|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 31 Maja 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN Fabuła ma mniej widzów niż FOX, a więcej niż Comedy Central Family
Nowy kanał TVN Fabuła w pierwszych 40 dniach nadawania gromadził w każdej minucie średnio 6,7 tys. widzów. Stacja notowała podobne wyniki oglądalności jak FOX, Comedy Central Family czy Polsat Romans.
więcej
|
|
,,Kuchenne rewolucje 11" straciły 300 tys. widzów. Jesienią kolejna seria
11. sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało 2,22 mln widzów, czyli o 300 tys. mniej niż nadawana rok temu dziewiąta seria reality-show. TVN w czasie emisji programu zajął drugie miejsce w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 22,33 mln zł.
więcej
|
|
Ekstraklasa czeka na końcowe oferty w przetargu na transmisję meczów
Ekstraklasa SA zaprosiła cztery podmioty do składania końcowych ofert w przetargu na transmitowanie meczów piłkarskiej Ekstraklasy w kolejnych sześciu latach. Na ich podstawie ma wybrać zwycięzcę lub zwycięzców postępowania.
więcej
|
|
Sándor Jurásek dyrektorem dystrybucji nadawcy AXN, odchodzi Hubert Drabik
Sándor Jurásek zostanie nowym dyrektorem dystrybucji na Europę Centralną w Sony Pictures Television Networks, nadawcy stacji AXN. Zastąpi Huberta Drabika, który odchodzi z firmy - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Canal+ Discovery z programem o przygodach od ATM Grupy
Stacja Canal+ Discovery przygotowuje autorski reality-show pod roboczym tytułem „Mikroprzygoda” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Za jego produkcję wykonawczą odpowiadać będzie ATM Grupa.
więcej
|
|
,,Ugotowanych" oglądało tylko 1,1 mln widzów. 40 mln zł z reklam
Wiosenną edycję „Ugotowanych” śledziło średnio 1,08 mln widzów, o 210 tys. oglądających mniej niż jesienią. TVN w czasie emisji formatu przegrał z głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 40,09 mln zł.
więcej
|
|
Beata Tadla w przejęzyczeniu ,,przeszła" w ,,Wiadomościach" do TVN (wideo)
W głównym sobotnim wydaniu „Wiadomości” TVP1 Beata Tadla zabawnie się przejęzyczyła, myląc nazwę kanału TVP Info z TVN, w którym przez wiele lat pracowała.
więcej
|
|
Płatna telewizja satelitarna w 203 mln domów na świecie
W 2020 roku na świecie będzie 265 milionów gospodarstw domowych odbierających płatną telewizję satelitarną, w porównaniu do 203 milionów na koniec roku 2014 oraz 143 milionów na koniec roku 2010 - prognozuje firma badawcza Digital TV Research.
więcej
|
|
Drugi sezon serialu ,,Ripper Street" w Ale Kino+
3 czerwca 2015 roku Ale Kino+ rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Ripper Street”.
więcej
|
|
UPC odkoduje serial ,,Breaking Bad" w usłudze MyPrime
W poniedziałek 1 czerwca br. operator kablowy UPC odkoduje pierwszy sezon serialu „Breaking Bad”.
więcej
|
|
Czwarty sezon ,,Top Gear USA" w BBC Brit
21 czerwca 2015 roku BBC Brit rozpocznie emisję czwartego sezonu amerykańskiej wersji programu „Top Gear”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Powstała inicjatywa ,,Uczciwe Media". Ma walczyć z ,,propagandą mediów mainstreamowych"
Grupa publicystów i naukowców powołała inicjatywę społeczną „Uczciwe Media”, która zajmie się monitorowaniem mediów mainstreamowych, wskazywaniem manipulacji i propagandy. Bodźcem do utworzenia akcji był sposób relacjonowania kampanii prezydenckiej oraz „ataki mediów” na Andrzeja Dudę, a jej inicjatorami są m.in. Marcin Wolski, Maciej Pawlicki, Jan Pietrzak oraz Piotr Gliński.
więcej
|
|
Radio Gra liderem w Toruniu. ZET Gold z potężnym spadkiem
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2014 roku do kwietnia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Toruniu pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
25 lat Radia ZET. Rusza kampania urodzinowa (wideo)
Radio ZET rusza z kampanią reklamową, która informuje o 25 samochodach, które można wygrać z okazji 25. urodzin stacji. Działania obejmują telewizję, prasę, internet oraz kina.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Branża reklamowa zdziwiona listem Nowosielskiego do PO, dziennikarze krytyczni
Menedżerowie z branży reklamowej niechętnie komentują list otwarty dyrektora kreatywnego BBDO Warszawa Michała Nowosielskiego skierowany do Platformy Obywatelskiej. Za to część internautów i dziennikarzy ostro go krytykuje.
więcej
|
|
SAP przed Deutsche Telecom, Louis Vuitton i BMW - TOP10 najcenniejszych europejskich marek
SAP i Deutsche Telecom to najcenniejsze marki w Europie - wynika z dziesiątej edycji dorocznego badania BrandZ Top 100 realizowanego przez firmę Millward Brown.
więcej
|
|
Lenovo zaprezentowało nowe logo
Podczas konferencji Lenovo Tech World firma Lenovo przedstawiła nową wersję swojego logotypu. Jego modyfikacja ma odzwierciedlać zmiany, które w ostatnich latach nastąpiły w koncernie.
więcej
|
|
Ewa Farna i Karpiel-Bułecka z Zakopower reklamują 1 GB internetu na start w Play na Kartę (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Play z udziałem Ewy Farny i Sebastiana Karpiela-Bułecki z zespołem Zakopower promowany jest pakiet 1 GB internetu w ramach startera w Play na Kartę. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, Artegence i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
,,Muuucia wyzwala uczucia" w kampanii lodów Zielona Budka (wideo)
Zielona Budka rozpoczęła kampanię reklamową lodów impulsowych Muuucia. Za przygotowanie reklam oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Schulz Brand Friendly i dom produkcyjny In Vitro Films.
więcej
|
|
Krzysztof Gronowicz dyrektorem marketingu Polska Press na Śląsku, Justyna Duchnowska - w Opolu
Krzysztof Gronowicz został od czerwca br. dyrektorem marketingu w Polska Press Odział Śląsk. Natomiast dotychczas zajmowane przez niego stanowisko dyrektora marketingu spółki Pro Media, też należącej do Polska Press Grupy, objęła Justyna Duchnowska.
więcej
|
|
Nissan z Marco van Bastenem promuje się przy finale Ligi Mistrzów
Na zakończenie pierwszego roku współpracy sponsorskiej z piłkarską Ligą Mistrzów firma Nissan przygotowała szereg działań reklamowych związanych z finałem ligi, który odbędzie się 6 czerwca w Berlinie. W akcji weźmie udział legendarny holenderski zawodnik Marco van Basten.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: VIVE Profit, McDonald's, T-Mobile, Tiger, ,,Koniec z papierosem" (wideo)
W naszym cotygodniowym zestawieniu najciekawszych reklam minionego tygodnia znalazły się tym cztery produkcje komercyjne i jedna akcja społeczna. Są to kampanie promujące sieć sklepów VIVE Profit, McDonald’s, ofertę Jump proFirma w T-Mobile Polska i napój energetyczny Tiger Classic oraz akcja społeczna z okazji Światowego Dnia Bez Papierosa.
więcej
|
|
San Markos i Publicity z akcją na 100-lecie urodzin ks. Twardowskiego
Agencje San Markos i Publicity rozpoczynają współpracę ze Społecznym Komitetem Obchodów 100. rocznicy urodzin ks. Jana Twardowskiego przy realizacji działań pod hasłem „Słowo zabiera głos”.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Dziennik ,,Fakt" uruchamia telefonię na kartę Fakt Mobile
11 czerwca br. wystartuje nowy wirtualny operator komórkowy Fakt Mobile, działający w oparciu o infrastrukturę Play. Tego dnia do „Faktu” zostanie dołączony darmowy starter.
więcej
|
|
,,Playboy" zrezygnował z nagości tylko w internecie, na papierze dalej ,,najseksowniejsze kobiety"
Wydawca „Playboya” jest bardzo zadowolony z rosnących statystyk serwisu internetowego pisma, po tym jak mocno ograniczono w nim treści erotyczne. Magazyn nie zamierza jednak rezygnować z rozbieranych zdjęć w swoich papierowych wydaniach. - Dalej będziemy pokazywać wam najpiękniejsze i najseksowniejsze kobiety - zapowiada redakcja polskiej edycji „Playboya”.
więcej
|
|
Powstała inicjatywa ,,Uczciwe Media". Ma walczyć z ,,propagandą mediów mainstreamowych"
Grupa publicystów i naukowców powołała inicjatywę społeczną „Uczciwe Media”, która zajmie się monitorowaniem mediów mainstreamowych, wskazywaniem manipulacji i propagandy. Bodźcem do utworzenia akcji był sposób relacjonowania kampanii prezydenckiej oraz „ataki mediów” na Andrzeja Dudę, a jej inicjatorami są m.in. Marcin Wolski, Maciej Pawlicki, Jan Pietrzak oraz Piotr Gliński.
więcej
|
|
Po 20 latach Alan Rusbridger przestaje kierować ,,Guardianem"
Alan Rusbridger opuszcza funkcję redaktora naczelnego dziennika „The Guardian”, którą objął 20 lat temu. Zastąpi go Katharine Viner, dotychczasowa wicenaczelna i wydawca amerykańskiej wersji tytułu. Obok Paula Dacre z „Daily Mail” Rusbridger był najdłużej urzędującym szefem redakcji na współczesnym brytyjskim rynku prasowym.
więcej
|
|
Krzysztof Gronowicz dyrektorem marketingu Polska Press na Śląsku, Justyna Duchnowska - w Opolu
Krzysztof Gronowicz został od czerwca br. dyrektorem marketingu w Polska Press Odział Śląsk. Natomiast dotychczas zajmowane przez niego stanowisko dyrektora marketingu spółki Pro Media, też należącej do Polska Press Grupy, objęła Justyna Duchnowska.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" wyprzedziła ,,Dziennik Gazetę Prawną" w sprzedaży e-wydań (dane z I kwartału)
W I kwartale br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych osiągnęła „Rzeczpospolita”, która wyprzedziła „Dziennik Gazetę Prawną”. Natomiast wśród dzienników regionalnych pierwsze miejsce należało do „Echa Dnia”.
więcej
|
|
Zmiany w zarządzie Izby Wydawców Prasy. Wiesław Podkański nadal prezesem
Walne zgromadzenie Izby Wydawców Prasy udzieliło wczoraj absolutorium ustępującemu zarządowi Izby. Wybrano także nowy zarząd, którym nadal kierować będzie Wiesław Podkański. Weszły do niego cztery nowe osoby.
więcej
|
|
Dzieci przygotowały oprawę wydania ,,Dziennika Gazety Prawnej"
W poniedziałek 1 czerwca br. - z okazji Dnia Dziecka - ukaże się wydanie „Dziennika Gazety Prawnej”, dla którego logo oraz oprawę graficzną przygotowały dzieci.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Netflix wprowadza polskie napisy do filmów.,,Za dwa lata chcemy być wszędzie"
W ofercie serwisu Netflix pojawiły się pojedyncze pozycje z polskimi napisami. Firma uchyla się jednak od odpowiedzi na pytanie o termin wejścia na polski rynek. - Planujemy stać się globalną usługą w ciągu najbliższych dwóch lat - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joris Evers z Netfliksa.
więcej
|
|
Onet i Wirtualna Polska z czołowymi serwisami sportowymi, mocno w górę Sportowefakty.pl i Przeglądsportowy.pl (TOP10)
Wśród sześciu najpopularniejszych serwisów sportowych pięć należy do Grupy Onet-RASP i Grupy Wirtualna Polska. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności zanotowały Sportowefakty.pl, Przeglądsportowy.pl i dział sportowy TVP.pl.
więcej
|
|
Pirackie serwisy Weeb.tv, Seansik.tv i Tnttorrent.info zamknięte
W weekend przestały działać udostępniające nielegalnie filmy, seriale i streamingi stacji telewizyjnych serwisy Weeb.tv, Seansik.tv i Tnttorrent.info. Weeb.tv twierdzi, że to chwilowa awaria, a w przypadku Seansik.tv i Tnttorrent.info wygląda na definitywny koniec wskutek interwencji policji.
więcej
|
|
Nowe narzędzia od Google dla twórców aplikacji
Universal App Campaigns, Mobile App Install Campaign Attribution i nowe narzędzia na platformie AdMob to rozwiązania, które Google proponuje twórcom aplikacji mobilnych. - Chcemy dać deweloperom swobodę w tworzeniu i ulepszaniu ich programów - podkreśla Jonathan Alferness z Google.
więcej
|
|
Bartek Brzoskowski: marko, #witaj na Instagramie
- Pod względem funkcjonowania Instagramem rządzi kilka zasad, których stosowanie (lub eksperymentowanie) będzie przydatne również dla marek. Dlaczego? Ponieważ nie istnieją uniwersalne wskazówki dotyczące prowadzenia działań na Instagramie, tak aby aktywności marek okazały się sukcesem - analizuje Bartek Brzoskowski z agencji Fenomem.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|