|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 7 Czerwca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Presspublica trafi na giełdę po przejęciu za 200 mln zł przez Gremi Media
Notowana na GPW spółka Gremi Media zamierza swoimi nowymi akcjami o wartości 200,2 mln zł zapłacić za 56,2 proc. udziałów Presspubliki, do której należą m.in. wydawca „Rzeczpospolitej”, „Parkietu”, „Sukcesu” i „Bloomberg Businessweeka”, e-Kiosk i Uważam Rze. W ten sposób medialne aktywa Grzegorza Hadajrowicza trafią na giełdę.
więcej
|
|
Telewizyjna wiosna należała do TVP1. Kontynuacje wygrały z nowościami
Najchętniej oglądaną stacją w okresie obowiązywania wiosennej ramówki była TVP1, zaś w grupie komercyjnej nowym liderem został Polsat. Największy spadek wśród czterech głównych kanałów zanotował TVN.
więcej
|
|
Wirtualna Polska z 17 mln użytkowników i bez szybkich zmian po przejęciu NextWeb Media
Grupa NextWeb Media, kupiona właśnie przez Wirtualna Polska Holding za ok. 20 mln zł, na razie będzie działać dalej we własnym biurze i dotychczasowym składzie osobowym, na czele z prezesem Jakubem Zielińskim. Grupa Wirtualna Polska do włączeniu serwisów NextWeb Media, a także Open.fm i Polskastacja.pl, będzie mieć miesięcznie prawie 17 mln użytkowników i wróci na pozycję lidera zasięgowego wśród polskich wydawców.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Gazeta Polska Codziennie" mocno w dół, ,,Parkiet" i ,,Super Express" zyskały czytelników
Prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie w kwietniu 2015 roku zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. Swoją sprzedaż poprawiły jedynie „Parkiet” i „Super Express”.
więcej
|
Platforma Obywatelska potrzebuje szybkiej zmiany komunikacji i nowych twarzy, by przyciągnąć młodych (opinie)
O losie Platformy Obywatelskiej w jesiennych wyborach decydować będzie strategia komunikacji zmian oraz konsekwencja jej realizacji. Kluczowe jest też wyznaczenie głównych przedstawicieli partii tworzących jej spójny wizerunek w mediach. Poprawić trzeba komunikację w mediach społecznościowych i wyzbyć się arogancji - eksperci od reklamy, wizerunku i PR oceniają dla Wirtualnemedia.pl, jak teraz powinna promować się PO.
więcej
|
Pl@net zastąpi Megapanel: pomiary na wszystkich urządzeniach, wyniki po ośmiu dniach
|
,,Teleexpress" zyskał 360 tys. oglądających. ,,Fakty" i ,,Wiadomości" straciły widzów
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Telewizyjna wiosna należała do TVP1. Kontynuacje wygrały z nowościami
Najchętniej oglądaną stacją w okresie obowiązywania wiosennej ramówki była TVP1, zaś w grupie komercyjnej nowym liderem został Polsat. Największy spadek wśród czterech głównych kanałów zanotował TVN.
więcej
|
|
TVP Info ostro do góry. Duży spadek TVP Seriale i Discovery (najlepsze stacje tematyczne w Polsce)
W maju 2015 roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji tematycznych znalazło się TVP Info, zaś wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był TVN24. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,The Voice of Poland" z nowymi twarzami i bardziej interaktywny
W szóstej odsłonie „The Voice of Poland”, która jesienią br. trafi na antenę TVP2, zmieni się część trenerów - po przerwie będą nimi znów Andrzej Piaseczny i Maria Sadowska. Program postawi też mocniej na interaktywność - widzowie na ekranie zobaczą wpisy z serwisów społecznościowych.
więcej
|
|
Izabela Janachowska gospodynią ślubnego show TVN Style
Izabela Janachowska zostanie prowadzącą nowy program TVN Style o tematyce ślubnej, w którym będzie pomagać parom w ostatnich przygotowaniach do ślubu. Zdjęcia do formatu ruszają w tym miesiącu, a na antenę stacji trafi jesienią br.
więcej
|
|
TVP2 w wakacje postawi na koncerty, kabarety i filmy dokumentalne
Dwa nowe amerykańskie seriale, koncerty z cyklu „Lato ZET i Dwójki”, liczne imprezy kabaretowe oraz premierowe dokumenty znajdą się w wakacyjnej ramówce TVP2, która rusza w połowie czerwca br.
więcej
|
|
Nowe rady programowe TVP w Kielcach i Gorzowie
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji powołała nowe rady programowe oddziałów Telewizji Polskiej w Kielcach i Gorzowie Wielkopolskim.
więcej
|
|
,,Podróże z historią" Radosława Kotarskiego jesienną nowością TVP?
Telewizyjna Dwójka pokazała właśnie pilotażowy odcinek nowego programu podróżniczo-historycznego Radosława Kotarskiego „Podróże z historią”. Pełny sezon audycji prawdopodobnie trafi do jesiennej ramówki TVP2 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP1 wyprzedziła Polsat w telewizji naziemnej. TVP ABC z największym wzrostem
W maju br. wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej nowym liderem oglądalności została TVP1, która wyprzedziła Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło TVP ABC, a najwięcej straciła Eska TV.
więcej
|
|
Polsat na czele wpływów reklamowych. Aflofarm z największymi wydatkami
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w maju 2015 roku były o 6 proc. wyższe, niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
|
Nagrania z przesłuchań 12 kandydatów do zarządu Telewizji Polskiej (wideo)
Rada nadzorcza Telewizji Polskiej udostępniła nagrania z przesłuchań 12 kandydatów w konkursie na członków nowego zarządu spółki.
więcej
|
|
Trzeci sezon ,,Policjantek i policjantów" jesienią w TV4
W jesiennej ramówce Czwórki znajdzie się trzeci sezon serialu paradokumentalnego „Policjantki i policjanci”. Poprzedzi go emisja filmu fabularnego, opartego na wątkach z serialu.
więcej
|
|
,,W poszukiwaniu piękna" - nowy program o metamorfozach w TVN Style
Stacja TVN Style poszukuje uczestników do nowego programu „W poszukiwaniu piękna”, w którym na oczach widzów przeprowadzane będą zabiegi medycyny estetycznej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
HBO2 nie pokazało dokumentu o scjentologach. ,,Premiera została przesunięta"
Stacja HBO2 wbrew zapowiedziom nie pokazała w środę głośnego dokumentu „Droga do wyzwolenia” opowiadającego o scjentologach, a film zniknął też z oferty HBO GO. - Premiera została przesunięta z przyczyn formalnych - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl nadawca.
więcej
|
|
Górniak, Sadowska, Piaseczny i Afromental trenerami w ,,The Voice of Poland 6"
Piosenkarki Edyta Górniak i Maria Sadowska oraz wokalista Andrzej Piaseczny będą trenerami w szóstej edycji „The Voice of Poland”, którą jesienią pokaże TVP2. W jury pojawi się także znany z poprzednich edycji duet Tomson i Baron z zespołu Afromental.
więcej
|
|
,,Świat w opałach" - nowy serial HBO
W poniedziałek 22 czerwca br. HBO wyemituje pilotowy odcinek nowego serialu komediowego „Świat w opałach”, opowiadający o konsekwencjach kryzysu geopolitycznego dla trzech różnych bohaterów. Serial będzie również dostępny w HBO GO.
więcej
|
|
RN TVP o liście Obywateli Kultury. ,,Przekraczają kryteria dopuszczalności"
Rada nadzorcza TVP przesunęła wybór nowego zarządu na przyszły tydzień. Wpływ na to miał opublikowany w prasie list Obywateli Kultury do premier Ewy Kopacz. - Oczekuję, że Telewizja Polska rozważy wystąpienie na drogę prawną z powództwa cywilnego oraz oskarżenia prywatnego z prawa karnego - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Lech Jaworski, członek RN.
więcej
|
|
Niemiecki miniserial ,,Dziewczyna z indyjskim szmaragdem" w TVP1
W piątek 19 czerwca br. na antenie TVP1 zadebiutuje niemiecki miniserial „Dziewczyna z indyjskim szmaragdem”, który będzie emitowany w wieczornym paśmie serialowym.
więcej
|
|
Trzeci sezon reality-show ,,Bogate dzieciaki z Beverly Hills" w E! Entertainment
7 czerwca 2015 roku E! Entertainment rozpocznie emisje trzeciego sezonu reality-show „Bogate dzieciaki z Beverly Hills”.
więcej
|
|
,,Jestem Cait" w E! Entertainment
2 czerwca 2015 roku E! Entertainment rozpocznie emisje nowej dokumentalnej serii „Jestem Cait”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Krystian Kapela i Łukasz Krzyżanowski: z H Warsaw do PZL
Tworzący team kreatywny senior copywriter Krystian Kapela i senior art director Łukasz Krzyżanowski dołączyli do zespołu agencji reklamowej PZL. Wcześniej pracowali m.in. w agencjach H Warsaw i Havas Worldwide Warsaw.
więcej
|
|
,,Upust czy wyposażenie" - Paweł i Gaweł reklamują Škodę Rapid Spaceback (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa pod hasłem „Upust czy wyposażenie” wspierająca nową promocję Škody Rapid Spaceback. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Opcom, Kalicińscy.com i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Przyrzeczenia i podziękowania natury w reklamach wody Żywiec Zdrój (wideo)
Zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa wody mineralnej Żywiec Zdrój związana z realizowanym przez jej producenta programem „Po stronie natury”. Akcję przygotowały agencje Young & Rubicam Poland i VML Poland oraz dom mediowy MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Stowarzyszenie Branży Eventowej utworzyło Radę Etyki i planuje kodeks etyczny
Stowarzyszenie Branży Eventowej powołało w swoich strukturach Radę Etyki, która ma promować wśród firm członkowskich standardy etyczne oraz opiniować sporne sytuacje i podejrzane praktyki rynkowe.
więcej
|
|
Łomżing w zimnie i bezruchu reklamuje piwo Łomża (wideo)
Do emisji trafiły kolejne reklamy piwa Łomża (produkowanego przez Van Pur) pod hasłem „Łomżing zaczyna się od leżakowania”. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja reklamowa Lowe Warsaw i dom mediowy MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Medalowe wspomnienia Józefa Młynarczyka reklamują Star-Typ Sport (wideo)
Firma bukmacherska Star-Typ Sport (STS) do nowej kampanii reklamowej zaangażowała Józefa Młynarczyka, byłego bramkarza piłkarskiej reprezentacji Polski. Akcja jest prowadzona m.in. w telewizji i internecie.
więcej
|
|
Polski Związek Firm Deweloperskich promuje ,,7 zasad dobrego mieszkania"
Z początkiem czerwca ruszyła wizerunkowa kampania wrocławskiego oddziału Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Akcja pod hasłem „7 zasad dobrego mieszkania” promuje reguły, którymi powinni kierować się odpowiedzialni deweloperzy.
więcej
|
|
Platforma Obywatelska potrzebuje szybkiej zmiany komunikacji i nowych twarzy, by przyciągnąć młodych (opinie)
O losie Platformy Obywatelskiej w jesiennych wyborach decydować będzie strategia komunikacji zmian oraz konsekwencja jej realizacji. Kluczowe jest też wyznaczenie głównych przedstawicieli partii tworzących jej spójny wizerunek w mediach. Poprawić trzeba komunikację w mediach społecznościowych i wyzbyć się arogancji - eksperci od reklamy, wizerunku i PR oceniają dla Wirtualnemedia.pl, jak teraz powinna promować się PO.
więcej
|
|
Polsat na czele wpływów reklamowych. Aflofarm z największymi wydatkami
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w maju 2015 roku były o 6 proc. wyższe, niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
|
Mensah, Różczka i Perchuć w obronie dzieci-manekinów w kampanii ,,Kocham. Nie biję" (wideo)
Rozpoczęła się tegoroczna edycja kampanii społecznej „Kocham. Nie biję” przeciw karom cielesnym wobec dzieci. Ambasadorami akcji, organizowanej przez Fundację Krajowe Centrum Kompetencji, są prezenterka TVN Omenaa Mensah oraz aktorzy Magdalena Różczka i Marcin Perchuć.
więcej
|
|
Tic Tac reklamowane w wersji z ,,The Minions" (wideo)
Wystartowała kampania reklamująca limitowaną edycję drażetek Tic Tac (produkowanych przez Ferrero Polska) związaną z wchodzącym do kin filmem „The Minions”. Akcję przygotowały agencja VML Poland i dom mediowy Vizeum.
więcej
|
|
Gaspol reklamowany przez NuOrder
Agencja NuOrder wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową firmy Gaspol. Pierwsza kampania reklamowa przygotowana przez agencję przebiega pod hasłem „Zmień sprzedawcę gazu ziemnego w 15 minut”.
więcej
|
|
Emirates pierwszym sponsorem tytularnym Pucharu Anglii
Linie lotnicze Emirates przez najbliższe trzy sezony będą sponsorem tytularnym piłkarskiego Pucharu Anglii FA Cup. To pierwszy sponsor, który pojawi się w nazwie tych rozgrywek.
więcej
|
|
Zatrzymano mężczyznę wyłudzającego ,,jako dziennikarz" pieniądze za reklamy
Tarnowscy policjanci zatrzymali 20-letniego mieszkańca tego miasta, który podszywał się pod dziennikarza znanych rozgłośni radiowych, żeby wyłudzać od firm pieniądze za rzekomą emisję reklam. Grozi mu do 8 lat więzienia.
więcej
|
|
Ruszył przetarg na kampanię polskiej wołowiny i wieprzowiny za 2,3 mln euro
Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego ogłosiły przetarg na przygotowanie strategii i kreacji oraz realizację dwuletniej kampanii promującej polską wołowinę i wieprzowinę na wybranych rynkach zagranicznych.
więcej
|
|
Urszula Piętka wróciła z The Digitals do WebTalk
Urszula Piętka objęła funkcję account managera w agencji interaktywnej WebTalk. Poprzednio pracowała w The Digitals, a wcześniej była już związana z WebTalk.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Presspublica trafi na giełdę po przejęciu za 200 mln zł przez Gremi Media
Notowana na GPW spółka Gremi Media zamierza swoimi nowymi akcjami o wartości 200,2 mln zł zapłacić za 56,2 proc. udziałów Presspubliki, do której należą m.in. wydawca „Rzeczpospolitej”, „Parkietu”, „Sukcesu” i „Bloomberg Businessweeka”, e-Kiosk i Uważam Rze. W ten sposób medialne aktywa Grzegorza Hadajrowicza trafią na giełdę.
więcej
|
|
,,Dziennik Zachodni" wyprzedził ,,Gazetę Pomorską". Zyskał tylko ,,Kurier Lubelski"
W kwietniu br. pozycja lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych należała do „Dziennika Zachodniego”, który wyprzedził „Gazetę Pomorską”. Najwięcej straciła „Gazeta Współczesna”, a zyskał tylko „Kurier Lubelski”.
więcej
|
|
Prasa na świecie traci, spadek czytelnictwa o 25 proc. w 4 lata
W ciągu ostatnich czterech lat czas spędzony na czytaniu drukowanych wydań gazet skrócił się o jedną czwartą - alarmuje raport ZenithOptimedia. Pomimo tego światowa konsumpcja mediów rośnie, a głównym motorem tego wzrostu jest internet.
więcej
|
|
,,Gazeta Polska Codziennie" mocno w dół, ,,Parkiet" i ,,Super Express" zyskały czytelników
Prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie w kwietniu 2015 roku zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. Swoją sprzedaż poprawiły jedynie „Parkiet” i „Super Express”.
więcej
|
|
Robert Mazurek tłumaczy podobieństwo felietonu z ,,W Sieci" do wpisu Boskamatka.pl o ,,pierwszej niewolnicy RP"
W bieżącym numerze „W Sieci” znalazł się felieton Roberta Mazurka krytykujący to, że żona prezydenta Polski nie otrzymuje wynagrodzenia. Tekst zawiera podobne spostrzeżenia i ma identyczny tytuł jak wpis Anny Kowalczyk na blogu Boskamatka.pl zamieszczony prawie dwa tygodnie temu. - Nigdy nie czytałem tego bloga, określenie „pierwsza niewolnica RP” usłyszałem od Andrzeja Dudy - tłumaczy Mazurek.
więcej
|
|
Monika Olejnik i Samuel Pereira skrytykowali się za wywiady prezydenckie. ,,Niepokorny" kontra ,,była dobra dziennikarka"
Monika Olejnik zarzuciła dziennikarzowi „Gazety Polskiej” i „Gazety Polskiej Codziennie” Samuelowi Pereirze, że w niedawnym wywiadzie z Andrzejem Dudą nie zadał niewygodnych pytań. W polemice Pereira wytknął Olejnik, że słabo wypadła jako prowadząca debaty przedwyborcze i sama pytała już Dudę o trudne kwestie.
więcej
|
|
Jacek Bełdowski i Martin Dusseldorp awansowali w Egmont Publishing
Jacek Bełdowski, dotąd dyrektor generalny Egmont Polska & Central and Eastern Europe, awansował na nowoutworzone stanowisko dyrektora zarządzającego Global Content Development. Kierowanie spółką w Polsce i Europie Środkowej przejmie Martin Dusseldorp.
więcej
|
|
Edipresse mocniej postawi na książki, Iga Rembiszewska dyrektorem
Wydawnictwo Edipresse Polska zamierza poszerzyć ofertę wydawniczą książek. Zajmie się tym nowa dyrektor ds. książek, którą została Iga Rembiszewska, wcześniej odpowiedzialna za biznes książkowy w Burdzie.
więcej
|
|
Dwutygodniki telewizyjne i poradnikowe w czołówce. ,,Tele Świat" wyprzedził ,,Przyjaciółkę"
W lutym 2015 roku na pozycję lidera sprzedaży wśród wszystkich dwutygodników awansował „Tele Świat”, który wyprzedził „Przyjaciółkę”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Naszemiasto.pl" Polska Press Grupy przejęło czworo pracowników Agory
Marta Arament, Lilianna Filipowska, Dariusz Fabisiak i Marcin Monik, dotąd związani z Agorą, dołączyli do działów sprzedaży i dystrybucji bezpłatnego tytułu „Naszemiasto.pl”, wydawanego przez Polska Press Grupę.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wirtualna Polska z 17 mln użytkowników i bez szybkich zmian po przejęciu NextWeb Media
Grupa NextWeb Media, kupiona właśnie przez Wirtualna Polska Holding za ok. 20 mln zł, na razie będzie działać dalej we własnym biurze i dotychczasowym składzie osobowym, na czele z prezesem Jakubem Zielińskim. Grupa Wirtualna Polska do włączeniu serwisów NextWeb Media, a także Open.fm i Polskastacja.pl, będzie mieć miesięcznie prawie 17 mln użytkowników i wróci na pozycję lidera zasięgowego wśród polskich wydawców.
więcej
|
|
TOP10 portali: Interia z rekordem przed Gazeta.pl, o2.pl za Fakt.pl i TVN24.pl
W marcu br. Interia.pl miała rekordowo dużo użytkowników i odsłon, umacniając się na trzeciej pozycji wśród portali ogólnotematycznych - za Onet.pl i WP.pl, a przed Gazeta.pl. Natomiast Fakt.pl i TVN24.pl mają zdecydowanie więcej użytkowników niż o2.pl.
więcej
|
|
Twitter doprowadza do zamknięcia serwisu Politwoops. Dziennikarze i internauci oburzeni
Twitter spowodował, że serwis Poliwoops zamieszczający usunięte tweety polityków, nie ma dalszych szans na rozwój i zostanie zamknięty. Twitter tłumaczy, że chroni prywatność użytkowników. Dziennikarze i internauci oskarżają serwis o naruszanie wolności w sieci.
więcej
|
|
Instagram z nowymi narzędziami reklamowymi: kup, zainstaluj, zapisz się
Reklamy z dodatkowymi opcjami dla użytkowników, lepszy sposób targetowania przekazu i mierzenia efektywności kampanii - to nowe rozwiązania zaproponowane marketerom przez Instagram.
więcej
|
|
Facebook wprowadza androidową aplikację Facebook Lite dla krajów rozwijających się
W Azji, Ameryce Łacińskiej, Afryce i niektórych krajach Europy Facebook udostępni aplikację Facebook Lite. Ma ona niewielkie wymagania i pozwala na korzystanie z serwisu w krajach o słabych połączeniach internetowych.
więcej
|
|
Pinterest zapowiada piny z opcją kupowania
Serwis Pinterest zamierza wprowadzić pochodzące od marek piny, które będą pozwalały na dokonywanie zakupów bez konieczności opuszczania aplikacji. Na razie nowość będzie dostępna jedynie w USA.
więcej
|
|
Allegro zachęca firmy do zakładania na nim e-sklepów
Ruszyła kampania promująca Allegro.pl jako atrakcyjny serwis do prowadzenia sprzedaży internetowej przez firmy. Przy akcji Grupa Allegro współpracuje z domem mediowym Universal McCann.
więcej
|
|
Yahoo zamyka Maps oraz lokalne serwisy muzyczne, filmowe i telewizyjne
Koncern Yahoo ogłosił decyzję o zamknięciu kilku swoich serwisów. Zniknie Yahoo Maps jako oddzielna aplikacja, poczta Mail w starszych systemach iOS oraz muzyczne, filmowe i telewizyjne platformy w kilku krajach na świecie.
więcej
|
|
Ekstraklasa.tv, Futbolowo.pl i 90minut.pl na czele serwisów piłkarskich, najmocniej przyciągają Realmadryt.pl i Weszlo.com (TOP15)
Wśród serwisów internetowych poświęconych piłce nożnej najwięcej użytkowników ma Ekstraklasa.tv, najwięcej odsłon generuje 90minut.pl, a na najdłużej każdego użytkownika przyciągają Realmadryt.pl, Weszlo.com i Fangol.pl. W czołowej piętnastce są też m.in. strony PZPN-u, Legii, Lecha, Barcelony i UEFA.
więcej
|
|
Wirtualna Polska za 20 mln zł kupiła Grupę NextWeb Media
Wirtualna Polska Holding sfinalizowała zakup 100 proc. udziałów Grupy NextWeb Media, wydawcy m.in. serwisów abcZdrowie.pl, Parenting.pl i Blomedia.pl. Wartość transakcji to 19,4 mln zł plus 3,5 mln zł warunkowej płatności za rok i dodatkowe opłaty typu earn-out w ciągu trzech lat.
więcej
|
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome traci na świecie, zyskuje w Polsce
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w maju 2015 r. zanotowała spadek udziału w globalnym rynku. Zyskała natomiast w Polsce.
więcej
|
|
Safari przed Chrome na urządzeniach mobilnych
Safari - najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w maju 2015 r. nieznaczny wzrost udziału w rynku. Nieco więcej zyskała mobilna odsłona Chrome, a najwięcej straciła przeglądarka Androida.
więcej
|
|
Facebook w Polsce: prowadzi Facebook for Every Phone, zyskuje Wiedza bezużyteczna
Facebook for Every Phone to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Serce i Rozum oraz Play. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|