|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 18 Września 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Resort nauki daje cztery dni w przetargu na obsługę mediową kampanii ,,Zawód naukowiec"
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego wyznaczyło cztery dni robocze na przygotowanie oferty w postępowaniu na zakup czasu antenowego do kampanii pod hasłem „Zawód naukowiec”. W briefie stawia bardzo szczegółowo określone wymagania.
więcej |
|
Program ,,Kryptonim szef" zyskuje widzów z odcinka na odcinek, ale przegrywa z konkurencją
Nowy reality-show „Kryptonim szef” ogląda średnio 1,35 mln osób. Produkcja z odcinka na odcinek gromadzi coraz więcej widzów, ale TVP1 w czasie jej emisji przegrywa walkę o widza z głównymi konkurentami.
więcej |
|
55 proc. mieszkańców Europy Środkowej i Wschodniej korzysta z internetu, w Polsce - 23,3 mln osób
Penetracja internetu w Polsce jest nieco powyżej średniej dla regionu Europy Środkowej i Wschodniej. Z szacunków eMarketera i Starcom Mediavest Group wynika, że na koniec br. w Polsce będzie 23,3 mln użytkowników internetu, a w 2019 roku liczba ta wzrośnie do 24,6 mln.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Aż po sufit!" traci widzów z odcinka na odcinek. TVN przegrywa z TVP2 i Polsatem
Nowy serial obyczajowy TVN „Aż po sufit!” z odcinka na odcinek gromadzi coraz mniej widzów. Produkcja notuje też o 900 tys. osób mniejszą widownię niż nadawane rok temu w tym paśmie „Prawo Agaty”, a TVN w czasie emisji serialu zajmuje dopiero trzecie miejsce w rynku.
więcej
|
,,Kuba Wojewódzki" stracił 60 tys. widzów i pozycję lidera. Hitem Sarsa i Pascal
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 1,08 mln osób, o 60 tys. mniej niż zeszłoroczną edycję. TVN w czasie emisji programu przegrywa z TVP2 w całym rynku, ale pozostaje liderem w grupie komercyjnej.
więcej
|
Mark Zuckerberg potwierdza wprowadzenie przycisku ,,Nie lubię" na Facebooku
|
Studio panoramiczne na szczycie i wieża. Tak ma wyglądać nowa siedziba newsów TVP (foto)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Koniec serialu ,,Wesołowska i mediatorzy" w TVN. Zastąpi go ,,Ten moment"
Stacja TVN po trzech tygodniach zdecydowała o zdjęciu z anteny serialu paradokumentalnego „Wesołowska i mediatorzy” i przeniesieniu go do TVN7. W jego miejsce TVN emitować będzie nową produkcję scripted-docu „Ten moment” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Program ,,Kryptonim szef" zyskuje widzów z odcinka na odcinek, ale przegrywa z konkurencją
Nowy reality-show „Kryptonim szef” ogląda średnio 1,35 mln osób. Produkcja z odcinka na odcinek gromadzi coraz więcej widzów, ale TVP1 w czasie jej emisji przegrywa walkę o widza z głównymi konkurentami.
więcej
|
|
VH1 zmienia oprawę i stawia na muzykę z ostatnich lat
Kanał VH1 Polska od 30 września br. zmieni ofertę muzyczną na bardziej współczesną. Na antenie pojawią się nowe pasma, a kanał zyska też nową oprawę i logo. - Nasi widzowie zmieniają się i tego samego oczekują od nas - mówi Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, wiceprezes VIMN Polska.
więcej
|
|
,,Kto poślubi mojego syna?" ma o 800 tys. widzów mniej niż rok temu
Druga edycja reality-show „Kto poślubi mojego syna?” po trzech odcinkach gromadzi o 800 tysięcy widzów mniej niż premierowa odsłona formatu, emitowana rok temu. TVN w czasie nadawania programu notuje słabsze wyniki niż TVP2 i Polsat.
więcej
|
|
Nadawca Canal+ musi zapłacić karę za emisję "Żyła sobie baba" (wideo)
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił odwołanie spółki ITI Neovision, nadawcy stacji Canal+, od decyzji przewodniczącego KRRiT o nałożeniu na telewizję 50 tys. zł kary za emisję na jej antenie pełnego przemocy filmu ,,Żyła sobie baba” w porze chronionej.
więcej
|
|
,,Żony Hollywood" straciły jedną czwartą widzów, TVN wiceliderem rynku
Drugi sezon „Żon Hollywood” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 840 tys. osób, o 300 tys. mniej niż śledziło pierwszy sezon produkcji. Program daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
NFL przez trzy sezony w Eleven Sports
Grupa Eleven Sports Network nabyła za pośrednictwem agencji MP & Silva wyłączne prawa do transmitowania rozgrywek NFL przez trzy lata. Umowa obowiązywać począwszy od sezonu 2015/16.
więcej
|
|
W TVN reklamy najdroższe przy ,,Faktach", ,,Mam talent" i ,,Kuchennych rewolucjach"
W październikowym cenniku TVN najwięcej kosztują reklamy przy niedzielnym wydaniu „Faktów” oraz przy programach rozrywkowych „Mam talent” i „Kuchenne rewolucje”. Wśród seriali najdroższą pozycją jest „Na wspólnej”.
więcej
|
|
nSport+ po latach w ofercie UPC Polska
Sieć kablowa UPC Polska w piątek 18 września br. dołączy do oferty kanał sportowy nSport+, należący do platformy nc+. Stanie się to po pięciu latach od rozpoczęcia dystrybucji stacji w kablówkach.
więcej
|
|
Altice z kolejnym przejęciem na rynku amerykańskim: Cablevision za 17,7 mld dolarów
Mieszczący się w Holandii koncern telekomunikacyjny Altice kupił za kwotę 17,7 mld dolarów amerykańskiego operatora kablowego Cablevision. Wcześniej Altice przegrał wyścig do zakupu Time Warner Cable z firmą Charter Communications.
więcej
|
|
Serwis sport.tvp.pl w nowej odsłonie (foto)
Telewizja Polska uruchomiła nową wersję swojego serwisu sportowego dostępnego pod adresem sport.tvp.pl. Zyskał on odświeżoną szatę graficzną i rozbudowaną sekcją z wynikami rozgrywek. Strona dostępna jest też w wersji na urządzenia mobilne.
więcej
|
|
Anna Kalczyńska: W naszym kraju pogardliwie mówi się o telewizji śniadaniowej
W telewizji śniadaniowej można dotknąć równie ważnych tematów, jak w newsach – uważa Anna Kalczyńska. Prezenterka „Dzień Dobry TVN” twierdzi, że w Polsce niesłusznie traktuje się telewizję śniadaniową pogardliwie. Jej zdaniem w porannym magazynie prowadzi się równie istotne rozmowy, co w programach newsowych, choć używa się innego języka.
więcej
|
|
,,Wielki Test o Polskim Filmie" w TVP1
W poniedziałek 28 września TVP1 wyemituje „Wielki Test o Polskim Filmie”, w którym zaproszeni goście będą odpowiadać z zakresu polskiej filmografii.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Większość skarg na reklamy dotyczy stereotypów płci. Ballerina najbardziej oprotestowana
2488 skarg wpłynęło w 2014 roku do Rady Reklamy. Zdecydowana większość, bo aż 2191 skarg dotyczyło stereotypów płci. Najwięcej dotyczyło reklam w internecie. W sumie w ub.r. Rada Reklamy prowadziła 216 postępowań.
więcej
|
|
Resort nauki daje cztery dni w przetargu na obsługę mediową kampanii ,,Zawód naukowiec"
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego wyznaczyło cztery dni robocze na przygotowanie oferty w postępowaniu na zakup czasu antenowego do kampanii pod hasłem „Zawód naukowiec”. W briefie stawia bardzo szczegółowo określone wymagania.
więcej
|
|
,,Bez limitu" w reklamach internetu LTE w Plusie wprowadza w błąd
Hasło „Internet LTE bez limitu” na stronie internetowej sieci Plus (Polkomtel) wprowadza w błąd, bo sugeruje, że można z niego korzystać bez ograniczeń - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
Mniej reklam słodyczy w telewizji, radiu i na outdoorze. Ferrero liderem, Wedel z największym wzrostem
O 2,3 proc. spadły cennikowo wydatki reklamowe producentów słodyczy w tym roku. Marketerzy ci przenoszą swoje budżety z telewizji, radia outdooru do magazynów, gazet i kin. Reklamowym liderem w tej branży jest Ferrero Polska, który wydaje trzykrotnie więcej niż każdy z jego konkurentów. Z kolei największy wzrost nakładów reklamowych notuje Lotte Wedel.
więcej
|
|
Michał Imbierowicz jako creative head w Saatchi & Saatchi Poland
Michał Imbierowicz zaczął pracę na stanowisku creative head w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi Poland. Poprzednio pracował w Havas Worldwide Warsaw, a wcześniej m.in. w Young & Rubicam Poland, Polymus, Marcom, Corporate Profiles DDB Warszawa i G7, a także w Saatchi & Saatchi.
więcej
|
|
W TVN reklamy najdroższe przy ,,Faktach", ,,Mam talent" i ,,Kuchennych rewolucjach"
W październikowym cenniku TVN najwięcej kosztują reklamy przy niedzielnym wydaniu „Faktów” oraz przy programach rozrywkowych „Mam talent” i „Kuchenne rewolucje”. Wśród seriali najdroższą pozycją jest „Na wspólnej”.
więcej
|
|
,,WOW danie" - Bożena Dykiel znów promuje Pur (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa środków do mycia naczyń Pur (produkowanych przez Henkel Polska) z udziałem aktorki Bożeny Dykiel, oparta na konkursie konsumenckim „WOW danie”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy TBWA, Smolar i MEC.
więcej
|
|
Zuzanna Warowna-Toruńska: z DDB & Tribal na czele Ogilvy & Mather
Zuzanna Warowna-Toruńska w połowie listopada br. obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Grupy Ogilvy & Mather, zwolnione niedawno przez Olgę Sobieraj. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach DDB & Tribal, Synergy Marketing Partners, Lowe GGK i BBDO Warszawa.
więcej
|
|
The Digitals: Piotr Wilczek na czele kreacji, Michał Kobierzewski odszedł do własnych firm
Michał Kobierzewski po odejściu z agencji The Digitals, w której pełnił funkcję group creative directora, skupia się na prowadzeniu własnych firm: uruchomionego właśnie butiku kreatywnego Madeby i spółki Warappie tworza?cej gry na platformy mobilne. W The Digitals jego obowiązki przejął Piotr Wilczek.
więcej
|
|
Polska Agencja Kosmiczna ogłosiła konkurs na logo
Polska Agencja Kosmiczna chce mieć logo, które ma być rozpoznawalne i odzwierciedlać jej działalność. PAK ogłosiła właśnie konkurs na jego zaprojektowanie.
więcej
|
|
Jude Law, OK Go i Jenson Button w największej kampanii Johnnie Walkera (wideo)
Firma Diageo rozpoczęła największą w historii kampanię reklamową szkockiej whisky Johnnie Walker. W spocie autorstwa agencji Anomaly występują aktor Jude Law, kierowca Formuły1 Jenson Button, zespół rockowy OK Go i meksykańska super modelka Montserrat Oliver.
więcej
|
|
Natalia Siwiec reklamuje odzież New Balance
Modelka Natalia Siwiec została twarzą jesiennej kolekcji odzieży New Balance (dystrybuowanej w Polsce przez firmę Tarmax). Wizerunek Siwiec pojawił się w witrynach salonów firmowych tej marki.
więcej
|
|
Julia Dziurbiejko awansowała w Interactive Solutions
Julia Dziurbiejko awansowała w strukturze agencji Interactive Solutions (Grupa Saatchi & Saatchi Poland) na stanowisko business directora - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
San Markos będzie reklamować Answear.com
Agencja San Markos wygrała przetarg na obsługę reklamową odzieżowego sklepu internetowego Answear.com (należącego do firmy Wearco). Poprzednio zajmowała się tym agencja Walk Creative.
więcej
|
|
Iggy Pop i ciuchy z odzysku w reklamie sieci H&M (wideo)
Nowy spot reklamowy sieci odzieżowej H&M namawia do oddawania niechcianych ubrań do recycklingu. A głęboki głos Iggy Popa przekonuje, że w modzie nie ma reguł i każdy znajdzie coś dla siebie.
więcej
|
|
Brackie Pils promowane samplingami przez Great Open House
Agencja Great Open House wygrała zorganizowany przez Grupę Żywiec przetarg na przeprowadzenie akcji samplingowej wspierającej rynkowy debiut piwa Brackie Pils. Akcja potrwa 5 tygodni i obejmie 3 województwa, w których będzie dostępne nowe piwo.
więcej
|
|
Multikino Media i Helios ze wspólną ofertą reklamowa Złote Lwy
Brokerzy reklamy kinowej Multikino Media (obsługuje m.in. sieci Multikino i Cinema 3D) oraz Tandem Media (obsługuje przede wszystkim sieć Helios) wprowadzają wspólną ofertę Złote Lwy.
więcej
|
|
Heineken globalnym sponsorem Ligi Europy, w Polsce będzie promować Warkę
Koncern browarniczy Heineken NV został oficjalnym sponsorem Ligi Europy w piłce nożnej. W ramach współpracy na wielu rynkach będzie promować swoją marę Amstel, natomiast w Polsce - Warkę.
więcej
|
|
Marcin Piszczek awansuje w Asus Polska
Marcin Piszczek, pełniący dotychczas funkcję business development managera działu Open Platform w firmie Asus Polska, objął stanowisko country head w tym samym dziale.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Branża: Alicja Modzelewska naturalnym następcą Zbigniewa Napierały
Ogłoszone na styczeń 2016 roku przejecie sterów w Edipresse Polska przez Alicję Modzelewską, która zastąpi przechodzącego do rady nadzorczej Zbigniewa Napierałę, nie zaskoczyło rynku. - To naturalna zmiana - uważają managerowie z branży prasowej i nie spodziewają się zmian w strategii spółki.
więcej
|
|
Axel Springer za 500 mln euro chce przejąć Business Insidera
Według nieoficjalnych informacji niemiecki koncern medialny Axel Springer przymierza się do przejęcia większościowego pakietu amerykańskiego serwisu Business Insider. Wydawca „Bilda” zamierza przeznaczyć na ten cel 500 milionów euro.
więcej
|
|
Axel Springer wycofuje się z Rosji wskutek restrykcyjnego prawa medialnego
Axel Springer postanowił wycofać się z rosyjskiego rynku i sprzedać wszystkie lokalne tytuły firmie Artcom Media. To ostatni duży wydawca zagraniczny opuszczający Rosję w reakcji na nowe prawo wprowadzone przez administrację Władimira Putina. Wcześniej z rosyjskiego rynku zrezygnowały między innymi Discovery Communications, CNN, Sanoma i Edipresse.
więcej
|
|
41 zagranicznych dziennikarzy z zakazem pracy na Ukrainie
Prezydent Ukrainy Petro Poroszenko wydał dekret, który delegalizuje na okres jednego roku działalność 41 dziennikarzy i blogerów z kilkunastu krajów, w tym także z Polski. Ukraińskie władze oskarżają ich o szkodzenie narodowemu bezpieczeństwu i suwerenności kraju. W ostatniej chwili cofnięto restrykcje dla trzech pracowników stacji BBC.
więcej
|
|
Sprzedaż wszystkich magazynów młodzieżowych spadła niemal o połowę. ,,Bravo" liderem
W I półroczu 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Twist”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.
więcej
|
|
Alicja Modzelewska szefem Edipresse Polska, Zbigniew Napierała w radzie nadzorczej
Zbigniew Napierała, od ponad 20 lat prezes Edipresse Polska, od stycznia 2016 roku przechodzi na stanowisko przewodniczącego rady nadzorczej spółki. Kierowanie wydawnictwem przejmie od niego w roli dyrektor zarządzającej Alicja Modzelewska, dotąd dyrektor generalna firmy.
więcej
|
|
,,Jesienna Zdrapka Super Expressu" z samochodem do wygrania
W poniedziałek 21 września br. startuje loteria „Jesienna Zdrapka Super Expressu”, która potrwa 12 tygodni. Nagrodą główną do wygrania jest samochód osobowy.
więcej
|
|
Październikowe ,,Zwierciadło" z kalendarzem na 2016 rok
W sprzedaży pojawiło się październikowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) z aktorką Joanną Kulig na okładce. Do wydania dołączono kalendarz na 2016 rok.
więcej
|
|
Internet |
|
|
55 proc. mieszkańców Europy Środkowej i Wschodniej korzysta z internetu, w Polsce - 23,3 mln osób
Penetracja internetu w Polsce jest nieco powyżej średniej dla regionu Europy Środkowej i Wschodniej. Z szacunków eMarketera i Starcom Mediavest Group wynika, że na koniec br. w Polsce będzie 23,3 mln użytkowników internetu, a w 2019 roku liczba ta wzrośnie do 24,6 mln.
więcej
|
|
Facebook będzie wykorzystywał statystyki like'ów do targetowania reklam
Serwis Facebook zapowiedział, że od października zacznie wykorzystywać dane dotyczące korzystania przez użytkowników z przycisku „Lubię to” do lepszego targetowania reklam. - Dzięki temu użytkownicy będą otrzymywali przekaz reklamowy bardziej dostosowany do ich zainteresowań i potrzeb - wyjaśnia Facebook.
więcej
|
|
Axel Springer za 500 mln euro chce przejąć Business Insidera
Według nieoficjalnych informacji niemiecki koncern medialny Axel Springer przymierza się do przejęcia większościowego pakietu amerykańskiego serwisu Business Insider. Wydawca „Bilda” zamierza przeznaczyć na ten cel 500 milionów euro.
więcej
|
|
Liczba użytkowników Pinteresta przekracza sto milionów i zaskakuje analityków
Serwis społecznościowy Pinterest poinformował, że miesięczna liczba jego użytkowników przekroczyła 100 milionów. Dane zaskoczyły rynek, który przewidywał tegoroczny wzrost popularności Pinteresta do 47. milionów odbiorców.
więcej
|
|
PizzaPortal.pl testuje drony do dostaw zamówień
Platforma PizzaPortal.pl zajmująca się obsługą zamówień jedzenia przez internet przeprowadziła w Warszawie test dostarczania posiłków za pomocą drona. - Nie spodziewamy się szerokiego korzystania z tej formy transportu, jednak widzimy obszary gdzie może ona funkcjonować - podkreśla Lech Kaniuk, dyrektor zarządzający PizzaPortal.pl.
więcej
|
|
UKE: Orange Polska nie jest i jest dominującym dostawcą internetu
Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) zdecydował, że Orange Polska nie jest już dominującym operatorem w segmencie dostępu do internetu o prędkości powyżej 2 Mb/s. Z drugiej jednak strony UKE nałożył na Orange obowiązki regulacyjne na hurtowym rynku internetu o przepustowości do 2 Mb/s.
więcej
|
|
Serwis sport.tvp.pl w nowej odsłonie (foto)
Telewizja Polska uruchomiła nową wersję swojego serwisu sportowego dostępnego pod adresem sport.tvp.pl. Zyskał on odświeżoną szatę graficzną i rozbudowaną sekcją z wynikami rozgrywek. Strona dostępna jest też w wersji na urządzenia mobilne.
więcej
|
|
9 mln dorosłych Polaków po pięćdziesiątce nie korzysta z internetu
Ponad jedna czwarta społeczeństwa to osoby niekorzystające z internetu. Eksperci podkreślają, że to nie tylko problem tych ludzi, lecz także całej gospodarki. Dlatego inwestycje w tym obszarze są równie ważne, co inwestycje w poprawę dostępu do internetu. Zmniejszaniu skali problemu służy program Polska Cyfrowa Równych Szans, w ramach którego wolontariusze, czyli Latarnicy Polski Cyfrowej, wprowadzają osoby po 50 roku życia w świat cyfrowy. Na kontynuację projektu w kolejnych latach potrzeba ponad 40 mln zł.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|