Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 21 Października 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Tomasz Marszałł żegna się z PKO BP. Zostanie szefem marketingu TVN

Tomasz Marszałł, obecnie szef marketingu banku PKO BP, przechodzi do Grupy TVN. Od grudnia br. objąć ma w niej funkcję dyrektora marketingu - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Barbara Bilińska-Kępa będzie dyrektorem programowym Telewizji Puls

Barbara Bilińska-Kępa, dotąd szefowa ds. programowych i marketingu w polskim biurze A+E Networks, zostanie dyrektorem programowym Telewizji Puls - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Wprost" o 36 proc. w dół. ,,W Sieci" zwiększa sprzedaż, a ,,Do Rzeczy" traci

W sierpniu br. pięć z dziewięciu tygodników opinii zanotowało spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Wprost”. Z kolei najwięcej zyskał „Tygodnik Powszechny”, a liderem zestawienia pozostał „Gość Niedzielny”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Hill + Knowlton Strategies poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor praktyki Corporate / Public Affairs

Hill + Knowlton Strategies poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor praktyki Healthcare

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Manager

K2 Media poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Media Planner

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Performance Sales Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Performance Account Manager

Ringier Axel Springer Media poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Manager

Fine Performance poszukuje osoby na stanowisko
Junior PPC Manager

Newsweek Polska poszukuje osoby na stanowisko
New Biznes Menedżer

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Ekspert ds Sprzedaży i Realizacji Projektów Specjalnych

PJATK i FIZ poszukuje osoby na stanowisko
MBA 4 IT

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Executive Assistant

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Superstacja chce uruchomić nowy kanał telewizyjny NonStop24

Superstacja do konkursu na nadawanie na ósmym multipleksie telewizji cyfrowej kanału lokalno-samorządowego zgłosiła projekt stacji NonStop 24. Ma ona nadawać audycje informacyjne i publicystyczne, a także rozrywkowe. więcej

 
,,Do Rzeczy" publikuje sprostowanie do artykułu Ziemkiewicza. ,,Zarząd TVP powinien podać się do dymisji"

W bieżącym wydaniu „Do Rzeczy” (Orle Pióro) opublikowano sprostowanie prezesa Telewizji Polskiej Janusza Daszczyńskiego do artykułu Rafała A. Ziemkiewicza. Publicysta opisał m.in. sposób transmisji przez TVP Info wystąpienia prezydenta Andrzeja Dudy oraz czas jaki poświęcono mu w kampanii. - Jedyną przyzwoitą reakcją kierownictwa TVP na mój tekst byłoby podanie się do dymisji - odpowiada Ziemkiewicz. więcej

 
Kino Polska TV udziałowcem stacji lokalnej, którą szykuje PIKE. Za 10 mln zł

Kino Polska TV kupiło 49 proc. udziałów w spółce Cable Television Networks & Partner, która ubiega się o nadawanie na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej stacji o charakterze lokalno-samorządowym. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Debata Kopacz-Szydło nie rozstrzygnęła o wyniku wyborów, liderki grały defensywnie (opinie)

Telewizyjne starcie Ewy Kopacz i Beaty Szydło nie zmieniło politycznych nastrojów w społeczeństwie ani nie wskazało, kto wygra wybory. Obie kandydatki opanował strach, skupiały się na defensywie, a nie na konkretach - debatę liderek PO i PiS oceniają Hanna Lis, Konrad Piasecki, Sławomir Jastrzębowski, Michał Karnowski, Mikołaj Wójcik i Eryk Mistewicz. więcej

RMF FM przeprosiło za użycie frazy ,,Nagłówki Nie Do Ogarnięcia"

Radio RMF FM przeprosiło za wykorzystanie na swojej stronie internetowej frazy „Nagłówki Nie Do Ogarnięcia”, pod którą na Facebooku funkcjonuje popularny profil, wytykający wpadki dziennikarskie. więcej

Prawicowa blogerka atakuje rodzinę Lisów na Twitterze. Hanna Lis: zostały podjęte kroki prawne
Rock Radio odpiera oskarżenia Jerzego Zelnika o ,,ubecką prowokację" i publikuje całą rozmowę z nim
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Tomasz Marszałł żegna się z PKO BP. Zostanie szefem marketingu TVN

Tomasz Marszałł, obecnie szef marketingu banku PKO BP, przechodzi do Grupy TVN. Od grudnia br. objąć ma w niej funkcję dyrektora marketingu - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Barbara Bilińska-Kępa będzie dyrektorem programowym Telewizji Puls

Barbara Bilińska-Kępa, dotąd szefowa ds. programowych i marketingu w polskim biurze A+E Networks, zostanie dyrektorem programowym Telewizji Puls - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Superstacja chce uruchomić nowy kanał telewizyjny NonStop24

Superstacja do konkursu na nadawanie na ósmym multipleksie telewizji cyfrowej kanału lokalno-samorządowego zgłosiła projekt stacji NonStop 24. Ma ona nadawać audycje informacyjne i publicystyczne, a także rozrywkowe. więcej

 
Kino Polska TV udziałowcem stacji lokalnej, którą szykuje PIKE. Za 10 mln zł

Kino Polska TV kupiło 49 proc. udziałów w spółce Cable Television Networks & Partner, która ubiega się o nadawanie na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej stacji o charakterze lokalno-samorządowym. więcej

 
Koniec serialu ,,Wesołowska i mediatorzy" w TVN7. 240 tys. widzów

Serial „Wesołowska i mediatorzy” w TVN7 oglądało średnio 245 tys. widzów, o 54 tys. więcej niż śledziło stację w tym paśmie rok temu. Siódemka w czasie emisji formatu przegrywała walkę o widza z TV4, ale była lepsza od TV Puls. więcej

 
2,4 mln abonentów sieci kablowych korzysta z internetu

Operatorzy sieci kablowych, którzy dostarczają klientom 18 proc. łączy internetowych w Polsce, przyczynili się do ok. 4-5 proc. całkowitego wzrostu gospodarczego w naszym kraju w ostatnich latach - wynika z raportu przygotowanego przez firmę doradczą PwC przy współpracy z Polską Izbą Komunikacji Elektronicznej. więcej

 
Rada nadzorcza TVP nie zajęła stanowiska w sprawie redakcji tematycznych

Na ostatnim posiedzeniu członkowie rady nadzorczej Telewizji Polskiej nie dyskutowali nad projektem zarządu o utworzeniu w spółce trzech redakcji tematycznych. Temat ma powrócić pod koniec października - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
8 mln widzów oglądało debatę Kopacz-Szydło

Poniedziałkową debatę przedwyborczą Ewy Kopacz i Beaty Szydło obejrzało na siedmiu antenach kanałów TVP, Polsatu i TVN średnio 8 mln widzów. Najwięcej osób  - ponad 5 mln - śledziło dyskusję obu kandydatek w telewizyjnej Jedynce. więcej

 
Młodzieżowa Liga Mistrzów w kanałach nc+

Platforma nc+ na trzy sezony pozyskała prawa do pokazywania meczów UEFA Youth League, czyli młodzieżowej odsłony Ligi Mistrzów UEFA. więcej

 
Filmbox z ambientową promocją dla serialu ,,Poirot"

Kanał Filmbox przygotował niestandardową kampanię promującą serial „Poirot” emitowany w kanale Filmbox. To już druga tego typu akcja promocyjna dla kanału z portfolio Kino Polska TV, a w planach są już kolejne. więcej

 
Rusza ,,Powrót do przeszłości" w Canal+ Discovery. Prowadzi Krzysztof Unrug

Stacja Canal+ Discovery rozpoczyna emisję programu „Powrót do przeszłości”, w którym pokazani zostaną ludzie uczestniczący w rekonstrukcjach historycznych bitew. Poprowadzi go dziennikarz i aktor Krzysztof Unrug.   więcej

 
,,Polowanie na Hitlera" w History

10 listopada 2015 roku History rozpocznie emisję cyklu „Polowanie na Hitlera”. więcej

 
Hanna Lis: znakomite wystąpienie wiecowe Szydło kontra hermetyczny język Kopacz

Debata nie była dla mnie ciekawa. Zarówno premier Ewa Kopacz jak i aspirująca do tej funkcji Beata Szydło nie starały się wyjść nawet o centymetr poza wyobrażenia o nich własnych elektoratów - ocenia Hanna Lis, dziennikarka „Panoramy” TVP2. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM na czele słuchalności w godzinach popołudniowych w dni powszednie (raport)

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w III kwartale 2015 roku w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat w dni powszednie w godzinach popołudniowych (15.00 - 17.59) zajęło RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radio ZET i Polsat News przygotują wspólnie wieczór wyborczy ,,Polska wybiera"

W niedzielę 25 października na antenie Polsat News i Radia ZET wyemitowany zostanie wieczór wyborczy „Polska wybiera”. Gospodarzami w studiu Telewizji Polsat będą Dorota Gawryluk i Jarosław Gugała, a w studiu Radia ZET Paula Michalik i Roman Osica. więcej

 
Beata Jewiarz prowadzi program ,,Mnie się to podoba" w RDC

We wtorek na antenie Polskiego Radia RDC zadebiutowała poranna audycja „Mnie się to podoba”, której autorką i prowadzącą jest dziennikarka Beata Jewiarz. więcej

 
Grzegorz Tutkaj dyrektorem promocji Radia Wawa

Grzegorz Tutkaj został nowym dyrektorem promocji sieci Radia Wawa. Bartek Tyrawski, który dotąd łączył tę funkcję z byciem prezesem Promotor United Entertainment, skoncentruje się wyłącznie na zarządzaniu spółką eventową. więcej

 
Radio Wawa z większą mocą nadajnika w Skawinie

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała o zwiększeniu mocy nadajnika Radia Wawa Kraków znajdującego się w podkrakowskiej Skawinie. więcej

 
Konrad Piasecki: obie kandydatki mogą o sobie powiedzieć: wypadłam dobrze, wygrałam

We wczorajszej debacie nie ma zwycięzcy, Kopacz i Szydło nie odpowiadały na pytania prowadzących. Póki politycy nie uwierzą, że z dziennikarzami można poważnie debatować i traktować ich jak partnerów, a nie osaczać tysiącem ograniczeń, to debaty będą tak wyglądały - ocenia Konrad Piasecki, dziennikarz RMF FM. więcej

 
Reklama  
 
Tomasz Marszałł żegna się z PKO BP. Zostanie szefem marketingu TVN

Tomasz Marszałł, obecnie szef marketingu banku PKO BP, przechodzi do Grupy TVN. Od grudnia br. objąć ma w niej funkcję dyrektora marketingu - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Anita Kotlińska i Adam Kaczanowski jako head of creative team w Lemon Sky J. Walter Thompson Poland

Pracę w agencji reklamowej w Lemon Sky J. Walter Thompson Poland w funkcji head of creative team zaczęli Anita Kotlińska i Adam Kaczanowski. Kotlińska pracowała wcześniej w m.in. w AdFabrika FCB, BBDO Warszawa i TBWA, a Kaczanowski - w Just. więcej

 
Zbliżenie z mocą w stacji kosmicznej reklamuje Braveran (wideo)

Nowa kampania reklamowa suplementu diety Braveran (produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska) rozgrywa się na statku kosmicznym. Akcję producent przygotował wspólnie z firmami marketingowymi Rio de Post i Mindshare Polska. więcej

 
Krystyna Janda reklamuje swoją markę kosmetyków (wideo)

Krystyna Janda występuje w kampanii reklamowej swoich kosmetyków Janda dostępnych w sieci Rossmann. Autorem reklamy pod hasłem „Bądź piękna” jest firma Badi Badi. więcej

 
Pepsi promowana w ,,legendarnej" puszce z lat 80.

PepsiCo Poland wprowadza na sklepowe półki limitowaną edycję napojów Pepsi nawiązującą do lat 80. Towarzyszyć temu będzie akcja pod hasłem „Legendarna edycja Pepsi” oraz kampania przygotowana przez BBDO, OMD Media Direction, Digital One i Questia. więcej

 
,,Siła jest w nas!" - Lubelskie reklamuje walory turystyczne i gospodarcze (wideo)

Od początku października trwa kampania reklamowa województwa lubelskiego promująca zarówno atrakcje turystyczne i kulturowe, jak też walory gospodarcze. Akcja jest prowadzona w kraju i na wybranych rynkach zagranicznych. więcej

 
Piotr Adamczyk ,,w trzech prostych krokach" reklamuje lokatę na 5 proc. w eurobanku (wideo)

W nowej kampanii eurobanku z udziałem Piotra Adamczyka reklamowana jest lokata z promocyjnym oprocentowaniem wynoszącym 5 proc. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Agency i Starcom. więcej

 
,,Naładuj swój zespół świąteczną energią" w bożonarodzeniowej kampanii Sodexo

Firma Sodexo zaczęła kampanię reklamującą oferowane przez siebie usługi motywacyjne dla pracowników z okazji Bożego Narodzenia. Akcja, przygotowana przez firmy marketingowe Peppermint, Mindshare Polska i ConTrust Communication, przebiega pod hasłem „Naładuj swój zespół świąteczną energią”. więcej

 
PiS przerabia krytyczny spot PO z Macierewiczem, a PO - PiS-u z Lewandowskim (wideo)

W swoim nowym spocie wyborczym Prawo i Sprawiedliwość żartuje z krytykowania Antoniego Macierewicza przez polityków Platformy Obywatelskiej. Natomiast PO przerobiła klip krytykujący Janusza Lewandowskiego - jeden z serii „Wszyscy ludzie Ewy Kopacz” - na pochwałę tego polityka. więcej

 
Multum PR przygotuje logo i serwis internetowy Omegi

Agencja Multum PR rozpoczyna współpracę z firmą Omega, działającą w branży elektrociepłowniczej i chemicznej. więcej

 
Kornelia Rudnik specjalistą ds. social media w click community

Kornelia Rudnik dołączyła do zespołu agencji click community, gdzie objęła stanowisko social media specialist. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Swarovski: 120th Birthday Alberta Symphony Orchestra: A classical tour 303 Products: Sunscreen Adelaide Zoo: Zoos SA Record Store Day: Uncompress your Music
 
Prasa  
 
,,Wprost" o 36 proc. w dół. ,,W Sieci" zwiększa sprzedaż, a ,,Do Rzeczy" traci

W sierpniu br. pięć z dziewięciu tygodników opinii zanotowało spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Wprost”. Z kolei najwięcej zyskał „Tygodnik Powszechny”, a liderem zestawienia pozostał „Gość Niedzielny”. więcej

 
,,Do Rzeczy" publikuje sprostowanie do artykułu Ziemkiewicza. ,,Zarząd TVP powinien podać się do dymisji"

W bieżącym wydaniu „Do Rzeczy” (Orle Pióro) opublikowano sprostowanie prezesa Telewizji Polskiej Janusza Daszczyńskiego do artykułu Rafała A. Ziemkiewicza. Publicysta opisał m.in. sposób transmisji przez TVP Info wystąpienia prezydenta Andrzeja Dudy oraz czas jaki poświęcono mu w kampanii. - Jedyną przyzwoitą reakcją kierownictwa TVP na mój tekst byłoby podanie się do dymisji - odpowiada Ziemkiewicz. więcej

 
,,National Geographic Polska" z nowym serwisem internetowym, Łukasz Głombicki w redakcji

Serwis internetowy miesięcznika podróżniczego „National Geographic Polska” (Burda International Polska) został uruchomiony w nowej wersji. Do redakcji jako online manager dołączył Łukasz Głombicki, poprzednio związany z Gazeta.pl. więcej

 
Czytelnictwo dzienników w województwach: nowi liderzy w sześciu regionach

W sześciu województwach zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie od marca do sierpnia 2015 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,The New York Times" i Google z darmową aplikacją i filmami dokumentalnymi VR

„The New York Times” i koncern Google zaoferują czytelnikom dziennika dostęp do darmowej aplikacji VR oraz zestawów Google Cardboard. Dzięki temu możliwe będzie obejrzenie filmu dokumentalnego zrealizowanego w technice wirtualnej rzeczywistości opowiadającego o dramacie dzieci będących uchodźcami. więcej

 
Jerzy Baczyński przewodniczącym 41. Światowego Kongresu FIPP

Jerzy Baczyński, prezes i redaktor naczelny „Polityki” oraz wiceszef Izby Wydawców Prasy, zostanie przewodniczącym 41. Światowego Kongresu FIPP, który odbędzie się w 2017 roku w Warszawie. więcej

 
Jedynki  
 
 
Tygodnik Powszechny - 2015-10-21 Polityka - 2015-10-21 Focus - 2015-10-20 Rewia - 2015-10-20 Harper's Bazaar (świat) - 2015-10-20
 
Internet  
 
,,National Geographic Polska" z nowym serwisem internetowym, Łukasz Głombicki w redakcji

Serwis internetowy miesięcznika podróżniczego „National Geographic Polska” (Burda International Polska) został uruchomiony w nowej wersji. Do redakcji jako online manager dołączył Łukasz Głombicki, poprzednio związany z Gazeta.pl. więcej

 
Poufne dane są powszechnie sprzedawane w sieci, ceny od kilkuset do kilku tys. dolarów

Na czarnym rynku cyberprzestępcy oferują szeroką gamę poufnych danych pozwalających na okradanie kont bankowych czy kart kredytowych. Za dostęp do takich informacji trzeba zapłacić od kilkuset do kilku tysięcy dolarów w zależności od kwot, które można uzyskać z kradzieży - wynika z analiz Intel Security. więcej

 
E-reklamy w systemie pay-per-click skuteczne według większości marketerów

Według 78 proc. pracowników marketingu reklamy w systemie pay-per-click są skutecznym rozwiązaniem reklamowym, zaś najważniejsze kanały w zastosowaniu PPC to reklamy tekstowe, remarketing i reklamy mobilne - wynika z badań firmy analitycznej Hanapin Marketing. więcej

 
Apple Music ma 15 mln użytkowników, 6,5 mln płaci za dostęp

Koncern Apple ujawnił, że z jego muzycznego serwisu Apple Music korzysta obecnie 6,5 miliona użytkowników płatnych subskrypcji. Kolejnych 8,5 miliona to osoby korzystające z darmowego okresu próbnego. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Największe firmy badające media tworzą Porozumienie Badaczy Mediów

Spółki Polskie Badania Czytelnictwa, Polskie Badania Internetu, Nielsen Audience Measurement, Kantar Media i Komitet Badań Radiowych utworzyły Porozumienie Badaczy Mediów. Chcą wspólnie budować wartość i wiarygodność badań mediów. więcej

 
10 nowych osób w IQS, Peretiatkowicz i Duś szefami zespołów

W ciągu dwóch ostatnich miesięcy do agencji badawczej IQS dołączyło w sumie ponad 10 osób. Ostatnio nowymi szefami zespołów zostali Dorota Peretiatkowicz i Mateusz Duś. więcej

 
14 proc. Polaków interesuje się muzyką klasyczną

Odsetek osób interesujących się muzyką klasyczną od kilku lat oscyluje wokół 14 proc. Oznacza to, że na ogłoszenie wyników Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina mogą czekać ponad 3 miliony dorosłych Polaków - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Public Relations  
 
Magnifico sprzedaje 67,5 proc. udziałów funduszowi Equimaxx i zmieni strategię
 
Krystian Dudek: debata na remis, ale before i after party wygrała Szydło
 
On Board i Think Kong przygotują edukacyjną kampanię Kruszwicy
 
Consulting & More wypromuje markę Blanc MariCl?
 
Good One PR wypromuje Vibrostation Poland
 
Technologie  
 
Debiutuje smartfon HTC One A9 z 5-calowym ekranem i Snapdragonem 617 w cenie od 429 euro (wideo)
 
Yoga 900 i Yoga Home 900 - nowe komputery od Lenovo od 1199,99 USD (wideo)
 
Gospodarka  
 
Enea może przejąć Bogdankę. "Zwiększy to bezpieczeństwo energetyczne Polski"
 
Znak towarowy można wydzierżawić. Dzięki temu zapłacisz od przychodu niższy podatek
 
Polska Agencja Kosmiczna ma 10 mln zł budżetu. Chce wspierać transfer nowoczesnych technologii z nauki do przemysłu
 
Wracają nadzieje na wzrosty za oceanem. Inwestorzy powinni zwrócić uwagę na małe i średnie spółki
 
Im niższe zarobki, tym większe pogorszenie nastroju jesienią
 
Deflacja utrzyma się przez dłuższy czas. Powodem jest słabość konsumentów oraz nadpodaż po stronie produkcji
 
Reformy w Chinach i opóźnienie podwyżki stóp w USA powinny wesprzeć polską walutę
 
Katarzyna Urbańska wicedyrektorem ds. usług finansowych w PwC
 
Kultura/Rozrywka  
 
Oto nowy zwiastun filmu "Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy" (wideo)
 
Grimes zapowiada album "Art Angels"
 
Trzeci sezon serialu "Piraci" (zobacz zwiastun)
 
Netflix pokaże serial "Kochane kłopoty"
 
Faith No More pokazali "Sunny Side Up" (wideo)
 
"What If" - nadchodzi nowe "Z archiwum X" (wideo)
 
Blog  
 
Lista najlepszych pracodawców wg Forbes i co ma do niej CX-Day? - Janusz Kamieński
 
Jak Chopin z Kopaczową i Szydło wygrał. - Ewaryst Fedorowicz
 
Świat się chwieje - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Po trupach - Paweł Tomczyk
 
Życie jak zawody - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl