Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 16 Sierpnia 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Agora chce uruchomić minimum dwa kanały telewizyjne na MUX-8

Agora zamierza wziąć udział w konkursach na nadawanie na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. - Jesteśmy zainteresowani co najmniej dwoma kanałami na MUX-8 - zapowiada Bartosz Hojka, prezes spółki. więcej

 
MON sugeruje powiązania szefa ,,Wprost" z rzecznikiem PZL Mielec. ,,Zarzuty są fałszywe i bezpodstawne"

- Tomasz Wróblewski i tygodnik „Wprost” atakują rozstrzygnięcia niekorzystne dla PZL Mielec i starają się wpływać na opinię publiczną, nie ujawniając swoich powiązań biznesowych z oferentem - zarzuca redaktorowi naczelnemu „Wprost” Ministerstwo Obrony Narodowej. - Zarzuty są fałszywe i bezpodstawne - odpowiada Wróblewski. więcej

 
Polski rynek reklamowy zyskał 2,8 proc., najbardziej w górę reklama internetowa i radiowa, prasa mocno w dół

W pierwszej połowie br. wydatki reklamowe netto w Polsce wyniosły 3,734 mld zł, o 102,8 mln zł więcej niż rok wcześniej, co oznacza wzrost o 2,8 proc. - szacuje Starcom MediaVest Group. Po 8-9 proc. wzrosła wartość reklamy radiowej i internetowej, a po 13-14 zmalały nakłady marketingowe w prasie. Najmocniej wydatki reklamowe zwiększyły firmy z sektora handlowego, farmaceutycznego i FMCG. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator Działu Projektów

Discovery poszukuje osoby na stanowisko
Brand Partnership Project Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Sales Researcher

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Prezentacji Multimedialnych

Hypermedia poszukuje osoby na stanowisko
System Administrator

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor kreatywny

Discovery poszukuje osoby na stanowisko
Programme Planning Manager Lifestyle

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Executive

Posterscope poszukuje osoby na stanowisko
Event Manager

Platige Image poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Netflix oficjalnie zapowiada wejście na polski rynek

Serwis Netflix zmienił treść swojej strony startowej dostępnej w Polsce. Zamiast tradycyjnego komunikatu o niedostępności usługi w naszym kraju pojawiła się zapowiedź wejścia na nasz rynek. więcej

 
Kanał Al Jazeery z prawami do transmisji hiszpańskiej ligi piłkarskiej w Polsce

Kontrolowany przez Al Jazeerę kanał beIN Sports kupił prawa do transmisji w Polsce meczów hiszpańskiej ligi piłkarskiej - wynika z informacji na oficjalnej stronie tych rozgrywek. Poprzednio przez wiele lat pokazywał je Canal+. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" z nowa platformą do płatnych treści w sieci, rośnie liczba subskrybentów

Agora wdrożyła własną platformą technologiczną do sprzedaży subskrypcji treści „Gazety Wyborczej” w intrenecie. Spółka zapewnia, że liczba subskrybentów płatnej oferty „GW” w sieci cały czas rośnie, ale nie podaje szczegółów. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Twój Puls" nie wróci na antenę TV Puls

TV Puls w jesiennej ramówce nie będzie kontynuować codziennego programu „Twój Puls” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Prowadzony przez Katarzynę Cichopek i Katarzynę Trzaskalską lifestylowy magazyn miał bardzo słabe wyniki oglądalności. więcej

,,Internet bez limitu" w reklamach Play wprowadza w błąd

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że hasło „Internet bez limitu” promujące internet mobilny oferowany przez Play może wprowadzać odbiorców w błąd, ponieważ po przekroczeniu dużego pakietu pobranych danych prędkość przesyłu może zostać zmniejszona. więcej

Grupa Wirtualna Polska wyprzedziła Onet i RASP (Megapanel z czerwca)
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w czerwcu 2015 roku
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Agora chce uruchomić minimum dwa kanały telewizyjne na MUX-8

Agora zamierza wziąć udział w konkursach na nadawanie na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. - Jesteśmy zainteresowani co najmniej dwoma kanałami na MUX-8 - zapowiada Bartosz Hojka, prezes spółki. więcej

 
Kanał Al Jazeery z prawami do transmisji hiszpańskiej ligi piłkarskiej w Polsce

Kontrolowany przez Al Jazeerę kanał beIN Sports kupił prawa do transmisji w Polsce meczów hiszpańskiej ligi piłkarskiej - wynika z informacji na oficjalnej stronie tych rozgrywek. Poprzednio przez wiele lat pokazywał je Canal+. więcej

 
Mniej Adama Federa i Leszka Dawidowicza w ,,Wiadomościach"

Od września reporterzy „Wiadomości” TVP Adam Feder i Leszek Dawidowicz będą przygotowywać materiały dla magazynów emitowanych w TVP Info. Pozostaną jednak związani z redakcją „Wiadomości” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kanały lifestylowe: TVN Style liderem, TVN Turbo zmniejsza dystans do Polsat Play

TVN Style był w lipcu br. liderem wśród kanałów lifestylowych w Polsce. Drugą lokatę zajął Polsat Play, ale coraz bardziej dogania go konkurencyjne TVN Turbo. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Food, a najwięcej straciło - TLC. więcej

 
Eleven Sports przejmuje po nc+ prawa do transmisji Ligi Mistrzów w piłce ręcznej

Grupa Eleven Sports Network nabyła od Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej wyłączne prawa do transmisji Ligi Mistrzów piłkarzy oraz piłkarek ręcznych na najbliższe cztery sezony. Umowa dotyczy czterech krajów, w tym Polski. więcej

 
Z kamerą na planie jesiennego spotu TVN (wideo making of)

W najnowszym spocie wizerunkowym TVN kilkanaście gwiazd stacji występuje wraz ze zwykłymi ludźmi. Prezentujemy klip pokazujący, jak wyglądała praca na planie spotu. więcej

 
Internauci chcieliby powrotu do telewizji ,,Milionerów", ,,Sondy" i ,,Kabaretu Olgi Lipińskiej"

Połowa polskich internautów deklaruje, że tęskni za polskimi programami telewizyjnymi emitowanymi przed laty. Młodzi najbardziej chcieliby powrotu na antenę „Milioretów”, a starsi - „Sondy” i „Kabaretu Olgi Lipińskiej”. więcej

 
Tylko dzieci i młodzież oglądają coraz mniej telewizji (raport za 10 lat)

Średni dobowy czas oglądania telewizji w I półroczu br. wyniósł 4 godziny i 29 minut. Był on o 17 minut dłuższy, niż w I półroczu 2005 roku. Czas spędzany przed szklanym ekranem skrócił się tylko wśród dzieci i młodzieży. więcej

 
,,Mam talent" i ,,Aplauz, aplauz!" najdroższe w cenniku reklamowym TVN na wrzesień

We wrześniowej ofercie reklamowej TVN najwięcej, nawet po ponad 50 tys. zł, trzeba zapłacić za spoty przy programach rozrywkowych „Mam talent” i „Aplauz, aplauz!”. Niewiele mniej kosztują reklamy przy „Kuchennych rewolucjach”, „Masterchefie”, „Kto poślubi mojego syna?” i „Faktach”. więcej

 
nc+ reklamuje się ,,emocjami na wyłączność" w Lidze Mistrzów (wideo)

Rusza kampania reklamowa nc+ promująca transmisje z piłkarskiej Ligi Mistrzów w kanałach tej platformy. Akcja, przygotowana przez 2012 Agency wspólnie z działami marketingu i kreacji nc+, przebiega pod hasłem „Emocje na wyłączność”. więcej

 
Sportklub stawia na piłkę ręczną, Fightklub - na boks

Jesienią na antenie Sportklubu znajdą się m.in. mecze Bundesligi piłki ręcznej i Ligi Asobal. Z kolei Fighthklub w każdym tygodniu pokaże co najmniej dwie gale bokserskie. więcej

 
,,Warsaw Shore 3" wraca na antenę MTV Polska

Kanał MTV Polska w niedzielę 30 sierpnia br. rozpocznie emisję drugiej części trzeciego sezonu reality-show „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”. Nadawca zapowiada zmiany wśród uczestników programu. więcej

 
W 2020 r. prawie co trzeci telewizor z dostępem do internetu

Liczba podłączonych do internetu telewizorów sięgnie w 2020 roku 876 milionów w 51 krajach objętych raportem Digital TV Research. Dla porównania, na koniec roku 2010 takich odbiorników było 105 milionów, a na koniec tego roku ma ich być 415 milionów. więcej

 
Tomasz Lis o mediach publicznych: brak reformy to grzech PO i Tuska, teraz mogą stać się aparatem propagandowym PiS-u

Według Tomasza Lisa niezrealizowanie przez rząd w ostatnich ośmiu latach reformy finansowania mediów publicznych jest zaniedbaniem i grzechem Platformy Obywatelskiej i Donalda Tuska. Natomiast po ewentualnym przejęciu władzy przez PiS jesienią media te mogą stać się aparatem propagandowym partii rządzącej. więcej

 
Posłanka PiS do dziennikarki ,,Wiadomości" TVP: nowa władza zadba o Pani zdrowie

W piątek przed południem posłanka PiS Krystyna Pawłowicz zamieściła na Facebooku wpis kierowany do dziennikarki „Wiadomości” TVP1 Justyny Dobrosz-Oracz. - Na jesieni, nowa władza będzie musiała zadbać o Pani zdrowie - napisała. Część internautów odebrała to jako groźbę pod adresem dziennikarki, Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich nie zamierza reagować w tej sprawie. więcej

 
TVP nie pokaże nowego spotu PiS z Szydło, bo nie ma w nim pytań z referendum (wideo)

Telewizja Polska odmówiła bezpłatnej emisji nowego spotu Prawa i Sprawiedliwości z Beatą Szydło w ramach kampanii przed referendum zaplanowanym na 6 września. Nadawca tłumaczy, że klip nie odnosi się do pytań, które zostaną zadane w referendum. więcej

 
,,Family Guy: Głowa rodziny 12" w FOX Comedy

18 września FOX Comedy rozpocznie emisję dwunastego sezonu animacji dla dorosłych „Family Guy: Głowa rodziny”. więcej

 
 
Radio  
 
Agora chce poszerzać zasięg Radia Pogoda

Agora jest zadowolona z przyjęcia przez słuchaczy nowej sieci radiowej Radio Pogoda, adresowanej do osób po 50. roku życia. Nadawca planuje rozbudowę jej zasięgu, ale nie ujawnia, kiedy osiągnie ona rentowność. więcej

 
RMF FM liderem w Krakowie. Antyradio, Trójka i VOX FM z dużym wzrostem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od lutego do lipca 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Krakowie pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Polski rynek reklamowy zyskał 2,8 proc., najbardziej w górę reklama internetowa i radiowa, prasa mocno w dół

W pierwszej połowie br. wydatki reklamowe netto w Polsce wyniosły 3,734 mld zł, o 102,8 mln zł więcej niż rok wcześniej, co oznacza wzrost o 2,8 proc. - szacuje Starcom MediaVest Group. Po 8-9 proc. wzrosła wartość reklamy radiowej i internetowej, a po 13-14 zmalały nakłady marketingowe w prasie. Najmocniej wydatki reklamowe zwiększyły firmy z sektora handlowego, farmaceutycznego i FMCG. więcej

 
Szef internetowej kampanii Andrzeja Dudy: nie zatrudnialiśmy hejterów, Rybicki współpracował nie jako publicysta

Paweł Szefernaker, szef kampanii internetowej Andrzeja Dudy przed wyborami prezydenckimi, opowiadał w Polsat News 2 o działaniach sztabu w internecie. Zapewnił, że PiS nie zatrudniał hejterów ani nie prowadził kampanii negatywnej. - Hejtu jest tak dużo w internecie, że nie należy do tego pieca dosypywać - wyjaśniał Szefernaker. więcej

 
Mediacap ze spadkiem wpływów i 1,9 mln zł zysku, szykuje kolejne przejęcie

W pierwszej połowie br. holding Mediacap (obejmujący agencja marketingowe Scholz & Friends Warszawa, EM Lab i The Digitals oraz firmę badawczą IQS) zanotował 29,1 mln zł wpływów (2,7 proc. mniej niż rok wcześniej) i 1,9 mln zł zysku netto. Mediacap prowadzi rozmowy na temat przejęć i liczy, że uda mu się kupić w br. podmiot o rocznym EBITDA wynoszącym minimum 3 mln zł. więcej

 
,,#logujemy się dla Nepalu" w kampanii reklamowej Wirtualnej Polski (wideo)

Rusza nowa odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej Wirtualnej Polski, związana z pomocą dla Nepalu organizowaną wspólnie z Polską Akcją Humanitarną. Akcję portal przygotował razem z firmami marketingowymi Scholz & Friends Warszawa i ZenithOptimedia Group. więcej

 
23 nowe osoby w Grupie Saatchi & Saatchi Poland, Jacek Celiński i Torsten Hekkelstrand dyrektorami

Do Grupy Saatchi & Saatchi Poland (obejmującej agencje marketingowe Saatchi & Saatchi Poland i Interactive Solutions) w ostatnich dwóch miesiącach dołączyło 23 nowych pracowników. Funkcje dyrektorskie w zespole obsługi klienta objęli Jacek Celiński i Torsten Hekkelstrand. więcej

 
Konkursy na Instagramie: tagi, influencerzy i followersi

Najprostsza formuła konkursu na Instagramie to opublikowanie zadania konkursowego na profilu marki, w którym poprosimy o odpowiedź w komentarzu pod treścią lub przesłanie jej mailem. Równie łatwe zadanie polega na dodaniu zgłoszenia konkursowego (zdjęcia lub wideo) i opatrzenia go odpowiednim hashtagiem (często także wymagane jest polubienie profilu organizatora i otagowanie go w poście konkursowym). Instagram w obecnym kształcie daje szerokie spektrum na tworzenie rozwiązań niestandardowych - analizuje Joanna Szelągowska z Isobar Polska. więcej

 
,,Mam talent" i ,,Aplauz, aplauz!" najdroższe w cenniku reklamowym TVN na wrzesień

We wrześniowej ofercie reklamowej TVN najwięcej, nawet po ponad 50 tys. zł, trzeba zapłacić za spoty przy programach rozrywkowych „Mam talent” i „Aplauz, aplauz!”. Niewiele mniej kosztują reklamy przy „Kuchennych rewolucjach”, „Masterchefie”, „Kto poślubi mojego syna?” i „Faktach”. więcej

 
Zagraniczny wyciąg reklamowy: Samsung, Honda, Geico, Citizen, Magistral (wideo)

„Bez względu na to, czy chodzi o przełomowe, technologiczne nowości, czy też o dobrze znane produkty codziennego użytku, w reklamie przede wszystkim liczy się pomysł. I to najlepiej prosty, ponieważ budzi proste skojarzenia i szybko zapada w pamięć” - najciekawsze jej zdaniem zagraniczne reklamy z ostatnich miesięcy opisuje Aleksandra Marchocka z Peppermint. więcej

 
,,Bankuj po swojemu" - ING Bank Śląski reklamuje konto z aplikacją mobilną (wideo)

Zaczęła się druga odsłona kampanii ING Banku Śląskiego reklamującej Konto Direct z aplikacją mobilną. Reklamy, kolejne z serii pod hasłem „Liczą się ludzie”, zostały przygotowane przez firmy Brain, Gong i Lowe Media. więcej

 
nc+ reklamuje się ,,emocjami na wyłączność" w Lidze Mistrzów (wideo)

Rusza kampania reklamowa nc+ promująca transmisje z piłkarskiej Ligi Mistrzów w kanałach tej platformy. Akcja, przygotowana przez 2012 Agency wspólnie z działami marketingu i kreacji nc+, przebiega pod hasłem „Emocje na wyłączność”. więcej

 
TOP10 reklam na YouTube: Always, Coca-Cola, GoPro, iPhone (wideo)

Przedstawiamy dziesięć spotów reklamowych, które w lipcu w skali globalnej zanotowały najwięcej odtworzeń na YouTube. Zdecydowanie najpopularniejszą okazała się nowa reklama Always pod hasłem „#LikeAGirl”, w rankingu znalazły się też dwa spoty GoPro. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Super Glue: Piggy Guinness: Who...? Yahoo India: Mail IKEA: Bus Stop Guarana Antarctica: Bus stop
 
Prasa  
 
MON sugeruje powiązania szefa ,,Wprost" z rzecznikiem PZL Mielec. ,,Zarzuty są fałszywe i bezpodstawne"

- Tomasz Wróblewski i tygodnik „Wprost” atakują rozstrzygnięcia niekorzystne dla PZL Mielec i starają się wpływać na opinię publiczną, nie ujawniając swoich powiązań biznesowych z oferentem - zarzuca redaktorowi naczelnemu „Wprost” Ministerstwo Obrony Narodowej. - Zarzuty są fałszywe i bezpodstawne - odpowiada Wróblewski. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" z nowa platformą do płatnych treści w sieci, rośnie liczba subskrybentów

Agora wdrożyła własną platformą technologiczną do sprzedaży subskrypcji treści „Gazety Wyborczej” w intrenecie. Spółka zapewnia, że liczba subskrybentów płatnej oferty „GW” w sieci cały czas rośnie, ale nie podaje szczegółów. więcej

 
W Agorze najmocniej urosły filmy, internet i radio, w dół prasa z ,,Gazetą Wyborczą"

W pierwszej połowie br. przychody Agory w segmencie filmowo-książkowym wzrosły o jedną trzecią, a w segmencie internetowym i radiowym - po ok. 18 proc. W sektorze prasowym spółka zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży pism i spadek przychodów z reklam, m.in. w „Gazecie Wyborczej”. więcej

 
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników ogólnopolskich. ,,Rzeczpospolita" najbardziej w dół

W I półroczu br. wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży w kioskach, a najwięcej straciła „Rzeczpospolita”. Zdecydowanym liderem sprzedaży kioskowej pozostał „Fakt”. więcej

 
,,Moje Mieszkanie" na czele sprzedaży. ,,M jak Mieszkanie" z największym spadkiem

W maju br. pozycja lidera sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich należała do „Mojego Mieszkania”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Weranda”, zaś najwięcej straciło „M jak Mieszkanie”. więcej

 
Agora na plusie. Przychody rosną dzięki "Wiedźminowi"

Agora w II kwartale br. zanotowała 8-proc. wzrost przychodów, głównie dzięki rosnącym wpływom z koprodukcji i dystrybucji gry „Wiedźmin 3”. Spółka zakończyła ten okres z zyskiem netto, podczas gdy rok wcześniej notowała stratę. więcej

 
Jedynki  
 
 
Newsweek - 2015-08-17 Wprost - 2015-08-17 Do Rzeczy - 2015-08-17 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2015-08-17 Dziennik Wschodni - 2015-08-16
 
Internet  
 
Netflix oficjalnie zapowiada wejście na polski rynek

Serwis Netflix zmienił treść swojej strony startowej dostępnej w Polsce. Zamiast tradycyjnego komunikatu o niedostępności usługi w naszym kraju pojawiła się zapowiedź wejścia na nasz rynek. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" z nowa platformą do płatnych treści w sieci, rośnie liczba subskrybentów

Agora wdrożyła własną platformą technologiczną do sprzedaży subskrypcji treści „Gazety Wyborczej” w intrenecie. Spółka zapewnia, że liczba subskrybentów płatnej oferty „GW” w sieci cały czas rośnie, ale nie podaje szczegółów. więcej

 
6 proc. internautów blokuje reklamy, najczęściej na stronach z grami i forach

Dzięki technologiom umożliwiającym blokowanie reklam online, wielu najbardziej świadomych internautów korzysta z zasobów sieci inaczej niż chcieliby tego marketerzy i wydawcy stron. Na razie jednak wpływ blokowania reklam na zyski reklamodawców jest niewielki, ale jeśli wspomniane technologie staną się popularniejsze, może to się szybko zmienić - wynika z raportu eMarketera. więcej

 
Jarosław Kuźniar o hejterach: ścigać jak pijanych kierowców, pokazywać w sieci

W wywiadzie udzielonym portalowi Gazeta.pl dziennikarz TVN24 Jarosław Kuźniar, prowadzący poranne pasmo „Wstajesz i wiesz”, opowiadał o swoim stosunku do internetowego hejtu. - Nad tym się nie da zapanować. Ignoruję idiotów, idę dalej - stwierdził. więcej

 
,,#logujemy się dla Nepalu" w kampanii reklamowej Wirtualnej Polski (wideo)

Rusza nowa odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej Wirtualnej Polski, związana z pomocą dla Nepalu organizowaną wspólnie z Polską Akcją Humanitarną. Akcję portal przygotował razem z firmami marketingowymi Scholz & Friends Warszawa i ZenithOptimedia Group. więcej

 
Periscope na Twitterze - jak mogą wykorzystywać go marki?

Periscope na pewno jest wartym rozpatrzenia narzędziem dla małych, lokalnych marek, które są w stanie przekierować do niego swoje niewielkie rzesze fanów i tam budować z nimi silne długotrwałe relacje. Za granicą robią to m.in. Red Bull, Adobe i Taco Bell - analizuje Kuba Kaliciński z Grupy Kalicińscy.com. więcej

 
Polskie start-upy wyróżniają się na tle europejskich, ale 90 proc. nie dożywa okresu dojrzałości

Krajowe firmy technologiczne w początkowej fazie rozwoju, tzw. start-upy, wyróżniają się spośród europejskich funkcjonalnością i rozwiązaniami dobrze odpowiadającymi na potrzeby rynku. Ich problemem jest jednak niewielka skala działania, niestety, skupiają się głównie na rynku krajowym. 90 proc. rozwiązań dotyczących oprogramowania nie dożywa stanu dojrzałości. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
6 proc. internautów blokuje reklamy, najczęściej na stronach z grami i forach

Dzięki technologiom umożliwiającym blokowanie reklam online, wielu najbardziej świadomych internautów korzysta z zasobów sieci inaczej niż chcieliby tego marketerzy i wydawcy stron. Na razie jednak wpływ blokowania reklam na zyski reklamodawców jest niewielki, ale jeśli wspomniane technologie staną się popularniejsze, może to się szybko zmienić - wynika z raportu eMarketera. więcej

 
Internauci chcieliby powrotu do telewizji ,,Milionerów", ,,Sondy" i ,,Kabaretu Olgi Lipińskiej"

Połowa polskich internautów deklaruje, że tęskni za polskimi programami telewizyjnymi emitowanymi przed laty. Młodzi najbardziej chcieliby powrotu na antenę „Milioretów”, a starsi - „Sondy” i „Kabaretu Olgi Lipińskiej”. więcej

 
Prawie co drugi urlopowicz odbiera służbowe telefony (infografika)

Praca zawodowa wraz z telefonami oraz mailami służbowymi często przekracza "wakacyjne granice" - wynika z badania IQS. więcej

 
Technologie  
 
Galaxy S5 Neo - nowy smartfon od Samsunga w Polsce od 1549 zł
 
HiMedia Q8 Quad Core - minikomputer z Androidem od 479 zł
 
Usługi e-administracji będą dostępne w placówkach Poczty Polskiej. Powstanie 500 Centrów Aktywności Cyfrowych
 
Gospodarka  
 
PKB w 2. kwartale 2015 r. - dane zaskoczyły negatywnie
 
Usługi e-administracji będą dostępne w placówkach Poczty Polskiej. Powstanie 500 Centrów Aktywności Cyfrowych
 
Prezes PKO BP: Ustabilizowaliśmy wynik odsetkowy. W kolejnych kwartałach powinien rosnąć
 
Banki spółdzielcze w dobrej sytuacji finansowej
 
Można rejestrować auta z kierownicą po prawej stronie. O czym pamiętać?
 
Rośnie branża fitness. 3 mln Polaków ma karnety członkowskie
 
Jak rozwiązać problem ograniczeń w dostawach prądu
 
Jak dbać o wygląd cery? "Na liście zakazanych produktów fast foody, tłuste mięso, słodycze i produkty z jasnej mąki"
 
Kultura/Rozrywka  
 
Colin Trevorrow reżyserem filmu "Star Wars: Episode IX"
 
Ponad połowa fanów muzyki słucha minimum 10 gatunków (infografika)
 
Nickelback nie wystąpi w Polsce
 
"Speed of Light" od Iron Maiden
 
"9 Shots" od 50 Cent (wideo)
 
Wraca serial "Bajer z Bel-Air"
 
"Demon" - nowy film Marcina Wrony (wideo)
 
Lana Del Rey pokazała "High By The Beach" (wideo)
 
"Colony" - nowy serial twórcy "Zagubionych"
 
Duran Duran: You Kill Me With Silence
 
,,Family Guy: Głowa rodziny 12" w FOX Comedy
 
Blog  
 
Rząd buczy na głodne dzieci - Krzysztof Czabański
 
Moja rodzinna klęska 1920. - Ewaryst Fedorowicz
 
Krajobraz bez tęczy - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Gwoździe do trumny - Andrzej Bober
 
Szklana wieża - Jan Pawlicki
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl