|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 21 Października 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Tomasz Marszałł żegna się z PKO BP. Zostanie szefem marketingu TVN
Tomasz Marszałł, obecnie szef marketingu banku PKO BP, przechodzi do Grupy TVN. Od grudnia br. objąć ma w niej funkcję dyrektora marketingu - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Barbara Bilińska-Kępa będzie dyrektorem programowym Telewizji Puls
Barbara Bilińska-Kępa, dotąd szefowa ds. programowych i marketingu w polskim biurze A+E Networks, zostanie dyrektorem programowym Telewizji Puls - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Wprost" o 36 proc. w dół. ,,W Sieci" zwiększa sprzedaż, a ,,Do Rzeczy" traci
W sierpniu br. pięć z dziewięciu tygodników opinii zanotowało spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Wprost”. Z kolei najwięcej zyskał „Tygodnik Powszechny”, a liderem zestawienia pozostał „Gość Niedzielny”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Debata Kopacz-Szydło nie rozstrzygnęła o wyniku wyborów, liderki grały defensywnie (opinie)
Telewizyjne starcie Ewy Kopacz i Beaty Szydło nie zmieniło politycznych nastrojów w społeczeństwie ani nie wskazało, kto wygra wybory. Obie kandydatki opanował strach, skupiały się na defensywie, a nie na konkretach - debatę liderek PO i PiS oceniają Hanna Lis, Konrad Piasecki, Sławomir Jastrzębowski, Michał Karnowski, Mikołaj Wójcik i Eryk Mistewicz.
więcej
|
RMF FM przeprosiło za użycie frazy ,,Nagłówki Nie Do Ogarnięcia"
Radio RMF FM przeprosiło za wykorzystanie na swojej stronie internetowej frazy „Nagłówki Nie Do Ogarnięcia”, pod którą na Facebooku funkcjonuje popularny profil, wytykający wpadki dziennikarskie.
więcej
|
Prawicowa blogerka atakuje rodzinę Lisów na Twitterze. Hanna Lis: zostały podjęte kroki prawne
|
Rock Radio odpiera oskarżenia Jerzego Zelnika o ,,ubecką prowokację" i publikuje całą rozmowę z nim
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Tomasz Marszałł żegna się z PKO BP. Zostanie szefem marketingu TVN
Tomasz Marszałł, obecnie szef marketingu banku PKO BP, przechodzi do Grupy TVN. Od grudnia br. objąć ma w niej funkcję dyrektora marketingu - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Barbara Bilińska-Kępa będzie dyrektorem programowym Telewizji Puls
Barbara Bilińska-Kępa, dotąd szefowa ds. programowych i marketingu w polskim biurze A+E Networks, zostanie dyrektorem programowym Telewizji Puls - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Superstacja chce uruchomić nowy kanał telewizyjny NonStop24
Superstacja do konkursu na nadawanie na ósmym multipleksie telewizji cyfrowej kanału lokalno-samorządowego zgłosiła projekt stacji NonStop 24. Ma ona nadawać audycje informacyjne i publicystyczne, a także rozrywkowe.
więcej
|
|
Kino Polska TV udziałowcem stacji lokalnej, którą szykuje PIKE. Za 10 mln zł
Kino Polska TV kupiło 49 proc. udziałów w spółce Cable Television Networks & Partner, która ubiega się o nadawanie na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej stacji o charakterze lokalno-samorządowym.
więcej
|
|
Koniec serialu ,,Wesołowska i mediatorzy" w TVN7. 240 tys. widzów
Serial „Wesołowska i mediatorzy” w TVN7 oglądało średnio 245 tys. widzów, o 54 tys. więcej niż śledziło stację w tym paśmie rok temu. Siódemka w czasie emisji formatu przegrywała walkę o widza z TV4, ale była lepsza od TV Puls.
więcej
|
|
2,4 mln abonentów sieci kablowych korzysta z internetu
Operatorzy sieci kablowych, którzy dostarczają klientom 18 proc. łączy internetowych w Polsce, przyczynili się do ok. 4-5 proc. całkowitego wzrostu gospodarczego w naszym kraju w ostatnich latach - wynika z raportu przygotowanego przez firmę doradczą PwC przy współpracy z Polską Izbą Komunikacji Elektronicznej.
więcej
|
|
Rada nadzorcza TVP nie zajęła stanowiska w sprawie redakcji tematycznych
Na ostatnim posiedzeniu członkowie rady nadzorczej Telewizji Polskiej nie dyskutowali nad projektem zarządu o utworzeniu w spółce trzech redakcji tematycznych. Temat ma powrócić pod koniec października - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
8 mln widzów oglądało debatę Kopacz-Szydło
Poniedziałkową debatę przedwyborczą Ewy Kopacz i Beaty Szydło obejrzało na siedmiu antenach kanałów TVP, Polsatu i TVN średnio 8 mln widzów. Najwięcej osób - ponad 5 mln - śledziło dyskusję obu kandydatek w telewizyjnej Jedynce.
więcej
|
|
Młodzieżowa Liga Mistrzów w kanałach nc+
Platforma nc+ na trzy sezony pozyskała prawa do pokazywania meczów UEFA Youth League, czyli młodzieżowej odsłony Ligi Mistrzów UEFA.
więcej
|
|
Filmbox z ambientową promocją dla serialu ,,Poirot"
Kanał Filmbox przygotował niestandardową kampanię promującą serial „Poirot” emitowany w kanale Filmbox. To już druga tego typu akcja promocyjna dla kanału z portfolio Kino Polska TV, a w planach są już kolejne.
więcej
|
|
Rusza ,,Powrót do przeszłości" w Canal+ Discovery. Prowadzi Krzysztof Unrug
Stacja Canal+ Discovery rozpoczyna emisję programu „Powrót do przeszłości”, w którym pokazani zostaną ludzie uczestniczący w rekonstrukcjach historycznych bitew. Poprowadzi go dziennikarz i aktor Krzysztof Unrug.
więcej
|
|
,,Polowanie na Hitlera" w History
10 listopada 2015 roku History rozpocznie emisję cyklu „Polowanie na Hitlera”.
więcej
|
|
Hanna Lis: znakomite wystąpienie wiecowe Szydło kontra hermetyczny język Kopacz
Debata nie była dla mnie ciekawa. Zarówno premier Ewa Kopacz jak i aspirująca do tej funkcji Beata Szydło nie starały się wyjść nawet o centymetr poza wyobrażenia o nich własnych elektoratów - ocenia Hanna Lis, dziennikarka „Panoramy” TVP2.
więcej
|
|
Radio |
|
|
RMF FM na czele słuchalności w godzinach popołudniowych w dni powszednie (raport)
Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w III kwartale 2015 roku w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat w dni powszednie w godzinach popołudniowych (15.00 - 17.59) zajęło RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radio ZET i Polsat News przygotują wspólnie wieczór wyborczy ,,Polska wybiera"
W niedzielę 25 października na antenie Polsat News i Radia ZET wyemitowany zostanie wieczór wyborczy „Polska wybiera”. Gospodarzami w studiu Telewizji Polsat będą Dorota Gawryluk i Jarosław Gugała, a w studiu Radia ZET Paula Michalik i Roman Osica.
więcej
|
|
Beata Jewiarz prowadzi program ,,Mnie się to podoba" w RDC
We wtorek na antenie Polskiego Radia RDC zadebiutowała poranna audycja „Mnie się to podoba”, której autorką i prowadzącą jest dziennikarka Beata Jewiarz.
więcej
|
|
Grzegorz Tutkaj dyrektorem promocji Radia Wawa
Grzegorz Tutkaj został nowym dyrektorem promocji sieci Radia Wawa. Bartek Tyrawski, który dotąd łączył tę funkcję z byciem prezesem Promotor United Entertainment, skoncentruje się wyłącznie na zarządzaniu spółką eventową.
więcej
|
|
Radio Wawa z większą mocą nadajnika w Skawinie
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała o zwiększeniu mocy nadajnika Radia Wawa Kraków znajdującego się w podkrakowskiej Skawinie.
więcej
|
|
Konrad Piasecki: obie kandydatki mogą o sobie powiedzieć: wypadłam dobrze, wygrałam
We wczorajszej debacie nie ma zwycięzcy, Kopacz i Szydło nie odpowiadały na pytania prowadzących. Póki politycy nie uwierzą, że z dziennikarzami można poważnie debatować i traktować ich jak partnerów, a nie osaczać tysiącem ograniczeń, to debaty będą tak wyglądały - ocenia Konrad Piasecki, dziennikarz RMF FM.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Tomasz Marszałł żegna się z PKO BP. Zostanie szefem marketingu TVN
Tomasz Marszałł, obecnie szef marketingu banku PKO BP, przechodzi do Grupy TVN. Od grudnia br. objąć ma w niej funkcję dyrektora marketingu - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Anita Kotlińska i Adam Kaczanowski jako head of creative team w Lemon Sky J. Walter Thompson Poland
Pracę w agencji reklamowej w Lemon Sky J. Walter Thompson Poland w funkcji head of creative team zaczęli Anita Kotlińska i Adam Kaczanowski. Kotlińska pracowała wcześniej w m.in. w AdFabrika FCB, BBDO Warszawa i TBWA, a Kaczanowski - w Just.
więcej
|
|
Zbliżenie z mocą w stacji kosmicznej reklamuje Braveran (wideo)
Nowa kampania reklamowa suplementu diety Braveran (produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska) rozgrywa się na statku kosmicznym. Akcję producent przygotował wspólnie z firmami marketingowymi Rio de Post i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Krystyna Janda reklamuje swoją markę kosmetyków (wideo)
Krystyna Janda występuje w kampanii reklamowej swoich kosmetyków Janda dostępnych w sieci Rossmann. Autorem reklamy pod hasłem „Bądź piękna” jest firma Badi Badi.
więcej
|
|
Pepsi promowana w ,,legendarnej" puszce z lat 80.
PepsiCo Poland wprowadza na sklepowe półki limitowaną edycję napojów Pepsi nawiązującą do lat 80. Towarzyszyć temu będzie akcja pod hasłem „Legendarna edycja Pepsi” oraz kampania przygotowana przez BBDO, OMD Media Direction, Digital One i Questia.
więcej
|
|
,,Siła jest w nas!" - Lubelskie reklamuje walory turystyczne i gospodarcze (wideo)
Od początku października trwa kampania reklamowa województwa lubelskiego promująca zarówno atrakcje turystyczne i kulturowe, jak też walory gospodarcze. Akcja jest prowadzona w kraju i na wybranych rynkach zagranicznych.
więcej
|
|
Piotr Adamczyk ,,w trzech prostych krokach" reklamuje lokatę na 5 proc. w eurobanku (wideo)
W nowej kampanii eurobanku z udziałem Piotra Adamczyka reklamowana jest lokata z promocyjnym oprocentowaniem wynoszącym 5 proc. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Agency i Starcom.
więcej
|
|
,,Naładuj swój zespół świąteczną energią" w bożonarodzeniowej kampanii Sodexo
Firma Sodexo zaczęła kampanię reklamującą oferowane przez siebie usługi motywacyjne dla pracowników z okazji Bożego Narodzenia. Akcja, przygotowana przez firmy marketingowe Peppermint, Mindshare Polska i ConTrust Communication, przebiega pod hasłem „Naładuj swój zespół świąteczną energią”.
więcej
|
|
PiS przerabia krytyczny spot PO z Macierewiczem, a PO - PiS-u z Lewandowskim (wideo)
W swoim nowym spocie wyborczym Prawo i Sprawiedliwość żartuje z krytykowania Antoniego Macierewicza przez polityków Platformy Obywatelskiej. Natomiast PO przerobiła klip krytykujący Janusza Lewandowskiego - jeden z serii „Wszyscy ludzie Ewy Kopacz” - na pochwałę tego polityka.
więcej
|
|
Multum PR przygotuje logo i serwis internetowy Omegi
Agencja Multum PR rozpoczyna współpracę z firmą Omega, działającą w branży elektrociepłowniczej i chemicznej.
więcej
|
|
Kornelia Rudnik specjalistą ds. social media w click community
Kornelia Rudnik dołączyła do zespołu agencji click community, gdzie objęła stanowisko social media specialist.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Wprost" o 36 proc. w dół. ,,W Sieci" zwiększa sprzedaż, a ,,Do Rzeczy" traci
W sierpniu br. pięć z dziewięciu tygodników opinii zanotowało spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Wprost”. Z kolei najwięcej zyskał „Tygodnik Powszechny”, a liderem zestawienia pozostał „Gość Niedzielny”.
więcej
|
|
,,Do Rzeczy" publikuje sprostowanie do artykułu Ziemkiewicza. ,,Zarząd TVP powinien podać się do dymisji"
W bieżącym wydaniu „Do Rzeczy” (Orle Pióro) opublikowano sprostowanie prezesa Telewizji Polskiej Janusza Daszczyńskiego do artykułu Rafała A. Ziemkiewicza. Publicysta opisał m.in. sposób transmisji przez TVP Info wystąpienia prezydenta Andrzeja Dudy oraz czas jaki poświęcono mu w kampanii. - Jedyną przyzwoitą reakcją kierownictwa TVP na mój tekst byłoby podanie się do dymisji - odpowiada Ziemkiewicz.
więcej
|
|
,,National Geographic Polska" z nowym serwisem internetowym, Łukasz Głombicki w redakcji
Serwis internetowy miesięcznika podróżniczego „National Geographic Polska” (Burda International Polska) został uruchomiony w nowej wersji. Do redakcji jako online manager dołączył Łukasz Głombicki, poprzednio związany z Gazeta.pl.
więcej
|
|
Czytelnictwo dzienników w województwach: nowi liderzy w sześciu regionach
W sześciu województwach zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie od marca do sierpnia 2015 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,The New York Times" i Google z darmową aplikacją i filmami dokumentalnymi VR
„The New York Times” i koncern Google zaoferują czytelnikom dziennika dostęp do darmowej aplikacji VR oraz zestawów Google Cardboard. Dzięki temu możliwe będzie obejrzenie filmu dokumentalnego zrealizowanego w technice wirtualnej rzeczywistości opowiadającego o dramacie dzieci będących uchodźcami.
więcej
|
|
Jerzy Baczyński przewodniczącym 41. Światowego Kongresu FIPP
Jerzy Baczyński, prezes i redaktor naczelny „Polityki” oraz wiceszef Izby Wydawców Prasy, zostanie przewodniczącym 41. Światowego Kongresu FIPP, który odbędzie się w 2017 roku w Warszawie.
więcej
|
|
Internet |
|
|
,,National Geographic Polska" z nowym serwisem internetowym, Łukasz Głombicki w redakcji
Serwis internetowy miesięcznika podróżniczego „National Geographic Polska” (Burda International Polska) został uruchomiony w nowej wersji. Do redakcji jako online manager dołączył Łukasz Głombicki, poprzednio związany z Gazeta.pl.
więcej
|
|
Poufne dane są powszechnie sprzedawane w sieci, ceny od kilkuset do kilku tys. dolarów
Na czarnym rynku cyberprzestępcy oferują szeroką gamę poufnych danych pozwalających na okradanie kont bankowych czy kart kredytowych. Za dostęp do takich informacji trzeba zapłacić od kilkuset do kilku tysięcy dolarów w zależności od kwot, które można uzyskać z kradzieży - wynika z analiz Intel Security.
więcej
|
|
E-reklamy w systemie pay-per-click skuteczne według większości marketerów
Według 78 proc. pracowników marketingu reklamy w systemie pay-per-click są skutecznym rozwiązaniem reklamowym, zaś najważniejsze kanały w zastosowaniu PPC to reklamy tekstowe, remarketing i reklamy mobilne - wynika z badań firmy analitycznej Hanapin Marketing.
więcej
|
|
Apple Music ma 15 mln użytkowników, 6,5 mln płaci za dostęp
Koncern Apple ujawnił, że z jego muzycznego serwisu Apple Music korzysta obecnie 6,5 miliona użytkowników płatnych subskrypcji. Kolejnych 8,5 miliona to osoby korzystające z darmowego okresu próbnego.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|