|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 22 Października 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Player.pl wprowadza płatną ofertę. Pakiety od 4,99 zł miesięcznie
Należący do TVN serwis wideo na żądanie Player.pl wprowadza płatną ofertę, z której korzystać będą mogli wszyscy internauci, nie tylko posiadacze abonamentu w sieci T-Mobile. Znajdą się w niej cztery pakiety: Plus, Live, Sport i Kids. Specjalną ofertę cenową przygotowano dla klientów Samsunga.
więcej
|
|
Google uruchamia serwis YouTube Red bez reklam za 9,99 dol. miesięcznie
Koncern Google ogłosił uruchomienie od 28 października płatnego, pozbawionego reklam serwisu YouTube Red. W ramach usługi dostępne będą klipy wideo, muzyka oraz oryginalne produkcje przygotowane dla YouTube Red. Platforma wystartuje na razie tylko w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
|
6 proc. więcej na reklamy w mediach pozainternetowych. Radio, magazyny i indoor najbardziej w górę
Tradycyjne media w trzech kwartałach br. zarobiły cennikowo 6,3 proc. więcej niż przed rokiem. Największe wzrosty osiągnęły indoor, radio i magazyny, a tylko gazety zanotowały spadek.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Średnio 60 tys. widzów Konkursu Chopinowskiego w TVP Kultura. 170 tys. oglądających finału
Trwające około 130 godzin transmisje z XVII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina w TVP Kultura gromadziły średnio 60 tys. widzów. Z kolei wybrane relacje w TVP HD miały 26 tys. osób.
więcej |
|
Sztab PO za 8,5 tys. zł wynajął od TVP studio na debatę
Po zakończeniu wtorkowej „Debaty Liderów”, organizowanej w budynku Telewizji Polskiej, premier Ewa Kopacz podsumowała dyskusję w studiu TVP, które wynajęto na zasadach komercyjnych za ponad 8,5 tys. zł. Do studia prowadziło odrębne wejście. Z kolei sztab PiS bez zgody nadawcy zmontował scenę na drodze przeciwpożarowej.
więcej |
|
Marek Żołędziowski: konsulting i e-marketing Deloitte z Digital One to obiecujący, ale trudniejszy model biznesowy
Przejęcie Digital One przez spółkę zależną Deloitte jest o tyle inne od wcześniejszych akwizycji i fuzji na polskim rynku marketingowym, że łączy świat consultingu ze światem contentu. To obiecujący, ale trudniejszy model biznesowy, obejmujący co prawda komplementarne usługi, ale z dwóch różnych kategorii - debiut Deloitte Digital w Polsce komentuje dla Wirtualnemedia.pl Marek Żołędziowski, CEO Group One.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Tomasz Marszałł żegna się z PKO BP. Zostanie szefem marketingu TVN
Tomasz Marszałł, obecnie szef marketingu banku PKO BP, przechodzi do Grupy TVN. Od grudnia br. objąć ma w niej funkcję dyrektora marketingu - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Wprost" o 36 proc. w dół. ,,W Sieci" zwiększa sprzedaż, a ,,Do Rzeczy" traci
W sierpniu br. pięć z dziewięciu tygodników opinii zanotowało spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Wprost”. Z kolei najwięcej zyskał „Tygodnik Powszechny”, a liderem zestawienia pozostał „Gość Niedzielny”.
więcej
|
Debata Kopacz-Szydło nie rozstrzygnęła o wyniku wyborów, liderki grały defensywnie (opinie)
|
RMF FM przeprosiło za użycie frazy ,,Nagłówki Nie Do Ogarnięcia"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Średnio 60 tys. widzów Konkursu Chopinowskiego w TVP Kultura. 170 tys. oglądających finału
Trwające około 130 godzin transmisje z XVII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina w TVP Kultura gromadziły średnio 60 tys. widzów. Z kolei wybrane relacje w TVP HD miały 26 tys. osób.
więcej
|
|
Sztab PO za 8,5 tys. zł wynajął od TVP studio na debatę
Po zakończeniu wtorkowej „Debaty Liderów”, organizowanej w budynku Telewizji Polskiej, premier Ewa Kopacz podsumowała dyskusję w studiu TVP, które wynajęto na zasadach komercyjnych za ponad 8,5 tys. zł. Do studia prowadziło odrębne wejście. Z kolei sztab PiS bez zgody nadawcy zmontował scenę na drodze przeciwpożarowej.
więcej
|
|
Staniały reklamy w TVN - najdroższe przy ,,Mam talent", ,,Masterchefie", ,,Faktach" i ,,Kuchennych rewolucjach"
W listopadzie br. w TVN najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy finałowym odcinku „Mam talent”, niedzielnych „Faktach” , „Kuchennych rewolucjach” i „Masterchefie”.
więcej
|
|
,,Nasz nowy dom", ,,Must be the music" i ,,Mega Hit" najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu
W ofercie reklamowej Polsatu na listopad najdroższe są spoty przy programach „Nasz nowy dom” i „Must be the music - Tylko muzyka”, wybranych filmach w paśmie „Mega Hit” oraz niedzielnych „Wydarzeniach”.
więcej
|
|
TTV zapłaciła karę za przekroczenie limitu reklam
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nałożył na należącą do Grupy TVN spółkę Stavkę karę w wysokości 10 tys. zł za przekroczenie ustawowego limitu czasu emisji reklam na antenie TTV. Nadawca karę już zapłacił.
więcej
|
|
Serial ,,Web Therapy" w całości do obejrzenia w Player.pl. ,,Pierwsza tak duża inwestycja do sieci"
W ofercie Player.pl zadebiutował nakręcony specjalnie dla serwisu serial komediowy „Web Therapy” . - To pierwsza tak wielka inwestycja do internetu - mówi Edward Miszczak, członek zarządu Grupy TVN ds. programowych. Kolejne odcinki będzie można oglądać za darmo co środę, całość produkcji od razu pojawiła się zaś w ofercie płatnej.
więcej
|
|
TVP dogadała się ze związkowcami. Fundusz socjalny zostanie odblokowany
Zarząd Telewizji Polskiej porozumiał się z działającymi w TVP związkami zawodowymi w sprawie stworzenia planu rzeczowo-finansowego niezbędnego do rozpoczęcia wypłat z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
więcej
|
|
Platforma nc+ z prawami do rozgrywek NBA na kolejne dwa lata
Platforma nc+ pozyskała prawa telewizyjne i internetowe do pokazywania rozgrywek amerykańskiej ligi koszykarskiej NBA na sezony 2015/2016 i 2016/2017. Mecze oglądać będzie można na kanałach własnych nc+ i w serwisie Canal+ Sport Online.
więcej
|
|
Nina Cieślińska: z 4Fun.TV na prowadzącą ,,Najlepszy Program" w Eska TV
Nina Cieślińska dołączyła do grona prowadzących kanału muzycznego Eska TV i będzie współgospodarzem interaktywnego magazynu „Najlepszy Program”. Zastąpi Martę Laux, która rozstała się z nadawcą.
więcej
|
|
Telewizja Polska odpowiada sztabowi PiS: każdy komitet dostał tyle samo wejściówek na debatę
We wtorek przed budynkiem Telewizji Polskiej doszło do przepychanek pracowników ochrony oraz przedstawicieli Prawa i Sprawiedliwości próbujących wejść na „Debatę Liderów”. PiS zarzucił nadawcy selekcję. - Trzy godziny przed debatą KW PiS zażądał podwojenia liczby identyfikatorów umożliwiających dostęp do garderoby i studia - tłumaczy centrum informacji TVP.
więcej
|
|
Debata ośmiu liderów partyjnych mniej popularna od starcia Kopacz-Szydło
Średnio 6,7 mln widzów oglądało w siedmiu kanałach TVP, Polsatu i TVN wtorkową debatę liderów ośmiu komitetów wyborczych. To o 1,3 mln osób mniej niż zgromadziła przed telewizorami poniedziałkowa dyskusja Kopacz-Szydło.
więcej
|
|
,,Safe House" w Ale Kino+
4 i 11 listopada 2015 roku Ale Kino+ pokaże miniserial „Safe House”.
więcej
|
|
,,Solidarność" TVP: użycie siły przez ochroniarzy przed debatą to skandal. TVP: sztabowcy PiS przełamali linię ochrony
Komisja zakładowa NSZZ „Solidarność” w Telewizji Polskiej krytykuje użycie siły przez firmę ochroniarską zabezpieczającą środową „Debatę liderów” w siedzibie TVP. - Wbrew wcześniej poczynionym uzgodnieniom pomiędzy komitetami i organizującymi stacjami telewizyjnymi, przedstawiciele PiS zdecydowali się na przełamanie linii kontroli i wymuszanie wejścia do strefy chronionej osób nie posiadających identyfikatorów - tłumaczy to TVP.
więcej
|
|
,,Dzika Tajlandia" w Nat Geo Wild
8 listopada 2015 roku Nat Geo Wild rozpocznie emisję dokumentu „Dzika Tajlandia”.
więcej
|
|
,,Dziewczyny z butiku DASH" w E!
25 października 2015 roku kanał E! rozpocznie emisję nowego serialu „Dziewczyny z butiku DASH".
więcej
|
|
Reklama |
|
|
6 proc. więcej na reklamy w mediach pozainternetowych. Radio, magazyny i indoor najbardziej w górę
Tradycyjne media w trzech kwartałach br. zarobiły cennikowo 6,3 proc. więcej niż przed rokiem. Największe wzrosty osiągnęły indoor, radio i magazyny, a tylko gazety zanotowały spadek.
więcej
|
|
Marek Żołędziowski: konsulting i e-marketing Deloitte z Digital One to obiecujący, ale trudniejszy model biznesowy
Przejęcie Digital One przez spółkę zależną Deloitte jest o tyle inne od wcześniejszych akwizycji i fuzji na polskim rynku marketingowym, że łączy świat consultingu ze światem contentu. To obiecujący, ale trudniejszy model biznesowy, obejmujący co prawda komplementarne usługi, ale z dwóch różnych kategorii - debiut Deloitte Digital w Polsce komentuje dla Wirtualnemedia.pl Marek Żołędziowski, CEO Group One.
więcej
|
|
KFC promuje się teleturniejem na Snapchacie (wideo)
Marka KFC, należąca do AmRest Polska, jest promowana w pierwszym polskim teleturnieju na Snapchacie - „Snap & Bite”. Akcję producent realizuje we współpracy z agencją McCann Worlgroup.
więcej
|
|
AMS zaczyna budowę 600 wiat przystankowych w Krakowie
Firma reklamy zewnętrznej AMS poszerza portfolio nośników premium w wiatach przystankowych. Z paneli premium citylight, które do tej pory dostępne były tylko w Warszawie, od teraz można korzystać także w Krakowie.
więcej
|
|
Bohaterowie ,,Powrotu do przyszłości" reklamują Toyotę Mirai (wideo)
W nowym spocie Toyoty Christopher Lloyd i Michael J. Fox ponownie wcielają się w swoje role z filmu „Powrót do przyszłości”, by zareklamować Toyotę Mirai - pierwszy seryjny samochód napędzany wodorem.
więcej
|
|
Dentsu Aegis Network tworzy agencję marketingu lifestyle'owego MKTG
Grupa Dentsu Aegis Network, do której w Polsce należą m.in. Carat, Isobar, Posterscope, Vizeum ogłosiła powstanie globalnej marki wchodzącej w skład tej sieci: agencji marketingu lifestyle MKTG, do przejęcia której doszło w sierpniu ubiegłego roku.
więcej
|
|
3M promuje rozwiązana do ochrony danych przed ,,wścibskim okiem" (wideo)
Koncern 3M zaczął kampanię reklamową pod hasłem „Wścibskie oko” promująca jego rozwiązania dotyczące bezpieczeństwa danych. Akcję przygotowała agencja ArtGroup.
więcej
|
|
Marlena Wieteska: z Gamfi na dyrektora sprzedaży w Novem
Marlena Wieteska objęła funkcję dyrektora sprzedaży w firmie Novem. Poprzednio pracowała w Gamfi, a wcześniej w działach marketingu Handlobanku, Citibanku i Raiffeisen Banku.
więcej
|
|
Deloitte wchodzi na polski rynek e-marketingu, przejmując Digital One
Należąca do koncernu doradczego Deloitte globalna agencja interaktywno-konsultingowa Deloitte Digital kupiła polską agencję marketingu internetowego Digital One. Tym samym zaczyna działalność na rynku środkowoeuropejskim.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Tygodnik Zamojski" na czele sprzedaży. ,,Lokalna Gazeta Kutna i Regionu" najbardziej w dół
W sierpniu br. na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, zaś najwięcej straciła „Lokalna Gazeta Kutna i Regionu”.
więcej
|
|
Kluczowy dowód w sprawie Kamila Durczoka przeciw ,,Wprost" ma być w laptopie Sylwestra Latkowskiego
Obrońca dziennikarzy „Wprost” w procesie wytoczonym przez Kamila Durczoka poinformował sąd, że w komputerze Sylwestra Latkowskiego odnaleziono dokument mogący mieć kluczowe znaczenie w sprawie. Ma to zmniejszyć liczbę świadków pozostałych do przesłuchania.
więcej
|
|
Ewa Kopacz pozywa ,,W Sieci" za okładkę z burką i dynamitem, chce przeprosin i 30 tys. zł na cel charytatywny
Premier Ewa Kopacz złożyła pozew przeciw tygodnikowi „W Sieci” (Fratria) za jego okładkę z końca września br., na której została przedstawiona w burce i z laskami dynamitu. Od wydawcy i redaktora naczelnego pisma domaga się przeprosin i wpłaty 30 tys. zł na cel charytatywny.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Player.pl wprowadza płatną ofertę. Pakiety od 4,99 zł miesięcznie
Należący do TVN serwis wideo na żądanie Player.pl wprowadza płatną ofertę, z której korzystać będą mogli wszyscy internauci, nie tylko posiadacze abonamentu w sieci T-Mobile. Znajdą się w niej cztery pakiety: Plus, Live, Sport i Kids. Specjalną ofertę cenową przygotowano dla klientów Samsunga.
więcej
|
|
Google uruchamia serwis YouTube Red bez reklam za 9,99 dol. miesięcznie
Koncern Google ogłosił uruchomienie od 28 października płatnego, pozbawionego reklam serwisu YouTube Red. W ramach usługi dostępne będą klipy wideo, muzyka oraz oryginalne produkcje przygotowane dla YouTube Red. Platforma wystartuje na razie tylko w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
|
KFC promuje się teleturniejem na Snapchacie (wideo)
Marka KFC, należąca do AmRest Polska, jest promowana w pierwszym polskim teleturnieju na Snapchacie - „Snap & Bite”. Akcję producent realizuje we współpracy z agencją McCann Worlgroup.
więcej
|
|
Player.pl pracuje nad programami ,,My lovestories", "Start u up!" i "Lip sync battle"
Nakręcono już ponad 30 odcinków formatu „My lovestories”, który dla serwisu wideo na żądanie Player.pl szykuje firma Rochstar. Odpowiada ona też za produkcję internetowego reality-show „Start u up”, z kolei Golden Media Polska przygotowuje dla Player.pl show „Lip sync battle”.
więcej
|
|
Komputery i internet powszechne wśród Polaków, ponad 90 proc. firm z dostępem do sieci
W 2015 roku 77,9 procent gospodarstw domowych w Polsce miało przynajmniej jeden komputer, a 75,8 procent było połączonych z internetem. 92,7 procent firm posiada dostęp do sieci, a 65,4 procent prowadzi własną stronę internetową - podał Główny Urząd Statystyczny.
więcej
|
|
W Google Photos najwięcej zdjęć jedzenia, psów, samochodów i wycieczek do Paryża
Z danych udostępnionych przez Google wynika, że w usłudze Google Photos użytkownicy najczęściej przechowują fotografie potraw, psy mają zdecydowaną przewagę nad innymi zwierzętami, wśród przedmiotów królują zdjęcia samochodów, a najchętniej fotografowanym miastem jest Paryż.
więcej
|
|
Twitter wprowadza narzędzie Polls do tworzenia ankiet (wideo)
Twitter udostępni użytkownikom nowe narzędzie pozwalające na samodzielne tworzenie ankiet w serwisie. - To nowy sposób masowego anagażowania odbiorców i poznania ich opinii - zapowiada Twitter na swoim blogu.
więcej
|
|
Yahoo porozumiał się z Google, będzie prezentować wyniki z jego wyszukiwarki
Koncerny Yahoo i Google zawarły porozumienie, zgodnie z którym w wynikach wyszukiwania Yahoo będą się pojawiały zarówno płatne, jak i organiczne linki pochodzące z Google. Umowa dotyczy wyszukiwarek stacjonarnych i mobilnych, nie obejmuje jednak rynku europejskiego.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|