|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 18 Sierpnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Karol Okrasa ma pozostać w reklamach Lidla, żeby uczyć Dorotę Wellman gotować
W nowej kampanii reklamowej sieci dyskontów Lidl obok Doroty Wellman ma pojawić się Karol Okrasa - wynika z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl. Okrasa przez ostatnie trzy lata promował Lidl razem z Pascalem Brodnickim.
więcej
|
|
nc+: staramy się jeszcze pozyskać ligę hiszpańską. Eleven Sports Network: nie mamy licencji
Platforma nc+ deklaruje, że cały czas stara się umożliwić swoim abonentom oglądanie w najbliższym sezonie meczów hiszpańskiej ligi piłkarskiej. W grę wchodzą dwie opcje: odkupienie praw od beIN Sports albo włączenie do oferty kanałów innych nadawców, którzy je kupią. Licencji nie przejął też jeszcze Eleven Sports Network.
więcej
|
|
Hajdarowicz po krytycznym artykule ,,Rzeczpospolitej" o ks. Sowie: przykro mi, że mam takich dziennikarzy, może sami odejdą
W weekendowym wydaniu „Rzeczpospolitej” (Gremi Media Communication) opublikowano artykuł Tomasza Krzyżaka o ks. Kazimierzu Sowie. Duchowny poskarżył się na Facebooku, że nie rozmawiano z nim przed publikacją. - Przykro mi, że mam takich ludzi w redakcji, pozostaje mieć nadzieje, że jak najszybciej sami zmienią prace i wyniosą się z mojej spółki - odpowiedział Grzegorz Hajdarowicz, właściciel GMC.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Netflix będzie u nas konkurował bardziej z płatną telewizją niż serwisami VoD, potrzebuje polskich produkcji (opinie)
Netflix powinien stosunkowo łatwo przyciągnąć użytkowników. W pierwszej kolejności będzie konkurował z płatnymi kanałami filmowymi. Duża barierą dla rozwoju tej platformy na naszym rynku będzie na pewno brak w ofercie polskich produkcji - prognozują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z branży VoD i domów mediowych.
więcej |
|
Dorota Wellman jako bohaterka kampanii Lidla chwalona za sympatię, zwyczajność i humor
Dorota Wellman to solidny kapitał wizerunkowy, a Lidl pokazuje, że znów ma apetyt na status „kreatora trendów”. Czy i tym razem uda mu się wytyczyć nową ścieżkę komunikacji, chętnie kopiowaną przez inne dyskonty? - zapowiedź nowej kampanii Lidla oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych.
więcej |
|
,,Magiel towarzyski" jesienią z nowym cyklem o wpadkach mediów. ,,Upadek dziennikarskiego rzemiosła"
Jesienią na antenę TVN Style powróci program „Magiel towarzyski”, w którym oprócz przeglądu materiałów o gwiazdach znajdzie się nowy cykl o wpadkach prasy i serwisów internetowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
nc+: staramy się jeszcze pozyskać ligę hiszpańską. Eleven Sports Network: nie mamy licencji
Platforma nc+ deklaruje, że cały czas stara się umożliwić swoim abonentom oglądanie w najbliższym sezonie meczów hiszpańskiej ligi piłkarskiej. W grę wchodzą dwie opcje: odkupienie praw od beIN Sports albo włączenie do oferty kanałów innych nadawców, którzy je kupią. Licencji nie przejął też jeszcze Eleven Sports Network.
więcej
|
|
,,Magiel towarzyski" jesienią z nowym cyklem o wpadkach mediów. ,,Upadek dziennikarskiego rzemiosła"
Jesienią na antenę TVN Style powróci program „Magiel towarzyski”, w którym oprócz przeglądu materiałów o gwiazdach znajdzie się nowy cykl o wpadkach prasy i serwisów internetowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
W Telewizji Polskiej reklamy najdroższe przy ,,M jak miłość" i ,,Wiadomościach"
W opublikowanym przez Biuro Reklamy TVP cenniku reklamowym na wrzesień najdroższe są spoty między „Wiadomościami” a „Sportem” w TVP1 oraz przy serialu „M jak miłość”. Niewiele mniej kosztują też spoty przy jedynkowej „Pogodzie” i innych serialach telewizyjnej Dwójki.
więcej
|
|
,,Tylko dla dorosłych" i ,,Gwiazdozbiór TVP Rozrywka" w nowej formie jesienią w TVP Rozrywka
Jesienią TVP Rozrywka będzie kontynuować cykle z poprzedniej ramówki, a wśród odświeżonych pozycji znalazły się m.in. „Tylko dla dorosłych” i „Gwiazdozbiór TVP Rozrywka”.
więcej
|
|
Polsat liderem tygodnia, w górę TV Puls i Puls 2. ,,Teleexpress" z najwyższą widownią
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym, zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej, zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Nowy sezon Ligi Mistrzów w Canal+ i nSport+. Plan transmisji
18 i 19 sierpnia odbędą się pierwsze mecze rundy play-off do fazy grupowej Ligi Mistrzów sezonu 2015/2016. Transmitowane one będą na antenach Canal+, nSport+ oraz w aplikacji Canal+ Sport Online.
więcej
|
|
UPC otwiera nowy salon w Rzeszowie
Operator kablowy UPC Polska uruchomi po wakacjach nowy salon sprzedaży w Rzeszowie, natomiast w rzeszowskim centrum handlowym ruszyły stanowiska obsługi klienta.
więcej
|
|
,,Wikingowie 3" w History
30 sierpnia 2015 roku History rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Wikingowie”.
więcej
|
|
Film ,,Pan Turner" w Cinemax dwa tygodnie po kinowej premierze
W sobotę 29 sierpnia br. kanał Cinemax wyemituje film biograficzny „Pan Turner”, który widzowie obejrzą dwa tygodnie po polskiej premierze w kinach.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Karol Okrasa ma pozostać w reklamach Lidla, żeby uczyć Dorotę Wellman gotować
W nowej kampanii reklamowej sieci dyskontów Lidl obok Doroty Wellman ma pojawić się Karol Okrasa - wynika z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl. Okrasa przez ostatnie trzy lata promował Lidl razem z Pascalem Brodnickim.
więcej
|
|
Dorota Wellman jako bohaterka kampanii Lidla chwalona za sympatię, zwyczajność i humor
Dorota Wellman to solidny kapitał wizerunkowy, a Lidl pokazuje, że znów ma apetyt na status „kreatora trendów”. Czy i tym razem uda mu się wytyczyć nową ścieżkę komunikacji, chętnie kopiowaną przez inne dyskonty? - zapowiedź nowej kampanii Lidla oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych.
więcej
|
|
Nowoczesna.pl zmienia nazwę, Gasiuk-Pihowicz rzecznikiem prasowym
Ugrupowanie Ryszarda Petru Nowoczesna.pl zmienia swoją nazwę i identyfikację wizualną na czele z logo oraz zatrudnia rzecznika prasowego - Kamilę Gasiuk-Pihowicz. Zdaniem Zbigniewa Lazara, zmiana wizerunku ugrupowania na dwa miesięce przed wyborami to czyste szaleństwo.
więcej
|
|
Lowe Media i Lowe Warsaw zareklamują polską gospodarkę za granicą
Konsorcjum złożone z agencji Lowe Media i Lowe Warsaw przygotuje na zlecenie Ministerstwa Gospodarki kampanię informacyjno-promocyjną polskiej gospodarki w mediach zagranicznych. Wartość kontraktu wynosi 18,5 mln zł.
więcej
|
|
Nowy pułkownik Sanders w reklamach KFC
Norm MacDonald, aktor komediowy, został nowym pułkownikiem Sandersem w kampanii KFC przygotowanej przez agencję Wieden+Kennedy.
więcej
|
|
Rysunkowy Robert Lewandowski w reklamie butów Nike (wideo)
Robert Lewandowski, piłkarz reprezentacji Polski i zawodnik Bayernu Monachium użyczył swojego wizerunku w najnowszym klipie promującym buty piłkarskie Nike.
więcej
|
|
Brackie Pils od Żywca reklamowane jako ,,polsko-czeski kunszt piwowarski"
Grupa Żywiec wprowadza na rynek polsko-czeskie piwo Brackie Pils. Wspierać to będzie kampania reklamowa przygotowana przez agencje Just, Global, Insignia, Roots PR i Goh.
więcej
|
|
,,Mądre leczenie bólu" reklamuje Apap (wideo)
Rusza kampania reklamowa preparatu przeciwbólowego Apap (produkowanego przez USP Zdrowie), z nowym hasłem „Mądre leczenie bólu” i koncepcją kreatywną. Akcję producent przygotował wspólnie z firmami marketingowymi Brasil, One Eleven i Starcom.
więcej
|
|
,,Czego szukasz?" - domowe szczęście reklamuje Allegro.pl (wideo)
Allegro.pl rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Czego szukasz?”. Akcja została przygotowana przez portal razem z firmami marketingowymi Bardzo, Cut Cut i Universal McCann.
więcej
|
|
BGŻ BNP Paribas z Michelle, Michałem i bumerangiem reklamuje ,,oszczędzający kredyt gotówkowy" (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu gotówkowego oferowanego przez BGŻ BNP Paribas. Akcję, której bohaterami jest symbolizująca bank para: Michelle i Michał, przygotowały agencja Publicis Poland i dom mediowy Havas Media.
więcej
|
|
Starcom Mediavest Group z narzędziem Content@Scale do real-time marketingu
Agencja Starcom Mediavest Group (SMG) wprowadza na polskim rynku narzędzie Content@Scale, służące do szerokiej dystrybucji w internecie treści marketingowych w czasie rzeczywistym.
więcej
|
|
,,Można? Można!" - absurdalne sposoby oszczędzania w kampanii Idea Banku (wideo)
Idea Bank w nowej kampanii reklamowej prezentuje swoje rozwiązania ułatwiające przedsiębiorcom prowadzenie działalności, wyśmiewając absurdalne sposoby oszczędzania. Akcję bank przygotował wspólnie z firmami marketingowymi Brasil, MediaVest, Graffiti Films, Stage 2 i Ztudio.
więcej
|
|
,,Teraz także na drugie śniadanie" w reklamach margaryny Śniadaniowa (wideo)
Zaczęła się druga odsłona kampanii reklamowej margaryny Śniadaniowa (produkowanej przez ZT Bielmar) pod hasłem „Śniadaniowa - teraz także na drugie śniadanie”. Kreacją reklam zajęła się agencja Optima Marketing Group, a za planowanie i zakup mediów oraz działania PR odpowiada agencja Zaza Media.
więcej
|
|
Dorota Wellman zastąpi Okrasę i Brodnickiego w reklamach Lidla (wideo)
Nową bohaterką reklam dyskontów Lidl, zamiast kucharzy Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego, będzie prezenterka TVN Dorota Wellman - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Właśnie startuje teaserowa część kampanii reklamowej z Wellman.
więcej
|
|
Gong będzie reklamować DHL Parcel
Agencja marketingu zintegrowanego Gong (należąca do Group One) po wygranym przetargu rozpoczęła obsługę reklamową firmy DHL Parcel.
więcej
|
|
Volkswagen Golf Variant reklamowany w gwarach regionalnych (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa różnych modeli samochodów Volkswagen Golf, m.in. Variant. Jest to pierwsza akcja promocyjna marki oparta na spotach z wykorzystaniem gwar regionalnych. Kampanię przygotowały i realizują firmy Hand Made, K2 i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
KinAds organizuje filmowe poranki dla dzieci
Broker reklamy kinowej KinAds uruchomił autorską platformę programową „Kina(ds) Dzieciom”. Dzięki niej dzieci w całej Polsce otrzymają dostęp do oferty filmowej przygotowanej przez firmę.
więcej
|
|
Kornelia Maciejewska awansowała w Think Kong
Kornelia Maciejewska awansowała na stanowisko senior social media consultant w agencji Think Kong.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Hajdarowicz po krytycznym artykule ,,Rzeczpospolitej" o ks. Sowie: przykro mi, że mam takich dziennikarzy, może sami odejdą
W weekendowym wydaniu „Rzeczpospolitej” (Gremi Media Communication) opublikowano artykuł Tomasza Krzyżaka o ks. Kazimierzu Sowie. Duchowny poskarżył się na Facebooku, że nie rozmawiano z nim przed publikacją. - Przykro mi, że mam takich ludzi w redakcji, pozostaje mieć nadzieje, że jak najszybciej sami zmienią prace i wyniosą się z mojej spółki - odpowiedział Grzegorz Hajdarowicz, właściciel GMC.
więcej
|
|
Łukasz Korycki: z ,,Dziennika Gazety Prawnej" na wicenaczelnego ,,Pulsu Biznesu"
Łukasz Korycki dołączył do zespołu „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska), gdzie objął stanowisko zastępcy redaktora naczelnego. Odpowiada za projekty specjalne.
więcej
|
|
W Meksyku giną dziennikarze - pisarze i intelektualiści protestują
Prawie pięciuset pisarzy i intelektualistów z całego świata skierowało do prezydenta Meksyku list, w którym protestują przeciwko częstym morderstwom dziennikarzy w tym kraju. „Zamach na życie dziennikarza to pogwałcenie prawa społeczeństwa do informacji” - napisano w liście.
więcej
|
|
Andrzej Dziekan sekretarzem redakcji ,,Do Rzeczy"
Andrzej Dziekan zaczął pracę jako kolejny sekretarz redakcji tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro). Wcześniej przez wiele lat pracował w „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
|
Wszystkie miesięczniki historyczne i popularnonaukowe na minusie. ,,Świat Wiedzy" i ,,W Sieci Historii" z najwyższą sprzedażą
W maju br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Natomiast wśród tytułów historycznych na pierwszym miejscu znalazł się magazyn „W Sieci Historii”. Wszystkie tytuły w obu segmentach zanotowały spadki.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" promuje cyfrowe wydania w kinach Helios
Ruszyła kampania promocyjna aplikacji mobilnych „Gazety Wyborczej” (Agora), które umożliwiają cyfrowy dostęp do treści. Akcja pod hasłem „Czytaj Wyborczą przez tydzień za darmo!” organizowana jest w 35 kinach sieci Helios w całej Polsce.
więcej
|
|
,,Przyciągamy treścią" - kampania wizerunkowa Publio.pl
Wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa portalu Publio.pl (Agora) pod hasłem „Przyciągamy treścią”. Akcja obejmuje internet, prasę oraz outdoor i potrwa do końca września.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|