Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 13 Października 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Effie 2015: Grand Prix dla Wirtualnej Polski, DDB & Tribal i Starcom firmami roku

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Grand Prix przyznano za kampanię nowej odsłony portalu Wirtualna Polska. W sumie wyróżniono 49 kampanii w 20 kategoriach, rozdając dziewięć 9 Złotych Effie. Najbardziej nagrodzoną agencją została DDB & Tribal, a domem mediowym - Starcom. więcej

 
Menedżerki z K2 i 180heartbeats skarżą się SAR-owi na dyskryminację kobiet w polskich konkursach reklamowych

Zofia Smełkówna z K2 Internet i Małgorzata Adamczyk z 180heartbeats + Jung v. Matt napisały do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR list otwarty z apelem, by nie dyskryminowało kobiet i dopuszczało je do komisji jurorskich. W odpowiedzi na ich apel z obrad w jury zrezygnował Mateusz Żdanko. - W SAR bardzo zależy nam na obecności kobiet we wszystkich gremiach. Co roku zwracamy na to uwagę naszym członkom. Również w ramach konkursu KTR - podkreśla Szymon Gutkowski, prezes SAR. więcej

 
Dzięki ostatnim wyczynom Robert Lewandowski wzmacnia swoją globalną wartość marketingową

Robert Lewandowski dotychczas prowadził działania marketingowe, ale dość reaktywnie. Teraz przeskoczył półkę marketingową wyżej, stał się katalogowo jeszcze lepszym i bardziej rozpoznawalnym produktem. To już nie tylko piłkarz, ale historia pewnej kariery, uporu i dążenia do celu - tak potencjał marketingowy Roberta Lewandowskiego oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu sportowego. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Manager

Fine Performance poszukuje osoby na stanowisko
Junior PPC Manager

Newsweek Polska poszukuje osoby na stanowisko
New Biznes Menedżer

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Ekspert ds Sprzedaży i Realizacji Projektów Specjalnych

PJATK i FIZ poszukuje osoby na stanowisko
MBA 4 IT

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Senior Agency Sales Executive

Grupa Wirtualna Polska poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Executive Assistant

smARTcat poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
(Starszy) Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Handlowej Kanałów Partnerskich

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
UPC Polska i sieć Play połączą się? Marek Sowa: taka fuzja miałaby sens

Właściciele sieci kablowej UPC Polska i spółki P4, operatora sieci komórkowej Play, myślą o fuzji obu firm. - Mogłyby one stworzyć rynkową ofertę konkurencyjną dla grupy Zygmunta Solorza-Żaka - uważa Marek Sowa, ekspert rynku mediów. więcej

 
RMF FM powiększyło przewagę nad Radiem ZET, duży spadek PR2 i PR1 (dane radiowe za III kwartał)

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w III kwartale br. należała do RMF FM. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Radio ZET Chilli, zaś najwięcej straciły Dwójka i Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Newsweek" o okładkowym tekście: wiemy, że raport powstał w kancelarii Giertycha

W bieżącym wydaniu „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) ukazał się artykuł, w którym - powołując się na „poufny raport” - zasugerowano, że za aferą podsłuchową mogli stać „ludzie związani z PiS”. - Redakcja wie, że raport powstał w kancelarii Romana Giertycha - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl „Newsweek”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Michał Nowosielski: przy adaptacjach i inspiracjach reklamowych polski konsument często traktowany jak idiota

Dlaczego polski marketing uważa polskiego konsumenta za idiotę? Przecież można bez końca mnożyć przykłady kampanii, które temu przeczą. Jak to się, kurde, dzieje, że dajemy się traktować jak idioci? Mówi do nas taki brand za pośrednictwem reklam, np. telewizyjnych, tak: „Ty głupku, pokażemy ci teraz spot reklamowy, zrobiony dla inteligentnych mieszkańców np. Wysp Brytyjskich, albo cwanych Amerykańców, albo błyskotliwych Niemców, którego ty byś oczywiście nie zrozumiał; ale nie martw się, wytłumaczymy ci, o co tam się rozchodzi” - ocenia Michał Nowosielski z BBDO Warszawa. więcej

Toyota krytykowana za łopatologiczne spolszczenie reklamy. Saatchi & Saatchi: spot jest bardziej zrozumiały

Toyota Poland stwierdziła, że Polacy to skrajne durnie i trzeba im wytłumaczyć o czym jest reklama. W ślad za tą myślą przygotowano adaptację, która pozostawiła tylko obraz - mówią serwisowi Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych o nowym spocie tej marki. - Branża ocenia tę reklamę zbyt powierzchownie i skupia się na kwestiach formalnych, a nie istocie tego przekazu - odpowiada im agencja Saatchi & Saatchi odpowiedzialna za nowy spot Toyoty. więcej

Google z Accelerated Mobile Pages szybciej uruchamia strony, ale może sprawiać problemy wydawcom (opinie)
Ofensywa programowa Player.pl. Będą cztery własne produkcje
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
UPC Polska i sieć Play połączą się? Marek Sowa: taka fuzja miałaby sens

Właściciele sieci kablowej UPC Polska i spółki P4, operatora sieci komórkowej Play, myślą o fuzji obu firm. - Mogłyby one stworzyć rynkową ofertę konkurencyjną dla grupy Zygmunta Solorza-Żaka - uważa Marek Sowa, ekspert rynku mediów. więcej

 
TVN pokaże fragmenty odcinków ,,Web Therapy"

Stacja TVN w ramach promocji internetowego serialu „Web Therapy”, który trafi do Player.pl, pokazywać będzie teaserowe fragmenty tej produkcji. więcej

 
,,Kobieta na krańcu świata" zyskała widzów, TVN liderem rynku

Najnowszy sezon programu Martyny Wojciechowskiej „Kobieta na krańcu świata” gromadzi o 200 tys. widzów więcej od serii programu pokazywanej rok temu. TVN w czasie nadawania formatu jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. więcej

 
Rekordowy tydzień Polsatu i Polsatu Sport. Mecze eliminacyjne do Euro 2016 hitami tygodnia

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej umocnił się Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Rekord eliminacji do Euro 2016. Ponad 10 mln widzów meczu Polska-Irlandia

Średnio 10,3 mln widzów oglądało w Polsacie i w Polsacie Sport niedzielny mecz eliminacji do Mistrzostw Europy w piłce nożnej, w którym Polska pokonała Irlandię 2:1. To był najlepszy wynik oglądalności spośród wszystkich spotkań naszej reprezentacji w eliminacjach do Euro 2016. więcej

 
Kamil Durczok gospodarzem debaty na Kongresie w Katowicach

Kamil Durczok, były szef „Faktów” TVN, poprowadził debatę w ramach organizowanego w Katowicach V Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw - Dobrze państwa widzieć po przerwie - tak przywitał się z jego uczestnikami. To jego pierwsze pojawienie się w takiej roli od czasu rozstania z TVN. więcej

 
Mecze hitami tygodnia. ,,Mam talent!" na czele rozrywki, ,,Rolnik" spadł na trzecie miejsce

Mecze eliminacji do Euro 2016 zdominowały w zeszłym tygodniu podium najpopularniejszych programów w telewizji. Ogromna oglądalność spotkania Polska-Irlandia sprawiła, że „Rolnik szuka żony” spadł na trzecie miejsce w kategorii programów rozrywkowych, a liderem w niej był tym razem „Mam talent!”. więcej

 
UPC otwiera punkt sprzedaży w Nowym Sączu

Operator kablowy UPC Polska uruchomił stanowisko obsługi klienta w Nowym Sączu, gdzie pod koniec tego miesiąca zacznie świadczyć swoje usługi. więcej

 
Pojedynek Andrzej Fonfara kontra Nathan Cleverly w TVP1, TVP Sport i sport.tvp.pl

W nocy z 16 na 17 października br. kanały TVP1 i TVP Sport transmitować będą galę bokserską w UIC Pavilion w Chicago, podczas której Andrzej Fonfara zmierzy się z Nathanem Cleverlym. Pojedynek pokaże również portal sport.tvp.pl. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM powiększyło przewagę nad Radiem ZET, duży spadek PR2 i PR1 (dane radiowe za III kwartał)

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w III kwartale br. należała do RMF FM. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Radio ZET Chilli, zaś najwięcej straciły Dwójka i Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Rock Radio z największym spadkiem, Eska liderem (dane sieci radiowych za III kwartał)

Liderem słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w III kwartale br. była Eska. Największy wzrost w zestawieniu zanotowały stacje wchodzące obecnie w skład Radia Pogoda, zaś najwięcej straciło Rock Radio - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Reklama  
 
Effie 2015: Grand Prix dla Wirtualnej Polski, DDB & Tribal i Starcom firmami roku

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Grand Prix przyznano za kampanię nowej odsłony portalu Wirtualna Polska. W sumie wyróżniono 49 kampanii w 20 kategoriach, rozdając dziewięć 9 Złotych Effie. Najbardziej nagrodzoną agencją została DDB & Tribal, a domem mediowym - Starcom. więcej

 
Menedżerki z K2 i 180heartbeats skarżą się SAR-owi na dyskryminację kobiet w polskich konkursach reklamowych

Zofia Smełkówna z K2 Internet i Małgorzata Adamczyk z 180heartbeats + Jung v. Matt napisały do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR list otwarty z apelem, by nie dyskryminowało kobiet i dopuszczało je do komisji jurorskich. W odpowiedzi na ich apel z obrad w jury zrezygnował Mateusz Żdanko. - W SAR bardzo zależy nam na obecności kobiet we wszystkich gremiach. Co roku zwracamy na to uwagę naszym członkom. Również w ramach konkursu KTR - podkreśla Szymon Gutkowski, prezes SAR. więcej

 
Dzięki ostatnim wyczynom Robert Lewandowski wzmacnia swoją globalną wartość marketingową

Robert Lewandowski dotychczas prowadził działania marketingowe, ale dość reaktywnie. Teraz przeskoczył półkę marketingową wyżej, stał się katalogowo jeszcze lepszym i bardziej rozpoznawalnym produktem. To już nie tylko piłkarz, ale historia pewnej kariery, uporu i dążenia do celu - tak potencjał marketingowy Roberta Lewandowskiego oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu sportowego. więcej

 
Nowa ,,Lokomotywa" z Piotrem Fronczewskim reklamuje PKP i PKP Intercity (wideo)

Firmy PKP i PKP Intercity rozpoczęły dalszy etap wizerunkowo-produktowej kampanii reklamowej pod hasłem „Zapowiada się dobra podróż”. W spotach Piotr Fronczewski przedstawia wierszowaną historię inspirowaną „Lokomotywą” Juliana Tuwima. Kreacją kampanii zajęła się agencja PZL. więcej

 
Mumio w kampanii ,,Wystarczy Chwila" zachęca do wspierania osób niepełnosprawnych intelektualnie (wideo)

Aktorzy z grupy teatralnej Mumio zostali ambasadorami kampanii społecznej „Wystarczy Chwila”, organizowanej przez Fundację L’Arche. Celem akcji jest rozpowszechnianie wiedzy na temat działalności Fundacji i zachęcanie  społeczeństwa do  wspierania osób z niepełnosprawnością intelektualną. więcej

 
Radosław Wierzbiński i Ewa Schreiber na czele działów Media Impact Polska

W Media Impact Polska, biurze reklamy Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska, Radosław Wierzbiński awansował na stanowisko szefa działu strategii i jakości, a Ewa Schreiber - na szefową działu ofert i zarządzania projektami. więcej

 
Plushak z Fifi zamiast WiFi reklamuje 10 GB internetu gratis w Plush na Kartę (wideo)

W taryfie Plush na Kartę (należącej do Polkomtelu) wprowadzono promocję, w której można otrzymać za darmo dodatkowe 10 GB pakietu internetowego. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Human Ark i OMD Media Direction. więcej

 
Poranna kawa za darmo kolejny raz promuje McDonald's (wideo)

W McDonald’s ruszyła kolejna edycja promocji, w ramach której rano kawa jest serwowana za darmo. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez firmy DDB & Tribal, Macroscope OMD i 24/7 Communication. więcej

 
San Markos będzie reklamować kawę Inka

Agencja San Markos wygrała przetarg na obsługę reklamową marki kawy zbożowej Inka (należącej do Grupy Cafea). Wcześniej zajmowały się tym agencje Hand Made, Marketing+ i G7. więcej

 
Współcześni Wikingowie reklamują kabanosy Tarczyński w większych opakowaniach (wideo)

Wystartowała kolejna kampania reklamowa kabanosów Tarczyński oparta na koncepcji „Cudze chwalimy, swoje odkrywajmy”. Akcja jest prowadzona w telewizji, internecie oraz kinach. więcej

 
Kucharz Tomasz Jakubiak reklamuje dżemy Herbapol (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa dżemów Herbapol z udziałem ich ambasadora marketingowego - kucharza i dziennikarza kulinarnego Tomasza Jakubiaka. Akcję przygotowały i realizują firmy Lowe Warsaw, Mediacom Warszawa, Platige Image i BrandLab. więcej

 
Robert Michalik wrócił z S4 do Schulz Brand Friendly jako szef strategii

Robert Michalik objął funkcję szefa działu strategii w agencji reklamowej Schulz Brand Friendly w której pracował już kilka lat temu. Wcześniej był związany z agencjami Demo Effective Launching i S4. więcej

 
Citi Handlowy z chłopcem-menedżerem reklamuje kartę kredytową Citi Simplicity (wideo)

Citi Simplicity rozpoczął kampanię reklamową karty kredytowej Citi Simplicity. Akcja - przygotowana przez firmy Springpoint i MediaVest - obejmuje telewizję, radio, internet oraz prasę. więcej

 
Aleksandra Pająk account directorem w ZenithOptimedia Group

Aleksandra Pająk awansowała w domu mediowym ZenithOptimedia Group na funkcję account directora. Pracuje w nim od 11 lat. więcej

 
Anna Więckowska i Janusz Wiśniewski w Grupie Onet-RASP

Anna Więckowska i Janusz Wiśniewski objęli nowo utworzone stanowiska w Grupie Onet-RASP. więcej

 
,,Samo najlepsze" w kampanii sosów egzotycznych Łowicz

W telewizji i internecie zaczęła się kampania reklamowa sosów egzotycznych marki Łowicz (produkowanych przez spółkę Agros-Nova). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Łowicz. Samo najlepsze”, przygotowały agencja Brand Place i dom mediowy Mediacom Warszawa. więcej

 
Katarzyna Nowak: z Re-Akcji do El Padre

Katarzyna Nowak po pozytywnym przejściu okresu próbnego objęła w agencji eventowo-BTLowej El Padre funkcję event managera. Wcześniej pracowała m.in. w agencji reklamowej Re-Akcja i warszawskim klubie Powiększenie. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Nike: Take Control Volkswagen: Fish Market Camara do Livro: How long has it been since the last you've read? Stihl: Saw faster than fast. Livrarias Curitiba: Teams
 
Prasa  
 
,,Newsweek" o okładkowym tekście: wiemy, że raport powstał w kancelarii Giertycha

W bieżącym wydaniu „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) ukazał się artykuł, w którym - powołując się na „poufny raport” - zasugerowano, że za aferą podsłuchową mogli stać „ludzie związani z PiS”. - Redakcja wie, że raport powstał w kancelarii Romana Giertycha - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl „Newsweek”. więcej

 
,,Kobieta i Życie" nowym liderem sprzedaży wśród pism poradnikowych. ,,Poradnik Domowy" stracił 60 tys. egz.

W lipcu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Olivia”, zaś najwięcej stracił „Poradnik Domowy”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Be Active - 2015-10-13 CKM Czasopismo Każdego Mężczyzny - 2015-10-13 Forbes (świat) - 2015-10-12 The New Yorker - 2015-10-12 Time - 2015-10-12
 
Internet  
 
Facebook testuje nowe narzędzia dla marek. Sekcja Shopping w opcjach na profilu

Serwis Facebook chce przyciągnąć do siebie internetowych sprzedawców i ułatwić użytkownikom zakupy. Na platformie pojawi się nowa sekcja e-commerce, a w mobilnej wersji nowy format dla reklamodawców. więcej

 
IAB Europe zajmie się reklamą natywną, w grupie roboczej siedmioro Polaków

Siedmioro przedstawicieli polskiej branży marketingu online będzie współtworzyć nową grupę roboczą wewnątrz IAB Europe, która ma zająć się problemami reklamy natywnej. Chodzi o jasne wytyczenie ram biznesowych i legislacyjnych stojących przed tą formą komunikacji z klientami. więcej

 
Robert Lewandowski zdominował social media z zasięgiem ponad 100 mln użytkowników

Ostatnie dwa eliminacyjne mecze reprezentacji Polski do Euro 2016, których bohaterem był Robert Lewandowski, przyniosły piłkarzowi panowanie w mediach społecznościowych. W szczytowym momencie popularności zasięg wzmianek o Lewandowskim przekroczył liczbę 131 mln użytkowników - wynika z danych firmy Brand24 przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Raifffeisen uruchamia platformę wymiany walut Rkantor.com

Grupa Raifffeisen uruchomiła internetowy kantor wymiany walut Rkantor.com. Zaletą nowej platformy ma być bezpieczeństwo i możliwość dostosowania usług do własnych potrzeb. - Naszą przewagą jest konkurencyjna cena oraz dużo szerszy zakres usług niż dostępny w większości istniejących na rynku kantorów internetowych - podkreśla Michał Hojowski, prezes Raiffeisen Solutions. więcej

 
Anna Więckowska i Janusz Wiśniewski w Grupie Onet-RASP

Anna Więckowska i Janusz Wiśniewski objęli nowo utworzone stanowiska w Grupie Onet-RASP. więcej

 
Inspire Labs tworzy oddział w Wielkiej Brytanii. Piotr Całka nowym prezesem

Firma Inspire Labs wydzieliła ze swoich struktur markę WP Desk, która będzie działać na rynku brytyjskim. Spółką siostrzaną pokieruje Maciej Swoboda, a nowym prezesem w Polsce został Piotr Całka. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
GfK: polski rynek kosmetyków dla mężczyzn wart 780 mln zł

W okresie od sierpnia 2014 r. do lipca 2015 r. konsumenci w Polsce przeznaczyli ponad 780 mln zł na zakupy produktów dla mężczyzn do pielęgnacji twarzy i ciała, co stanowiło 1-proc. wzrost w stosunku do poprzedniego analogicznego okresu - wynika z danych GfK. więcej

 
Public Relations  
 
Maja Sieńkowska specjalistą w PR Calling!
 
PR Inspiration obsłuży Regionalną Organizację Ruchu Turystycznego Malá Fatra
 
Technologie  
 
UPC Polska i sieć Play połączą się? Marek Sowa: taka fuzja miałaby sens
 
Plushak z Fifi zamiast WiFi reklamuje 10 GB internetu gratis w Plush na Kartę (wideo)
 
PepsiCo szykuje własny smartfon z 5,5-calowym ekranem i 8-rdzeniowym procesorem
 
Transformer Book T100HA - nowa hybryda od Asusa za 1399 zł (wideo)
 
X1 - nowe gamingowe słuchawki od Art za 79 zł
 
Gospodarka  
 
Japońskie firmy zainwestowały w Polsce ponad 5 mld zł. Masz kraj przyciąga inwestorów stabilnością polityczną i wysokimi kompetencjami pracowników
 
Polska kształci za mało informatyków. Umiejętność programowania najbardziej poszukiwaną kompetencją na rynku pracy
 
Rynek mieszkaniowy we Wrocławiu. W tym roku może sięgnąć poziomu 7 tys.
 
Ekologiczna interpretacja podatkowa: Sadzenie drzew na cudzych działkach może być kosztem uzyskania przychodu
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Made in the A.M." - 17 utworów na nowej płycie One Direction
 
Michał Witkowski: myślałem, że nie koniec, ale znowu wszystko hula
 
Robert Kudelski: ,,Na Wspólnej" to już serial kryminalny
 
"The Lion Guard: Return of the Roar" - telewizyjna kontynuacja "Króla lwa" (wideo)
 
Bradley Cooper zagra w serialu "Limitless"
 
Film "Ant-Man" wróci w 2018 roku
 
Blog  
 
Takie będą Rzeczpospolite.... - Paweł Tomczyk
 
Nie bój się, katoliku - ks. Artur Stopka
 
Atak na Polskę - Krzysztof Czabański
 
...a "Gęsiarka" wisi na Karowej - Andrzej Bober
 
Berlin wyrzuca USA z Europy. - Ewaryst Fedorowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl