|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 3 Września 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Wiadomości" straciły 500 tys. widzów. Stopniała ich przewaga nad ,,Faktami"
„Wiadomości’ TVP1, które w sierpniu br. pozbyły się treści tabloidowych, zanotowały największy spadek wśród programów informacyjnych, zdecydowanie zmniejszając przewagę nad „Faktami”. Zyskał tylko „Teleexpress”.
więcej
|
|
Wellman i Okrasa w reklamowym talk show Lidla w TVP1 ugoszczą celebrytów (wideo)
Kampania dyskontów Lidl z udziałem Doroty Wellman i Karola Okrasy będzie mieć formę cotygodniowego talk-show „Dorota, Karol i Goście” z udziałem m.in. innych znanych osób, które wystąpią też w osobnych reklamach. Mini program będzie emitowany na KuchniaLidla.pl i w TVP1.
więcej
|
|
Julien Verley przestanie być prezesem nc+
Julien Verley, prezes platformy nc+, awansował na stanowisko kierownicze we francuskim koncernie Vivendi, kontrolującym nc+. W Polsce prawdopodobnie zastąpi go Manuel Rougeron, obecnie wiceprezes platformy.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Serwisy plotkarskie: Gwiazdy.wp.pl słabiej od Nocoty.pl, w dół Pudelek.tv i Życiegwiazd, najbardziej przyciąga Pudelek.pl
Nocoty.pl, w połowie czerwca przemianowany na Gwiazdy.wp.pl, pozostaje najpopularniejszym serwisem plotkarskim, przy czym w skali roku zanotował spory spadek odwiedzalności. Jeszcze więcej straciły Pudelek.tv i Życiegwiazd na Onet.pl, za to zyskały dział plotkarski na Fakt.pl, Plotek.pl i Pomponik.pl. Pod względem liczby odsłon i czasu korzystania przez użytkowników bezkonkurencyjny jest nadal Pudelek.pl.
więcej |
|
TV Republika zmienia koncesję, pojawi się rozrywka. ,,Chcemy poszerzyć ofertę"
Telewizja Republika zmienia koncesję z publicystyczno-informacyjnej na uniwersalną. - Umożliwi nam to poszerzenie oferty programowej - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Fic, dyrektor ds. operacyjnych stacji. Pierwsze modyfikacje w ramówce widać będzie pod koniec roku.
więcej |
|
Plakat spektaklu ,,Klaps! 50 twarzy Greya" uznany za nieetyczny, bo mogły go oglądać dzieci
Reklama zewnętrzna spektaklu Teatru Polonia pt „Klaps! 50 twarzy Greya” z półnagą kobietą naruszyła branżowy kodeks etyczny, ponieważ została umieszczona na takich nośnikach, że mogły ją oglądać dzieci - stwierdziła Komisja Etyki Reklamy.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Wiadomości" straciły 500 tys. widzów. Stopniała ich przewaga nad ,,Faktami"
„Wiadomości’ TVP1, które w sierpniu br. pozbyły się treści tabloidowych, zanotowały największy spadek wśród programów informacyjnych, zdecydowanie zmniejszając przewagę nad „Faktami”. Zyskał tylko „Teleexpress”.
więcej
|
|
Julien Verley przestanie być prezesem nc+
Julien Verley, prezes platformy nc+, awansował na stanowisko kierownicze we francuskim koncernie Vivendi, kontrolującym nc+. W Polsce prawdopodobnie zastąpi go Manuel Rougeron, obecnie wiceprezes platformy.
więcej
|
|
TV Republika zmienia koncesję, pojawi się rozrywka. ,,Chcemy poszerzyć ofertę"
Telewizja Republika zmienia koncesję z publicystyczno-informacyjnej na uniwersalną. - Umożliwi nam to poszerzenie oferty programowej - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Fic, dyrektor ds. operacyjnych stacji. Pierwsze modyfikacje w ramówce widać będzie pod koniec roku.
więcej
|
|
TVN24 i TVP Info na czele kanałów tematycznych, TTV mocno do góry (top 25)
W sierpniu 2015 roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji tematycznych znalazło się TVP Info, ale wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był TVN24. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Związek Wizja: ZUS uznał, że outsourcing w TVP był pozorny
Zakład Ubezpieczeń Społecznych podczas swojej kontroli wykazał, że przeprowadzony w Telewizji Polskiej outsourcing miał charakter pozorny - twierdzi działający w TVP związek zawodowy Wizja.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat z większymi pakietami internetu LTE w ofercie Power LTE
Cyfrowy Polsat wprowadził nową ofertę internetu Power LTE w której pojawią się większe pakiety danych w niższych cenach. Internet bez limitu i z maksymalną prędkością w programie smartDOM będzie teraz dostępny od 35 zł miesięcznie.
więcej
|
|
Canal+ Sport i Canal+ Sport 2 odkodowane dla abonentów UPC
Przez cały wrzesień kanały Canal+ Sport i Canal+ Sport 2 będą dostępne promocyjnie dla abonentów UPC.
więcej
|
|
MŚ w wioślarstwie na żywo w Eurosporcie
Od 3 do 6 września 2015 roku Eurosport relacjonować będzie mistrzostwa świata w wioślarstwie, które odbywają się we francuskim Aiguebelette.
więcej
|
|
,,Petz Klub" w teleTOON+
21 września 2015 roku teleTOON+ rozpocznie emisję nowego serialu animowanego „Petz Klub”.
więcej
|
|
TVP wyprodukuje transmisje ze Światowych Dni Młodzieży w Krakowie
W środę prezes Telewizji Polskiej Janusz Daszczyński spotkał się z kardynałem Stanisławem Dziwiszem. Przedmiotem rozmowy była współpraca Archidiecezji Krakowskiej z TVP jako oficjalnym nadawcą Światowych Dni Młodzieży w 2016 roku.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Wellman i Okrasa w reklamowym talk show Lidla w TVP1 ugoszczą celebrytów (wideo)
Kampania dyskontów Lidl z udziałem Doroty Wellman i Karola Okrasy będzie mieć formę cotygodniowego talk-show „Dorota, Karol i Goście” z udziałem m.in. innych znanych osób, które wystąpią też w osobnych reklamach. Mini program będzie emitowany na KuchniaLidla.pl i w TVP1.
więcej
|
|
Plakat spektaklu ,,Klaps! 50 twarzy Greya" uznany za nieetyczny, bo mogły go oglądać dzieci
Reklama zewnętrzna spektaklu Teatru Polonia pt „Klaps! 50 twarzy Greya” z półnagą kobietą naruszyła branżowy kodeks etyczny, ponieważ została umieszczona na takich nośnikach, że mogły ją oglądać dzieci - stwierdziła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
Anja Rubik i Sasha Knezevic reklamują jesienno-zimowe buty CCC
Salony CCC ruszają z nową odsłoną kampanii reklamowej, w której ponownie wzięła udział top modelka Anja Rubik i jej mąż Sasha Knezevic.
więcej
|
|
Siatkarze Andrzej Wrona i Karol Kłos z trenerem Stephane'em Antigą reklamują ,,mistrzowskie LTE" w Plusie (wideo)
W nowej kampanii Plusa z udziałem polskich siatkarzy reklamowana jest wprowadzona właśnie do oferty taryfa Ja+ Power LTE 2.0. Akcję przygotowały i realizują firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Rio de Post i Media Direction.
więcej
|
|
Drony zamiast kamerzystów i fajerwerki w reklamie telewizorów Sony Bravia 4K Ultra HD (wideo)
W nowym spocie reklamującym telewizory Sony Bravia 4K Ultra HD jednominutowy dynamiczny pokaz sztucznych ogni ma pokazać ilość szczegółów, które mogą zaprezentować na ekranie odbiorniki japońskiego producenta. Do nakręcenia materiału filmowego wykorzystano między innymi drony.
więcej
|
|
Santander Consumer Bank reklamuje lokatę na 24 miesiące (wideo)
W swojej nowej kampanii reklamowej Santander Consumer Bank reklamuje lokatę na 24 miesiące z oprocentowaniem wynoszącym 2,7 proc. Akcję przygotowały firmy marketingowe Eskadra, LevelUp, Color Press i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Młoda Serena Williams chce zostać sobą w reklamie Gatorade (wideo)
- Myślę, że chcę być kimś takim jak ja - deklaruje młoda Serena Williams w archiwalnym nagraniu wykorzystanym w nowym spocie marki napojów izotonicznych Gatorade.
więcej
|
|
Wellman i Okrasa w nowej kampanii Lidla przygotowanej przez GPD
Kto robi nową kampanię z Dorotą Wellman i Karolem Okrasą w roli głównej? Tak jak w przypadku poprzedniego formatu (Pascal kontra Okrasa) za wszystkim stoi agencja reklamowa GPD Agency. I jak poprzednio, oprócz stworzenia strategii, zajęła się ona kompleksową realizacją kampanii, począwszy od spotów telewizyjnych i radiowych, przez przygotowanie materiałów POSM: outdoor i indoor, aż po obszar działań internetowych, jak na przykład obsługa portalu KuchniaLidla.pl czy kanału YouTube Lidl Polska.
więcej
|
|
Hellena na razie tylko w ,,Kubie Wojewódzkim", już nie w talent shows
Oranżada Hellena w najbliższych miesiącach reklamowana będzie jedynie poprzez obecność w programie Kuby Wojewódzkiego. Innych działań marketingowych - reklam ATL-owych i product placementu w programach talent show - produkująca Hellenę firma Colian na razie nie planuje.
więcej
|
|
Dorota Wellman: 300 tys. zł honorarium reklamowego od Lidla na cele charytatywne
Prezenterka TVN Dorota Wellman zapowiedziała, że 300 tys. zł honorarium, które otrzyma za udział w nowej kampanii dyskontów Lidl (będzie w niej występować wspólnie z Karolem Okrasą) przeznaczy na cele charytatywne.
więcej
|
|
Johnny Depp reklamuje Sauvage, nowy perfum Diora
Pojawiła się reklama najnowszego zapachu Diora - Sauvage. Promuje go aktor Johnny Depp.
więcej
|
|
Euro RTV AGD reklamuje produkty na ,,powrót do szkoły"
Ruszyła kampania reklamowa sieci elektromarketów Euro RTV AGD związana z początkiem roku szkolnego. Przygotowała ją agencja S4, która pozyskała to zlecenie w przetargu.
więcej
|
|
Jacek Szulecki w jury Eurobest 2015, ruszyły zgłoszenia
Ruszyły zgłoszenia do Europejskiego Festiwalu Kreatywności Eurobest. Do grona tegorocznego jury w jednej z kategorii organizatorzy zaprosili Jacka Szuleckiego, executive creative directora z Mccann Warsaw.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wszystkie dwutygodniki telewizyjne na minusie w I półroczu, ,,Tele Świat" najchętniej kupowany
W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”.
więcej
|
|
Rebekah Brooks powraca do News Corp., Tony Gallagher nowym naczelnym ,,The Sun"
Rebekah Brooks, była szefowa dziennika "News of the World" i jedna z bohaterów afery podsłuchowej w Wielkiej Brytanii, została CEO News UK, brytyjskiego oddziału należącego do Ruperta Murdocha koncernu News Corp. Wraz z jej pojawieniem się nastąpi zmiana naczelnego dziennika „The Sun” - Davida Dinsmore’a zastąpi Tony Gallagher.
więcej
|
|
Jerzy Jachowicz zamierza pozwać Tomasza Lisa za tweet o ,,byłym lektorze KW PZPR"
Publicysta Jerzy Jachowicz poinformował we wtorek, że konsultuje z prawnikami podjęcie kroków prawnych przeciwko Tomaszowi Lisowi oraz wydawcy tygodnika „Newsweek”, w którym sugerowano, że był „ulubieńcem PRL”.
więcej
|
|
,,Tygodnik Ostrołęcki" pod zarządem Aureliusza Mikosa
Od września Oddział Polska Press w Ostrołęce, wydawca „Tygodnika Ostrołęckiego”, jest zarządzany przez Aureliusza Mikosa, prezesa Oddziału Grupy w Warszawie. Dotychczas tytuł podlegał pod prezesa Oddziału w Białymstoku Jacka Romanowskiego.
więcej
|
|
Robert Lewandowski na okładce ,,Esquire"
W sprzedaży pojawił się wrześniowo-październikowy numer dwumiesięcznika „Esquire”, wydawany przez Marquard Media Polska. Na okładce pisma znalazł się piłkarz Robert Lewandowski.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Serwisy plotkarskie: Gwiazdy.wp.pl słabiej od Nocoty.pl, w dół Pudelek.tv i Życiegwiazd, najbardziej przyciąga Pudelek.pl
Nocoty.pl, w połowie czerwca przemianowany na Gwiazdy.wp.pl, pozostaje najpopularniejszym serwisem plotkarskim, przy czym w skali roku zanotował spory spadek odwiedzalności. Jeszcze więcej straciły Pudelek.tv i Życiegwiazd na Onet.pl, za to zyskały dział plotkarski na Fakt.pl, Plotek.pl i Pomponik.pl. Pod względem liczby odsłon i czasu korzystania przez użytkowników bezkonkurencyjny jest nadal Pudelek.pl.
więcej
|
|
Instagram zapowiada reklamy w swojej polskiej wersji
Serwis Instagram opublikował wpis, w którym oficjalnie zapowiada pojawienie się reklam w polskiej wersji platformy. Materiały promocyjne mają być wyraźnie oznaczone i dopasowane do preferencji odbiorcy. Polskie biuro Facebooka nie komentuje na razie tych zapowiedzi.
więcej
|
|
Strony mobilne pod lupą Google, będą kary za nachalne reklamy aplikacji
Koncern Google zapowiedział, że będzie dokładnie kontrolował, czy w wynikach wyszukiwania nie pojawiają się strony, na których reklamy nakłaniające do instalowania aplikacji są zbyt nachalne i irytujące. Witryny zawierające takie elementy będą pozycjonowane niżej w mobilnej wersji wyszukiwarki.
więcej
|
|
Nowe opcje komunikacji w Instragramie dla młodych użytkowników (wideo)
Serwis Instagram udostępnił użytkowników nowe funkcje komunikacyjne. Pozwalają one na łatwe wymienianie się informacjami tekstowymi pomiędzy znajomymi i grupami znajomych, a także dzielenie się zdjęciami. Nowe rozwiązania mają przyciągnąć do platformy młodych ludzi i stawić czoło rosnącej konkurencji ze strony Snapchata.
więcej
|
|
Twitter ze 100 tys. reklamodawców, wchodzi z ofertą do 170 nowych krajów
Serwis Twitter poinformował, że jego platforma reklamowa będzie dostępna w dwustu krajach na świecie. Platforma chce utrzymać wzrostowy trend, dzięki któremu ma obecnie około 100 tysięcy aktywnych reklamodawców.
więcej
|
|
Plus wprowadza Ja+ Power LTE 2.0 z nielimitowanym internetem LTE
Sieć telekomunikacyjna Plus udostępniła nową taryfę z internetem LTE - Ja+ Power LTE 2.0. Obejmuje ona cztery plany cenowe z nielimitowanym transferem danych, a użytkownicy przenoszący numery z innych sieci mają darmowy abonament przez sześć miesięcy.
więcej
|
|
Interia.pl z aplikacją informacyjną na Androida i odświeżoną aplikacją Smaker.pl
Grupa Interia.pl udostępniła aplikację mobilną Fakty.interia.pl w wersji na Androida oraz zmienioną wersję aplikacji serwisu kulinarnego Smaker.pl.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|