w rzeczywistości są nadal pracownikami publicznej telewizji. TVP zgłosiła zastrzeżenia do raportu ZUS-u i podtrzymuje, że outsourcing faktycznie nastąpił.
więcej
|
|
John Driscoll odchodzi z zarządu TVN, Piotr Korycki awansuje na wiceprezesa
John Driscoll, wiceprezes i dyrektor finansowy Grupy TVN, odchodzi z zarządu spółki. Nowym wiceprezesem odpowiedzialnym za finanse zostanie Piotr Korycki, dotychczasowy członek zarządu firmy.
więcej
|
|
Produkcje Disneya w kanałach Filmbox i serwisie Filmbox Live
Spółka Kino Polska TV zawarła pierwszą w historii umowę z The Walt Disney Company Ltd. Dzięki niej seriale, filmy oraz animacje produkcji Disneya pojawią się na kanałach Filmbox w Europie Środkowo-Wschodniej oraz na platformie VOD Filmbox Live.
więcej
|
|
PiS chwalony przez byłych menedżerów TVP za zapowiedź reformy mediów, mankamenty konkretnych propozycji
Dobrze, że PiS chce uchwalić nową ustawę medialną, bo jest ona potrzebna. Zabieg przekształcenia mediów publicznych ze spółek Skarbu Państwa w nowe instytucje będzie poważny, trzeba bowiem przenieść prawa autorskie do utworów, a ich skutkiem może być marginalizacja mediów publicznych - oceniają Andrzej Urbański, Robert Kwiatkowski i Wojciech Pawlak.
więcej
|
|
Andrzej Urbański: istnieje pokusa, żeby stworzyć telewizję publiczną dla zamkniętego kręgu twórców
Zabieg przekształcenia Spółek Skarbu Państwa w nowy twór jest dosyć poważny. Nie wystarczy sama ustawa, zmieniająca status spółek. Należy pamiętać o prawach autorskich, którymi dysponują TVP i Polskie Radio. Na ich przeniesienie do nowego podmiotu muszą się zgodzić twórcy lub ich spadkobiercy - ocenia Andrzej Urbański, były prezes TVP i szef Kancelarii Prezydenta.
więcej
|
|
Robert Kwiatkowski: nie ma mediów publicznych bez odbiorców, tak jak nie ma kościoła bez wiernych
Boję się, że media publiczne staną się miejscem do produkowania kolejnych chałtur, w których nie będzie miało znaczenia, czy są oglądane, ważne aby były słuszne. A kto będzie oceniał, co jest słuszne? Władza - ocenia Robert Kwiatkowski, były prezes Telewizji Polskiej i sekretarz KRRiT.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Saatchi & Saatchi: Tomasz Bujok i Michał Sęk teamem kreatywnym, Chwieszczenik, Cendrowska i Ćwiek w dziale designu
Do zespołu kreacji agencji reklamowej Saatchi & Saatchi Group Poland dołączyli tworzący team kreatywny senior copywriter Tomasz Bujok i senior art director Michał Sęk, a do działu designu - Jakub Chwieszczenik, Katarzyna Cendrowska i Natalia Ćwiek.
więcej
|
|
Siatkarska za-dyszka w bożonarodzeniowych reklamach Plusa na kartę (wideo)
Zaczęła się kampania bożonarodzeniowej promocji w taryfie Plus na kartę. W reklamach - przygotowanych przez firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Rio De Post i Media Direction - występują zawodnicy z siatkarskiej reprezentacji Polski.
więcej
|
|
Dentsu podpisało umowę reklamową z pierwszym sportowcem spoza Japonii
Sieciowa agencja reklamowa Dentsu podpisała kontrakt z Sabiną Altynbekovą, siatkarką reprezentacji Kazachstanu. Wizerunek sportsmenki ma zostać wykorzystany w nadchodzących kampaniach prowadzonych przez Dentsu. - Otrzymaliśmy już wiele zapytań w sprawie jej udziału w reklamach - przyznają przedstawiciele japońskiego koncernu.
więcej
|
|
ASZdziennik.pl z tagiem #Polska2205 wypromował w social media grę ,,Anno 2205"
Serwis ASZdziennik.pl (Grupa naTemat.pl) przeprowadził w mediach społecznościowych natywną kampanię reklamową gry „Anno 2205” (jej wydawcą jest Ubisoft). Akcję oparto na tagu #Polska2205 i wpisach przedstawiających wizję Polski w 2205 roku.
więcej
|
|
Łukasz Dolata: moja praca to dbanie o dobre relacje z ludźmi
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Łukasz Dolata, współwłaściciel oraz producent w Oversee Production.
więcej
|
|
Jeff Goldblum i święta w reklamach Currys PC World
W nowej kampanii sieci Currys PC World aktor Jeff Goldblum przekonuje Anglików, że laptop jest lepszym prezentem od puzzli, ekspres do kawy bardziej odpowiedni niż talk do stóp, a świąteczny indyk wychodzi lepiej w nowym piekarniku.
więcej
|
|
Danio reklamowane przez Małego Głoda w wersji na wynos (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca serki Danio (produkowane przez Danone Polska) w nowym opakowaniu na wynos. Akcję, której negatywnym bohaterem jest brand hero tej marki Mały Głód, przygotowały i realizują Young & Rubicam Poland, VML Poland i Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Answear.com w pierwszej międzynarodowej kampanii przekonuje, że ,,stara się bardziej" (wideo)
Pod hasłem „W Answear starają się bardziej” zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa internetowego sklepu odzieżowego Answear.com (należącego do firmy WearCo), która oprócz Polski będzie prowadzona na innych rynkach jego działania w Europie Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Solidarność" w Agorze ostrzega pracowników przed szybkimi zwolnieniami ,,na związek"
Działający w Agorze związek zawodowy NSZZ „Solidarność” kolejny raz przestrzegł pracowników spółki, żeby nie pozwalali sobie nagle wręczyć wypowiedzenia umowy o pracę, tylko podkreślali, że należą do tej organizacji. - W oddziałach znowu zwolnienia - informuje „Solidarność”.
więcej
|
|
Zdjęcie Kiszczaka w stanie agonalnym na okładce ,,Super Expressu". ,,Pokazuje miłość i czułość żony"
W piątek na pierwszej stronie „Super Expressu” (ZPR Media) opublikowano fotografię ciężko chorego generała Czesława Kiszczaka oraz jego żony. Publikacja tabloidu wywołała kontrowersje. - Zdjęcie pokazuje miłość i czułość żony, która do końca towarzyszy swojemu mężowi - tłumaczy Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny „SE”.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" wyprzedziła ,,Gazetę Prawną". Dane sprzedaży e-wydań dzienników po trzech kwartałach
W okresie styczeń-wrzesień 2015 najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych osiągnęła „Rzeczpospolita”, która wyprzedziła „Dziennik Gazetę Prawną”. Natomiast wśród dzienników regionalnych na pierwsze miejsce awansowało „Echo Dnia”.
więcej
|
|
,,Przyjaciółka" na czele sprzedaży dwutygodników poradnikowych, ,,Naj" wyprzedził ,,Panią Domu"
W sierpniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych utrzymała się „Przyjaciółka”, która zanotowała jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał „Naj”.
więcej
|
|
Pisma plotkarskie na czele tygodników. ,,Angora" tuż za podium (top 56)
W sierpniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały jednak pisma z segmentu yellow. Top 56 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Internet |
|
|
NK.pl, GG i Fotka przegrywają z globalnymi platformami społecznościowymi, bo nie nadążają za potrzebami internautów (opinie)
- NK.pl, GG czy Fotka okazały się sukcesami na krótką metę i tracą użytkowników, bo nie wytrzymują konkurencji największych platform, nie zareagowały w odpowiednim momencie na nowe oczekiwania internautów i nie zrozumiały, że w sieci nie istnieją pojęcia „lokalny” i „globalny” - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci z branży social media.
więcej
|
|
Sylwester Latkowski o Kulisach24: środki od czytelników niewystarczające, teraz płatny dostęp lub wydanie papierowe?
Założyciel i szef serwisu Kulisy24 Sylwester Latkowski przyznał, że przy braku reklam i niewystarczającym wsparciu finansowym od czytelników trudno będzie prowadzić stronę w dotychczasowej formie. Redakcja rozważa różne warianty zmiany strategii: wprowadzenie płatnego dostępu do treści oraz wydawanie drukowanego pisma.
więcej
|
|
Snapchat notuje dziennie 6 mld odsłon wideo, trzy razy więcej niż w maju
Snapchat potwierdził, że liczba dziennych odtworzeń plików wideo w aplikacji przekroczyła sześć miliardów. To o dwa miliardy mniej od Facebooka, ale aż trzykrotnie więcej niż platforma notowała w maju br.
więcej
|
|
Gazeta.pl nie uruchomi polskiego Business Insidera, licencję przejął Onet
Grupa Gazeta.pl (należąca do Agory) zrezygnowała z uruchomienia polskiej wersji serwisu Business Insider, po tym jak globalnie jego właścicielem został Axel Springer. Licencję na wydawanie strony w naszym kraju przejęła Grupa Onet.pl, witryna ma wystartować w pierwszej połowie przyszłego roku.
więcej
|
|
Instagram ,,po cichu" testuje reklamy do 3D Touch i Apple Pay
Według nieoficjalnych doniesień Instagram testuje nowy format reklam, który daje nowe możliwości zakupu dzięki technologiom 3D Touch i Apple Pay stosowanym w nowych iPhone’ach. Oficjalnie platforma nie potwierdza jednak tego.
więcej
|
|
TVN24.pl z weekendowym dodatkiem publicystycznym. ,,Dobre dziennikarstwo w atrakcyjnej formie"
Na portalu TVN24.pl (Grupa TVN) zadebiutował cotygodniowy dodatek „TVN24.pl na weekend” z dłuższymi artykułami o różnej tematyce. - Jeśli spotka się z dobrym przyjęciem, zamierzamy go rozwijać m.in. o interaktywne elementy - zapowiada Mateusz Sosnowski, dyrektor działu portali informacyjnych w Grupie TVN.
więcej
|
|
Grupa Gazeta.pl i Onet zablokowały komentowanie śmierci Kiszczaka, Wirtualna Polska i Interia - nie
Grupa Gazeta.pl (Agora) we wszystkich swoich serwisach informacyjnych wyłączyła komentarze przy materiałach o śmierci gen. Czesława Kiszczaka, natomiast Grupa Onet-RASP zablokowała je na Onet.pl, ale już nie na Newsweek.pl. Na wyłączenie komentarzy nie zdecydowały się za to Wirtualna Polska i Interia.
więcej
|
|
Facebook: ponad 2,5 mln aktywnych reklamodawców, 8 mld wyświetleń wideo dziennie
Przy okazji publikacji wyników finansowych za ostatni kwartał, Facebook ujawnił kilka aktualnych statystyk dotyczących swoich produktów i usług.
więcej
|
|
Rafał Hirsch: z Grupy TVN na szefa nowego projektu Gazeta.pl
Rafał Hirsch po ponad 10 latach pracy w Grupie TVN przeszedł do Grupy Gazeta.pl (Agora), w której miał być redaktorem naczelnym polskiej wersji Business Insidera. Ponieważ jednak wydawca stracił licencję na prowadzenie tej strony, Hirsch pokieruje nowym projektem.
więcej
|
|
Filip Weichert i Andrzej Ryk: z Bonnier Business Polska do Grupy Interia.pl
Filip Weichert i Andrzej Ryk, wcześniej związani z Bonnier Business Polska i Gremi Busniess Communication, dołączyli do zespołu marketingu i sprzedaży Grupy Interia.pl. Ryk pracował już w niej w latach 2012-2014.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|