Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 10 Lipca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Tomasz Lis i Jan Pospieszalski zostają w TVP. ,,Większy nadzór stacji nad programami"

Telewizja Polska zdecydowała o kontynuacji programów „Tomasz Lis na żywo” i „Bliżej. Jan Pospieszalski”. Nadawca podpisał z ich autorami umowy, które mają zagwarantować większy nadzór TVP nad odcinkami tych audycji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kuźniar, Borek, Lis i Pol liderami dziennikarskimi na Twitterze, Hytrek-Prosiecka, Warzecha i Stanowski najaktywniejsi (TOP 50)

Jarosława Kuźniara na Twitterze obserwuje już 270 tys. użytkowników, a Mateusza Borka, Tomasza Lisa i Michała Pola - po ponad 200 tys. W ostatnim miesiącu to oni zyskali najwięcej nowych followersów, natomiast najwięcej wpisów zamieścili Karolina Hytrek-Prosiecka, Łukasz Warzecha i Krzysztof Stanowski. więcej

 
,,Frugolution" - buntownicza kampania reklamuje wielokolorowe Frugo (wideo)

Napój Frugo (produkowany przez FoodCare) zyskał nową identyfikację wizualną i hasło przewodnie „Follow your colour”. Z początkiem lipca ruszyła kampania reklamowa marki, przygotowana przez firmy Grey Group Poland, Shootme, 365 PR i Intermedia. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

INIS poszukuje osoby na stanowisko
Performance Account Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Menedżer ds. Komunikacji Internetowej

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Asystentka / Asystent

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Producent wideo

Smakjam poszukuje osoby na stanowisko
Postproduction Manager

McCANN Worldgroup poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Cheil Poland poszukuje osoby na stanowisko
Senior Digital Account / Digital Account Supervisor

McCANN Worldgroup poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive / Junior

Havas Worldwide Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Polsat Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych Radio

McCANN Worldgroup poszukuje osoby na stanowisko
Account Director / Account Supervisor

Eskadra poszukuje osoby na stanowisko
new business manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Pierwszy numer ,,Esquire" ze sprzedażą na poziomie 11 tys. egz.

Pierwsze wydanie dwumiesięcznika „Esquire” zanotowało sprzedaż ogółem na poziomie 11 tys. egz. - To nie jest oszałamiający wynik, ale tytuł ma szansę na sukces - komentuje Monika Rychlica z Initiative Media Warszawa. więcej

 
Permen King reklamowany jako ,,męski sposób na udany dzień" bez szkody dla dzieci (wideo)

Spot promujący suplement diety Permen King (produkowany przez Walmark) na zaburzenia erekcji pod hasłem „męski sposób na udany dzień” nie jest szkodliwy dla rozwoju oglądających go dzieci - orzekła Komisja Etyki Reklamy. więcej

 
,,Szpital" w TVN, ,,Prognoza pogody" w TVP1 i ,,Dzień dobry TVN" zarobiły najwięcej z reklam

Paradokumentalny serial „Szpital” emitowany na antenie TVN był w I połowie br. programem telewizyjnym, który zarobił najwięcej z reklam. Z kolei najwyższe wpływy ze sponsoringu osiągnął program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Polscy e-wydawcy: z hejterami trzeba walczyć, ale blokowanie komentarzy jest mało skuteczne

- Treści pełne nienawiści to narastający problem w polskiej sieci, potrzebne są nowe rozwiązania i konsultacje w branży, pojedyncze działania niewiele zmienią - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl wydawcy internetowi i inicjatorzy walki w hejtem w internecie. więcej

Roboty mogą tworzyć informacje, ale nie zastąpią dziennikarzy (opinie)

- Specjalne algorytmy mogą zestawiać ze sobą dane i tworzyć na ich podstawie prasowe informacje, ale roboty nie wyeliminują z rynku dziennikarzy. Prawdziwe dziennikarstwo wymaga bowiem zdolności, emocji i umiejętności specyficznego kojarzenia faktów, które posiada wyłącznie człowiek - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl szefowie czasopism i agencji prasowych. więcej

Wikipedia do Tomasza Lisa: ciężko nas pozwać, najprościej poprawić błąd w haśle
Facebook z Messengerem mobilnym liderem społecznościowym w Polsce, Skype przed Instagramem, WhatsAppem i Snapchatem
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Tomasz Lis i Jan Pospieszalski zostają w TVP. ,,Większy nadzór stacji nad programami"

Telewizja Polska zdecydowała o kontynuacji programów „Tomasz Lis na żywo” i „Bliżej. Jan Pospieszalski”. Nadawca podpisał z ich autorami umowy, które mają zagwarantować większy nadzór TVP nad odcinkami tych audycji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Szpital" w TVN, ,,Prognoza pogody" w TVP1 i ,,Dzień dobry TVN" zarobiły najwięcej z reklam

Paradokumentalny serial „Szpital” emitowany na antenie TVN był w I połowie br. programem telewizyjnym, który zarobił najwięcej z reklam. Z kolei najwyższe wpływy ze sponsoringu osiągnął program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”. więcej

 
Stacja Eleven rusza 2 sierpnia, a Eleven Sports 20 dni później

Grupa Eleven Sports Network ujawniła, że pierwszy jej kanał sportowy - Eleven rozpocznie nadawanie w Polsce 2 sierpnia br., a druga stacja Eleven Sports ruszy 22 sierpnia. Nadawcy uzyskało się też pozyskać prawa do The Emirates FA Cup. więcej

 
Polo TV zyskuje, Eska TV i 4fun.tv tracą widzów (dane kanałów muzycznych za I półrocze)

W I półroczu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Disco Polo Music - na przeciwnym biegunie TV.Disco. więcej

 
Tomasz Karolak w nowym sezonie ,,Świata według Kiepskich"

W hali wrocławskiego studia ATM Grupy ruszyły zdjęcia do nowej serii „Świata według Kiepskich”, którą widzowie Polsatu zobaczą jesienią br. Gościnnie w nowych odcinkach wystąpią m.in. Tomasz Karolak, Joanna Kurowska czy Zofia Czerwińska. więcej

 
Telewizja Polska pokaże mecze Lecha Poznań z FK Sarajewo

Telewizja Polska transmitować będzie dwa mecze Lecha Poznań z FK Sarajewo, rozgrywane w drugiej rundzie kwalifikacji Ligi Mistrzów. Zobaczą je widzowie TVP1, TVP Sport oraz serwisu sport.tvp.pl. więcej

 
MTG inwestuje w e-sport. Kupiła 74 proc. udziałów w ES za 78 mln euro

Grupa Modern Times Group nabyła  74 proc. udziałów w Turtle Entertainment GmbH, spółce holdingowej dla ESL, największej na świecie firmie zajmującej się e-sportem. Kwota transakcja wyniosła 78 mln euro. więcej

 
UPC wprowadza nowe pakiety telewizji i internetu dla firm

Operator kablowy UPC Polska wprowadził pięć pakietów w ramach UPC Biznes dla usług telewizji i internetu z telefonicznymi taryfami bez limitów, a także przestrzeń dyskową o pojemności 1 TB. więcej

 
Cykl animacji o Rybce w MiniMini+

W sobotę 11 lipca br. kanał MiniMini+ wyemituje pierwszą krótką animację o Rybce MiniMini, która jest ikoną stacji. Seria jest nadal przygotowywana, a jej tematem przewodnim będą podróże po świecie wyobraźni. więcej

 
Krzysztof Wieszczek zagra w serialu ,,Przyjaciółki"

Krzysztof Wieszczek, zwycięzca 3. edycji  „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, dołączył do obsady szóstego sezonu serialu „Przyjaciółki”. więcej

 
,,Zamień i zarób!" w Puls 2

26 lipca 2015 roku Puls 2 rozpocznie emisję nowego programu „Zamień i zarób!”. więcej

 
 
Radio  
 
Agnieszka Goleniak szefową newsroomu Radia Bogoria

Agnieszka Goleniak od początku lipca br. pełni obowiązki szefowej newsroomu Radia Bogoria. Dotychczas na tym stanowisku był wakat. więcej

 
Michał Dobrołowicz i Romuald Kłosowski w RMF FM

Michał Dobrołowicz i Romuald Kłosowski zostali nowymi reporterami RMF FM. Od lipca br. pracują w warszawskim oddziale stacji. więcej

 
Sejm przyjął sprawozdanie KRRiT za 2014 rok

W czwartek 9 lipca br. Sejm przyjął sprawozdanie z działalności Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji za 2014 rok. Wcześniej dokument został przyjęty przez Senat. więcej

 
Reklama  
 
,,Frugolution" - buntownicza kampania reklamuje wielokolorowe Frugo (wideo)

Napój Frugo (produkowany przez FoodCare) zyskał nową identyfikację wizualną i hasło przewodnie „Follow your colour”. Z początkiem lipca ruszyła kampania reklamowa marki, przygotowana przez firmy Grey Group Poland, Shootme, 365 PR i Intermedia. więcej

 
Permen King reklamowany jako ,,męski sposób na udany dzień" bez szkody dla dzieci (wideo)

Spot promujący suplement diety Permen King (produkowany przez Walmark) na zaburzenia erekcji pod hasłem „męski sposób na udany dzień” nie jest szkodliwy dla rozwoju oglądających go dzieci - orzekła Komisja Etyki Reklamy. więcej

 
,,I masz zakola z głowy" w reklamie Loxon 2% (wideo)

W telewizji wystartowała kampania reklamująca preparat Loxon 2% (produkowany przez Sanofi) hamujący wypadanie włosów i stymulujący porost nowych. Kampanię przygotowały firmy Publicis Poland, Alien FX i ZenithOptimedia. więcej

 
Facebook zmienia definicję współczynnika CPC, ma się stać bardziej efektywny dla reklamodawców

Facebook poinformował o zmianie sposobu, w jaki będzie obliczał współczynnik CPC (cost per click). Liczyć się będą kliknięcia otwierające inne strony czy instalujące aplikacje. Na drugi plan schodzą polubienia, udostępnienia i komentarze. więcej

 
Kamil Getka: z ZenithOptimedia Group do British American Tobacco

Kamil Getka zakończył pracę w domu mediowych ZenithOptimedia Group. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że został digital activation managerem w firmie tytoniowej British American Tobacco. więcej

 
Niepowstrzymane dziewczyny w kolejnej odsłonie kampanii Always ,,Like a girl" (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona globalnej kampanii reklamowej marki wkładek i podpasek Always (Procter & Gamble) pod hasłem „Like a girl”. Akcję przygotowała agencja Leo Burnett. więcej

 
Margaret w reklamach nielimitowanego Internetu na Kartę w Play (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa Play z udziałem piosenkarki Margaret, tym razem promująca Internet na Kartę. Akcję przygotowały agencje Grandes Kochonos, Plej i Artegence oraz dom mediowy MediaCom Warszawa. więcej

 
,,Nadzwyczajne lato z Activią" (wideo)

Danone Polska realizuje kampanię pod hasłem „Nadzwyczajne lato z Activią”, która promuje nowe smaki jogurtów Activia. Towarzyszy jej akcja, która pozwala uzyskać zniżkę na zakupy w sklepach New Balance lub wygrać vouchery do nich. więcej

 
Korwin Energy Drink reklamowany przez Mariana Kowalskiego (wideo)

Do sprzedaży trafił napój energetyczny Korwin Energy Drink sygnowany przez europosła Janusza Korwina-Mikkego. Towarzyszy temu kampania reklamowa z udziałem Mariana Kowalskiego, polityka Ruchu Narodowego. więcej

 
Starcom zajmie się globalnie obsługą Etihad Airways Partner

Linie lotnicze Etihad Airways Partner wybrały sieć Starcom MediaVest Group do obsługi globalnego budżetu mediowego. więcej

 
Kampania ,,Za Grolsch kultury" w wakacyjnej odsłonie festiwalowej

Zaczął się wakacyjny etap kampanii reklamowej piwa Grolsch (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Za Grolsch kultury”. Akcję przygotowały i realizują firmy GPD Agency, Lubię to, MEC i Tailor Made PR. więcej

 
PLL LOT z identyfikacją wizualną ujednoliconą przez Brand Support

Polskie Linie Lotnicze LOT zyskały odświeżoną korporacyjną identyfikację wizualną, której przygotowaniem i wdrożeniem zajęła się agencja Brand Support, we współpracy z biurem komunikacji korporacyjnej LOT-u. więcej

 
Kosmonauta Mirosław Hermaszewski reklamuje internet Tooway

Rozpoczęła się kampania reklamowa internetu satelitarnego Tooway (oferowanego przez Eutelsat Broadband) z udziałem słynnego kosmonauty Mirosława Hermaszewskiego. Akcję przygotowały agencja Plej i dom mediowy Codemedia. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Poliseng: Don't let.... Tuhistory.com: All pieces of a story. BMW: I am the impossible Cofe Coffee Shop: Picasso McDonald's: Fridge
 
Prasa  
 
Pierwszy numer ,,Esquire" ze sprzedażą na poziomie 11 tys. egz.

Pierwsze wydanie dwumiesięcznika „Esquire” zanotowało sprzedaż ogółem na poziomie 11 tys. egz. - To nie jest oszałamiający wynik, ale tytuł ma szansę na sukces - komentuje Monika Rychlica z Initiative Media Warszawa. więcej

 
,,Twój Styl" na czele miesięczników luksusowych. ,,Women's Health" na podium

W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Największy wzrost w zestawieniu odnotowało „Avanti”, zaś najwięcej stracił „Glamour”. więcej

 
Jedynki  
 
 
CKM Czasopismo Każdego Mężczyzny - 2015-07-10 Sukcesy i porażki - 2015-07-10 Champion - 2015-07-10 Uroda Życia - 2015-07-09 VOGUE - 2015-07-09
 
Internet  
 
Kuźniar, Borek, Lis i Pol liderami dziennikarskimi na Twitterze, Hytrek-Prosiecka, Warzecha i Stanowski najaktywniejsi (TOP 50)

Jarosława Kuźniara na Twitterze obserwuje już 270 tys. użytkowników, a Mateusza Borka, Tomasza Lisa i Michała Pola - po ponad 200 tys. W ostatnim miesiącu to oni zyskali najwięcej nowych followersów, natomiast najwięcej wpisów zamieścili Karolina Hytrek-Prosiecka, Łukasz Warzecha i Krzysztof Stanowski. więcej

 
Facebook chce mieć muzyczny serwis streamingowy

Według nieoficjalnych informacji Facebook prowadzi rozmowy w sprawie uruchomienia nowej muzycznej platformy streamingowej. Na razie nie wiadomo czy będzie ona tworzona od podstaw, czy też Facebook przejmie jeden z działających już na rynku serwisów. więcej

 
UKE przyspiesza publiczne hotspoty i zwiększa limit transferu danych

Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) zaproponował, by w miejscach publicznych prędkość internetu w hotspotach została zwiększona do 2 Mb/s, a miesięczny limit transferu wynosił 1 GB. Regulator chce pogodzić interesy samorządów terytorialnych z lokalnymi operatorami. więcej

 
Interia z rekordową odwiedzalnością dzięki Czaterii i Tipom

Interia.pl osiągnęła wiosną br. rekordową liczbę użytkowników i odsłon głównie dzięki włączeniu do swojej domeny serwisu Tipy.pl i wzrostowi statystyk Czaterii po przejściu w Megapanelu na nową definicję odsłony. - Wzmocniliśmy redakcję, Uporządkowaliśmy portfolio mobilne i wprowadziliśmy nową politykę działań w wyszukiwarce - wylicza rzeczniczka portalu. więcej

 
Facebook pozwala wybrać osoby i strony w czołówce news feedu

Nowa opcje udostępnione przez Facebooka pozwalają użytkownikom na wskazanie profili oraz stron, które mają być wyświetlane na szczycie listy aktualności. Nowość dostępna jest na razie dla użytkowników systemu iOS, wkrótce pojawi się na Androidzie i desktopach. więcej

 
Parlament Europejski odrzuca podatek od linkowania i broni wolności panoramy

Podczas głosowania w Parlamencie Europejskim europosłowie odrzucili projekt zakładający powszechny „podatek od linkowania” w wyszukiwarkach internetowych. Parlament pozwolił także, by poszczególne państwa członkowskie nadal decydowały samodzielnie o wolności panoramy, czyli publikowaniu w sieci zdjęć zawierających elementy architektury lub dzieł sztuki. więcej

 
Facebook zmienia definicję współczynnika CPC, ma się stać bardziej efektywny dla reklamodawców

Facebook poinformował o zmianie sposobu, w jaki będzie obliczał współczynnik CPC (cost per click). Liczyć się będą kliknięcia otwierające inne strony czy instalujące aplikacje. Na drugi plan schodzą polubienia, udostępnienia i komentarze. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Millenialsi bardziej wyczuleni na niesprzyjające czynniki pracy i skłonni do zmiany zatrudnienia

Do 2025 roku 75% pracowników na świecie będą stanowili przedstawiciele millenialsów. To pokolenie 18-33-latków, które jest bardzo skoncentrowane na pracy, ale stawia równocześnie na elastyczne warunki zatrudnienia. Jest też skłonne do podejmowania trudnych decyzji i poświęceń, żeby lepiej zrównoważyć życie osobiste i pracę. Pracodawcy muszą nadążać za potrzebami tej generacji, inaczej trudno im będzie utrzymać wartościowych pracowników - wynika z raportu EY, w którym przeanalizowano potrzeby trzech generacji: pokolenia Y, X i tzw. boomersów. więcej

 
Strategię badań, rozwoju i innowacyjności ma tylko jedna trzecia polskich firm

48 proc. polskich firm przeznaczyło w 2014 roku na działalność B+R (prace badawczo-rozwojowe) więcej niż 3 proc. swoich obrotów, a 67 proc. przedsiębiorców deklaruje, że w ciągu najbliższych 3-5 lat zwiększą wydatki na ten cel. Jednocześnie wpływ na te optymistyczne prognozy ma przede wszystkim uruchomienie funduszy z Unii Europejskiej na lata 2014-2020. Tylko co trzecia polska firm ma przemyślaną i wypracowaną strategię badań, rozwoju i wspierania innowacyjności - wynika z badania Deloitte. więcej

 
Public Relations  
 
Garden of Words wypromuje Starbucks w Europie Środkowej
 
LoveBrands Relations będzie promować Navigator Capital Group
 
Technologie  
 
W Szwajcarii drony zaczęły zastępować listonoszy (wideo)
 
UKE przyspiesza publiczne hotspoty i zwiększa limit transferu danych
 
105UC9V - 105-calowy telewizor od LG w Polsce za 350 000 zł (wideo)
 
IBM prezentuje pierwszy układ w technologii 7 nanometrów, wyznacza trendy na rynku
 
Margaret w reklamach nielimitowanego Internetu na Kartę w Play (wideo)
 
Plus promuje się darmowymi starterami Ja+ Internet
 
LG prezentuje smartfona LG G4s
 
AMD: nowy sterownik Catalyst 15.7 dla Windows 10
 
MTG inwestuje w e-sport. Kupiła 74 proc. udziałów w ES za 78 mln euro
 
Gospodarka  
 
Millenialsi bardziej wyczuleni na niesprzyjające czynniki pracy i skłonni do zmiany zatrudnienia
 
Strategię badań, rozwoju i innowacyjności ma tylko jedna trzecia polskich firm
 
Dobre perspektywy dla Poczty Polskiej. Status operatora wyznaczonego przyspieszy rozwój
 
Jaka kara za ignorowanie wezwań fiskusa
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Billions" - nowy serial telewizji Showtime
 
Powstaną trzy kolejne sezony Miasteczka South Park
 
Powstanie czwarty sezon serialu "Rectify"
 
"The Infamous" - nowy serial kryminalny A&E
 
Susan Sarandon zagra w serialu "Graves"
 
Nadchodzi drugi sezon serialu "Fargo"
 
Krzysztof Wieszczek zagra w serialu ,,Przyjaciółki"
 
"Psychic Warfare" - nowy album zespołu Clutch
 
Blog  
 
Program wyborczy PO: import 2000 islamistów do Polski! - Ewaryst Fedorowicz
 
Po pierwsze - nie ufać! - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Wizja i fonia bez zmian - Krzysztof Czabański
 
List otwarty do przyszłego Ministra Pracy (,,Polska w ruinie" - przyczynek do tematu) - Zbigniew Brzeziński
 
Lek na zmęczenie - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl