|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 4 Września 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Reklamowy talk show Lidla z Wellman i Okrasą zapowiada się multicelebrycko jak Play i serialowo jak Tyskie przed Euro
Nowa kampania Lidla, w której Dorota Wellman i Karol Okrasa w mini talk show będą rozmawiać m.in. z innymi znanymi osobami, to odważny projekt content marketingowy, dzięki któremu sieć dyskontów może zanotować dalszy awans wizerunkowy. Celebryci będą się zmieniać częściej niż w komunikacji Play, zapowiada się też podobny cykl reklamowy jak „Piąty Stadion” Tyskiego przed Euro 2012 - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji reklamowych.
więcej
|
|
Sprzedaż ,,Faktu" poniżej 300 tys. egz. ,,Dziennik Gazeta Prawna" najbardziej w dół, w górę ,,Parkiet" i ,,Rz"
W lipcu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Gazeta Prawna” - na przeciwnym biegunie „Parkiet”.
więcej
|
|
,,Metro" zmienia się w ,,Metrocafe.pl" ze stronami lokalnymi. ,,Dostosowujemy się do oczekiwań czytelnika"
W piątek 4 czerwca br. ukaże się pierwsze wydanie dziennika „Metrocafe.pl” (Agora), który jest nową odsłoną bezpłatnej gazety „Metro” ze zmienionym logiem i odświeżoną makietą pisma. - Chcemy dostosować się do oczekiwań czytelnika i do tempa jego życia - wyjaśnia Joanna Garbaczewska, wydawca „Metrocafe.pl”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polsat na czele oglądalności w telewizji naziemnej. Fokus TV o 40 proc. w górę, TV Puls przed TVP2 w 16-49
Wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej liderem oglądalności w zeszłym miesiącu był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Fokus TV, a najwięcej straciła TVP Polonia.
więcej |
|
Rewolucja w HBO GO - usługa dostępna z internetem od Plusa
Sieć komórkowa Plus jako pierwszy operator mobilny w Polsce umożliwił klientom zakup dostępu do serwisu wideo na żądanie HBO GO. Z usługi będzie można korzystać, posiadając dostęp do internetu w tej sieci.
więcej |
|
,,Sucz" na plakacie filmu ,,Duff" demoralizująca dla dzieci, ale nie dyskryminująca kobiet
Reklama outdoorowa promująca film „Duff” (dystrybuowany przez Best Film) jest demoralizująca wobec dzieci, bo zawiera wulgarne słownictwo, natomiast nie dyskryminuje kobiet - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Wiadomości" straciły 500 tys. widzów. Stopniała ich przewaga nad ,,Faktami"
„Wiadomości’ TVP1, które w sierpniu br. pozbyły się treści tabloidowych, zanotowały największy spadek wśród programów informacyjnych, zdecydowanie zmniejszając przewagę nad „Faktami”. Zyskał tylko „Teleexpress”.
więcej
|
Dorota Wellman: 300 tys. zł honorarium reklamowego od Lidla na cele charytatywne
Prezenterka TVN Dorota Wellman zapowiedziała, że 300 tys. zł honorarium, które otrzyma za udział w nowej kampanii dyskontów Lidl (będzie w niej występować wspólnie z Karolem Okrasą) przeznaczy na cele charytatywne.
więcej
|
Nowe logo Google, stary font znika po 17 latach (wideo)
|
Jakub Sobieniowski dostaje pogróżki, sprawa w prokuraturze
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat na czele oglądalności w telewizji naziemnej. Fokus TV o 40 proc. w górę, TV Puls przed TVP2 w 16-49
Wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej liderem oglądalności w zeszłym miesiącu był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Fokus TV, a najwięcej straciła TVP Polonia.
więcej
|
|
Rewolucja w HBO GO - usługa dostępna z internetem od Plusa
Sieć komórkowa Plus jako pierwszy operator mobilny w Polsce umożliwił klientom zakup dostępu do serwisu wideo na żądanie HBO GO. Z usługi będzie można korzystać, posiadając dostęp do internetu w tej sieci.
więcej
|
|
TVN żąda usunięcia ze spotu PiS ujęć z ,,Kropki nad i", Superstacja sprzedała licencję (wideo)
W czwartek sztab Prawa i Sprawiedliwości zaprezentował nowy spot wyborczy, w którym wykorzystano ujęcia z programów TVN24 i Superstacji. - Będziemy się domagali usunięcia tych fragmentów - zapowiada TVN. - Licencję nabyła firma zajmująca się produkcją telewizyjną - wyjaśnia Superstacja.
więcej
|
|
Jean-Christophe Thiery nowym prezesem grupy Canal+, odchodzi Bertrand Méheut
Jean-Christophe Thiery został nowym prezesem grupy Canal+. Zastąpił na tym stanowisku Bertranda Méheuta, który przez ostatnie 13 lat kierował firmą i podwoił liczbę jej abonentów. Ustępujący ze stanowiska prezesa platformy nc+ Julien Verley wszedł w skład zarządu grupy Canal+.
więcej
|
|
Komunikacja ze znajomymi najpopularniejszą czynnością na telefonie podczas oglądania telewizji
Telewizja skłania do szukania informacji o markach w sieci, ale bezpośrednie kupowanie produktów oglądanych na pierwszym ekranie wcale nie jest jeszcze powszechne. Największy potencjał na marketingowe działania multiscreeningowe mają reklamy emitowane podczas relacji sportowych i działania angażujące stosowane w trakcie teledysków i programów religijnych. Na popularności zyskują kampanie integrujące Facebooka i YouTube’a - wynika z badania IRCenter i Pollster.
więcej
|
|
Dekodery Cyfrowego Polsatu zyskają platformę od ADB
W dekoderach produkowanych przez Cyfrowy Polsat pojawi się nowe oprogramowanie i multimedialna platforma ConnectedOS stworzona przez spółkę ADB. Obie firmy nawiązały współpracę w celu wspólnego rozwoju rozwiązań i usług telewizyjnych.
więcej
|
|
Mecz TVP-TVN przyniósł blisko 600 tys. zł. Pieniądze trafią do Instytutu Matki Polki
Akcja charytatywna TVP i TVN, w ramach której w niedzielę zorganizowano mecz drużyn obu stacji, przyniosła blisko 600 tys. zł. Pieniądze te przeznaczone zostaną na pomoc w odbudowie Kliniki Rehabilitacji Instytutu Matki Polki w Łodzi.
więcej
|
|
Seriale i programy z jesiennej ramówki Polsatu w kampanii Ipli (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca jesienną ofertę programową internetowej aplikacji telewizyjnej Ipla (należącej do Cyfrowego Polsatu). Akcję przygotowały firmy Grey Group Poland, TFP, Alien F/X, PHD Media Direction i Carat Polska.
więcej
|
|
Polsat przed TVN na czele wpływów reklamowych, mocno w dół TVP1 i TVP2. Aflofarm liderem marketerów
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w sierpniu 2015 roku były o 5 proc. wyższe niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
|
Gdzie można obejrzeć mecze Niemcy-Polska i Polska-Gibraltar?
4 i 7 września 2015 roku odbędą się mecze eliminacyjne do EURO 2016, w których Polska zmierzy się z Niemcami i Gibraltarem. Oba spotkania na żywo będzie można oglądać w Polsacie i Polsacie Sport.
więcej
|
|
Byss.pl przygotowała dla TVP serwis ,,Rolnik szuka żony 2"
Agencja Byss.pl wygrała konkurs Telewizji Polskiej na wykonanie serwisu internetowego drugiej edycji programu „Rolnik szuka żony” w TVP1. Serwis przygotowany został w technologii RWD.
więcej
|
|
,,Wielki Test o Wojsku Polskim" w TVP1. Paulina Chylewska i Maciej Orłoś prowadzącymi
W poniedziałek 14 września br. TVP1 wyemituje „Wielki Test o Wojsku Polskim”. Na pytania odpowiadać będą m.in. aktorzy, dziennikarze, sportowcy, politycy i naukowcy. Widowisko poprowadzą Paulina Chylewska i Maciej Orłoś.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklamowy talk show Lidla z Wellman i Okrasą zapowiada się multicelebrycko jak Play i serialowo jak Tyskie przed Euro
Nowa kampania Lidla, w której Dorota Wellman i Karol Okrasa w mini talk show będą rozmawiać m.in. z innymi znanymi osobami, to odważny projekt content marketingowy, dzięki któremu sieć dyskontów może zanotować dalszy awans wizerunkowy. Celebryci będą się zmieniać częściej niż w komunikacji Play, zapowiada się też podobny cykl reklamowy jak „Piąty Stadion” Tyskiego przed Euro 2012 - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji reklamowych.
więcej
|
|
,,Sucz" na plakacie filmu ,,Duff" demoralizująca dla dzieci, ale nie dyskryminująca kobiet
Reklama outdoorowa promująca film „Duff” (dystrybuowany przez Best Film) jest demoralizująca wobec dzieci, bo zawiera wulgarne słownictwo, natomiast nie dyskryminuje kobiet - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
Logo olimpiady w Tokio wycofane po oskarżeniach o plagiat
Komitet organizacyjny igrzysk olimpijskich w Tokio w roku 2020 postanowił zrezygnować z projektu, który wygrał w konkursie na logo nadchodzącej imprezy. Okazało się, że przyjęty znak graficzny nosi cechy plagiatu i zbytnio przypomina prace innych artystów.
więcej
|
|
Stephane Antiga i siatkarze jak z ,,Gry o tron" reklamują HBO GO w Plusie (wideo)
Sieć komórkowa Plus rozpoczęła kampanię promującą pojawienie się w jej ofercie usługi HBO GO. W akcji bierze udział polska reprezentacji siatkarzy, a jej twarzą jest trener naszej kadry Stephane Antiga.
więcej
|
|
Vision Express w urodzinowej promocji dodaje 100 zł rabatu do oferty ,,Ile lat, tyle zniżki" (wideo)
Sieć salonów optycznych Vision Express zaczęła nową akcję marketingową z okazji 20-lecia działania w Polsce. Tym razem do oferty „Ile lat, tyle zniżki”, znanej z poprzednich promocji, dodaje 100 zł rabatu. Wspierają to reklamy przygotowane przez San Markos i Starlink.
więcej
|
|
Seriale i programy z jesiennej ramówki Polsatu w kampanii Ipli (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca jesienną ofertę programową internetowej aplikacji telewizyjnej Ipla (należącej do Cyfrowego Polsatu). Akcję przygotowały firmy Grey Group Poland, TFP, Alien F/X, PHD Media Direction i Carat Polska.
więcej
|
|
Paweł Gogler: talk show Wellman i Okrasy w Lidlu może być jak ,,Piąty Stadion" Tyskiego
Lidl znalazł pomysł na bardziej naturalne pokazanie marki i celebrytów razem. Gotowanie w telewizjach śniadaniowych jest, gotujący celebryci są, „gotowane” seriale były, więc kontekst jest już dobrze ugruntowany. Przykład serialu „Piąty Stadion”, który został przygotowany specjalnie na mistrzostwa Europy dla marki Tyskie, pokazuje, że pomysł Lidla ma duże szanse na „chwycenie” - ocenia Paweł Gogler, concept director w 23Heroes.
więcej
|
|
Tesco w ślad za Biedronką i Lidlem zaczyna kulinarne promocje tematyczne
Sieć marketów Tesco wystartowała właśnie z nową akcją tematyczną pod hasłem „Włoska uczta”. Tym samym dołącza do grona sieci handlowych, którzy podobne akcje prowadzą już od jakiegoś czasu.
więcej
|
|
Polsat przed TVN na czele wpływów reklamowych, mocno w dół TVP1 i TVP2. Aflofarm liderem marketerów
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w sierpniu 2015 roku były o 5 proc. wyższe niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
|
Łukasz Ludkowski: z Biura Podróży Reklamy do They.pl
Łukasz Ludkowski zaczął pracę jako strategy director w agencji marketingu internetowego They.pl. Poprzednio był związany z Biurem Podróży Reklamy.
więcej
|
|
Przyprawy Appetita lokowane w programie Anny Starmach w TVN Style
Marka przypraw Appetita (należąca do firmy Colian) będzie promowana poprzez lokowanie produktu w programie „Pyszne 25” na antenie TVN Style prowadzonym przez Annę Starmach, jurorkę programu „Masterchef” w TVN.
więcej
|
|
Zmysłowy wieczór we dwoje reklamuje nową linię Amica IN (wideo)
Zaczęła się kampania reklamująca nową linię sprzętów do zabudowy Amica IN. Akcja - przygotowana przez firmy Change, Aspe, Value Media i Monday PR - jest prowadzona w telewizji, internecie i sklepach.
więcej
|
|
Żaneta Glinka: z Media Direction do MEC Interaction
Żaneta Glinka rozpoczęła pracę w MEC Interaction, gdzie objęła nowo utworzone stanowisko search and biddable media strategist.
więcej
|
|
Makarony Lubella reklamowane przy ,,Na dobre i na złe", ,,Top Chefie" i ,,Aż po sufit" (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa makaronów Lubella (produkowanych przez Maspex Wadowice) oparta na billboardzie sponsorskim emitowanym przy serialach „Na dobre i na złe” w TVP2 i „Aż po sufit” w TVN oraz programie „Top Chef” w Polsacie. Akcję przygotowały firmy Brainbox i Mindshare Polska.
więcej
|
|
click community wypromuje butiki MODO
Agencja Click community rozpoczęła współpracę z domem mody MODO w zakresie działań wizerunkowych w social media.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Sprzedaż ,,Faktu" poniżej 300 tys. egz. ,,Dziennik Gazeta Prawna" najbardziej w dół, w górę ,,Parkiet" i ,,Rz"
W lipcu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Gazeta Prawna” - na przeciwnym biegunie „Parkiet”.
więcej
|
|
,,Metro" zmienia się w ,,Metrocafe.pl" ze stronami lokalnymi. ,,Dostosowujemy się do oczekiwań czytelnika"
W piątek 4 czerwca br. ukaże się pierwsze wydanie dziennika „Metrocafe.pl” (Agora), który jest nową odsłoną bezpłatnej gazety „Metro” ze zmienionym logiem i odświeżoną makietą pisma. - Chcemy dostosować się do oczekiwań czytelnika i do tempa jego życia - wyjaśnia Joanna Garbaczewska, wydawca „Metrocafe.pl”.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" i ,,Pani Domu" liderami czytelnictwa (dane za I półrocze)
Liderem czytelnictwa tygodników w Polsce w I półroczu br. był „Tele Tydzień”, z kolei wśród dwutygodników na czele znalazła się „Pani Domu” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Odświeżony ,,Magazyn Super Express TV" z większą liczbą stacji
W piątek 4 września br. wraz z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media ) ukaże się odświeżony „Magazyn Super Express TV”. Dodatek zyska nowy layout i format, zwiększy też liczbę stacji w listingu.
więcej
|
|
,,Fakt Lublin" - nowy dodatek ,,Faktu". Od 7 września nowa formuła ,,Fakt Poznań"
We wrześniu ukaże się „Fakt Lublin” - nowy dodatek regionalny skierowany do mieszkańców lubelszczyzny, zaś w Poznaniu lokalna część dziennika zwiększy objętość.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|