|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 26 Października 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Dziennikarze na twitterowym ,,bazarku wyborczym" aluzyjnie podawali wyniki głosowania
Przez całą niedzielę wielu dziennikarzy aktywnych na Twitterze w aluzyjny sposób podawało szacunkowe wyniki wyborów parlamentarnych. Poszczególne partie symbolizowały zazwyczaj nazwy produktów dostępnych na „bazarku”. Niektórzy dziennikarze sugerowali, na kogo zagłosowali.
więcej
|
|
Koniec serialu ,,Skazane", Polsat szuka nowego serialu
Serial „Skazane”, który Polsat emituje we wtorkowe wieczory, zakończy się na jednym 13-odcinkowym sezonie. Tyle mniej więcej odcinków liczył bowiem jego brytyjski pierwowzór. Stacja poszukuje obecnie nowego projektu serialowego.
więcej
|
|
Media publiczne łupem wojennym i dziewką codziennego użytku dla polityków (opinie)
Reforma w mediach publicznych jest potrzebna. Zwycięstwo Prawa i Sprawiedliwości może ją przyspieszyć, ale będzie się wiązać z roszadą pracowników. Media publiczne są łupem politycznym, więc nie należy się dziwić zmianom personalnym - oceniają Bogusław Chrabota, Sławomir Jastrzębowski, prof. Wiesław Godzic i Jadwiga Sztabińska.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
YouTube Red nie będzie przełomem, wiele zależy od oryginalnych treści, a nazwa może sprawiać kłopoty
Zdaniem ekspertów rynku internetowego platforma YouTube Red będzie konkurentem głównie dla Spotify, Tidala czy Deezera, ale na razie nie zachęca oryginalnymi treściami do płacenia abonamentu. Z kolei youtuberzy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nie dają serwisowi większych szans i kpią z jego nazwy.
więcej
|
Polska branża o ,,wymieraniu agencji reklamowych": agencje przetrwają, kłopot mają te sieciowe
Agencje reklamowe nie nadążają za zmianami, dlatego w dotychczasowym modelu nie przetrwają - uważa Brad Jakeman, CEO PepsiCo. Szefowie agencji w Polsce nie do końca podzielają jego pogląd. Słowa Jakemana komentują dla Wirtualnemedia.pl Marek Gargała, Wojciech Putrzyński, Robert Sosnowski, Tomasz Dembiński i Kamila Ziober.
więcej
|
Magdalena Ogórek wraca do dziennikarstwa mocnym tekstem w ,,Rzeczpospolitej". ,,Jest zawodowcem"
|
Player.pl wprowadza płatną ofertę. Pakiety od 4,99 zł miesięcznie
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Koniec serialu ,,Skazane", Polsat szuka nowego serialu
Serial „Skazane”, który Polsat emituje we wtorkowe wieczory, zakończy się na jednym 13-odcinkowym sezonie. Tyle mniej więcej odcinków liczył bowiem jego brytyjski pierwowzór. Stacja poszukuje obecnie nowego projektu serialowego.
więcej
|
|
Media publiczne łupem wojennym i dziewką codziennego użytku dla polityków (opinie)
Reforma w mediach publicznych jest potrzebna. Zwycięstwo Prawa i Sprawiedliwości może ją przyspieszyć, ale będzie się wiązać z roszadą pracowników. Media publiczne są łupem politycznym, więc nie należy się dziwić zmianom personalnym - oceniają Bogusław Chrabota, Sławomir Jastrzębowski, prof. Wiesław Godzic i Jadwiga Sztabińska.
więcej
|
|
Kanały Eleven Sports Network z nowymi komentatorami. Studio ruszy później
W ostatnich tygodniach współpracę z kanałami Eleven Sports Networks zaczęli nowi dziennikarze, którzy komentują spotkania ligi hiszpańskiej oraz Ligi Mistrzów piłki ręcznej. Stacja cały czas pracuje też nad uruchomieniem studia.
więcej
|
|
Dominik Tzimas odszedł z Turner Broadcasting System, stawia na własną firmę
Dominik Tzimas, dotąd dyrektor dystrybucji w Turner Broadcasting System na rynki Europy Centralnej i Wschodniej oraz Rosję, rozstał się z firmą. Zajmie się teraz m.in. dystrybucją kanałów telewizyjnych.
więcej
|
|
,,Jaka to melodia?" zyskała 310 tys. widzów. TVP1 na czele rynku
W jesiennym sezonie teleturniej „Jaka to melodia?” ogląda średnio 2,41 mln osób, czyli o 310 tys. widzów więcej niż rok temu. Teleturniej daje TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 stacja jest dopiero trzecia.
więcej
|
|
Eurosport pokaże mecze Bayernu Monachium z Robertem Lewandowskim
Cztery najbliższe mecze Bayernu Monachium, w którym gra Robert Lewandowski, pokazane zostaną nie w Eurosporcie 2, ale na antenie szerzej dostępnego Eurosportu. Dzięki temu będą mogły przy nich być nadawane reklamy. Pierwszy mecz stacja będzie transmitować już w najbliższą sobotę.
więcej
|
|
Eleven i Eleven Sports w Winogradzkiej Telewizji Kablowej
Stacje Eleven i Eleven Sports od 23 października br. znajdują się w ofercie Winogradzkiej Telewizji Kablowej z Poznania.
Eleven pojawił się w podstawowym Pakiecie Tematycznym, a Eleven Sports dołączył do Pakietu Sportowego HD.
więcej
|
|
Radio |
|
|
SDP krytykuje Wojewódzkiego i Kędzierskiego: manipulacja rozmową z Zelnikiem zaprzeczeniem dziennikarstwa
Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich potępiło prowokację telefoniczną Rock Radia (Grupa Radiowa Agory), w której zasugerowano, że Jerzy Zelnik chciał wysyłać aktorów na wcześniejszą emeryturę za krytykowanie prezydenta Andrzeja Dudy. - Celem było skłócenie Zelnika z własnym środowiskiem i miało wpłynąć na wyniki wyborów parlamentarnych - ocenia SDP.
więcej
|
|
KRRiT chce zmian w przepisach o koncentracji w mediach. ,,Źle chronią pluralizm"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji chce, by regulacje dotyczące przeciwdziałania koncentracji w polskich mediach uwzględniały też konkurencję w środowisku cyfrowym. Zamierza opracować propozycję zmian w prawie.
więcej
|
|
Polskie Radio Białystok tuż za podium. Duży spadek RMF FM
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II i III kwartał 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Białymstoku pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Polskie Radio dla Zagranicy z nowymi audycjami na Wschodzie
W niedzielę 25 października br. Polskie Radio dla Zagranicy rozpoczęło nadawanie nowych audycji w językach rosyjskim, ukraińskim i białoruskim. Będą emitowane z nadajników naziemnych na Litwie, w Armenii i Moskwie.
więcej
|
|
Polskie Radio promuje DAB+ w galeriach handlowych
Wystartowała prowadzona przez Polskie Radio akcja promująca cyfrowe radio DAB+ i prezentująca sprzęt przystosowany do tej technologii. Działania obejmują specjalnie stworzone showroomy w galeriach handlowych, a partnerami nadawcy są firmy Hama Polska, Philips, Onkyo, Pioneer i Technisat.
więcej
|
|
Mariusz Gierszewski oburzony sugestią Krzysztofa Stanowskiego, że doniósł ws. szampana Roberta Lewandowskiego
Dziennikarz Radia ZET Mariusz Gierszewski kategorycznie zaprzeczył, jakoby to on złożył doniesienie na Roberta Lewandowskiego za picie szampana na boisku po meczu Polska - Irlandia. - Jest kłamstwem i oszczerstwem to co Pan pisze w sprawie mojego zainteresowania tematem szampana Lewandowskiego - napisał do Krzysztofa Stanowskiego z Weszło.com.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Euro Effie 2015: Grey Group Europe agencją sieciową roku, kampania Deutsche Telekom z Grand Prix
Agencja Grey Group Europe otrzymała tytuł Agencji Roku, a kampania pod hasłem „Travel & Surf” przygotowana przez agencję DDB Berlin dla Deutsche Telekom nagrodę Grand Prix na tegorocznym konkursie Euro Effie Awards EACA 2015.
więcej
|
|
,,Zgoda na życie" - Ministerstwo Zdrowia promuje transplantologię i dawstwo szpiku (wideo)
Ministerstwo Zdrowia rozpoczęło kampanię pod hasłem „Zgoda na życie” promującą transplantologię i dawstwo szpiku oraz zachęcanie do tego bliskich. Za przygotowanie koncepcji i realizację akcji odpowiadają Fabryka Komunikacji Społecznej i Codemedia.
więcej
|
|
,,Hit od T-Mobile" - Tomasz Kot śpiewająco reklamuje ofertę T-Mobile dla firm (wideo)
W nowej kampanii reklamowej T-Mobile Polska Tomasz Kot śpiewa, opisując ofertę telekomu dla firm opartą na nowym standardzie obsługi. Jest to pierwsza akcja marketingowa T-Mobile przygotowana przez agencję Bridge2Fun.
więcej
|
|
Sponsoring telewizyjny: ,,Dzień dobry TVN" i ,,Pierwsza miłość" z największymi wpływami, Cinkciarz.pl liderem reklamodawców
„Dzień dobry TVN” to program, który jesienią br. zarobił jak dotąd najwięcej na sponsoringu. Z kolei firmą, która najwięcej zainwestowała w tę formę reklamową, jest Cinkciarz.pl.
więcej
|
|
Prezes Ekstraklasy: nowa umowa sponsorska w ciągu pół roku za 20 mln zł
Dariusz Marzec, prezes spółki Ekstraklasa SA, poinformował, że firma prowadzi rozmowy z kilkoma podmiotami dotyczące głównego pakietu sponsorskiego rozgrywek. Jest on wyceniany na ok. 20 mln zł i może zostać podzielony na dwie części: dla sponsora tytularnego i głównego.
więcej
|
|
Nowy Mitsubishi Outlander reklamowany jako ,,jeszcze doskonalszy" (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji samochodu Mitsubishi Outlander. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Nowy Mitsubishi Outlander - jeszcze doskonalszy”, przygotowały i realizują firmy Schulz Brand Friendly, Starcom, Imagine, Digital Sunset, Bluerank, Makata oraz Movie Storm.
więcej
|
|
Starcom Mediavest Group z budżetem telewizyjnym Answear.com
Firma WearCo wybrała agencję Starcom Mediavest Group do obsługi swojego internetowego sklepu odzieżowego Answear.com w zakresie planowania i zakupu czasu reklamowego w telewizji. Pierwsza kampania, którą dla Answear.com zrealizuje SMG, rozpocznie się w listopadzie.
więcej
|
|
Rada Reklamy organizacją samoregulacyjną roku 2015 według EASA Alliance
Rada Reklamy została wybrana organizacją samoregulacyjną roku 2015, a system samoregulacji w dziedzinie reklamy żywności skierowanej do dzieci został uznany za największe dokonanie roku przez Europejskie Stowarzyszenie Standardów Reklamowych EASA Alliance.
więcej
|
|
Jak Wirtualna Polska reklamowała, że ,,#dziejesiewPolsce" (wideo case study)
Przedstawiamy opis kampanii „#dziejesiewPolsce” promującej rebranding portalu Wirtualna Polska, za którą zostało przyznane Grand Prix w tegorocznym konkursie Effie Awards. Akcja była prowadzona w dwóch głównych etapach: jesienią ub.r. i na początku br.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: KFC, Pepsi, Toyota, Żywiec, Olej Kujawski (wideo)
W tym tygodniu do zestawienia najciekawszych reklam wytypowaliśmy cztery produkcje polskie i jedną zagraniczną. Są to reklamy Oleju Kujawskiego i Żywca, akcje reklamowe KFC i Pepsi oraz globalny spot Toyoty.
więcej
|
|
PO nie wyciągnęła lekcji z przegranej, PiS narzucał tempo (opinie o kampanii)
Kampanie prezydencka i parlamentarna połączyły się, punktem zwrotnym było zwycięstwo Andrzeja Dudy. Sporym zaskoczeniem była Platforma Obywatelska, która nie potrafiła wykorzystać swoich sukcesów i skupiła się na straszeniu PiS-em. Partia Jarosława Kaczyńskiego narzucała tempo, a Zandberg i Nowacka zbyt późno się pojawili - kampanię parlamentarną dla Wirtualnemedia.pl oceniają eksperci.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Dziennikarze na twitterowym ,,bazarku wyborczym" aluzyjnie podawali wyniki głosowania
Przez całą niedzielę wielu dziennikarzy aktywnych na Twitterze w aluzyjny sposób podawało szacunkowe wyniki wyborów parlamentarnych. Poszczególne partie symbolizowały zazwyczaj nazwy produktów dostępnych na „bazarku”. Niektórzy dziennikarze sugerowali, na kogo zagłosowali.
więcej
|
|
Spadła sprzedaż tygodników telewizyjnych. ,,Program TV" najbardziej w dół
W sierpniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
więcej
|
|
PMPG chce egzekucji przeprosin od Lisa i wydawcy naTemat.pl. ,,To bicie piany, będzie wniosek o kasację"
Miesiąc temu Sąd Apelacyjny w Warszawie nakazał Tomaszowi Lisowi i wydawcy naTemat.pl publikację przeprosin skierowanych do spółki PMPG Polskie Media i Michała M. Lisieckiego za stwierdzenie o „cinkciarskim kapitale” z wpisu blogowego Lisa. - W związku z niewykonaniem prawomocnego wyroku sądu złożyliśmy wnioski o wszczęcie postępowania egzekucyjnego - informuje Grupa PMPG Polskie Media. - Na razie widzę, że czytelnicy dokonują masowo egzekucji „Wprost” - odpowiada Tomasz Lis.
więcej
|
|
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników, ,,Rzeczpospolita" najbardziej w dół
W sierpniu br. wszystkie dzienniki pod względem średniej sprzedaży w kioskach zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Rzeczpospolita”. Liderem zestawienia tradycyjnie był „Fakt”.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" omija ciszę wyborczą - różne odpowiedzi Michalczewskiego na pytanie o głosowanie
W weekendowym wydaniu „Gazety Wyborczej” (Agora) znajduje się wywiad z Dariuszem Michalczewskim. W wydaniu papierowym dziennika bokser nie wskazuje, na którą partię zagłosuje, za to w serwisie internetowym, gdzie rozmowę zamieszczono w piątek wieczorem, podaje konkretne typy.
więcej
|
|
,,Gala" za 99 groszy z tekstem okładkowym o rodzinie Anny Popek
W poniedziałek 26 października br. w sprzedaży ukaże się kolejne wydanie dwutygodnika „Gala” (Grupa Burda) z dziennikarką Anna Popek i jej dwiema córkami na okładce. Do części nakładu dołączona zostanie płyta DVD z filmem „Dziewczyna warta grzechu” i błyszczyk.
więcej
|
|
Jaki będzie wynik wyborów parlamentarnych? Typują ludzie mediów
W związku z wyborami parlamentarnymi zapytaliśmy przedstawicieli mediów o ich prognozy wyników wyborczych. Wszyscy zgodnie twierdzą, że wygra Prawo i Sprawiedliwość, a Platforma Obywatelska zdobędzie nieco ponad 20 proc. głosów.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Polityka" wprost odradzają głosowanie na PiS, a ,,W Sieci" na PO. Aluzje ,,Newsweeka", bezstronność ,,Rz" i ,,Wprost"
W ostatnich wydaniach przed wyborami „Gazeta Wyborcza” i „Polityka” otwarcie przestrzegają przed głosowaniem na Prawo i Sprawiedliwość, a „W Sieci” - na Platformę Obywatelską. Spośród czołowych tytułów opiniotwórczych mniej jawnie dezaprobatę dla PiS wyraził w ostatnim numerze „Newsweek”, a poparcie - „Do Rzeczy” i „Gazeta Polska”. Żadnych sugestii wyborczych nie wyrazili natomiast naczelni „Rzeczpospolitej” i „Wprost”.
więcej
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" z arkuszami maturalnymi
Od poniedziałku 26 października przez trzy kolejne dni „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) dołączać będzie do części nakładu książki z arkuszami maturalnymi.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Twitter testuje reklamy na platformie Moments
Twitter zaczął testowo zamieszczać reklamy na nowej platformie Moments służącej do publikowania aktualnych informacji. Promoted Moments mają promować marki w formacie natywnym. - Będą przypominać zwykłe informacje, ale oznaczone w odpowiedni sposób - zapowiada Bobby Grasberger, menedżer ds. strategii Twittera.
więcej
|
|
ESPN wycofuje swoje treści z YouTube'a, bo nie może podpisać kontraktu z YouTube Red
Amerykańska stacja sportowa ESPN zaczęła usuwać swoje treści z serwisu YouTube po zapowiedzi wprowadzenia platformy YouTube Red. Powodem są przeszkody prawne, które nie pozwalają ESPN na współpracę z nową platformą.
więcej
|
|
Wydawcy internetowi tracą jedną trzecią przychodów przez oszustwa reklamowe i boty
Około jednej trzeciej wydatków reklamowych w internecie jest przechwytywana przez oszustów wykorzystujących automatyczne programy wchodzące w interakcje z reklamami - wynika z badań firmy analitycznej Distil Networks.
więcej
|
|
Szef Twittera odda pracownikom jedną trzecią swoich akcji serwisu
Jack Dorsey, nowy CEO Twittera, zapowiedział, że przekaże pracownikom jedną trzecią swoich udziałów w serwisie, których łączna wartość wynosi 214 mln dolarów. - To przemyślany ruch, który ma uspokoić ludzi i zatrzymać tych najbardziej cennych oraz uzdolnionych - podkreślają eksperci.
więcej
|
|
Nowa czerń, to ta sama stara czerń, tylko że nowa - o sukcesie youtubera PewDiePie
Widzę dwa filary, na których najpopularniejszy i najlepiej zarabiający youtuber świata PewDiePie zbudował on swoją oszałamiającą pozycję. Po pierwsze jest podręcznikowym przykładem kandydata na subkulturową ikonę. To nowy model rebelianta, zbudowany jednak w oparciu o stare zasady. To gwiazda rocka AD 2015. Ponadto należy do pokolenia niemal sprzężonego z internetem. To, co dla innych jest nowum - on wykorzystuje, jako naturalne nośniki swojej komunikacji - analizuje Patryk Grzeszczuk z Dentsu Aegis Network Polska.
więcej
|
|
Onet, ,,Newsweek" i ,,Forbes" ze wspólnym wieczorem wyborczym i porankiem powyborczym. Wśród gospodarzy Grass, Lis i Broniatowski
Portal Onet.pl oraz magazyny „Newsweek” i „Forbes” (wszystkie należą do Grupy Onet-RASP) w niedzielę razem zorganizują wieczór wyborczy, a w poniedziałek rano wyemitują kolejny program podsumowujący wybory. Prowadzącymi będą Łukasz Grass, Tomasz Lis, Michał Broniatowski, Marzena Suchan i Bartłomiej Paturej.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|