|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 2 Czerwca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVP1 nowym liderem w maju, TVN z dużym spadkiem
W maju 2015 roku nowym liderem oglądalności została TVP1, która odnotowała jedyny wzrost spośród głównych stacji. Na czele grupy komercyjnej znalazł się Polsat. Ranking top 20 najchętniej oglądanych programów zdominowały pozycje TVP.
więcej
|
|
otoMoto.pl krytykowane za duże podwyżki dla dealerów w nowym cenniku. ,,To odzwierciedla realną wartość naszych usług"
Serwis ogłoszeniowy otoMoto.pl (należący do Grupy Allegro) wprowadza nowy cennik dla ogłoszeniodawców, w którym dużo wyższe niż dotąd są opłaty dla dealerów. Wielu użytkowników mocno na to narzeka. - Jesteśmy przekonani, że nowy cennik odzwierciedla realną wartość naszych usług, na którą składają się największy i stale rosnący zasięg - przekonuje otoMoto.pl.
więcej
|
|
Tylko 780 tys. widzów programu ,,Przygarnij mnie". ,,Liczyliśmy na więcej"
Program „Przygarnij mnie” oglądało w TVP2 średnio 780 tys. widzów. Dwójka w czasie emisji produkcji przegrała z głównymi konkurentami, a wpływy z reklam wyniosły 2,32 mln zł. W tym roku drugiej serii programu nie będzie.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP1 nowym liderem w maju, TVN z dużym spadkiem
W maju 2015 roku nowym liderem oglądalności została TVP1, która odnotowała jedyny wzrost spośród głównych stacji. Na czele grupy komercyjnej znalazł się Polsat. Ranking top 20 najchętniej oglądanych programów zdominowały pozycje TVP.
więcej
|
|
Tylko 780 tys. widzów programu ,,Przygarnij mnie". ,,Liczyliśmy na więcej"
Program „Przygarnij mnie” oglądało w TVP2 średnio 780 tys. widzów. Dwójka w czasie emisji produkcji przegrała z głównymi konkurentami, a wpływy z reklam wyniosły 2,32 mln zł. W tym roku drugiej serii programu nie będzie.
więcej
|
|
2,5 mln widzów SuperHit Festiwalu. Polsat wygrał z konkurencją
Pierwszą edycję Polsat SuperHit Festiwalu oglądało średnio 2,54 mln widzów, o 80 tys. mniej niż zeszłoroczne TOPtrendy. Polsat w czasie transmisji imprezy był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 14,1 mln zł.
więcej
|
|
,,Szkoła" wiosną hitem TVN. Jesienią trzecia seria
Drugi sezon „Szkoły” oglądało 1,06 mln widzów, o 40 tys. więcej niż śledziło premierową serię scripted-docu emitowaną jesienią ub.r. Produkcja dała TVN pozycję lidera oglądalności w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 21,14 mln zł.
więcej
|
|
Nowa oferta Canal+ w UPC. Pakiety Select i Prestige od 49,90 zł
Operator kablowy UPC Polska wprowadził dwa nowe pakiety Canal+ - Select i Prestige, z których skorzystać mogą nowi klienci. Posiadacze starych paczek do końca września otrzymali promocyjnie dostęp do pełnej oferty Canal+.
więcej
|
|
,,Fakty z zagranicy" - nowy codzienny program w TVN24 Biznes i Świat
W poniedziałek na antenie kanału TVN24 Biznes i Świat zadebiutował nowy program „Fakty z zagranicy”, przygotowywany przez redakcje „Faktów”, TVN24 BiŚ oraz zagranicznych korespondentów. Magazyn prowadzi Monika Tomasik.
więcej
|
|
Polsat liderem tygodnia. ,,M jak miłość" hitem
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował Polsat. Stacja ta również była pierwsza wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Dominika Herburt-Heybowicz dyrektorem ds. operacyjnych w Telewizji Puls
Dominika Herburt-Heybowicz, były członek zarządu Wirtualnej Polski, z początkiem czerwca br. objęła w Telewizji Puls nowo utworzoną funkcję dyrektora ds. operacyjnych.
więcej
|
|
Motowizja wprowadza reklamy. Sprzedawać je będzie TVN Media
Kanał motoryzacyjny Motowizja od czerwca br. zaczął emitować reklamy. Za ich sprzedaż odpowiada biuro reklamy TVN Media.
więcej
|
|
,,Alaska albo śmierć" w Discovery Channel
15 czerwca 2015 roku Discovery Channel rozpocznie emisję nowej produkcji „Alaska albo śmierć”.
więcej
|
|
Show ,,Nowa kasa" w E!
5 czerwca 2015 roku na antenie kanału E! pojawi się pierwszy odcinek nowego show „Nowa kasa”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklama kinowa w górę o 7,9 proc. Dominuje Kino Świat, w dół Play
W pierwszych czterech miesiącach br. marketerzy na promocję w kinach wydali 484 mln zł. Zdecydowanie najwięcej przeznaczył dystrybutor filmowy Kino Świat, nakłady zwiększyła Coca-Cola Polska, a mniej wydało Ferrero Polska.
więcej
|
|
Roszady w marketingu Kompanii Piwowarskiej: nowi dyrektorzy Tyskiego, Żubra i marek premium
W Kompanii Piwowarskiej Michał Kuczyński został nowym dyrektorem marki Tyskie, a p.o. dyrektorem Żubra - Tycjan Lewandowski. Klaudia Żaczek awansowała z kolei na p.o. dyrektora marek premium - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wywiady Beaty Sadowskiej w ZET Chilli promują Costa Coffee (wideo)
Na antenie Radia ZET Chilli ruszył cykl wywiadów „Kawa z chilli” z Beatą Sadowską w roli gospodyni. To element wizerunkowej kampanii reklamowej sieci kawiarni Costa Coffee.
więcej
|
|
Filip Kłodawski: z FreshMail na szefa nowego działu w Novem
Agencja marketingowa Novem uruchomiła dział marketing automation. Zarządza nim Filip Kłodawski, który poprzednio pracował we FreshMail.
więcej
|
|
,,Noc wychodzi z cienia" w reklamie piwa Carlsberg Nox (wideo)
Carlsberg Polska wprowadził do sprzedaży nowy wariant piwa Carlsberg skierowany głównie do młodych osób bawiących się na imprezach - Carlsberg Nox. Wspiera to telewizyjna kampania reklamowa przygotowana przez firmy Lemon Sky J. Walter Thompson Poland i PHD Media Direction.
więcej
|
|
Piotr Adamczyk reklamuje lokatę procentującą na 4 proc. w eurobanku (wideo)
Eurobank rozpoczyna promocję „Lokata procentująca” skierowaną do nowych klientów. Wspiera to kampania marketingowa z udziałem Piotra Adamczyka, ambasadora reklamowego banku.
więcej
|
|
Marcin Staranowicz: z MEC do WiseFriends
Marcin Staranowicz po ponad sześciu latach pracy w domu mediowym MEC przeszedł do agencji interaktywnej WiseFriends.
więcej
|
|
Mitsubishi z nowym działem marketingu i PR, na czele Łukasz Wójcik
MMC Car Poland, importer marki samochodów Mitsubishi w Polsce, połączył zespoły marketingu i PR. Nowym działem kieruje Łukasz Wójcik.
więcej
|
|
Sebastian Starczewski szefem marketingu w Lechu Poznań
Sebastian Starczewski, ostatnio dyrektor marketingu Żabka Polska, wcześniej przez wiele lat manager związany z branżą piwną obecnie kieruje marketingiem klubu piłkarskiego KKS Lech Poznań.
więcej
|
|
Volkswagen z globalnym przetargiem mediowym
Koncern samochodowy Volkswagen rozpoczął przetarg na obsługę swojego globalnego budżetu mediowego, który szacowany jest na 1 mld dolarów rocznie. Zlecenia broni MediaCom.
więcej
|
|
Łukasz Wyglądała w MEC zajmie się rozwojem mobile marketingu i programmatic advertising w Europie Środkowo-Wschodniej
Łukasz Wyglądała, manager z polskiego biura domu mediowego MEC, będzie odpowiadać w firmie za rozwój oferty mobile marketingowej oraz programmatic advertising w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Wprost" przegrał z Michałem Tuskiem, ale zapowiada apelację
Wydawca tygodnika „Wprost” ma przeprosić Michała Tuska oraz zapłacić odszkodowanie za sugestię popełnienia przez niego przestępstwa w aferze Amber Gold, która znalazła się w artykule z 2012 roku. Wyrok jest nieprawomocny.
więcej
|
|
Ludzie korzystają z mediów przez 8 godzin dziennie. Coraz dłużej w internecie, dużo krócej z prasą papierową
Ludzie na całym świecie spędzają średnio osiem godzin dziennie na korzystaniu mediów, a czas spędzony w internecie globalnie wzrośnie w br. o 12 proc. - wynika z raportu ZenithOptimedia.
więcej
|
|
,,Viva!" w I kwartale wyprzedziła ,,Flesz". Zyskała tylko ,,Gala"
W I kwartale 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”, zaś najwięcej stracił „Flesz”.
więcej
|
|
Maja Naskrętska za Michała Kusia szefem działu mody w ,,Pani"
Maja Naskrętska została nowym szefem działu mody w miesięczniku „Pani” (Wydawnictwo Bauer) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpił na tym stanowisku Michała Kusia, który odszedł z wydawnictwa.
więcej
|
|
Łukasz Cegliński szefem działu sportowego ,,Gazety Wyborczej"
Łukasz Cegliński został nowym kierownikiem działu sportowego w „Gazecie Wyborczej” (Agora). Zastąpił na tym stanowisku Radosława Leniarskiego, który zajmie się innymi zadaniami w redakcji.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|