|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 15 Października 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Burda wydaje luksusowy magazyn dla panów ,,Elle Man"
W środę 21 października br. na rynku pojawi się pilotażowy numer nowego luksusowego magazynu dla mężczyzn „Elle Man” (Burda International Polska).
więcej
|
|
Polsat chce kontynuować ,,Top Chef" i ,,Hell's Kitchen"
Telewizja Polsat przymierza się do realizacji kolejnych serii kulinarnych reality-show „Top Chef” i „Hell’s Kitchen”, produkowanych przez Jake Vision - dowiedział się portal Wirtulanemedia.pl. Mają one trafić na antenę wiosną 2016 roku.
więcej
|
|
Sztab Nowoczesnej redagował ekspercki tekst o emeryturach? ,,Gazeta Wyborcza": Nie pytamy, kto pomaga autorowi
Z ujawnionych maili, które wymieniali między sobą działacze komitetu wyborczego Nowoczesna, wynika, że jeden z eksperckich artykułów zamieszczonych w „Gazecie Wyborczej” mógł być redagowany przez sztabowca partii Ryszarda Petru. - Redakcja nie pyta czy i kto pomagał autorowi zredagować nadesłany tekst - odpowiada „GW”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat chce kontynuować ,,Top Chef" i ,,Hell's Kitchen"
Telewizja Polsat przymierza się do realizacji kolejnych serii kulinarnych reality-show „Top Chef” i „Hell’s Kitchen”, produkowanych przez Jake Vision - dowiedział się portal Wirtulanemedia.pl. Mają one trafić na antenę wiosną 2016 roku.
więcej
|
|
Scripps planuje w Polsce trzy nowe kanały bez marki TVN. Dom i Styl do telewizji naziemnej
Kontrolujący Grupę TVN Scripps Networks Interactive do konkursu na nadawanie na ósmym multipleksie zgłosił kanał lifestylowy pod nazwą Dom i Styl. Amerykański nadawca chce też uruchomić w Polsce dwie kolejne stacje, które nie będą nadawać pod marką TVN.
więcej
|
|
Serial ,,Muppety" w TV Puls z dubbingiem Boberka i Kwiatkowskiej
TV Puls w listopadzie br. jako pierwsza stacja w Polsce pokaże amerykański serial komediowy „Muppety”. Będzie on emitowany z polskim dubbingiem - głosów postaciom użyczą m.in. Jarosław Boberek i Katarzyna Kwiatkowska.
więcej
|
|
TVP Historia na czele kanałów dokumentalnych. Discovery Channel cały czas w dół
We wrześniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dokumentalnych awansowała TVP Historia. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Viasat Nature, zaś najwięcej straciła stacja BBC Earth.
więcej
|
|
Tylko 280 tys. widzów cyklu ,,Moje 600 gramów szczęścia" w TVP2
Nowy cykl dokumentalny „Moje 600 gramów szczęścia” ogląda średnio tylko 277 tys. osób. TVP2 w czasie emisji misyjnej produkcji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi konkurentami na rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Platforma nc+ zaczyna pobierać opłaty za kanały Eleven Sports Network
Od 20 października br. dostęp do kanałów sportowych Eleven i Eleven Sports na platformie nc+ będzie dodatkowo płatny. Miesięcznie za ich oglądanie będzie trzeba zapłacić 15,90 zł, ale w ramach promocji przez rok miesięczny dostęp do nich kosztować będzie połowę tej ceny.
więcej
|
|
Maciej Kurzajewski od listopada znów gospodarzem audycji sportowych TVP
Od listopada br. Maciej Kurzajewski po półtoramiesięcznej przerwie powróci do prowadzenia programów sportowych na antenach Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
Kanały HBO w bezpłatnej ofercie dla klientów Netii
W okresie od 13 do 25 października 2015 roku klienci Netii korzystający z Netia Playera mogą skorzystać bez abonamentu z pakietu HBO.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
9 polskich agencji na shortlistach w Golden Drum 2015, pięć nominacji dla Isobar
Na listach nominowanych w tegorocznym konkursie Golden Drum znalazło się dziewięć agencji z Polski, które otrzymały 14 nominacji za 10 projektów. Do konkursu 20 naszych agencji zgłosiło 100 prac.
więcej
|
|
Festiwal najgorszych reklam Chamlet zmienił się w przegląd trendów komunikacji Hamlet
Po pięciu edycjach dobiegł końca organizowany na Uniwersytecie Wrocławskim konkurs Chamlet na najgorsze polskie reklamy. W zamian organizowany będzie Hamlet - przegląd koncepcji szeroko rozumianych przestrzeni projektowania komunikacji.
więcej
|
|
Home.pl w reklamie hostingu Business Cloud Unlimited wprowadza w błąd
Internetowa reklama Home.pl promująca hosting www Business Cloud Unlimited wprowadza w błąd i nadużywa zaufania odbiorców, dlatego trzeba ją doprecyzować, by była jasna i czytelna - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
Buzz Media jako buzz. z nową ofertą i Ewą Buczny jako client service directorem
Agencja Buzz Media zmieniła nazwę na buzz. i wprowadziła ofertę obejmującą szeroki zakres usług marketingowych. Do firmy jako partner i client service director dołączyła Ewa Buczny, wcześniej pracująca m.in. w 24/7 Digital i MRM Worldwide. Dyrektorem zarządzającym pozostaje Paweł Suchocki, założyciel agencji.
więcej
|
|
Taneczny flashmob w centrum Warszawy w kampanii pralki Whirlpool Hotpoint (wideo)
Whirlpool Group do promocji nowej pralki marki Hotpoint zaaranżowaał taneczny flashmob w centrum Warszawy. Tancerze ubrani w kolorowe koszulki i tancerki w białych T-shirtach stworzyli układ, który nawiązywał do wirującego bębna pralki.
więcej
|
|
Marcelina Zawadzka reklamuje kosmetyki Bell HypoAllergenic
Modelka i prezenterka Marcelina Zawadzka została ambasadorką reklamową kosmetyków do makijażu dla kobiet Bell HypoAllergenic. Kampanię firma Bell przygotowała wspólnie z agencją HeadshotPR.
więcej
|
|
Branża modowa o 23 proc. więcej na reklamy, w magazynach cztery razu więcej niż w telewizji
W pierwszej połowie 2015 roku branża modowa wydała ponad 96 mln zł na promocję. To wzrost o 23 proc. w stosunku do pierwszych sześciu miesięcy roku 2014 - wynika z analizy Codemedia opartej na danych Kantar Media.
więcej
|
|
Moni i Uszko w spotach Teatru Wielkiego - Opery Narodowej uczą dzieci, jak zachowywać się w teatrze (wideo)
Wystartowała akcja edukacyjna Teatru Wielkiego - Opery Narodowej dla dzieci dotycząca dobrego zachowania w teatrze. Sześć animowanych spotów na potrzeby kampanii przygotowało studio Human Ark.
więcej
|
|
Nośniki digitalowe Clear Channel w Wola Parku i Parku Bielany Wrocławskie
Od listopada digitalowe nośniki reklamowe Clear Channel Poland pojawią się w dwóch kolejnych galeriach handlowych: warszawskim Wola Parku i w Parku Bielany Wrocławskie.
więcej
|
|
Gigababcia z Gigawnuczkami reklamuje #Fremium w Virgin Mobile
Wirtualny operator telekomunikacyjny Virgin Mobile pod hasłem „Daj się rozpieścić!” zaczyna kampanię reklamującą wprowadzoną właśnie ofertę #Fremium. Akcję operator przygotował razem z firmami Lubię To, Film Fiction, Mindshare Polska i Marketing Wizzards.
więcej
|
|
Cube Group z obsługą Santander Consumer Banku w zakresie SEM i SEO
Agencja performance marketingowa Cube Group wygrała przetarg na obsługę Santander Consumer Banku w zakresie kampanii SEM, działań SEO i web analityki.
więcej
|
|
PO i PiS walczą na spoty. ,,Ewa & Przyjaciele" z aferami kontra ,,Nie wpuśćmy do Sejmu hipokrytów" (wideo)
We wtorek Prawo i Sprawiedliwość zaprezentowało spot wyborczy „Ewa & Przyjaciele” przypominający afery z udziałem polityków Platformy Obywatelskiej. PO zareagowała w ciągu zaledwie kilku godzin: w swoim klipie zarzuca konkurentom bezpodstawne oskarżenia i nazywa ich hipokrytami. To kolejna w tej kampanii taka polemika w spotach między tymi partiami.
więcej
|
|
Walk Design nagrodzona za identyfikację wizualną Human to Business
Agencja Walk Design została wyróżniona za identyfikację wizualną dla Human to Business - firmy doradczej z zakresu executive search and coaching. Otrzymała brąz na konkursie Cresta International Advertising Awards.
więcej
|
|
,,Taki mamy klimat" - L.U.C rapująco promuje rowery miejskie we Wrocławiu (wideo)
Zaczęła się druga odsłona kampanii z udziałem rapera i producenta muzycznego L.U.C promującej publiczną komunikację rowerową we Wrocławiu obsługiwaną przez firmę Nextbike Polska. Przy tworzeniu spotu pracowali też studio Juice i Jan Kallwejt.
więcej
|
|
Klaudia Mazurkiewicz i Wojciech Walas w MOSQI.TO
Do zespołu agencji interaktywnej MOSQI.TO dołączyli Klaudia Mazurkiewicz i Wojciech Walas. Mazurkiewicz będzie zajmować się relacjami z mediami, a Walas - obsługą kluczowych klientów.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Burda wydaje luksusowy magazyn dla panów ,,Elle Man"
W środę 21 października br. na rynku pojawi się pilotażowy numer nowego luksusowego magazynu dla mężczyzn „Elle Man” (Burda International Polska).
więcej
|
|
Sztab Nowoczesnej redagował ekspercki tekst o emeryturach? ,,Gazeta Wyborcza": Nie pytamy, kto pomaga autorowi
Z ujawnionych maili, które wymieniali między sobą działacze komitetu wyborczego Nowoczesna, wynika, że jeden z eksperckich artykułów zamieszczonych w „Gazecie Wyborczej” mógł być redagowany przez sztabowca partii Ryszarda Petru. - Redakcja nie pyta czy i kto pomagał autorowi zredagować nadesłany tekst - odpowiada „GW”.
więcej
|
|
Adam Małysz został felietonistą ,,Przeglądu Sportowego"
Adam Małysz będzie pisał felietony dla dziennika „Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska). Początkowo jego teksty pojawiać się będzie w gazecie co dwa tygodnie, a później częściej.
więcej
|
|
,,CD Action" zwiększa przewagę, w dół ,,PC Format", ,,Komputer Świat" i ,,Chip"
W lipcu 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród magazynów komputerowych i o grach umocnił się „CD Action”, który odnotował jedyny wzrost w zestawieniu. Reszta pism odnotowała spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Chip”.
więcej
|
|
Nowoczesna ostrzega media i internautów: rozpowszechnianie naszych wykradzionych maili to przestępstwo
Po tym jak Zbigniew Stonoga udostępnił w internecie obszerną korespondencję mailową działaczy partii Nowoczesna, jej lider Ryszard Petru zapowiedział działania prawne w tej sprawie. Samo ugrupowanie w komunikacie dla mediów podkreśla, że dalsze rozpowszechnianie tych treści także będzie przestępstwem i może być ścigane z Kodeksu karnego.
więcej
|
|
,,Styl & Klasyka" luksusowym wydaniem specjalnym miesięcznika ,,Dobre Wnętrze"
W piątek 16 października br. na rynku ukaże się luksusowe wydanie specjalne miesięcznika „Dobre Wnętrze” - „Styl & Klasyka” (ZPR Media), kierowany do osób ceniących piękno tradycji w urządzaniu wnętrz. W sprzedaży pozostanie przez trzy miesiące.
więcej
|
|
,,Nauka rozpędza biznes" - specjalny dodatek ,,Gazety Wyborczej"
W czwartek 15 października br. wraz z „Gazetą Wyborczą” ukaże się specjalny dodatek „Nauka rozpędza biznes”, który będzie poświęcony korzyściom wynikającym ze współpracy naukowców z przedsiębiorcami.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|