|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 16 Października 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVN szykuje program o singlach szukających partnerów
Telewizja TVN przygotowuje nowy program rozrywkowy, w którym występować będą samotni ludzie szukający partnerów. Stacja rozpoczęła poszukiwania do niego uczestników, a trafi on na antenę w przyszłym roku.
więcej
|
|
Polska moda na Instagramie: Maffashion, Rubik i Jagciak najpopularniejszymi osobami, Local Heroes na czele marek (Top 50)
Polskie modelki i blogerki modowe są na Instagramie zdecydowanie popularniejsze od marek odzieżowych. Maffashion, Anja Rubik i Monika Jagciak mają po ponad 400 tys. followersów, natomiast wśród marek tylko Local Heroes przekracza poziom 100 tys. obserwujących.
więcej
|
|
Twórcy ,,Jak działa zdrowy człowiek" o kampaniach społecznych: liczą się spektakularny strzał i zmiana postaw
Treść i forma muszą się stać jednością, zgranym teamem, który szykuje spektakularny strzał - do dobrej bramki (cele kampanii), na oczach milionów widzów (grupa docelowa, liderzy opinii). Nie chodzi tylko o jego siłę, ale i precyzję, efektowność - o tym jak zrobić dobrą kampanię społeczną mówią serwisowi Wirtualnemedia.pl Tatiana Mindewicz z Task Force Consulting i Dawid Szczepaniak z VML Poland, współtwórcy kampanii „Jak działa zdrowy człowiek”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
W tegorocznym Effie doceniono kreatywność i innowacje kampanii z małymi budżetami (opinie)
Dla branży reklamowej zaskoczeniem tegorocznej edycji Effie Awards były nagrody dla kampanii o mniejszym zasięgu i z niewielkimi budżetami. Dowodzi to jednak, że efektywność to przede wszystkim kreatywność i innowacja, a niekoniecznie gigantyczne nakłady finansowe. Wśród zgłoszeń brakuje akcji w całości realizowanych w internecie, zadziwia też niska liczba zgłoszonych kampanii farmaceutyków. Wyniki tegorocznego konkursu Effie Awards komentują dla Wirtualnemedia.pl Izabela Albrychiewicz, Michał Nowosielski, Magda Kolenkiewicz i Jacek Karolak.
więcej
|
,,Playboy" bez nagich zdjęć. ,,Poważna zmiana DNA marki"
Magazyn „Playboy” rezygnuje z publikowania zdjęć nagich modelek i postawi na wysokiej jakości dziennikarstwo. - To poważna zmiana, ale wymusiła ją szeroka dostępność nagości w internecie - uważają eksperci. Wkrótce okaże się jak zmieni się polska edycja pisma.
więcej
|
Effie 2015: Grand Prix dla Wirtualnej Polski, DDB & Tribal i Starcom firmami roku
|
Dzięki ostatnim wyczynom Robert Lewandowski wzmacnia swoją globalną wartość marketingową
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN szykuje program o singlach szukających partnerów
Telewizja TVN przygotowuje nowy program rozrywkowy, w którym występować będą samotni ludzie szukający partnerów. Stacja rozpoczęła poszukiwania do niego uczestników, a trafi on na antenę w przyszłym roku.
więcej
|
|
SDP: debatę Kopacz-Szydło powinni poprowadzić dziennikarze TV Trwam i TV Republika
Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich protestuje przeciwko formule debaty pomiędzy Ewą Kopacz i Beatą Szydło, którą przyjęli nadawcy TVP, Polsat i TVN. Zarząd główny SDP chce zaangażowania dziennikarzy TV Trwam i TV Republika do współprowadzenia audycji.
więcej
|
|
Dorota Gawryluk za Jarosława Gugałę w debacie Kopacz-Szydło. ,,Sprawy prywatne"
Telewizja Polsat zdecydowała, że poniedziałkową debatę Ewy Kopacz z Beatą Szydło z jej ramienia prowadzić będzie nie Jarosław Gugała, jak pierwotnie planowano, ale Dorota Gawryluk.
więcej
|
|
FIC uruchamia FOX Media. W Polsce w zespole Marcin Łukasiewicz i Katarzyna Wrzosek
FOX International Channels powołał FOX Media - nową jednostkę, która zajmie się sprzedażą reklam i sponsoringu na wszystkich obsługiwanych przez spółkę platformach. W Polsce nadal kanały FIC obsługiwać będzie broker TVN Media.
więcej
|
|
Rudnik, Kajdanowicz i Gugała gospodarzami debaty wszystkich komitetów
Diana Rudnik, Grzegorz Kajdanowicz i Jarosław Gugała będą gospodarzami wtorkowej debaty przedwyborczej, w której dyskutować będą przedstawiciele wszystkich ośmiu ogólnopolskich komitetów wyborczych. Pokażą ją cztery stacje.
więcej
|
|
Cartoon Network współpracuje z marką Desigual
Kanał dziecięcy Cartoon Network oraz hiszpańska marka modowa Desigual rozpoczęły współpracę licencyjną na realizację kolekcji ubrań dla dzieci, inspirowanej kreskówką „Pora na przygodę”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Twórcy ,,Jak działa zdrowy człowiek" o kampaniach społecznych: liczą się spektakularny strzał i zmiana postaw
Treść i forma muszą się stać jednością, zgranym teamem, który szykuje spektakularny strzał - do dobrej bramki (cele kampanii), na oczach milionów widzów (grupa docelowa, liderzy opinii). Nie chodzi tylko o jego siłę, ale i precyzję, efektowność - o tym jak zrobić dobrą kampanię społeczną mówią serwisowi Wirtualnemedia.pl Tatiana Mindewicz z Task Force Consulting i Dawid Szczepaniak z VML Poland, współtwórcy kampanii „Jak działa zdrowy człowiek”.
więcej
|
|
Do adresatów nie trafia jedna piąta e-maili reklamowych, najczęściej promujących marki technologiczne i internetowe
Według raportu firm Return Path 21 procent e-maili z przekazem reklamowym i marketingowym nie dociera do adresatów. Przyczyna to coraz sprawniejsze filtry antyspamowe w skrzynkach pocztowych i błędy marketerów. - Aby skutecznie dotrzeć z przekazem do odbiorcy trzeba przestrzegać podstawowych zasad e-mail marketingu i komunikacji sieciowej - radzi Jacek Konsek, head of agency team w e-mailingowej sieci reklamowej INIS.
więcej
|
|
,,Alkohol i kluczyki. Wykluczone" w kampanii przeciw jeździe po pijanemu (wideo)
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego zaczęła kolejną kampanię przestrzegającą przed jazdą samochodem po spożyciu alkoholu. Reklamy do akcji, prowadzonej pod hasłem „Alkohol i kluczyki. Wykluczone”, przygotowały firmy Infinity i Film Garden.
więcej
|
|
,,Nie zauważasz nas" - wyzdrowiali pacjenci promują wałbrzyskie centrum onkologii (wideo)
Wałbrzyskie Międzynarodowe Centrum Onkologii Affidea zaczęło kampanię pod hasłem „Nie zauważasz nas” pokazującą losy jego pacjentów, którzy pokonali chorobę nowotworową. Akcję przygotowały firmy marketingowe Grey Group Polska, Film Fiction i Carat Polska.
więcej
|
|
Carat utrzymał obsługę mediową Arla Foods w Polsce, OMD traci ją w Niemczech
Arla Foods, producent m.in. masła Lurpak i serków Arla Buko, sfinalizował obejmujący 11 rynków europejskich przetarg mediowy. W Polsce marketer będzie kontynuował współpracę z domem mediowym Carat, należącym do Dentsu Aegis Network Polska.
więcej
|
|
PKO BP z okazją sprzed nosa reklamuje pożyczkę Mini Ratka (wideo)
Nowa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej Mini Ratka oferowanej przez PKO BP przekonuje, że klientowi tej usługi nikt nie sprzątnie okazji sprzed nosa. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB & Tribal, OS3, Universal McCann i Value Media.
więcej
|
|
,,Doceniamy wszystkich kierowców" - Marcin Dorociński reklamuje loterię PZU (wideo)
Nowa kampania reklamowa PZU z udziałem Marcina Dorocińskiego przebiega pod hasłem „W PZU doceniamy wszystkich kierowców”. Reklamy promują ubezpieczenie OC z kartą rabatową na paliwo, uprawniającą też do udziału w loterii. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB & Tribal, VML Poland, Starlink i Data Solutions.
więcej
|
|
Blogerki modowe Macademian Girl, Jessika Mercedes Kirschner, Radzka, Styloly i Deynn promują CCC (wideo)
W nowej odsłonie kampanii reklamowej butów CCC biorą udział popularne blogerki modowe Macademian Girl, Jessika Mercedes Kirschner, Radzka, Styloly i Deynn. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Hello CCC”, przygotowała i realizuje agencja OS3.
więcej
|
|
Katarzyna Nawój art directorem w FCB Warsaw
Katarzyna Nawój zaczęła pracę jako art director w agencji reklamowej FCB Warsaw. Wcześniej była związana z agencjami H20, Nairobia, Brandfathers & Sons i Pryzmat K&W Puza.
więcej
|
|
Mediacom Warszawa po wygranym przetargu utrzymuje obsługę Bayeru
Dom mediowy MediaCom Warszawa utrzymał obsługę na polskim rynku koncernu Bayer. Nastąpiło to w efekcie globalnego przetargu mediowego, obejmującego też m.in. Austrię, Turcję, Węgry i Kolumbię.
więcej
|
|
FIC uruchamia FOX Media. W Polsce w zespole Marcin Łukasiewicz i Katarzyna Wrzosek
FOX International Channels powołał FOX Media - nową jednostkę, która zajmie się sprzedażą reklam i sponsoringu na wszystkich obsługiwanych przez spółkę platformach. W Polsce nadal kanały FIC obsługiwać będzie broker TVN Media.
więcej
|
|
S4 przygotuje nowe reklamy margaryny Palma
Agencja S4 wygrała konkurs na przygotowanie i realizację nowej platformy komunikacji reklamowej margaryny Palma (produkowanej przez firmę Bielmar).
więcej
|
|
Mindshare obsłuży mediowo General Mills
Sieć domów Mindshare należąca do GroupM wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów koncernu General Mills, który jest właścicielem takich marek jak Cheerios i Haagen Dazs.
więcej
|
|
Maciej Sawa: z maindADV do Cloud Technologies
Maciej Sawa został commercial directorem w Cloud Technologies. Ostatnio pracował w maindADV.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Gremi Media pozywa mniejszościowych akcjonariuszy za ,,szantaż korporacyjny" - na razie chce 332 tys. zł, być może 200 mln zł
Gremi Media skierowała pozew sądowy przeciwko swoim mniejszościowym akcjonariuszom Piotrowi Szczęsnemu i Radosławowi Kędzior, którzy zablokowali przejęcie przez spółkę Presspubliki. Firma zarzuca im działania mające „charakter szantażu korporacyjnego” i domaga się za to na razie 332,4 tys. zł odszkodowania.
więcej
|
|
Topnieje przewaga ,,Faktu" nad konkurencją, ,,Przegląd Sportowy" wyprzedził ,,Metro"
Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce pozostaje „Fakt”, a na podium znajdują się jeszcze: „Gazeta Wyborcza” i „Super Express” - wynika z najnowszego badania PBC.
więcej
|
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" na czele. ,,Top Gear" o 29 proc. w dół
W lipcu 2015 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników pozycja lidera należała do magazynu „Auto-Moto”.
więcej
|
|
Towarzystwo Dziennikarskie apeluje o rzetelność w informowaniu uchodźcach
W związku z Dniem Solidarności z Uchodźcami Towarzystwo Dziennikarskie opowiada się za przyjmowaniem uchodźców z Syrii i nawołuje do właściwego przekazywania informacji o kryzysie imigracyjnym w Europie.
więcej
|
|
Listopadowe ,,Zwierciadło" z książką ,,Koktajle dla zdrowia i urody"
W czwartek 15 października w sprzedaży pojawi się listopadowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) z aktorką Penelope Cruz na okładce. Do części nakładu dołączona będzie książka „Koktajle dla Zdrowia i Urody”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Polska moda na Instagramie: Maffashion, Rubik i Jagciak najpopularniejszymi osobami, Local Heroes na czele marek (Top 50)
Polskie modelki i blogerki modowe są na Instagramie zdecydowanie popularniejsze od marek odzieżowych. Maffashion, Anja Rubik i Monika Jagciak mają po ponad 400 tys. followersów, natomiast wśród marek tylko Local Heroes przekracza poziom 100 tys. obserwujących.
więcej
|
|
Blokowanie reklam istotnym zagrożeniem dla większości e-wydawców, content marketing największą szansą na rozwój
Zdaniem 65 proc. wydawców internetowych stosowanie adblockerów jest obecnie największym zagrożeniem dla branży. Najpoważniejszą szansą na zwiększenie przychodów będą zaś content marketing oraz dalszy rozwój platform mobilnych - wynika z raportu Association of Online Publishers (AOP).
więcej
|
|
Wirtualna Polska nie zdradza wyników programów ,,#dziejesienazywo", ale zapowiada ich kontynuację
Wirtualna Polska jest zadowolona z oglądalności porannego i popołudniowego programu „#dziejesienazywo” emitowanego na żywo na stronie głównej portalu WP.pl, przy czym konkretnych statystyk nie podaje. Zdecydowano już, że programy będą nadawane także w przyszłym roku.
więcej
|
|
Adresy jak z marzeń reklamują otoDom.pl
Serwis ogłoszeń nieruchomościowych otoDom.pl (należący do Grupy Allegro) rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową. Akcję, prowadzoną w internecie, przygotowały firmy marketingowe Opcom i Universal McCann.
więcej
|
|
OutletMeblowy.pl w nowej odsłonie
OutletMeblowy.pl przeszedł rebranding. Zmianie uległo logo sklepu, jego szata graficzna, a także wprowadzone zostały nowe mechanizmy prezentacji produktów. Za nową odsłonę serwisu odpowiada Grupa AMP Media.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|