|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 10 Lipca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Tomasz Lis i Jan Pospieszalski zostają w TVP. ,,Większy nadzór stacji nad programami"
Telewizja Polska zdecydowała o kontynuacji programów „Tomasz Lis na żywo” i „Bliżej. Jan Pospieszalski”. Nadawca podpisał z ich autorami umowy, które mają zagwarantować większy nadzór TVP nad odcinkami tych audycji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kuźniar, Borek, Lis i Pol liderami dziennikarskimi na Twitterze, Hytrek-Prosiecka, Warzecha i Stanowski najaktywniejsi (TOP 50)
Jarosława Kuźniara na Twitterze obserwuje już 270 tys. użytkowników, a Mateusza Borka, Tomasza Lisa i Michała Pola - po ponad 200 tys. W ostatnim miesiącu to oni zyskali najwięcej nowych followersów, natomiast najwięcej wpisów zamieścili Karolina Hytrek-Prosiecka, Łukasz Warzecha i Krzysztof Stanowski.
więcej
|
|
,,Frugolution" - buntownicza kampania reklamuje wielokolorowe Frugo (wideo)
Napój Frugo (produkowany przez FoodCare) zyskał nową identyfikację wizualną i hasło przewodnie „Follow your colour”. Z początkiem lipca ruszyła kampania reklamowa marki, przygotowana przez firmy Grey Group Poland, Shootme, 365 PR i Intermedia.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pierwszy numer ,,Esquire" ze sprzedażą na poziomie 11 tys. egz.
Pierwsze wydanie dwumiesięcznika „Esquire” zanotowało sprzedaż ogółem na poziomie 11 tys. egz. - To nie jest oszałamiający wynik, ale tytuł ma szansę na sukces - komentuje Monika Rychlica z Initiative Media Warszawa.
więcej |
|
Permen King reklamowany jako ,,męski sposób na udany dzień" bez szkody dla dzieci (wideo)
Spot promujący suplement diety Permen King (produkowany przez Walmark) na zaburzenia erekcji pod hasłem „męski sposób na udany dzień” nie jest szkodliwy dla rozwoju oglądających go dzieci - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej |
|
,,Szpital" w TVN, ,,Prognoza pogody" w TVP1 i ,,Dzień dobry TVN" zarobiły najwięcej z reklam
Paradokumentalny serial „Szpital” emitowany na antenie TVN był w I połowie br. programem telewizyjnym, który zarobił najwięcej z reklam. Z kolei najwyższe wpływy ze sponsoringu osiągnął program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Polscy e-wydawcy: z hejterami trzeba walczyć, ale blokowanie komentarzy jest mało skuteczne
- Treści pełne nienawiści to narastający problem w polskiej sieci, potrzebne są nowe rozwiązania i konsultacje w branży, pojedyncze działania niewiele zmienią - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl wydawcy internetowi i inicjatorzy walki w hejtem w internecie.
więcej
|
Roboty mogą tworzyć informacje, ale nie zastąpią dziennikarzy (opinie)
- Specjalne algorytmy mogą zestawiać ze sobą dane i tworzyć na ich podstawie prasowe informacje, ale roboty nie wyeliminują z rynku dziennikarzy. Prawdziwe dziennikarstwo wymaga bowiem zdolności, emocji i umiejętności specyficznego kojarzenia faktów, które posiada wyłącznie człowiek - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl szefowie czasopism i agencji prasowych.
więcej
|
Wikipedia do Tomasza Lisa: ciężko nas pozwać, najprościej poprawić błąd w haśle
|
Facebook z Messengerem mobilnym liderem społecznościowym w Polsce, Skype przed Instagramem, WhatsAppem i Snapchatem
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Tomasz Lis i Jan Pospieszalski zostają w TVP. ,,Większy nadzór stacji nad programami"
Telewizja Polska zdecydowała o kontynuacji programów „Tomasz Lis na żywo” i „Bliżej. Jan Pospieszalski”. Nadawca podpisał z ich autorami umowy, które mają zagwarantować większy nadzór TVP nad odcinkami tych audycji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Szpital" w TVN, ,,Prognoza pogody" w TVP1 i ,,Dzień dobry TVN" zarobiły najwięcej z reklam
Paradokumentalny serial „Szpital” emitowany na antenie TVN był w I połowie br. programem telewizyjnym, który zarobił najwięcej z reklam. Z kolei najwyższe wpływy ze sponsoringu osiągnął program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”.
więcej
|
|
Stacja Eleven rusza 2 sierpnia, a Eleven Sports 20 dni później
Grupa Eleven Sports Network ujawniła, że pierwszy jej kanał sportowy - Eleven rozpocznie nadawanie w Polsce 2 sierpnia br., a druga stacja Eleven Sports ruszy 22 sierpnia. Nadawcy uzyskało się też pozyskać prawa do The Emirates FA Cup.
więcej
|
|
Polo TV zyskuje, Eska TV i 4fun.tv tracą widzów (dane kanałów muzycznych za I półrocze)
W I półroczu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Disco Polo Music - na przeciwnym biegunie TV.Disco.
więcej
|
|
Tomasz Karolak w nowym sezonie ,,Świata według Kiepskich"
W hali wrocławskiego studia ATM Grupy ruszyły zdjęcia do nowej serii „Świata według Kiepskich”, którą widzowie Polsatu zobaczą jesienią br. Gościnnie w nowych odcinkach wystąpią m.in. Tomasz Karolak, Joanna Kurowska czy Zofia Czerwińska.
więcej
|
|
Telewizja Polska pokaże mecze Lecha Poznań z FK Sarajewo
Telewizja Polska transmitować będzie dwa mecze Lecha Poznań z FK Sarajewo, rozgrywane w drugiej rundzie kwalifikacji Ligi Mistrzów. Zobaczą je widzowie TVP1, TVP Sport oraz serwisu sport.tvp.pl.
więcej
|
|
MTG inwestuje w e-sport. Kupiła 74 proc. udziałów w ES za 78 mln euro
Grupa Modern Times Group nabyła 74 proc. udziałów w Turtle Entertainment GmbH, spółce holdingowej dla ESL, największej na świecie firmie zajmującej się e-sportem. Kwota transakcja wyniosła 78 mln euro.
więcej
|
|
UPC wprowadza nowe pakiety telewizji i internetu dla firm
Operator kablowy UPC Polska wprowadził pięć pakietów w ramach UPC Biznes dla usług telewizji i internetu z telefonicznymi taryfami bez limitów, a także przestrzeń dyskową o pojemności 1 TB.
więcej
|
|
Cykl animacji o Rybce w MiniMini+
W sobotę 11 lipca br. kanał MiniMini+ wyemituje pierwszą krótką animację o Rybce MiniMini, która jest ikoną stacji. Seria jest nadal przygotowywana, a jej tematem przewodnim będą podróże po świecie wyobraźni.
więcej
|
|
Krzysztof Wieszczek zagra w serialu ,,Przyjaciółki"
Krzysztof Wieszczek, zwycięzca 3. edycji „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, dołączył do obsady szóstego sezonu serialu „Przyjaciółki”.
więcej
|
|
,,Zamień i zarób!" w Puls 2
26 lipca 2015 roku Puls 2 rozpocznie emisję nowego programu „Zamień i zarób!”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Frugolution" - buntownicza kampania reklamuje wielokolorowe Frugo (wideo)
Napój Frugo (produkowany przez FoodCare) zyskał nową identyfikację wizualną i hasło przewodnie „Follow your colour”. Z początkiem lipca ruszyła kampania reklamowa marki, przygotowana przez firmy Grey Group Poland, Shootme, 365 PR i Intermedia.
więcej
|
|
Permen King reklamowany jako ,,męski sposób na udany dzień" bez szkody dla dzieci (wideo)
Spot promujący suplement diety Permen King (produkowany przez Walmark) na zaburzenia erekcji pod hasłem „męski sposób na udany dzień” nie jest szkodliwy dla rozwoju oglądających go dzieci - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
,,I masz zakola z głowy" w reklamie Loxon 2% (wideo)
W telewizji wystartowała kampania reklamująca preparat Loxon 2% (produkowany przez Sanofi) hamujący wypadanie włosów i stymulujący porost nowych. Kampanię przygotowały firmy Publicis Poland, Alien FX i ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Facebook zmienia definicję współczynnika CPC, ma się stać bardziej efektywny dla reklamodawców
Facebook poinformował o zmianie sposobu, w jaki będzie obliczał współczynnik CPC (cost per click). Liczyć się będą kliknięcia otwierające inne strony czy instalujące aplikacje. Na drugi plan schodzą polubienia, udostępnienia i komentarze.
więcej
|
|
Kamil Getka: z ZenithOptimedia Group do British American Tobacco
Kamil Getka zakończył pracę w domu mediowych ZenithOptimedia Group. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że został digital activation managerem w firmie tytoniowej British American Tobacco.
więcej
|
|
Niepowstrzymane dziewczyny w kolejnej odsłonie kampanii Always ,,Like a girl" (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona globalnej kampanii reklamowej marki wkładek i podpasek Always (Procter & Gamble) pod hasłem „Like a girl”. Akcję przygotowała agencja Leo Burnett.
więcej
|
|
Margaret w reklamach nielimitowanego Internetu na Kartę w Play (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa Play z udziałem piosenkarki Margaret, tym razem promująca Internet na Kartę. Akcję przygotowały agencje Grandes Kochonos, Plej i Artegence oraz dom mediowy MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
,,Nadzwyczajne lato z Activią" (wideo)
Danone Polska realizuje kampanię pod hasłem „Nadzwyczajne lato z Activią”, która promuje nowe smaki jogurtów Activia. Towarzyszy jej akcja, która pozwala uzyskać zniżkę na zakupy w sklepach New Balance lub wygrać vouchery do nich.
więcej
|
|
Korwin Energy Drink reklamowany przez Mariana Kowalskiego (wideo)
Do sprzedaży trafił napój energetyczny Korwin Energy Drink sygnowany przez europosła Janusza Korwina-Mikkego. Towarzyszy temu kampania reklamowa z udziałem Mariana Kowalskiego, polityka Ruchu Narodowego.
więcej
|
|
Starcom zajmie się globalnie obsługą Etihad Airways Partner
Linie lotnicze Etihad Airways Partner wybrały sieć Starcom MediaVest Group do obsługi globalnego budżetu mediowego.
więcej
|
|
Kampania ,,Za Grolsch kultury" w wakacyjnej odsłonie festiwalowej
Zaczął się wakacyjny etap kampanii reklamowej piwa Grolsch (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Za Grolsch kultury”. Akcję przygotowały i realizują firmy GPD Agency, Lubię to, MEC i Tailor Made PR.
więcej
|
|
PLL LOT z identyfikacją wizualną ujednoliconą przez Brand Support
Polskie Linie Lotnicze LOT zyskały odświeżoną korporacyjną identyfikację wizualną, której przygotowaniem i wdrożeniem zajęła się agencja Brand Support, we współpracy z biurem komunikacji korporacyjnej LOT-u.
więcej
|
|
Kosmonauta Mirosław Hermaszewski reklamuje internet Tooway
Rozpoczęła się kampania reklamowa internetu satelitarnego Tooway (oferowanego przez Eutelsat Broadband) z udziałem słynnego kosmonauty Mirosława Hermaszewskiego. Akcję przygotowały agencja Plej i dom mediowy Codemedia.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Kuźniar, Borek, Lis i Pol liderami dziennikarskimi na Twitterze, Hytrek-Prosiecka, Warzecha i Stanowski najaktywniejsi (TOP 50)
Jarosława Kuźniara na Twitterze obserwuje już 270 tys. użytkowników, a Mateusza Borka, Tomasza Lisa i Michała Pola - po ponad 200 tys. W ostatnim miesiącu to oni zyskali najwięcej nowych followersów, natomiast najwięcej wpisów zamieścili Karolina Hytrek-Prosiecka, Łukasz Warzecha i Krzysztof Stanowski.
więcej
|
|
Facebook chce mieć muzyczny serwis streamingowy
Według nieoficjalnych informacji Facebook prowadzi rozmowy w sprawie uruchomienia nowej muzycznej platformy streamingowej. Na razie nie wiadomo czy będzie ona tworzona od podstaw, czy też Facebook przejmie jeden z działających już na rynku serwisów.
więcej
|
|
UKE przyspiesza publiczne hotspoty i zwiększa limit transferu danych
Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) zaproponował, by w miejscach publicznych prędkość internetu w hotspotach została zwiększona do 2 Mb/s, a miesięczny limit transferu wynosił 1 GB. Regulator chce pogodzić interesy samorządów terytorialnych z lokalnymi operatorami.
więcej
|
|
Interia z rekordową odwiedzalnością dzięki Czaterii i Tipom
Interia.pl osiągnęła wiosną br. rekordową liczbę użytkowników i odsłon głównie dzięki włączeniu do swojej domeny serwisu Tipy.pl i wzrostowi statystyk Czaterii po przejściu w Megapanelu na nową definicję odsłony. - Wzmocniliśmy redakcję, Uporządkowaliśmy portfolio mobilne i wprowadziliśmy nową politykę działań w wyszukiwarce - wylicza rzeczniczka portalu.
więcej
|
|
Facebook pozwala wybrać osoby i strony w czołówce news feedu
Nowa opcje udostępnione przez Facebooka pozwalają użytkownikom na wskazanie profili oraz stron, które mają być wyświetlane na szczycie listy aktualności. Nowość dostępna jest na razie dla użytkowników systemu iOS, wkrótce pojawi się na Androidzie i desktopach.
więcej
|
|
Parlament Europejski odrzuca podatek od linkowania i broni wolności panoramy
Podczas głosowania w Parlamencie Europejskim europosłowie odrzucili projekt zakładający powszechny „podatek od linkowania” w wyszukiwarkach internetowych. Parlament pozwolił także, by poszczególne państwa członkowskie nadal decydowały samodzielnie o wolności panoramy, czyli publikowaniu w sieci zdjęć zawierających elementy architektury lub dzieł sztuki.
więcej
|
|
Facebook zmienia definicję współczynnika CPC, ma się stać bardziej efektywny dla reklamodawców
Facebook poinformował o zmianie sposobu, w jaki będzie obliczał współczynnik CPC (cost per click). Liczyć się będą kliknięcia otwierające inne strony czy instalujące aplikacje. Na drugi plan schodzą polubienia, udostępnienia i komentarze.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Millenialsi bardziej wyczuleni na niesprzyjające czynniki pracy i skłonni do zmiany zatrudnienia
Do 2025 roku 75% pracowników na świecie będą stanowili przedstawiciele millenialsów. To pokolenie 18-33-latków, które jest bardzo skoncentrowane na pracy, ale stawia równocześnie na elastyczne warunki zatrudnienia. Jest też skłonne do podejmowania trudnych decyzji i poświęceń, żeby lepiej zrównoważyć życie osobiste i pracę. Pracodawcy muszą nadążać za potrzebami tej generacji, inaczej trudno im będzie utrzymać wartościowych pracowników - wynika z raportu EY, w którym przeanalizowano potrzeby trzech generacji: pokolenia Y, X i tzw. boomersów.
więcej
|
|
Strategię badań, rozwoju i innowacyjności ma tylko jedna trzecia polskich firm
48 proc. polskich firm przeznaczyło w 2014 roku na działalność B+R (prace badawczo-rozwojowe) więcej niż 3 proc. swoich obrotów, a 67 proc. przedsiębiorców deklaruje, że w ciągu najbliższych 3-5 lat zwiększą wydatki na ten cel. Jednocześnie wpływ na te optymistyczne prognozy ma przede wszystkim uruchomienie funduszy z Unii Europejskiej na lata 2014-2020. Tylko co trzecia polska firm ma przemyślaną i wypracowaną strategię badań, rozwoju i wspierania innowacyjności - wynika z badania Deloitte.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|