|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 3 Lipca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVN z niezmienionym zarządem i formatami od Scripps, nie dla sportu i Netflixa (wywiad)
Scripps Networks Interactive po sfinalizowaniu przejęcia TVN nie zamierza zmieniać składu zarządu spółki ani wprowadzać szybko swoich amerykańskich produkcji i kanałów do jej oferty. Pojawią się za to polskie adaptacje formatów Scripps. - Trzymamy się z daleka od sportu, a Netflix to obecnie konkurent dla wszystkich - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joe NeCastro, dyrektor ds. rozwoju w SNI.
więcej
|
|
,,Teleexpress" umocnił się na pozycji lidera. ,,Wydarzenia" z największym spadkiem
W czerwcu 2015 roku lidera oglądalności wśród programów informacyjnych był „Teleexpress”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciły „Wydarzenia”.
więcej
|
|
W 2016 roku o 59 mln zł mniej z abonamentu rtv. Krajowa Rada podzieliła pieniądze
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podzieliła pieniądze z abonamentu na 2016 rok. Rada prognozuje, że wpływy w przyszłym roku wyniosą 661 mln zł, czyli o 59 mln zł mniej niż w prognozie na 2015 roku. Większość z tej kwoty otrzyma TVP.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN z niezmienionym zarządem i formatami od Scripps, nie dla sportu i Netflixa (wywiad)
Scripps Networks Interactive po sfinalizowaniu przejęcia TVN nie zamierza zmieniać składu zarządu spółki ani wprowadzać szybko swoich amerykańskich produkcji i kanałów do jej oferty. Pojawią się za to polskie adaptacje formatów Scripps. - Trzymamy się z daleka od sportu, a Netflix to obecnie konkurent dla wszystkich - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joe NeCastro, dyrektor ds. rozwoju w SNI.
więcej
|
|
,,Teleexpress" umocnił się na pozycji lidera. ,,Wydarzenia" z największym spadkiem
W czerwcu 2015 roku lidera oglądalności wśród programów informacyjnych był „Teleexpress”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciły „Wydarzenia”.
więcej
|
|
W 2016 roku o 59 mln zł mniej z abonamentu rtv. Krajowa Rada podzieliła pieniądze
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podzieliła pieniądze z abonamentu na 2016 rok. Rada prognozuje, że wpływy w przyszłym roku wyniosą 661 mln zł, czyli o 59 mln zł mniej niż w prognozie na 2015 roku. Większość z tej kwoty otrzyma TVP.
więcej
|
|
Kenneth Lowe do pracowników TVN: Jesteśmy wielką rodziną, nie będzie zwolnień
Kenneth Lowe, prezes Scripps Networks Interactive, spotkał się w czwartek z pracownikami Grupy TVN, przejętej właśnie przez amerykańskiego nadawcę. - Jesteśmy wielką rodziną - zapewniał. Zapowiedział, że stacja postawi na wideo w sieci.
więcej
|
|
TVP Info liderem kanałów tematycznych, Polsat Sport w ścisłej czołówce (top 25)
W czerwcu 2015 roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji tematycznych znalazło się TVP Info, ale wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był TVN24. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
BBC zapowiada restrukturyzację, zwolni ponad tysiąc pracowników
Stacja BBC planuje restrukturyzację, która ma objąć zwolnienie ponad tysiąca osób i przynieść oszczędności na poziomie 50 milionów funtów. - Struktura naszej firmy musi być prostsza i bardziej efektywna - tłumaczy Tony Hall, szef BBC.
więcej
|
|
UPC: Horizon już działa, pakiet Cinemax w ramach rekompensaty
Sieć kablowa UPC Polska potwierdziła, że przywrócono już prawidłowe funkcjonowanie dekoderów Horizon u wszystkich abonentów. Operator w ramach rekompensaty zaoferuje im darmowy dostęp do kanałów Cinemax.
więcej
|
|
Rada nadzorcza TVN z szefami Scripps, a bez ludzi ITI i Canal+. Zostaje Wojciech Kostrzewa
Przedstawiciele Grupy ITI i Grupy Canal+ odeszli z rady nadzorczej TVN, a dołączyli do niej managerowie Scripps Networks Interactive, nowego właściciela TVN. W radzie ze starego składu pozostają jednak Wojciech Kostrzewa i Wiesław Rozłucki.
więcej
|
|
Bożena Pawłowska-Krawczyk dyrektorem biura rachunkowości TVP
Bożena Pawłowska-Krawczyk od lipca br. została nowym dyrektorem biura rachunkowości Telewizji Polskiej. Zastąpiła na tym stanowisku Małgorzatę Fabijańską, która po wielu latach pracy odeszła na emeryturę.
więcej
|
|
Mecze turnieju Lotto Lubelskie Cup w TVP i WP.pl
Telewizja Polska oraz portal Wirtualna Polska będą transmitować mecze rozgrywane w ramach towarzyskiego turnieju piłkarskiego Lotto Lubelskie Cup. Wystąpią w nim cztery drużyny: Lechia Gdańsk, AS Monaco, Szachtar Donieck oraz Hannover 96.
więcej
|
|
Scripps Networks Interactive sfinalizował zakup TVN
Scripps Networks Interactive sfinalizował umowę zakupu 52,7 proc. akcji Grupy TVN od Grupy ITI oraz Grupy Canal+ za 584 mln euro. Do rady nadzorczej TVN dołączyło właśnie trzech przedstawicieli amerykańskiego koncernu.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Ströer Polska kupił od CAM Media sieć e-reklamową Ad-Vice
Firma reklamy zewnętrznej Ströer Polska za 4,6 mln zł kupiła sieć reklamy internetowej Ad-Vice, dotychczas należącą do Grupy CAM Media. Siecią z ramienia Ströera będzie kierować Artur Muszkiet, do zarządu weszła też Ewa Wiejas-Lipecka.
więcej
|
|
,,Zwolnij! Nie bądź baranem... na drodze" w kampanii promującej fotoradary (wideo)
Ruszyła kampania „Bezpiecznie na drogach”, promująca centralny system automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym, m.in. fotoradary. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Zwolnij! Nie bądź baranem… na drodze”.
więcej
|
|
,,Złam granice prędkości" - sportowcy ze Strusiem Pędziwiatrem reklamują Nike (wideo)
W nowej globalnej kampanii reklamowej Nike sportowcy z różnych dyscyplin wspólnie z bohaterem kreskówek Strusiem Pędziwiatrem zachęcają do regularnego biegania. Akcja przebiega pod hasłem „Nike So Fast”, które w Polsce brzmi: „Złam granice prędkości”.
więcej
|
|
Miś od żołnierza dla córki w reklamie Duracella (wideo)
Produkująca baterie firma Duracell rozpoczęła kampanię opartą na prawdziwej historii jednej z amerykańskich rodzin. Pokazuje w niej relację między córką a ojcem żołnierzem, który przebywa na misji wojskowej. Kampanię przygotowała agencja Anomaly.
więcej
|
|
Paweł Cholewa: z Just do agencji Grey Group Poland
Paweł Cholewa został art directorem w dziale BTL & design Grey Group Poland. Poprzednio pracował w agencji Just.
więcej
|
|
Łukasz Wiśniewski head of creative, a Magdalena Hutny na czele DTP i redakcji w S4
Łukasz Wiśniewski objął stanowisko head of creative, a Magdalena Hutny została szefem zespołu DTP i redakcji, awansując na DTP & editorial section managera w agencji reklamowej S4.
więcej
|
|
Izabela Jurczak, Jan Wojtkowski, Piotr Stochmalski i Magdalena Myczko w grupie Ogilvy & Mather
Do grupy Ogilvy & Mather dołączyły cztery nowe osoby. Izabela Jurczak i Jan Wojtkowski zasili szeregi działu client service agencji, Piotr Stochmalski trafił do Ogilvy One, a Magdalena Myczko do zespołu Ogilvy PR.
więcej
|
|
Alicja Miklaszewska-Kowalczuk: z OMD Poland do Arena Media
Alicja Miklaszewska-Kowalczuk dołączyła do zespołu domu mediowego Arena Media (należącego do Havas Media Group). Wcześniej pracowała m.in. w OMD Poland i PHD. Agencja zatrudniła też kilku nowych specjalistów.
więcej
|
|
Heineken szuka agencji dla piwa Desperados
Koncern browarniczy Heineken przygotowuje się do rozpoczęcia przetargu, w którym wybierze agencję reklamową do globalnej obsługi marki Desperados.
więcej
|
|
Izabela Kowalska i Kamil Skowroński w agencji Whites
Do zespołu agencji Whites dołączyły dwie nowe osoby - Izabela Kowalska i Kamil Skowroński.
więcej
|
|
Nowe nośniki reklamowe w ofercie in-Store Media
Międzynarodowa agencja shopper marketingowa in-Store Media wprowadziła do oferty w Polsce nowe nośniki reklamowe: arch media oraz floor media XXL. Są one dostępne w wybranych hipermarketach sieci Carrefour.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
W Polsce okładki magazynów też na sprzedaż. "W dzisiejszych czasach trzeba być innowacyjnym"
W dzisiejszych czasach trzeba być innowacyjnym i kreatywnym w tworzeniu działań reklamowych. O szansach pojawienia się reklamy natywnej na okładce magazynów wydawanych w Polsce mówią dla Wirtualnemedia.pl Michał Broniatowski, Izabela Sarnecka, Agnieszka Bieniek, Agnieszka Rożewska i Michał Helman.
więcej
|
|
Duże spadki sprzedaży magazynów młodzieżowych. ,,Bravo" liderem
W I kwartale 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Twist”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.
więcej
|
|
,,Gazeta Polska" ukarana za podanie nazwisk dokumentalistów PKF w filmie o Smoleńsku
Wydawca „Gazety Polskiej” ma zamieścić przeprosiny w „Rzeczpospolitej” i zapłacić po 30 tys. zł odszkodowania Janowi Strękowskiemu i Pawłowi Banasiakowi, autorom Polskiej Kroniki Filmowej, za podanie ich nazwisk na okładce i w napisach końcowych dołączonego do tygodnika filmu dokumentalnego „Córka” o katastrofie smoleńskiej - orzekł Sąd Okręgowy w Warszawie. - Wyrok jest skandaliczny, odwołamy się do niego i zwrócimy do instytucji międzynarodowych - zapowiada Tomasz Sakiewicz, naczelny „GP”.
więcej
|
|
Andrzej Kosiński i Natalia Gowin dołączyli do Edipresse Polska
Andrzej Kosiński zajął stanowisko dyrektora dystrybucji i sprzedaży w nowoutworzonym dziale książek Edipresse Polska. Z kolei Natalia Gowin została w nim redaktor prowadzącą.
więcej
|
|
Renata Bogiel-Mikołajczyk pokieruje promocją i marketingiem w dziale książek Edipresse Polska
Renata Bogiel-Mikołajczyk dołączyła do wydawnictwa Edipresse Polska, gdzie objęła stanowisko kierownika promocji i marketingu w nowo utworzonym dziale książek.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Facebook będzie przekazywał twórcom wideo 55 proc. wpływów z reklam
Od jesieni Facebook będzie oddawał twórcom treści wideo zamieszczanych w serwisie część przychodów z emitowanych przy nich reklam. Na początek w programie partnerskim wezmą udział m.in. NBA, Fox Sports i Funny or Die.
więcej
|
|
Google zbiera cięgi i przeprasza za pomylenie zdjęć Afroamerykanów z gorylami
Pomyłka w systemie tagowania zdjęć w Google Photos sprawiła, że para czarnoskórych Amerykanów została przez program uznana za goryle. Google oficjalnie przeprosił poszkodowanych i obiecuje poprawić mechanizm rozpoznawania fotografii, ale nie uniknął fali krytyki ze strony dziennikarzy i internautów.
więcej
|
|
Piotr Stasiak product managerem Onet Autorzy, Magda Ogórkiewicz odpowiada za Newsweek.pl
Piotr Stasiak objął nowo utworzone stanowisko product managera platformy Onet Autorzy w Grupie Onet.pl. Na stanowisku product managera Newsweek.pl (Ringier Axel Springer Polska) zastąpiła go zaś Marta Ogórkiewicz.
więcej
|
|
Internetowy ruch tylko w 40,9 proc. generowany przez ludzi
W 2014 roku udział ludzi w ruchu w sieci zmalał do 40,9 proc., w porównaniu do 54,8 proc. w roku 2013 - wynika z danych Distil Networks.
więcej
|
|
Mecze turnieju Lotto Lubelskie Cup w TVP i WP.pl
Telewizja Polska oraz portal Wirtualna Polska będą transmitować mecze rozgrywane w ramach towarzyskiego turnieju piłkarskiego Lotto Lubelskie Cup. Wystąpią w nim cztery drużyny: Lechia Gdańsk, AS Monaco, Szachtar Donieck oraz Hannover 96.
więcej
|
|
Klient w sklepie internetowym wydaje średnio cztery razy więcej niż w tradycyjnym
Klient serwisu internetowego wydaje na każde zakupy czterokrotnie więcej niż w tradycyjnym sklepie. W koszyku coraz częściej znajdują się produkty świeże, a już niemal co 10. zamówienie jest składane za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
więcej
|
|
Filmweb z nową mobilną wersją portalu
Mobilna wersja portalu Filmweb.pl została udostępniona w nowej odsłonie. Zawiera prawie wszystkie funkcje z pełnej wersji serwisu, m.in. najważniejsze działy oraz fora dyskusyjne.
więcej
|
|
Ruszył serwis dla kobiet 5 Aleja
5 Aleja to nowy serwis internetowy dla kobiet, poświęcony tematyce mody, urody i lifestylu. Stworzyła go Ewelina Marczukajtis.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|