|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 16 Czerwca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Opole 2015 wygrało z Polsat SuperHit Festiwal. TVP1 znokautowała konkurencję
Tegoroczny festiwal w Opolu oglądało średnio 2,98 mln widzów, o 440 tys. więcej niż SuperHit Festiwal pokazywany w Polsacie dwa tygodnie wcześniej. TVP1 w czasie transmisji imprezy była zdecydowanym liderem rynku, a reklamowe wpływy wyniosły 4,85 mln zł.
więcej |
|
Polscy youtuberzy rosną w siłę, na czele SA Wardega przed AbstrachujeTV (raport z YT, Facebooka, Twittera i Instagrama)
Tematem przewodnim nowego raportu NapoleonCat i Wirtualnemedia.pl jest rosnące znaczenie, także pod kątem marketingowym, polskich twórców youtube’owych. Ponadto w raporcie jak co miesiąc prezentujemy szczegółowe statystyki najpopularniejszych polskich fanpage’y facebookowych, profili instragramowych, kont twitterowych i kanałów youtube’owych.
więcej |
|
,,Krew z krwi" straciła połowę widowni. TVP2 przegrała z konkurencją
Drugi sezon serialu „Krew z krwi” oglądało średnio 997 tys. osób, o ponad 1 mln mniej niż emitowaną rok temu pierwszą serię. Dwójka w paśmie nadawania produkcji przegrała z konkurencją w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 2,4 mln zł.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Onet-RASP nadal wyprzedza Wirtualną Polskę, Interia.pl zwiększa przewagę nad Gazeta.pl (Megapanel z kwietnia)
W kwietniu br. strony Grupy Onet-RASP odwiedziło o 184,5 tys. użytkowników więcej niż serwisy Grupy Wirtualna Polska. Zdecydowanym liderem zasięgowym jest Google, który wyprzedza Facebooka i YouTube’a.
więcej
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w kwietniu 2015 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (kwiecień 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
KRRiT zatwierdzi nowy zarząd TVP? Eksperci: trudna decyzja (opinie)
|
Jesienią bez drugiej edycji show ,,Piekielny hotel" w TVN
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN szykuje nowy show z dziećmi. Wyprodukuje go Rochstar
Telewizja TVN po sukcesie „Małych Gigantów” zdecydowała, że również w jesiennej ramówce umieści program rozrywkowy z udziałem dzieci. Za jego produkcję wykonawczą odpowiadać ma Rochstar - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Opole 2015 wygrało z Polsat SuperHit Festiwal. TVP1 znokautowała konkurencję
Tegoroczny festiwal w Opolu oglądało średnio 2,98 mln widzów, o 440 tys. więcej niż SuperHit Festiwal pokazywany w Polsacie dwa tygodnie wcześniej. TVP1 w czasie transmisji imprezy była zdecydowanym liderem rynku, a reklamowe wpływy wyniosły 4,85 mln zł.
więcej
|
|
,,Krew z krwi" straciła połowę widowni. TVP2 przegrała z konkurencją
Drugi sezon serialu „Krew z krwi” oglądało średnio 997 tys. osób, o ponad 1 mln mniej niż emitowaną rok temu pierwszą serię. Dwójka w paśmie nadawania produkcji przegrała z konkurencją w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 2,4 mln zł.
więcej
|
|
,,Warsaw Shore" straciło widzów. ,,Widownia podzieliła się między telewizję a internet"
Pierwszą część trzeciej edycji „Warsaw Shore” oglądało 100 tys. widzów, o 60 tys. mniej niż drugą odsłonę reality-show. Format nadal notował jednak wyniki lepsze od średniej stacji i pokonał konkurencję. - Duża cześć fanów programu oglądała go w aplikacji MTV Play - mówi nam Jerzy Dzięgielewski z VIMN Polska.
więcej
|
|
Natalia Niemen o festiwalu w Opolu: Mamy w Polsce wrażliwych odbiorców, nie trzeba im się podlizywać prostackimi pioseneczkami
- Formuła festiwalu w Opolu jest niepotrzebnie i na siłę unowocześniana. Ludzie nie są głupi. Mamy w Polsce wielu wrażliwych i światłych odbiorców. Im nie trzeba się podlizywać wyginającymi się panienkami z majtkami na wierzchu, ani lubieżnymi scenkami, czy prostackimi pioseneczkami - ocenia piosenkarka Natalia Niemen, współprowadząca ubiegłorocznych SuperDebiutów.
więcej
|
|
Aleksandra Pietrzyk przeszła z Polsat Media do Endemol Polska
Aleksandra Pietrzyk, dotąd związana z Polsat Media, objęła stanowisko head of commercial w firmie producenckiej Endemol Polska.
więcej
|
|
TVP1 umocniła się na pozycji lidera. Duży wzrost TVP Info i TVN24
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
The Medical Channel - nowy kanał o zdrowiu i medycynie w Polsce
Spółka Program, należąca do Grupy Kapitałowej 4fun Media, zajmie się dystrybucją poświęconego zdrowiu i medycynie kanału The Medical Channel. Firma chce zainteresować kanałem polskie sieci kablowe oraz platformy cyfrowe.
więcej
|
|
4,4 mln widzów meczu Polska-Gruzja w kanałach Polsatu
Średnio 4,4 mln widzów oglądało sobotni mecz eliminacji do Mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2016 roku, w którym Polska pokonała Gruzję 4:0. Spotkanie oglądała niemal połowa osób, którzy mieli w jego czasie włączony telewizor.
więcej
|
|
Disney Channel wyprodukuje serial dla nastolatków ,,Soy Luna"
Kanał Disney Channel Latin América ogłosił rozpoczęcie produkcji nowego serialu dla nastolatków „Soy Luna”. Premierę serialu zaplanowano na przyszły rok.
więcej
|
|
Bajki dla dzieci z wadami wzroku i słuchu w MiniMini+ i teleToon+
Kanały dziecięce MiniMini+ i teleToon+ wprowadzają w okresie wakacyjnym animacje dla dzieci z wadami wzroku i słuchu, m.in. „Duzersi”, „Kasi i Mim-Mim”, „Mia i ja 2”, „Zwierzaki-Przebieraki”, „Super 4” czy „Piotruś Królik”.
więcej
|
|
Artur Żmijewski gospodarzem programu ,,Geneza grzechu" w ID
Kanał ID rozpoczyna emisję nowej serii programu „Geneza grzechu”. Jego gospodarzem będzie aktor Artur Żmijewski.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Po raz pierwszy w historii agencja z Polski wygrała w konkursie Facebook Awards
Agencja DDB & tribal Warszawa zdobyła tegoroczną nagrodę Facebook Awards w kategorii Media za kampanię dla linii lotniczych LOT. Główne wyróżnienia powędrowały do Leo Burnett oraz ALS Association. - Moim zdaniem Ice Buckett Challenge to najlepsza kampania w całej historii Facebooka - zdradza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Mark D’Arcy, dyrektor kreatywny Facebooka.
więcej
|
|
Fundacja Mamy i Taty odpowiada pełnomocniczce ds. równego traktowania na zarzuty wobec kampanii ,,Nie odkładaj macierzyństwa na potem"
Fundacja Mamy i Taty odpowiada na krytyczne stanowisko prof. Małgorzaty Fuszary, pełnomocniczki ds. równego traktowania, na temat kampanii „Nie odkładaj macierzyństwa na potem” i nawołuje do podpisywania petycji w tej sprawie.
więcej
|
|
Joanna Hurda na czele shopper marketingu w Grey Group Polska
Joanna Hurda zaczęła pracę jako regional client service & shopper marketing director w agencji reklamowej Grey Group Polska. Poprzednio pracowała jako niezależna konsultantka marketingowa, a wcześniej była związana m.in. z agencjami McCann Warsaw, Scholz & Friends Warszawa i Saatchi & Saatchi Poland.
więcej
|
|
Daniel Jarociński szefem social media w Multi Communications
Daniel Jarociński objął w agencji Multi Communications stanowisko head of social media - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio Jarociński prowadził własną firmę Firecracker, a wcześniej pracował m.in. w agencjach Socializer, 180heartbeats i K2.
więcej
|
|
Publicis Poland i Advanced PR partnerami strategicznymi
Agencje Advanced PR i Publicis Poland podpisały umowę o partnerstwie strategicznym. Będą wzajemnie korzystać z oferowanych przez siebie usług oraz polecać usługi partnera obecnym i przyszłym klientom.
więcej
|
|
Apple, Google i Microsoft najcenniejszymi markami technologicznymi świata (TOP20)
Apple wyprzedziło Google i odzyskało miano najcenniejszej marki świata, a jednocześnie lidera wśród marek technologicznych w dziesiątej edycji badania BrandZ Top 100 realizowanego przez firmę Millward Brown.
więcej
|
|
,,Rzecz ważna: mieć pewność" - Allianz reklamuje ubezpieczenia komunikacyjne (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych oferowanych przez Allianz Polska. Akcję, prowadzoną pod hasłem „1 rzecz, która jest ważna: mieć pewność”, przygotowały firmy marketingowe Ogilvy & Mather, MediaCom Warszawa i Sales & More.
więcej
|
|
McCann Worldgroup i Starcom MediaVest Group z Europejskim Forum Nowych Idei
McCann Worldgroup i Starcom MediaVest Group (SMG) zostały partnerami Europejskiego Forum Nowych Idei (EFNI), organizowanego przez Konfederację Lewiatan. Firmy, reprezentujące Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, zajmą się przede wszystkim promocją Forum.
więcej
|
|
,,Odkryj swoją owocową stronę!" w reklamach wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa wody mineralnej Żywiec Zdrój Smako-Łyk w ramach koncepcji kreatywnej „Po owocowej stronie”. Akcję, obejmującą telewizję, kina i internet, przygotowały firmy VML Poland i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Dziecięce zabawy wspinaczkowe reklamują Kubuś Play jako źródło witamin (wideo)
Do emisji trafiła kolejna reklama napoju Kubuś Play (produkowanego przez Maspex Wadowice), pokazująca zabawę dzieci w stylu relacji dziennikarskiej. Kampanię przygotowały agencja Brasil i dom mediowy Mindshare Polska.
więcej
|
|
,,Rześko, że aż miło" w letniej kampanii Costa Coffee
Sieć kawiarni Costa Coffee w kampanii pod hasłem „Rześko, że aż miło” proponuje, by w letnie dni zrelaksować się przy produktach z nowej oferty. Sezonową kampanię kawiarni przygotowały firmy MediaCom Warszawa, San Markos, BrandLab, Windmill i K2.
więcej
|
|
Jan Wojtkowski: z McCann Worldgroup do Ogilvy & Mather Poland
Jan Wojtkowski dołączył do zespołu agencji reklamowej Ogilvy & Mather Poland. Przeszedł z McCann Worldgroup, gdzie pracował dwa lata.
więcej
|
|
,,Zdrowo i sportowo" w loterii Nestlé Polska
Agencja Unique One przygotowała na zlecenie Nestlé Polska ogólnopolską loterię konsumencką pod hasłem „Z Nestlé zdrowo i sportowo”, która obejmuje kilka sieci handlowych, m.in. Kaufland i Tesco.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Wyborcza" wręczy Bronisławowi Komorowskiemu tytuł Człowieka Roku. ,,Uroczystość kameralna"
Agora podtrzymuje decyzję o przyznaniu tytułu Człowieka Roku „Gazety Wyborczej” prezydentowi Bronisławowi Komorowskiemu. - Uroczystość będzie miała charakter kameralny i wewnątrzredakcyjny - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Agorze.
więcej
|
|
,,Be Active" debiutuje w nakładzie 130 tys. egz. i w cenie 7,99 zł
We wtorek 16 czerwca br. w sprzedaży pojawi się pierwsze wydanie miesięcznika „Be Active. Dietetyka & Fitness”, które wprowadzi na rynek wydawnictwo Edipresse Polska. Magazyn, którym kieruje Ewa Chodakowska, zadebiutuje na rynku w nakładzie 130 tys. egz. i w cenie 7,99 zł.
więcej
|
|
,,Playboy" stracił najwięcej wśród pism męskich w I kwartale 2015. Tylko ,,Logo" na plusie
W I kwartale 2015 roku prawie wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił „Playboy”, a jedyny wzrost odnotowało tylko „Logo”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”.
więcej
|
|
Eric Zinczenko nowym CEO Bonnier Corporation, odchodzi David Freygang
Eric Zinczenko obejmie stanowisko CEO wydawnictwa Bonnier Corporation, które należy do Bonnier Group. Zastąpi Davida Freyganga, który po 25 latach pracy w firmie odchodzi na emeryturę.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Polscy youtuberzy rosną w siłę, na czele SA Wardega przed AbstrachujeTV (raport z YT, Facebooka, Twittera i Instagrama)
Tematem przewodnim nowego raportu NapoleonCat i Wirtualnemedia.pl jest rosnące znaczenie, także pod kątem marketingowym, polskich twórców youtube’owych. Ponadto w raporcie jak co miesiąc prezentujemy szczegółowe statystyki najpopularniejszych polskich fanpage’y facebookowych, profili instragramowych, kont twitterowych i kanałów youtube’owych.
więcej
|
|
Po raz pierwszy w historii agencja z Polski wygrała w konkursie Facebook Awards
Agencja DDB & tribal Warszawa zdobyła tegoroczną nagrodę Facebook Awards w kategorii Media za kampanię dla linii lotniczych LOT. Główne wyróżnienia powędrowały do Leo Burnett oraz ALS Association. - Moim zdaniem Ice Buckett Challenge to najlepsza kampania w całej historii Facebooka - zdradza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Mark D’Arcy, dyrektor kreatywny Facebooka.
więcej
|
|
Polski startup Filmaster sprzedany Samba TV za milion euro
Filmaster, młoda polska firma tworząca narzędzia do personalizacji i analityki dla branży rozrywkowej, została przejęta przez Samba TV, platformę działającą na rynku interaktywnej telewizji. Wartość transakcji wynosi milion euro.
więcej
|
|
Apple Music będzie oddawać twórcom 73 proc. przychodów
Koncern Apple zapowiada, że wykonawcy publikujący swoją muzykę w serwisie Apple Music będą otrzymywać 73 proc. przychodów z dostępu do ich utworów. Jednak nie dostaną ani centa za odtworzenia w ramach trzymiesięcznego darmowego okresu próbnego dla użytkowników.
więcej
|
|
Zatrzymano dwie osoby ws. zabójstwa dziennikarza w Mławie
Policja zatrzymała dwie osoby w związku z zabójstwem w nocy z soboty na niedzielę w Mławie Łukasza Masiaka, dziennikarza prowadzącego serwis Naszamlawa.pl - podało RMF FM, powołując się na nieoficjalne źródła. - Ustalenia nie wskazują, żeby to zdarzenie miało związek z pracą dziennikarza - informuje Prokuratura Rejonowa w Mławie.
więcej
|
|
Nationale-Nederlanden z nowym serwisem od K2
Agencja interaktywna K2, w ramach współpracy z marką ING Życie, przygotowała nowy serwis ingzycie.pl, w związku z połączeniem ING Życie i ING OFE w Nationale-Nederlanden, planowanym na lato br.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|