Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 4 Września 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Reklamowy talk show Lidla z Wellman i Okrasą zapowiada się multicelebrycko jak Play i serialowo jak Tyskie przed Euro

Nowa kampania Lidla, w której Dorota Wellman i Karol Okrasa w mini talk show będą rozmawiać m.in. z innymi znanymi osobami, to odważny projekt content marketingowy, dzięki któremu sieć dyskontów może zanotować dalszy awans wizerunkowy. Celebryci będą się zmieniać częściej niż w komunikacji Play, zapowiada się też podobny cykl reklamowy jak „Piąty Stadion” Tyskiego przed Euro 2012 - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji reklamowych. więcej

 
Sprzedaż ,,Faktu" poniżej 300 tys. egz. ,,Dziennik Gazeta Prawna" najbardziej w dół, w górę ,,Parkiet" i ,,Rz"

W lipcu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Gazeta Prawna” - na przeciwnym biegunie „Parkiet”. więcej

 
,,Metro" zmienia się w ,,Metrocafe.pl" ze stronami lokalnymi. ,,Dostosowujemy się do oczekiwań czytelnika"

W piątek 4 czerwca br. ukaże się pierwsze wydanie dziennika „Metrocafe.pl” (Agora), który jest nową odsłoną bezpłatnej gazety „Metro” ze zmienionym logiem i odświeżoną makietą pisma. - Chcemy dostosować się do oczekiwań czytelnika i do tempa jego życia - wyjaśnia Joanna Garbaczewska, wydawca „Metrocafe.pl”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Starcom Mediavest Group poszukuje osoby na stanowisko
Multiscreen Planner

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Ilustrator / animator

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator kanałów społecznościowych

Stars Impresariat Filmowy poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista do spraw obsady

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Prezenter / Prezenterka serwisu informacyjnego

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Operator Światła

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Asystent Operatora Kamery

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor w Serwisie Wiadomości

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz / Reporter

Projekt Symphony poszukuje osoby na stanowisko
Business manager

IDMnet poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

IDMnet poszukuje osoby na stanowisko
Content Marketing Strategist

ELM Entertainment & Licensing Management poszukuje osoby na stanowisko
Sales / Marketing Professional

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Polsat na czele oglądalności w telewizji naziemnej. Fokus TV o 40 proc. w górę, TV Puls przed TVP2 w 16-49

Wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej liderem oglądalności w zeszłym miesiącu był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Fokus TV, a najwięcej straciła TVP Polonia. więcej

 
Rewolucja w HBO GO - usługa dostępna z internetem od Plusa

Sieć komórkowa Plus jako pierwszy operator mobilny w Polsce umożliwił klientom zakup dostępu do serwisu wideo na żądanie HBO GO. Z usługi będzie można korzystać, posiadając dostęp do internetu w tej sieci. więcej

 
,,Sucz" na plakacie filmu ,,Duff" demoralizująca dla dzieci, ale nie dyskryminująca kobiet

Reklama outdoorowa promująca film „Duff” (dystrybuowany przez Best Film) jest demoralizująca wobec dzieci, bo zawiera wulgarne słownictwo, natomiast nie dyskryminuje kobiet - orzekła Komisja Etyki Reklamy. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Wiadomości" straciły 500 tys. widzów. Stopniała ich przewaga nad ,,Faktami"

„Wiadomości’ TVP1, które w sierpniu br. pozbyły się treści tabloidowych, zanotowały największy spadek wśród programów informacyjnych, zdecydowanie zmniejszając przewagę nad „Faktami”. Zyskał tylko „Teleexpress”. więcej

Dorota Wellman: 300 tys. zł honorarium reklamowego od Lidla na cele charytatywne

Prezenterka TVN Dorota Wellman zapowiedziała, że 300 tys. zł honorarium, które otrzyma za udział w nowej kampanii dyskontów Lidl (będzie w niej występować wspólnie z Karolem Okrasą) przeznaczy na cele charytatywne. więcej

Nowe logo Google, stary font znika po 17 latach (wideo)
Jakub Sobieniowski dostaje pogróżki, sprawa w prokuraturze
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Polsat na czele oglądalności w telewizji naziemnej. Fokus TV o 40 proc. w górę, TV Puls przed TVP2 w 16-49

Wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej liderem oglądalności w zeszłym miesiącu był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Fokus TV, a najwięcej straciła TVP Polonia. więcej

 
Rewolucja w HBO GO - usługa dostępna z internetem od Plusa

Sieć komórkowa Plus jako pierwszy operator mobilny w Polsce umożliwił klientom zakup dostępu do serwisu wideo na żądanie HBO GO. Z usługi będzie można korzystać, posiadając dostęp do internetu w tej sieci. więcej

 
TVN żąda usunięcia ze spotu PiS ujęć z ,,Kropki nad i", Superstacja sprzedała licencję (wideo)

W czwartek sztab Prawa i Sprawiedliwości zaprezentował nowy spot wyborczy, w którym wykorzystano ujęcia z programów TVN24 i Superstacji. - Będziemy się domagali usunięcia tych fragmentów - zapowiada TVN. - Licencję nabyła firma zajmująca się produkcją telewizyjną - wyjaśnia Superstacja. więcej

 
Jean-Christophe Thiery nowym prezesem grupy Canal+, odchodzi Bertrand Méheut

Jean-Christophe Thiery został nowym prezesem grupy Canal+. Zastąpił na tym stanowisku Bertranda Méheuta, który przez ostatnie 13 lat kierował firmą i podwoił liczbę jej abonentów. Ustępujący ze stanowiska prezesa platformy nc+ Julien Verley wszedł w skład zarządu grupy Canal+. więcej

 
Komunikacja ze znajomymi najpopularniejszą czynnością na telefonie podczas oglądania telewizji

Telewizja skłania do szukania informacji o markach w sieci, ale bezpośrednie kupowanie produktów oglądanych na pierwszym ekranie wcale nie jest jeszcze powszechne. Największy potencjał na marketingowe działania multiscreeningowe mają reklamy emitowane podczas relacji sportowych i działania angażujące stosowane w trakcie teledysków i programów religijnych. Na popularności zyskują kampanie integrujące Facebooka i YouTube’a - wynika z badania IRCenter i Pollster. więcej

 
Dekodery Cyfrowego Polsatu zyskają platformę od ADB

W dekoderach produkowanych przez Cyfrowy Polsat pojawi się nowe oprogramowanie i multimedialna platforma ConnectedOS stworzona przez spółkę ADB. Obie firmy nawiązały współpracę w celu wspólnego rozwoju rozwiązań i usług telewizyjnych. więcej

 
Mecz TVP-TVN przyniósł blisko 600 tys. zł. Pieniądze trafią do Instytutu Matki Polki

Akcja charytatywna TVP i TVN, w ramach której w niedzielę zorganizowano mecz drużyn obu stacji, przyniosła blisko 600 tys. zł. Pieniądze te przeznaczone zostaną na pomoc w odbudowie Kliniki Rehabilitacji Instytutu Matki Polki w Łodzi. więcej

 
Seriale i programy z jesiennej ramówki Polsatu w kampanii Ipli (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca jesienną ofertę programową internetowej aplikacji telewizyjnej Ipla (należącej do Cyfrowego Polsatu). Akcję przygotowały firmy Grey Group Poland, TFP, Alien F/X, PHD Media Direction i Carat Polska. więcej

 
Polsat przed TVN na czele wpływów reklamowych, mocno w dół TVP1 i TVP2. Aflofarm liderem marketerów

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w sierpniu 2015 roku były o 5 proc. wyższe niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

 
Gdzie można obejrzeć mecze Niemcy-Polska i Polska-Gibraltar?

4 i 7 września 2015 roku odbędą się mecze eliminacyjne do EURO 2016, w których Polska zmierzy się z Niemcami i Gibraltarem. Oba spotkania na żywo będzie można oglądać w Polsacie i Polsacie Sport. więcej

 
Byss.pl przygotowała dla TVP serwis ,,Rolnik szuka żony 2"

Agencja Byss.pl wygrała konkurs Telewizji Polskiej na wykonanie serwisu internetowego drugiej edycji programu „Rolnik szuka żony” w TVP1. Serwis przygotowany został w technologii RWD. więcej

 
,,Wielki Test o Wojsku Polskim" w TVP1. Paulina Chylewska i Maciej Orłoś prowadzącymi

W poniedziałek 14 września br. TVP1 wyemituje „Wielki Test o Wojsku Polskim”. Na pytania odpowiadać będą m.in. aktorzy, dziennikarze, sportowcy, politycy i naukowcy. Widowisko poprowadzą Paulina Chylewska i Maciej Orłoś. więcej

 
 
Radio  
 
Nowe pogramy w weekendy w RMF FM. Dołącza Ewa Błachnio, bez Agnieszki Chylińskiej

Radio RMF FM  wprowadzi w jesiennej ramówce nowe programy w weekendy. Ewa Błachnio z Kabaretu Limo dołączy do prowadzących audycji „Poliż temat”, a znika program Agnieszki Chylińskiej. więcej

 
Reklama  
 
Reklamowy talk show Lidla z Wellman i Okrasą zapowiada się multicelebrycko jak Play i serialowo jak Tyskie przed Euro

Nowa kampania Lidla, w której Dorota Wellman i Karol Okrasa w mini talk show będą rozmawiać m.in. z innymi znanymi osobami, to odważny projekt content marketingowy, dzięki któremu sieć dyskontów może zanotować dalszy awans wizerunkowy. Celebryci będą się zmieniać częściej niż w komunikacji Play, zapowiada się też podobny cykl reklamowy jak „Piąty Stadion” Tyskiego przed Euro 2012 - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji reklamowych. więcej

 
,,Sucz" na plakacie filmu ,,Duff" demoralizująca dla dzieci, ale nie dyskryminująca kobiet

Reklama outdoorowa promująca film „Duff” (dystrybuowany przez Best Film) jest demoralizująca wobec dzieci, bo zawiera wulgarne słownictwo, natomiast nie dyskryminuje kobiet - orzekła Komisja Etyki Reklamy. więcej

 
Logo olimpiady w Tokio wycofane po oskarżeniach o plagiat

Komitet organizacyjny igrzysk olimpijskich w Tokio w roku 2020 postanowił zrezygnować z projektu, który wygrał w konkursie na logo nadchodzącej imprezy. Okazało się, że przyjęty znak graficzny nosi cechy plagiatu i zbytnio przypomina prace innych artystów. więcej

 
Stephane Antiga i siatkarze jak z ,,Gry o tron" reklamują HBO GO w Plusie (wideo)

Sieć komórkowa Plus rozpoczęła kampanię promującą pojawienie się w jej ofercie usługi HBO GO. W akcji bierze udział polska reprezentacji siatkarzy, a jej twarzą jest trener naszej kadry Stephane Antiga. więcej

 
Vision Express w urodzinowej promocji dodaje 100 zł rabatu do oferty ,,Ile lat, tyle zniżki" (wideo)

Sieć salonów optycznych Vision Express zaczęła nową akcję marketingową z okazji 20-lecia działania w Polsce. Tym razem do oferty „Ile lat, tyle zniżki”, znanej z poprzednich promocji, dodaje 100 zł rabatu. Wspierają to reklamy przygotowane przez San Markos i Starlink. więcej

 
Seriale i programy z jesiennej ramówki Polsatu w kampanii Ipli (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca jesienną ofertę programową internetowej aplikacji telewizyjnej Ipla (należącej do Cyfrowego Polsatu). Akcję przygotowały firmy Grey Group Poland, TFP, Alien F/X, PHD Media Direction i Carat Polska. więcej

 
Paweł Gogler: talk show Wellman i Okrasy w Lidlu może być jak ,,Piąty Stadion" Tyskiego

Lidl znalazł pomysł na bardziej naturalne pokazanie marki i celebrytów razem. Gotowanie w telewizjach śniadaniowych jest, gotujący celebryci są, „gotowane” seriale były, więc kontekst jest już dobrze ugruntowany. Przykład serialu „Piąty Stadion”, który został przygotowany specjalnie na mistrzostwa Europy dla marki Tyskie, pokazuje, że pomysł Lidla ma duże szanse na „chwycenie” - ocenia Paweł Gogler, concept director w 23Heroes. więcej

 
Tesco w ślad za Biedronką i Lidlem zaczyna kulinarne promocje tematyczne

Sieć marketów Tesco wystartowała właśnie z nową akcją tematyczną pod hasłem „Włoska uczta”. Tym samym dołącza do grona sieci handlowych, którzy podobne akcje prowadzą już od jakiegoś czasu. więcej

 
Polsat przed TVN na czele wpływów reklamowych, mocno w dół TVP1 i TVP2. Aflofarm liderem marketerów

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w sierpniu 2015 roku były o 5 proc. wyższe niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

 
Łukasz Ludkowski: z Biura Podróży Reklamy do They.pl

Łukasz Ludkowski zaczął pracę jako strategy director w agencji marketingu internetowego They.pl. Poprzednio był związany z Biurem Podróży Reklamy. więcej

 
Przyprawy Appetita lokowane w programie Anny Starmach w TVN Style

Marka przypraw Appetita (należąca do firmy Colian) będzie promowana poprzez lokowanie produktu w programie „Pyszne 25” na antenie TVN Style prowadzonym przez Annę Starmach, jurorkę programu „Masterchef” w TVN. więcej

 
Zmysłowy wieczór we dwoje reklamuje nową linię Amica IN (wideo)

Zaczęła się kampania reklamująca nową linię sprzętów do zabudowy Amica IN. Akcja - przygotowana przez firmy Change, Aspe, Value Media i Monday PR - jest prowadzona w telewizji, internecie i sklepach. więcej

 
Żaneta Glinka: z Media Direction do MEC Interaction

Żaneta Glinka rozpoczęła pracę w MEC Interaction, gdzie objęła nowo utworzone stanowisko search and biddable media strategist. więcej

 
Makarony Lubella reklamowane przy ,,Na dobre i na złe", ,,Top Chefie" i ,,Aż po sufit" (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa makaronów Lubella (produkowanych przez Maspex Wadowice) oparta na billboardzie sponsorskim emitowanym przy serialach „Na dobre i na złe” w TVP2 i „Aż po sufit” w TVN oraz programie „Top Chef” w Polsacie. Akcję przygotowały firmy Brainbox i Mindshare Polska. więcej

 
click community wypromuje butiki MODO

Agencja Click community rozpoczęła współpracę z domem mody MODO w zakresie działań wizerunkowych w social media. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Interia: pasja, praca, podróże, ludzie National: Jam LG: Washing Machine McDonald's: Welcome back to school. Burger King: Peace Day Burger
 
Prasa  
 
Sprzedaż ,,Faktu" poniżej 300 tys. egz. ,,Dziennik Gazeta Prawna" najbardziej w dół, w górę ,,Parkiet" i ,,Rz"

W lipcu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Gazeta Prawna” - na przeciwnym biegunie „Parkiet”. więcej

 
,,Metro" zmienia się w ,,Metrocafe.pl" ze stronami lokalnymi. ,,Dostosowujemy się do oczekiwań czytelnika"

W piątek 4 czerwca br. ukaże się pierwsze wydanie dziennika „Metrocafe.pl” (Agora), który jest nową odsłoną bezpłatnej gazety „Metro” ze zmienionym logiem i odświeżoną makietą pisma. - Chcemy dostosować się do oczekiwań czytelnika i do tempa jego życia - wyjaśnia Joanna Garbaczewska, wydawca „Metrocafe.pl”. więcej

 
,,Tele Tydzień" i ,,Pani Domu" liderami czytelnictwa (dane za I półrocze)

Liderem czytelnictwa tygodników w Polsce w I półroczu br. był „Tele Tydzień”, z kolei wśród dwutygodników na czele znalazła się „Pani Domu” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Odświeżony ,,Magazyn Super Express TV" z większą liczbą stacji

W piątek 4 września br. wraz z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media ) ukaże się odświeżony „Magazyn Super Express TV”. Dodatek zyska nowy layout i format, zwiększy też liczbę stacji w listingu. więcej

 
,,Fakt Lublin" - nowy dodatek ,,Faktu". Od 7 września nowa formuła ,,Fakt Poznań"

We wrześniu ukaże się „Fakt Lublin” - nowy dodatek regionalny skierowany do mieszkańców lubelszczyzny, zaś w Poznaniu lokalna część dziennika zwiększy objętość. więcej

 
Jedynki  
 
 
Dziennik Wschodni - 2015-09-03 Tuba News - 2015-09-03 Dzikie Życie - 2015-09-03 Auto Świat Poradnik - 2015-09-03 Twój Maluszek - 2015-09-03
 
Internet  
 
Sportowefakty w nowej wersji zastąpiły Sport.wp.pl

Dotychczasowy serwis Sportowefakty.pl został włączony do domeny wp.pl i w nowej wersji zastąpił dział sportowy portalu WP.pl. Grupa Wirtualna Polska kupiła tę witrynę ponad rok temu. więcej

 
Wielowymiarowy świat tematów w kampanii Interii (wideo)

Startuje wizerunkowa kampania reklamowa Interii prezentująca różnorodność treści dostępnych na tym portalu. Akcję, której początek nawiązuje do piątkowego meczu piłkarskiego Niemcy - Polska, dział marketingu Interii przygotował wspólnie z agencjami Eternal Monkeys i RS media. więcej

 
OLX.pl reklamuje oferty nieruchomości ,,w telefonie, na tablecie" (wideo)

W nowej kampanii serwisu ogłoszeń lokalnych OLX.pl (należącego do Grupy Allegro.pl) reklamowana jest kategoria nieruchomości. Akcję przygotowały firmy Fedoriv, 23Heroes, f25 i Universal McCann. więcej

 
Public Relations  
 
Grzegorz Ćwiek prezesem agencji InnerLook
 
Iwona Dziedzic Gawryś: z Eniro Polska do Znanylekarz.pl
 
Rzecznik NIK: dziennikarze nie polecali mnie prezesowi, nie mam nic wspólnego z ,,Super Expressem"
 
Technologie  
 
Rewolucja w HBO GO - usługa dostępna z internetem od Plusa
 
IFA 2015: trzy tablety Yoga Tab 3 od Lenovo za 169-499 dolarów (wideo)
 
IFA 2015: nowe smartwatche Moto 360 od Motoroli od 1299 zł (wideo)
 
IFA 2015: urządzenia Satellite Radius 14 i Satellite Click 10 z Windows 10 od Toshiby (wideo)
 
IFA 2015: nowe tablety z Windowsem i Androidem oraz pierwsze Chromebooki od Haier
 
Jabra prezentuje inteligentne słuchawki i zestawy audio dla aktywnych
 
Play zwiększa limity danych z internetu w taryfach Formuła Rodzina Smartfon Unlimited
 
K380 i M535 - klawiatura i myszka Bluetooth od Logitech za 199 zł (wideo)
 
50 mln USD od Intela dla QuTech na rozwój informatyki kwantowej
 
Apple, Google, Adobe i Intel zapłacą 415 milionów dolarów za zmowę dot. przepływu pracowników
 
Asus: nowe płyty główne z serii H170, B150, H110 i Q170
 
Gospodarka  
 
Apple, Google, Adobe i Intel zapłacą 415 milionów dolarów za zmowę dot. przepływu pracowników
 
Nie widać szans na poprawę sytuacji na rynku surowców. Rynek niedźwiedzia potrwa do 2020 roku
 
Wzrosty powrócą na giełdy, ale odbicie może być tylko kilkutygodniowe
 
Nowa Astra V będzie produkowana w Gliwicach
 
Kiedy powinien się pojawić zwrot podatku z zagranicy
 
Ceny książek będą niższe? "Ustawa o książce zakończy wojny cenowe"
 
Poczta Polska walczy o rynek e-commerce. Do 2020 r. chce podwoić przychody na rynku paczkowym
 
Kultura/Rozrywka  
 
Nowy plakat zapowiada film "Spectre"
 
Florence and the Machine wystąpi na Open'er Festival 2016
 
Dawid Kwiatkowski jurorem w programie ,,SuperDzieciak"
 
21 października 2016 premiera filmu "Jack Reacher 2"
 
Sonia Bohosiewicz w ,,The Walking Dead" (wideo)
 
"Joyride" - nowy album Tinashe (wideo)
 
Max Beesley zagra w serialu "Homeland"
 
Leona Lewis przerabia "Only One" (wideo)
 
Blog  
 
Amerykański eksport islamistów do Europy. - Ewaryst Fedorowicz
 
W czyim interesie? - Krzysztof Czabański
 
Kiedy koniec telewizji? - Piotr Barełkowski
 
Miasto nienawiści - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Hejke kontra Kukiz: strzykanie jadem zamiast rozmowy - Jan Pawlicki
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl