|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 2 Lipca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowe Money.pl powieliło schemat Wirtualnej Polski, nienagannie tylko na stronie głównej (opinie)
Nowa odsłona serwisu Money.pl ma podobny układ jak działająca od prawie roku wersja portalu Wirtualna Polska. Zdecydowanie najlepiej prezentuje się na stronie głównej, na dalszych podstronach i w mniej eksponowanych elementach jest sporo niedociągnięć - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji interaktywnych.
więcej |
|
,,Od A do Z" pozostaje w formacie gazetowym. ,,Tytuł został dobrze przyjęty przez czytelników"
Wydająca tygodnik „Od A do Z” spółka Ringier Axel Springer Polska nie planuje wprowadzania zmian do swojego nowego tytułu. Pismo nadal będzie miało tabloidowy charakter i ukazywać się ma w formacie gazetowym - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Grupa Nokaut jako HubStyle bez akcji Morizon stawia na modę, odeszli Jaskólski i Kitowski
Grupa Nokaut po przejęciu 75 proc. udziałów spółki HubStyle, do której należy internetowy sklep odzieżowy Sugarfree.pl, zmieniła nazwę na HubStyle i przyjęła nową strategię. W ostatnich dniach z kierownictwa firmy odeszli Michał Jaskólski i Patryk Kitowski, wcześniej nowym prezesem została Monika Englicht, do której jako wiceprezes dołączył właśnie Wojciech Patyna.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat rezygnuje z Sopot Festivalu
Telewizja Polsat po trzech latach zrezygnowała ze współorganizowania Sopot Festivalu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Miasto Sopot twierdzi tymczasem, że wciąż rozmawia z telewizjami na temat tegorocznej edycji imprezy.
więcej
|
|
Autorzy ,,Tomasz Lis na żywo" naruszyli zasady etyki dziennikarskiej
Komisja etyki TVP uznała, że autorzy programu „Tomasz Lis na żywo” naruszyli zasady etyki dziennikarskiej obowiązujące w TVP. Za brak należytej staranności przy weryfikacji materiałów ukarano finansowo wydawcę.
więcej
|
|
Giganci telewizyjni słabną. Kanały tematyczne coraz silniejsze
W I półroczu br. udział w rynku czterech największych kanałów spadł poniżej 45 proc. - Fragmentaryzacja rynku postępuje od lat . Oferta kanałów tematycznych jest coraz większa i lepsza - mówi Piotr Bieńko, szef Codemedia. Liderem oglądalności pozostała TVP1, najwięcej straciła TVP2, a najmniej - Polsat.
więcej
|
|
Potężna awaria platformy Horizon w UPC. ,,Pracujemy nad naprawą"
Sieć UPC Polska od dwóch dni zmaga się z awarią platformy telewizji cyfrowej Horizon. - Nasi specjaliści intensywnie pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności dekodera - informuje Michał Fura, rzecznik prasowy operatora.
więcej
|
|
Gdynia będzie promowana w nowym serialu TVN
Władze Gdyni podpisały z TVN Media umowę, na mocy której miasto to będzie promowane na zasadach lokowania produktu w jednym z seriali, który pojawi się na antenie TVN już jesienią br. - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Telewizja Polska zaczyna emisję w jakości 4K
Telewizja Polska 3 lipca br. rozpocznie w naziemnej telewizji cyfrowej testy emisji w technologii DVB-T2 i w rozdzielczości 4K, cztery razy większej od HD. Będą one prowadzone w Warszawie i okolicach.
więcej
|
|
KRRiT nadal nie zatwierdziła nowego zarządu Telewizji Polskiej
Na wczorajszym posiedzeniu członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji obradowali nad wnioskiem rady nadzorczej TVP o powołanie na stanowiska wskazanych członków zarządu spółki. Nie podjęto jednak decyzji w tej sprawie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polsat Sport News zyskał najwięcej w naziemnej telewizji cyfrowej. Mocny spadek Eska TV
Wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej liderem oglądalności w czerwcu br. była TVP1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Sport News, a najwięcej straciła Eska TV. Z kolei na czele grupy komercyjnej znalazł się Polsat.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Radio Nysa Non Stop z koncesją na nadawanie
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozstrzygnęła konkurs na nadawanie na częstotliwości 93,1 MHz w Nysie. Wygrała go spółka Mec Solutions, która uruchomi tam stację Nysa Non Stop - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Rynek radiowy w Częstochowie: Radio Jura z rekordowym wzrostem
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od grudnia 2014 roku do maja 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Częstochowie pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Gotowi do walki" - Legia Warszawa w rekordowej kampanii reklamuje stroje na stulecie (wideo)
Legia Warszawa zaczęła kampanię reklamową, w której prezentuje stroje na nadchodzący sezon przygotowane z okazji stulecia klubu. Kampania, prowadzona pod hasłem „Gotowi do walki”, to największa jak dotąd akcja marketingowa Legii.
więcej
|
|
Piwo Desperados Nocturno w reklamach ,,rozkręca noc" (wideo)
Zaczęła się kampania reklamująca nowy wariant piwa Desperados (produkowanego przez Grupę Żywiec) - Desperados Nocturno. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Desperados Nocturno rozkręca noc”, przygotowały i realizują firmy W+K Amsterdam, Good, K2, Roots PR, Media Vest i Brave.
więcej
|
|
Zuzanna Gębka digital directorem w GroupM
Zuzanna Gębka awansowała na stanowisko digital directora w polskim oddziale GroupM, holdingu, do którego należą takie agencje mediowe jak m.in. Quisma, MEC i Mediacom - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Wakacje pełne słońca i beztroski" w kampanii Neckermanna (wideo)
Biuro podróży Neckermann zaczęło wakacyjną kampanię reklamującą wyjazdy zagraniczne. Kampania, prowadzona pod hasłem „Rezerwuj wakacje pełne słońca i beztroski”, oprócz reklam obejmuje konkurs „Zostań gwiazdą Neckermanna”.
więcej
|
|
Facebook zmienia sposób opłat za reklamy wideo
Facebook testuje nowy system płacenia przez reklamodawców za emitowane na tym portalu spoty. Wprowadza możliwość płacenia tylko za odtworzenia trwające minimum 10 sekund.
więcej
|
|
Provident reklamuje szybką pożyczkę ,,w sam raz dla Ciebie" (wideo)
Reklamy z nowej kampanii reklamowej pożyczek gotówkowych oferowanych przez Provident Polska są oparte na parafrazach popularnych powiedzeń. Akcję przygotowały agencje Opus B i AdHeads oraz dom mediowy OMD.
więcej
|
|
Agnieszka Szulim i Ekskluzywny Menel reklamują Fruits and Wine
Prezenterka TVN Agnieszka Szulim i Kamil Pawelski, autor bloga Ekskluzywny Menel, zostali bohaterami kampanii reklamującej wino Fruits and Wine, wprowadzone właśnie do sprzedaży przez firmę Sobieski.
więcej
|
|
Publicis wiodącą agencją kreatywną Heinekena
Firma browarnicza Heineken wybrała agencję Publicis Worldwide do globalnej obsługi reklamowej. Stało się to dwa tygodnie po zakończeniu współpracy z agencją Wieden+Kennedy.
więcej
|
|
Havas Media Group globalnie dla Ubisoftu
Havas Media Group zwyciężyła w globalnym przetargu na obsługę mediową firmy Ubisoft, producenta, wydawcy i dystrybutora gier wideo. W Polsce oznacza to kontynuację marketera z domem mediowym Arena Media.
więcej
|
|
Chris Garbutt: z Ogilvy&Mather na global creative presidenta w TBWA
Chris Garbutt, dotychczas związany z agencją Ogilvy&Mather, objął stanowiska global creative president oraz chief creative officer w agencji TBWA. Będzie pracować w jej biurze w Nowym Jorku.
więcej
|
|
Kobieca historia w reklamach Ja+ Internet LTE w Plusie (wideo)
Kolejną taryfą z grupy Ja+ reklamowaną przez sieć telekomunikacyjną Plus jest Ja+ Internet LTE. Kampanię przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP i Media Direction.
więcej
|
|
Rabaty w Strefie Plusha reklamowane przez Plushaka z kłopotliwym psem (wideo)
W ramach taryfy Plush (oferowanej przez Polkomtel) uruchomiono Strefa Plusha z rabatami na różne produkty i usług. Wspiera to kampania reklamowa, w której brand hero marki Plush występuje razem ze sprawiającym kłopoty psem.
więcej
|
|
Mariusz Czykwin: z Petrology do Infinity Group
Do zespołu agencji interaktywnej Infinity Group dołączył Mariusz Czykwin, obejmując stanowisko senior web analyst. Wcześniej pracował m.in. w firmach Petrology i Atmax.
więcej
|
|
Anna Piwowarczyk i Jakub Kacprzak w Lowe Media
Pracę w dziale digitalowym domu mediowego Lowe Media zaczęli Anna Piwowarczyk, wcześniej związana m.in. z MediaCom Warszawa i MediaOn, oraz Jakub Kacprzak, wcześniej pracujący m.in. w firmach NetSprint i bwin.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Od A do Z" pozostaje w formacie gazetowym. ,,Tytuł został dobrze przyjęty przez czytelników"
Wydająca tygodnik „Od A do Z” spółka Ringier Axel Springer Polska nie planuje wprowadzania zmian do swojego nowego tytułu. Pismo nadal będzie miało tabloidowy charakter i ukazywać się ma w formacie gazetowym - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Michał Kukawski współpracownikiem magazynu ,,Esquire"
Michał Kukawski, były redaktor naczelny „Malemena”, rozpoczął współpracę z dwumiesięcznikiem „Esquire” (Marquard Media Polska). Jego pierwszy tekst ukazał się w lipcowo-sierpniowym wydaniu pisma.
więcej
|
|
,,Party" na czele dwutygodników people. ,,Grazia" wyprzedziła ,,Vivę!" i ,,Flesz"
W kwietniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było niezmiennie „Party”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”, zaś najwięcej straciła „Viva!”.
więcej
|
|
E-wydania ,,Puls Biznesu" publikowane dwie godziny wcześniej
Od lipca e-wydania dziennika „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) są dostępne od godz. 22.00 w dniu poprzedzającym wydanie drukowane gazety. Do tej pory były one publikowane o północy.
więcej
|
|
Jerome Fenoglio nowym szefem ,,Le Monde" wybranym przez redakcję
Jerome Fenoglio został nowym redaktorem naczelnym francuskiego dziennika „Le Monde”. Jego kandydaturę poparła w głosowaniu większość zespołu redakcyjnego. To szósty naczelny gazety w ciągu ostatnich pięciu lat.
więcej
|
|
Piotr Hendel wydawcą w Agorze, odchodzi Bogusława Kotowska
Piotr Hendel został nowym wydawcą czasopism w Agorze. Przejmie wydawanie m.in. tytułów, podlegających Bogusławie Kotowskiej, która odejdzie ze spółki.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Nowe Money.pl powieliło schemat Wirtualnej Polski, nienagannie tylko na stronie głównej (opinie)
Nowa odsłona serwisu Money.pl ma podobny układ jak działająca od prawie roku wersja portalu Wirtualna Polska. Zdecydowanie najlepiej prezentuje się na stronie głównej, na dalszych podstronach i w mniej eksponowanych elementach jest sporo niedociągnięć - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji interaktywnych.
więcej
|
|
Grupa Nokaut jako HubStyle bez akcji Morizon stawia na modę, odeszli Jaskólski i Kitowski
Grupa Nokaut po przejęciu 75 proc. udziałów spółki HubStyle, do której należy internetowy sklep odzieżowy Sugarfree.pl, zmieniła nazwę na HubStyle i przyjęła nową strategię. W ostatnich dniach z kierownictwa firmy odeszli Michał Jaskólski i Patryk Kitowski, wcześniej nowym prezesem została Monika Englicht, do której jako wiceprezes dołączył właśnie Wojciech Patyna.
więcej
|
|
Facebook zmodyfikował logo z myślą o użytkownikach mobilnych
Serwis Facebook w drobny sposób zmienił swoje dotychczasowe logo. Pojawiła się w nim nowa litera „a”, a czcionka została odchudzona. - W nowym logo jest więcej przestrzeni, więc będzie lepiej odbierane na ekranach przenośnych - podkreślają eksperci.
więcej
|
|
YouTube z nowymi narzędziami dla twórców, łatwiej będzie kontrolować treści
Portal YouTube zapowiedział wprowadzenie nowych rozwiązań, które mają pozwolić twórcom treści na efektywniejsze zdobywanie odbiorców, zarządzanie kontami i podnoszenie własnych kompetencji. Nowości mają się pojawić w ciągu kilku tygodni.
więcej
|
|
Pinterest wprowadza opcję kupowania, zapowiada 30 milionów komercyjnych pinów
Pinterest udostępnia w USA piny z opcją kupowania produktów z poziomu aplikacji. Na razie oferta jest kierowana tylko do użytkowników sprzętu Apple, a serwis chce w niej umieścić ponad 30 milionów produktów.
więcej
|
|
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone przed Serce i Rozum oraz Play
Facebook for Every Phone to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Serce i Rozum oraz Play. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska.
więcej
|
|
Maciej Kossowski pokieruje strategią sprzedaży w Grupie Wirtualna Polska
Maciej Kossowski dołączył do zespołu zarządzającego Grupy Wirtualna Polska, obejmując funkcję VP sales strategy. Wcześniej przez 14 lat pracował w Grupie Onet, ostatnio jako wiceprezes Media Impact Polska.
więcej
|
|
Facebook zmienia sposób opłat za reklamy wideo
Facebook testuje nowy system płacenia przez reklamodawców za emitowane na tym portalu spoty. Wprowadza możliwość płacenia tylko za odtworzenia trwające minimum 10 sekund.
więcej
|
|
Chrome najpopularniejszą przeglądarką w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w Polsce tuż przed Firefoxem (infografika)
Internauci z Europy Środkowo-Wschodniej, w tym z Polski, najczęściej łączą się z siecią za pomocą przeglądarki Google Chrome - wynika z danych Gemiusa.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|