Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 10 Czerwca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Dziennikarze śledczy o działaniu Stonogi: chuligaństwo obliczone na określoną reakcję

Biznesmen Zbigniew Stonoga opublikował na Facebooku zdjęcia akt z postępowania prowadzonego przez warszawską prokuraturę w sprawie „afery podsłuchowej”. - To chuligaństwo, obliczone na określoną reakcję - oceniają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl dziennikarze śledczy Jakub Stachowiak, Cezary Gmyz i Wojciech Czuchnowski. więcej

 
Branża reklamowa krytykuje ,,Nie odkładaj macierzyństwa na potem": oderwana od realiów, uprzedmiotawia kobiety i dzieci

Spot zamiast zachęcać do macierzyństwa potępia kobiety, które postanowiły robić karierę w swoim życiu i żyć pełną piersią. Przedstawiony w nim luksusowym dom i podróż do Tokio są oderwane od polskiej rzeczywistości, więc kampania nieodpowiednio podejmuje problem - akcję społeczną „Nie odkładaj macierzyństwa na potem” oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od strategii i kreacji w agencjach reklamowych. więcej

 
Eksperci o postulatach Kukiza reformy rynku mediów: niektóre sensowne, inne nieprzemyślane (opinie)

Według opublikowanego wczoraj programu ugrupowanie Pawła Kukiza domaga się dużej reformy rynku medialnego w Polsce. Chce, by w mediach lokalnych i centralnych obowiązywały zakazy koncentracji u jednego właściciela powyżej 20 proc., a reklamy państwowych firm i instytucji nie trafiały do mediów z zagranicznym kapitałem. Pomysły Kukiza komentują dla Wirtualnemedia.pl: Paweł Nowacki, Paweł Lisicki, Bogusław Chrabota, Michał Karnowski i Sławomir Jastrzębowski. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Polsat poszukuje osoby na stanowisko
Technik emisji

Wydawnictwo Gospodarcze poszukuje osoby na stanowisko
Manager ds. sprzedaży sponsoringu konferencji

Wydawnictwo Gospodarcze poszukuje osoby na stanowisko
Manager ds. Kluczowych Klientów

Xaxis poszukuje osoby na stanowisko
Senior Media Planner

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Zakupów Programowych

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Project Specialist / Market Consultant with German

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Specjalnej

Discovery Networks poszukuje osoby na stanowisko
Senior Creative Manager

VU MAG poszukuje osoby na stanowisko
KOORDYNATOR B2B

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy/ Specjalista ds. Sprzedaży

Grupa Onet-RASP poszukuje osoby na stanowisko
Portfolio Marketing Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior Agency Sales Executive

Redakcja ,,Rozmów w Toku" poszukuje osoby na stanowisko
Dokumentalista

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Beata Szcześniak dyrektor generalną SMG Starlink, odchodzi Lidia Kacprzycka

Beata Szcześniak, pełniąca ostatnio funkcję business development directora w domu mediowym OMD, dołączy w lipcu br. do Starcom MediaVest Group (SMG) i obejmie stanowisko dyrektor generalnej w SMG Starlink. Zastąpi Lidię Kacprzycką, która po siedmiu latach odchodzi z firmy, by rozwijać się jako niezależny przedsiębiorca. więcej

 
Program Tomasza Lisa z mniejszą widownią. Hitem Niesiołowski, Giertych i Wipler

W sezonie 2014/2015 program „Tomasz Lis na żywo” gromadził przed telewizorami 2,05 mln osób, o 80 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. TVP2 w czasie emisji talk-show była nadal liderem w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 18,18 mln zł. więcej

 
Polacy klikają w e-reklamy chętniej niż ich europejscy sąsiedzi

Spośród mieszkańców Europy Środkowo-Wschodniej Polacy najczęściej klikają w reklamy wyświetlane w internecie. Nasz kraj jest też jedynym w regionie, gdzie reklamy multimedialne są popularniejsze od tradycyjnych banerów. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Gazeta Wyborcza" z cyklem o tabloidach. Naczelny ,,SE": na tej wojnie może tylko przegrać

W poniedziałek „Gazeta Wyborcza” (Agora) rozpoczęła publikację artykułów w ramach cyklu „Osaczeni przez tabloid”, w którym opisywane będą osoby poszkodowane przez tego typu media. - Przygotowujemy cykl „Niszczeni przez Gazetę Wyborczą”. Na wojnie z tabloidem „Wyborcza” może tylko przegrać - odpowiada Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny „Super Expressu”. więcej

Presspublica trafi na giełdę po przejęciu za 200 mln zł przez Gremi Media

Notowana na GPW spółka Gremi Media zamierza swoimi nowymi akcjami o wartości 200,2 mln zł zapłacić za 56,2 proc. udziałów Presspubliki, do której należą m.in. wydawca „Rzeczpospolitej”, „Parkietu”, „Sukcesu” i „Bloomberg Businessweeka”, e-Kiosk i Uważam Rze. W ten sposób medialne aktywa Grzegorza Hajdarowicza trafią na giełdę. więcej

TOP10 portali: Interia z rekordem przed Gazeta.pl, o2.pl za Fakt.pl i TVN24.pl
Telewizyjna wiosna należała do TVP1. Kontynuacje wygrały z nowościami
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Program Tomasza Lisa z mniejszą widownią. Hitem Niesiołowski, Giertych i Wipler

W sezonie 2014/2015 program „Tomasz Lis na żywo” gromadził przed telewizorami 2,05 mln osób, o 80 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. TVP2 w czasie emisji talk-show była nadal liderem w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 18,18 mln zł. więcej

 
UKE: operatora MUX-8 możemy poznać w lipcu

Urząd Komunikacji Elektronicznej czeka na opinię Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w konkursie na operatora ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej. Może zostać on już rozstrzygnięty za miesiąc. więcej

 
Mecz Lech Poznań - Legia Warszawa hitem Ekstraklasy 2014/2015. Średnio 122 tys. widzów

Mecze T-Mobile Ekstraklasy w sezonie 2014/2015 w kanałach należących do platformy nc+ oglądało średnio 122 tys. widzów. Największą widownię piłkarskie rozgrywki gromadziły w Canal+ Sport, a hitem okazało się spotkanie Lech Poznań - Legia Warszawa. więcej

 
BT TV będzie pokazywać mecze piłkarskie w jakości 4K

Brytyjska stacja BT TV chce uruchomić w sierpniu br. kanał BT Sports Ultra HD. Pokaże w nim w jakości 4K wszystkie mecze Ligi Mistrzów oraz ligi angielskiej. więcej

 
,,Pierwsza miłość" straciła widzów, ale Polsat liderem w grupie 16-49

W minionym sezonie serial „Pierwsza miłość” oglądało 2 mln widzów, ćwierć miliona mniej niż rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Polsatu zajmowała drugie miejsce w całym rynku, ale w grupie komercyjnej była liderem. więcej

 
Najwięksi nadawcy telewizyjni w USA ze wspólnym serwisem streamingowym

NewsOn to nazwa nowej platformy streamingowej, którą zamierza uruchomić pięciu największych nadawców telewizyjnych w USA. Serwis będzie za darmo nadawał informacje przez różne stacje za pośrednictwem urządzeń mobilnych i stacjonarnych. więcej

 
Jedynka latem postawi na dokumenty

TVP1 podczas wakacji w paśmie „Lato z polskim dokumentem” pokaże ponad 10 polskich filmów dokumentalnych z ostatnich lat. Z kolei w paśmie „Niedawno w Polsce” zaprezentowane zostaną polskie telenowele dokumentalne. więcej

 
I liga piłkarska w kanałach sportowych Polsatu. Po dwa spotkania w kolejce

Telewizja Polsat oficjalnie poinformowała o nabyciu praw do transmitowania meczów I ligi piłki nożnej od sezonu 2015/2016. Umowa będzie obowiązywała przez trzy lata, a mecze trafią do kanałów sportowych nadawcy. więcej

 
 
Radio  
 
KRRiT powołała zarządy siedmiu regionalnych rozgłośni Polskiego Radia

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji na wczorajszym posiedzeniu - na wniosek rad nadzorczych - podjęła uchwały o powołaniu zarządów regionalnych rozgłośni Polskiego Radia w Gdańsku, Katowicach, Koszalinie, Krakowie, Opolu, Poznaniu i Szczecinie. więcej

 
Prezenterzy VOX FM nagrali piosenkę ,,Lodzio miodzio" (video)

Prowadzący poranne pasmo Radia VOX FM Norbert Bieńkowski, Konrad Piwowarski i Maciej Łuczyński nagrali kolejną piosenkę pt. „Lodzio Miodzio”. Utwór nadawany jest na antenie rozgłośni, a teledysk zobaczyć można w VOX Music TV. więcej

 
Trójka przyznała nagrody dla młodych twórców. ,,Diament Trójki" dla Janusza Gajosa

W poniedziałek podczas uroczystej Gali „Talentów Trójki” organizowanej przez Program III Polskiego Radia wyróżnionych zostało troje młodych artystów - Anna Smołowik, Paulina Skibińska oraz Przemysław Ostaszewski. Nagrodę specjalną „Diament Trójki” odebrał Janusz Gajos. więcej

 
Reklama  
 
Branża reklamowa krytykuje ,,Nie odkładaj macierzyństwa na potem": oderwana od realiów, uprzedmiotawia kobiety i dzieci

Spot zamiast zachęcać do macierzyństwa potępia kobiety, które postanowiły robić karierę w swoim życiu i żyć pełną piersią. Przedstawiony w nim luksusowym dom i podróż do Tokio są oderwane od polskiej rzeczywistości, więc kampania nieodpowiednio podejmuje problem - akcję społeczną „Nie odkładaj macierzyństwa na potem” oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od strategii i kreacji w agencjach reklamowych. więcej

 
Beata Szcześniak dyrektor generalną SMG Starlink, odchodzi Lidia Kacprzycka

Beata Szcześniak, pełniąca ostatnio funkcję business development directora w domu mediowym OMD, dołączy w lipcu br. do Starcom MediaVest Group (SMG) i obejmie stanowisko dyrektor generalnej w SMG Starlink. Zastąpi Lidię Kacprzycką, która po siedmiu latach odchodzi z firmy, by rozwijać się jako niezależny przedsiębiorca. więcej

 
Grupa Interpublic utworzyła sieciową agencję Mullen Lowe Group

Grupa Interpublic (IPG) ogłosiła połączenie amerykańskiej agencji Mullen z globalną siecią kreatywną Lowe and Partners. W efekcie fuzji powstała sieciowa agencja Mullen Lowe Group. więcej

 
Joanna Jakucewicz na kierowniczym stanowisku w Nestle

Joanna Jakucewicz, dotychczas związana z działem marketingu Nestle Polska awansowała w globalnych strukturach tego koncernu. Teraz pracuje na kierowniczym stanowisku w biurze firmy w Szwajcarii - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Anna Mościcka-Miodek przeszła z Agory do Polkomtela

Anna Mościcka-Miodek, była kierownik ds. marketingu w portalu Gazeta.pl (należącym do Agory), rozpoczęła pracę w dziale marketingu Polkomtela, operatora sieci telekomunikacyjnej Plus - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Wymixuj się" w kampanii napoju Njoy od Ustronianki

Ustronianka, producent wód mineralnych i napojów, wprowadza na rynek napój wieloowocowy pod nazwą Njoy. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Wymixuj się i Njoy” przygotowana przez agencję MK Group. więcej

 
Tomasz Karolak reklamuje internet samochodowy w Orange dla Firm (wideo)

W nowej odsłonie kampanii reklamowej Orange dla Firm z udziałem Tomasza Karolaka jest promowana usługa internetu samochodowego w taryfie Business Everywhere Mini. Akcję przygotowały agencja reklamowa Havas Worldwide Warsaw i dom mediowy Initiative Warszawa. więcej

 
Pluszowe odsetki do przytulania w kampanii kredytu w Banku BPH (wideo)

Bank BPH rozpoczął kampanię reklamową kredytu gotówkowego, której bohaterami są żywe pluszaki symbolizujące korzystne odsetki. Akcję przygotowały agencja Saatchi & Saatchi Poland i dom mediowy Starlink. więcej

 
PKO BP w pamięci reklamuje oszczędzanie na ,,najdłuższe wakacje życia" na emeryturze (wideo)

W nowej kampanii reklamowej PKO Bank Polski zachęca do skorzystania z jego usług pozwalających odkładać pieniądze na emeryturę. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB & Tribal, OS3, Value Media i Universal McCann. więcej

 
PepsiCo sponsorem piłkarskiej Ligi Mistrzów

Koncern PepsiCo, właściciel takich marek jak m.in. Pepsi, Lay’s i Gatorade, został sponsorem piłkarskich rozgrywek Liga Mistrzów UEFA. więcej

 
Lumia 640 reklamowana jako ,,więcej niż piękny wygląd" (wideo)

Microsoft prowadzi w Polsce kampanię reklamującą smartfon Lumia 640. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy McCann London, Carat, iProspect Polska i Isobar Polska. więcej

 
Command z pierwszą dużą kampanię reklamową od Codemedia

Dom mediowy Codemedia wygrał przetarg na realizację pierwszej szeroko zakrojonej kampanii reklamowej oraz dalszą kompleksową obsługę marki Command (z portfolio firmy 3M). Będzie dla niej pracować do końca tego roku. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Atari: Since 1972 McDonald's: Time Urbi et Orbi: We take you exactly where you want to go. Harmony: Long-lasting pleasure. Aspirin: How many...
 
Prasa  
 
Dziennikarze śledczy o działaniu Stonogi: chuligaństwo obliczone na określoną reakcję

Biznesmen Zbigniew Stonoga opublikował na Facebooku zdjęcia akt z postępowania prowadzonego przez warszawską prokuraturę w sprawie „afery podsłuchowej”. - To chuligaństwo, obliczone na określoną reakcję - oceniają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl dziennikarze śledczy Jakub Stachowiak, Cezary Gmyz i Wojciech Czuchnowski. więcej

 
Eksperci o postulatach Kukiza reformy rynku mediów: niektóre sensowne, inne nieprzemyślane (opinie)

Według opublikowanego wczoraj programu ugrupowanie Pawła Kukiza domaga się dużej reformy rynku medialnego w Polsce. Chce, by w mediach lokalnych i centralnych obowiązywały zakazy koncentracji u jednego właściciela powyżej 20 proc., a reklamy państwowych firm i instytucji nie trafiały do mediów z zagranicznym kapitałem. Pomysły Kukiza komentują dla Wirtualnemedia.pl: Paweł Nowacki, Paweł Lisicki, Bogusław Chrabota, Michał Karnowski i Sławomir Jastrzębowski. więcej

 
Rusza telefonia Fakt Mobile. 15 groszy za minutę rozmowy i SMS

Ringier Axel Springer Polska uruchamia wirtualnego operatora komórkowego pod marką Fakt Mobile, który działać będzie na infrastrukturze sieci Play. Pakiety startowe dołączone zostaną do czwartkowego wydania dziennika „Fakt”. więcej

 
Witold Woźniak członkiem zarządu Bauer Media Group

Witold Woźniak, prezes i dyrektor generalny Grupy Bauer w Polsce, wszedł do zarządu Bauer Media Group. Będzie podlegać bezpośrednio właścicielce medialnego koncernu Yvonne Bauer. więcej

 
Paweł Lisicki: Pomysły Kukiza na reformę mediów wydają się być nieprzemyślane i nieszczęśliwe

Postulaty Pawła Kukiza to dość osobliwa mieszanka. Są tam rzeczy całkiem nie do przyjęcia, jak postulat kary za rozpowszechnianie nieprawdy. Czy to oznacza chęć przywrócenia paragrafów w prawie karnym, zgodnie z którymi karano by dziennikarzy? - zastanawia się Paweł Lisicki, redaktor naczelny tygodnika „Do Rzeczy”. więcej

 
Michał Karnowski: Propozycje Kukiza to mocny sygnał, że będzie walczył z medialnymi patologiami

Propozycje Pawła Kukiza trudno na razie uznać za jakiś spójny i całościowy projekt, to raczej zwrócenie uwagi na problem. A on niewątpliwie istnieje - ocenia Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii. więcej

 
Bogusław Chrabota: Reforma mediów nie leży w interesie klasy politycznej, stąd Kukiz i jego postulaty

Pomysły Pawła Kukiza to najlepszy dowód zaniedbań w zakresie reformy sfery medialnej, zwłaszcza mediów publicznych. Od dawna domagamy się nowych regulacji, a ich brak potwierdza diagnozę Kukiza o „zamrożeniu” tej sfery - ocenia Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”. więcej

 
Paweł Nowacki: Postulaty Kukiza oparte są na zakazach, przebije się zdominowanie mediów przez kapitał zagraniczny

Trudno mi jest ocenić propozycje Pawła Kukiza, gdyż jest to dość nierealny program. Jeśli wyborcy dadzą mandat społeczny Kukiz może i takie zmiany wprowadzi. Sądzę jednak, że opór środowiska może być co najmniej tak silny jak dzisiejsze sondaże zaufania dla niego - ocenia Paweł Nowacki, zastępca redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej” ds. online. więcej

 
Stonoga tłumaczy wyciek akt: nie opublikowałem, tylko udostępniłem

Kontrowersyjny biznesmen Zbigniew Stonoga, od niedawna wydający „Gazetę Stonoga”, zamieścił na Facebooku część akt z postępowania prokuratury w sprawie tzw. afery taśmowej wywołanej publikacjami „Wprost”. Stonoga przekonuje, że jedynie udostępnił materiały wcześniej znajdujące się w internecie. więcej

 
Paweł Kukiz chce reformy rynku mediów: mniejsza konsolidacja, bez reklam państwowych u zagranicznych wydawców

Według opublikowanego właśnie programu ugrupowanie Pawła Kukiza domaga się dużej reformy rynku medialnego w Polsce. Chce, by w mediach lokalnych i centralnych obowiązywały zakazy koncentracji u jednego właściciela powyżej 20 proc., a reklamy państwowych firm i instytucji nie trafiały do mediów z zagranicznym kapitałem. więcej

 
,,Świat Czołgów" - wydanie specjalne ,,CD Action" dla fanów gry ,,World of Tanks"

W czwartek 11 czerwca br. w sprzedaży pojawi się wydanie specjalne miesięcznika „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) pod tytułem „Świat Czołgów: kompletny poradnik gracza”. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" poszerza ofertę reklamową pakietów multimedialnych

„Gazeta Wyborcza” (Agora) wprowadziła nową ofertę reklamową w aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem operacyjnym iOS, Android i Windows Phone. Poszerzeniu uległa również oferta reklamowa pakietów multimedialnych. więcej

 
Jedynki  
 
 
Polityka - 2015-06-10 Tygodnik Powszechny - 2015-06-10 Świat na dłoni - 2015-06-09 Życie na Gorąco RETRO - 2015-06-09 Rewia - 2015-06-09
 
Internet  
 
Polacy klikają w e-reklamy chętniej niż ich europejscy sąsiedzi

Spośród mieszkańców Europy Środkowo-Wschodniej Polacy najczęściej klikają w reklamy wyświetlane w internecie. Nasz kraj jest też jedynym w regionie, gdzie reklamy multimedialne są popularniejsze od tradycyjnych banerów. więcej

 
Reuters z darmowymi materiałami dla wydawców

Po raz pierwszy w swojej historii agencja Reutera zdecydowała się na darmowe udostępnienie multimedialnych treści wydawcom internetowym i blogerom. - Teraz jeszcze większa liczba partnerów naszej agencji będzie mogła dostarczać odbiorcom wysokiej jakości treści pochodzące od 2,5 tys. naszych dziennikarzy na całym świecie - podkreśla Steven Schwartz, dyrektor zarządzający agencji. więcej

 
Nowe kontrakty filmowe i plany ekspansji windują cenę akcji Netflixa

We wtorek akcje serwisu Netflix osiągnęły na giełdzie najwyższą wartość w historii firmy - 648 dolarów za sztukę. To efekt nowych kontraktów filmowych oraz planów europejskiej ekspansji platformy. więcej

 
Anna Mościcka-Miodek przeszła z Agory do Polkomtela

Anna Mościcka-Miodek, była kierownik ds. marketingu w portalu Gazeta.pl (należącym do Agory), rozpoczęła pracę w dziale marketingu Polkomtela, operatora sieci telekomunikacyjnej Plus - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Google udostępnia sekcję familijną w Google Play

W internetowym sklepie Google Play uruchomiono nową sekcję przeznaczoną dla dzieci i rodziny. Dostępne są w niej gry i aplikacje kierowane do najmłodszych wraz z podziałem na kategorii wiekowe. więcej

 
Opera 30 z rozszerzeniami na pasku bocznym już do pobrania

Opera Software udostępniła nową wersję przeglądarki internetowej Opera na komputery z systemami Windows, Mac i Linux. Główną nowością są rozszerzenia na pasku bocznym. więcej

 
Altus TFI akcjonariuszem spółki Morizon

Fundusze Altus TFI nabyły ponad 22% akcji spółki Morizon, wydawcy portali nieruchomościowych. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Najchętniej dzielimy się z najbliższymi, najbardziej gościnni są mieszkańcy południowo-wschodniej Polski

Polacy najchętniej dzielą się i pomagają najbliższym. Bardziej od mężczyzn gościnne są kobiety - wynika z badania IQS. więcej

 
Technologie  
 
Rusza telefonia Fakt Mobile. 15 groszy za minutę rozmowy i SMS
 
Google udostępnia sekcję familijną w Google Play
 
Stagnacja na rynku telewizorów, ale sprzedaż modeli 4K mocno w górę
 
Lumia 640 reklamowana jako ,,więcej niż piękny wygląd" (wideo)
 
4 miliony sprzedanych kopii gry "Wiedźmin 3"
 
Jak chronić dzieci przed treściami pornograficznymi
 
Gospodarka  
 
Płaca minimalna wzrośnie do 1850 zł. W górę także składki dla przedsiębiorców
 
Jak chronić dzieci przed treściami pornograficznymi
 
Za 20 lat co dziesiąty dorosły Europejczyk będzie chory na cukrzycę
 
W wakacje najlepiej zatrudniać studentów
 
Firmy świadczące usługi IT planują zwiększenie zatrudnienia. Poszukiwani programiści i analitycy biznesowi
 
Bogaci Polacy coraz więcej inwestują w zamkniętych funduszach
 
Obligacje korporacyjne bardzo ryzykowne. Emitują je głównie firmy z problemami finansowymi
 
Polska liderem produkcji sprzętu AGD
 
Zmiany w Kodeksie budowlanym. "Mają porządkować przepisy związane z budownictwem"
 
Pierwsze regionalne konkursy na dofinansowanie innowacyjności. Głównym beneficjentem będą miasta
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Igrzyska śmierci: Kosogłos. Część 2". Zobacz zwiastun
 
Audioriver 2015 od 24-26 lipca. Oto szczegóły festiwalu
 
The Weeknd pokazał "Can't Feel My Face"
 
Na początku 2016 roku premiera filmu "Barbershop 3"
 
James Cameron o filmie "Terminator: Genisys": Czuję, że ta seria została ożywiona
 
Brad Pitt w filmie "War Machine". Za kamerą David Michôd
 
Powstanie serial "Święci z Bostonu"
 
"No Escape" - Owen Wilson i jego rodzina w niebezpieczeństwie (wideo)
 
Blog  
 
Dlaczego JOWów PO i PiS nie chcą? - Ewaryst Fedorowicz
 
Rynek mediów publicznych - ewolucja 2015 i rewolucja 2016? - Zbigniew Brzeziński
 
Tłuste koty - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Zły czas prezydenta Komorowskiego - Andrzej Bober
 
Co widać przez lufcik - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl